www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 20:10:43

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1330 1331 1332 1333 1334 [1335] 1336 1337 1338 1339 1340 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13271772 alkalommal)
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #27238 Dátum: 2008 április 24, 14:01:41 »

Az a szögelfordulás amely idő alatt a mexakító zárva van, és így a trafót tölti. a hézag állításával ezt(is) állítjuk.
És itt mi a jó érték?
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #27237 Dátum: 2008 április 24, 13:50:48 »

  Zárásszög mérésnek mi a jelentősége? Mi az egyáltalán a gyújtáselosztónál?Mert magát a megszakítót is lehet tolibálni az alaplapon,nemcsak a hézagot belőni.Nyilván a teljes 360 fokot kell egyenlően elosztani?

Az a szögelfordulás amely idő alatt a mexakító zárva van, és így a trafót tölti. a hézag állításával ezt(is) állítjuk.

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #27236 Dátum: 2008 április 24, 13:49:34 »

Ismét:
 --------------------------------------------------------------------------------
  Zárásszög mérésnek mi a jelentősége? Mi az egyáltalán a gyújtáselosztónál?Mert magát a megszakítót is lehet tolibálni az alaplapon,nemcsak a hézagot belőni.Nyilván a teljes 360 fokot kell egyenlően elosztani?   
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #27235 Dátum: 2008 április 24, 13:37:33 »

Nekem még téli van fenn a 123-on,kanyarban kenődik rendesen,mászik kifelé az autó
ott nem a gumi a baj Wink különösen nem 200dnél Grin

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #27234 Dátum: 2008 április 24, 13:35:56 »

valami ilyesmit sejtettem.

na majd lesz saját tapasztalat bőven, lehet, hogy fogok mesélni.

(kíváncsi vagyok, hogy egy estleges baleset során ki viszi el a balhét...)
  azért én annyit hozzá tennék  hogy amikor levetettem a téli wredest.. és felkerült a trayal vagy mi,  azonnal  padkáztam aztán montam inkább tegyenek fel valami mást  Roll Eyes de ugyan így jártam mikor a vászon kilátszott a dunlop -ból csere után debicaval szintén árokba végeztem erős 40es tempóval Shocked

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #27233 Dátum: 2008 április 24, 12:57:54 »

(kíváncsi vagyok, hogy egy estleges baleset során ki viszi el a balhét...)

Elképzelhető, hogy elmeszelik ilyen esetben a téli gumis vezetőt, akárcsak télen azt, akinek nyári volt fenn és bebizonyosodik, hogy köze volt-lehetett a balesethez...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
RNIE
« Hozzászólás #27232 Dátum: 2008 április 24, 12:52:13 »

Nekem még téli van fenn a 123-on,kanyarban kenődik rendesen,mászik kifelé az autó
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #27231 Dátum: 2008 április 24, 12:46:12 »

na majd lesz saját tapasztalat bőven, lehet, hogy fogok mesélni.
Azert ami teged illet: ugy vezessel, h tudjal meg utana meselni! ... ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #27230 Dátum: 2008 április 24, 12:40:19 »

  Zárásszög mérésnek mi a jelentősége? Mi az egyáltalán a gyújtáselosztónál?Mert magát a megszakítót is lehet tolibálni az alaplapon,nemcsak a hézagot belőni.Nyilván a teljes 360 fokot kell egyenlően elosztani?
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #27229 Dátum: 2008 április 24, 12:30:19 »

Vizesen csúszik, szárazon kenődik, jóval kevésbé stabil, szóval szar.

valami ilyesmit sejtettem.

na majd lesz saját tapasztalat bőven, lehet, hogy fogok mesélni.

(kíváncsi vagyok, hogy egy estleges baleset során ki viszi el a balhét...)
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #27228 Dátum: 2008 április 24, 11:28:24 »

Fordítva mi a helyzet? Azt tudom, hogy melegben jobban kopik a téli gumi, de közlekedésbiztonság szempontjából mi van pl. a tapadással? Meleg, nyári vizes úton hogyan viselkedik a téli gumi? Hát szárazon?

