www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 25, 17:35:36

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1339 1340 1341 1342 1343 [1344] 1345 1346 1347 1348 1349 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13300212 alkalommal)
matchbox
« Hozzászólás #26878 Dátum: 2008 április 13, 17:50:07 »

Én sem tétlenkedtem: applikáltam egy kézifék-kapcsolót, rákötöttem az óra ATF piros lámpára: királyság, az egész kijött 400 HUF-ból.
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #26877 Dátum: 2008 április 13, 13:12:08 »

Mai "szmb": Apámmal elhúztuk a kocsi zuglóig, lélekben meg készülök a bowdencserére.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #26876 Dátum: 2008 április 13, 10:21:18 »

SZMBM7 leálló sáv Smiley
rajzásra menet 100-as tempó, emelkedőn gyengül, még gyengül kezdtem lemaradni, gyorsítani próbálok mélyebb motorhang néha rángat de nem gyorsul, ha pumpálom a gázt némi sebesség növekedés elérhető
első gondolatom a gyújtás volt hátha elment a megszakító hézag fehérvári
S..ll kútnál csatlakozott vwoodoo és össze vártuk a szét húzódott csapatot
addig gyújtás kontrol(volt nálam próba lámpa), hézag kb. jó, picit vissza vettem az elő gyújtáson, indultunk kb. 3 km után félre kellett állnom mert még annyira sem ment mint előtte, de már egyértelmű volt , hogy üzem anyag probléma, Süsüvel zártuk ki sorban a hibákat, a tankot nem rég kimostam, kb. 3/4 éves benzincsövek, 1/2 éves tiszta b.szűrő, maradt a karbi, vwoodoonál pont egy olyan karbi 30 pict2-es ami nekem kellett, felajánlotta, hogy rakjuk fel és majd a rajzáson ráérek kipucolni az enyémet, gyors csere a karbi hátsó csavarját oldanám ki mikor neki koccant a kulcs és ettől elfordult, kivolt csavarodva a tő csavar és a karbi lötyögött a helyén, a karbit kicseréltük a találkozón Süsütől kapott anyákkal vissza szorítottam a kilazult tőcsavart kicseréltem a szakadt úszóház tömítést vwoodoo jó tömítésére Wink
hazafelé padlógáz-belső sáv Grin
KÖSZÖNÖM A SEGÍTSÉGET MINDENKINEK!!
és bocs, hogy hosszúúúú voltam Wink

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #26875 Dátum: 2008 április 13, 09:49:09 »

Inkáb ide átrakom rajzás2008-ból:

Vwodoo írta:
berezonálni-szitálni a kormány.... 60-80as tempo+imádság h megint egészben hazaérjek!

Ezt pdig most én.
Nekemisde 90 környékén. Sztem felni üt. De mintha fékezésnél is néha... És fékezésnél mintha lüktetne. Mintha jobban hol kevésbé jobban fogna. Valamint nemtom bogaraknál egyes tudom hidegen recsegős. De melegen is? Dugóban végig amikor pakoltam az egyet. 90%-ban :reccs.
Valamint mintha minden fogozat kopogna mikor beteszem... és alacsony fordulaton, pl mikor lámpánál fékezek 4-ből, csattogna a motor. Mintha valami laza lenne benne... Lehet már bemesélek csomó baromságot, vizióimban tönkre van a kocsi   Grin állandó jelleggel   Grin Grin Grin
nekem hidegen-melegen sem rcseg a váltóm, pedig a kuplung nemigazán fitt
ha lüktet a fék az két okból lehet, vagy levegős vagy ovális a dob,nekem ez utóbbi volt, uganis a véletekig szebályzott dobnak már annyira elvékonyodott a fala, hogy erősebb fékezés(ek)kor "megnyúlt"........

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #26874 Dátum: 2008 április 13, 09:43:44 »

Nem belepofázok,de nálam már az is megtörtént,és nem javult Undecided
Már nincs emmi 5letem.Azon gondolkodám,kölcsönkérek 1 másik karbit,és ráteszem,hátha mégis az a baja...
vaagy falsot szív, mint az enyém tegnap rajzásra menet

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #26873 Dátum: 2008 április 13, 09:35:31 »

Sziasztok!

Az első futóművet is lehet úgy ültetni mint a hátsót? Egy fogat le? Vagy csak az állítódióval?
dió

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #26872 Dátum: 2008 április 13, 09:25:06 »

Sziasztok!

Az első futóművet is lehet úgy ültetni mint a hátsót? Egy fogat le? Vagy csak az állítódióval?
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #26871 Dátum: 2008 április 13, 08:02:22 »

Inkáb ide átrakom rajzás2008-ból:

Vwodoo írta:
berezonálni-szitálni a kormány.... 60-80as tempo+imádság h megint egészben hazaérjek!

