www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 20:56:24

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1498 1499 1500 1501 1502 [1503] 1504 1505 1506 1507 1508 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13255938 alkalommal)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #20517 Dátum: 2007 Október 25, 22:11:00 »

Leon: építs változtatható átmérőjű venturit Wink
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #20516 Dátum: 2007 Október 25, 22:10:37 »

az hogy tul kicsi venturi sem jó!sem jó!
 Egy nagy venturi nagyobb teljesítményt ad , de ezt az alacsony fordulaton jelentkező nyomaték feladásának árán éri el.
hüha! hüha!  Grin
aranyközépút?
attólfügg mire lesz használva?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #20515 Dátum: 2007 Október 25, 22:09:10 »

mi ebből a tanulság?
az hogy tul kicsi venturi sem jó!sem jó!
 Egy nagy venturi nagyobb teljesítményt ad , de ezt az alacsony fordulaton jelentkező nyomaték feladásának árán éri el.

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #20514 Dátum: 2007 Október 25, 22:06:09 »

venturi célja növelni a vákuumot amely a főfúvókára hat - így minél jobban szívva és minél tökéletesebben szétporlasztva az üzemanyagot. Minél kisebb a fő venturi, annál jobb ez a hatás. Azonban túl kicsi venturi cső teljesen megállítja a légáramot.
mi ebből a tanulság?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #20513 Dátum: 2007 Október 25, 22:04:21 »

venturi!(légtorok szükitö)
eg y tölcsér melyen levegő átfolyik és felgyorsul ,minél szükebb a levegö annál gyosabbn megy motorba albvegö!
nagyábol a venturihoz tudsz kalkulámi fuvokákat,persze ez függ motortól(sürités stb szivó erö miat)

venturi célja növelni a vákuumot amely a főfúvókára hat - így minél jobban szívva és minél tökéletesebben szétporlasztva az üzemanyagot. Minél kisebb a fő venturi, annál jobb ez a hatás. Azonban túl kicsi venturi cső teljesen megállítja a légáramot.

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #20512 Dátum: 2007 Október 25, 21:59:03 »

venturi!
eg y tölcsér melyen levegő átfolyik és felgyorsul ,minél szükebb a levegö annál gyosabbn megy motorba albvegö!
nagyábol a venturihoz tudsz kalkulámi fuvokákat,persze ez függ motortól(sürités stb szivó erö miat)

aha!
Akkor miért nem teszel kisebb venturikat???
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #20511 Dátum: 2007 Október 25, 21:58:16 »

venturi!(légtorok szükitö)
eg y tölcsér melyen levegő átfolyik és felgyorsul ,minél szükebb a levegö annál gyosabbn megy motorba albvegö!
nagyábol a venturihoz tudsz kalkulámi fuvokákat,persze ez függ motortól(sürités stb szivó erö miat)

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #20510 Dátum: 2007 Október 25, 21:54:56 »

VENTURI! Mi is a fealdata, hogy is működik?
Kéretik egy fogalmazás valamék hozzáértőtől, (szerintem) mindenki nevében!
THX  Grin
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #20509 Dátum: 2007 Október 25, 21:36:38 »

de az, és szar
csak jussak mán át a szomszéd csáposemelőjére...
egész hétvégén foglalt volt, vasárnap reggelre megbeszéltük,
én meg elaludtam,mire felkeltem már 1 kocsi felemelve, egy meg az udvaron...
majd megyek bocsánatot kérni...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #20508 Dátum: 2007 Október 25, 21:22:13 »

hogy on is legyen, mexicoiban elöl a szellőző cuccost hogy tudom cserélni/kiszedni?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #20507 Dátum: 2007 Október 25, 21:10:19 »

de az

akkor szar 1.6-os.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #20506 Dátum: 2007 Október 25, 20:48:15 »

