www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 28, 14:13:15

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1232 1233 1234 1235 1236 [1237] 1238 1239 1240 1241 1242 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14741537 alkalommal)
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #31171 Dátum: 2008 Szeptember 08, 23:20:44 »

Szoríjjá nekem wazzeg!

A hét második felében megy a bogi műszakira.. remélem szerda estére készen vagyok az összeszereléssel!...


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #31170 Dátum: 2008 Szeptember 08, 22:53:11 »

2032-ben már nem fogok élni  Grin
ja és nem lesz már benzin sem  Evil

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #31169 Dátum: 2008 Szeptember 08, 22:52:49 »

Óóóoooh hogy kapd be Bigbug bácsi!!

Na majd meglátod!

2032-ben már nem fogok élni  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #31168 Dátum: 2008 Szeptember 08, 22:49:42 »

Óóóoooh hogy kapd be Bigbug bácsi!!

Na majd meglátod!
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #31167 Dátum: 2008 Szeptember 08, 22:44:53 »

Vudupapa!

Osztofejet fogd meg cuppantsd ki a motorból mindenestől és az alján leledző bütykös meghajtóbizgentyűt szed le olymódon, hogy kitolod belőle a csapszeget mejd leveszed de előtte nézd meg merre kell álljon aztán tegyél fel egy újat.
Valszeg az a bajság nálad, hogy a bütykök amik belecuppannak a hajtórészbe azok vannak elkopva onnantól hajlamos kiugrani.
Ellenőrizni ugy tudod, hogy a rotort egy kicsit tengelyestől megemeled és megpróbálod elforgatni ez valszeg sikerülni fog mert egyébként ha a bütykök beleülnek a fészkükbe és nincsenek elkopva az a büdös életbe nem fog átugrani. Amikor megvettem a bogimat én pont ezzel szívtam...

nincs is bogarad csak egy csomó alkatrészed  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #31166 Dátum: 2008 Szeptember 08, 22:33:28 »

elosztó tövig be volt/van nyomva és a rotor is 180' al fordítva áll meg, ezért volt jó h fordítottan raktuk fel gy.kábeleket

Vudupapa!

Osztofejet fogd meg cuppantsd ki a motorból mindenestől és az alján leledző bütykös meghajtóbizgentyűt szed le olymódon, hogy kitolod belőle a csapszeget mejd leveszed de előtte nézd meg merre kell álljon aztán tegyél fel egy újat.
Valszeg az a bajság nálad, hogy a bütykök amik belecuppannak a hajtórészbe azok vannak elkopva onnantól hajlamos kiugrani.
Ellenőrizni ugy tudod, hogy a rotort egy kicsit tengelyestől megemeled és megpróbálod elforgatni ez valszeg sikerülni fog mert egyébként ha a bütykök beleülnek a fészkükbe és nincsenek elkopva az a büdös életbe nem fog átugrani. Amikor megvettem a bogimat én pont ezzel szívtam...
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #31165 Dátum: 2008 Szeptember 08, 22:11:14 »

Meg talán ahhoz a két csavarhoz a hengerfejnél bent hátul elég körülményes hozzáférni, ha bent van a blokk a helyén. Neme?  Huh
Múltkor leakartam kapni kipuffcserénél kicserélni a hőcserélőket, de nem lett volna hipp-hopp művelet, így hagytam a fenébe  Grin
Meg ra is tud gyogyulni frankon. Elkel egy utos szerszam neha a levetelhez, es felrakaskor rezpaszta vagy vmi hasonlo anyag.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #31164 Dátum: 2008 Szeptember 08, 22:09:12 »

Nekem van V-coil menetperselyem, azzal meg tudom csinálni, ha M10-es a hengerfejcsavarod.
Ha a 8-as, case saver-est szakítottad ki, akkor pedig gratulálni szeretnék....

Lehet, hogy az elozo "szakiknak" kellene, akik anno agyonteptek egy "nagygeneralnal".  Grin
Az is javithato, csak kell bele nagyobb perselyt venni - csinaltatni.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető aripeti
Hozzászólások: 50


« Hozzászólás #31163 Dátum: 2008 Szeptember 08, 18:10:51 »

Normális az, ha járó motorban a benzinszürőben bugyborékozik a benzin  Huh
levegos  a szuro
de felejtos, semmi hiba...
jobb, mintha szorcsogne es langolna horogve Wink

www.naar.se        powered by Macintosh
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #31162 Dátum: 2008 Szeptember 08, 15:52:55 »

Csak 2 csavar a hengerfej előtt, és egy tűzkarikás bilincs a kipuff. felől és egy széles bilincs a kipufogó fölött a bejövő levegőnek. A 2 csavar lehet szopatós

