www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 02, 21:17:07

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1464 1465 1466 1467 1468 [1469] 1470 1471 1472 1473 1474 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14832660 alkalommal)
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #21891 Dátum: 2007 November 30, 20:28:01 »

csak regi van, nekem
Nna, ilyen légszűróház kéne nekem! /mielőtt elcsábít a Trabanté!/

Bácsi Győző
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #21890 Dátum: 2007 November 30, 20:27:31 »

csak regi van, nekem
Jó régi,még gyorsító membránja sincs.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #21889 Dátum: 2007 November 30, 20:25:20 »

hahó! összeszedtem egy rendes dugulást karburátor ügyileg, soha nem szedtem még szét karburátort,kéne egy kis segítség! valaki tud linket adni, ahol találok leírást, rajzot, akármit? 68 DeLuxe 1.2 köszi előre is!
Nem kell félni, ahogy bontod, rájössz mindenre. Wink

Bácsi Győző
Nem elérhető edebug
Hozzászólások: 187

« Hozzászólás #21888 Dátum: 2007 November 30, 20:23:09 »

Sziasztok!!
Annyira nem mondanám hogy hülye vagyok a bogár karbikhoz,de némi kollegális vita után ugy döntöttem meg kérdezem TŐLETEK is azt amit tőlem.
Egyik munkatársam kérdezgetett a bogár porlasztókról,fogyasztásról stb........Parkolóba megmutattam neki,kérdezi mi a funkciója konkrétan(!)annak ott?
Ez a valami az alapjárati szabályzó szelep fölötti nagy csavar.Elmondtam neki amit én tudok róla,meg hogy hogy működik,erre ő azt mondta ez szerinte nem igy van,és egyszerüen nem tudtam  meg győzni.Tehát ezt kérdezem én most hogy ez a csavar egészen pontosan mi.Üdvw

---Andris---
Nem elérhető zoejazz
Hozzászólások: 255


slooow rider.. 06-20/9704079

« Hozzászólás #21887 Dátum: 2007 November 30, 18:24:30 »

Köszi szépen, remélem segíteni fog valamit... remegő kézzel, de tántoríthatatlanul holnap nekivágok pucolásnak.. mégegyszer köszi! Cool

automata öntözőrendszerek tervezése, kivitelezése, füvesítés, parkosítás
www.kvaderkft.hu
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #21886 Dátum: 2007 November 30, 18:16:47 »

hahó! összeszedtem egy rendes dugulást karburátor ügyileg, soha nem szedtem még szét karburátort,kéne egy kis segítség! valaki tud linket adni, ahol találok leírást, rajzot, akármit? 68 DeLuxe 1.2 köszi előre is!

csak regi van, nekem

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető zoejazz
Hozzászólások: 255


slooow rider.. 06-20/9704079

« Hozzászólás #21885 Dátum: 2007 November 30, 17:58:26 »

hahó! összeszedtem egy rendes dugulást karburátor ügyileg, soha nem szedtem még szét karburátort,kéne egy kis segítség! valaki tud linket adni, ahol találok leírást, rajzot, akármit? 68 DeLuxe 1.2 köszi előre is!

automata öntözőrendszerek tervezése, kivitelezése, füvesítés, parkosítás
www.kvaderkft.hu
matchbox
« Hozzászólás #21884 Dátum: 2007 November 30, 17:06:31 »

Skacok!

Mert, hogy őszinte legyek k@rva kényelmetlenek ezek a 61-es vastag, süppedős, ballonos "fotelek". TV-t nézni nagyon kényelmes lehet belőlük, de nem pedálokat nyomkodni talákták ki őket. Beleülök, oszt belesüpped a seggem, túl magasak is, a kormányhoz majd hozzáér a lábam, a combomat alulról nyomja a rúgós párna eleje....egyszóval szarok. Eredtiség ide vagy oda, ki fogom őket cserélni....arról nem is beszélve, hogy a háttámlát sem lehet kellően hátrahajtani, ha túl hátratolom az egész ülést, akkor meg a pedálok vannak túl messze....Szar, ahogy van.Folyton csak fészkelődök, ez nem állapot.

