www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 11, 21:12:03

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1466 1467 1468 1469 1470 [1471] 1472 1473 1474 1475 1476 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14016631 alkalommal)
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #21802 Dátum: 2007 November 27, 13:31:18 »

akkor minek kérdezed? csináld meg...
azért kérdeztem mert nem véletlen méretezik a kipufokat az autókra.. nem hiszem hogy hosszútávon jót tesz, ami sokan csinálnak hogy kikalapálják a betétet a katakizátordobból és kidobják a dobokat, helyettesítik egy szép króm véggel!! Nem hiszem hogy hosszútávon kifizetőtő és nem rontja a motor élettartamát, mert egy versenyautónál oké aminek a motorját egy szezonra építik és az egekbe húzzák a teljesítményét, na én nem csak egy nyarat szeretnék autózni...... ezért kérdeztem!!

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #21801 Dátum: 2007 November 27, 13:18:27 »

ott van az a szó, hogy okos.... Cool Ja és magas fordulaton inkább már elhalkulnak a gyári dobok és alapjáraton van olyan duruzsoló hangja....
akkor minek kérdezed? csináld meg...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #21800 Dátum: 2007 November 27, 13:11:28 »

és szted a 2007es gsxr dobja mennyi lehet? 150? plusz ugye felfogatni nem fogod tudni szépen és ugye az a dob nagy fordulaton szól szépen(értsd 14ezer, nem 4ezer max...)
ott van az a szó, hogy okos.... Cool Ja és magas fordulaton inkább már elhalkulnak a gyári dobok és alapjáraton van olyan duruzsoló hangja....

Ha már itt tartunk, van olyan sportkipufogó rendszer, amivel a fűtés is megmarad?
Sajna az enyémen nem olyan van.

ha olyan a csőkígyod akkor a fűtésdob helyén egy "J" alakú cső van, ezt kiveszed és beraksz a helyére egy fűtésdobot..

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #21799 Dátum: 2007 November 27, 12:59:09 »

    Nem teljesen mindegy,hogy a kimeneti oldalon milyen folytás van.Állítólag erősen befolyásolja a motorban a gázáramlást.Megfelelő kimeneti ellenállás híján lehet csak átszalad a cucc egy része a motoron haszontalanul.
Akkor az en motoromon hogy befolyásolja a gazaramlast a j-csó, csokigyo, stinger kombinacio??? Evil

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #21798 Dátum: 2007 November 27, 12:57:15 »

most miért mondod...??? sima csőkígyó kell hozzá egy átalakítót gyártatni és beszerezni egy dobot okosba!!!most ha megveszed a csőkigyót meg egy valamilyen dobot hudáknál min 50-nél tartasz és akkor még nagyon keveset mondtam....
és szted a 2007es gsxr dobja mennyi lehet? 150? plusz ugye felfogatni nem fogod tudni szépen és ugye az a dob nagy fordulaton szól szépen(értsd 14ezer, nem 4ezer max...)

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #21797 Dátum: 2007 November 27, 12:56:42 »

hát te tudod. mondjuk mire legyártatod a ohzzá való csőkígyót és beszerzel egy ilyen dobot annyit költöttél egy gyányolt kipuffra, mintha felújíttattad volna a motort Smiley
Ha már itt tartunk, van olyan sportkipufogó rendszer, amivel a fűtés is megmarad?
Sajna az enyémen nem olyan van.

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #21796 Dátum: 2007 November 27, 12:47:46 »

hát te tudod. mondjuk mire legyártatod a ohzzá való csőkígyót és beszerzel egy ilyen dobot annyit költöttél egy gyányolt kipuffra, mintha felújíttattad volna a motort Smiley
most miért mondod...??? sima csőkígyó kell hozzá egy átalakítót gyártatni és beszerezni egy dobot okosba!!!most ha megveszed a csőkigyót meg egy valamilyen dobot hudáknál min 50-nél tartasz és akkor még nagyon keveset mondtam....

Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #21795 Dátum: 2007 November 27, 12:39:50 »

Remélem nincs mind a kettő rákötve egyszerre a töltésre?

Nincs, tartalék.

