www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 08:39:40

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921221 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1487 1488 1489 1490 1491 [1492] 1493 1494 1495 1496 1497 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13264363 alkalommal)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #20957 Dátum: 2007 November 07, 18:23:04 »

Ha szétszedik, szinte minden kopó részt cserélnek - egyszerre. Allítólag ez így jó. Az ára 50 ezer körül mozog. De akkor már tehetsz bele hosszabb végáttételt is. Smiley

csak aza anyagnak Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #20956 Dátum: 2007 November 07, 18:19:51 »

Szerintem ugyanúgy mint másiknál.
Nagyvonalakban egy PDSIT karbi pont olyan mint a PICT és annál nagyon jól megoldották, sőt úgytudom nem is érzékeny ha nincs 100%-ra összelőve.

az egy fasság a két karbinak mindig 100% ra ösze kell legyen löve mint keverékkpzásre mint folytoszelep álásra + alapjáratra

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
1303LS
« Hozzászólás #20955 Dátum: 2007 November 07, 18:17:57 »

mi alapján néznéd a szivocsö nyomást ,mi csináltunk már hasonlot de valamelyik karbi mindig bekéset meg a fuvokákal kelet baszakodni
Szerintem ugyanúgy mint másiknál.
Nagyvonalakban egy PDSIT karbi pont olyan mint a PICT és annál nagyon jól megoldották, sőt úgytudom nem is érzékeny ha nincs 100%-ra összelőve.
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #20954 Dátum: 2007 November 07, 18:10:28 »

Miért?

mi alapján néznéd a szivocsö nyomást ,mi csináltunk már hasonlot de valamelyik karbi mindig bekéset meg a fuvokákal kelet baszakodni

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
1303LS
« Hozzászólás #20953 Dátum: 2007 November 07, 18:08:32 »

soha nem lehetne szinkronba álitani a 2 karbit
Miért?
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #20952 Dátum: 2007 November 07, 18:04:51 »

Ez jó és olcsó ötlet lehetne.

soha nem lehetne szinkronba álitani a 2 karbit

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #20951 Dátum: 2007 November 07, 17:38:15 »

Sziasztok
Solex 34 pict 3-as karburátorokból lehet kettőt felszerelni? Illetve milyen átalakítások kellenek egy  duplaszívós 1.6-os motor esetében?
Köszi.
Ez jó és olcsó ötlet lehetne.
Robpanzer
« Hozzászólás #20950 Dátum: 2007 November 07, 17:15:15 »

Sziasztok
Solex 34 pict 3-as karburátorokból lehet kettőt felszerelni? Illetve milyen átalakítások kellenek egy  duplaszívós 1.6-os motor esetében?
Köszi.
1303LS
« Hozzászólás #20949 Dátum: 2007 November 07, 17:14:48 »

amikor még kerekestül megemeltem a kocsit, és moszgatta ma kereket, lötyögött...
a csavar laza volt rajta... és ricni sem volt. mikor kicsavartam a csavart, szinte magától esett le...

Kit érdekel a ledarált szar, az új dobban? 
 
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #20948 Dátum: 2007 November 07, 17:12:58 »


Azt viszont nem írod, hogy lötyögött-e a dobban a féltengely. 

amikor még kerekestül megemeltem a kocsit, és moszgatta ma kereket, lötyögött...
a csavar laza volt rajta... és ricni sem volt. mikor kicsavartam a csavart, szinte magától esett le...

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
1303LS
« Hozzászólás #20947 Dátum: 2007 November 07, 17:07:40 »

nem tom mennyi volt, de Protheus jól megtaposta  Cheesy
én vok 75kg az 1,5méteren kb 100Nm... nem?

Asszem kb 10 a váltószám, szóval inkább 1000.
Ha jól emlékszem valami 300-350NM az előírt. Normál kulcsokkal (60-70cm es nyomatékkulcs) az elég combos, másfél méteres csővel már nem annyira.
Ahogy nézem ott nincs másfél méterre a súlypontja a tengelytől kb 1 ha lehet, de mindenki így szokta lehúzni, azzal nem lesz gond.
Azt viszont nem írod, hogy lötyögött-e a dobban a féltengely.  
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #20946 Dátum: 2007 November 07, 17:04:26 »


jójó, elírtam egy nullával    Tongue

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #20945 Dátum: 2007 November 07, 17:03:16 »



további képek... http://diwad.hu/qzma/DobSZMB/

pl amikor leborult a bogár a krokodilról  Evil rendesen ült a segge az tuti  Cool

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #20944 Dátum: 2007 November 07, 17:02:53 »


én vok 75kg az 1,5méteren kb 100Nm... nem?



