www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 20:56:23

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1493 1494 1495 1496 1497 [1498] 1499 1500 1501 1502 1503 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13255938 alkalommal)
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #20717 Dátum: 2007 November 02, 15:08:51 »

újramérve
12   9.9  kb. (rájöttem, hogy nem egyformák a lyukak...)


« Utoljára szerkesztve: 2007 November 02, 15:12:31 írta Leon1303 »
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #20716 Dátum: 2007 November 02, 15:05:48 »

ne!
a képek a bal hátsó lámpairányából készültek.

köcc! furfingos!! ezt a verziót nem próbáltuk csak :-D
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #20715 Dátum: 2007 November 02, 15:03:20 »

Ha erre rábólint még pár tapasztalt társunk, akkor esküszöm bekenem!!

amikor én kiszedtem a motorom akkor pufogó kifújós hangaja volt
na sebaj megvettem a tömgarnitúrát mert ugye millió helyen kifújhat
kicseréltem rendesen nyomatékkulcsal a maresz összehúzta nekem mikor készvoltam stb
bekente ittott amivel bekellett kenni stb
beraktam pöccre indult

azóta is ugyanúgy puffogó kifújós hangja van és ugyanolyan erőtlen mint előtte
szval sztem nálam is ugyanez a probléma plusz néhány kis repedés a hf-en

tanult barátom kálmi aszonta hogy csiszpasztával be kell csiszolni kézzel a dugókat a hf-be
én ezt nem tettem meg de most télen ismét motorkiszedés van ezúttal megteszem az biztos

nekem is furcsa egyébként hogy az általad említett helyen semmi tömítés stb nincs
dehát én nem értek hozzá úgyhogy csinálom ahogyan a nálam jobban hozzáértők mondják
de ha találsz oda valami pasztát mittomén akkor érdekel engem is

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #20714 Dátum: 2007 November 02, 14:58:14 »

újramértem, minnyá berakom,rajzzal!
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #20713 Dátum: 2007 November 02, 14:57:55 »

Tudtam, hogy ezt fogod reagálni, de tényleg jó volt. Persze nem tudom, hogy az utánam levő le birta-e valaha szedni...
Ha erre rábólint még pár tapasztalt társunk, akkor esküszöm bekenem!!
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #20712 Dátum: 2007 November 02, 14:50:05 »

naneee
valami alu paszta inkább????
Tudtam, hogy ezt fogod reagálni, de tényleg jó volt. Persze nem tudom, hogy az utánam levő le birta-e valaha szedni...

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #20711 Dátum: 2007 November 02, 14:47:10 »

Szilvalekvár....
A trabinál bevált
naneee
valami alu paszta inkább????
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #20710 Dátum: 2007 November 02, 14:46:01 »

szomszédnak volt egy olyan ötlete, hogy vékony puha alumíniumból vágjak egy gyűrűt oda ahol a henger felfekszik a hengerfejre,
és akkor jól fog tömteni, de kisebb lesz a sűrítés (most 1,5mm-el bemart).
szerintetek???
nincs inkább valami tömítő paszta???
Szilvalekvár....
A trabinál bevált

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #20709 Dátum: 2007 November 02, 14:45:48 »

valaki feldobhatna egy képet, hogyan kell állnia a motorháztető rugójának. 1000 hála, vagy hasonló

ne!
a képek a bal hátsó lámpairányából készültek.