Ezt pdig most én.
Nekemisde 90 környékén. Sztem felni üt. De mintha fékezésnél is néha... És fékezésnél mintha lüktetne. Mintha jobban hol kevésbé jobban fogna. Valamint nemtom bogaraknál egyes tudom hidegen recsegős. De melegen is? Dugóban végig amikor pakoltam az egyet. 90%-ban :reccs.
Valamint mintha minden fogozat kopogna mikor beteszem... és alacsony fordulaton, pl mikor lámpánál fékezek 4-ből, csattogna a motor. Mintha valami laza lenne benne... Lehet már bemesélek csomó baromságot, vizióimban tönkre van a kocsi   Grin állandó jelleggel   Grin Grin Grin
Esetleg érdemes lenne megnézned, vanik-e elég olej a váltóban, illetve cseréld le mert nemigen szokták. A fék akkor üt, ha nincs rendesen felszabályozva a fék. Érdemes felszabályoztatni, mert ez műcakin is lesik.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #26870 Dátum: 2008 április 12, 23:26:41 »

ja még annyit,
hogy eddig szuper volt a futóműbeállításom, nemrég volt!
elengedett kormánynál is szépen ment előre, ugyíngy fékezéskor is maradt egyenesben.
most is megy egész szépen egyenesen, de fékezéskor BALRA húz, de én jobbról hallom a hangot sztem.
?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Bal oldalt fog jobb oldalt nem= balra húz. Józan paraszti és csodákra képes.  Grin
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #26869 Dátum: 2008 április 12, 23:19:23 »

Na gyerekek ma mindenki hibát észlelt! Most távgyógyítsátok!  Grin
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #26868 Dátum: 2008 április 12, 23:13:00 »

ja még annyit,
hogy eddig szuper volt a futóműbeállításom, nemrég volt!
elengedett kormánynál is szépen ment előre, ugyíngy fékezéskor is maradt egyenesben.
most is megy egész szépen egyenesen, de fékezéskor BALRA húz, de én jobbról hallom a hangot sztem.
?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #26867 Dátum: 2008 április 12, 22:20:38 »

Inkáb ide átrakom rajzás2008-ból:

Vwodoo írta:
berezonálni-szitálni a kormány.... 60-80as tempo+imádság h megint egészben hazaérjek!

Ezt pdig most én.
Nekemisde 90 környékén. Sztem felni üt. De mintha fékezésnél is néha... És fékezésnél mintha lüktetne. Mintha jobban hol kevésbé jobban fogna. Valamint nemtom bogaraknál egyes tudom hidegen recsegős. De melegen is? Dugóban végig amikor pakoltam az egyet. 90%-ban :reccs.
Valamint mintha minden fogozat kopogna mikor beteszem... és alacsony fordulaton, pl mikor lámpánál fékezek 4-ből, csattogna a motor. Mintha valami laza lenne benne... Lehet már bemesélek csomó baromságot, vizióimban tönkre van a kocsi   Grin állandó jelleggel   Grin Grin Grin
« Utoljára szerkesztve: 2008 április 12, 22:38:00 írta tazoli »
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #26866 Dátum: 2008 április 12, 22:13:50 »

fékbetét az így is kuka, pedig féléves... úgy visít, hogy szégyellek vele fékezni  Grin
mindenki azt mondja, hogy megégett!!
Gondolod, hogy folyamatosan hozzáérne?
Enyém is vinnyog néha,pedig most 14 rongyos várseny betít röhög benne.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #26865 Dátum: 2008 április 12, 22:11:36 »

naná, hogy ott voltam.
rajzás topikban a csoportképen ott vagyok.

ja, meg a sárga nyúpitlilehugyozós képen is.
(bár csak imitáltam a pisálást, mert papírkutty vagyok)
ehhhh
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #26864 Dátum: 2008 április 12, 22:04:24 »

Basztad kint a rezet a lószaros gyepen?Csak megnéztem vón a fejed.

naná, hogy ott voltam.
rajzás topikban a csoportképen ott vagyok.

ja, meg a sárga nyúpitlilehugyozós képen is.
(bár csak imitáltam a pisálást, mert papírkutty vagyok)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BigBen
Hozzászólások: 508


« Hozzászólás #26863 Dátum: 2008 április 12, 21:59:00 »

Gyorsító membránt megnéztétek nincs kicsit megszakadva? vagy a tengely redesen mozog nem akad fel? szerintem ott lehet a gond vagy a benzinszint magas és sokat kap én ezt a két variánst még megnézném nekem ezek voltak annó!


