www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 20:12:55

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1329 1330 1331 1332 1333 [1334] 1335 1336 1337 1338 1339 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13271805 alkalommal)
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #27278 Dátum: 2008 április 27, 21:16:08 »

Lassan meg vagyok győzve  Grin
Csak már szívtam nem induló nedves motorral, igaz az nem bogár volt  Tongue

ha minden terv szerint alakul fogok bontani egy 71es bogarat eladó lesz majd ez a fedél



(mielőtt valaki megjegyzi miért bontom be, ez a kép 2éves a bogár kapott egy másik kasztnit ami jobb állapotú volt, ez a piros meg egy papír nélküli alvázon áll motor nélkül 2éve gazban egy ismerőömnél)
Nem elérhető Strano
Hozzászólások: 1785


Mana mou Ellas

« Hozzászólás #27277 Dátum: 2008 április 27, 20:54:41 »

Hudák féle szimplaszívós szívócső 4 henger felőli anyáját mivel, hogy tudjátok, szoktátok lehúzni...? Olyan buzi kialakítása van hogy semmivel nem férek hozzá, oszt ott áramlik be a passat-szél az égéstérbe..... Undecided

13-as T-kulcs.

Ha te szólsz Istenhez, az imádság. Ha ő szól hozzád, az skizofrénia...
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #27276 Dátum: 2008 április 27, 20:51:12 »

Halihó, hétvégéről újra itt. Nem nagy szmb de leleményes a magyar.  Grin
Amit vettem slaviától kesztyűtartó gombot, noh azon be volt repedve a kis feket műanyag közép... Nah mondom mi lögyön ha már megvettemcsak ne legyen már kuka, de így én fel nem teszem. Uh kipattintottam a közepet és beleraktam egy  fantasztikus interziát!  Grin Grin Grin Nekem bejön, csak le fogom majd festeni feketére, mert ez nagyon virít a fekete műszerfalon.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #27275 Dátum: 2008 április 27, 20:48:28 »

Mindenkinek köszi a tippeket, megtörtént a sikeres vontatás Mareszhoz.
A vicc az, hogy a vontatókötél az utsó 30m-en szakadt el  Grin (kb 10km után)
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #27274 Dátum: 2008 április 27, 20:41:24 »

Üdvw Mindenkinek!
Az a problémám, hogy a fordulatszámmérőm csak 500- 1500-as fordulatot mutat, de amikor 1500-at mutat már padlón van a pedál és a motor majdnem kiesik..........
na szóval ez mitől van és hogy lehet javítani?
előre is kösz a segítséget

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #27273 Dátum: 2008 április 27, 20:28:41 »

Egy kis tanacsot kernek.
Off automba szeretnek elso toronym merevitot.
Milyen elonyei es milyen hatranyai vannak?
Mivel jar a beszerelese? futomuvet utanna ke kell allitatni ujra?
koszi.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #27272 Dátum: 2008 április 27, 18:50:37 »

ne parázz a víz miatt!!
Nekem a 4x5 réses van, és még ki is van emelve az egész motortető, ...
Egyszer majd számold már meg azokat a réseket  Wink
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #27271 Dátum: 2008 április 27, 17:24:53 »

Lassan meg vagyok győzve  Grin
Csak már szívtam nem induló nedves motorral, igaz az nem bogár volt  Tongue

csináljátok meg oylanra mint az aenyém ki be nyithato motortér tetö (ki be emelhető) Wink

nemsokára mostorra lesz téve és az olajbombám fogj avezérelni 100fok nál kap egy jelet a motor és kiemeli  Wink

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #27270 Dátum: 2008 április 27, 16:25:25 »

Jah, mer' fedett helyen all a bogija :-)
azért autómosóból 4 esetből 2szer nem tudtam elindulni. azt hittem kifogyott a benzin, de lehet hogy csak beázott.
ezért akartam betenni ezt a vízelvezetőt..
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #27269 Dátum: 2008 április 27, 09:56:24 »


igazából én sem érzem hiányát se télen, se nyáron...

