www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 20:56:23

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1497 1498 1499 1500 1501 [1502] 1503 1504 1505 1506 1507 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13255938 alkalommal)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #20557 Dátum: 2007 Október 27, 19:14:35 »

  szerintem nem! nekem kazánlemezes van de többe van mintha vettem volna tárcsás csonkot ( mondjuk jobb mint a gyári )
mit hol?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20556 Dátum: 2007 Október 27, 19:05:23 »

Technikai kérdés.
A porsche 944 első fékjét fel lehet normális módon szerelni torziós, gömbfejes első futóműre.
Látott már valaki ilyent?

  szerintem nem! nekem kazánlemezes van de többe van mintha vettem volna tárcsás csonkot ( mondjuk jobb mint a gyári )

Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #20555 Dátum: 2007 Október 27, 13:11:06 »

Dinamó? Ránéznék a fesszabra (visszáram?). (Fordulaton is?)
Generátor.Fordulaton is.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #20554 Dátum: 2007 Október 27, 12:38:54 »

     Ha van rendesen töltés és mégis igen halványan parázslik a visszajelző,akkor mi a gond?Amúgy jó reggelt mindenkinek.

Dinamó? Ránéznék a fesszabra (visszáram?). (Fordulaton is?)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #20553 Dátum: 2007 Október 27, 10:58:20 »

Üdvözlet!
 
voltam Kayabákat nézni az ültetett futóműhöz (Lavina): hát cikkszám amit a múltkor beirt valaki, még a katalógusból is kimaradt! a Srác nagyon segítőkész volt több helyre is telefonált, kimondottan Amerikai autó alkatrészekkel foglalkozó céget is hívott ott sem hallottak a GR-2-röl, aztán lengéscsillapítósokat is hívott náluk sem volt, de ott Konit tudtak volna pirosat 18000 valamennyiért darabját.....

Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #20552 Dátum: 2007 Október 27, 08:16:42 »

     Ha van rendesen töltés és mégis igen halványan parázslik a visszajelző,akkor mi a gond?Amúgy jó reggelt mindenkinek.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #20551 Dátum: 2007 Október 27, 08:12:03 »

Technikai kérdés.
A porsche 944 első fékjét fel lehet normális módon szerelni torziós, gömbfejes első futóműre.
Látott már valaki ilyent?

én láttam de az kazánlemz gányteknika volt!nagykanizsán láttam!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #20550 Dátum: 2007 Október 27, 01:48:20 »

Meg van egy ilyenem is:

[melléklet törölve az admin által]


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #20549 Dátum: 2007 Október 27, 01:46:18 »

Ha már szóbakerültek a tüték és érdekel valakit:

[melléklet törölve az admin által]
« Utoljára szerkesztve: 2007 Október 27, 01:50:14 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20548 Dátum: 2007 Október 26, 22:07:01 »

Technikai kérdés.
A porsche 944 első fékjét fel lehet normális módon szerelni torziós, gömbfejes első futóműre.
Látott már valaki ilyent?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20547 Dátum: 2007 Október 26, 19:23:12 »

Mester!
Olyan van, hogy megnyitott venturi???
Mert mintha ilyesmit olvastam volna egy tuningmotor leírásánál...
  mintha levegő szűrrő helyett  polírozot tölcsért raktak volna csak szarul fogalmaztak aszem

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #20546 Dátum: 2007 Október 26, 19:00:11 »

tegnap Sparkafer barátommal be-szmbztük a hátsó ablakot és a kábelkorbácsot a járgányomba, lassacskán kezd autóformát ölteni a kompozíció.  Cheesy Bélám, köszi a segítséget!
viszont elakadtunk egy kérdésben: nem tudjátok véletlenül, hogy a képen látható rendszámvilágítás milyen évjárathoz volt gyárilag?  Grin
Nagyon szívesen!
Látom azért még haladtatok a dolgokkal!Ez már a fáradtság jele?Vagy nem találtad a rendszámvilágítást? Grin

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29086


Road Force One

« Hozzászólás #20545 Dátum: 2007 Október 26, 15:08:14 »

A venturi egy cső, amelynek a belső átmérője egy ponton lecsökken (névleges méret) majd ismét visszaszélesedik a karbi torokátmérőjére, pl. 40 vagy 44-re... Hogy mi lehet a megnyitott...az is lehet, hogy felbővített...vagy egy fordítási hiba... 

