www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 01, 23:26:06

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1462 1463 1464 1465 1466 [1467] 1468 1469 1470 1471 1472 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14818631 alkalommal)
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #21971 Dátum: 2007 December 02, 13:44:53 »

a gomb nekem is kijött egyszer, a kezemben maradt. nem vizsgáltam meg nagyon. visszatettem a rugót és a gombot és benyomtam e helyére. bepattant és többet nem volt vele gond
hát ez rugóstúl gombostúl rudastúl kiszállt vagy 10 cm-re...
ötlet?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #21970 Dátum: 2007 December 02, 13:42:13 »

kilőtt a gomb, behúzni lehet, fog is a fék, de nem marad úgy, szal a ricnis része ment szét...
de nem látom, hogy miiiii
a gomb nekem is kijött egyszer, a kezemben maradt. nem vizsgáltam meg nagyon. visszatettem a rugót és a gombot és benyomtam e helyére. bepattant és többet nem volt vele gond
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #21969 Dátum: 2007 December 02, 13:34:55 »

mi hullott szét és mitől?
a bovdenek is lejöttek? vagy csak a gomb a végén? vagy a kar lejött az alagútról?


fejből nem tudom, de konkrétabb kérdést talán jobban meg lehet válaszolni
kilőtt a gomb, behúzni lehet, fog is a fék, de nem marad úgy, szal a ricnis része ment szét...
de nem látom, hogy miiiii
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #21968 Dátum: 2007 December 02, 13:31:06 »


mi hullott szét és mitől?
a bovdenek is lejöttek? vagy csak a gomb a végén? vagy a kar lejött az alagútról?


fejből nem tudom, de konkrétabb kérdést talán jobban meg lehet válaszolni
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #21967 Dátum: 2007 December 02, 13:27:00 »

Tudja valaki, hogy kell összeszerelni egy széthullott kézifék kart???
matchbox
« Hozzászólás #21966 Dátum: 2007 December 02, 13:04:15 »

http://www.theultralightplace.com/sparkplugs.htm
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #21965 Dátum: 2007 December 02, 08:55:18 »

Hol tudok a kábelekre olyan kábelcsatornát szerezni mint ami eredetileg van (olyan mint a zsugorcső csak nem az)?

Kábelművek.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #21964 Dátum: 2007 December 01, 23:50:35 »

Hasonló, de ott van a légmennyiség mérő ami befolyásolja a befecskendezés időtartalmát, lambda szonda. Végül is minden főtengelyfordulathoz rendel egy egységnyi befecskendezést melynek a mennyisége fele a gyújtáskor szükséges mennyiségnek. Ezáltal igazad van abban hogy felesleges a szöghelyzetet figyelni és idő is lesz a "jobb" keverék képződéshez. Akkor szummázzunk ez egy lebutított vagy leegyszerűsített L-jetronic.


                             GNX-967
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21963 Dátum: 2007 December 01, 23:46:54 »

azt nem tudom. van aki jó nagyot használ, van aki a kicsi bug packost. arra jó, hogy a motorban levő nyomást (gáz) ki lehet vezetni onnan. kopott motornál előfordul. 

ok,de nincs valami méretkorlát hogy nagyobb motorhoz 2cucc Roll Eyes 2.8-as 6 hengeresre tenném

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #21962 Dátum: 2007 December 01, 23:35:24 »

De most logikusan, ha jó keveréket szeretnénk kapni akkor a gyújtási időpont előtt kéne befecskendezni, ha viszont a gyújtás adja az impulzus jelet akkor a gyújtás időpontjára esik a befecskendezés ezáltal nem lesz ideje az üzemanyagnak tökéletetsen elkeveredni a levegővel. Ha a JPÉ-re hagyatkozom, akkor a gyújtásról veszi a fordulat jelet és azonosítja be a vezérlőegység hogy hova kell spriccelni egy egyszerű algoritmus szerint, és az adott fordulat-hőmérséklet-fojtószelep álláshoz eltárolt érték szerint történik a befecskendezési idő, mennyiség (jellegmező).

