www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 25, 04:54:00

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1337 1338 1339 1340 1341 [1342] 1343 1344 1345 1346 1347 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13292751 alkalommal)
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #26958 Dátum: 2008 április 16, 21:02:41 »


(szikra, gyuszi rendben)


Köszönöm, igen, jól vagyok.... Grin

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #26957 Dátum: 2008 április 16, 21:00:04 »

nekem is hasonló problémám van, de nem volt időm még elvinni megyóhoz.

gázra torpan, döccen, durrog, mindent csinál, csak nem megy.
aztán valamikor úgy megy mint egy kisangyal.
(szikra, gyuszi rendben)
valszeg sokat kap, karbit tekergettük, de nem reagál semmire ! minden állításnál úgyan úgy muzsikál (szép alapjárattal)
falsot szív? fulldoklik?

közben szürcsöli a nektárt rendesen, szerintem 15öt simán beharapja  100kilóméteren  Undecided
Megszakítóhézag?
Nekem ugyanezt csinálta, és az volt a baj. 0,4 helyett valami 0,1 körüli volt. Amint be lett lőve, gond egy szál se.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #26956 Dátum: 2008 április 16, 20:47:03 »

Hell!

ma történt velem, hogy régóta egyedül garázsban árválkodó bogaram elővéve szomoruan szembesültem azzal a hibával, hogy gyújtást adva a vdo olajhőfok mérő műszerem mutatója végállásban kiakadt. fixen 150C' mutatva.

mi lehet a hiba? amikor letettem a bogarat semmi baja nem volt...  Undecided
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #26955 Dátum: 2008 április 16, 20:23:13 »

én 460km-t mentem 36 literrel ebben volt országút (Győr-Sopron) pálya (Győr-BP) és városi tötymörgés Bpen D1.2
az 7,8 lityi. Nem rossz, de azt is lehet ám lejjebb vinni...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #26954 Dátum: 2008 április 16, 20:21:39 »

Sportfutomu!
akkor is sok(k)

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #26953 Dátum: 2008 április 16, 19:50:21 »

Az eszméletlen sok! Shocked Shocked Shocked
Főleg hogy neked 1.2-d van nem?
Sportfutomu!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #26952 Dátum: 2008 április 16, 19:48:46 »

én 460km-t mentem 36 literrel ebben volt országút (Győr-Sopron) pálya (Győr-BP) és városi tötymörgés Bpen D1.2
ez azért lehet, mert mindig padlógázon közlekedsz  Grin
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #26951 Dátum: 2008 április 16, 19:41:48 »

nekem is hasonló problémám van, de nem volt időm még elvinni megyóhoz.

gázra torpan, döccen, durrog, mindent csinál, csak nem megy.
aztán valamikor úgy megy mint egy kisangyal.
(szikra, gyuszi rendben)
valszeg sokat kap, karbit tekergettük, de nem reagál semmire ! minden állításnál úgyan úgy muzsikál (szép alapjárattal)
falsot szív? fulldoklik?

közben szürcsöli a nektárt rendesen, szerintem 15öt simán beharapja  100kilóméteren  Undecided

én 460km-t mentem 36 literrel ebben volt országút (Győr-Sopron) pálya (Győr-BP) és városi tötymörgés Bpen D1.2
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #26950 Dátum: 2008 április 16, 18:14:57 »

15öt simán beharapja  100kilóméteren  Undecided
Az eszméletlen sok! Shocked Shocked Shocked
Főleg hogy neked 1.2-d van nem?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Hanyi
Hozzászólások: 2303


« Hozzászólás #26949 Dátum: 2008 április 16, 15:08:44 »

A fogyasztáson nem tudtam kontrollálni, mert a sok helybetopi és forgalom miatt azért ehetett rendesen az 1,6-os is, de a megtorpanás az nagyon zavaró... Aztán ha fel tudom gyorsítani, akkor megy, mint az állat, de addig....

a karbit megnéztétek a gyorsitó membrán nem szakadt-e,     preccol-e rendesen?
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #26948 Dátum: 2008 április 16, 14:51:02 »

