www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 25, 04:53:59

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1514 1515 1516 1517 1518 [1519] 1520 1521 1522 1523 1524 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13292751 alkalommal)
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19878 Dátum: 2007 Október 08, 20:50:48 »

Sikerül szétszedni a váltót. A krokodil emelő kinyomta könnyedén.
Egy AB-s rövid váltóról van szó, és tettem egy érdekes felfedezést.
Az a táblázat a mi a CSP oldalán van nem jó (legalábbis az AB váltóhoz nem jó). Itt a rövid váltok 4. fokozatának az áttételét nem jól adták meg. A szétszedett váltó 4. fokozatának a fogaskerekei 24 illetve 27 foggal rendelkeznek, ami 0,89 áttételt jelent. Ott 0,93 van írva. A többi fokozat áttétele jól van megadva, de a fogszámok ott sem stimmelnek. A differenciál műnek jók az adatai.

Tehát igaza volt NGA-nak, amikor azt állította, hogy a rövid váltó 4. fokozata 0,89.

Fura, hogy egy ekkora cégnek ilyen hiba van az oldalán, vagy még az lehet, folyamatosan kísérleteztek a fogaskerekekkel és sok féle váltó belső van. Ezek után miben legyen biztos az ember? Roll Eyes


[melléklet törölve az admin által]

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #19877 Dátum: 2007 Október 08, 20:50:29 »

Keresek T2 váltó kódokról valamilyen táblázatott!
kb egy hete Domieveznek valaki linkelt egy honlapot, hasonló kérdésre
esetleg próbáld azt megtalálni, de az illető ha erre jár biztos újra megmutatja
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19876 Dátum: 2007 Október 08, 20:46:08 »

Keresek T2 váltó kódokról valamilyen táblázatott!

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #19875 Dátum: 2007 Október 08, 20:42:01 »

azt hittem fogyasztási versenyt írsz..


tényleg: ki meddig jut egy karbi benzinnel, utánpótlás nélkül Cheesy  Cool

Ez teccik
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #19874 Dátum: 2007 Október 08, 20:37:32 »

Rendezni kellene ilyen radikális szemléletű emberkéknek a tököli talin önindítós gyorsulást... Grin Evil
azt hittem fogyasztási versenyt írsz..


tényleg: ki meddig jut egy karbi benzinnel, utánpótlás nélkül Cheesy  Cool
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #19873 Dátum: 2007 Október 08, 20:33:54 »

Akksija válogatja Wink 
...
Na erre beültem, be rükvercbe, aztán önindítóval kitolattam. Ezt jópárszor eljátszottam, és hát a nagy hidegekben párszor belefáradt az akksi Cool


Mondjuk Bogáron a 12V-al hajtott 6V-os önindítóm biztos jót húzna Grin Grin  Amíg le nem égne Tongue
Rendezni kellene ilyen radikális szemléletű emberkéknek a tököli talin önindítós gyorsulást... Grin Evil

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #19872 Dátum: 2007 Október 08, 19:54:41 »

1,2-es d-s moci. solex 31 karbival. 3000huf-ert tankoltunk es 15-20 percet lovettuk a varosban.
amugy olyan 8-9-10L

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #19871 Dátum: 2007 Október 08, 19:49:51 »

1,6 tuningmotor központi karbival nyáron 8l télen hidegebbe 9-10

Vegyes használat de föként város

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #19870 Dátum: 2007 Október 08, 19:49:24 »

1,6 tuningmotor központi karbival nyáron 8l télen hidegebbe 9-10

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #19869 Dátum: 2007 Október 08, 19:47:57 »

Fogyasztás:
Solex 30pict-3 al, 60as pótfúvókával, 155/65R15 gumival vegyesen kb 8l. hosszabb távon 7-7,2l átlag 90-95km/h-s tempóval.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #19868 Dátum: 2007 Október 08, 19:31:17 »

nekem fogyasztás
1,6tuning 2 weber
-100as utazoval   8-9liter
-taposva az 140 vagy felette 14-16 Grin
-városi nem mért mert nem tudom használni!
-régi 1300as motor 1,6asra fuvokázott 30as karbival város és nem város 9