Kösz!Asszem,akkor inkább elviszem vkihez,aki többet ért hozzá,mint én...
Csak hol találok olyat...? Roll Eyes Tongue
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #26862 Dátum: 2008 április 12, 21:56:17 »

Ugyanez van nekem is!Darabokra kaptam a karbit,de semmi...

Gyorsító membránt megnéztétek nincs kicsit megszakadva? vagy a tengely redesen mozog nem akad fel? szerintem ott lehet a gond vagy a benzinszint magas és sokat kap én ezt a két variánst még megnézném nekem ezek voltak annó!
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #26861 Dátum: 2008 április 12, 21:51:47 »

egy megszakítóhézagot is néznék a helyedben
vagy fékbetét.
szétszedés után kiderül.
fékbetét az így is kuka, pedig féléves... úgy visít, hogy szégyellek vele fékezni  Grin
mindenki azt mondja, hogy megégett!!
Gondolod, hogy folyamatosan hozzáérne?
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #26860 Dátum: 2008 április 12, 21:51:22 »

egy megszakítóhézagot is néznék a helyedben
vagy fékbetét.
szétszedés után kiderül.
Basztad kint a rezet a lószaros gyepen?Csak megnéztem vón a fejed.
Nem elérhető BigBen
Hozzászólások: 508


« Hozzászólás #26859 Dátum: 2008 április 12, 21:37:30 »

egy megszakítóhézagot is néznék a helyedben


Nem belepofázok,de nálam már az is megtörtént,és nem javult Undecided
Már nincs emmi 5letem.Azon gondolkodám,kölcsönkérek 1 másik karbit,és ráteszem,hátha mégis az a baja...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #26858 Dátum: 2008 április 12, 21:33:37 »

1. Alacsony fordulaton, menet közben rángat(dadog) a motor.
   Ha nyomom neki, semmi baja! Alapjárat van! Szóval pörgetni kell, hogy egyenletesen mennyen!
   Dugulás?
egy megszakítóhézagot is néznék a helyedben

2. Első futóműből jön valami darálós hang.
    Csapágy?
vagy fékbetét.
szétszedés után kiderül.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BigBen
Hozzászólások: 508


« Hozzászólás #26857 Dátum: 2008 április 12, 21:29:59 »

Na én is HELP!

1. Alacsony fordulaton, menet közben rángat(dadog) a motor.
   Ha nyomom neki, semmi baja! Alapjárat van! Szóval pörgetni kell, hogy egyenletesen mennyen!
   Dugulás?

2. Első futóműből jön valami darálós hang.
    Csapágy?

Ugyanez van nekem is!Darabokra kaptam a karbit,de semmi...
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #26856 Dátum: 2008 április 12, 21:23:32 »

Na én is HELP!

1. Alacsony fordulaton, menet közben rángat(dadog) a motor.
   Ha nyomom neki, semmi baja! Alapjárat van! Szóval pörgetni kell, hogy egyenletesen mennyen!
   Dugulás?

2. Első futóműből jön valami darálós hang.
    Csapágy?
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #26855 Dátum: 2008 április 12, 19:29:23 »

YES
De mire ezt olvasod ,reméljük, már meg van a csere!

persze  Wink

Kocsi az Andrássy-n, emelő 17ben, bowden meg sehol  Cheesy

Tudunk élni!
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #26854 Dátum: 2008 április 12, 19:27:51 »

Sziasztok!

Hogy lehet bogáron padlólemezt és belső küszöböt cserélni?
A padlólemez hova van hegesztve? Mert a balső küszöböm teteje hibátlan de az alja kész van:)
Mennyi pénz az anyag? és menniy idő a csere?
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #26853 Dátum: 2008 április 12, 19:19:44 »

Ő izé, köszi...

egy csőbe kell behúzni, mint a gázbowdennél?
Valahogy van egy kis fej, mint a gázbowdennél, azt kell beakasztani a pedálhoz?
YES
De mire ezt olvasod ,reméljük, már meg van a csere!

Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #26852 Dátum: 2008 április 12, 18:31:47 »

Ki. Lásd szóljatok ide. :-)


Ő izé, köszi...

egy csőbe kell behúzni, mint a gázbowdennél?
Valahogy van egy kis fej, mint a gázbowdennél, azt kell beakasztani a pedálhoz?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #26851 Dátum: 2008 április 12, 17:05:08 »

Ki. Lásd szóljatok ide. :-)

HELP!


Deák tér magasságában beesett a kuplungom. Szerintem elszakadt a bowden.
Ki lehet cserélni az árokparton?
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #26850 Dátum: 2008 április 12, 16:03:02 »

HELP!