Meg talán ahhoz a két csavarhoz a hengerfejnél bent hátul elég körülményes hozzáférni, ha bent van a blokk a helyén. Neme?  Huh
Múltkor leakartam kapni kipuffcserénél kicserélni a hőcserélőket, de nem lett volna hipp-hopp művelet, így hagytam a fenébe  Grin

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #31161 Dátum: 2008 Szeptember 08, 14:22:28 »

Normális az, ha járó motorban a benzinszürőben bugyborékozik a benzin  Huh
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31160 Dátum: 2008 Szeptember 08, 13:25:50 »

Csak 2 csavar a hengerfej előtt, és egy tűzkarikás bilincs a kipuff. felől és egy széles bilincs a kipufogó fölött a bejövő levegőnek. A 2 csavar lehet szopatós

Alul is rögzítve van a légterelő lemezhez 2 csavarral.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #31159 Dátum: 2008 Szeptember 08, 13:04:30 »

Nagyjából jól érzed a feladatot Smiley

Hőcserélő:
Mekkora szopó kicserélni? Jól sejtem, hogy kb. négy csavar meg két bilincs, de mivel kipufogó környéke, beleszakad-nemjönki játék valószínű?
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #31158 Dátum: 2008 Szeptember 08, 13:02:02 »

Hőcserélő:
Mekkora szopó kicserélni? Jól sejtem, hogy kb. négy csavar meg két bilincs, de mivel kipufogó környéke, beleszakad-nemjönki játék valószínű?
Csak 2 csavar a hengerfej előtt, és egy tűzkarikás bilincs a kipuff. felől és egy széles bilincs a kipufogó fölött a bejövő levegőnek. A 2 csavar lehet szopatós

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #31157 Dátum: 2008 Szeptember 08, 12:50:53 »

Hőcserélő:
Mekkora szopó kicserélni? Jól sejtem, hogy kb. négy csavar meg két bilincs, de mivel kipufogó környéke, beleszakad-nemjönki játék valószínű?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #31156 Dátum: 2008 Szeptember 08, 12:44:09 »

Amikor az egyes henger van kompresszión, akkor a rotor a hármas henger kábele felé néz. Ez csak akkor derül ki, ha az ember megbizonyosodik róla, hogy az egyes henger kompresszión van.
így van
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31155 Dátum: 2008 Szeptember 08, 11:40:39 »

de ez honnan látszik? meg mihez képest fordítva?  (a tengelyhez képest??)

Amikor az egyes henger van kompresszión, akkor a rotor a hármas henger kábele felé néz. Ez csak akkor derül ki, ha az ember megbizonyosodik róla, hogy az egyes henger kompresszión van.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #31154 Dátum: 2008 Szeptember 08, 11:32:33 »

elosztó tövig be volt/van nyomva és a rotor is 180' al fordítva áll meg, ezért volt jó h fordítottan raktuk fel gy.kábeleket
de ez honnan látszik? meg mihez képest fordítva?  (a tengelyhez képest??)
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #31153 Dátum: 2008 Szeptember 08, 11:26:01 »

elosztó tövig be volt/van nyomva és a rotor is 180' al fordítva áll meg, ezért volt jó h fordítottan raktuk fel gy.kábeleket
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31152 Dátum: 2008 Szeptember 08, 11:05:35 »

nem olyan kicsi, mert ott is megáll valamennyire, a köztes fokoknál meg tényleg semennyire

Ráadásul nem is biztos, hogy pontosan 180 fokkal volt eltéve, lehet, hogy 150 és beugrott a rendes helyre, és akkor ment szarul, mert nem volt jó előgyújtás.

Minden esetre a történet több sebből vérzik.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #31151 Dátum: 2008 Szeptember 08, 10:55:38 »

"ha eredetileg szarul volt összerakva." ez mit jelent...? már 2-3x ra csinálta ezt... Undecided

   Ha nincs tövig benyomva az elosztó,akkor csak éppen hogy beér a meghajtó vájatba a vége,ami nem teljesen merev.Így kiugorhat esetleg.De mivel nem szimetrikus épen csak beakadhat 180-al elfordúlva.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #31150 Dátum: 2008 Szeptember 08, 10:52:51 »

nem is értem hogy jött valainek az az ötlete, hogy hmm.. hát ez leállt, nemindul, akkor mi lenne ha a kábeleket 180 fokkal eltolva tennénk a helyére???
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #31149 Dátum: 2008 Szeptember 08, 10:51:27 »