Vizesen csúszik, szárazon kenődik, jóval kevésbé stabil, szóval szar.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #27227 Dátum: 2008 április 24, 10:08:20 »

bizony, bizony.
a mexakítóhézag legyen inkább kicsi (0.3 mm), mint nagy (0.5 mm)
az alapelőgyújtást meg szépen lámpával tessék belőni.

Most 0,4-re állítottuk be, ami állítólag gyári érték...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #27226 Dátum: 2008 április 24, 10:05:44 »

nem ezek agondok az tuti!beállitási a baj!

Azért ebben is volt baj, mert a gyújtifedél 2 helyen el volt törve, két csatlakozója törött volt... a megszakító be volt kissé égve... a trafó lötyögött...egy gyertya kormos volt...
Ez mind cserélve, de még mindig nem jó....

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #27225 Dátum: 2008 április 24, 09:37:06 »

nem ezek agondok az tuti!beállitási a baj!

bizony, bizony.
a mexakítóhézag legyen inkább kicsi (0.3 mm), mint nagy (0.5 mm)
az alapelőgyújtást meg szépen lámpával tessék belőni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #27224 Dátum: 2008 április 24, 09:27:48 »

Ettől kapok már hülyét, hogy a gyújtásoldalon a kondi kivételével minden cserélve lett (gyertya, gyertyakábel, megszakító, trafó, elosztófedél)...
...és még mindig nem jó...
nem ezek agondok az tuti!beállitási a baj!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #27223 Dátum: 2008 április 24, 08:51:23 »

torpanás sok mindentől nem lehet.
vagy a gyújtás szar (leginkább a megszakítóhézag) vagy falsot szív.

legalábbis tapasztalataim szerint.

Ettől kapok már hülyét, hogy a gyújtásoldalon a kondi kivételével minden cserélve lett (gyertya, gyertyakábel, megszakító, trafó, elosztófedél)...
...és még mindig nem jó...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #27222 Dátum: 2008 április 24, 08:39:56 »

Azt cserélte a Szabó Miki, legutóbb, vaccsi újra.... Néztem a múltkor is, de nem láttam rajta se szakadást, se egyebet....

torpanás sok mindentől nem lehet.
vagy a gyújtás szar (leginkább a megszakítóhézag) vagy falsot szív.

legalábbis tapasztalataim szerint.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #27221 Dátum: 2008 április 24, 07:45:02 »

nézzed má' végig, hogy szív-e falsot.
leginkább a szívócsövön az a gumi basz lehet gyanús.

Azt cserélte a Szabó Miki, legutóbb, vaccsi újra.... Néztem a múltkor is, de nem láttam rajta se szakadást, se egyebet....

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #27220 Dátum: 2008 április 24, 07:39:18 »

Fordítva mi a helyzet? Azt tudom, hogy melegben jobban kopik a téli gumi, de közlekedésbiztonság szempontjából mi van pl. a tapadással? Meleg, nyári vizes úton hogyan viselkedik a téli gumi? Hát szárazon?

csikorog és nyúlik, mint a takony.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #27219 Dátum: 2008 április 24, 07:38:23 »

Tegnap voltam a garázsban, beindítottam, és még mindig torpan, gázadásra...
Nem úszom meg a szerelőt, úgy látom...

nézzed má' végig, hogy szív-e falsot.
leginkább a szívócsövön az a gumi basz lehet gyanús.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #27218 Dátum: 2008 április 24, 07:30:26 »

Ide írom a kérdésem, mert ugyan nem eszembé, de a szakemberek itt vannak.

Szóval, már tudomásul vettem, hogy a gyárak a nyári gumit szándékosan olyanra csinálják, hogy télen ne legyen jó. Ezt alaposan is a fejekbe verik: nincs olyan baleset télen, ahol mondjuk egy piroslámpa elnézését is ne a téli gumi hiányára vezetnék vissza a hírekben.

Fordítva mi a helyzet? Azt tudom, hogy melegben jobban kopik a téli gumi, de közlekedésbiztonság szempontjából mi van pl. a tapadással? Meleg, nyári vizes úton hogyan viselkedik a téli gumi? Hát szárazon?