De a tied nem 1.6-os.
de az

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #20505 Dátum: 2007 Október 25, 20:42:18 »

hááát élettartamot nem mondanám biztosra. én is így jártam vele, tudod, hogy nyomtuk hazafele hortobágyról tavaly... Ilyet csak néhanéha bírja el szerintem, ha mindig így használják, akkor az lefog romlani egy idő után... lásd enyém.
De a tied nem 1.6-os.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #20504 Dátum: 2007 Október 25, 20:26:12 »

1.6-os motor, hosszúváltó, padlógáz. Ezek együtt tudják a tartós 130-at és ekkor lesz a leghosszabb élettartamú és legkisebb fogyasztású az autó. Ha a padlógázt elhagyod, akkor mégjobb...
hááát élettartamot nem mondanám biztosra. én is így jártam vele, tudod, hogy nyomtuk hazafele hortobágyról tavaly... Ilyet csak néhanéha bírja el szerintem, ha mindig így használják, akkor az lefog romlani egy idő után... lásd enyém.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #20503 Dátum: 2007 Október 25, 19:55:16 »

nekem igy állt be Undecided
Akkor mit csináljak? Kiszedjem?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #20502 Dátum: 2007 Október 25, 19:54:32 »

Emberek!
Az mitől van, hogy egyszer csak hipphopp elment a kormányomból a holtjáték? Eddig olyan 1-1.5 cm körül volt, most meg abszolút semmi! Engedjek a kormányművön lévő állítócsavaron? Hozzáférek anélkül hogy kiszedném a tankot? Alig érezhetően mintha nehezebb is lenne tekerni, de tényleg csak minimálisan.  Huh

nekem igy állt be Undecided


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #20501 Dátum: 2007 Október 25, 19:51:56 »

Emberek!
Az mitől van, hogy egyszer csak hipphopp elment a kormányomból a holtjáték? Eddig olyan 1-1.5 cm körül volt, most meg abszolút semmi! Engedjek a kormányművön lévő állítócsavaron? Hozzáférek anélkül hogy kiszedném a tankot? Alig érezhetően mintha nehezebb is lenne tekerni, de tényleg csak minimálisan.  Huh

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető tom@SZ
Hozzászólások: 629


(Ó\_!_/Ó)

« Hozzászólás #20500 Dátum: 2007 Október 25, 19:47:26 »

Életemben egyszer nyomtam egy próbát 160km/h-s sebességre. Óra szerint.
Tökéletesen beállított elsőfutómú, vonalba állított hátsófutómű, jó gumik, 4-5cm-t ültetett mekferzon futómű.
Rettenetes imbolygás úszás lebegés volt a jelenség, ezt szorozd fel a szekérfutóművel. Életveszély.
120-130-ig egy jóltartott 303-as szépen megy, de afölött....

Szerintem a "szekérfutómű" nem gyenge láncszem a "száguldásban", mert kemény és stabil... a kopott gumi vagy rosszul beállított futőmű geometria az ami kormányozhatatlanná teszi a szekeret, és nagy parát tud okozni.

1303LS
« Hozzászólás #20499 Dátum: 2007 Október 25, 19:47:12 »

én már mentem óra szerint 160nál többel ,keskeny kökemény szekérfutómüvel,és nem volt imbolygás persze vagy 12cm közelebb vagyok aföldhöz
12cmnél már úgy lent van az eleje, hogy a vákuumot csinálsz a kocsi alatt.  Grin Grin Grin
Az húzza oda, tiszta F1.  Grin
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #20498 Dátum: 2007 Október 25, 19:37:22 »

Életemben egyszer nyomtam egy próbát 160km/h-s sebességre. Óra szerint.
Tökéletesen beállított elsőfutómú, vonalba állított hátsófutómű, jó gumik, 4-5cm-t ültetett mekferzon futómű.
Rettenetes imbolygás úszás lebegés volt a jelenség, ezt szorozd fel a szekérfutóművel. Életveszély.
120-130-ig egy jóltartott 303-as szépen megy, de afölött....
én már mentem óra szerint 160nál többel ,keskeny kökemény szekérfutómüvel,és nem volt imbolygás persze vagy 12cm közelebb vagyok aföldhöz