Egy régebbi Depoban olvastam még a hírdetések között, de majd megnézem pontosan... csak én sem értettem nagyon... Ezért gondoltam, hátha Te...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20544 Dátum: 2007 Október 26, 14:43:29 »

mi az a "Ideális 402m "áttételezés": "   ???

Fogalmam sincs.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #20543 Dátum: 2007 Október 26, 14:40:48 »

Ez átlagokkal számol, csak úgy körülbelülre....

mi az a "Ideális 402m "áttételezés": "   ???

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20542 Dátum: 2007 Október 26, 14:36:37 »

Hol számolja ez a váltási hibákat?
Vagy én nem értek valamit?  Huh

Ez átlagokkal számol, csak úgy körülbelülre....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #20541 Dátum: 2007 Október 26, 14:32:51 »

Nekem 107 LE keréken, a 402m-es mért időm (legjobb) 17.01s átlépő sebességem 133.7 km/h , az autóm 960 kg + 95 én + pár cucc summa 1065
Akkor ez hogy jön össze???

E szerint az autóm keréken 88 lovas, akkor kijön a 17s és 133-as átlépő...
Hol számolja ez a váltási hibákat?
Vagy én nem értek valamit?  Huh
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20540 Dátum: 2007 Október 26, 14:25:48 »

Mester!
Olyan van, hogy megnyitott venturi???
Mert mintha ilyesmit olvastam volna egy tuningmotor leírásánál...

A venturi egy cső, amelynek a belső átmérője egy ponton lecsökken (névleges méret) majd ismét visszaszélesedik a karbi torokátmérőjére, pl. 40 vagy 44-re... Hogy mi lehet a megnyitott...az is lehet, hogy felbővített...vagy egy fordítási hiba... 

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29086


Road Force One

« Hozzászólás #20539 Dátum: 2007 Október 26, 14:13:58 »

Nincs, csak lökettérfogat meg tuning, nem tuning...tengely csak egynéhány esetében van. nem részéletezi, hogy a tuning micsoda...

De mindegy is, úgyis ki kell próbálni. Sok dolog beleszól, nekem pl. az egyik probléma az volt, hogy a kiegészítő venturi (kis cső, auxillary venturi vagy choke venturi) nem 3.5-ös volt, hanem 2.5-ös, tehát kisebb furatú. Olaszországból kellett rendeljek 3.5-öst, mert már 200-as főfúvókánál jártam és még mindig keveset kapott...

Mester!
Olyan van, hogy megnyitott venturi???
Mert mintha ilyesmit olvastam volna egy tuningmotor leírásánál...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20538 Dátum: 2007 Október 26, 14:07:18 »

nézzük csak:

Autó súly sofőrrel:  920 kg + 75 kg = 995 kg
LE keréken: 107

->   402 m ideje: 15.62 s
    Sebesség célvonalon (402m): 144.9 km/h


de pl.: ugyanez 86 LE-vel  -> 16.8 s  / 135 km/h

 Evil

Nekem 107 LE keréken, a 402m-es mért időm (legjobb) 17.01s átlépő sebességem 133.7 km/h , az autóm 960 kg + 95 én + pár cucc summa 1065
Akkor ez hogy jön össze???

E szerint az autóm keréken 88 lovas, akkor kijön a 17s és 133-as átlépő...
« Utoljára szerkesztve: 2007 Október 26, 14:09:11 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20537 Dátum: 2007 Október 26, 14:02:50 »

weber könyvben vannak táblázatok a kiválasztásához a löktérfogat - vez tg - hengerfej - kipuff stb alapján?

Nincs, csak lökettérfogat meg tuning, nem tuning...tengely csak egynéhány esetében van. nem részéletezi, hogy a tuning micsoda...

