www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 02, 18:33:45

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1467 1468 1469 1470 1471 [1472] 1473 1474 1475 1476 1477 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14830837 alkalommal)
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #21771 Dátum: 2007 November 27, 10:20:16 »

Nekem pl a forgórész szálszakadásától volt...

És azt hogy lehet orvosolni?

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #21770 Dátum: 2007 November 27, 10:16:36 »

6V-s a bogaram, és amikor fel van kapcsolva a lámpám, a féklámpa nem villan fel.
Azaz alig villan, ha csak azt figyelem, akkor van külömnbség, de nem sok.
Mit lehet tenni?
Ez a 6V-s rendszer ilyen, és kész, vagy valami nem stimmel?
Mert gondolom amikor 6 volttal készítették az autókat, akkor is kellett látni, ha valaki fékezik.
Ez ilyen,ne használd a lámpát ,csak a féket. Eljön az idő amikor gázt kell adnod,hogy működjön az index. Ez a szép a 6 voltos rendszerben,És jön a tél amikor az aksiba 4 volt lesz. A vezetékek átmérője is számít,és ott is elvész 1 volt. Ne várj csodákat. Tölteni kell renszeressen mint egy elektromos autót. Javaslom,hogy szokjál hozzá ehhez az érzéshez.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #21769 Dátum: 2007 November 27, 09:59:31 »

6V-s a bogaram, és amikor fel van kapcsolva a lámpám, a féklámpa nem villan fel.
Azaz alig villan, ha csak azt figyelem, akkor van külömnbség, de nem sok.
Mit lehet tenni?
Ez a 6V-s rendszer ilyen, és kész, vagy valami nem stimmel?
Mert gondolom amikor 6 volttal készítették az autókat, akkor is kellett látni, ha valaki fékezik.
Szerintem avalmi nemjól van bekötve, vagy rossza saru, vagy ami szerintem a legvalószínűbb, testzárlat, vagy testelési hiba. Nézd meg a lámpában, hogy nem ér- e hozzá az égőérintkezője belül valamihez. Engem ez már megtréfált többször is.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #21768 Dátum: 2007 November 27, 09:53:17 »

6V-s a bogaram, és amikor fel van kapcsolva a lámpám, a féklámpa nem villan fel.
Azaz alig villan, ha csak azt figyelem, akkor van külömnbség, de nem sok.
Mit lehet tenni?
Ez a 6V-s rendszer ilyen, és kész, vagy valami nem stimmel?
Mert gondolom amikor 6 volttal készítették az autókat, akkor is kellett látni, ha valaki fékezik.

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #21767 Dátum: 2007 November 27, 08:38:23 »

    Nem teljesen mindegy,hogy a kimeneti oldalon milyen folytás van.Állítólag erősen befolyásolja a motorban a gázáramlást.Megfelelő kimeneti ellenállás híján lehet csak átszalad a cucc egy része a motoron haszontalanul.
már a vég is sokat számít. a hurkatöltő meg a gyári vég között is van különbség. nem véletlen rendszer és nem csődarab. az amcsi motorokban meg faszok, az kiállítási cucc. még a simsonokra is egyedileg hangolt dobokat szoktak tenni, akik komolyan csinálják

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #21766 Dátum: 2007 November 27, 08:38:06 »


            Sziasztok!

   Bármiféle riasztót vagy indításgátlót használtok bogárnál?Olyan kellene amit otthon be lehet hekkelni.Kinéztem eg Piranha 802 SA-t 20900-ért.Valakinek van ezzel kapcsolatban tippje?Nem szirénázni akarok.


          Üdv:Funk
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #21765 Dátum: 2007 November 27, 08:02:20 »

azt gondolom hogy nem jelent neki problémát, csak hogy ugye a csőhosszok számítanak??? vagy nem igazán befojásolja a motort....???
Továbbá mennyire számít hogy mit rakok a végére?? az új kipufdob adatai mennyire kell hogy stimmelnek a gyárival???


