www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 20:56:21

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1492 1493 1494 1495 1496 [1497] 1498 1499 1500 1501 1502 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13255938 alkalommal)
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #20757 Dátum: 2007 November 02, 22:16:06 »

ha fele sikerül, légy elégedett. :-)

ja és du 3 körül érek haza az "új" hfejekkel, csak utánna kezdődik a móka, ameddig birom.
legalább még emlékezni fogok minden csavarra,honnan jött ki. amúgy külön dobozoltam mindent sok kis piklibe.
szurkoljatok, holnap este jelentkezek!
még optimistán  Wink
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #20756 Dátum: 2007 November 02, 22:11:53 »

ha fele sikerül, légy elégedett. :-)

"új" hengerfejek elhozása, hengerenként becsiszolás a hengerfejbe, összerakás, kipróbálás.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #20755 Dátum: 2007 November 02, 22:10:48 »

miért mit csinálsz?
"új" hengerfejek elhozása, hengerenként becsiszolás a hengerfejbe, összerakás, kipróbálás.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #20754 Dátum: 2007 November 02, 22:09:37 »

A motortömböt nem huztam szét mindössze, mert nincs kedvem gépmunkához, illetve nem láttam szükségét, lógások kotyogások nemléte indokolta.

Eddig én Pannónia blokkot csináltam csak, de ha új dugó és henger akkor az a tapasztalatom, hogy a még jó főtengelyed majd fog lógni.
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #20753 Dátum: 2007 November 02, 22:08:40 »

Viszont van egy kis gondom ami a hitelre történt lakásvásárlás miatt adodott, ugyanis párom és jómagam fizetését teljesen elviszi a törlesztés és a rezsi+ kaja(utóbbi csak lábujhegyen)
Igy pénznek szükén vagyis nemléte miatt az alkatrész totyikban egy hozzászolás erejéig kérnék segítséget tőletek!
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #20752 Dátum: 2007 November 02, 22:04:55 »

miért mit csinálsz?

Összerakja.  Grin
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #20751 Dátum: 2007 November 02, 22:03:56 »

Ma végre eljutottam a bogár felújítási projektemmel addig, hogy szétszedtem a motoromat majdnem teljesen.
A motortömböt nem huztam szét mindössze, mert nincs kedvem gépmunkához, illetve nem láttam szükségét, lógások kotyogások nemléte indokolta.
Henger dugó gyürü csere, főtengely szimering csé, tömítések cseréje, olajpumpa ellenörzése, hengerfej ellenörzés.
A nyomaték kulcsom amim van az a fene vigye el nem tud csak 40 Nm-től igy a hengerfejet 40-Nm-re tudtam lehuzni  mint tudjuk  AR-s blokknál M8-as tőcsavarok vannak amit eredeti adatok szerint 23 Nm-re kellene lehuzni ami az M10-nél 32Nm vagyis 3,2 m/kgs igy kicsit szégyelem magam, de lehuztam 40-re a megfelelő sorrendben a motort körbeforgatva szelep állítás után szép kompresszió, illetve kellemes szuszogó hangja volt remélem nem csalt a szemem mikor beforgattam a hengerfejbe a hengereket mert egyenletesen felfekvőnek véltem.
Majd ha legközelebb tudok menni csinálni a motoromat akkor gázolajjal meglocsolom kicsit a hengerfej-henger közötti rész és kurblizok a motoron párat ezáltal leellenőrizvén a kifújást amit remélhetőleg nem csesztem el semmit és nem lesz! Az acél henger és aluminium hengerfejnek hála ugye tömítés nem kell igy csak a szemem csaphatott be, hogy egységenek láttam a szinváltozást a henger hengerfej között.

A mestereket kérdezném meg tudnak-e valami ellenörző modszert a kifujás megvizsgálására amig nincs a takarólemezek feltéve és szabadon van a henger hengerfej? jelenleg ugye beindítani nem tudom a motort.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #20750 Dátum: 2007 November 02, 22:01:56 »

holnap nagy meló lesz...
este lefekvés előtt mindenki mondjon el pár imát a motoromért  Wink
köszönöm a kimerítő választ!
 
miért mit csinálsz?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #20749 Dátum: 2007 November 02, 21:41:55 »

holnap nagy meló lesz...
este lefekvés előtt mindenki mondjon el pár imát a motoromért  Wink
köszönöm a kimerítő választ!
 