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #19867 Dátum: 2007 Október 08, 19:13:35 »

Tegnap este mentem 200km-t az autóval. Már korábban is volt, h kicsit rázkódott a kasztni, mert a váltótartó bakjaim már eléggé csereérettek. Az útközben jelentkező relatíve erős, de még ingerküszöbön belüli rezonanciát is ennek tudtam be az út folyamán.
Azonban mikor felértem vele pestre, kicsit más dologgal találkoztam. Ha kb lépésben haladok, akkor mintha másodpercenként meglöknék az autót jobb irányból, dülöngél. A motor fordulatszámától független, sebességgel arányos. Nagyobb sebességnél inkább rezonancia. Egyenesfutás rendben.
Utóbbi 1,5 hónapban mozdulatlanul állt az autó, indulás elött elöl 1.6, hátul 1.8 barra fújtam a gumikat. Lehet, hogy valamelyik deformálódott? Este az autót körüljárva külsőre nem vettem észre semmit, de ma tüzetesebben körülnézek.
Ötlet, javaslat? köszi.
Lehet, hogy van egy jóképű vászontörésed valamelyik jobbos kerekeden. A futófelületen, ha éppen felfelé áll, csak annyit látni, hogy mintha domborúbb lenne a gumi, amely ez esetben természetesen kuka...

Bácsi Győző
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #19866 Dátum: 2007 Október 08, 18:26:25 »

Marutinkban nekünk is 9 évet kibírt, de lehet, hogy még mindig az van benne (eladtuk nem tudom a további sorsát).

Akksija válogatja Wink 

Nekem volt olyan, ami 2 egész évet sem bírt ki, node ahhoz hozzátartozik, hogy kb. 10-szer fullra le lett merítve és feltöltve  Cool
A fő lemerítési szitu az volt, hogy lejtős a garázsunk, és ugye beálltam este a Skodával(farmotor, tank előrébb, lefele, mint a bogárnál), aztán az a kevés benzin is ami benne volt lefolyt a tank alsó(első) részébe, a Skoda AC-k meg köztudottan szarok, visszaengedik akár egy este alatt is a benzint, de 2-3 nap alatt tuti. Reggel kimentem, ülök be a nagy hidegben, elkezdem forgatni, nem indul. Na mondom jó, motorházfedél fel, AC megpumpál(ez 3 nap állás után kötelező művelet volt), hát persze, hogy már semmit nem szívott, mivel nem volt mit, mert leszaladt a kevéske benzin a tank végébe.
Na erre beültem, be rükvercbe, aztán önindítóval kitolattam. Ezt jópárszor eljátszottam, és hát a nagy hidegekben párszor belefáradt az akksi Cool


Mondjuk Bogáron a 12V-al hajtott 6V-os önindítóm biztos jót húzna Grin Grin  Amíg le nem égne Tongue

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #19865 Dátum: 2007 Október 08, 18:17:41 »

csütörtökön lett feltötve bogár akksija kb 500m-t mentünk vele és azóta benn állt garázsban és 10.8ra merült és nem indul, mitől merülhet le? Oké hogy a rádiónak a fix 12V be van kötve memoria miatt de az nem vesz fel ennyit ....szóval ötleteket várok Smiley akksi 4éve piros 58 AH dízelhez való nagy indítóáramú banner

Fogjál egy ampermérős multimétert, aztán kösd be sorosan az akksihoz. Ha minden ki van kapcsolva 0-át kell mutatnia, kivéve ha memós fejegységed van(mint írtad), akkor kb. 0,01-0.02 A-t fog jelezni.  Ez semmi. Nekem speciel a fejegység 0.01A-t vesz fel kikapcsolva, plusz ha még rajta van az előlap és ég rajta a kis led, az mégegyszer ennyi. Dehát ezzel hetekig elállhat, meg se érzi az akksi.