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #21794 Dátum: 2007 November 27, 12:18:48 »

csak azért mert nagyon tetszik az új GSX-R 1000-s kipufogója... olyan pofás trapézos formája van és a hangja sem elhanyagolható! Grin
hát te tudod. mondjuk mire legyártatod a ohzzá való csőkígyót és beszerzel egy ilyen dobot annyit költöttél egy gyányolt kipuffra, mintha felújíttattad volna a motort Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #21793 Dátum: 2007 November 27, 12:05:36 »

már korábban is csomószor elmondták, hogy a rendszerben csak egy dolgot módosítani semmi értelme nincs. jó esetben nem ront majd semmit a teljesítményen/fogyazstáson/élettartamon. ha csak látványnak kell, akkor hajrá Smiley
én is szemezgetek a maxi féle csőkígyóval, de nemtudom mennyi értelme lenne. mindenki lefelé dumál róla
csak azért mert nagyon tetszik az új GSX-R 1000-s kipufogója... olyan pofás trapézos formája van és a hangja sem elhanyagolható! Grin

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #21792 Dátum: 2007 November 27, 11:57:01 »

Nekem volt bent egy kapcsoló eldugva, az blokkolt valamit, nem tudom mit.....
kipufogó téma: tehát nem árt, mégis valamennyire leméretezni a rendszert, hogy azért egy megfelelő folytása legyen....
 De amikor a csőkígyóra csak azt a "trombitát" rakják, annak sincs nagy folytó hatása!
már korábban is csomószor elmondták, hogy a rendszerben csak egy dolgot módosítani semmi értelme nincs. jó esetben nem ront majd semmit a teljesítményen/fogyazstáson/élettartamon. ha csak látványnak kell, akkor hajrá Smiley
én is szemezgetek a maxi féle csőkígyóval, de nemtudom mennyi értelme lenne. mindenki lefelé dumál róla

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #21791 Dátum: 2007 November 27, 11:52:47 »

Gyújtókábelt a trafó és az elosztó közül kiszeded. Nem kerül semmibe... Cheesy

vagy leszívod a benzint...  Grin

Komolyan: Én biztos, hogy valami rejtett kapcsolót építenék be. Ennél tutibb megoldás nincs. A lényeg, hogy ha 1-2 perc alatt nem tudja beindítani otthagyja a kocsit a szemét.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #21790 Dátum: 2007 November 27, 11:50:13 »

gyorscsati a karbinak és azt leszedni. meg dugó a benzincsőnek  Cool

  Viszek inkább krokodil emelőt és lekapom a kerekeket.
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #21789 Dátum: 2007 November 27, 11:49:15 »

gyorscsati a karbinak és azt leszedni. meg dugó a benzincsőnek  Cool
Nekem volt bent egy kapcsoló eldugva, az blokkolt valamit, nem tudom mit.....
kipufogó téma: tehát nem árt, mégis valamennyire leméretezni a rendszert, hogy azért egy megfelelő folytása legyen....
 De amikor a csőkígyóra csak azt a "trombitát" rakják, annak sincs nagy folytó hatása!

Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #21788 Dátum: 2007 November 27, 11:47:51 »

Az 1 -es hengerről lehúzom a kábelt és helyettesítem a trafó kábelét,majd 3 hengerrel elviszem a kocsid. Grin
  Na ez az. Kiss
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #21787 Dátum: 2007 November 27, 11:37:19 »

Relézd le.
gyorscsati a karbinak és azt leszedni. meg dugó a benzincsőnek  Cool

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #21786 Dátum: 2007 November 27, 11:32:11 »

Gyújtókábelt a trafó és az elosztó közül kiszeded. Nem kerül semmibe... Cheesy
Az 1 -es hengerről lehúzom a kábelt és helyettesítem a trafó kábelét,majd 3 hengerrel elviszem a kocsid. Grin
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #21785 Dátum: 2007 November 27, 11:14:20 »

  Azért valami normálisat szeretnék.Jó hogy nem azt írod,hogy hordjak gurulós szatyrot,mint az öreglányok a piacra,és ha megállok kapjam ki az akksit oszt huzibáljam magammal. Tongue

  Most a gond ott lép fel,hogy általában off autóknál a benzin ellátást blokkolják,itt meg ugye csak egy mágnes szelepke van a karbi oldalán.Gyújtást blokkolva meg talán túl nagy áram folyna,ami nyílván eloxidálja idővel a riasztó csatlakozóját.Estleg valaki épületes hozzászólásával kívánja fokozni szerény tudásomat,vagy basszanák át inkább  a riasztó árusok. Cry
Relézd le.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #21784 Dátum: 2007 November 27, 11:13:32 »

Gyújtókábelt a trafó és az elosztó közül kiszeded. Nem kerül semmibe... Cheesy

  Azért valami normálisat szeretnék.Jó hogy nem azt írod,hogy hordjak gurulós szatyrot,mint az öreglányok a piacra,és ha megállok kapjam ki az akksit oszt huzibáljam magammal. Tongue

  Most a gond ott lép fel,hogy általában off autóknál a benzin ellátást blokkolják,itt meg ugye csak egy mágnes szelepke van a karbi oldalán.Gyújtást blokkolva meg talán túl nagy áram folyna,ami nyílván eloxidálja idővel a riasztó csatlakozóját.Estleg valaki épületes hozzászólásával kívánja fokozni szerény tudásomat,vagy basszanák át inkább  a riasztó árusok. Cry
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #21783 Dátum: 2007 November 27, 11:00:12 »

            Sziasztok!