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #20748 Dátum: 2007 November 02, 21:10:34 »

Hengerfejtömítés nem kell, szilvalekvár, meg méz, stb. ezt inkább nem kommentálom.
Üvegpor kell, kevés olaj és addig csiszolni forgatva a hengereket, amíg egyenletesen szürke nem lesz a találkozási felület. Utána hengereket hengertalp tömítéssel visszatenni és ráilleszteni a hengerfejet (összeszámozva a hengerekkel, amiket becsiszoltál).
A hengerfejeket meg vidd el egy szakértőhöz, aki látott már szeleptányért és tudja hogy kell a zárófelületnek kinézni, majd megmondja, hogy anyjáig kopott vagy csak becsiszolás kell, esetleg az egész hengerfej kuka... Ha már szét van szedve, akkor ne csinálj félmunkát, mert veheted ki megint és nem a kertben szarik be, hanem amikor a csajoddal mész majd valami kirándulásra...

Ne tedd úgy vissza a hengerfejeket, hogy a hengerek alatt a régi tömítés marad, mert az cigánymunka.

Ami pedig az olajfuratokat illeti, azt nem a hűtő alatt kell nézni, mert ott (majdnem) mindegyik egyforma, hanem az olajpumpa szívó és nyomó oldalánál, valamint az olajszívó csövön, olajcserénél. De leginkább a főtengelyen, ha a 6-os fúró belemegy a keresztolajzó furatokba, akkor az jó. Ha a furatoknál olajzsák is van, akkor a legutolsó 69 mm-es löketű főtengellyel van dolgod.

Joci, az a baj, hogy ahhoz, hogy megítéld egy motor, hengerfej, stb. állapotát látni kell párat, össze kell párat rakni és szívni kell párszor vele. Aki már látott henger-hengerfej tömítő felületet, meg kifújást, az tudja, mennyi az annyi, mikor kell gondolkodni, hogy egy érintőt fogjon egy homlokmarós, mikor lehet becsiszolni. Senki nem akar 3 napot kézzel csiszolni. Azt is meg kell nézni, hogy a hengertalpak ne nyomódjanak be fél centi (túlzás!) mélyen, ráadásul egyenetlenül a motorblokkba, mert akkor a hengerfej szarul fog felülni, a henger sem áll egyenesen, melegedés, megszorulás, anyázás, pénzkidobás. A nem as21 vagy as41-es blokkok hengerei bele szoktak nyomódni a blokkba, mikor valami barom 80 Nm-rel húzza le a csavarokat. Onnantól kezdve meg mókolni kell, mert a dugattyúkiállások nem lesznek egyformák, stb.

Ezek olyan "apróságok", amitől az egyik 1.6-os motor szériában is jól megy, a másik meg tuninggal se megy annyira, viszont duplát fogyasztja.

ámen

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #20747 Dátum: 2007 November 02, 20:59:41 »

Én most voltam 2. szor Velencében gps-sel és mindkét autóban 5-tel kevesebbet mutatott...
5el kevesebbet, de hol?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #20746 Dátum: 2007 November 02, 20:57:04 »

volt, aki lemérte gps-el, hogy mennyit csal a km órája? érdekelnének eredmények
Én most voltam 2. szor Velencében gps-sel és mindkét autóban 5-tel kevesebbet mutatott...

Elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #20745 Dátum: 2007 November 02, 20:56:35 »

köszönet Gumiboginak és dt nek az SZMB segítségért!!  Grin
mester!!

ez csak természetes......örülünk hogy újra jár géped.... Cheesy

üdvw

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #20744 Dátum: 2007 November 02, 20:42:59 »

volt, aki lemérte gps-el, hogy mennyit csal a km órája? érdekelnének eredmények

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20743 Dátum: 2007 November 02, 20:37:06 »

Tudtam, hogy ezt fogod reagálni, de tényleg jó volt. Persze nem tudom, hogy az utánam levő le birta-e valaha szedni...