niylván jobban elkeveredne, mintha minden gyújtóimpulzusra köpne egyet,  de itt a lehető legegyszerűbb rendszert akarták megalkotni. még a bosch L-Jet is ilyen, ha jól tudom.

bár +1 szenzor már nem tudom menynit számítana Smiley MAP, potméter a pillangószelpen, léghőmérséklet, motorhőmérséklet, benne van.
« Utoljára szerkesztve: 2007 December 01, 23:38:58 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #21961 Dátum: 2007 December 01, 23:22:34 »

nincsen. minden gyújtásimpulzusra nyit minden injektor. (a gyújtásról vezsi a fordulatszám jelet is)
De most logikusan, ha jó keveréket szeretnénk kapni akkor a gyújtási időpont előtt kéne befecskendezni, ha viszont a gyújtás adja az impulzus jelet akkor a gyújtás időpontjára esik a befecskendezés ezáltal nem lesz ideje az üzemanyagnak tökéletetsen elkeveredni a levegővel. Ha a JPÉ-re hagyatkozom, akkor a gyújtásról veszi a fordulat jelet és azonosítja be a vezérlőegység hogy hova kell spriccelni egy egyszerű algoritmus szerint, és az adott fordulat-hőmérséklet-fojtószelep álláshoz eltárolt érték szerint történik a befecskendezési idő, mennyiség (jellegmező).


                             GNX-967
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #21960 Dátum: 2007 December 01, 23:10:54 »

Lehet kapni műanyag kötegelőt is, olyan spirál alak, többféle vastagságra is. A Pannóniámat én is zsugorcsővel kötegeltem, amit nem melegítettem... Wink
Pannónia? Gyere csak a szólajtok ide-be!
Idézet

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #21959 Dátum: 2007 December 01, 23:08:46 »

Hol tudok a kábelekre olyan kábelcsatornát szerezni mint ami eredetileg van (olyan mint a zsugorcső csak nem az)?

Lehet kapni műanyag kötegelőt is, olyan spirál alak, többféle vastagságra is. A Pannóniámat én is zsugorcsővel kötegeltem, amit nem melegítettem... Wink

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #21958 Dátum: 2007 December 01, 23:07:55 »

bandázsold be textil szigszallaggal
Erre gondoltam én is köszi.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #21957 Dátum: 2007 December 01, 23:06:57 »

A régit cserélném ki, mert ki akartam egyenesíteni és eltört, meg már itt ott repedezett, törött...... Ha már az autó megújul ne nézzen ki a kábelköteg se szarul.

bandázsold be textil szigszallaggal

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #21956 Dátum: 2007 December 01, 23:01:35 »

igen használható hiszen szigetel ha más a terv akkor nem
A régit cserélném ki, mert ki akartam egyenesíteni és eltört, meg már itt ott repedezett, törött...... Ha már az autó megújul ne nézzen ki a kábelköteg se szarul.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #21955 Dátum: 2007 December 01, 23:00:47 »

Nyílt motorvezérlő elektronika építő prodzsekt nagyon részletes leírással, kapcsrajzzal, mindennel !

http://www.megasquirt.info

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #21954 Dátum: 2007 December 01, 22:59:20 »

Ugye-ugye Wink, de tuti van még egy (valószínűleg) induktív jeladó a lendkeréknél is a henger beazonosítás, fordulatszám és a befecskendezési idő miatt.

nincsen. minden gyújtásimpulzusra nyit minden injektor. (a gyújtásról vezsi a fordulatszám jelet is)

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #21953 Dátum: 2007 December 01, 22:56:10 »

Ezt én is így tippeltem.  Wink
És mi a helyzet az 1. kérdésemmel?