Vagy az akksid szart be, vagy valami egyéb zárlat. Nekem OFFos autóban a generátorban zárlatosodott be egyszer egy dióda, na az reggelre csontra leszívta az akksit.

De mindez multiméterrel könnyen behatárlható!

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #19864 Dátum: 2007 Október 08, 18:11:15 »

Összegezve itt a hozzászólásokat, teljen átlagosan fogyaszt a bogaram.

Akiknek meg kimagaslóan keveset eszik, ahogy elnézem, ők vannak kevesebben, csak néha többnek tűnnek, mert a "sokatfogyasztós" bogarasok nem dicsekednek az adatokkal  Grin
Úgyhogy akiknek ilyen extra gazdaságos bogijuk van, azok örüljenek neki, hogy kikaptak egy pont olyat. Mert ugye azt tudjuk, hogy két egyforma motor nincs...még a futószalagról lejövők közt sem. Cool

De azért majd átnézem a beállításokat(szelephézag, gyújtás), de szerintem úgyis tök jók, mert szépen duruzsol Smiley Inkább a hengerek lehetnek kopottak, de majd mérek egy kompressziót, csak egyelőre örülök, hogy semmit nem kell szerelgetni, csak hajtani. Nyár óta, amióta össze lett rakva, még a gyertyákat sem csavartam ki, hogy kiégnek-e egyáltalán. Kissé elegem lett a szerelgetésből, szereltem, hegesztettem, javítottam eleget..... Wink

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #19863 Dátum: 2007 Október 08, 17:52:26 »

Én egy Perion akksival vettem a Bogárkát! Tavaly cseréltem le... 11 éves volt  Smiley

Marutinkban nekünk is 9 évet kibírt, de lehet, hogy még mindig az van benne (eladtuk nem tudom a további sorsát).
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #19862 Dátum: 2007 Október 08, 17:51:06 »

 Lips Sealed

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #19861 Dátum: 2007 Október 08, 17:50:38 »

csütörtökön lett feltötve bogár akksija kb 500m-t mentünk vele és azóta benn állt garázsban és 10.8ra merült és nem indul, mitől merülhet le? Oké hogy a rádiónak a fix 12V be van kötve memoria miatt de az nem vesz fel ennyit ....szóval ötleteket várok Smiley akksi 4éve piros 58 AH dízelhez való nagy indítóáramú banner

Ha terheletlenül mérsz benne 10,8 V akkor az az akksi már kuka. Vegyél egy újat, bármilyen 44 Ah-st. Ha beraktad mérj egy töltőfeszültséget, 14,4 V környéke az jó. 2 naponta mérd meg, hogy mennyi van az akksiban (hátha valahol kúszóáramod van).
Nem elérhető Tomi 1302
Hozzászólások: 466


« Hozzászólás #19860 Dátum: 2007 Október 08, 17:48:01 »

Én egy Perion akksival vettem a Bogárkát! Tavaly cseréltem le... 11 éves volt  Smiley
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #19859 Dátum: 2007 Október 08, 17:46:09 »

Azért a Banner-re nem jellemző. Normális akksi 6-7 évig is elmegy.

4 éves akksi már kiöregedett. lehet cellazárlat, ha egyszer tökig lemerült az is betesz neki
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #19858 Dátum: 2007 Október 08, 17:36:35 »

csütörtökön lett feltötve bogár akksija kb 500m-t mentünk vele és azóta benn állt garázsban és 10.8ra merült és nem indul, mitől merülhet le? Oké hogy a rádiónak a fix 12V be van kötve memoria miatt de az nem vesz fel ennyit ....szóval ötleteket várok Smiley akksi 4éve piros 58 AH dízelhez való nagy indítóáramú banner
4 éves akksi már kiöregedett. lehet cellazárlat, ha egyszer tökig lemerült az is betesz neki

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #19857 Dátum: 2007 Október 08, 17:08:48 »