Grrr 

Ne menj mechanika szigóra....  Grin

( 750N X 1,5m az saccperkábé legalább 1000 Nm ) )

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #20943 Dátum: 2007 November 07, 16:52:34 »

Másfél méteren a Qzma 36kilója is ad vagy 500NM nyomatékot, az már elég lesz.  Evil Grin

nem tom mennyi volt, de Protheus jól megtaposta  Cheesy
én vok 75kg az 1,5méteren kb 100Nm... nem?


kicseréltük ma a dobot, a ricnik ugyan úgy elvoltak nyalva mint a másik oldalan... a mókás az, hogy a 36os anyát kézzel csavartam le  Shocked
felraktuk a gyári felnit, mert csak így tudtuk rendesen meghúzni az anyát, remélem bírni fogja  Smiley

[melléklet törölve az admin által]

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Lazly
Hozzászólások: 904

« Hozzászólás #20942 Dátum: 2007 November 07, 15:13:36 »

Mindenképp hónapokban mérd, és kb olyan áron, amit a gsattila írt. Ha most akarod használni, akkor vegyél egy jót, kipróbálhatót (ne legyen meglepi).

Ok, koszi a tanacsot. Megfogadom.

Akkor a kerdesem igy szol: Tudtok helyet ahol "jo es olcso" valtot lehet kapni? Cheesy Smiley
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #20941 Dátum: 2007 November 07, 14:57:00 »

hol vetted ezt a kencét?
Átlagos festékbolt, Kisvárda. (Szabolcs-Szatmár-Bereg megye északi csücske táján.)

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #20940 Dátum: 2007 November 07, 14:52:55 »

Mindenképp hónapokban mérd, és kb olyan áron, amit a gsattila írt. Ha most akarod használni, akkor vegyél egy jót, kipróbálhatót (ne legyen meglepi).

Hosszuvalto, azert szeretnek vele foglalkozni. Szoval szerintetek sok sok het, honap ev is lehet? Vagyis ha most hasznalni szeretnem vegyek uj valtot? :\

Udv!
Nem elérhető Lazly
Hozzászólások: 904

« Hozzászólás #20939 Dátum: 2007 November 07, 14:46:39 »

Hosszuvalto, azert szeretnek vele foglalkozni. Szoval szerintetek sok sok het, honap ev is lehet? Vagyis ha most hasznalni szeretnem vegyek uj valtot? :\

Udv!
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #20938 Dátum: 2007 November 07, 14:33:09 »

Ha szétszedik, szinte minden kopó részt cserélnek - egyszerre. Allítólag ez így jó. Az ára 50 ezer körül mozog. De akkor már tehetsz bele hosszabb végáttételt is. Smiley

Persze hogy nincs, ugy ertettem hogy aki a legkozelebb all ehez. Smiley
Hat akkor ugy ertem hogy a tobbi hasonlo terulettel foglalkozo mesterhez kepest olcsobb vagy elulrol verdesi az atlag arat. Cheesy
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20937 Dátum: 2007 November 07, 14:21:11 »

nem tudom neked mi az olcsó, de szerintem 20eFt + anyag alatt nem is köszönek vissza!   Wink
Persze hogy nincs, ugy ertettem hogy aki a legkozelebb all ehez. Smiley
Hat akkor ugy ertem hogy a tobbi hasonlo terulettel foglalkozo mesterhez kepest olcsobb vagy elulrol verdesi az atlag arat. Cheesy

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #20936 Dátum: 2007 November 07, 14:20:13 »

Ha egyáltalán elvállalja valaki. Kérdezd meg a Balázs Zolit, de az több évig is tarthat. Ő lelkiismeretesen megcsinálja, csak ki kell várni. :-)
Nem elérhető Lazly
Hozzászólások: 904

« Hozzászólás #20935 Dátum: 2007 November 07, 14:17:06 »

Ilyen ember nincs. Kettőt húzz ki a háromból (gyors, olcsó, jó), aztán mondunk ötleteket. :-)
Persze hogy nincs, ugy ertettem hogy aki a legkozelebb all ehez. Smiley

szerintem az olcsó ebben a témában nem létezik.
Hat akkor ugy ertem hogy a tobbi hasonlo terulettel foglalkozo mesterhez kepest olcsobb vagy elulrol verdesi az atlag arat. Cheesy
Nem elérhető tom@SZ
Hozzászólások: 629


(Ó\_!_/Ó)

« Hozzászólás #20934 Dátum: 2007 November 07, 14:16:11 »

Ecsettel kenhető. 2-es ecset, meg 6-os ecset használata javallt. Meg igyál egy felest a kézremegés leállítása végett!! Grin.

hol vetted ezt a kencét?