Lassan meg vagyok győzve  Grin
Csak már szívtam nem induló nedves motorral, igaz az nem bogár volt  Tongue
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #27268 Dátum: 2008 április 27, 08:02:30 »

Akkor most nincs benne, ha jól értem, de mégsem ázik meg motor, tehát anélkül is használható?


igazából én sem érzem hiányát se télen, se nyáron...
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #27267 Dátum: 2008 április 26, 23:25:13 »

A jobb hütés érdekében a tele motorháztető helyett  2 X 5 lyukasat szeretnék felrakni. Amit vettem, abban nincs esővédő müanyag a rések alatt. Ez most gyárilag van így, vagy csak valamikor eltünt róla? A mocitetőn nem látom hogy hova lehetne erősíteni a müanyagot, ugyanakkor nem szeretnék minden esőkor motormosást...
ne parázz a víz miatt!!
Nekem a 4x5 réses van, és még ki is van emelve az egész motortető, szóval ha eső van, akkor ömlik befelé (ha nincs garázs)!
DE a bogár moci van olyan jól szigetelt, hogy akár slaggal is lehet mosni!!
Én megjátszottam már, mikor tiszta olaj volt, hogy bespriccoltam brigéciollal, aztán mikor feloldotta a szutykot, kislagoltam!
Semmi baja nem lett...... ja és nem saját hülye fejem után, hanem a szerelőm mondta, hogy nyugodtan... és igaza volt  Grin
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #27266 Dátum: 2008 április 26, 23:23:01 »

Akkor most nincs benne, ha jól értem, de mégsem ázik meg motor, tehát anélkül is használható?
Jah, mer' fedett helyen all a bogija :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #27265 Dátum: 2008 április 26, 23:01:54 »

abba egy fém belső elvezető lemez való. a belső perembe ül fel, és azt hiszem 2 csavarral a felső részén.
nekem megvan, fel akartam tenni, de végül azért nem, mert akkor a kitámyasztó rugó nem tartotta fent a motorháztatőt Sad mindig visszacsukódott. valahogy erősebbre kéne állítani, de azóta mindig elfelejtettem próbálkozni

Akkor most nincs benne, ha jól értem, de mégsem ázik meg motor, tehát anélkül is használható?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #27264 Dátum: 2008 április 26, 21:23:20 »

A jobb hütés érdekében a tele motorháztető helyett  2 X 5 lyukasat szeretnék felrakni. Amit vettem, abban nincs esővédő müanyag a rések alatt. Ez most gyárilag van így, vagy csak valamikor eltünt róla? A mocitetőn nem látom hogy hova lehetne erősíteni a müanyagot, ugyanakkor nem szeretnék minden esőkor motormosást...
abba egy fém belső elvezető lemez való. a belső perembe ül fel, és azt hiszem 2 csavarral a felső részén.
nekem megvan, fel akartam tenni, de végül azért nem, mert akkor a kitámyasztó rugó nem tartotta fent a motorháztatőt Sad mindig visszacsukódott. valahogy erősebbre kéne állítani, de azóta mindíg elfelejtettem próbálkozni
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #27263 Dátum: 2008 április 26, 21:15:55 »

A jobb hütés érdekében a tele motorháztető helyett  2 X 5 lyukasat szeretnék felrakni. Amit vettem, abban nincs esővédő müanyag a rések alatt. Ez most gyárilag van így, vagy csak valamikor eltünt róla? A mocitetőn nem látom hogy hova lehetne erősíteni a müanyagot, ugyanakkor nem szeretnék minden esőkor motormosást...
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #27262 Dátum: 2008 április 26, 21:13:52 »

Igen ez szopathat.Vagy állítsd 3 ricnire a kézifékkart.
Leengedve lötyög a bowden. De most fog a fék, majd még játszok vele...
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #27261 Dátum: 2008 április 26, 18:26:17 »

Hudák féle szimplaszívós szívócső 4 henger felőli anyáját mivel, hogy tudjátok, szoktátok lehúzni...? Olyan buzi kialakítása van hogy semmivel nem férek hozzá, oszt ott áramlik be a passat-szél az égéstérbe..... Undecided

Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #27260 Dátum: 2008 április 26, 14:34:55 »