Kérdem ezt azért, mert a gyáram nem hajlandó -leginkább szarrágásból- a céges ótókon lecserélni a téligummát, mondván: nemsokára úgyis cserélik a flottát. Ez a "nemsokára" akár augusztus is lehet, ismerve őket.
Addig jópár cicomás járgány téligumival rója az utakat.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #27217 Dátum: 2008 április 24, 07:22:45 »

Erre nem is gondoltam, hogy összerakva is lehet állitani Smiley köszönöm
uggy kell

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #27216 Dátum: 2008 április 24, 07:15:57 »

Erre nem is gondoltam, hogy összerakva is lehet állitani Smiley köszönöm

 Wink


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #27215 Dátum: 2008 április 24, 07:09:05 »

A fékfalon hátul vannak a lyukak, azokon keresztül állítsd felrakott dobokkal. Egészen állítsd ki addig a pofákat még tudod tekerni az állítót. Azaz hogy a pofa ütközzön fel a dobra. És ettől a pontól állítsd visszafele annyira hogy elforogjon a dob, meg legyen egy kis súrlódás is.
Erre nem is gondoltam, hogy összerakva is lehet állitani Smiley köszönöm
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #27214 Dátum: 2008 április 24, 06:57:21 »

Ez jó? Bal oldali hengerek láthatóan kormosabbak  Huh

Ez gyönyörű ahhoz képest, amilyen az enyémben volt, de csak a 3-as hengerben lévő...

Tegnap voltam a garázsban, beindítottam, és még mindig torpan, gázadásra...
Nem úszom meg a szerelőt, úgy látom...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #27213 Dátum: 2008 április 24, 00:48:43 »

szakik!
még 1 hülye kérdés:igaz az hogy 6v-os önindító ab-s motorhoz nem jó a fogaskerék mássága miat? Huh
Igaz, más a modulja a lendkeréknek és az önindítónak. Lendkerékcsere segíthet a dolgon.


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #27212 Dátum: 2008 április 24, 00:46:56 »

help!
Tud valaki számokat mondani, hogy mitöl milyen messze kéne álljanak a betétek?
A fékfalon hátul vannak a lyukak, azokon keresztül állítsd felrakott dobokkal. Egészen állítsd ki addig a pofákat még tudod tekerni az állítót. Azaz hogy a pofa ütközzön fel a dobra. És ettől a pontól állítsd visszafele annyira hogy elforogjon a dob, meg legyen egy kis súrlódás is.


                             GNX-967
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #27211 Dátum: 2008 április 23, 23:00:07 »

mögvan.
de ő is szólhatott vóna.
csók!

köszönöm uram!!
ö neki inkább a co valo Wink
de ezért(is)szeressük!!
nem nagyon vágja ezeket a dolgokat(mondjuk énsem de ö mégannyira)
én probálom helyette ezeket,ö meg szerel helyettem...nekem ez igy fasza Wink
mégegyszer köszöm bá!
jövök neked sörrel!!!nyugi legközelebb sem lesz hiány belölle!! Wink

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #27210 Dátum: 2008 április 23, 22:50:52 »

szakik!
még 1 hülye kérdés:igaz az hogy 6v-os önindító ab-s motorhoz nem jó a fogaskerék mássága miat? Huh

Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #27209 Dátum: 2008 április 23, 22:50:26 »

Jut SZMB-be. Hideg indulásnál. Fehér füst mitől van? Noomális?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #27208 Dátum: 2008 április 23, 22:37:07 »

tudom hogy off,de.....
kérnék valami fejest,op-ot hogy "prosztata"haveromnak privátban küldje már el "mágus"belépési jelszavát,mert a srác jobban heggeszt,mint gépel,ezért elfelejtette a jelszavát,és ezért regelt ujra,hogy tudjon tölletek kérdezni,de igy elég komolytalanra váltott a dolog a neve miatt   
mentségére szolgáljon a srácnak,hogy faszán lakatol viszont!!
    

mögvan.
de ő is szólhatott vóna.
csók!