Viszont kicsi az esélye, hogy PONT 180'-al arrébb rakja össze szarul.


nem olyan kicsi, mert ott is megáll valamennyire, a köztes fokoknál meg tényleg semennyire
1303LS
« Hozzászólás #31148 Dátum: 2008 Szeptember 08, 10:47:04 »

ha megnézed a gyújtáselosztó végét, akkor az nem szimmetrikus. és ha 180 fokkal elforgatva erőltetted a heylére, na akkor van rosszul összerakva. viszont olyankor nem is megy be a helyére cuppanásig.
Viszont kicsi az esélye, hogy PONT 180'-al arrébb rakja össze szarul.
Meg onnan pár fordulat után biztos, hogy elmászik/beugrik a helyére.
Röpsúlyos rész nem foroghat el a tengelyen?
Engem már szivatott a kis seeger , de csak annyira mozdult a röpsúlyos rész, hogy erőtlennek éreztem, majd mikor visszament, akkor egy darabig jó volt. Tengelyirányban fel lehetett húzni egy kicsit.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #31147 Dátum: 2008 Szeptember 08, 10:36:09 »

"ha eredetileg szarul volt összerakva." ez mit jelent...? már 2-3x ra csinálta ezt... Undecided

ha megnézed a gyújtáselosztó végét, akkor az nem szimmetrikus. és ha 180 fokkal elforgatva erőltetted a heylére, na akkor van rosszul összerakva. viszont olyankor nem is megy be a helyére cuppanásig.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #31146 Dátum: 2008 Szeptember 08, 10:31:09 »

"ha eredetileg szarul volt összerakva." ez mit jelent...? már 2-3x ra csinálta ezt... Undecided
ha az ott megfordul vaéamaiért az gáz!1x megakad!de ez rossz összerakás!de iylet még nem látam amugy nehéz is kivitelezni!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31145 Dátum: 2008 Szeptember 08, 10:30:30 »

"ha eredetileg szarul volt összerakva." ez mit jelent...? már 2-3x ra csinálta ezt... Undecided


A rotorod nem forog el valahogy a tengelyen? Ilyet nem csinálhat az osztófej.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31144 Dátum: 2008 Szeptember 08, 10:29:43 »

de, van ilyen, ha eredetileg szarul volt összerakva. 180 fokkal elforgatva nem is tud rendesen a helyén lenni, viszont ha onnan átugrik, akkor meg pont becuppan a vájatba.

Én is csak ezt tudom elképzelni, de ez is necces.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #31143 Dátum: 2008 Szeptember 08, 10:28:55 »

de, van ilyen, ha eredetileg szarul volt összerakva. 180 fokkal elforgatva nem is tud rendesen a helyén lenni, viszont ha onnan átugrik, akkor meg pont becuppan a vájatba.

"ha eredetileg szarul volt összerakva." ez mit jelent...? már 2-3x ra csinálta ezt... Undecided
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31142 Dátum: 2008 Szeptember 08, 10:22:36 »

Lehet kapni menetjavító szettet, otthon házilag is meg lehet vele gyógyítani a blokk menetét... felfúrod,betekered abba betekered a tőcsavart oszt készen is vagy...


25e Ft a szett.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #31141 Dátum: 2008 Szeptember 08, 10:22:10 »

hétvégén T.bányára menet egyszer csak 110nél megállt a motor....
aztán nem akart elindulni... szikra volt-benzin ellátás volt... de mégsem   Sad
vákumos&röppsúlyos gyújtásom van...ami egyszer csak ugrott magától 180' ot Shocked Shocked

voltak velünk még 4-5en és ők is azt mondták h ILYEN NINCS De mégis! Felcseréltük a gyertyakábeleket 180al... és ELINDULT! Utána azért még lehetett volna állítani gyújtáson-de örültünk h odaértünk talira... és hazahozott minket Sütibogár!

de, van ilyen, ha eredetileg szarul volt összerakva. 180 fokkal elforgatva nem is tud rendesen a helyén lenni, viszont ha onnan átugrik, akkor meg pont becuppan a vájatba.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31140 Dátum: 2008 Szeptember 08, 10:22:06 »

Két teljes év utánvégre eljutottam odáíg, hogy raknám fel a hengerfejeket a motoromra, erre a 8-ból 2 tőcsavar fogja magát és kijön ablokkből......... Cry
Mesterek segítsetek hogyan tovább? Kihez forduljak mi a megoldás?  Huh