    Nem teljesen mindegy,hogy a kimeneti oldalon milyen folytás van.Állítólag erősen befolyásolja a motorban a gázáramlást.Megfelelő kimeneti ellenállás híján lehet csak átszalad a cucc egy része a motoron haszontalanul.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #21764 Dátum: 2007 November 26, 23:43:08 »

Ma fűtóművet raktam a 912-es alá , képek sajna nincsenek mert lemerült a ........ telefonom. Na majd holnap csinálok.


                             GNX-967
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #21763 Dátum: 2007 November 26, 21:04:41 »

ja de csak kevertem valamivel
Akkor én voltam! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #21762 Dátum: 2007 November 26, 21:03:24 »

Nem a Népszinház utcába?

ja de csak kevertem valamivel

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #21761 Dátum: 2007 November 26, 20:59:31 »

Srácok nem tudom ki ajálodta azt a helyet a Nagyfuvaros utcába(kárpit anyagokal foglalkozik)de kurva jo mübört kaptam oldalkárpitnak és tök jo áron

kösz anak aki tanácsolta
Nem a Népszinház utcába?

Tóth Zoltán
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #21760 Dátum: 2007 November 26, 20:32:52 »

Srácok nem tudom ki ajálodta azt a helyet a Nagyfuvaros utcába(kárpit anyagokal foglalkozik)de kurva jo mübört kaptam oldalkárpitnak és tök jo áron

kösz anak aki tanácsolta
ha már most vettél áruld el kb mennyi egy négyzetméter
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #21759 Dátum: 2007 November 26, 20:26:58 »

Srácok nem tudom ki ajálodta azt a helyet a Nagyfuvaros utcába(kárpit anyagokal foglalkozik)de kurva jo mübört kaptam oldalkárpitnak és tök jo áron

kösz anak aki tanácsolta :notworthy:

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #21758 Dátum: 2007 November 26, 20:23:37 »

tehát kit érdekel hogy mi van a végén csak jó szóljon???? Evil
nem de gyári rendszernál ami nyitotab az már jó! Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #21757 Dátum: 2007 November 26, 20:07:48 »

Szerintem igen, de lehet, hogy csak a Bogárba.

busz meg bogár lámpa felcserélhető

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #21756 Dátum: 2007 November 26, 20:05:31 »

Szerintem igen, de lehet, hogy csak a Bogárba.

Sziasztok!

Jól emlékszem, hogy T2b-be jó a Golf I első lámpa???

G.
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #21755 Dátum: 2007 November 26, 19:58:09 »

tehát kit érdekel hogy mi van a végén csak jó szóljon???? Evil
mert akkor rávágnék egy GSX-R dobot..... Grin

Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #21754 Dátum: 2007 November 26, 19:57:19 »

tul tudományosan közelited meg! Smiley
tehát kit érdekel hogy mi van a végén csak jó szóljon???? Evil

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #21753 Dátum: 2007 November 26, 19:54:37 »

tul tudományosan közelited meg! Smiley
Ez a mai nap beszólása volt!! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #21752 Dátum: 2007 November 26, 19:52:35 »

azt gondolom hogy nem jelent neki problémát, csak hogy ugye a csőhosszok számítanak??? vagy nem igazán befojásolja a motort....???
Továbbá mennyire számít hogy mit rakok a végére?? az új kipufdob adatai mennyire kell hogy stimmelnek a gyárival???

tul tudományosan közelited meg! Smiley

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #21751 Dátum: 2007 November 26, 19:52:01 »

Bogaram már garázsban áll pár hete, kérdés, hogy érdemes valamivel lekenni a krómozott cuccokat rajta?
Ha igen, mivel (olaj, zsír)?

Bemész gyógyszertárba, és amikor egy bombázó áll mögötted akkor kérj, savmentes vazelint.  Grin
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #21750 Dátum: 2007 November 26, 19:49:49 »

Le tud.
azt gondolom hogy nem jelent neki problémát, csak hogy ugye a csőhosszok számítanak??? vagy nem igazán befojásolja a motort....???
Továbbá mennyire számít hogy mit rakok a végére?? az új kipufdob adatai mennyire kell hogy stimmelnek a gyárival???