Nem a leszedéssel van a baj...
Azért sem szabad semmilyen pasztát vagy nem fém tömítést tenni, mert ezeknél a motoroknál a hengerfej hőmérsékletének egy nagy részét a hengerre vezetik át, ami jóval hidegebb, ha lehet így fogalmazni. Azt kell megérteni, hogy ha valami gyárilag NINCS, akkor annak még lehet olyan oka, amit mi nem tudunk....és nem biztos, hogy okosabbak leszünk tőlük.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20742 Dátum: 2007 November 02, 20:31:23 »

Mi amikor szétszedtük a motort egy ilyen fekete tömítőpasztával kentünk be mindent, olyan mint ha szurok lenne! Szerintem autószerelők gyakran használják ezt!

Mások meg gyakran szidják a hülye autószerelőket, amikor nem bírnak levenni valamit, mert ilyen őskori szarokkal ragasztották össze. Ráadásul azt hiszem tiltott is, mert egészségre ártalmas. Hermosan, vagy Hermetic volt a neve, úgy emlékszem.
Vannak nem túl drága jó (Loctite) paszták, ahová kell, de a typ1-es motor hengerfejéhez nem kell semmi.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20741 Dátum: 2007 November 02, 20:26:58 »

....a henger meg ha jól be van csiszolva és szépen áll, akkor a gyári lehúzással is tömít a hengerfejen, max 40 Nm, ha ezzel nem tömít, akkor csak agyon lehet vágni a motort ha jobban lehúzod. Ráadásul, ha nem menetperselyes (case saver) a blokkod, (F-es egyik sem az gyárilag) akkor ha hidegen nagyon meghúzod felmelegedve kiveszi a menetet...és kezdődhet az ügyeskedés, aminek teljes blokkszéthúzás lesz a vége, ha nem elsőre, akkor másodikra vagy harmadikra, amikor a "kintről" befurkált helicoil meg öregasszony picsája rendre mind kijönnek.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20740 Dátum: 2007 November 02, 20:20:09 »

MOTORPROJEKT 3

Ma reggel kikaptam a mocit, egymagam!  Grin

Hengerfejtömítés nem kell, szilvalekvár, meg méz, stb. ezt inkább nem kommentálom.
Üvegpor kell, kevés olaj és addig csiszolni forgatva a hengereket, amíg egyenletesen szürke nem lesz a találkozási felület. Utána hengereket hengertalp tömítéssel visszatenni és ráilleszteni a hengerfejet (összeszámozva a hengerekkel, amiket becsiszoltál).
A hengerfejeket meg vidd el egy szakértőhöz, aki látott már szeleptányért és tudja hogy kell a zárófelületnek kinézni, majd megmondja, hogy anyjáig kopott vagy csak becsiszolás kell, esetleg az egész hengerfej kuka... Ha már szét van szedve, akkor ne csinálj félmunkát, mert veheted ki megint és nem a kertben szarik be, hanem amikor a csajoddal mész majd valami kirándulásra...

Ne tedd úgy vissza a hengerfejeket, hogy a hengerek alatt a régi tömítés marad, mert az cigánymunka.

Ami pedig az olajfuratokat illeti, azt nem a hűtő alatt kell nézni, mert ott (majdnem) mindegyik egyforma, hanem az olajpumpa szívó és nyomó oldalánál, valamint az olajszívó csövön, olajcserénél. De leginkább a főtengelyen, ha a 6-os fúró belemegy a keresztolajzó furatokba, akkor az jó. Ha a furatoknál olajzsák is van, akkor a legutolsó 69 mm-es löketű főtengellyel van dolgod.

Joci, az a baj, hogy ahhoz, hogy megítéld egy motor, hengerfej, stb. állapotát látni kell párat, össze kell párat rakni és szívni kell párszor vele. Aki már látott henger-hengerfej tömítő felületet, meg kifújást, az tudja, mennyi az annyi, mikor kell gondolkodni, hogy egy érintőt fogjon egy homlokmarós, mikor lehet becsiszolni. Senki nem akar 3 napot kézzel csiszolni. Azt is meg kell nézni, hogy a hengertalpak ne nyomódjanak be fél centi (túlzás!) mélyen, ráadásul egyenetlenül a motorblokkba, mert akkor a hengerfej szarul fog felülni, a henger sem áll egyenesen, melegedés, megszorulás, anyázás, pénzkidobás. A nem as21 vagy as41-es blokkok hengerei bele szoktak nyomódni a blokkba, mikor valami barom 80 Nm-rel húzza le a csavarokat. Onnantól kezdve meg mókolni kell, mert a dugattyúkiállások nem lesznek egyformák, stb.