De mindegy is, úgyis ki kell próbálni. Sok dolog beleszól, nekem pl. az egyik probléma az volt, hogy a kiegészítő venturi (kis cső, auxillary venturi vagy choke venturi) nem 3.5-ös volt, hanem 2.5-ös, tehát kisebb furatú. Olaszországból kellett rendeljek 3.5-öst, mert már 200-as főfúvókánál jártam és még mindig keveset kapott...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #20536 Dátum: 2007 Október 26, 12:16:12 »

...
HA VALAKI LE SZERETNÉ MÉRNI, BOGARA MENNYI IDŐ ALATT TELJESÍTI A TÁVOT....402m!!
http://www.xtremecars.hu/402m/kalkulator.html

Az mit jelent h:
Ideális 402m "áttételezés": ? (milyen a váltó áttétele?)

nézzük csak:

Autó súly sofőrrel:  920 kg + 75 kg = 995 kg
LE keréken: 107

->   402 m ideje: 15.62 s
    Sebesség célvonalon (402m): 144.9 km/h


de pl.: ugyanez 86 LE-vel  -> 16.8 s  / 135 km/h

 Evil
« Utoljára szerkesztve: 2007 Október 26, 12:22:59 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #20535 Dátum: 2007 Október 26, 12:05:48 »

A venturi cső venturi elvet alkalmazza a légtorokban, azaz felgyorsítja a légáramot és ez depressziót okoz a keverőtérben, így kiszívja a tüzelőanyagot a keverőcsőből, (ahová a főfúvókán keresztül jut a benzin).A kis átmérőjű venturi szűkebb, tehát adott légtömegáram nagyobb sebességgel áramlik, így jobb porlasztást eredményez, a motor kis fordulaton jobban megy, nyomatékosabb, kevesebbet fogyaszt és könnyebb beállítani. Viszont fordulaton bekorlátoz, a motor nem tud elég levegőt szívni, nem fog kiforogni rendesen. A megfelelő venturi tehát egy kompromisszum eredménye, az ideális méret nagyon sok dolog függvénye, pl. a lökettérfogat, vezérműtengely, hengerfej, kipufogó, stb. Vannak átlagos méretek és azoktól kell elindulni. Esztergályos 3000-5000 FT / db körül gyártja.  Wink
A venturi mérete közvetlenül befolyásolja a főfúvóka méretét.
weber könyvben vannak táblázatok a kiválasztásához a löktérfogat - vez tg - hengerfej - kipuff stb alapján?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20534 Dátum: 2007 Október 26, 11:52:21 »

VENTURI! Mi is a fealdata, hogy is működik?
Kéretik egy fogalmazás valamék hozzáértőtől, (szerintem) mindenki nevében!
THX  Grin

A venturi cső venturi elvet alkalmazza a légtorokban, azaz felgyorsítja a légáramot és ez depressziót okoz a keverőtérben, így kiszívja a tüzelőanyagot a keverőcsőből, (ahová a főfúvókán keresztül jut a benzin).A kis átmérőjű venturi szűkebb, tehát adott légtömegáram nagyobb sebességgel áramlik, így jobb porlasztást eredményez, a motor kis fordulaton jobban megy, nyomatékosabb, kevesebbet fogyaszt és könnyebb beállítani. Viszont fordulaton bekorlátoz, a motor nem tud elég levegőt szívni, nem fog kiforogni rendesen. A megfelelő venturi tehát egy kompromisszum eredménye, az ideális méret nagyon sok dolog függvénye, pl. a lökettérfogat, vezérműtengely, hengerfej, kipufogó, stb. Vannak átlagos méretek és azoktól kell elindulni. Esztergályos 3000-5000 FT / db körül gyártja.  Wink
A venturi mérete közvetlenül befolyásolja a főfúvóka méretét.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #20533 Dátum: 2007 Október 26, 11:23:34 »

tegnap Sparkafer barátommal be-szmbztük a hátsó ablakot és a kábelkorbácsot a járgányomba, lassacskán kezd autóformát ölteni a kompozíció.  Cheesy Bélám, köszi a segítséget!
viszont elakadtunk egy kérdésben: nem tudjátok véletlenül, hogy a képen látható rendszámvilágítás milyen évjárathoz volt gyárilag?  Grin
Tutti hogy after 1890 mert már villanykörte van benne... Grin

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #20532 Dátum: 2007 Október 26, 11:23:10 »

   hja van egy tekerentyűs csap a kézifék kar mellett....

