www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 26, 04:15:21

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1471 1472 1473 1474 1475 [1476] 1477 1478 1479 1480 1481 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13306522 alkalommal)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #21598 Dátum: 2007 November 21, 18:10:53 »

akkor valamit elQrtál.
biztos nem volt elég sör :-))
Pedig volt. Szerelésnek sör nélkül nem lehet nekiállni, ezt már a volántelepen a gyakorlatban is tapasztaltam, főleg, ha fékjavításról van szó. Cool

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #21597 Dátum: 2007 November 21, 18:05:14 »

Voltam fékpadozni, és teljesen megfelelő lett a fék, nincs hullámzás, egyformán is fog mind, és a fékhatás is jó. Nem is gondoltam volna, hogy sikerül ilyen jól, főleg hogy a gárázsomban csináltam... Smiley

akkor valamit elQrtál.
biztos nem volt elég sör :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #21596 Dátum: 2007 November 21, 17:53:20 »

Voltam fékpadozni, és teljesen megfelelő lett a fék, nincs hullámzás, egyformán is fog mind, és a fékhatás is jó. Nem is gondoltam volna, hogy sikerül ilyen jól, főleg hogy a garázsomban csináltam... Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2007 November 21, 18:11:40 írta slavia919 »

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #21595 Dátum: 2007 November 21, 15:38:24 »

Szerintem a generátor belsejében van az érintkező ellendarabja. Kukkolj bele.

Kellene egy kis segítség.
A képen a generátor kivezetése van. A D+csatlakozónak így kell kinézni? Mert ez nem vezet sehova.
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #21594 Dátum: 2007 November 21, 15:31:55 »

vakfurat és benne egy NTC

Nemrég láttam egy Bogaras online vw  shop-ban egy olyan megoldást hogy az érzékelő szimplán a gyújtógyertya alátéteként szerepelt.

'81 Hecho en México
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #21593 Dátum: 2007 November 21, 15:23:04 »

Kellene egy kis segítség.
A képen a generátor kivezetése van. A D+csatlakozónak így kell kinézni? Mert ez nem vezet sehova.

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #21592 Dátum: 2007 November 21, 14:55:47 »

Engem még azért éredkelne ez a feltöltő/kompresszor téma.
Aki látott, vagy próbált már ilyen gépet, mesélhetne a tapasztalatokról!?
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #21591 Dátum: 2007 November 21, 14:27:56 »

Hengerfe(j)ly(j) Embarrassed és blok hőfokot hogyan tudsz mérni??? milyen érzékelőt használsz???
vakfurat és benne egy NTC

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #21590 Dátum: 2007 November 21, 14:27:22 »

Hell!

szeretném megkérdezni, hogy ha van egy 5 bar-os olajnyomásmérő órám és van egy 10 bar-os olajnyomásmérő jeladóm mindkettő VDO. akkor az óra jó értéket fog nekem mutatni vagy sem?
 1 bar olajnyomást nekem 0.5 bar-nak fog mutatni vagy 2 bar-nak?

nem lesz pontos énis igy jártam

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #21589 Dátum: 2007 November 21, 12:58:09 »

Kérdés:

Fűthető hátsó üveg, megfigyelések:
- a csatlakozókon mért ellenállás 1400(!) ohm
- a próbalámpával sorba kötve a lámpa nem világít.

Konklúzió: a fűtés bekakilt. (?)  Tongue

Kérdés: lehet-e másképpen ez????  Huh

Magyarul: a megfigyelések alapján van-e esély, hogy mégis működik az üveg fűtése?

(Tudom, hogy a kérdés költői, de hát a remény hal meg utoljára...)