Majd még lemérem a 65-ös üléseit, mert azokkal, mintha nem lett volna ennyi kínom. Lehet azok véknyabbak tényleg ?
Na most nem akarlak elkeseríteni, de én anno lecseréltem a szétrohast üléseket Fiesta kagylós ülésekre - frankón adaptert csináltam hozzá, annyira megmagasítottam, hogy ergonómikus legyen - az ülés és a vezetés 'erste klasse', mint egy versenyautóban, viszonylag alacsonyan ülök - na de a kiszállás is olyan. Mire a reggeli túrajáraton (suli, haza, ovi, munkahely), addígra már úgy szállok ki a munkahelyemen, mint egy öregember: kapaszkodok  az oszlopokba.
Nem elérhető Póli
Hozzászólások: 886


« Hozzászólás #21883 Dátum: 2007 November 30, 15:42:50 »

ha ez vigasztal nekem a 82es mexicoiban is majdnem hozzáér a combom a kormányhoz. mondjuk a mostanihoz kevésbé, a gyárihoz igen

Ezzel én is így voltam a '79-es mexikóval, főleg mikor beletettem középre a boxot, akkor már nem fért el a lábam. De beletettem egy kissebb kormányt és megoldódtak a gondok Cheesy

VW 1200 (1979),       T2 (1978)

http://www.bmvwbk.eoldal.hu/  - Békés Megyei Bogár Klub
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #21882 Dátum: 2007 November 30, 13:38:57 »

Grin ja... jó vastagon a zsírt, főleg a betétre... az jót tesz...  Roll Eyes gyerekkoromban a haverom is megoldotta a csikorgó fékproblémát a szimszonján, jó vasztagon bekente a fékdobot gépzsírral, mégjobban a feradolokat... aztán nem is fügyült a fék többet...  Cool de a haver sem amikor átugrotta a ladát mikor hátulról belerongyolt a prímán csúszó zsíros fékjeivel...  Tongue  Evil
Bazmeg, ez már szkájenszfiksön.
Ember ennyire hülye nem lehet... Shocked

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #21881 Dátum: 2007 November 30, 13:31:00 »

Skacok!

A könyv szerint 64-ben volt változás az első ülésekben, konkrétan azt írják véknyabbak lettek.

Tud erről valaki valamit?

Mert, hogy őszinte legyek k@rva kényelmetlenek ezek a 61-es vastag, süppedős, ballonos "fotelek". TV-t nézni nagyon kényelmes lehet belőlük, de nem pedálokat nyomkodni talákták ki őket. Beleülök, oszt belesüpped a seggem, túl magasak is, a kormányhoz majd hozzáér a lábam, a combomat alulról nyomja a rúgós párna eleje....egyszóval szarok. Eredtiség ide vagy oda, ki fogom őket cserélni....arról nem is beszélve, hogy a háttámlát sem lehet kellően hátrahajtani, ha túl hátratolom az egész ülést, akkor meg a pedálok vannak túl messze....Szar, ahogy van.Folyton csak fészkelődök, ez nem állapot.

Majd még lemérem a 65-ös üléseit, mert azokkal, mintha nem lett volna ennyi kínom. Lehet azok véknyabbak tényleg ?
ha ez vigasztal nekem a 82es mexicoiban is majdnem hozzáér a combom a kormányhoz. mondjuk a mostanihoz kevésbé, a gyárihoz igen

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #21880 Dátum: 2007 November 30, 13:27:34 »

Skacok!

A könyv szerint 64-ben volt változás az első ülésekben, konkrétan azt írják véknyabbak lettek.

Tud erről valaki valamit?

Mert, hogy őszinte legyek k@rva kényelmetlenek ezek a 61-es vastag, süppedős, ballonos "fotelek". TV-t nézni nagyon kényelmes lehet belőlük, de nem pedálokat nyomkodni talákták ki őket. Beleülök, oszt belesüpped a seggem, túl magasak is, a kormányhoz majd hozzáér a lábam, a combomat alulról nyomja a rúgós párna eleje....egyszóval szarok. Eredtiség ide vagy oda, ki fogom őket cserélni....arról nem is beszélve, hogy a háttámlát sem lehet kellően hátrahajtani, ha túl hátratolom az egész ülést, akkor meg a pedálok vannak túl messze....Szar, ahogy van.Folyton csak fészkelődök, ez nem állapot.