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #21749 Dátum: 2007 November 26, 19:44:55 »

Hangzott már el kérdésként, hogy mi van akkor, ha menetközben, ráadott világításnál "parázslik" a töltésjelző... ha fékezek, ködlámpát kapcsolok, akkor meg erősebben pislákol.... de nem annyira, mint amikor ráadom a gyújtást...
Ez mitől lehet...
Nekem pl a forgórész szálszakadásától volt...

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #21748 Dátum: 2007 November 26, 19:43:20 »

Egy kipuf csőkígyót le tud hajlítani egy kipufogós, vagy a méretezése miatt érdemes huszonharmincezerért a "gyárit" megvenni???
Le tud.

Bácsi Győző
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #21747 Dátum: 2007 November 26, 19:39:19 »

Sziasztok!

Jól emlékszem, hogy T2b-be jó a Golf I első lámpa???

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #21746 Dátum: 2007 November 26, 16:40:58 »

Egy kipuf csőkígyót le tud hajlítani egy kipufogós, vagy a méretezése miatt érdemes huszonharmincezerért a "gyárit" megvenni???
A dán terméket ne vedd meg.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #21745 Dátum: 2007 November 26, 16:23:45 »

Attól függ. Gyári-ban is láttam már, ami nem passzolt. (na, ezt oszd be Smiley  )  szerintem megéri, elég bonyolult.

Egy kipuf csőkígyót le tud hajlítani egy kipufogós, vagy a méretezése miatt érdemes huszonharmincezerért a "gyárit" megvenni???
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #21744 Dátum: 2007 November 26, 15:48:47 »

Egy kipuf csőkígyót le tud hajlítani egy kipufogós, vagy a méretezése miatt érdemes huszonharmincezerért a "gyárit" megvenni???

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #21743 Dátum: 2007 November 26, 14:53:33 »

Hangzott már el kérdésként, hogy mi van akkor, ha menetközben, ráadott világításnál "parázslik" a töltésjelző... ha fékezek, ködlámpát kapcsolok, akkor meg erősebben pislákol.... de nem annyira, mint amikor ráadom a gyújtást...
Ez mitől lehet...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
PéZsé
« Hozzászólás #21742 Dátum: 2007 November 26, 14:36:52 »

Visszatettem, most 14.2-14.4 V. Eddig csak 13.2-t csinált. Hátha...
A. Vegyél egy voltmérőt,(valaki árult itt is),kösd be és nézegesd az értékeket,ha sürün 15 fölé megy cseréld ki a szabályzót.

B. Cseréld ki a szabályzót,mert esetleg tönkreteszi a diódasort a generátorba vagy ha párszor kiszáritod az akksit az fog beszarni.

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #21741 Dátum: 2007 November 26, 14:34:17 »

A kutyaház 4csavar ki szemközti és kétoldali 6os tartócsavarok meglazit,bilincs kiold széthúz,karburátor le, alulról termosztát leköt,kutyaház megemel és szép finoman kibillen a generátor.
Elsőre kalandos lesz... Wink
Hagyjuk...

PéZsé
« Hozzászólás #21740 Dátum: 2007 November 26, 14:31:44 »

Hogy kell kivenni a generátort? Minden mindennel össze van csavarozva... A jkutyaházból is ki kell a négy csavart?

A kutyaház 4csavar ki szemközti és kétoldali 6os tartócsavarok meglazit,bilincs kiold széthúz,karburátor le, alulról termosztát leköt,kutyaház megemel és szép finoman kibillen a generátor.
Elsőre kalandos lesz... Wink
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #21739 Dátum: 2007 November 26, 14:19:52 »

na
nekem oylan szinten túltöltötthogy képes volt kiszárítani az aksit...  Lips Sealed
nemtom mármilyen értéket produkált
Visszatettem, most 14.2-14.4 V. Eddig csak 13.2-t csinált. Hátha...