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #21588 Dátum: 2007 November 21, 12:02:34 »

Hell!

szeretném megkérdezni, hogy ha van egy 5 bar-os olajnyomásmérő órám és van egy 10 bar-os olajnyomásmérő jeladóm mindkettő VDO. akkor az óra jó értéket fog nekem mutatni vagy sem?
 1 bar olajnyomást nekem 0.5 bar-nak fog mutatni vagy 2 bar-nak?
Nem elérhető Tyrsec
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #21587 Dátum: 2007 November 21, 10:59:45 »

nem akarok fasz lenni es a helyesirasom sem hibatlan, de azert a fej -szot ly-vel Shocked irni tobbszor mar nekem is fajdalmat okoz.
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #21586 Dátum: 2007 November 21, 10:44:25 »

Maresz ma faragom be a Boxot amit töled vettem aránylag jol elfér melák testem de azért meg kel szokni .
Most néztem anyi ora lesz most az autban mit egy repülöben szét fognak idegesiteni szinte mindent mérek de minek Huh

-fordulatszám
-töltés
-olajhöfok
-olajnyomás
-egyik hengerfely
-másik hengerfely
-blok höfok

nyugotan lehet rám mondani hogy fanatikus vagyok elöször tetszet de most megörülök hogy látom mi töténik a motorban  Shocked

Hengerfe(j)ly(j) Embarrassed és blok hőfokot hogyan tudsz mérni??? milyen érzékelőt használsz???
« Utoljára szerkesztve: 2007 November 21, 12:46:30 írta brez »

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #21585 Dátum: 2007 November 21, 10:24:34 »

Maresz ma faragom be a Boxot amit töled vettem aránylag jol elfér melák testem de azért meg kel szokni .
Most néztem anyi ora lesz most az autban mit egy repülöben szét fognak idegesiteni szinte mindent mérek de minek Huh

-fordulatszám
-töltés
-olajhöfok
-olajnyomás
-egyik hengerfely
-másik hengerfely
-blok höfok

nyugotan lehet rám mondani hogy fanatikus vagyok elöször tetszet de most megörülök hogy látom mi töténik a motorban  Shocked
Keréknyomás? Evil

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #21584 Dátum: 2007 November 21, 08:43:20 »

Maresz ma faragom be a Boxot amit töled vettem aránylag jol elfér melák testem de azért meg kel szokni .
Most néztem anyi ora lesz most az autban mit egy repülöben szét fognak idegesiteni szinte mindent mérek de minek Huh

-fordulatszám
-töltés
-olajhöfok
-olajnyomás
-egyik hengerfely
-másik hengerfely
-blok höfok

nyugaoat lehet rám ondani hogy fanatikus vagyok elöször tecet de most megörülök hogy látom mi töténik a motorban  Shocked
Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #21583 Dátum: 2007 November 21, 08:40:17 »

Maresz ma faragom be a Boxot amit töled vettem aránylag jol elfér melák testem de azért meg kel szokni .
Most néztem anyi ora lesz most az autban mit egy repülöben szét fognak idegesiteni szinte mindent mérek de minek Huh

-fordulatszám
-töltés
-olajhöfok
-olajnyomás
-egyik hengerfely
-másik hengerfely
-blok höfok

nyugotan lehet rám mondani hogy fanatikus vagyok elöször tetszet de most megörülök hogy látom mi töténik a motorban  Shocked
« Utoljára szerkesztve: 2007 November 21, 08:47:37 írta Melák »

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #21582 Dátum: 2007 November 21, 08:38:35 »

azért rugok nélkül kicsit veszélyes nem? Roll Eyes Smiley
Az csak a képen nics berakva, egyébként a helyükön vannak.  Grin

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #21581 Dátum: 2007 November 21, 08:31:36 »

azért rugok nélkül kicsit veszélyes nem? Roll Eyes Smiley

ezen énis csodálkoztam

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #21580 Dátum: 2007 November 21, 08:23:14 »

Nos, tegnap kicseréltük a bogiban a fékpofákat, meg beállogattunk nagyjából egyformára, ma megyek fékpadozni. SOsem volt ilyen jó fékem a bogin. Most majd jól kifékezem mindenkinek a szemét. Evil

azért rugok nélkül kicsit veszélyes nem? Roll Eyes Smiley

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #21579 Dátum: 2007 November 21, 08:05:38 »

Nos, tegnap kicseréltük a bogiban a fékpofákat, meg beállogattunk nagyjából egyformára, ma megyek fékpadozni. SOsem volt ilyen jó fékem a bogin. Most majd jól kifékezem mindenkinek a szemét. Evil


[melléklet törölve az admin által]

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #21578 Dátum: 2007 November 20, 23:27:15 »

supercharger vs turbocharger Smiley

inkább azt mondjátok meg nekem kb milyen költséggel jár egy 200 as kupplunk felszerelése a 180 as helyére. MIlyen gépmunkák szükségesek hozzá? (ha kell egyáltalána lendkeréken kívül.)