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20933 Dátum: 2007 November 07, 14:15:59 »

szerintem az olcsó ebben a témában nem létezik.
Ilyen ember nincs. Kettőt húzz ki a háromból (gyors, olcsó, jó), aztán mondunk ötleteket. :-)

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #20932 Dátum: 2007 November 07, 14:11:32 »

Ilyen ember nincs. Kettőt húzz ki a háromból (gyors, olcsó, jó), aztán mondunk ötleteket. :-)
Nem elérhető Lazly
Hozzászólások: 904

« Hozzászólás #20931 Dátum: 2007 November 07, 14:04:24 »

Sziasztok!

Tudnatok nekem segiteni. Van egy nem olajos, hosszuvaltom, valoszinu szinkrongyuru toressel. Ismertek esetleg valakit pesten vagy kornyeken aki gyorsan, olcson es jol dolgozik, es vallal ilyesmit?

Koszi, udv!
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #20930 Dátum: 2007 November 07, 13:31:25 »

az első oszlopokban kell felfelé mennie, ha ott hiányzik az összekötő cső, nem fog eljutni. esetleg valami nem éghetővel ideiglenesen betömheted a hátsó lábfűtés nyílásait, hogy megnézd eljut e az ablakig a levegő
Megtaláltam a lamellákat az akksi(!) alatt. Betettem, így jön némi lehellet előre...
Ja egy jó kis sztorit mesélt nekem egy faszi(szerelő): "Olyan 90-91 körül felhívott egy hölgy, hogy nem indul a 20 éves bogara, nem csinál semmit. mire én mondtam Neki, hogy töltse fel az akkumulátort, mire ő: Jaj aranyoskám, ebben nincsen akkumulátor!!"
(gy.k. nem a hölgy volt ennyire tudatlan, hanem 20 év alatt nem volt szükség felszedni a hátsó ülést)

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #20929 Dátum: 2007 November 07, 13:16:44 »

Jön is. Szauna. Csak az ablakra semmi...
az első oszlopokban kell felfelé mennie, ha ott hiányzik az összekötő cső, nem fog eljutni. esetleg valami nem éghetővel ideiglenesen betömheted a hátsó lábfűtés nyílásait, hogy megnézd eljut e az ablakig a levegő

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #20928 Dátum: 2007 November 07, 13:14:46 »

de ilyenkor folyton jönnie kell, ha az anyós ülés felőli kar fent van
Jön is. Szauna. Csak az ablakra semmi...

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #20927 Dátum: 2007 November 07, 13:07:47 »

Na nem kommentálom az előző tulaj maximalizmusát, csak annyi, hogy nincs benne még lamella se...:-(((
de ilyenkor folyton jönnie kell, ha az anyós ülés felőli kar fent van

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #20926 Dátum: 2007 November 07, 13:06:25 »

Még ülést sem kell felszedni, a kis panelon a kerek lukacskába benyúlva simán észlelhető, hogy zárt vagy nyitott.
Én menet közben is szoktam ott turkálni, mert nem zár rendesen az enyém ( van egy törés a drótban és tolásra kicist behajlik) akkor kicsit rásegítek.  Grin
Na nem kommentálom az előző tulaj maximalizmusát, csak annyi, hogy nincs benne még lamella se...:-(((

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #20925 Dátum: 2007 November 07, 12:21:21 »

ezt a gumifestéket filctoll kiszerelében adják, vagy ecsettel kenhető?
Ecsettel kenhető. 2-es ecset, meg 6-os ecset használata javallt. Meg igyál egy felest a kézremegés leállítása végett!! Grin.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető tom@SZ
Hozzászólások: 629


(Ó\_!_/Ó)

« Hozzászólás #20924 Dátum: 2007 November 07, 12:08:11 »

Így.