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #20497 Dátum: 2007 Október 25, 19:24:55 »

Életemben egyszer nyomtam egy próbát 160km/h-s sebességre. Óra szerint.
Tökéletesen beállított elsőfutómú, vonalba állított hátsófutómű, jó gumik, 4-5cm-t ültetett mekferzon futómű.
Rettenetes imbolygás úszás lebegés volt a jelenség, ezt szorozd fel a szekérfutóművel. Életveszély.
120-130-ig egy jóltartott 303-as szépen megy, de afölött....
Én mondjuk 160-t még nem mentem, de 120al úgy, hogy csak az eleje volt megültetve semmilyen imbolygást, uszást nem tapasztaltam, viszont Graz után az A9-en olyan érzésem volt mint a régi M7-en.... 40 kilométerenként meg kellet állnom vizelni.....SmileySmileySmileySmiley 

1303LS
« Hozzászólás #20496 Dátum: 2007 Október 25, 18:53:25 »

Még a hosszú váltóval sem kenném 130 felett.Bááááááááár....
Életemben egyszer nyomtam egy próbát 160km/h-s sebességre. Óra szerint.
Tökéletesen beállított elsőfutómú, vonalba állított hátsófutómű, jó gumik, 4-5cm-t ültetett mekferzon futómű.
Rettenetes imbolygás úszás lebegés volt a jelenség, ezt szorozd fel a szekérfutóművel. Életveszély.
120-130-ig egy jóltartott 303-as szépen megy, de afölött....
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #20495 Dátum: 2007 Október 25, 18:50:45 »

de igen!! :-)))
egyszer azért megint kipróbálom.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #20494 Dátum: 2007 Október 25, 18:45:29 »

Még a hosszú váltóval sem kenném 130 felett.Bááááááááár....

de igen!! :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #20493 Dátum: 2007 Október 25, 18:38:41 »

Maximálisan egyetértek.

Személy szerint utálom a szutyukikat, de teljesítményben nagyon ott vannak. Sokkal, de sokkal hamarabb ráversz egy régebbi 1.4-es Astrára, 1.3-as Escort Albára, 1.3-as Golfra, mint a szutyukikra. Igaz, hogy ezek autók, de mégsem mennek úgy, mint a kis szutykok.
Nekem(ünk) volt egy 1.3-as gömbölyű Escortunk, 60 lóval, 1100kg-val...nagyon, de nagyon lomha volt. Egy ilyet bevállalnék lenyomni egy erősebb széria Bogárral. Persze csakis gyorsulásban, nem hosszú távon, mert a Bogár kasznija, felépítése (széria) teljesen alkalmatlan 110 feletti tartós kölekedésre. Lehet benne bármekkora motor....
Még a hosszú váltóval sem kenném 130 felett.Bááááááááár....
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #20492 Dátum: 2007 Október 25, 18:24:28 »

Most majd sokan hoznak ellenpéldákat ezerrel, de a régi 1.3 Swift úgy odaver a bogárnak, hogy még. A Swift erős, motorja forgós, kasztnija meg könnyű. A bogár motorja nem forgós, nehéz is azzá tenni és kasztnija sem könnyebb. 0-100-as sprintben a Swift sokkal gyorsabb.
Ráadásul az autópályatempóhoz mindenképpen hosszúváltó kell, ahhoz pedig egy erős motor, amit 1.6-ból nehéz kihozni. A swift elmegy 170-et simán, a bogárnak ez álom. Most nem arról beszélek, hogy mit mutat a sebességmérő jó alacsonyprofilú gumival, hanem a valós sebesség.
Tudom, hogy sokan álmodoznak a nagy ellenfél az 1.3-as Swift megalázásáról, de csak kevésnek jön össze, az sem 1.6-os központi karbis motorral...

Maximálisan egyetértek.