   Bármiféle riasztót vagy indításgátlót használtok bogárnál?Olyan kellene amit otthon be lehet hekkelni.Kinéztem eg Piranha 802 SA-t 20900-ért.Valakinek van ezzel kapcsolatban tippje?Nem szirénázni akarok.


          Üdv:Funk
Gyújtókábelt a trafó és az elosztó közül kiszeded. Nem kerül semmibe... Cheesy

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #21782 Dátum: 2007 November 27, 10:58:32 »

De este azért nem árt, ha van lámpám. Smiley
2 aksival járok a biztonság kedvéért.
Index is működik rendsen, csak ennyi baja van most.
Szerintem majd télen lesz egy komplett helyrepofozás, mert van rajta 1-2 dolog, ami még nem stimmel.

Megnézem, köszi!
Viszajön a feelingje az első 6 voltos Trabantomnak. Lámpa takarékon, index nehézkesen villan, ha a fékpedált csak megpöccinted, éppenhogy felizzik a féklámpa.
A 6 Volt ezt tudja.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #21781 Dátum: 2007 November 27, 10:56:31 »

reggelente induláskor egy darabig feketés kicsit a kipufó kiáramló füst, de aztán elmúlik.
Hidegen tökéletlenül ég?
Így van: a szívató kicsit túldúsítja, meg ilyenkor hideg motornál a keverékképzés sem tökéletes, tökéletlenül is ég, de ahogy a szívócső előmelegítő elkezd dolgozni, ez a probléma is fokozatosan megszűnik.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #21780 Dátum: 2007 November 27, 10:46:02 »

A 6 szar VOLT Grin

a 12 jó VAN.  Grin
RNIE
« Hozzászólás #21779 Dátum: 2007 November 27, 10:43:11 »

A 6 szar VOLT Grin
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #21778 Dátum: 2007 November 27, 10:33:27 »

a 6V rendszernek mi értelme van azonkívül hogy eredeti?
Azért találták ki a 12 voltot, mert szar volt a 6 volt.
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #21777 Dátum: 2007 November 27, 10:32:29 »

reggelente induláskor egy darabig feketés kicsit a kipufó kiáramló füst, de aztán elmúlik.
Hidegen tökéletlenül ég?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #21776 Dátum: 2007 November 27, 10:30:33 »

De este azért nem árt, ha van lámpám. Smiley
2 aksival járok a biztonság kedvéért.
Index is működik rendsen, csak ennyi baja van most.
Szerintem majd télen lesz egy komplett helyrepofozás, mert van rajta 1-2 dolog, ami még nem stimmel.

Megnézem, köszi!
Remélem nincs mind a kettő rákötve egyszerre a töltésre?
RNIE
« Hozzászólás #21775 Dátum: 2007 November 27, 10:28:14 »

a 6V rendszernek mi értelme van azonkívül hogy eredeti?
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #21774 Dátum: 2007 November 27, 10:26:51 »

Ez ilyen,ne használd a lámpát ,csak a féket. Eljön az idő amikor gázt kell adnod,hogy működjön az index. Ez a szép a 6 voltos rendszerben,És jön a tél amikor az aksiba 4 volt lesz. A vezetékek átmérője is számít,és ott is elvész 1 volt. Ne várj csodákat. Tölteni kell renszeressen mint egy elektromos autót. Javaslom,hogy szokjál hozzá ehhez az érzéshez.

De este azért nem árt, ha van lámpám. Smiley
2 aksival járok a biztonság kedvéért.
Index is működik rendsen, csak ennyi baja van most.
Szerintem majd télen lesz egy komplett helyrepofozás, mert van rajta 1-2 dolog, ami még nem stimmel.

Szerintem avalmi nemjól van bekötve, vagy rossza saru, vagy ami szerintem a legvalószínűbb, testzárlat, vagy testelési hiba. Nézd meg a lámpában, hogy nem ér- e hozzá az égőérintkezője belül valamihez. Engem ez már megtréfált többször is.

Megnézem, köszi!

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29091


Road Force One

« Hozzászólás #21773 Dátum: 2007 November 27, 10:23:29 »

venni kell egy új sutyukit Wink

Akkor inkább járok gyalog....  Tongue Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21772 Dátum: 2007 November 27, 10:22:28 »

És azt hogy lehet orvosolni?
venni kell egy új sutyukit Wink

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29091


Road Force One

« Hozzászólás #21771 Dátum: 2007 November 27, 10:20:16 »

Nekem pl a forgórész szálszakadásától volt...