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #21577 Dátum: 2007 November 20, 21:49:58 »

Így igaz, annyi hátránya van a turbóval szemben hogy a motort bizonyosmértékben terheli a hajtás végett ezért rosszabb a hatásfoka.
Az energia nem vész el...

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #21576 Dátum: 2007 November 20, 20:50:17 »



ez már a jó  Grin

bár a benzinszintmérő furcsa... Indításnál teljesig megy (tele is van) aztán visszakúszik a feléig. miért?  Huh
Megpróbáltad letsetelni a jeladó házát?


                             GNX-967
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #21575 Dátum: 2007 November 20, 20:26:56 »

fordítsd:
<beszúrt kép törölve>
akkor még nem volt ekte turbó kompresszort is annk hivták ezért gyártott judson bogárhoz!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #21574 Dátum: 2007 November 20, 19:36:11 »

fordítsd:

Nézd a képet és értelmezd.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #21573 Dátum: 2007 November 20, 19:32:03 »



ez már a jó  Grin

bár a benzinszintmérő furcsa... Indításnál teljesig megy (tele is van) aztán visszakúszik a feléig. miért?  Huh
Enyim is ilyet csinál!De már megszoktam!Várok egy kicsit aztán nézem csak hogy állok benzinnel!
Mindig szarul!

Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #21572 Dátum: 2007 November 20, 18:52:56 »

Ez még a rossz óra,vagy menetközben fotóztál?


ez már a jó  Grin

bár a benzinszintmérő furcsa... Indításnál teljesig megy (tele is van) aztán visszakúszik a feléig. miért?  Huh
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #21571 Dátum: 2007 November 20, 18:46:53 »

judson 53asba

  info
Dr. Alfred Büchi találta fel a turbófeltöltőt 1905. november 16-án. A Birodalmi Szabadalmi Hivatal "Dugattyús motorból és szekvencionálisan elhelyezkedő turbinából és kompresszorból álló belsőégésű szerkezet" néven lajstromozta. Amilyen brilliánsan egyszerű az elv, annyira sokáig tartott átültetni a gyakorlatba


fordítsd:
« Utoljára szerkesztve: 2007 November 20, 18:48:32 írta Leon1303 »
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #21570 Dátum: 2007 November 20, 18:44:44 »

Hétvégi SZMB eredménye:


még a fehér számlapot kell megoldanom.

Ez még a rossz óra,vagy menetközben fotóztál?

Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #21569 Dátum: 2007 November 20, 17:52:23 »

Hétvégi SZMB eredménye:


még a fehér számlapot kell megoldanom.


[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #21568 Dátum: 2007 November 20, 17:01:08 »


judson 53asba

  info
Dr. Alfred Büchi találta fel a turbófeltöltőt 1905. november 16-án. A Birodalmi Szabadalmi Hivatal "Dugattyús motorból és szekvencionálisan elhelyezkedő turbinából és kompresszorból álló belsőégésű szerkezet" néven lajstromozta. Amilyen brilliánsan egyszerű az elv, annyira sokáig tartott átültetni a gyakorlatba


WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #21567 Dátum: 2007 November 20, 16:51:28 »

Ez nemturbó, hanem kompresszor!
A főtengely meghajt egy vagy két csavarturbniát,
eredmény majdnem ugyanaz mint a turbó, de a turbót a kipuff gáz áramlása hajtja meg.
CSak megjegyzem, hogy kompresszor sokkal jobb bogárra mint a turbó...
de úgyse fogja senki megcsinálni... a Muppet Racer drag vagy valamelyik társa volt egy ideig Eaton kompis!



Judson akoriba 30lovas motorhoz is gyártot ilyet akkor még nem ismerték  aturbo fogalmát ök már annak hivták!
késöbb jelent meg a  "rendes turbo"

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #21566 Dátum: 2007 November 20, 13:24:30 »

Így igaz, annyi hátránya van a turbóval szemben hogy a motort bizonyosmértékben terheli a hajtás végett ezért rosszabb a hatásfoka.