én ugyan nem látom át teljesen ezt a fék dolgot, én még nem csináltam, de szerintem lazítsd meg azokat a kézifékkarnál lévő állítócsavarokat, aztán állítsd be a hátsó féket is jóra, és aztán húzd rá újra a kézifék állítókat, ha már a fék jó egyébként

Igen ez szopathat.Vagy állítsd 3 ricnire a kézifékkart.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #27259 Dátum: 2008 április 26, 12:58:14 »

tegnap "beállitottam" a fékeket hát amennyire sikerült... 
Már fog, jól is, de nagyon lent. Pedig minden kerék surlodik  mikor forog alapbol. Viszont az elsö futomünél a fékdob hátsó oldalán NINCSENEK Cheesy lyukak. Majd fúrok. Igy is sikerült beállitani, söt jobban mint a hátsot.
Ha a kéziféket teljesen fel kell huznom, hogy fogjon (az meg még akkor sem jól) akkor csak még közelebb kéne állitani a fékbetéteket? Vagy valahol lehet valamit állitani a kéziféken? (A bowdenek végén a kézifékkarnál már teljesen rá vannak csavarva a csavarok)
én ugyan nem látom át teljesen ezt a fék dolgot, én még nem csináltam, de szerintem lazítsd meg azokat a kézifékkarnál lévő állítócsavarokat, aztán állítsd be a hátsó féket is jóra, és aztán húzd rá újra a kézifék állítókat, ha már a fék jó egyébként
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #27258 Dátum: 2008 április 26, 07:22:47 »

tegnap "beállitottam" a fékeket hát amennyire sikerült... 
Már fog, jól is, de nagyon lent. Pedig minden kerék surlodik  mikor forog alapbol. Viszont az elsö futomünél a fékdob hátsó oldalán NINCSENEK Cheesy lyukak. Majd fúrok. Igy is sikerült beállitani, söt jobban mint a hátsot.
Ha a kéziféket teljesen fel kell huznom, hogy fogjon (az meg még akkor sem jól) akkor csak még közelebb kéne állitani a fékbetéteket? Vagy valahol lehet valamit állitani a kéziféken? (A bowdenek végén a kézifékkarnál már teljesen rá vannak csavarva a csavarok)
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #27257 Dátum: 2008 április 25, 23:45:57 »

Gratula, orulok, hogy te is ilyen kitarto vagy ... :-) Sok bogaras ma' kidobta volna a fenebe azt a karbit... :-(
köszi
ami még javítható abból jobb a gyári mint az után gyártott

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #27256 Dátum: 2008 április 25, 23:40:08 »

na szóval egy jó karbi beállítás csodákra képes, szerintem érzetre 2-3 kóbor paripa elő keveredett a ménesből
Gratula, orulok, hogy te is ilyen kitarto vagy ... :-) Sok bogaras ma' kidobta volna a fenebe azt a karbit... :-(


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #27255 Dátum: 2008 április 25, 23:32:17 »

Mai SzMB
karbi generál,30pict-2-es karbi, kilazultak a tőcsavarok és megszakadt az úszóház fedél csavar menete, volt tartalékba egy ilyen karbim puccc után csere, feltöltöttem az úszóházat, pöccre indul jól reagál gázadásra, de csak magas alapjáratot tudok állítani, próba kör alatt majd bemelegszik gondoltam, "ment minta a megveszekedett herce-hurca"  Cheesy, meleg is lett de alapjáratot nem lehetett állítani, + orrán-száján dőlt a benzin"pff" Sad
volt a polcon egy 30pict-3-as az a fajta minek az elején van még egy vákum cső kivezetés, mivel ilyen levegőszűrőm nincs ledugóztam a csövet
nem sikerült tökéletesre, ezen sem tudtam normális alacsony alapjáratot állítani, ha csövön falsot szívott leált ha sikerült tömíteni csak magasabb fordulaton volt egyenletes járású a motor"pff"
szereztem menet fúrót, megjárattam az eredeti karbi meneteiben, raktam új úszóház tömítést, új csavarokat + a tartalék karbi a 44 lovas 1.5-ös motoré tehát nagyobb fúfókái voltak ezeket át raktam a javított karbiba, a tőcsavart is újra cseréltem, öntöttem bele benyát össze raktam és indít és hátra dől....
de nem, mert nem indul.... Sad na még egyszer,..... >:(na még egyszer ,.........na még egyszer , aztán egyszercsak tyutyurutyu-tyutyurutyu-......................
olyan egyenletesen jár a moci, hogy .... Grin szórakoztam vele egy kicsit, hogy le tekertem az alapjáratot és lehetett számolni, hogy mikor robban