Majd még lemérem a 65-ös üléseit, mert azokkal, mintha nem lett volna ennyi kínom. Lehet azok véknyabbak tényleg ?

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
1303LS
« Hozzászólás #21879 Dátum: 2007 November 30, 13:06:08 »

ez most vicc, vagy csak én nem hallottam még róla???  Huh
Reszelőzsír=bármilyen reszelést könnyítő  Grin zsírszármazék.  Roll Eyes
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #21878 Dátum: 2007 November 30, 13:03:12 »

A reszelőzsír jó rá.

ez most vicc, vagy csak én nem hallottam még róla???  Huh
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #21877 Dátum: 2007 November 30, 13:02:12 »

ate betét!vagy tárcsa szar(csillag) Grin
amugy nincs porvédö lmez szal adhat hangot!
Ha ATE, az tényleg nem rossz!  Wink
Porvédő az nincs, de mé pont most jött volna ki rajta?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #21876 Dátum: 2007 November 30, 12:39:09 »

Grin ja... jó vastagon a zsírt, főleg a betétre... az jót tesz...  Roll Eyes gyerekkoromban a haverom is megoldotta a csikorgó fékproblémát a szimszonján, jó vasztagon bekente a fékdobot gépzsírral, mégjobban a feradolokat... aztán nem is fügyült a fék többet...  Cool de a haver sem amikor átugrotta a ladát mikor hátulról belerongyolt a prímán csúszó zsíros fékjeivel...  Tongue  Evil
majd nézd meg ki mire reagál Wink
nem a fék zsírozása volt a javaslat  Grin bár először én is úgy értettem  Evil
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #21875 Dátum: 2007 November 30, 11:04:01 »

Ha túl nagy az előgyújtás, annak lehet a jele a rángatás alacsonyabb fordszámon?
(A motor nem melegszik és nem lő be a karbiba.)
 Kiss

Nem, éppen ellenkezőleg. Más lesz ott.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #21874 Dátum: 2007 November 30, 10:23:43 »

A reszelőzsír jó rá.

Na lönni egy kis problem!
Mikor a nyár végén felkerültek az új tárcsafékek, úgygondoltam, hogy idő kell míg bekopik és nem fognak viítani a betétek...
Aztán tényleg csendesedett, sőtt már hangja se volt,
de most megint rákezdte és az eddiginél sokkal hangosabban, mint mikor a vonat fékez úgy visít, és hát eléggáz az utcán...
ötlet???
Nem elérhető tom@SZ
Hozzászólások: 629


(Ó\_!_/Ó)

« Hozzászólás #21873 Dátum: 2007 November 30, 09:16:02 »

olvastam 1303Ls kolléga szólását és kivettem belőlle egy töredéket, ami megoldás Leon kolléga problémájára  "Visszatenni javasolnám bő zsírral"   Grin Evil

 Grin ja... jó vastagon a zsírt, főleg a betétre... az jót tesz...  Roll Eyes gyerekkoromban a haverom is megoldotta a csikorgó fékproblémát a szimszonján, jó vasztagon bekente a fékdobot gépzsírral, mégjobban a feradolokat... aztán nem is fügyült a fék többet...  Cool de a haver sem amikor átugrotta a ladát mikor hátulról belerongyolt a prímán csúszó zsíros fékjeivel...  Tongue  Evil

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #21872 Dátum: 2007 November 30, 09:15:14 »

   Az még a jobbik eset.A gáz az,ha a csavar kiszakít magával egy erős százforintosnyi kördarabot a rohadt küszöbből.
hát nemtudom, az sem jó, mikor a csavar annyira bent áll, hogy a csavarkiszedő cucc is benne marad  Grin persze a kiszakadástól elájultam volna...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #21871 Dátum: 2007 November 30, 09:02:32 »

ezt akartam én is mondani. én beletörtem jópár csavart, a menet hiába volt ép, a fejénél nyilván érintkezett a mocsokkal és szépen le is tört a csavar...