36
Koszonom. Venem kell hozza szerszamot...
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #26947 Dátum: 2008 április 16, 10:59:37 »

nekem is hasonló problémám van, de nem volt időm még elvinni megyóhoz.

közben szürcsöli a nektárt rendesen, szerintem 15öt simán beharapja  100kilóméteren  Undecided

A karbi talpánál a csavarokat nézd meg. Nekem volt, hogy lelazult és pont ezt játszotta, hogy egyszer zsír volt aztán meg alig ment. Mondjuk a fogyasztást akkor nem néztem...

Hiányzik a legendás 7 liter, mi?  Cheesy
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #26946 Dátum: 2008 április 16, 10:44:19 »

nekem is hasonló problémám van, de nem volt időm még elvinni megyóhoz.

gázra torpan, döccen, durrog, mindent csinál, csak nem megy.
aztán valamikor úgy megy mint egy kisangyal.
(szikra, gyuszi rendben)
valszeg sokat kap, karbit tekergettük, de nem reagál semmire ! minden állításnál úgyan úgy muzsikál (szép alapjárattal)
falsot szív? fulldoklik?

közben szürcsöli a nektárt rendesen, szerintem 15öt simán beharapja  100kilóméteren  Undecided

A fogyasztáson nem tudtam kontrollálni, mert a sok helybetopi és forgalom miatt azért ehetett rendesen az 1,6-os is, de a megtorpanás az nagyon zavaró... Aztán ha fel tudom gyorsítani, akkor megy, mint az állat, de addig....

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #26945 Dátum: 2008 április 16, 10:24:45 »



nekem is hasonló problémám van, de nem volt időm még elvinni megyóhoz.

gázra torpan, döccen, durrog, mindent csinál, csak nem megy.
aztán valamikor úgy megy mint egy kisangyal.
(szikra, gyuszi rendben)
valszeg sokat kap, karbit tekergettük, de nem reagál semmire ! minden állításnál úgyan úgy muzsikál (szép alapjárattal)
falsot szív? fulldoklik?

közben szürcsöli a nektárt rendesen, szerintem 15öt simán beharapja  100kilóméteren  Undecided

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #26944 Dátum: 2008 április 16, 10:21:01 »

Szerintem szemre nem könnyű megállapítani, hogy milyen a szikra, főleg világosban, ezért írtam le a biztosabb módszert. Bár a bogár amúgy sem érzékeny erre. Gyanúsabb a gyújtás meg a keverék.

Trafót ad majd kölcsönbe, próbára a Peti, de még nem lett nézve, illetve cserélve a gyújtókábel és a kondenzátor sem...meg a gyetyák sem... illetve a karbibeállítást sem tudtuk megnézni, de az meg nem tudom, hogy ellállítódhat-e ilyen hirtelen...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #26943 Dátum: 2008 április 16, 10:12:04 »

A gyertyát kiszedés után visszatettük a pipára és úgy szikráztattuk meg...tehát a gyertya elektródjai közti szikrát említettem...az üteme megfelelő volt, de az intenzitása már talán nem annyira...
A Rajzásos köreversenyen még nem vettem észre, hogy gondja lenne, de hazafelé már igen....

Szerintem szemre nem könnyű megállapítani, hogy milyen a szikra, főleg világosban, ezért írtam le a biztosabb módszert. Bár a bogár amúgy sem érzékeny erre. Gyanúsabb a gyújtás meg a keverék.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #26942 Dátum: 2008 április 16, 09:58:10 »

A kipuff kifújása miatt durroghat egyébként, főleg, ha az előgyújtás túl kicsi (a 3 -as kormossága erre utalhat, annak kisebb az előgyújtása a többinél).
Honnan látjátok, hogy gyenge a szikra? (kábelszikrázatás a motorblokkra megvolt? Ha a kb. 1 cm -t átüti a gyertyáé, akkor jó a trafó, meg a többi rész). Ha tényleg gyenge, meg kellene nézni az akksi feszültségét és a feszültségesést a gyújtásrendszeren. Ezek mind egyszerűbbek egy kompressziómérésnél.