<beszúrt kép törölve>

Lefested feketére, száradás után maszkolószalaggal és újságpapírral kitakarod a középső részt, és véknyan fújod 3-szor fehér festékkel. Teljes száradás előtt érdemes a maszkolást leszedni, amikor még nem porszáraz a festés, hanem rugalmas, de már nem fog.
Az a kis fehér trutyi a szarul leszedett maszkolószalag, azóta le lett piszkálva.
Ja...Fehér perem: én a feliratozást fehér gumifestékkel csináltam, lehet kapni kis 2 dl.-es kiszerelésben. Nem olcsó, de lehet szerezni (asszem 1100 Ft volt 2 éve...)
A feliratozásnál nekem elég jól bírta, ha nagyobb peremet festesz vele, akkor lehet, hogy nem ilyen hosszútávú a szép erdemény.

ezt a gumifestéket filctoll kiszerelében adják, vagy ecsettel kenhető?

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #20923 Dátum: 2007 November 07, 11:38:18 »

Az akciós mindig a legdrágább a végén. Lásd az oválomat. :-)

please aki tudja válszoljon, mert most ákcsiósan tudnék szerezni egyet...
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20922 Dátum: 2007 November 07, 11:21:28 »

esetleg a féltengelyek hosszára érdemes odafigyelni. Pre67-nél mintha rövidebb lenne mint utána.

please aki tudja válszoljon, mert most ákcsiósan tudnék szerezni egyet...

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20921 Dátum: 2007 November 07, 11:11:22 »

please aki tudja válszoljon, mert most ákcsiósan tudnék szerezni egyet...
  erre már kb 3szor válaszoltak . előtted is kérdezte valaki a napokban kis mókolással be vagy aszem maresz írta hogy váltó kulissza csere és akkor nem kell kapcsolótengelyt fúrkálni vagy mi  figyejjé oda

[melléklet törölve az admin által]

Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #20920 Dátum: 2007 November 07, 10:46:03 »

a typ 3asok hosszabb olajos váltója beszerelhető a bogiba (pre 67es bogi)???
please aki tudja válszoljon, mert most ákcsiósan tudnék szerezni egyet...

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20919 Dátum: 2007 November 07, 10:26:55 »

A gyári alumínium nyomórudak is bírják, ráadásul könnyűek. Tüzetesen nézd végig mindet, hogy ne legyen rajtuk SEMMI sérülés, kis behorpadás, ütődés. Ez nagyon fontos!
A szelepemelők teteje (sapkája) nem teljesen sík, ha kettőt összeraksz akkor fény felé tartva látod, hogy van bennük egy kis ív. Ez azért van, hogy a tengely forgassa a tőket, ne ragadjon be egy irányba.
Mindenképpen új tőkékkel rakd be az új tengelyt, és ne SCAT tőkéket használj, hanem inkább vagy gyárit vagy EMPI. A scat tőkéknek volt egy rossz sorozata, a teteje pittinges lett...és nem tudni melyik jó, melyik nem.

Ja, és minden nyomórúdba fújj féktosztítót és kompresszorozd át! Csodálkozz mi jön ki belőle!  Shocked

Fontos, hogy tiszta legyen, ezen kap olajat a vezérlés, hengerfej...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20918 Dátum: 2007 November 07, 10:24:48 »

Hali!

Gyári szelepemelő-mechanizmusról vannak valakinek adatai ? Rugómerevség, nyomórudak, tőkékk anyaga pl. A leendő 1.4 es himbasor miatt kérdezem.  Azzal elvileg  9,8 mm t emelne a szívó és 9,1 mm t a kipuff oldalon. Nem lenne jó, ha kihajolnának a nyomórudak. (nem tudom miért van ez a 0,5 mm eltérés a két bütyök között a vezérműtengelyen). Meg azt ovlastam,hogy elvileg a tőkéknek kissé kúposaknak kéne lenni. Ez valóban így van ? 

Ja és henegrfejest tudtok ajánlani ? Semmi komoly beavatkozás, 1,6 os hengerekhez alakítás,szelepcsere, meg az élek eltüntetésére godnoltam.

A gyári alumínium nyomórudak is bírják, ráadásul könnyűek. Tüzetesen nézd végig mindet, hogy ne legyen rajtuk SEMMI sérülés, kis behorpadás, ütődés. Ez nagyon fontos!
A szelepemelők teteje (sapkája) nem teljesen sík, ha kettőt összeraksz akkor fény felé tartva látod, hogy van bennük egy kis ív. Ez azért van, hogy a tengely forgassa a tőket, ne ragadjon be egy irányba.
Mindenképpen új tőkékkel rakd be az új tengelyt, és ne SCAT tőkéket használj, hanem inkább vagy gyárit vagy EMPI. A scat tőkéknek volt egy rossz sorozata, a teteje pittinges lett...és nem tudni melyik jó, melyik nem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 1487 1488 1489 1490 1491 [1492] 1493 1494 1495 1496 1497 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.868 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.