igen használható hiszen szigetel ha más a terv akkor nem

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #21952 Dátum: 2007 December 01, 22:52:56 »

kurva egyszerű .  sehogy Smiley

Ezt én is így tippeltem.  Wink
És mi a helyzet az 1. kérdésemmel?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #21951 Dátum: 2007 December 01, 22:51:07 »

A zsugorcsövet ha nem zsugorítom rá akkor is használható? Ha rázsugorítom, akkor hogy lehet kihúzni a kábelt utána.

kurva egyszerű .  sehogy Smiley

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #21950 Dátum: 2007 December 01, 22:50:31 »

ok,de nincs valami méretkorlát hogy nagyobb motorhoz 2cucc Roll Eyes 2.8-as 6 hengeresre tenném

most elszóltad magd 

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #21949 Dátum: 2007 December 01, 22:48:10 »

Nagyon nehéz beszerezni és drága, meg nem is nagyon alkalmazzák. Szerintem használj zsugorcsövet vagy bontóból kell guberálni jó állapotú hosszabb darabokat.
A zsugorcsövet ha nem zsugorítom rá akkor is használható? Ha rázsugorítom, akkor hogy lehet kihúzni a kábelt utána.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #21948 Dátum: 2007 December 01, 22:42:12 »

Hol tudok a kábelekre olyan kábelcsatornát szerezni mint ami eredetileg van (olyan mint a zsugorcső csak nem az)?

Nagyon nehéz beszerezni és drága, meg nem is nagyon alkalmazzák. Szerintem használj zsugorcsövet vagy bontóból kell guberálni jó állapotú hosszabb darabokat.


                             GNX-967
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #21947 Dátum: 2007 December 01, 22:41:51 »

Tudja valaki, hogy kell összeszerelni egy széthullott kézifék kart???
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #21946 Dátum: 2007 December 01, 22:38:21 »

vagy mégiscsak van valami Smiley

elvileg csak eza 2 szenzor van benne:

1. TPS - The throttle position switch is mounted on the right side throttle body. The exact throttle position in degrees is reported to the computer while the engine is switched on.

2. CHT - The cylinder head temperature sensor monitors the temperature of the left side cylinder head. The computer uses information to adjust the air/fuel mixture to compensate for cold start, warm up and fuel delivery during high engine temperature.

Ugye-ugye Wink, de tuti van még egy (valószínűleg) induktív jeladó a lendkeréknél is a henger beazonosítás, fordulatszám és a befecskendezési idő miatt.


                             GNX-967
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #21945 Dátum: 2007 December 01, 22:31:58 »

Hol tudok a kábelekre olyan kábelcsatornát szerezni mint ami eredetileg van (olyan mint a zsugorcső csak nem az)?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
RNIE
« Hozzászólás #21944 Dátum: 2007 December 01, 20:42:28 »

atzán be az egészet a bogárba/buszba  Evil
nem-nem,az marad a saját testében.dokába vagy typ4 vagy sima 1,6.Egy éve itt állnak a polcon és nem sikerült eldöntenem Huh
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #21943 Dátum: 2007 December 01, 20:30:47 »

ok,de nincs valami méretkorlát hogy nagyobb motorhoz 2cucc Roll Eyes 2.8-as 6 hengeresre tenném

atzán be az egészet a bogárba/buszba  Evil

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #21942 Dátum: 2007 December 01, 20:30:09 »

a piros turbós gyerekenk milyen injektor rendszere van ?

úgy emléxem k-jetronic volt neki

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #21941 Dátum: 2007 December 01, 20:30:06 »

A fojtószelep potméter nem a gázkar felőli oldalon van, a másik oldalra pedig nem látunk. Az üzemállapot megállapításához a fojtószelepállás meg egy forgásjel (pl.: lendkeréknél) végül is elegendő. Ha jobban belegondolunk forgásjelre már csak a hengerek beazonosítása miatt is szükség van.


vagy mégiscsak van valami Smiley

elvileg csak eza 2 szenzor van benne:

1. TPS - The throttle position switch is mounted on the right side throttle body. The exact throttle position in degrees is reported to the computer while the engine is switched on.

