www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Augusztus 14, 00:36:43

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921256 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1547 1548 1549 1550 1551 [1552] 1553 1554 1555 1556 1557 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13557281 alkalommal)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27147


« Hozzászólás #18562 Dátum: 2007 Augusztus 26, 11:09:24 »


sokat kell még tanulnom...
én is nemrég tudtam meg  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető klkl
Hozzászólások: 54

« Hozzászólás #18561 Dátum: 2007 Augusztus 26, 11:03:18 »

Sziasztok Tud valaki félautomata bogár váltó,vagy vezérlő szelep leirást ,beállitási adatokat ,rajzot tartalmazó oldalt valahol.
Én eddig csak ezt találtam:http://www.black-cyber.com/page/tips-kaefer-htm/tips-k-halbautomatik-fr.htm
kovacsek80@citromail.hu cimre irjatok...köszi
1303LS
« Hozzászólás #18560 Dátum: 2007 Augusztus 26, 07:53:43 »

AB váltó.


[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #18559 Dátum: 2007 Augusztus 26, 01:10:22 »

dehogy számolok, semmi kedvem ilyenkor ilyesmit csinálni ;-)

de te esetleg olvashatnál: "az óra szerinti 130 a valóságban 115-120" nnna ezt mondtam én, nem mást.

ja már látom bocsi....2*2 meg néha 5 Wink

'81 Hecho en México
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13996


30-347-1939

« Hozzászólás #18558 Dátum: 2007 Augusztus 26, 00:21:27 »

Fura mert Spárkéfer mögöttem jött 135km/h -val és távolottam.naki gyári gummai vannak.Ezért kérdeztem hogy betük nélkül mi lehet ez.
Na azért akkor már szegény D-s mocim a végén volt a sebességhatárnak,de azt hittem meglépsz,ezért nyomtam neki!Pedig csak tesztelted a motort!!Meg a mienket is!Nekem nincs bent fordulatszámmérő!
« Utoljára szerkesztve: 2007 Augusztus 26, 00:29:46 írta sparkafer »

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #18557 Dátum: 2007 Augusztus 25, 23:41:10 »

4800-as fordulaton 165/80R15 gumival AB rövidváltóval 115-120 ?? Tessék egy kicsit számolni is...





dehogy számolok, semmi kedvem ilyenkor ilyesmit csinálni ;-)

de te esetleg olvashatnál: "az óra szerinti 130 a valóságban 115-120" nnna ezt mondtam én, nem mást.
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #18556 Dátum: 2007 Augusztus 25, 22:34:56 »

az óra szerinti 130 a valóságban 115-120

4800-as fordulaton 165/80R15 gumival AB rövidváltóval 115-120 ?? Tessék egy kicsit számolni is...




'81 Hecho en México
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #18555 Dátum: 2007 Augusztus 25, 21:45:33 »

Nemrég néztem egy végsebességet: 4800-ig forgattam a motort rövid váltóval- > a km óra 130 felett volt egy picivel. A fordulatszámmérőm pontos. A km óra csal mivel 165/80-as az abroncs mérete. A valós sebesség kb. 140 km/h lehetett..

az óra szerinti 130 a valóságban 115-120
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #18554 Dátum: 2007 Augusztus 25, 21:39:17 »

Fura mert Spárkéfer mögöttem jött 135km/h -val és távolottam.naki gyári gummai vannak.Ezért kérdeztem hogy betük nélkül mi lehet ez.

Nemrég néztem egy végsebességet: 4800-ig forgattam a motort rövid váltóval- > a km óra 130 felett volt egy picivel. A fordulatszámmérőm pontos. A km óra csal mivel 165/80-as az abroncs mérete. A valós sebesség kb. 140 km/h lehetett..

'81 Hecho en México
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #18553 Dátum: 2007 Augusztus 25, 21:35:33 »

Bisztos a fluxszuskondenzátor kavar be. ;DKöszönöm a segítséget.

VW 1200.1963.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #18552 Dátum: 2007 Augusztus 25, 21:25:41 »

Rövid váltóval 3000-es fordulatnál 90-et mész, hosszúval meg 100-at. Nagyságrendileg.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #18551 Dátum: 2007 Augusztus 25, 21:19:16 »

A 63 stimmel mert a vas is ilyen.4000-nél többet nem hajlandó pörögni.