Nekem van V-coil menetperselyem, azzal meg tudom csinálni, ha M10-es a hengerfejcsavarod.
Ha a 8-as, case saver-est szakítottad ki, akkor pedig gratulálni szeretnék....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #31139 Dátum: 2008 Szeptember 08, 10:15:23 »

hétvégén T.bányára menet egyszer csak 110nél megállt a motor....
aztán nem akart elindulni... szikra volt-benzin ellátás volt... de mégsem   Sad
vákumos&röppsúlyos gyújtásom van...ami egyszer csak ugrott magától 180' ot Shocked Shocked

voltak velünk még 4-5en és ők is azt mondták h ILYEN NINCS De mégis! Felcseréltük a gyertyakábeleket 180al... és ELINDULT! Utána azért még lehetett volna állítani gyújtáson-de örültünk h odaértünk talira... és hazahozott minket Sütibogár!
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #31138 Dátum: 2008 Szeptember 08, 09:50:17 »

Lehet kapni menetjavító szettet, otthon házilag is meg lehet vele gyógyítani a blokk menetét... felfúrod,betekered abba betekered a tőcsavart oszt készen is vagy...

A blokkban a tőcsavaroknál acél hüvely van menettel, vagy csak símán befúrva a blkköntvénybe, és menet tolva rá? Mert ha ez utóbbi, akkor szerintem túlméretes furat gépműhelyben, és hozzá passzoló tőcsavar esztergályosnál a megfelelő keménységű anyagból.
Anno olyan 77-78 környékén valahol egy felvidéki (jabocs, akkor "baráti csehszlovákiai") fürdőhelyen voltunk, akkor még csak kölcsönkapva apám mostani bogarát, és akkor szakadt így meg egy tőcsavar. Apám leszúratott egy másikat egy közeli fegyverjátéküzemben (tudott oroszul, meg tudott sörözni), és azt rakta be. Hogy a menetet hogyan tették rendbe a blokkban nem tudom, de a motor az tuti, hogy nem lett kiszedve az autóból... És ezzel a tőcsavarral ment évekig a kocsi, amíg apám az ólomlábával ki nem nyomta a motor szemét.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #31137 Dátum: 2008 Szeptember 08, 09:38:54 »

Menet kaputt...... Így valami ötlet?  Undecided

Lehet kapni menetjavító szettet, otthon házilag is meg lehet vele gyógyítani a blokk menetét... felfúrod,betekered abba betekered a tőcsavart oszt készen is vagy...
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #31136 Dátum: 2008 Szeptember 08, 09:00:54 »

Ha a ment jó, akkor rakj fel egy kontraanyát és tekerd vissza.

Menet kaputt...... Így valami ötlet?  Undecided

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #31135 Dátum: 2008 Szeptember 08, 07:58:11 »

Holnapra ha rendbejön a gerincem akkor megyek építem össze tovább a vasat.. tegnap elkezdtem összerakni csak brutálmódon kiakadt a derekam így ma nem tudtam kimenni sajna...
jövőhéten megy műszakira végre... már ha a derekam is engedi..


Mindenki: Kérdés a szélvédőt hogyan tudom berakni törés nélkül?
Alul vagy felül kezdjem? (feszítőkeret nélküli gummával)

Gratula szépen alakul a gép, ha megiszok egy karton redbullát akkor se érlek utól Grin de a tavaszira már azzal megyünk és jól megmustráljuk egymás gépét Wink

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #31134 Dátum: 2008 Szeptember 07, 22:57:32 »

Két teljes év utánvégre eljutottam odáíg, hogy raknám fel a hengerfejeket a motoromra, erre a 8-ból 2 tőcsavar fogja magát és kijön ablokkből......... Cry
Mesterek segítsetek hogyan tovább? Kihez forduljak mi a megoldás?  Huh
Ha a ment jó, akkor rakj fel egy kontraanyát és tekerd vissza.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #31133 Dátum: 2008 Szeptember 07, 22:25:00 »

Két teljes év utánvégre eljutottam odáíg, hogy raknám fel a hengerfejeket a motoromra, erre a 8-ból 2 tőcsavar fogja magát és kijön ablokkből......... Cry
Mesterek segítsetek hogyan tovább? Kihez forduljak mi a megoldás?  Huh

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #31132 Dátum: 2008 Szeptember 07, 21:51:04 »

...
tehat, uj uveg, es tenyleg... ragasztott.
a legzsirabbat a vilagon a Pilkington arulja.
hidd el, megeri
Bogiba igen, de off citroenembe egyelöre mellőzném az autó értékének negyedét kitevő fél szobányi szélvédőt plusz egy gondolom nem olcsó kédert Wink
És köszi!
Oldalak: 1 ... 1232 1233 1234 1235 1236 [1237] 1238 1239 1240 1241 1242 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.118 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.