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #21738 Dátum: 2007 November 26, 13:39:16 »

Kintvan. Elég retek. Ha a töltésem nem megszűnik, hanem néha felmegy 18-20 V-ra akkor cseréljem, vagy pucoljam meg és adjak neki még egy esélyt?

na
nekem oylan szinten túltöltötthogy képes volt kiszárítani az aksit...  Lips Sealed
nemtom mármilyen értéket produkált
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #21737 Dátum: 2007 November 26, 13:36:44 »

Ki ne vedd!!
Csak a kis fedlapot kell leszedni róla, és cserélhető a fesszab!!
Nem eccerű, de megcsinálható  Wink Márnem emlékszem hogy szedtük le...
Kintvan. Elég retek. Ha a töltésem nem megszűnik, hanem néha felmegy 18-20 V-ra akkor cseréljem, vagy pucoljam meg és adjak neki még egy esélyt?

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #21736 Dátum: 2007 November 26, 13:29:06 »

Ilyen szine van az u.n. "elektrocinknek" is, amit nem merítéssel, hanem galván úton visznek föl. Ezen - meg a pozdorja csavarokon - szerintem az van.


Illetve hogy hívják az ékszíjtárcsán levő sárgás-fém bevonatot és ilyet csinálnak-e vhol? Vagy bármely galvánüzemben?

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #21735 Dátum: 2007 November 26, 13:27:06 »

Tulajdonképpen csak a fesszabályzót akartam kivenni, de van egy kis csapágyhangja is...
A fesszabot pedig fogja az a szegecselt lemez, azt pedig a bilincs+egy csavar, amit nem birok kicsavarni...
És ha csak ékszíjat akarok cserélni, vagy csak feszíteni?
Hátha így...

Ki ne vedd!!
Csak a kis fedlapot kell leszedni róla, és cserélhető a fesszab!!
Nem eccerű, de megcsinálható  Wink Márnem emlékszem hogy szedtük le...
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #21734 Dátum: 2007 November 26, 13:23:06 »

Tulajdonképpen csak a fesszabályzót akartam kivenni, de van egy kis csapágyhangja is...
A fesszabot pedig fogja az a szegecselt lemez, azt pedig a bilincs+egy csavar, amit nem birok kicsavarni...
És ha csak ékszíjat akarok cserélni, vagy csak feszíteni?
Hátha így...

aZT A GENERÁTOR ÉKSZÍJTÁRCSÁJÁT HÉZAGOLÓ ALÁTÉTEKKEL TUDOD, OTT VANNAK A CSAVAR ALATT, VAGY A KÉT ÉKSZÍJTÁRCSA KÖZÖTT. a FESZÍTÉSHEZ KIVESZEL ALÁTÉTET A TÁRCSÁK KÖZÜL, A LAZÍTÁSHOZ MEG BETESZEL. TÖBBFÉLE VASTAGSÁG IS VAN AZ ALÁTÉTEK KÖZÖTT!

QWA CAPSlock
« Utoljára szerkesztve: 2007 November 26, 13:28:46 írta gyuszkó »

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #21733 Dátum: 2007 November 26, 13:16:58 »

Bent van a motor a helyén?
Ha igen akkor kicsit később elmondom, elég izgalmas.

Tulajdonképpen csak a fesszabályzót akartam kivenni, de van egy kis csapágyhangja is...
A fesszabot pedig fogja az a szegecselt lemez, azt pedig a bilincs+egy csavar, amit nem birok kicsavarni...
És ha csak ékszíjat akarok cserélni, vagy csak feszíteni?
Hátha így...
« Utoljára szerkesztve: 2007 November 26, 13:19:32 írta Zoli »

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21732 Dátum: 2007 November 26, 13:04:50 »

Bent van a motor a helyén?
Ha igen akkor kicsit később elmondom, elég izgalmas.

Hogy kell kivenni a generátort? Minden mindennel össze van csavarozva... A jkutyaházból is ki kell a négy csavart?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Oldalak: 1 ... 1467 1468 1469 1470 1471 [1472] 1473 1474 1475 1476 1477 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.189 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.