 Shocked Shocked Shocked nekem kézifék kar mellett fűtésállító karok vannak, bár az egyik már szivatóként teszi a dolgát,
de várj csak.... kézifékkar mögött lehet állítani fék erősségét, arra gondolsz??

HA VALAKI LE SZERETNÉ MÉRNI, BOGARA MENNYI IDŐ ALATT TELJESÍTI A TÁVOT....402m!!
http://www.xtremecars.hu/402m/kalkulator.html

Az mit jelent h:
Ideális 402m "áttételezés": ? (milyen a váltó áttétele?)
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #20531 Dátum: 2007 Október 26, 11:10:46 »

tegnap Sparkafer barátommal be-szmbztük a hátsó ablakot és a kábelkorbácsot a járgányomba, lassacskán kezd autóformát ölteni a kompozíció.  Cheesy Bélám, köszi a segítséget!
viszont elakadtunk egy kérdésben: nem tudjátok véletlenül, hogy a képen látható rendszámvilágítás milyen évjárathoz volt gyárilag?  Grin

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #20530 Dátum: 2007 Október 26, 08:51:20 »

Leon: építs változtatható átmérőjű venturit Wink
(Halkan jegyzem meg, hogy létezett ilyen karburátor megoldás is, ahol rugós acéllemezekkel a torokátmérőt szabályozták... nem bogárban. CV karburátorok, motorokban vannak ilyenek. Meg talán valami szovjet megoldás is volt ilyen, talán a ZIL?)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20529 Dátum: 2007 Október 25, 23:49:23 »

a tescos megoldás meg az, hogy lekötik a hátsó féket a rendszerről

   hja van egy tekerentyűs csap a kézifék kar mellett és a hátsó  fék kört el lehet "szorítani vele"  jobb lábbal egyszerre nyomod a gázt meg a féket ballal felengedheted a pucklungot Roll Eyes én már láttam 40-50 lovas autót i így füstöt eregetni Shocked

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #20528 Dátum: 2007 Október 25, 23:48:57 »

   hja van egy tekerentyűs csap a kézifék kar mellett és a hátsó  fék kört el lehet "szorítani vele"  jobb lábbal egyszerre nyomod a gázt meg a féket ballal felengedheted a pucklungot Roll Eyes én már láttam 40-50 lovas autót i így füstöt eregetni Shocked
mekkora erő van vajon a fékvezetékben? hány bár?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20527 Dátum: 2007 Október 25, 23:40:26 »

Burn out kérdés:
milyen spec féktechnika kell hozzá? (külön fogható az első fék?)


ez a módszer nem érdekel : nem lennék a bogár orra-lökhárítója helyében Cry Cry Cry
http://www.youtube.com/watch?v=9gq6B1Xb9Y8
   hja van egy tekerentyűs csap a kézifék kar mellett és a hátsó  fék kört el lehet "szorítani vele"  jobb lábbal egyszerre nyomod a gázt meg a féket ballal felengedheted a pucklungot Roll Eyes én már láttam 40-50 lovas autót i így füstöt eregetni Shocked

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #20526 Dátum: 2007 Október 25, 23:29:42 »