   Az még a jobbik eset.A gáz az,ha a csavar kiszakít magával egy erős százforintosnyi kördarabot a rohadt küszöbből.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #21870 Dátum: 2007 November 30, 08:55:39 »

olvastam 1303Ls kolléga szólását és kivettem belőlle egy töredéket, ami megoldás Leon kolléga problémájára  "Visszatenni javasolnám bő zsírral"   Grin Evil

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #21869 Dátum: 2007 November 30, 08:52:31 »

ate betét!vagy tárcsa szar(csillag) Grin
amugy nincs porvédö lmez szal adhat hangot!
ATE az egyátalán nem szar Smiley sőt

1303LS
« Hozzászólás #21868 Dátum: 2007 November 30, 08:50:33 »

ezt akartam én is mondani. én beletörtem jópár csavart, a menet hiába volt ép, a fejénél nyilván érintkezett a mocsokkal és szépen le is tört a csavar...
Visszatenni javasolnám bő zsírral és rozsdamentes csavarokkal úgy hogy a küszöb és a fellépő közé teszel valami távtartó kis bizbaszt ( én kis gumidarabkát tettem, kb fél centi ), hogy "levegőzzön a lemez.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #21867 Dátum: 2007 November 30, 08:48:26 »

pffffffffffffffff
kb 2000km van csak benne...
Mareeeeeeesz!!  Kiss
ate betét!vagy tárcsa szar(csillag) Grin
amugy nincs porvédö lmez szal adhat hangot!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #21866 Dátum: 2007 November 30, 08:43:23 »

  Ha mindet rendesen ki tudod csavarni a küszöbből,akkor elmondhatod hogy egyben van az alja.Mindenesetre mielőtt megpróbálnád vagy fél napig fujkodd valami jóféle lazítóval.
ezt akartam én is mondani. én beletörtem jópár csavart, a menet hiába volt ép, a fejénél nyilván érintkezett a mocsokkal és szépen le is tört a csavar...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #21865 Dátum: 2007 November 30, 08:00:26 »

Leállítottam a bogarat télire, mert már fagy, félek, hogy megcsúszna a lejárón, és összetörne. (téligumim nincs, nincs is rá pénzem, tehát pihen)
Most elkezdtem átnézni, és azokat a dolgokat, amik eddig nem stimmelnek, helyrepofozni.
Van egy horpadás a jobb oldali fellépőn.
Így vettem, szeretném helyretenni.
Nem hiszem, hogy az egészet cserélni kellene, szerintem elég kikalapálni.
Hogy kell leszedni a fellépőt?
Láttam, hogy alul csavarok tartják, annyi az egész, hogy azokat kicsavarozom, aztán meg vissza, vagy van valami más is, amit csinálni kell?
Előre is köszi!
  Ha mindet rendesen ki tudod csavarni a küszöbből,akkor elmondhatod hogy egyben van az alja.Mindenesetre mielőtt megpróbálnád vagy fél napig fujkodd valami jóféle lazítóval.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #21864 Dátum: 2007 November 29, 22:43:21 »

ne fékezzé le  Evil Grin párás az idő és szar a fékbetét, cseréld le jobb minőségü betétre
pffffffffffffffff
kb 2000km van csak benne...
Mareeeeeeesz!!  Kiss
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #21863 Dátum: 2007 November 29, 21:30:03 »

Ha túl nagy az előgyújtás, annak lehet a jele a rángatás alacsonyabb fordszámon?
(A motor nem melegszik és nem lő be a karbiba.)
 Kiss
Fals levegő?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
matchbox
« Hozzászólás #21862 Dátum: 2007 November 29, 21:27:34 »

Ha túl nagy az előgyújtás, annak lehet a jele a rángatás alacsonyabb fordszámon?
(A motor nem melegszik és nem lő be a karbiba.)
 Kiss
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #21861 Dátum: 2007 November 29, 21:12:41 »

