www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 23:46:50

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1496 1497 1498 1499 1500 [1501] 1502 1503 1504 1505 1506 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14801561 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #20611 Dátum: 2007 Október 29, 11:34:45 »

megint rettenetesen morog a hátsó futómű...

múltkor a féltengely megette a dobból a ricniket, a hangja szinte ugyan ilyen volt... (utána  féltengely elforgott a dobban, és a másik oldalon nem volt így nyomaték... a bogár megállt)  lehet, hogy most a másik oldalt eszi  Undecided (vagy csapágy)
túl sok a  nyomaték  Cool

nem véletlenül iratkoztam a fel a sárgabogár listára. mindenkinek legyen bekapcsolva a telefonja  Grin
A jobb hátulja meg mintha kicsit lejjebb lett volna, az mitől van?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #20610 Dátum: 2007 Október 29, 11:33:02 »

megint rettenetesen morog a hátsó futómű...

múltkor a féltengely megette a dobból a ricniket, a hangja szinte ugyan ilyen volt... (utána  féltengely elforgott a dobban, és a másik oldalon nem volt így nyomaték... a bogár megállt)  lehet, hogy most a másik oldalt eszi  Undecided (vagy csapágy)
túl sok a  nyomaték  Cool

nem véletlenül iratkoztam a fel a sárgabogár listára. mindenkinek legyen bekapcsolva a telefonja  Grin
hát multkor nem néztétek meg a másik oldalt is??
mi került bele? utángyártott dob?

biztos túl nagy a felnyieid súlya (tehetetlensége) és megeszi a kocsidat Tongue
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #20609 Dátum: 2007 Október 29, 11:21:15 »

megint rettenetesen morog a hátsó futómű...

múltkor a féltengely megette a dobból a ricniket, a hangja szinte ugyan ilyen volt... (utána  féltengely elforgott a dobban, és a másik oldalon nem volt így nyomaték... a bogár megállt)  lehet, hogy most a másik oldalt eszi  Undecided (vagy csapágy)
túl sok a  nyomaték  Cool

nem véletlenül iratkoztam a fel a sárgabogár listára. mindenkinek legyen bekapcsolva a telefonja  Grin

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #20608 Dátum: 2007 Október 29, 11:02:02 »

a soo...
Gond nélkül följöttem bp-re a Balatontól, megálltam közben tankolni akkor még gond nélkül indultam el.
Megálltam zuglóban és kb 5 perc után el szerettem volna indulni, de nem sikerült, csak betolással.
nem forgatott max 1et az indítómotor, aztán még annyit se.
Akksi vagy dinamó?
Hány V-t kéne mérnem egyes helyeken?
akksi sarun alaphelyzetben 12V körül. járó motornál működő töltéssel ugyanitt 13.4-14V. nem baj ha megmarad a 13.4V akkor is ha felkapcsolod a fényszórókat.
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #20607 Dátum: 2007 Október 29, 10:57:59 »

a soo...
Gond nélkül följöttem bp-re a Balatontól, megálltam közben tankolni akkor még gond nélkül indultam el.
Megálltam zuglóban és kb 5 perc után el szerettem volna indulni, de nem sikerült, csak betolással.
nem forgatott max 1et az indítómotor, aztán még annyit se.
Akksi vagy dinamó?
Hány V-t kéne mérnem egyes helyeken?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #20606 Dátum: 2007 Október 29, 08:43:33 »

benne
Köszi mindenkinek! Majd 7 végén szétkapom...

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #20605 Dátum: 2007 Október 28, 23:12:39 »

Mondjátok meg nekem az oldal linkjét ahol pl bogarat tudok szerkeszteni mert sikerült elkevernem, köszi


vwbogar.lap.hu, és ott a flash doboz (ott a többi is)
Nem elérhető Wega
Hozzászólások: 110


« Hozzászólás #20604 Dátum: 2007 Október 28, 23:11:18 »

Mondjátok meg nekem az oldal linkjét ahol pl bogarat tudok szerkeszteni mert sikerült elkevernem, köszi
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #20603 Dátum: 2007 Október 28, 23:01:45 »

talán de akkor kiemeló vilát is kell cserélni mert vezetösnek más avillája!
De a vezetős villájának vastagabb a tengelye is.


                             GNX-967
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #20602 Dátum: 2007 Október 28, 22:39:46 »

Generátornál is van külső fesszab - nekem dinamósról lett átalakítva generátorosra, és kívül van a dobozka.
de ez egy dinamóhoz való fesszab
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20601 Dátum: 2007 Október 28, 22:34:29 »

de engem a tipusjelzése érdekelne, vagy száma, vagy neve, vagy valami konkrét.