A gyertyát kiszedés után visszatettük a pipára és úgy szikráztattuk meg...tehát a gyertya elektródjai közti szikrát említettem...az üteme megfelelő volt, de az intenzitása már talán nem annyira...
A Rajzásos köreversenyen még nem vettem észre, hogy gondja lenne, de hazafelé már igen....

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #26941 Dátum: 2008 április 16, 09:39:52 »

Mekkora az a koronás anya amivel a hátsó fékdob van rögzitve a tengelyre?

36
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #26940 Dátum: 2008 április 16, 09:12:28 »

Mekkora az a koronás anya amivel a hátsó fékdob van rögzitve a tengelyre?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #26939 Dátum: 2008 április 16, 09:09:20 »

Tegnap esti SZMB eredménye:
- új megszakító beapplikálása, új elosztófedéllel
- összes gyertya kiszedése puccantása, mert a 3-as hengeré kormos volt.. szikraelenőrzés: van,de nem túl erős...

Ennyire jutottunk, de majdnem rosszabb lett, mint volt...
Ja, és szükségem lesz kipuffra is, mert a jobb oldalon, az alsó felén kifúj, de rendesen...

Pfff....ennyi...
És tanácstalanok vagyunk, mint egy kisközség...
Valszeg ma, vagy holnap elgurulok a szerelőmhöz egy kompresszió-mérésre... hátha kiderül valami....

A kipuff kifújása miatt durroghat egyébként, főleg, ha az előgyújtás túl kicsi (a 3 -as kormossága erre utalhat, annak kisebb az előgyújtása a többinél).
Honnan látjátok, hogy gyenge a szikra? (kábelszikrázatás a motorblokkra megvolt? Ha a kb. 1 cm -t átüti a gyertyáé, akkor jó a trafó, meg a többi rész). Ha tényleg gyenge, meg kellene nézni az akksi feszültségét és a feszültségesést a gyújtásrendszeren. Ezek mind egyszerűbbek egy kompressziómérésnél.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #26938 Dátum: 2008 április 16, 08:08:33 »

B+
Egy nap neked minimum 30 órából áll...
Gratula, jól haladsz!
Köszi Smiley ... és még igy se volt idöm sokmindenre amit tegnap akartam Cheesy + az esös vihar is beleszólt
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #26937 Dátum: 2008 április 16, 07:09:51 »

Hengerfej repedés, szelephézag vagy valamelyik kipufogószelep elégett esetleg.

Tegnap esti SZMB eredménye:
- új megszakító beapplikálása, új elosztófedéllel
- összes gyertya kiszedése puccantása, mert a 3-as hengeré kormos volt.. szikraelenőrzés: van,de nem túl erős...

Ennyire jutottunk, de majdnem rosszabb lett, mint volt...
Ja, és szükségem lesz kipuffra is, mert a jobb oldalon, az alsó felén kifúj, de rendesen...

Pfff....ennyi...
És tanácstalanok vagyunk, mint egy kisközség...
Valszeg ma, vagy holnap elgurulok a szerelőmhöz egy kompresszió-mérésre... hátha kiderül valami....

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #26936 Dátum: 2008 április 15, 22:30:08 »

Elsö futomü állitás, elsö fék, fékrendszer összehuzása, sárvédök lefujása, elektronika szétszerelése, uj kábelek vágása, saruk a végére, kormány berakás , km óra spirál...ilyesmiket szmb-ztEM. hA MEGLESZ A HÁTSÓ FÉK IS, LEHET VONTATNI SmileySmileySmiley
B+
Egy nap neked minimum 30 órából áll...
Gratula, jól haladsz!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Mice
Hozzászólások: 137