Ezek olyan "apróságok", amitől az egyik 1.6-os motor szériában is jól megy, a másik meg tuninggal se megy annyira, viszont duplát fogyasztja.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #20739 Dátum: 2007 November 02, 20:00:04 »

melött nagy tévhittek keltkeznek hengrfejnél nincs tömités ott ilesztés van ha nem szép a felület vagy látszik hogy ott fujt ki nem tömitet(meghuzott nem lelazult hengerfejnél akkor)akkor kell becsiszolni grafitt porra-olajl!be lehet kenni valami pasztával de annak sok értelme nincs gyárilag nincs ott semmi!
látam már oylan kis gyürüt amit bekellte tenni égéstérbe és össze nyomta hengerfej,de ugrik elég sok kompresszio rádásul tömitö készlét az 1200mocihoz adják (aszem)

Tenyleg szoktak irni, hogy uj hengerek, vagy hengerfej osszerakasakor celszeru szelepcsiszolo pasztaval osszecsiszolni a ket feluletet a jo tomites erdekeben.
Persze a ket henger valla is legyen azonos sikban kinn, a hengerfejen belul a felfekvo feluletek szinten egy melysegben, kulonben mit sem er az egyenkenti osszecsiszolgatas.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #20738 Dátum: 2007 November 02, 19:57:24 »

szelepem dugattyúm úgy döntöttek összekötik életüket. ...illetve a szelepem döntött így!  Cry

Kipufogo szelep?

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #20737 Dátum: 2007 November 02, 19:46:48 »

ne!
a képek a bal hátsó lámpairányából készültek.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #20736 Dátum: 2007 November 02, 19:16:06 »

uhh, durva hangja lehet egy ilyen balesetnek, amikor a gyorsítófúvóka esett be az sem volt csendes, de a kettőt nem lehet egy lapon emlegetni....
mintha egy marék gyosritót dobnál be Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #20735 Dátum: 2007 November 02, 19:15:22 »

Én is jártam így 1.2-es motorral. De nekem a dugóból morzsa lett, a hajtórúdból banán és a motor egy csattanás után azonnal megtűzött. A hajtórúdnak még volt ereje elrepíteni a henger falát+ két lyukat ütni a blokk tetején.  Tongue


                             GNX-967
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #20734 Dátum: 2007 November 02, 19:04:47 »

attól még járhat amotor csak kattog zörög darál!én nemrég szedtem szét egy 1,2es dettó ez volt abaj és 3as jenger hullot le

uhh, durva hangja lehet egy ilyen balesetnek, amikor a gyorsítófúvóka esett be az sem volt csendes, de a kettőt nem lehet egy lapon emlegetni....

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #20733 Dátum: 2007 November 02, 18:39:16 »

Cseréltél szelepeket 100ezernél? (elnézést, sötét humor)  Cool
Egyébként ez teljesítménynövelt motor volt?
Milyen hangja volt, amikor beesett a szeleptányér? Megállt a motor hamar?
attól még járhat amotor csak kattog zörög darál!én nemrég szedtem szét egy 1,2es dettó ez volt abaj és 3as jenger hullot le

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #20732 Dátum: 2007 November 02, 17:30:58 »

Cseréltél szelepeket 100ezernél? (elnézést, sötét humor)  Cool
Egyébként ez teljesítménynövelt motor volt?
Milyen hangja volt, amikor beesett a szeleptányér? Megállt a motor hamar?
« Utoljára szerkesztve: 2007 November 02, 17:34:46 írta SiD »

1963 VW1200 DeLuxe
Robpanzer
« Hozzászólás #20731 Dátum: 2007 November 02, 17:26:09 »

Sziasztok
A csomagtértetőre való pepita takarónak a méreteit meg tudná adni valaki? Illetve, hogy ilyesmit hun lehet csináltatni? köszi:)
Sompi
« Hozzászólás #20730 Dátum: 2007 November 02, 16:38:30 »

köszönet Gumiboginak és dt nek az SZMB segítségért!!  Grin

[melléklet törölve az admin által]
Sompi
« Hozzászólás #20729 Dátum: 2007 November 02, 16:37:26 »

arra még a gépműhely válaszát várjuk, de szerintem az is csere lessz....
most egy vendég 1.3-as dolgozik a kisautóban hála Magyar Gabinak!! 