1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #20600 Dátum: 2007 Október 28, 22:12:09 »

Ilyen generátorom van...Mitől van az, hogy néha nagyon durván el kezdenek világítani a lámpák (gondolom tölt vagy 20 voltot) aztán 10 mp mulva vissza??? Egyre gyakrabban. Feszszabályzó? Hol van az egyáltalán?
Ez belső fesszabos!
Ott van a lapka alatt afesszab,ahol a vezeték megy bele!
újonna 5-6 e ft, nekem egy éve szart be.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #20599 Dátum: 2007 Október 28, 21:35:46 »

hőőő, még mindig szopok, hogy milyen kuplungot pászintsak a váltóhoz.
a képen jelölt lyukak le vannak sziloplasztozva, lehetnek ezek a vezető lyukai?
ha igen, akkor bedobok egy vezeőt és örvendek :-)

talán de akkor kiemeló vilát is kell cserélni mert vezetösnek más avillája!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #20598 Dátum: 2007 Október 28, 21:16:19 »

hőőő, még mindig szopok, hogy milyen kuplungot pászintsak a váltóhoz.
a képen jelölt lyukak le vannak sziloplasztozva, lehetnek ezek a vezető lyukai?
ha igen, akkor bedobok egy vezeőt és örvendek :-)


[melléklet törölve az admin által]



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #20597 Dátum: 2007 Október 28, 20:43:01 »

Generátornál is van külső fesszab - nekem dinamósról lett átalakítva generátorosra, és kívül van a dobozka.
ha külsö feszabos,de ze belsö a képen

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #20596 Dátum: 2007 Október 28, 20:39:11 »

dinamónál igen

Generátornál is van külső fesszab - nekem dinamósról lett átalakítva generátorosra, és kívül van a dobozka.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #20595 Dátum: 2007 Október 28, 20:05:05 »

Ilyen generátorom van...Mitől van az, hogy néha nagyon durván el kezdenek világítani a lámpák (gondolom tölt vagy 20 voltot) aztán 10 mp mulva vissza??? Egyre gyakrabban. Feszszabályzó? Hol van az egyáltalán?

benne
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #20594 Dátum: 2007 Október 28, 20:04:42 »

tudtommal ez a feszszabályzó

dinamónál igen
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #20593 Dátum: 2007 Október 28, 20:03:55 »

Ilyen generátorom van...Mitől van az, hogy néha nagyon durván el kezdenek világítani a lámpák (gondolom tölt vagy 20 voltot) aztán 10 mp mulva vissza??? Egyre gyakrabban. Feszszabályzó? Hol van az egyáltalán?

tudtommal ez a feszszabályzó

[melléklet törölve az admin által]

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #20592 Dátum: 2007 Október 28, 19:57:35 »

Ilyen generátorom van...Mitől van az, hogy néha nagyon durván el kezdenek világítani a lámpák (gondolom tölt vagy 20 voltot) aztán 10 mp mulva vissza??? Egyre gyakrabban. Feszszabályzó? Hol van az egyáltalán?

[melléklet törölve az admin által]

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #20591 Dátum: 2007 Október 28, 19:40:05 »

gondolom.... minek kell ilyeneket linkelnetek?? csak szorul az ember szíve  Tongue Shocked

amúgy 56 euroért meglett a gyűrű..pont most járt le
irtam cs privit

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #20590 Dátum: 2007 Október 28, 19:37:26 »

és jó is

gondolom.... minek kell ilyeneket linkelnetek?? csak szorul az ember szíve  Tongue Shocked

amúgy 56 euroért meglett a gyűrű..pont most járt le

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #20589 Dátum: 2007 Október 28, 19:35:48 »

Köszi! Megvan a holnapi feladat ...  Cheesy

Nekem is önindító volt, lejött a kábel. Visszadugtam, pöcröff .

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #20588 Dátum: 2007 Október 28, 19:29:45 »

ez buzi jól néz ki...
és jó is

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #20587 Dátum: 2007 Október 28, 19:25:35 »



ez buzi jól néz ki...

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #20586 Dátum: 2007 Október 28, 19:06:01 »

esetleg tudod a nyereg számát, tipusát, stb.?
[/quote
<beszúrt kép törölve>
ez az +fékcsöve speckó

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20585 Dátum: 2007 Október 28, 19:01:50 »

esetleg tudod a nyereg számát, tipusát, stb.?
nyergen kivül minden gyári,hudák

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #20584 Dátum: 2007 Október 28, 18:07:28 »

és gyári tárcsához jó?
itthon vette?

nyergen kivül minden gyári,hudák

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #20583 Dátum: 2007 Október 28, 17:42:36 »

Köszi! Megvan a holnapi feladat ...  Cheesy
Nem tudom neked van-e, de nekem a hátsó ülés alatti összedugás volt KH-s, engem ez szivatott.
Nem elérhető Moca
Hozzászólások: 296


'74 VW 1300 (ex), '86 VW Golf MKII

« Hozzászólás #20582 Dátum: 2007 Október 28, 17:34:26 »