na szóval egy jó karbi beállítás csodákra képes, szerintem érzetre 2-3 kóbor paripa elő keveredett a ménesből
bocs, kicsit hosszú lett

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #27254 Dátum: 2008 április 25, 11:27:23 »

Mint már írták, a megszakító zárási idejét adja meg fokban vagy százalékban.
A jelentősége az, hogy egy hézagmérés szükségszerűen pontatlan akkor, ha már nem új a megszakító (beégések, kráterek, stb), meg amúgy is. Ez pedig pontos értéket ad, mert az átfolyó áram alapján mér (gy.k. négyszögjelet mér és átlagol). Bogárnál nincsen nagy jelentősége, mert nem forog annyit (magas fordulaton számít, hogy még eléggé töltött legyen a trafó a szikra megfelelő energiájához, de biztosan és pontosan szakítson meg). Plusz valószínűleg az eltolt 3 -as henger is bekavar. Nagyobb fordulatú, finomabb konstrukcióknál kötelező így beállítani a hézagot.
Ja, igen, és az adott motor elektromos rendszerétől is függ az értéke (főleg a trafó menetszámai és azok aránya), mivel komplett rendszerről van szó, így lehet, hogy nem pont egyenlően felosztott szögekről van szó, bár alapvetően az a célszerű.

Köszönöm.Azért érdekel,mert csereberére felajánlottak nekem egy ilyen analóg műszert.Még valami afit-os cucc.De a neten láttam hogy új digitális is van már 12-ért.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #27253 Dátum: 2008 április 25, 11:27:04 »

Lila könyv: 34 LE-s motornál a kompresszió értéke:
Új motorban: 9,0
Közepes állapotúban: 7,0
Javításra szorulóban: 6,0 bar
A múgy meg amíg nincs vele érezhető probléma (olajfogyasztás, erőtlenség), addig ne méricskéld, mert csak idegesíted vele magad.
Én amúgy régebben járkáltam egy olyan autóval (Moszkvics), aminek a két jobbik hengerben volt 6 bar, a másik kettőben 2-3. Na, én még azt is alig vettem észre. (Könnyen indult, de kicsit lassabban ment.) Végül kiderült, hogy két hengernél a kipufogószelepből egy jó darab hiányzik...

Na, mondjuk a Moszkvicsnál állítólag 40 ezrenként rituálisan újra be kellett csiszolni a szelepeket. A motor élettartama alatt akár kétszer is... Wink
(Van egy M408 -hoz való így gondozd... könyvem, hát kellett vele töcskölni rendesen...)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #27252 Dátum: 2008 április 25, 11:19:32 »

  Zárásszög mérésnek mi a jelentősége? Mi az egyáltalán a gyújtáselosztónál?Mert magát a megszakítót is lehet tolibálni az alaplapon,nemcsak a hézagot belőni.Nyilván a teljes 360 fokot kell egyenlően elosztani?

Mint már írták, a megszakító zárási idejét adja meg fokban vagy százalékban.
A jelentősége az, hogy egy hézagmérés szükségszerűen pontatlan akkor, ha már nem új a megszakító (beégések, kráterek, stb), meg amúgy is. Ez pedig pontos értéket ad, mert az átfolyó áram alapján mér (gy.k. négyszögjelet mér és átlagol). Bogárnál nincsen nagy jelentősége, mert nem forog annyit (magas fordulaton számít, hogy még eléggé töltött legyen a trafó a szikra megfelelő energiájához, de biztosan és pontosan szakítson meg). Plusz valószínűleg az eltolt 3 -as henger is bekavar. Nagyobb fordulatú, finomabb konstrukcióknál kötelező így beállítani a hézagot.
Ja, igen, és az adott motor elektromos rendszerétől is függ az értéke (főleg a trafó menetszámai és azok aránya), mivel komplett rendszerről van szó, így lehet, hogy nem pont egyenlően felosztott szögekről van szó, bár alapvetően az a célszerű.
« Utoljára szerkesztve: 2008 április 25, 11:22:02 írta te_o »

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #27251 Dátum: 2008 április 24, 22:51:34 »

nyomást mondott (bar) , nem kompresszióviszonyt.