Tegyél be egy ampermérős kéziműszert (10 A egyenáram, 900 Ft Praktiker),és mérd az átfolyó áramot. Hasznos lehet. Ha semmi, akkor akku csere Sad

csütörtökön lett feltötve bogár akksija kb 500m-t mentünk vele és azóta benn állt garázsban és 10.8ra merült és nem indul, mitől merülhet le? Oké hogy a rádiónak a fix 12V be van kötve memoria miatt de az nem vesz fel ennyit ....szóval ötleteket várok Smiley akksi 4éve piros 58 AH dízelhez való nagy indítóáramú banner
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #19856 Dátum: 2007 Október 08, 17:00:59 »

csütörtökön lett feltötve bogár akksija kb 500m-t mentünk vele és azóta benn állt garázsban és 10.8ra merült és nem indul, mitől merülhet le? Oké hogy a rádiónak a fix 12V be van kötve memoria miatt de az nem vesz fel ennyit ....szóval ötleteket várok Smiley akksi 4éve piros 58 AH dízelhez való nagy indítóáramú banner
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #19855 Dátum: 2007 Október 08, 16:59:28 »

A fogyasztás témához:
A kerékméret bizony sokat számít, meg a váltó is...
rövidváltó (!), 165/80 gumi
Igy tudtam megfordulni Szombathely Budapest távon telitankal, úgy hogy még maradt kb 5L az 1.2-es D-s mexikóival
 7.2 L-es átlagfogyasztás jött ki.
Ugyanezen a távon 1.6-os szimplaszívós motorral 7.8 L jött ki.
Most pedig Szombathely-Pécs távon volt 8.2 L -es fogyasztásom 225 km oda 252 km vissza (nem az óra szerint) az 1.8 L-es motorral szintén rövidváltóval! Városi fogyasztást nem tudok pontosat mondani, de drasztikusan emelkedik főleg ha hideg van (15 C alatt), kb. 10-12 L -re saccolom
Ugyanakkor rövidebb távon (10 -20 km) kb 9-10 L-re adódik a fogyasztás.

Plusz a gázpedálhasználat módja. Minden gázpedálmozdulat gyakorlatilag egy spricc benzint jelent a gyorsítószivattyútól a torokba. Városban többek között ez is jól megdobja a fogyit, de ha valaki "izgága", annál országúton is.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #19854 Dátum: 2007 Október 08, 16:23:22 »

A fogyasztás témához:
A kerékméret bizony sokat számít, meg a váltó is...
rövidváltó (!), 165/80 gumi
Igy tudtam megfordulni Szombathely Budapest távon telitankal, úgy hogy még maradt kb 5L az 1.2-es D-s mexikóival
 7.2 L-es átlagfogyasztás jött ki.
Ugyanezen a távon 1.6-os szimplaszívós motorral 7.8 L jött ki.
Most pedig Szombathely-Pécs távon volt 8.2 L -es fogyasztásom 225 km oda 252 km vissza (nem az óra szerint) az 1.8 L-es motorral szintén rövidváltóval! Városi fogyasztást nem tudok pontosat mondani, de drasztikusan emelkedik főleg ha hideg van (15 C alatt), kb. 10-12 L -re saccolom
Ugyanakkor rövidebb távon (10 -20 km) kb 9-10 L-re adódik a fogyasztás.

'81 Hecho en México
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #19853 Dátum: 2007 Október 08, 16:11:53 »

Hát ez az! A peres gumik!  Látatok már eredeti 40 éves diagonált? Másfélszer akkora, mint egy mostani. Smiley

engem nem zavar. jó látni amikor a km óra 140fölé csúszik, közben 6-7 litert eszik  Grin ilyenkor úgy érzem ,hogy milyen pöpec verdám van.
a hátsó kerék is csal (195/60) az első meg pláne (145/65)  Grin

igaz, hogy a gyári max 115km/h ,10literes fogyasztással, de 44év alatt úgy összekoptak az alkatrészek, hogy javult a teljesítménye  Grin