Deák tér magasságában beesett a kuplungom. Szerintem elszakadt a bowden.
Ki lehet cserélni az árokparton?
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #26849 Dátum: 2008 április 11, 19:49:09 »

lehet hogy hülyeség, de én valahol olvastam hogy az amcsiknál felhasználhatsz más rendszámot is.
Allama valogatja. Valahol kell elso rendszam is, valahol nem. Na ott kiraknak mindenfelet...

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #26848 Dátum: 2008 április 11, 17:54:35 »

Köszi a segítséget, gófhoz kellett, menetes szárat holnap megnézem.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #26847 Dátum: 2008 április 11, 16:52:03 »

Fékpofákat közelebb kell állítani a dobhoz. Kereket megemel, dísztárcsát le, csavarhúzóval benyúlni a dobon lévő 2 lyukon, és pöckölgetni, amíg nem súrol nagyon. Rengeteget számít, kevés állítás is.
Khmmm. Stone bácsi ezt a részét szerintem már vágja oda-vissza. Volt bogara. Nem fiatal.  Wink

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #26846 Dátum: 2008 április 11, 16:14:52 »

megpróbálkozom is mét

szmb nálam vasárnap
kis segítség kéne busz szerelés ügyileg
oldalablak ki,  elhúzható be szerelése
karbi csere
gyújtás csere
csavar huzogatás
szelepállítás

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #26845 Dátum: 2008 április 11, 14:56:47 »

Fékpofákat közelebb kell állítani a dobhoz. Kereket megemel, dísztárcsát le, csavarhúzóval benyúlni a dobon lévő 2 lyukon, és pöckölgetni, amíg nem súrol nagyon. Rengeteget számít, kevés állítás is.

szerintem gófról beszélt az istenadta, te meg bogárhoz adod az écát.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #26844 Dátum: 2008 április 11, 14:29:11 »

van itten közöttünk ilyenkor villamosságis kollega??!

Mondom mi a tünet... még mindig nincs töltésem!
szénkefék rendben, akksi rendben, fesszab-ot cseréltem de még mindig nem javult meg...
amúgy generátoros az autó, bemértük fesszabon D+ (30) on 12voltot kellene kapni de csak 3,6jut el...

kérdés, h orvosolom a problémát ha a generátorról D+ (30) ról vezetéken lehozom neki ?????
(amúgy a generátornak van töltése, mert direktbe kötve gerjed)

Azt a fesszabot megnézném még egyszer a helyedben. Direktbe ne kössed, mert csúcson kicsit túlnyomja az akksidat, aztán csúnya lesz, ha a hátsó traktus akkusavval lesz tele...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #26843 Dátum: 2008 április 11, 14:15:11 »

Fékpofákat közelebb kell állítani a dobhoz. Kereket megemel, dísztárcsát le, csavarhúzóval benyúlni a dobon lévő 2 lyukon, és pöckölgetni, amíg nem súrol nagyon. Rengeteget számít, kevés állítás is.
a dobon később már hátulról állítható, kerékhez max a forgatásig kell nyúlni

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #26842 Dátum: 2008 április 11, 13:49:50 »

Nekem meg lent fog a fékem, de közepétől jól, addig semmi. Pumpálásra nem keményedik. Ötlet?

Fékpofákat közelebb kell állítani a dobhoz. Kereket megemel, dísztárcsát le, csavarhúzóval benyúlni a dobon lévő 2 lyukon, és pöckölgetni, amíg nem súrol nagyon. Rengeteget számít, kevés állítás is.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #26841 Dátum: 2008 április 11, 07:50:17 »

Nekem meg lent fog a fékem, de közepétől jól, addig semmi. Pumpálásra nem keményedik. Ötlet?

pedál -> főfékhenger irányban van valami állítható menetes szár



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #26840 Dátum: 2008 április 11, 06:51:53 »

Nekem meg lent fog a fékem, de közepétől jól, addig semmi. Pumpálásra nem keményedik. Ötlet?
A bogáron ekkor kell ráállítani a fékekre... Nekem is hasonló a helyzet, de mivel tökéletesen működik, ezért nem bántom...
(Jobban mondva ha sokáig nyomom a fékpedált, lassan ereszkedik lefelé. Azt hiszem, a felújított főfékhenger nem túl okés. Muszáj lesz egy újat beapplikálni.)

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #26839 Dátum: 2008 április 11, 05:32:35 »

Nekem meg lent fog a fékem, de közepétől jól, addig semmi. Pumpálásra nem keményedik. Ötlet?
Oldalak: 1 ... 1339 1340 1341 1342 1343 [1344] 1345 1346 1347 1348 1349 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.188 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.