Leállítottam a bogarat télire, mert már fagy, félek, hogy megcsúszna a lejárón, és összetörne. (téligumim nincs, nincs is rá pénzem, tehát pihen)
Most elkezdtem átnézni, és azokat a dolgokat, amik eddig nem stimmelnek, helyrepofozni.
Van egy horpadás a jobb oldali fellépőn.
Így vettem, szeretném helyretenni.
Nem hiszem, hogy az egészet cserélni kellene, szerintem elég kikalapálni.
Hogy kell leszedni a fellépőt?
Láttam, hogy alul csavarok tartják, annyi az egész, hogy azokat kicsavarozom, aztán meg vissza, vagy van valami más is, amit csinálni kell?
Előre is köszi!
6-os csavarok a fűtéscsatornához ("küszöb"), meg egy-egy 8-as csavar az első, meg a hátsó sárvédőhöz. Ha ezeket kicsavarozod, akkor lejön a fellépő. Én hagynám a horpadást, mert ez - igaz, napi használatú bogin - fogyóeszköz, apukámén 5-6 évente pozdorjává rohadt. Nekem rozsdamentes acél van fent, nem azért, mert csilivili, hanem mert nem rohad szét. Azt hiszem, egyszer le is festem, meg legumizom, hogy olyan legyen, mint a gyári.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #21860 Dátum: 2007 November 29, 20:55:01 »

Leállítottam a bogarat télire, mert már fagy, félek, hogy megcsúszna a lejárón, és összetörne. (téligumim nincs, nincs is rá pénzem, tehát pihen)
Most elkezdtem átnézni, és azokat a dolgokat, amik eddig nem stimmelnek, helyrepofozni.
Van egy horpadás a jobb oldali fellépőn.
Így vettem, szeretném helyretenni.
Nem hiszem, hogy az egészet cserélni kellene, szerintem elég kikalapálni.
Hogy kell leszedni a fellépőt?
Láttam, hogy alul csavarok tartják, annyi az egész, hogy azokat kicsavarozom, aztán meg vissza, vagy van valami más is, amit csinálni kell?
Előre is köszi!

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #21859 Dátum: 2007 November 29, 20:49:33 »

Vagy próbáld meg bereszelni a fékbetét éleit 45 fokba, ha nem lesz jobb akkor tényleg csere.


                             GNX-967
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #21858 Dátum: 2007 November 29, 20:05:24 »

Na lönni egy kis problem!
Mikor a nyár végén felkerültek az új tárcsafékek, úgygondoltam, hogy idő kell míg bekopik és nem fognak viítani a betétek...
Aztán tényleg csendesedett, sőtt már hangja se volt,
de most megint rákezdte és az eddiginél sokkal hangosabban, mint mikor a vonat fékez úgy visít, és hát eléggáz az utcán...
ötlet???
ne fékezzé le  Evil Grin párás az idő és szar a fékbetét, cseréld le jobb minőségü betétre
« Utoljára szerkesztve: 2007 November 29, 20:26:34 írta ESZ »

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #21857 Dátum: 2007 November 29, 20:00:49 »

Na lönni egy kis problem!
Mikor a nyár végén felkerültek az új tárcsafékek, úgygondoltam, hogy idő kell míg bekopik és nem fognak viítani a betétek...
Aztán tényleg csendesedett, sőtt már hangja se volt,
de most megint rákezdte és az eddiginél sokkal hangosabban, mint mikor a vonat fékez úgy visít, és hát eléggáz az utcán...
ötlet???
Nem elérhető laca vw63
Hozzászólások: 89


(ó\_i_/ó)

« Hozzászólás #21856 Dátum: 2007 November 29, 19:01:17 »

No, Urak!!

Ma a garázsban (  Grin ) megtankoltam Öreget. A csövet éppen 15-20 cm-re dugtam le, tehát a tankba be sem ért.
Csurig teleöntöttem az autót (40 liter). Ráadom a gyújtást, a tank szintjelző meg sem mozdul. A jeladóról a sarut lehúzva adtam neki direkt testet, ekkor a mutató elindult.
Ugye, egyértelmű, hogy a jeladó adta meg magát (immáron harmadszori szálszakadás a tekercsen) ?

Esetleg nem tudjátok-e, hogy mennyibe fáj egy új gyári jeladó? Télvíz idején nem szeretnék szívni töküres tankkal az út szélén...
Hudáknál 8.250 huf.a jelado.

matchbox
« Hozzászólás #21855 Dátum: 2007 November 29, 18:59:40 »

No, Urak!!