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #19852 Dátum: 2007 Október 08, 16:00:35 »

Hát ez az! A peres gumik!  Látatok már eredeti 40 éves diagonált? Másfélszer akkora, mint egy mostani. Smiley
Meg szerintem a benzin, illetve az adalékok minősége is sokat javult. Próbáld meg foltbenzinnel. A Wartburgosok tudnak mesélni a fogyasztásról....

eszembe jutott valami: a km óra köztudottan fölé van lőve erőteljesen a bogaraknál. pl. mikor 90-et mutat, akkor kb. 80-nal mész. ha ugyanez a jelenség a km számlálónál is, akkor többet mér,
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #19851 Dátum: 2007 Október 08, 15:49:42 »

Tegnap este mentem 200km-t az autóval. Már korábban is volt, h kicsit rázkódott a kasztni, mert a váltótartó bakjaim már eléggé csereérettek. Az útközben jelentkező relatíve erős, de még ingerküszöbön belüli rezonanciát is ennek tudtam be az út folyamán.
Azonban mikor felértem vele pestre, kicsit más dologgal találkoztam. Ha kb lépésben haladok, akkor mintha másodpercenként meglöknék az autót jobb irányból, dülöngél. A motor fordulatszámától független, sebességgel arányos. Nagyobb sebességnél inkább rezonancia. Egyenesfutás rendben.
Utóbbi 1,5 hónapban mozdulatlanul állt az autó, indulás elött elöl 1.6, hátul 1.8 barra fújtam a gumikat. Lehet, hogy valamelyik deformálódott? Este az autót körüljárva külsőre nem vettem észre semmit, de ma tüzetesebben körülnézek.
Ötlet, javaslat? köszi.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #19850 Dátum: 2007 Október 08, 15:44:17 »

nekem a busz alapból 9-10 körül, télen nem használom, 6 emberrel hosszú távon végig dombos vidéken 15 liter 1.6os motor. a bogár 1.2-es, változó, országúton volt, hogy megfordultam 1 tankból 400 kilómétert és még maradt több, mint 5 liter, városban simán 10 vagy felette

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #19849 Dátum: 2007 Október 08, 15:43:45 »

Hát de akkor gyárilag miért 10 l(9,9)-es városi fogyasztás van megadva a könyvben??? A vevőket akarták elriasztani ? Cool
Sőt...a lila bogaras könyvben van egy tesztvizsgálat, ahol az 1.2-esre mért értékek:
autósztrádán 100-al : 11,1 l/100 km
harmadosztályú úton 60-al: 9,6l/100km
rövid útszakaszokon:9,5....10,5 l/100km
közepes fogyasztás a teszt során: 10,2 l/100km

Na és ezek? Mondjuk ezek tényleg túl soknak tűnnek, lehet hülye volt a tesztelő  Grin


én nem tudom honnan szedték ezeket az értékeket, de eléggé irreálisnak tűnnek egy jól működő motornál.
eszembe jutott valami: a km óra köztudottan fölé van lőve erőteljesen a bogaraknál. pl. mikor 90-et mutat, akkor kb. 80-nal mész. ha ugyanez a jelenség a km számlálónál is, akkor többet mér, mint amennyit valójában autózol. ha a tesztben pontos méréseket végeztek külső műszerek segítségével, akkor kijöhet magasabb fogyasztás mint amiről a tulajdonosok beszámolnak. na de akkor sem ennyivel több...
a 2000 ccm benzines turbómotor egy böszme kasztnival eszik 11 körül normál-dinamikus vezetés mellett (nem dugóban ácsorogva), azért ott picivel több a cserélődő gázmennyiség, mint egy 1200 ccm esetében.
végülis mindegy, sokan mondjuk, hogy valami nem stimmel - egy jó beállítással sok pénz maradna a zsebedben, ha akár csak a kétharmadából autóznál... gondold meg.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #19848 Dátum: 2007 Október 08, 15:40:07 »