Hoppá, tényleg! Lips Sealed

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #27250 Dátum: 2008 április 24, 21:53:55 »

Sűrítés 9??? 7-et ír.
Nincs vele gond, csak kíváncsiságból mértem. Az eltérés, ami nem annyira tettszik, de tényleg lehet szelep...

nyomást mondott (bar) , nem kompresszióviszonyt.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #27249 Dátum: 2008 április 24, 21:26:02 »

Lila könyv: 34 LE-s motornál a kompresszió értéke:
Új motorban: 9,0
Közepes állapotúban: 7,0
Javításra szorulóban: 6,0 bar
A múgy meg amíg nincs vele érezhető probléma (olajfogyasztás, erőtlenség), addig ne méricskéld, mert csak idegesíted vele magad.
Én amúgy régebben járkáltam egy olyan autóval (Moszkvics), aminek a két jobbik hengerben volt 6 bar, a másik kettőben 2-3. Na, én még azt is alig vettem észre. (Könnyen indult, de kicsit lassabban ment.) Végül kiderült, hogy két hengernél a kipufogószelepből egy jó darab hiányzik...

Sűrítés 9??? 7-et ír.
Nincs vele gond, csak kíváncsiságból mértem. Az eltérés, ami nem annyira tettszik, de tényleg lehet szelep...

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #27248 Dátum: 2008 április 24, 20:12:12 »

..... Az 1,3 hengerben:7, a 2:6,8 a 4:6,5  Huh Ez jó? (D1200)......

Lila könyv: 34 LE-s motornál a kompresszió értéke:
Új motorban: 9,0
Közepes állapotúban: 7,0
Javításra szorulóban: 6,0 bar
A múgy meg amíg nincs vele érezhető probléma (olajfogyasztás, erőtlenség), addig ne méricskéld, mert csak idegesíted vele magad.
Én amúgy régebben járkáltam egy olyan autóval (Moszkvics), aminek a két jobbik hengerben volt 6 bar, a másik kettőben 2-3. Na, én még azt is alig vettem észre. (Könnyen indult, de kicsit lassabban ment.) Végül kiderült, hogy két hengernél a kipufogószelepből egy jó darab hiányzik...
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #27247 Dátum: 2008 április 24, 20:00:33 »

És itt mi a jó érték?
Zárási szög a BOSCH elosztónál: 47...53, VW elosztónál: 48...52 fok. (A lila könyv szerint.)
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #27246 Dátum: 2008 április 24, 19:58:42 »

no ez a bogár megtorpanás nekem is ismerős... csak nálam az volt a bibi, hogy a gyári 145-ös fúvóka helyett 130-as volt bent. (1600cm3) nem fogyasztott sokat viszont nem is ment...

nemrég irtam, hogy a vdo olajhőfok mérőm gyujtásra kiakad 150C'... kiszereltem a motortéből a jeladót meg a vezetékeit. és biz kiderült, hogy nem ment tönkre hanem a vezeték szigetelése tört el és az árnyékoló harisnyával testelt le... kijavitottam és ismét remek formában van  Cheesy Cheesy Cheesy

embecska szaktársnak pedig szeretném felhivni a figyelmét matolcsi bácsira, még mielőtt végleg kiszeret a bogárból!! ne add fel!
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #27245 Dátum: 2008 április 24, 19:54:28 »

Ma kicseréltem a gyertyákat (a fent említett típusra Cheesy), és egyúttal megmértem a komprecciót, Az 1,3 hengerben:7, a 2:6,8 a 4:6,5  Huh Ez jó? (D1200)....