Akksikérdés: Én a gépet egy "Lesti" márkájú magyar kisipari akkumulátorral vettem, ami végül kb. 8 éves korában adta meg magát, pedig úgy használtam, ahogy a nagykönyvben meg van írva hogy:"Hogyan NE használjuk az akkumulátort". Minden telet az utóban vészelt át, úgy, hogy ősztől 4-5 hónapig feléje sem néztem, tavasszal kapartam elő, és töltöttem fel. Többször is ki akartam dobni, mert néha nehézkesen indult az autó, de nagynehezen kiderítettem, hogy a gyújtáskapcsolóból kijövő indítóvezeték van megtörve valahol, mert ha alámásztam, és egy csavarhúzóval slusszoltam a főkábelt és a behúzótekercs érintkezőjét, akkor pöccre indult. Végül valami cellazárlat lett a veszte szegénykémnek, mert egyszer két nap alatt lemerült, és utána már nem is fogadta a töltést. Most Perion van benne, (ezt már nem hagyom benne télire). Ez még jól bírja, pedig a 180W-os dinamónak két 75W-os fényszórót kell kiszolgálnia, meg a kisebb helyzetjező, meg egyébb izzók, rádió, gyújtás... de akkor mi tölti az akksit? 

nekem van egy aksim, szintén cellazárlatjelenség, nem ette az áramot, hiába töltöttem. csak lusta voltam kidobni. aztán pár hét múlva hobbiból rátettem a töltőt, és úgy egy hétre el is felejtkeztem róla...

na ez az aksi a mai napig is vidáman üzemel, pöccre indul róla a gép ;-)))
« Utoljára szerkesztve: 2007 Október 25, 23:31:14 írta AZS »
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20525 Dátum: 2007 Október 25, 23:26:54 »

lehet én vagyok maradi, de ennek mi értelme van?
azt megértem, hogy kicsit égetnek, mert büszke a motorjára, hogy képes rá, de ez...

Burn out kérdés:
milyen spec féktechnika kell hozzá? (külön fogható az első fék?)


ez a módszer nem érdekel : nem lennék a bogár orra-lökhárítója helyében Cry Cry Cry
http://www.youtube.com/watch?v=9gq6B1Xb9Y8

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #20524 Dátum: 2007 Október 25, 23:19:40 »

Burn out kérdés:
milyen spec féktechnika kell hozzá? (külön fogható az első fék?)


ez a módszer nem érdekel : nem lennék a bogár orra-lökhárítója helyében Cry Cry Cry
http://www.youtube.com/watch?v=9gq6B1Xb9Y8
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20523 Dátum: 2007 Október 25, 23:01:10 »

akku témához annyit tudnék hozzászólni hogy bosch fekete , silver  ,varta ezüst , blu  és egy hopecke vagy mi mind nagyon hamar tönkrementek természetesen jó autókban normális használat mellett és a gagyi sokszor ajándékba kapott "nem is biztos hogy jó ez vidd el a méh be" aksikkal még évekig autóztam Roll Eyes a régi telefonomba az űberfasza japán akku is hamar kifingott mostani gazdija egy használtan kapott magyar akkuval keni 3éve de biztos csak én vagyok peches

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20522 Dátum: 2007 Október 25, 22:52:07 »

Az ember kicsit felpiszkálja lomhának tűnő 1300-asát. (Tesz rá egy bikább karbit, 1600-as hengereket.) Lesz egy erős motorja, amivel a kerepesi emelkdőnek nem kell nekifutnia, bírja izomból, félgázzal. Aztán felmegy az autópályára, nagy gázt ad: a motor bőg, a kocsi meg csak vánszorog. Jöhet a következő lépés: hosszú váltót beléje! Ezzel már normális motorfordulattal lehet tartani az autópályatempót, még egy kis tartalék is marad. Viszont városban el lehet felejteni a negyedik fokozatot, mert ahhoz nem elég erős a motor. Át kéne alakítani két karbisra, nagyszelepes hengerfejjel...
De akkor már kéne normális fék, futómű is a gép alá... Akinek futja (az idejéből, pénzéből), csinálja nyugodtan. Énnekem az is elég, hogy a jó állapotú 40 lovas motorral folyamatosan, váltogatás nélkül elgurulok negyedik fokozatban. (Autópálya messze van.)
  idő és pénz nekem nem számít ! már egyik  sincs Grin

Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #20521 Dátum: 2007 Október 25, 22:41:39 »