Ma a garázsban (  Grin ) megtankoltam Öreget. A csövet éppen 15-20 cm-re dugtam le, tehát a tankba be sem ért.
Csurig teleöntöttem az autót (40 liter). Ráadom a gyújtást, a tank szintjelző meg sem mozdul. A jeladóról a sarut lehúzva adtam neki direkt testet, ekkor a mutató elindult.
Ugye, egyértelmű, hogy a jeladó adta meg magát (immáron harmadszori szálszakadás a tekercsen) ?

Esetleg nem tudjátok-e, hogy mennyibe fáj egy új gyári jeladó? Télvíz idején nem szeretnék szívni töküres tankkal az út szélén...
Kedves Sorstárs!
Én a Jézuskától várok egy dél-amerikai jeladót (9.900 HUF a Hudák Misinél a 1302-hez) - a gyári német ca. 3x annyi. Tapasztalatom szerint az amigók által gyártott olyan 20.000 km-t bír ki, majd a sok lötyögéstől szinte teljesen lekopnak a szálak.
Az Öreghez ca. 1000 HUF-val kevesebb.
Most a memóriámat használom és 300 km-ként tankolok - mert a km-órám az frankó.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #21854 Dátum: 2007 November 29, 17:37:50 »

No, Urak!!

Ma a garázsban (  Grin ) megtankoltam Öreget. A csövet éppen 15-20 cm-re dugtam le, tehát a tankba be sem ért.
Csurig teleöntöttem az autót (40 liter). Ráadom a gyújtást, a tank szintjelző meg sem mozdul. A jeladóról a sarut lehúzva adtam neki direkt testet, ekkor a mutató elindult.
Ugye, egyértelmű, hogy a jeladó adta meg magát (immáron harmadszori szálszakadás a tekercsen) ?

Esetleg nem tudjátok-e, hogy mennyibe fáj egy új gyári jeladó? Télvíz idején nem szeretnék szívni töküres tankkal az út szélén...
ugyan két emberes, de próbáld ki, hogy a vezeéket a tankérintkező helyett a jeladó csavarjához nyomod oda, és akkor nézed gyujtáson a mutatót. mivel a jeladóba ott megy a test, akkor 100% hogy a hiba a jeladóban van,  és nem valam imás testhiba
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #21853 Dátum: 2007 November 29, 17:33:50 »

No, Urak!!

Ma a garázsban (  Grin ) megtankoltam Öreget. A csövet éppen 15-20 cm-re dugtam le, tehát a tankba be sem ért.
Csurig teleöntöttem az autót (40 liter). Ráadom a gyújtást, a tank szintjelző meg sem mozdul. A jeladóról a sarut lehúzva adtam neki direkt testet, ekkor a mutató elindult.
Ugye, egyértelmű, hogy a jeladó adta meg magát (immáron harmadszori szálszakadás a tekercsen) ?

Esetleg nem tudjátok-e, hogy mennyibe fáj egy új gyári jeladó? Télvíz idején nem szeretnék szívni töküres tankkal az út szélén...
  Nem tudom,ez a harmadik Bogaram,de ezzel soha nem volt problémám.Mondjuk mindegyikben a jó öreg gyári cucc működött/dik.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #21852 Dátum: 2007 November 29, 17:28:11 »

No, Urak!!

Ma a garázsban (  Grin ) megtankoltam Öreget. A csövet éppen 15-20 cm-re dugtam le, tehát a tankba be sem ért.
Csurig teleöntöttem az autót (40 liter). Ráadom a gyújtást, a tank szintjelző meg sem mozdul. A jeladóról a sarut lehúzva adtam neki direkt testet, ekkor a mutató elindult.
Ugye, egyértelmű, hogy a jeladó adta meg magát (immáron harmadszori szálszakadás a tekercsen) ?

Esetleg nem tudjátok-e, hogy mennyibe fáj egy új gyári jeladó? Télvíz idején nem szeretnék szívni töküres tankkal az út szélén...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Oldalak: 1 ... 1464 1465 1466 1467 1468 [1469] 1470 1471 1472 1473 1474 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.183 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.