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #27207 Dátum: 2008 április 23, 22:23:52 »

tudom hogy off,de.....
kérnék valami fejest,op-ot hogy "prosztata"haveromnak privátban küldje már el "mágus"belépési jelszavát,mert a srác jobban heggeszt,mint gépel,ezért elfelejtette a jelszavát,és ezért regelt ujra,hogy tudjon tölletek kérdezni,de igy elég komolytalanra váltott a dolog a neve miatt   
mentségére szolgáljon a srácnak,hogy faszán lakatol viszont!!
    

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető prosztata
Hozzászólások: 6

« Hozzászólás #27206 Dátum: 2008 április 23, 22:04:50 »

és j lett a gépmunka? lemérted?
ujjak a tökék?

Nemtudom hogy rakták össze. De az olajhűtő tömítést is cseréltem már mert szvárgott az olaj. Amugy a szepesék csinálták 3 éve.
Nem elérhető prosztata
Hozzászólások: 6

« Hozzászólás #27205 Dátum: 2008 április 23, 22:03:00 »

pumpáld meg többször. ha felkeményedik, akkor a légtelenítést cseszted el, ha nem, akkor állítsd be a fékbetéteket.

ha egyik verzió se jön be, akkor nagyobb a baj (pl. a brazil főfékhengerekből minden második alapból szar...)


Csak az idazadat szeretném megerősíteni. Tényleg szarok a brazil fékcuccok. Nekem 2000km-t bít ki a főfék, aztán csak az elsőfékkör működött ilyen pumpálásokkal.
Azt kicserélem én is hamarosan mert igy nem faja.
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #27204 Dátum: 2008 április 23, 21:04:39 »

Nem keményedik. Brax, elvileg Dániábol. Munkahengerek detto.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #27203 Dátum: 2008 április 23, 21:03:09 »

az enyémet hozzá nem értők rakták össze, 12ezret mentem vele.. és csapágyas lett Sad
nemtom, az enyémet az előző tulaj rakta össze, azóta 97e mentem és semmi gond, szépen megyen... Huh Roll Eyes

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #27202 Dátum: 2008 április 23, 20:59:03 »

help!
uj föfék+munahengerek+csövek, régi  betét, rugók.
Minden felszerelve, fékfolyadékot betöltöttem, légtelenitettem, szivárgás nincs. A pedál tövig nyomható, fékhatás meg alig van. Ennyire szarul állitottam volna be és csak közelebb kell állitani a betéteket a fékdobhoz? Ezt azért nem érteném mert hátul alapbol surlodik egy kicsit. Csak annyira akarom házilag megcsinálni amig hozzáértöhöz nem kerül az elsö utján.

pumpáld meg többször. ha felkeményedik, akkor a légtelenítést cseszted el, ha nem, akkor állítsd be a fékbetéteket.

ha egyik verzió se jön be, akkor nagyobb a baj (pl. a brazil főfékhengerekből minden második alapból szar...)
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #27201 Dátum: 2008 április 23, 20:58:39 »

Ezt azért nem érteném mert hátul alapbol surlodik egy kicsit.
Egy kicsit surlodnia kell, az ugy a jo. Allitsd be mindet olyanra, akkor jonak kell lennie a fekednek!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #27200 Dátum: 2008 április 23, 20:56:07 »

help!
uj föfék+munahengerek+csövek, régi  betét, rugók.
Minden felszerelve, fékfolyadékot betöltöttem, légtelenitettem, szivárgás nincs. A pedál tövig nyomható, fékhatás meg alig van. Ennyire szarul állitottam volna be és csak közelebb kell állitani a betéteket a fékdobhoz? Ezt azért nem érteném mert hátul alapbol surlodik egy kicsit. Csak annyira akarom házilag megcsinálni amig hozzáértöhöz nem kerül az elsö utján.
Tud valaki számokat mondani, hogy mitöl milyen messze kéne álljanak a betétek?
« Utoljára szerkesztve: 2008 április 23, 20:59:10 írta gyiik »
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #27199 Dátum: 2008 április 23, 20:49:35 »

iq 10 Grin

he? megduplázta?
Oldalak: 1 ... 1330 1331 1332 1333 1334 [1335] 1336 1337 1338 1339 1340 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.19 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.