Akksikérdés: Én a gépet egy "Lesti" márkájú magyar kisipari akkumulátorral vettem, ami végül kb. 8 éves korában adta meg magát, pedig úgy használtam, ahogy a nagykönyvben meg van írva hogy:"Hogyan NE használjuk az akkumulátort". Minden telet az utóban vészelt át, úgy, hogy ősztől 4-5 hónapig feléje sem néztem, tavasszal kapartam elő, és töltöttem fel. Többször is ki akartam dobni, mert néha nehézkesen indult az autó, de nagynehezen kiderítettem, hogy a gyújtáskapcsolóból kijövő indítóvezeték van megtörve valahol, mert ha alámásztam, és egy csavarhúzóval slusszoltam a főkábelt és a behúzótekercs érintkezőjét, akkor pöccre indult. Végül valami cellazárlat lett a veszte szegénykémnek, mert egyszer két nap alatt lemerült, és utána már nem is fogadta a töltést. Most Perion van benne, (ezt már nem hagyom benne télire). Ez még jól bírja, pedig a 180W-os dinamónak két 75W-os fényszórót kell kiszolgálnia, meg a kisebb helyzetjező, meg egyébb izzók, rádió, gyújtás... de akkor mi tölti az akksit? 
Nem elérhető tom@SZ
Hozzászólások: 629


(Ó\_!_/Ó)

« Hozzászólás #20520 Dátum: 2007 Október 25, 22:36:43 »

Az ember kicsit felpiszkálja lomhának tűnő 1300-asát. (Tesz rá egy bikább karbit, 1600-as hengereket.) Lesz egy erős motorja, amivel a kerepesi emelkdőnek nem kell nekifutnia, bírja izomból, félgázzal. Aztán felmegy az autópályára, nagy gázt ad: a motor bőg, a kocsi meg csak vánszorog. Jöhet a következő lépés: hosszú váltót beléje! Ezzel már normális motorfordulattal lehet tartani az autópályatempót, még egy kis tartalék is marad. Viszont városban el lehet felejteni a negyedik fokozatot, mert ahhoz nem elég erős a motor. Át kéne alakítani két karbisra, nagyszelepes hengerfejjel...
De akkor már kéne normális fék, futómű is a gép alá... Akinek futja (az idejéből, pénzéből), csinálja nyugodtan. Énnekem az is elég, hogy a jó állapotú 40 lovas motorral folyamatosan, váltogatás nélkül elgurulok negyedik fokozatban. (Autópálya messze van.)

Hát igen pénz, és idő kérdése a legó, de az idő pénz, tehát...

Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #20519 Dátum: 2007 Október 25, 22:24:51 »

Az ember kicsit felpiszkálja lomhának tűnő 1300-asát. (Tesz rá egy bikább karbit, 1600-as hengereket.) Lesz egy erős motorja, amivel a kerepesi emelkdőnek nem kell nekifutnia, bírja izomból, félgázzal. Aztán felmegy az autópályára, nagy gázt ad: a motor bőg, a kocsi meg csak vánszorog. Jöhet a következő lépés: hosszú váltót beléje! Ezzel már normális motorfordulattal lehet tartani az autópályatempót, még egy kis tartalék is marad. Viszont városban el lehet felejteni a negyedik fokozatot, mert ahhoz nem elég erős a motor. Át kéne alakítani két karbisra, nagyszelepes hengerfejjel...
De akkor már kéne normális fék, futómű is a gép alá... Akinek futja (az idejéből, pénzéből), csinálja nyugodtan. Énnekem az is elég, hogy a jó állapotú 40 lovas motorral folyamatosan, váltogatás nélkül elgurulok negyedik fokozatban. (Autópálya messze van.)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #20518 Dátum: 2007 Október 25, 22:14:49 »

hüha! hüha!  Grin
aranyközépút?
attólfügg mire lesz használva?
ezt vagy meglévö (mások tapsztalatai)
vagy sok fuvoka és saját kisérletezgetés!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 1497 1498 1499 1500 1501 [1502] 1503 1504 1505 1506 1507 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.193 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.