2. CHT - The cylinder head temperature sensor monitors the temperature of the left side cylinder head. The computer uses information to adjust the air/fuel mixture to compensate for cold start, warm up and fuel delivery during high engine temperature.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
RNIE
« Hozzászólás #21940 Dátum: 2007 December 01, 20:28:32 »

igen, főleg azoknak a motoroknak jó, amelyik már termeli a kartergázt.  Evil

ok,de nincs valami méretkorlát hogy nagyobb motorhoz 2cucc Roll Eyes 2.8-as 6 hengeresre tenném
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21939 Dátum: 2007 December 01, 20:25:43 »

igen, főleg azoknak a motoroknak jó, amelyik már termeli a kartergázt.  Evil

bármilyen motornál használható?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #21938 Dátum: 2007 December 01, 20:21:38 »

ilyesmi lehet, ezen sincs.

http://www.vwparts.net/CB7055.html

"Its been through several shops locally and no one can get it to run right. Its in a 67, and it can't pass the

incredibly generous smog numbers here. I was able to get my Weber IDFs to pass the numbers for my 75, and its numbers are 1/3 that of the

67. I was also able to make 48 IDAs beat the numbers for a 67. A properly designed EFI should be able to blow away carbs in any

emissions test. When the owner called CB, their answer was a total cop out, "Its not designed to pass smog" Well, anyone that knows

anything about tuning fuel systems, knows that efficient running is at low emissions. This CB system was blowing 6+% CO and 2000+ppm

HC. That rich setting "puts out the fire", killing power and throttle response. When we look at this particular car and its engine, we all agree

it would make WAY more power with a pair of 45 or 48 Dellortos.

As for your blanket statement that EFI makes more power than carbs, my car was built with EFI, and I assure you, it makes three times as

much power now (bigger engine) with carbs than with the EFI. "

úgy látszik nem  olyan jó a szerkezet utcára Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
RNIE
« Hozzászólás #21937 Dátum: 2007 December 01, 20:06:35 »

segit a motornak!
bármilyen motornál használható?
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #21936 Dátum: 2007 December 01, 20:04:07 »

a piros turbós gyerekenk milyen injektor rendszere van ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #21935 Dátum: 2007 December 01, 20:03:15 »

A folytószelep potméter nem a gázkar felőli oldalon van, a másik oldalra pedig nem látunk.

ilyesmi lehet, ezen sincs.

http://www.vwparts.net/CB7055.html

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #21934 Dátum: 2007 December 01, 20:01:56 »

Képről jut eszembe,a kartergáz kiegyenlítő Bugpack cucc az hasznos?
segit a motornak!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
RNIE
« Hozzászólás #21933 Dátum: 2007 December 01, 20:01:04 »

ezt az olajbetöltő helyére kell beépíteni. egyébként az.
az stimm,a formájáról jutott eszembe.mi az érezhető különbség?
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #21932 Dátum: 2007 December 01, 20:00:07 »

alapjárat, gyorsítás, motorfék üzem ? akkor semmi ileyemi ? Smiley nem hiszem

amúgy ilyen rendsze rkée bogárra, légtömegmérő nélküli mint a mono jetronic , de hengerenkénti befecskendezős, magasabb nyomású. de itt semmi pillangószelepállás érzékelőt sem látok.
A fojtószelep potméter nem a gázkar felőli oldalon van, a másik oldalra pedig nem látunk. Az üzemállapot megállapításához a fojtószelepállás meg egy forgásjel (pl.: lendkeréknél) végül is elegendő. Ha jobban belegondolunk forgásjelre már csak a hengerek beazonosítása miatt is szükség van.
« Utoljára szerkesztve: 2007 December 01, 20:07:50 írta Süsü »


                             GNX-967
Oldalak: 1 ... 1462 1463 1464 1465 1466 [1467] 1468 1469 1470 1471 1472 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.174 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.