Személy szerint utálom a szutyukikat, de teljesítményben nagyon ott vannak. Sokkal, de sokkal hamarabb ráversz egy régebbi 1.4-es Astrára, 1.3-as Escort Albára, 1.3-as Golfra, mint a szutyukikra. Igaz, hogy ezek autók, de mégsem mennek úgy, mint a kis szutykok.
Nekem(ünk) volt egy 1.3-as gömbölyű Escortunk, 60 lóval, 1100kg-val...nagyon, de nagyon lomha volt. Egy ilyet bevállalnék lenyomni egy erősebb széria Bogárral. Persze csakis gyorsulásban, nem hosszú távon, mert a Bogár kasznija, felépítése (széria) teljesen alkalmatlan 110 feletti tartós kölekedésre. Lehet benne bármekkora motor....

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #20491 Dátum: 2007 Október 25, 18:16:56 »

Tesco újságban most van valami gagyi 45AH 6000Ft-ért
Nekem az a véleményem, hogy ennyi pénzért megéri bekockáztatni és ha csak fele annyi ideig megy mint egy márkás 10-en pár ezres akkor is ugyan ott vagy.


Szerintem érdemesebb venni egy Periont, azért az egy elfogadott alap magyar minőség. Nem kínai gagyi. 8000-ből kijön.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20490 Dátum: 2007 Október 25, 17:59:25 »

Mikori F-es? Az újabbak már nagy olajfuratosak és akkor simán lehet 1-6-os, nem lesz baj.
Tegyál rá egy nagy olajhűtőt és inkább 1.6-os legyen. Szerintem.
        f196 -al kezdődik  1970nek tűnik f192volt 69december ngakönyv szerint

Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #20489 Dátum: 2007 Október 25, 17:46:08 »

Nekem '88-ban volt egy bordó 1303-om hosszú váltóval(egy évre rá ellopták),az az ezeröcsit fingatta a dobálós m7-en.

azota aLadás 303 sal jár  Grin

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #20488 Dátum: 2007 Október 25, 17:45:09 »

Most majd sokan hoznak ellenpéldákat ezerrel, de a régi 1.3 Swift úgy odaver a bogárnak, hogy még. A Swift erős, motorja forgós, kasztnija meg könnyű. A bogár motorja nem forgós, nehéz is azzá tenni és kasztnija sem könnyebb. 0-100-as sprintben a Swift sokkal gyorsabb.
Ráadásul az autópályatempóhoz mindenképpen hosszúváltó kell, ahhoz pedig egy erős motor, amit 1.6-ból nehéz kihozni. A swift elmegy 170-et simán, a bogárnak ez álom. Most nem arról beszélek, hogy mit mutat a sebességmérő jó alacsonyprofilú gumival, hanem a valós sebesség.
Tudom, hogy sokan álmodoznak a nagy ellenfél az 1.3-as Swift megalázásáról, de csak kevésnek jön össze, az sem 1.6-os központi karbis motorral...
Nekem '88-ban volt egy bordó 1303-om hosszú váltóval(egy évre rá ellopták),az az ezeröcsit fingatta a dobálós m7-en.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20487 Dátum: 2007 Október 25, 17:37:40 »

kérdés ! Van egy F-es motor felújítva  1.6 os hengerekkel ,nem ment egy métert sem .A gondos tárolásnak köszönhetően nem is fog .  Pótoljam az 1db hengert  vagy alakítsam vissza 1.3 ra ?De akkor hengerfejet is venni kell lehetőleg nem attól kérdem akinek eladó hengerfeje van! Mer hogy az f-est nem ajánlott 1.6ra alakítani ?
Mikori F-es? Az újabbak már nagy olajfuratosak és akkor simán lehet 1-6-os, nem lesz baj.
Tegyál rá egy nagy olajhűtőt és inkább 1.6-os legyen. Szerintem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20486 Dátum: 2007 Október 25, 17:00:22 »

kérdés ! Van egy F-es motor felújítva  1.6 os hengerekkel ,nem ment egy métert sem .A gondos tárolásnak köszönhetően nem is fog .  Pótoljam az 1db hengert  vagy alakítsam vissza 1.3 ra ?De akkor hengerfejet is venni kell lehetőleg nem attól kérdem akinek eladó hengerfeje van! Mer hogy az f-est nem ajánlott 1.6ra alakítani ?