[melléklet törölve az admin által]



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #20708 Dátum: 2007 November 02, 14:45:02 »

ezt Sparkäfer mérte:

AB-s-nél 9,65   11,7   nagyolajfurat
F-s-nél   7,85   7,45   kisolajfurat

ezt meg én a sajátomon:
 12mm    16mm

akkor ez mi???
Extra nagy furatos?  Grin
vagy nemtudom használni a tolómérőt? kimegyek lemérem mérőszalaggal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #20707 Dátum: 2007 November 02, 14:31:25 »

valaki feldobhatna egy képet, hogyan kell állnia a motorháztető rugójának. 1000 hála, vagy hasonló

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #20706 Dátum: 2007 November 02, 14:27:15 »

Akkor ez a baja. Nekem a gyertyamenetnél fújt ki, akkor se ment többet 70-nél.
szomszédnak volt egy olyan ötlete, hogy vékony puha alumíniumból vágjak egy gyűrűt oda ahol a henger felfekszik a hengerfejre,
és akkor jól fog tömteni, de kisebb lesz a sűrítés (most 1,5mm-el bemart).
szerintetek???
nincs inkább valami tömítő paszta???
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #20705 Dátum: 2007 November 02, 14:25:06 »

MOTORPROJEKT 3

, hogy a 4-es hengernél kifújt valahogy, látszik is a hengeren, tiszta korom kívülről is!
Illetve ugyanazon a soron, de a 3-as henger szelepei eresztenek, lassan elkezd csepegni, ha benzint öntök bele.



Akkor ez a baja. Nekem a gyertyamenetnél fújt ki, akkor se ment többet 70-nél.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #20704 Dátum: 2007 November 02, 14:22:47 »

MOTORPROJEKT 3

Ma reggel kikaptam a mocit, egymagam!  Grin
Majd elkezdtem bontani, remélve, hogy csak a hengerfej adta meg magát.
A diagnózis: semmi erő, bal hengersortól csattogás. Ment, de max 60-70 km/h
Szétkaptam, de semmi. Annyi látszik, hogy a 4-es hengernél kifújt valahogy, látszik is a hengeren, tiszta korom kívülről is!
Illetve ugyanazon a soron, de a 3-as henger szelepei eresztenek, lassan elkezd csepegni, ha benzint öntök bele.
Amúgy látszólag semmi baja a hengerfejnek.

Jah és lemértem az olajhűtő alatti olajfuratot: 16mm a külső és 12mm a belső

VAN VALAKINEK VALAMI ÖTLETE?

képek:
http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/230026_DSC08934.JPG
http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/230027_DSC08935.JPG
http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/230028_DSC08936.JPG
http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/230032_DSC08937.JPG
http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/230033_DSC08938.JPG
http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/230034_DSC08941.JPG
http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/230035_DSC08942.JPG
http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/230036_DSC08943.JPG
http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/230037_DSC08944.JPG
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #20703 Dátum: 2007 November 01, 23:28:50 »

Mindez fügvénye annak hogy 31-es vagy 34-es torokkal van vagyis milyen karbi van rajta...

ja biztos...
nekem sose volt 34-esem, 31 után a progi következett és ahhoz az 1.6 könyök kellett, az 1.3-é szűk volt!
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #20702 Dátum: 2007 November 01, 23:14:26 »

IGEN-NEM
csak a hengerfej felőli része ugyanaz, a másik különböző!
2féle központi szívócső és 2féle szívókönyök! Nem kompatibilis egymással!


Mindez fügvénye annak hogy 31-es vagy 34-es torokkal van vagyis milyen karbi van rajta...
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #20701 Dátum: 2007 November 01, 23:10:16 »

ahha
így már értem
akkor oké  Wink
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #20700 Dátum: 2007 November 01, 23:04:43 »

IGEN-NEM
csak a hengerfej felőli része ugyanaz, a másik különböző!
2féle központi szívócső és 2féle szívókönyök! Nem kompatibilis egymással!

ahha
így már értem

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #20699 Dátum: 2007 November 01, 23:02:01 »

köszi-köszi
tehát a középső cső a vastagabb, a "könyök" az ua.
IGEN-NEM
csak a hengerfej felőli része ugyanaz, a másik különböző!
2féle központi szívócső és 2féle szívókönyök! Nem kompatibilis egymással!
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #20698 Dátum: 2007 November 01, 22:59:07 »

Igen a szivócsövek a dupla torkosnál egyformák ugyanúgy mint a sziumpla szivósnál is. 1.3-1.6 ugyan az a felépítés csak a henger, dugú,gyürük, hengerfej belső átmérője különböző!