Hát de akkor gyárilag miért 10 l(9,9)-es városi fogyasztás van megadva a könyvben??? A vevőket akarták elriasztani ? Cool
Sőt...a lila bogaras könyvben van egy tesztvizsgálat, ahol az 1.2-esre mért értékek:
autósztrádán 100-al : 11,1 l/100 km
harmadosztályú úton 60-al: 9,6l/100km
rövid útszakaszokon:9,5....10,5 l/100km
közepes fogyasztás a teszt során: 10,2 l/100km

Na és ezek? Mondjuk ezek tényleg túl soknak tűnnek, lehet hülye volt a tesztelő  Grin



nekem osztrák autópályán 100zal 3felnőt + 1 8éves gyerek + 2sátor + 3napi ruha + hálózsákok stb hegyekbe fel 7.2 hazafelé 6.5 volt a fogyasztás
Gyomára menet egyedül ültem benne viszont nem végig pálya akkor is 6.5
városban rövid utakon 7.5-8 de ennél többet sose tudtam megetetni 1.2es motorral D144 szám

busz 1.6 megpakolva 3személlyel + sok cucc gyomára menet jövet 8.5 abaligetre menet jövet szintén 8.5 körül
városban nyáron 9-9.5 télen 10-11 körül
Nem elérhető walaki
Hozzászólások: 167


a drágaszágom :)

« Hozzászólás #19847 Dátum: 2007 Október 08, 15:39:15 »

Hát de akkor gyárilag miért 10 l(9,9)-es városi fogyasztás van megadva a könyvben??? A vevőket akarták elriasztani ? Cool
Sőt...a lila bogaras könyvben van egy tesztvizsgálat, ahol az 1.2-esre mért értékek:
autósztrádán 100-al : 11,1 l/100 km
harmadosztályú úton 60-al: 9,6l/100km
rövid útszakaszokon:9,5....10,5 l/100km
közepes fogyasztás a teszt során: 10,2 l/100km

Na és ezek? Mondjuk ezek tényleg túl soknak tűnnek, lehet hülye volt a tesztelő  Grin
nekem olyan 11-12l jön ki... kicsit sokallom... nem lehetne lejjebb tornázni? 9-10l-rel már elégedet lennék Cheesy (1,3-as)

VW 1302 (1972)
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #19846 Dátum: 2007 Október 08, 15:32:36 »


egyébként a 12 literes fogyasztás rohadt sok egy 1.2-nél! nekem a szimplaportos 1.6-os sem eszik annyit, talán csak ha állandóan kinyomnám a szemét... olyat meg nem csinálok, 9-10 körül fogyaszt. volt szimpla szívós 1.3asom nagyon régen, ami 7-8 lityivel ment (az akkori lazább forgalomban). nézd meg a beállításaidat, fúvókákat a karbidban...

Hát de akkor gyárilag miért 10 l(9,9)-es városi fogyasztás van megadva a könyvben??? A vevőket akarták elriasztani ? Cool
Sőt...a lila bogaras könyvben van egy tesztvizsgálat, ahol az 1.2-esre mért értékek:
autósztrádán 100-al : 11,1 l/100 km
harmadosztályú úton 60-al: 9,6l/100km
rövid útszakaszokon:9,5....10,5 l/100km
közepes fogyasztás a teszt során: 10,2 l/100km

Na és ezek? Mondjuk ezek tényleg túl soknak tűnnek, lehet hülye volt a tesztelő  Grin


VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető walaki
Hozzászólások: 167


a drágaszágom :)

« Hozzászólás #19845 Dátum: 2007 Október 08, 15:26:19 »

és mennyit kell tankolnod ahhoz, hogy a negyed állásból teli tankot mutasson? lehet el van kalibrálva a műszered...
érdemes átnézni a benzincsöveket, beépített szűrőket ha vannak dugulás szempontjából. a helyedben én kiszerelném az úszót, és kézben mozgatnám a két végállás között, hogy úgy mit mutat a műszer (ne felejts el testet adni az úszó házának). ja és a kiszerelt úszó nyílásán nézz bele a tankba lerakódást illetően, zseblámpával bevilágítva.
ha jól emlékszem akkor olyan 6-7ezer és tele van... de nem esküszöm meg rá... lehet, hogy 5-6ezer... elég szar a memóriám  Roll Eyes