[melléklet törölve az admin által]
Sompi
« Hozzászólás #20728 Dátum: 2007 November 02, 15:53:33 »

hu bazz nem irigyellek.
gondolom hf is ment a picsába
arra még a gépműhely válaszát várjuk, de szerintem az is csere lessz....
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #20727 Dátum: 2007 November 02, 15:52:45 »

szelepem dugattyúm úgy döntöttek összekötik életüket. ...illetve a szelepem döntött így!  Cry

bazmeeeeg! áhhh
részvétem!  Undecided
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #20726 Dátum: 2007 November 02, 15:52:11 »

szelepem dugattyúm úgy döntöttek összekötik életüket. ...illetve a szelepem döntött így!  Cry


hu bazz nem irigyellek.
gondolom hf is ment a picsába

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Sompi
« Hozzászólás #20725 Dátum: 2007 November 02, 15:48:31 »

szelepem dugattyúm úgy döntöttek összekötik életüket. ...illetve a szelepem döntött így!  Cry


[melléklet törölve az admin által]
Sompi
« Hozzászólás #20724 Dátum: 2007 November 02, 15:48:04 »

szelepem dugattyúm úgy döntöttek összekötik életüket. ...illetve a szelepem döntött így!  Cry

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #20723 Dátum: 2007 November 02, 15:44:45 »

melött nagy tévhittek keltkeznek hengrfejnél nincs tömités ott ilesztés van ha nem szép a felület vagy látszik hogy ott fujt ki nem tömitet(meghuzott nem lelazult hengerfejnél akkor)akkor kell becsiszolni grafitt porra-olajl!be lehet kenni valami pasztával de annak sok értelme nincs gyárilag nincs ott semmi!
látam már oylan kis gyürüt amit bekellte tenni égéstérbe és össze nyomta hengerfej,de ugrik elég sok kompresszio rádásul tömitö készlét az 1200mocihoz adják (aszem)


[melléklet törölve az admin által]

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #20722 Dátum: 2007 November 02, 15:27:10 »

hengerfej tömítésről:
"És megkenheted a tömítést csepnyi mézzel ,, szépen térhálósodik hőre "cukortartalmánál fogva " nagyszerű tömítő anyag..
Szilvalekvár sem utolsó.... / nem vicc/... Smiley"
Mi amikor szétszedtük a motort egy ilyen fekete tömítőpasztával kentünk be mindent, olyan mint ha szurok lenne! Szerintem autószerelők gyakran használják ezt!

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #20721 Dátum: 2007 November 02, 15:21:28 »

hengerfej tömítésről:
"És megkenheted a tömítést csepnyi mézzel ,, szépen térhálósodik hőre "cukortartalmánál fogva " nagyszerű tömítő anyag..
Szilvalekvár sem utolsó.... / nem vicc/... Smiley"
Nem elérhető edebug
Hozzászólások: 187

« Hozzászólás #20720 Dátum: 2007 November 02, 15:19:19 »

meg mégegyszer Grin

[melléklet törölve az admin által]

---Andris---
Nem elérhető edebug
Hozzászólások: 187

« Hozzászólás #20719 Dátum: 2007 November 02, 15:18:43 »

SZMB a ház előtt(sötétben) Grin

[melléklet törölve az admin által]

---Andris---
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #20718 Dátum: 2007 November 02, 15:11:02 »

ezt Sparkäfer mérte:

AB-s-nél 9,65   11,7   nagyolajfurat
F-s-nél   7,85   7,45   kisolajfurat

Ergó, ha tized mm-eket tévedtünk is mindketten, kiderül, hogy NAGYOLAJFURATOS BLOKKOM VAN!
jeesssz  Grin
Oldalak: 1 ... 1492 1493 1494 1495 1496 [1497] 1498 1499 1500 1501 1502 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.402 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.