                             GNX-967
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #21565 Dátum: 2007 November 20, 13:16:58 »

Ez nemturbó, hanem kompresszor!
A főtengely meghajt egy vagy két csavarturbniát,
eredmény majdnem ugyanaz mint a turbó, de a turbót a kipuff gáz áramlása hajtja meg.
CSak megjegyzem, hogy kompresszor sokkal jobb bogárra mint a turbó...
de úgyse fogja senki megcsinálni... a Muppet Racer drag vagy valamelyik társa volt egy ideig Eaton kompis!



Judson -ék gyártotak bogárra yilet viszont nem ép ocsó
<beszúrt kép törölve>

Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #21564 Dátum: 2007 November 20, 09:22:11 »

egy próbát megér. Mérj rá, hány volt van benne, Ha van benne valami, tegél rá egy enyhe fogyasztót, néhány percig, majd óvatosan lassan töltsd fel. Ha van akku tester a töltődön, azt is ellenőrizheted. A ampermérőn figyeld, hogy veszi e a töltést. Kb 24 óra alatt feltöltődik. Persze a kupakokat vedd le töltés közben.
Meg desztilált vizet a jelölt szintig.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #21563 Dátum: 2007 November 20, 09:17:22 »

Találtam egy Varta akkumlátort.Úgy néz ki, mint amit sok éve megvettek, de sosem használták, fel sem volt töltve (papírral körbetekerve, semmi karcolás vagy por nem látszik rajta). Azon tűnődöm, hogyan lehetne életre kelteni, egyáltalán érdemes foglalkozni vele?  Huh
egy próbát megér. Mérj rá, hány volt van benne, Ha van benne valami, tegél rá egy enyhe fogyasztót, néhány percig, majd óvatosan lassan töltsd fel. Ha van akku tester a töltődön, azt is ellenőrizheted. A ampermérőn figyeld, hogy veszi e a töltést. Kb 24 óra alatt feltöltődik. Persze a kupakokat vedd le töltés közben.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #21562 Dátum: 2007 November 20, 09:08:10 »

Találtam egy Varta akkumlátort.Úgy néz ki, mint amit sok éve megvettek, de sosem használták, fel sem volt töltve (papírral körbetekerve, semmi karcolás vagy por nem látszik rajta). Azon tűnődöm, hogyan lehetne életre kelteni, egyáltalán érdemes foglalkozni vele?  Huh
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #21561 Dátum: 2007 November 20, 08:00:24 »

A veterán autó-motorban 3-4 éve volt cikk képekkel,leírással.A fém és a dzsuva különbözó hőtágulására alapozva a szutyok egyszerűen levállik.

Nah ezt koszi, h mondtad, itt a cikk: http://www.veteran.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=144&Itemid=56


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #21560 Dátum: 2007 November 20, 07:53:42 »

Ja amúgy láttam új technológiát is amiről nem is hallotam eddig. Szárazjéggel való tisztítás, eszméletlen, lefújod az autót és akármilyen vastag festék, gitt, olajos szennyeződés, alvázvédő azt leszedi. Egészen olyan lesz az egész lemez mint a gyártósoron volt annó. A rozsdát is nagyjából leveszi a felületről. Jobb mint a homokfúvás, mert nem kell szétszedni az autót, gumi műanyag alkatrészeket nem károsítja, és a lemez védőrétegét is meghagyja illetve nem all fenn a veszélye hogy megtekeredik-megnyúlik a lemez . Valaki hallott már róla vagy látta már ezt az eljárást? Vagy csak én voltam lemaradva?
A veterán autó-motorban 3-4 éve volt cikk képekkel,leírással.A fém és a dzsuva különbözó hőtágulására alapozva a szutyok egyszerűen levállik.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #21559 Dátum: 2007 November 20, 03:45:10 »

kb 4000ft/ óra ,percre mérik...

A szarazjegesnek? Nem a sima homokolast mondtad most?


Buzi, aki fékez! :-)))
Oldalak: 1 ... 1471 1472 1473 1474 1475 [1476] 1477 1478 1479 1480 1481 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.437 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.