Az a vége ami a hengerfejre megy az egyforma, DE a könyök másik vége, ahol a központi szívócsövel kapcsolódik, ott az 1.6-osé nagyobb, szal az a cső vastagabb!!

köszi-köszi
tehát a középső cső a vastagabb, a "könyök" az ua.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #20697 Dátum: 2007 November 01, 22:55:31 »

Üdvw mindenkinek!
volna egy kérdésem, az 1.3-as és az 1.6-os dupla szívós h.fejek, szívó csövei egyformák?
konkrétan az a rész ami a h.fejre megy
köszi
Az a vége ami a hengerfejre megy az egyforma, DE a könyök másik vége, ahol a központi szívócsövel kapcsolódik, ott az 1.6-osé nagyobb, szal az a cső vastagabb!!
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #20696 Dátum: 2007 November 01, 22:47:14 »

Üdvw mindenkinek!
volna egy kérdésem, az 1.3-as és az 1.6-os dupla szívós h.fejek, szívó csövei egyformák?
konkrétan az a rész ami a h.fejre megy
köszi

Igen a szivócsövek a dupla torkosnál egyformák ugyanúgy mint a sziumpla szivósnál is. 1.3-1.6 ugyan az a felépítés csak a henger, dugú,gyürük, hengerfej belső átmérője különböző!
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #20695 Dátum: 2007 November 01, 22:34:14 »

Üdvw mindenkinek!
volna egy kérdésem, az 1.3-as és az 1.6-os dupla szívós h.fejek, szívó csövei egyformák?
konkrétan az a rész ami a h.fejre megy
köszi

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #20694 Dátum: 2007 November 01, 21:21:32 »

A bátyám és az apum csinálják a kocsit, karosszériások és remélem, hogy a legjobbat fogják belőle kihozni. Ha elakadunk biztos fogunk kérdezni. De nagyon köszönöm a válaszodat.Hódmezővásárhelyen lakom, de bárhova elmegyek ha kell.
Üdvike ÉN



Ne várjátok meg, amíg elakadtok! Wink

Bácsi Győző
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #20693 Dátum: 2007 November 01, 20:31:40 »

ha nem csináltak még bogarat, nézzetek utánna a neten .... www.thesamba.com
Nem elérhető Rozetta
Hozzászólások: 7

« Hozzászólás #20692 Dátum: 2007 November 01, 20:19:10 »

A bátyám és az apum csinálják a kocsit, karosszériások és remélem, hogy a legjobbat fogják belőle kihozni. Ha elakadunk biztos fogunk kérdezni. De nagyon köszönöm a válaszodat.Hódmezővásárhelyen lakom, de bárhova elmegyek ha kell.
Üdvike ÉN



Alkatrészt általában bogaras boltokban érdemes venni, mert általános alkatrészboltok sokszor 3-5szörös áron adnak el bogárcuccokat (kivéve Süni Smiley meg győrben a Retrocar ). Itt érdemes érdeklődni a teljesség igénye nélkül: www.vwbughouse.hu www.bugbox.hu www.bugparts.hu nem tudom merre laksz de távolság nem akadály minden bolt 1napon belül postáz. Amiket írtál ablakkéder, az összes kapható, többféle színben, minőségben, krómcsíkkal vagy anélküli verzióban, viszont érdemes a németet venni mert tajwani kireped és ez igaz minden műanyag és gumi kütyüre hogy érdemes a jobbat. A lakatosmunkát szerelést akárkire nem szabad bízni, sok mester nincs tisztába a bogár alvázas felépítésével és nem veszi le kasztnit az alvázról így gyk. gányol csak, hiba lehet ha nem merevítik ki a kasztnit küszöbcserekor mert így az ajtóknál elmehet a hézag stb....tehát mindenképpen nagyon lelkiismeretes lakatos kell aki ért is hozzá. Ha megírod merrefelé laksz biztos segítséget kapsz majd közelben lakó bogarastól is aki akár megnézve a bogarad el tud látni fontos infókkal vagy ha teszel fel képet itt is beirjuk mire figyelj oda. Sok erőt és kitartást felújításhoz!

Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #20691 Dátum: 2007 November 01, 20:00:14 »

tessék hülének tekinteni nyugodtan de a bakarikázott kapcsoló mire szolgál...
Turbo Booster?
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #20690 Dátum: 2007 November 01, 19:40:37 »

Sziasztok!
Nyáron vettem meg a bogaramat Lujzikát, és most gurult be a műhelybe javításra. Az alkatrészek és a karosszáriaelemek nagyrészét meg tudtam venni, de van egy két dolog amiről foggalmam sincs, hol lehetne beszerezni. Nem vagyok "Régi bogaras" ezért összeköttetéseim sincsenek, remélem vki. majd tud segíteni a kérdéseimben. Roll Eyes Arra szeretnék választ kapni, hogy a szélvédő köré a gumikat meg lehet venni újba vagy bujjam a börzéket és a hirdetéseket.  A másik, meg az lenne, hogy az aljában lévő kárpitot meg tudom venni vagy csináltatni kell? Lehet viccesek a kérdéseim, de számomra ezek nem világosak.
Üdvike ÉN Wink

Alkatrészt általában bogaras boltokban érdemes venni, mert általános alkatrészboltok sokszor 3-5szörös áron adnak el bogárcuccokat (kivéve Süni Smiley meg győrben a Retrocar ). Itt érdemes érdeklődni a teljesség igénye nélkül: www.vwbughouse.hu www.bugbox.hu www.bugparts.hu nem tudom merre laksz de távolság nem akadály minden bolt 1napon belül postáz. Amiket írtál ablakkéder, az összes kapható, többféle színben, minőségben, krómcsíkkal vagy anélküli verzióban, viszont érdemes a németet venni mert tajwani kireped és ez igaz minden műanyag és gumi kütyüre hogy érdemes a jobbat. A lakatosmunkát szerelést akárkire nem szabad bízni, sok mester nincs tisztába a bogár alvázas felépítésével és nem veszi le kasztnit az alvázról így gyk. gányol csak, hiba lehet ha nem merevítik ki a kasztnit küszöbcserekor mert így az ajtóknál elmehet a hézag stb....tehát mindenképpen nagyon lelkiismeretes lakatos kell aki ért is hozzá. Ha megírod merrefelé laksz biztos segítséget kapsz majd közelben lakó bogarastól is aki akár megnézve a bogarad el tud látni fontos infókkal vagy ha teszel fel képet itt is beirjuk mire figyelj oda. Sok erőt és kitartást felújításhoz!
Nem elérhető Rozetta
Hozzászólások: 7

« Hozzászólás #20689 Dátum: 2007 November 01, 19:27:37 »

Sziasztok!
Nyáron vettem meg a bogaramat Lujzikát, és most gurult be a műhelybe javításra. Az alkatrészek és a karosszáriaelemek nagyrészét meg tudtam venni, de van egy két dolog amiről foggalmam sincs, hol lehetne beszerezni. Nem vagyok "Régi bogaras" ezért összeköttetéseim sincsenek, remélem vki. majd tud segíteni a kérdéseimben. Roll Eyes Arra szeretnék választ kapni, hogy a szélvédő köré a gumikat meg lehet venni újba vagy bujjam a börzéket és a hirdetéseket.  A másik, meg az lenne, hogy az aljában lévő kárpitot meg tudom venni vagy csináltatni kell? Lehet viccesek a kérdéseim, de számomra ezek nem világosak.
Üdvike ÉN Wink
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #20688 Dátum: 2007 November 01, 18:31:39 »