VW 1302 (1972)
Nem elérhető walaki
Hozzászólások: 167


a drágaszágom :)

« Hozzászólás #19844 Dátum: 2007 Október 08, 15:25:01 »

Ha mechanikus akkor állítani kell rajt.
Lehet, hogy az AC nem működik rendesen, és a benzin nyomása segít neki kicsit, Amikor fogy a benzin, kisebb a segítő nyomás, nem kap eleget a motor...
köszi a válaszokat. én is valami ilyesmire tippelnék, mert teletank után is folytatja egy ideig, majd szép lassan abbahagyja... szóval akkor AC probléma?

VW 1302 (1972)
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #19843 Dátum: 2007 Október 08, 15:23:01 »

Most konstatáltam, hogy nincs helyzetjelzőm elöl, és nem égnek a műszerek lámpái. A duda, meg kb 10%osan szól...
Ez lehet valami általános hiba? vagy keresgélnem kell...
sztem utóbbi  Wink
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #19842 Dátum: 2007 Október 08, 15:21:41 »

remélem jó helyre írom, ha nem akkor bocsi:
az a gondom, hogy ha a benzinszint mutatója 1/4 vagy alá megy, akkor az autó rángatni kezd. A benzinszintmérő úszó nyár elején lett cserélve vadi újra. Elképzelhető, hogy ennyi idő alatt elhasználódik vagy esetleg más lehet a probléma...
előre is köszi.
és mennyit kell tankolnod ahhoz, hogy a negyed állásból teli tankot mutasson? lehet el van kalibrálva a műszered...
érdemes átnézni a benzincsöveket, beépített szűrőket ha vannak dugulás szempontjából. a helyedben én kiszerelném az úszót, és kézben mozgatnám a két végállás között, hogy úgy mit mutat a műszer (ne felejts el testet adni az úszó házának). ja és a kiszerelt úszó nyílásán nézz bele a tankba lerakódást illetően, zseblámpával bevilágítva.
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #19841 Dátum: 2007 Október 08, 15:20:01 »

remélem jó helyre írom, ha nem akkor bocsi:
az a gondom, hogy ha a benzinszint mutatója 1/4 vagy alá megy, akkor az autó rángatni kezd. A benzinszintmérő úszó nyár elején lett cserélve vadi újra. Elképzelhető, hogy ennyi idő alatt elhasználódik vagy esetleg más lehet a probléma...
előre is köszi.

Ha mechanikus akkor állítani kell rajt.
Lehet, hogy az AC nem működik rendesen, és a benzin nyomása segít neki kicsit, Amikor fogy a benzin, kisebb a segítő nyomás, nem kap eleget a motor...
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #19840 Dátum: 2007 Október 08, 15:16:13 »

Most konstatáltam, hogy nincs helyzetjelzőm elöl, és nem égnek a műszerek lámpái. A duda, meg kb 10%osan szól...
Ez lehet valami általános hiba? vagy keresgélnem kell...
Nem elérhető walaki
Hozzászólások: 167


a drágaszágom :)

« Hozzászólás #19839 Dátum: 2007 Október 08, 15:14:49 »

remélem jó helyre írom, ha nem akkor bocsi:
az a gondom, hogy ha a benzinszint mutatója 1/4 vagy alá megy, akkor az autó rángatni kezd. A benzinszintmérő úszó nyár elején lett cserélve vadi újra. Elképzelhető, hogy ennyi idő alatt elhasználódik vagy esetleg más lehet a probléma...
előre is köszi.

VW 1302 (1972)
Oldalak: 1 ... 1514 1515 1516 1517 1518 [1519] 1520 1521 1522 1523 1524 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.183 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.