És azt hogy lehet orvosolni?

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #21770 Dátum: 2007 November 27, 10:16:36 »

6V-s a bogaram, és amikor fel van kapcsolva a lámpám, a féklámpa nem villan fel.
Azaz alig villan, ha csak azt figyelem, akkor van külömnbség, de nem sok.
Mit lehet tenni?
Ez a 6V-s rendszer ilyen, és kész, vagy valami nem stimmel?
Mert gondolom amikor 6 volttal készítették az autókat, akkor is kellett látni, ha valaki fékezik.
Ez ilyen,ne használd a lámpát ,csak a féket. Eljön az idő amikor gázt kell adnod,hogy működjön az index. Ez a szép a 6 voltos rendszerben,És jön a tél amikor az aksiba 4 volt lesz. A vezetékek átmérője is számít,és ott is elvész 1 volt. Ne várj csodákat. Tölteni kell renszeressen mint egy elektromos autót. Javaslom,hogy szokjál hozzá ehhez az érzéshez.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #21769 Dátum: 2007 November 27, 09:59:31 »

6V-s a bogaram, és amikor fel van kapcsolva a lámpám, a féklámpa nem villan fel.
Azaz alig villan, ha csak azt figyelem, akkor van külömnbség, de nem sok.
Mit lehet tenni?
Ez a 6V-s rendszer ilyen, és kész, vagy valami nem stimmel?
Mert gondolom amikor 6 volttal készítették az autókat, akkor is kellett látni, ha valaki fékezik.
Szerintem avalmi nemjól van bekötve, vagy rossza saru, vagy ami szerintem a legvalószínűbb, testzárlat, vagy testelési hiba. Nézd meg a lámpában, hogy nem ér- e hozzá az égőérintkezője belül valamihez. Engem ez már megtréfált többször is.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #21768 Dátum: 2007 November 27, 09:53:17 »

6V-s a bogaram, és amikor fel van kapcsolva a lámpám, a féklámpa nem villan fel.
Azaz alig villan, ha csak azt figyelem, akkor van külömnbség, de nem sok.
Mit lehet tenni?
Ez a 6V-s rendszer ilyen, és kész, vagy valami nem stimmel?
Mert gondolom amikor 6 volttal készítették az autókat, akkor is kellett látni, ha valaki fékezik.

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #21767 Dátum: 2007 November 27, 08:38:23 »

    Nem teljesen mindegy,hogy a kimeneti oldalon milyen folytás van.Állítólag erősen befolyásolja a motorban a gázáramlást.Megfelelő kimeneti ellenállás híján lehet csak átszalad a cucc egy része a motoron haszontalanul.
már a vég is sokat számít. a hurkatöltő meg a gyári vég között is van különbség. nem véletlen rendszer és nem csődarab. az amcsi motorokban meg faszok, az kiállítási cucc. még a simsonokra is egyedileg hangolt dobokat szoktak tenni, akik komolyan csinálják

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #21766 Dátum: 2007 November 27, 08:38:06 »


            Sziasztok!

   Bármiféle riasztót vagy indításgátlót használtok bogárnál?Olyan kellene amit otthon be lehet hekkelni.Kinéztem eg Piranha 802 SA-t 20900-ért.Valakinek van ezzel kapcsolatban tippje?Nem szirénázni akarok.


          Üdv:Funk
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #21765 Dátum: 2007 November 27, 08:02:20 »

azt gondolom hogy nem jelent neki problémát, csak hogy ugye a csőhosszok számítanak??? vagy nem igazán befojásolja a motort....???
Továbbá mennyire számít hogy mit rakok a végére?? az új kipufdob adatai mennyire kell hogy stimmelnek a gyárival???


    Nem teljesen mindegy,hogy a kimeneti oldalon milyen folytás van.Állítólag erősen befolyásolja a motorban a gázáramlást.Megfelelő kimeneti ellenállás híján lehet csak átszalad a cucc egy része a motoron haszontalanul.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #21764 Dátum: 2007 November 26, 23:43:08 »

Ma fűtóművet raktam a 912-es alá , képek sajna nincsenek mert lemerült a ........ telefonom. Na majd holnap csinálok.


                             GNX-967
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #21763 Dátum: 2007 November 26, 21:04:41 »

ja de csak kevertem valamivel
Akkor én voltam! Cheesy

Tóth Zoltán
Oldalak: 1 ... 1466 1467 1468 1469 1470 [1471] 1472 1473 1474 1475 1476 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.187 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.