« Hozzászólás #26935 Dátum: 2008 április 15, 21:16:13 »

ha valaki megjelenik holnap 8 és 9 körül a Nagy Lajos király útja 24-nél két lepusztult skodafelnivel (gumival együtt) az kaphat tőlem két szinte vadi új téligumis felnit. visszük a bontóba a skodrit és kár lenne a gumikért. a délelőtt elvisszük a vesztőhelyre, gyorsan kellene döntenetek. és szerszámot is kellene hozni emelővel... ja, skoda 120-ról van szó.
a telefonom: 06 30 2003014
« Utoljára szerkesztve: 2008 április 15, 21:18:11 írta Mice »
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #26934 Dátum: 2008 április 15, 20:35:03 »

Elsö futomü állitás, elsö fék, fékrendszer összehuzása, sárvédök lefujása, elektronika szétszerelése, uj kábelek vágása, saruk a végére, kormány berakás , km óra spirál...ilyesmiket szmb-ztEM. hA MEGLESZ A HÁTSÓ FÉK IS, LEHET VONTATNI SmileySmileySmiley
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #26933 Dátum: 2008 április 15, 17:18:37 »

Azaz valamennyire zárva ugyi? Roll Eyes Cool
jó, akkor a spirálrugó folyton meg van feszítve

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #26932 Dátum: 2008 április 15, 16:32:44 »

biztos folyton nyitva valamennyire a szivató
Azaz valamennyire zárva ugyi? Roll Eyes Cool

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #26931 Dátum: 2008 április 15, 14:42:28 »

nah közben rájöttem, hogy a karbi szivatójáról jött le a vezeték...
visszaduggtam, és most minden oké... de hogy annak mi köze van ehez azt nem tom...
lényeg hogy jól megy újra  Grin

Futóművet azért megnézetem, szííítrázták a pösti utak...
biztos folyton nyitva valamennyire a szivató

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #26930 Dátum: 2008 április 15, 14:35:39 »

1. Nekem is ilyesmi baja van.
   Tsigánál voltam, és ő vette észre, hogy indításkor deresedik a karbicsovem.
   Lesd meg, hogy neked nem-e.

2. A felnin a csavarokat meghúztad?  Grin Grin Grin
nah közben rájöttem, hogy a karbi szivatójáról jött le a vezeték...
visszaduggtam, és most minden oké... de hogy annak mi köze van ehez azt nem tom...
lényeg hogy jól megy újra  Grin

Futóművet azért megnézetem, szííítrázták a pösti utak...
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #26929 Dátum: 2008 április 15, 13:09:23 »

Duplaszívós...
A vákumdobot néztük, de Peti szerint az jó....
Más ötlet?
Vagy még délután megnézzük a karbi beállítást... hátha tényleg sokat kap...
Hengerfej repedés, szelephézag vagy valamelyik kipufogószelep elégett esetleg.
« Utoljára szerkesztve: 2008 április 15, 20:23:51 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #26928 Dátum: 2008 április 15, 13:05:08 »

duplaszívós?
akkor erősen előfordulhat, hogy falsot szív.
(szimplszívósnál is, de nem annyira)

netán az elosztó vákuumdobja meg van purnyadva és nem húz be

utolsó esetben duduka duzzog (by stunt) :-)))

Duplaszívós...
A vákumdobot néztük, de Peti szerint az jó....
Más ötlet?
Vagy még délután megnézzük a karbi beállítást... hátha tényleg sokat kap...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #26927 Dátum: 2008 április 15, 12:47:29 »

Viccet félretéve. Beállítottuk az új hézagmérőmmel a megszakítóhézagot, gyorsítófúvóka, főfúvóka kipuccantás.... próbakör... elsőre egész jó... második kör: dettó ugyanúgy durrog, megtorpan...
Vizslatás....
Kiderül: el van több helyen repedve az elosztófedél... Patonyi Petivel csináltuk a mókát, adott kölcsön másikat, jót... beszerelés... próbakör....
DETTÓ!
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!
Peti szerint vagy sokat kap a motor benyából, vagy valamiért utógyujtása van...
Ma megint próbálkozunk, mert tegnap ránk esteledett.....