Hello!
nekem ugyan ez a jelenség volt, a hibát az önindító kábeleinek az érintkezési hibája okozta.
kábelvégek + érintkezési felületek puccen, + meg wuduzod( WD 40), ha még mindig nem jó akkor a probléma nem ez, de ezt minden kép érdemes meg csinálni  Wink

Köszi! Megvan a holnapi feladat ...  Cheesy
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #20581 Dátum: 2007 Október 28, 17:29:18 »

Az akksi zsír új. Nincs lemerülve  Undecided
Hello!
nekem ugyan ez a jelenség volt, a hibát az önindító kábeleinek az érintkezési hibája okozta.
kábelvégek + érintkezési felületek puccen, + meg wuduzod( WD 40), ha még mindig nem jó akkor a probléma nem ez, de ezt minden kép érdemes meg csinálni  Wink

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Moca
Hozzászólások: 296


'74 VW 1300 (ex), '86 VW Golf MKII

« Hozzászólás #20580 Dátum: 2007 Október 28, 17:01:42 »

töltsd fel az akksit

Az akksi zsír új. Nincs lemerülve  Undecided
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #20579 Dátum: 2007 Október 28, 16:27:45 »

Kérdés: nemrég vettem a bogarat, és (még) nem igazán értek hozzá. Tegnap el akartam indítani és ráraktam a gyújtást, utána eltekerem a kulcsot és az autó meg se mukkant. Pár okos azt mondta kalapáccsal ütögessem meg az önindítót Valakinek volt már hasonló problémája?

töltsd fel az akksit
Nem elérhető Moca
Hozzászólások: 296


'74 VW 1300 (ex), '86 VW Golf MKII

« Hozzászólás #20578 Dátum: 2007 Október 28, 16:20:28 »

Kérdés: nemrég vettem a bogarat, és (még) nem igazán értek hozzá. Tegnap el akartam indítani és ráraktam a gyújtást, utána eltekerem a kulcsot és az autó meg se mukkant. Pár okos azt mondta kalapáccsal ütögessem meg az önindítót Valakinek volt már hasonló problémája?
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #20577 Dátum: 2007 Október 28, 16:16:14 »

KONI-ban tudok segíteni van 20%-om!! enyémbe is az lesz tavasszal..hátha csoportos kedvezménnyel még jobban járunk  Cheesy
Oké, ha addig nem tudom megoldani valahogy akkor szólok, vagyis szóljál ha aktuális lesz neked a dolog....Smiley

Robpanzer
« Hozzászólás #20576 Dátum: 2007 Október 28, 13:44:27 »

ánem
új tárcsa 15 e ft
használt gyári nyereg 15 e ft
használt gyári csonk 15 e ft
betétek x ft
+ felújítókészlet, csövek, apróságok
+ munkaköltség
alaphangon 50, ennél olcsóbban nem lehet kihozni az tuti!

És a golfét nehéz ráoperálni? A gol1-esét?
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #20575 Dátum: 2007 Október 28, 13:18:55 »

Mennyire bonyolult lecserélni a motorháztetőn a kilincset?
Mert nekem újabb van rajta, viszont kaptam hozzá a régi T alakút is.
Aon hol van a kulcslyuk?
Van egyáltelán, mert szerintem az enyémen nincs.

Szerintem tieden már nem T kilincs van gyárilag, és más a T kilincses motorháztető alsó fele ahol a kilincs van!
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #20574 Dátum: 2007 Október 28, 12:35:16 »

Üdvözlet!
 
voltam Kayabákat nézni az ültetett futóműhöz (Lavina): hát cikkszám amit a múltkor beirt valaki, még a katalógusból is kimaradt! a Srác nagyon segítőkész volt több helyre is telefonált, kimondottan Amerikai autó alkatrészekkel foglalkozó céget is hívott ott sem hallottak a GR-2-röl, aztán lengéscsillapítósokat is hívott náluk sem volt, de ott Konit tudtak volna pirosat 18000 valamennyiért darabját.....

KONI-ban tudok segíteni van 20%-om!! enyémbe is az lesz tavasszal..hátha csoportos kedvezménnyel még jobban járunk  Cheesy

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #20573 Dátum: 2007 Október 28, 12:24:05 »

Újjonan?
ánem
új tárcsa 15 e ft
használt gyári nyereg 15 e ft
használt gyári csonk 15 e ft
betétek x ft
+ felújítókészlet, csövek, apróságok
+ munkaköltség
alaphangon 50, ennél olcsóbban nem lehet kihozni az tuti!
Robpanzer
« Hozzászólás #20572 Dátum: 2007 Október 28, 12:17:59 »

a gyári 50 körül
Újjonan?
Oldalak: 1 ... 1496 1497 1498 1499 1500 [1501] 1502 1503 1504 1505 1506 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.198 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.