Hideg, vagy üzemmeleg motornál?
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #27244 Dátum: 2008 április 24, 19:50:43 »

A mai nagy SZMB:

1-Szelepálitás

2-eLEKTRONIKUS GYUJTÁS BEÉPITÉS DE NEM HALL JELADOS SIMÁN VAN VELE TRÜK ,BORZASZTO JOT MEGY AZ AUTO TÖLE ELSE HITEM  Grin

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
1303LS
« Hozzászólás #27243 Dátum: 2008 április 24, 19:35:01 »

A fékfalon hátul vannak a lyukak, azokon keresztül állítsd felrakott dobokkal. Egészen állítsd ki addig a pofákat még tudod tekerni az állítót. Azaz hogy a pofa ütközzön fel a dobra. És ettől a pontól állítsd visszafele annyira hogy elforogjon a dob, meg legyen egy kis súrlódás is.
Szerintem ha így csinálja és valahogy elvánszorog hozzám, én még állítok rajta olyat, hogy csak néz.  Grin
Hú de gizda beszólás volt, még a pofám is ég.  Embarrassed  Grin
Na komolyra. Fogásig állítás után meg kell kalapácsozni akkor feljebb csúszik a betét aztán megint lehet pár ricni állítani szorulásig aztán kalapács..... Ezt vagy 5-6szor eljáttszva, esteleg közben néha megpumpálgatva a pedált lezs igazán jó a fék. Jó főfékhengerrel betonkeményre lehet így állítani.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #27242 Dátum: 2008 április 24, 17:08:56 »

májsztró a tavaszmezőnél szoktál parkolni jól látom mostanság?
HM tér a szobornál.Hetente kihozom az Öreget futtatni.Tegnap is bearanyozta a napomat a véle való közlekedés.
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #27241 Dátum: 2008 április 24, 17:05:44 »

Itt ismét két probléma van/lehet.A kompresszió elmehet a szelepeknél és a gyürüknél is.Szokták úgy mérni,hogy a hengerbe a gyertyánál motor olajat öntenek és úgy nézik ismét.Ha akkor megvan a kompresszió,nyilván szelep.A 60 utáninál (1200) 7 a gyári kompresszió.Szerintem nem rossz értékek.A 3. henger szokott megfeküdni,mert annak a legszarabb a hűtése.A négyesnél nézzél szelep cuccost.Sztem.De én nem vagyok gépész.

májsztró a tavaszmezőnél szoktál parkolni jól látom mostanság?


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #27240 Dátum: 2008 április 24, 14:48:52 »

Ma kicseréltem a gyertyákat (a fent említett típusra Cheesy), és egyúttal megmértem a komprecciót, Az 1,3 hengerben:7, a 2:6,8 a 4:6,5  Huh Ez jó? (D1200)
Valamint megmértem a főtengely "játékát az ékszíjtárcsánál "rángatva", ez ~0,3mm. Megfelelő?

Itt ismét két probléma van/lehet.A kompresszió elmehet a szelepeknél és a gyürüknél is.Szokták úgy mérni,hogy a hengerbe a gyertyánál motor olajat öntenek és úgy nézik ismét.Ha akkor megvan a kompresszió,nyilván szelep.A 60 utáninál (1200) 7 a gyári kompresszió.Szerintem nem rossz értékek.A 3. henger szokott megfeküdni,mert annak a legszarabb a hűtése.A négyesnél nézzél szelep cuccost.Sztem.De én nem vagyok gépész.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #27239 Dátum: 2008 április 24, 14:35:44 »

Bosch W8AC

Ma kicseréltem a gyertyákat (a fent említett típusra Cheesy), és egyúttal megmértem a komprecciót, Az 1,3 hengerben:7, a 2:6,8 a 4:6,5  Huh Ez jó? (D1200)
Valamint megmértem a főtengely "játékát az ékszíjtárcsánál "rángatva", ez ~0,3mm. Megfelelő?


[a csatolmányt egy admin törölte]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Oldalak: 1 ... 1329 1330 1331 1332 1333 [1334] 1335 1336 1337 1338 1339 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.19 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.