[melléklet törölve az admin által]

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #20485 Dátum: 2007 Október 25, 16:59:34 »

állandóan játszani kellett a kormánnyal, mint Bogartnak a Casablanca-ban...

Cheesy

Bácsi Győző
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #20484 Dátum: 2007 Október 25, 15:59:26 »

...és a tiéd központi karbis? 31 PICT?  Wink
nem!aszem Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20483 Dátum: 2007 Október 25, 15:58:01 »

nekem már sikerült Grin
de az én motorom pont anyit megy hogy haverom trabija 1,3i 5ös polo váltó és 130-140is együt megyünk!  de az csak 1,3 !amuyf suziku téynleg elég jó motorikusan! Grin

...és a tiéd központi karbis? 31 PICT?  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #20482 Dátum: 2007 Október 25, 15:55:53 »

Tudom, hogy sokan álmodoznak a nagy ellenfél az 1.3-as Swift megalázásáról, de csak kevésnek jön össze, az sem 1.6-os központi karbis motorral...
nekem már sikerült Grin
de az én motorom pont anyit megy hogy haverom trabija 1,3i 5ös polo váltó és 130-140is együt megyünk!  de az csak 1,3 !amuyf suziku téynleg elég jó motorikusan! Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #20481 Dátum: 2007 Október 25, 14:59:33 »

tegnap úgy odavertem nekik, hogy csak lestek...
M7 érdi lejtő végén pest felé, a híd alatt enyhe jobbos kanyar, elötte sebesség mérő tábla.
toltam neki erősen a belsősávban, óra szerint közelítette a 140 felé.  tényleg lehúzodott előlem egy szutyuki  Evil aztán a tábla kiírta, hogy veszedelmes 118km/h-val megyek  Grin Grin Grin


nemsemi

És kisimultak a ráncaid???a nagy G töl

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20480 Dátum: 2007 Október 25, 14:49:32 »

De akkor a lényeg... milyen motoral, váltóval lehet kihozni bogárból tartós 130-t, és milyen hátrányai vannak: fogyasztás, egyebek

1.6-os motor, hosszúváltó, padlógáz. Ezek együtt tudják a tartós 130-at és ekkor lesz a leghosszabb élettartamú és legkisebb fogyasztású az autó. Ha a padlógázt elhagyod, akkor mégjobb...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #20479 Dátum: 2007 Október 25, 14:41:40 »

Tudom, hogy sokan álmodoznak a nagy ellenfél az 1.3-as Swift megalázásáról, de csak kevésnek jön össze, az sem 1.6-os központi karbis motorral...

tegnap úgy odavertem nekik, hogy csak lestek...
M7 érdi lejtő végén pest felé, a híd alatt enyhe jobbos kanyar, elötte sebesség mérő tábla.
toltam neki erősen a belsősávban, óra szerint közelítette a 140 felé.  tényleg lehúzodott előlem egy szutyuki  Evil aztán a tábla kiírta, hogy veszedelmes 118km/h-val megyek  Grin Grin Grin

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #20478 Dátum: 2007 Október 25, 14:37:28 »

hehe, azért én mentem 1.3as kockaseggű swifttel 160at folyamatosan..halálfélelemben, dobálta az orrát, stb. szóval tud annyival menni, de biztonságosan? persze az is kérdés, hogy aki ilyen tudású bogarat épít az biztonságosra csinálja?
De akkor a lényeg... milyen motoral, váltóval lehet kihozni bogárból tartós 130-t, és milyen hátrányai vannak: fogyasztás, egyebek

Oldalak: 1 ... 1498 1499 1500 1501 1502 [1503] 1504 1505 1506 1507 1508 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.176 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.