duplaszívós?
akkor erősen előfordulhat, hogy falsot szív.
(szimplszívósnál is, de nem annyira)

netán az elosztó vákuumdobja meg van purnyadva és nem húz be

utolsó esetben duduka duzzog (by stunt) :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #26926 Dátum: 2008 április 15, 08:38:27 »

A tartalom teljes letisztogatása után? Vagy az kell a kenéshez....? Grin
Viccet félretéve. Beállítottuk az új hézagmérőmmel a megszakítóhézagot, gyorsítófúvóka, főfúvóka kipuccantás.... próbakör... elsőre egész jó... második kör: dettó ugyanúgy durrog, megtorpan...
Vizslatás....
Kiderül: el van több helyen repedve az elosztófedél... Patonyi Petivel csináltuk a mókát, adott kölcsön másikat, jót... beszerelés... próbakör....
DETTÓ!
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!
Peti szerint vagy sokat kap a motor benyából, vagy valamiért utógyujtása van...
Ma megint próbálkozunk, mert tegnap ránk esteledett.....
"valamiért utógyujtása van"
ha erre ra josz hogy van oszd meg velem is. Ez a tuning a repulo gepben is. szertnem alkalmazni a bogarban is Afro

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #26925 Dátum: 2008 április 15, 07:44:13 »

gyerekek! Kibeleztem a buszom. Újra szeretném kárpitozni! Ötleteket tanácsokat és megfelelő anyag javaslatokat várok.

báránybűűűr!!



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #26924 Dátum: 2008 április 15, 07:29:07 »

... májkrémes doboz fedele a pontos hézagmérő Roll Eyes


(már aki szereti a májkrémet)

A tartalom teljes letisztogatása után? Vagy az kell a kenéshez....? Grin
Viccet félretéve. Beállítottuk az új hézagmérőmmel a megszakítóhézagot, gyorsítófúvóka, főfúvóka kipuccantás.... próbakör... elsőre egész jó... második kör: dettó ugyanúgy durrog, megtorpan...
Vizslatás....
Kiderül: el van több helyen repedve az elosztófedél... Patonyi Petivel csináltuk a mókát, adott kölcsön másikat, jót... beszerelés... próbakör....
DETTÓ!
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!
Peti szerint vagy sokat kap a motor benyából, vagy valamiért utógyujtása van...
Ma megint próbálkozunk, mert tegnap ránk esteledett.....

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #26923 Dátum: 2008 április 14, 20:07:52 »

üdv
van egy typ4-es motorunk, elakarjuk  indítani még az autón kivül. felraktuk egy állványra, de ehhez le kellett vennünk a benzinszivattyút. ha beinditjuk okoz-e ez valami gondot?
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #26922 Dátum: 2008 április 14, 18:41:07 »

Köszi. Mivel nitrohigító defaultként van otthon, először akkor ez lesz  Cool
Nitrohigítóval csak óvatosan, a gumialkatrészeket felzabálja!
Nem azt mondom, hogy ne használj, csak gumit/műanyagot ne érjen!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #26921 Dátum: 2008 április 14, 18:36:57 »

ej-haj...már rajzoltam. Csak a fesszab-on nem tudom, hogy melyik láb micsoda kapcsolási rajzban meg nincs odairva
Nem elérhető IQ23
Hozzászólások: 3366

« Hozzászólás #26920 Dátum: 2008 április 14, 17:46:58 »

jöttél volna rajzani, kaptál volna tanácsot (vagy minimum söröt!)  Wink Cheesy

Nem volt mivel Smiley

nem tudom mi történt de eltünt innen az avatar képem, meg a beírt szövegem is... Sad
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #26919 Dátum: 2008 április 14, 17:44:41 »

gyerekek! Kibeleztem a buszom. Újra szeretném kárpitozni! Ötleteket tanácsokat és megfelelő anyag javaslatokat várok.

jöttél volna rajzani, kaptál volna tanácsot (vagy minimum söröt!)  Wink Cheesy
Oldalak: 1 ... 1337 1338 1339 1340 1341 [1342] 1343 1344 1345 1346 1347 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.197 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.