Már mindegy,mert két hónapja le van szedve Wink

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #20687 Dátum: 2007 November 01, 16:10:25 »

Azn ^-^Ha szeretnék segédkeretet behegeszteni,annak van valami titka? Gondolok itt csukott ajtó,vagy alátámasztás ahol szarrá van aküszöbb.stb.. Ugye le van szedve a kasztni,csak télre be  szeretném vinni a garázsba felújítás végett. Huh

először a keret aztán a leszedés ha nagyon kuka a kaszni . ha rám hallgatsz

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #20686 Dátum: 2007 November 01, 15:46:55 »

 Azn ^-^Ha szeretnék segédkeretet behegeszteni,annak van valami titka? Gondolok itt csukott ajtó,vagy alátámasztás ahol szarrá van aküszöbb.stb.. Ugye le van szedve a kasztni,csak télre be  szeretném vinni a garázsba felújítás végett. Huh

Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #20685 Dátum: 2007 November 01, 12:21:41 »

Üdv!
A 180-as kuplungtárcsának mekkora a vastagsága? Illetve milyen méret alatt kell már cserélni?
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #20684 Dátum: 2007 November 01, 08:07:30 »

buzi-e vagy?
valami megfázás/gyenge influenza, ilyesmi.

rumostea. mindig segít

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #20683 Dátum: 2007 November 01, 07:28:02 »

Most akkor mégis kell valami vezető még?Akkor a vezetős csapágy és a szerkezet nem kell vissza?Ja ,az nagyobb!de van vezetős 180-asom.vezető meg van biztos valakinek itt!

igen, ha nem baj neked, akkor kéne még csereberélnünk.
csak még nem tudom, hogy mit mire :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #20682 Dátum: 2007 Október 31, 23:54:47 »

szasz gecó! :-))
megtaknyosodtam, de azért megpróbálok gyuritó szerválni egy vezetőt, oszt akkor mehet össze a vas.
Most akkor mégis kell valami vezető még?Akkor a vezetős csapágy és a szerkezet nem kell vissza?Ja ,az nagyobb!de van vezetős 180-asom.vezető meg van biztos valakinek itt!

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #20681 Dátum: 2007 Október 31, 23:50:14 »

nemtom.
ahogy sikerül.
lehet, hogy a holnapi napot végigalszom kalmopirinnel meg sörrel.
Én a sörre szavazok!

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #20680 Dátum: 2007 Október 31, 22:09:45 »

Vaga ne mondj neki ilyet a végén még helyrejön! a vodka különbenis kár bele! Smiley))
Pityubá kezébe sör való!   jó hideg had fájjon a torka is! Smiley))
Pityubá mi a zsart szedtél össze?????

buzi-e vagy?
valami megfázás/gyenge influenza, ilyesmi.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #20679 Dátum: 2007 Október 31, 22:08:59 »

S.O.S!!!Nem volt alapjáratom.nagyjából rendbehoztam.Elindítom a bogit megy egy ideig aztán lassan  visszaesik a fordulat,és megáll a motor.Ha meg megy ingadozik a fordulatszám.....már nem tudok mire gondolni!!!Segítsen valaki akinek volt már ilyen problémája!!

ránézésre falsot szív.
dupla vagy szimplaszívós a motorod?
ha nehéz a kérdés, akkor mi a motorszámod eleje.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #20678 Dátum: 2007 Október 31, 21:31:20 »

Ez a recept igy nem jóóóó!
A képletböl ki kell emelni a kalmopirint,és be kell helyettesiteni vodkával!! Grin

Vaga ne mondj neki ilyet a végén még helyrejön! a vodka különbenis kár bele! Smiley))

Pityubá kezébe sör való!   jó hideg had fájjon a torka is! Smiley))


Pityubá mi a zsart szedtél össze?????
Oldalak: 1 ... 1493 1494 1495 1496 1497 [1498] 1499 1500 1501 1502 1503 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.18 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.