VW 1200.1963.
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #18550 Dátum: 2007 Augusztus 25, 21:12:44 »

Fura mert Spárkéfer mögöttem jött 135km/h -val és távolottam.naki gyári gummai vannak.Ezért kérdeztem hogy betük nélkül mi lehet ez.

VW 1200.1963.
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #18549 Dátum: 2007 Augusztus 25, 21:09:01 »

Akkor ez egy rövid váltó.1.6 mocival, 175/60 15 gummával, 4000 fsz ,140 km/h óra akasztva.

Ezzel az összeállítással 4000-es fordulaton 115-el mész.
Még egy hosszúváltóval is 125 km/h lenne a sebességed 4000-es fordulaton.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Augusztus 25, 21:12:41 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #18548 Dátum: 2007 Augusztus 25, 21:03:06 »

Akkor ez egy rövid váltó.1.6 mocival, 175/60 15 gummával, 4000 fsz ,140 km/h óra akasztva.

VW 1200.1963.
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #18547 Dátum: 2007 Augusztus 25, 20:38:46 »

5935530.

Az alkatrészszám 113....-al kezdődik?
Úgy néz ki hogy ez egy 1963 júniusi váltó.
      1                  2                  3                 4              Hátra      Véglehajtás
3,80 (10:38)    2,06 (17:35)    1,32 (22:29)    0,89 (27:24)      3,88          4,375
« Utoljára szerkesztve: 2007 Augusztus 25, 20:52:27 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #18546 Dátum: 2007 Augusztus 25, 19:32:07 »


mármint az oldal alján a jobb szélső!


mondom én, hogy sokat kell még tanulnom...
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #18545 Dátum: 2007 Augusztus 25, 19:31:05 »

na ez odabasz...

http://cgi.ebay.de/CB-Gasgestaenge-mit-Sportluftfiltern-Typ-1-VW-Kaefer_W0QQitemZ260151033321QQihZ016QQcategoryZ42835QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #18544 Dátum: 2007 Augusztus 25, 19:30:18 »

:DDD

ha a főoldalon belépsz mondjuk a bogaras topikba és ott az új gombra kattintasz a téma végénél, egyből odadob, amit utoljára olvastál.


sokat kell még tanulnom...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27147


« Hozzászólás #18543 Dátum: 2007 Augusztus 25, 19:09:35 »



marker...


nem szeretnék lemaradni semmiről, de nemtok minden nap netezni...
:DDD

ha a főoldalon belépsz mondjuk a bogaras topikba és ott az új gombra kattintasz a téma végénél, egyből odadob, amit utoljára olvastál.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #18542 Dátum: 2007 Augusztus 25, 19:03:50 »

már 159 szmájlit sikerült kreálnod eddig? Wink amúgy miértelme?



marker...


nem szeretnék lemaradni semmiről, de nemtok minden nap netezni...
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #18541 Dátum: 2007 Augusztus 25, 18:28:26 »

Íme egy hasznos táblázat aki hátsó ültetésre gondolna:

HOW LOW ? HOW MANY SPLINES ?
INNER SPLINE      OUTER SPLINE   SPRING-PLATE       APPROXIMATE
ROTATION               ROTATION            ANGLE               DROP IN CM
    +1                           -1                    50'                  0.55
    +2                           -2                 1;40'                  1.10
    +3                           -3                 2;30'                     1.65
    +4                           -4                 3;20'                     2.20
    +5                           -5                 4;10'                     2.75
    +6                           -6                 5;                       3.30
    +7                           -7                 5;50'                     3.85
    +8                           -8                 6;40'                     4.40
    +9                           -9                 7;30'                     4.95
  +10                         -10                 8;20'                     5.50
      0                         +1                 8;10'                     5.50
   +1                            0                 9;                        6.00
   +2                          -1                 9;50'                     6.55
   +3                          -2                10;40'                  7.10
   +4                          -3                11;30'                  7.65
   +5                          -4                12;20'                  8.20
   +6                          -5                13;10'                  8.75
   +7                          -6                14;                      9.30
   +8                          -7                14;50'                  9.85
   +9                          -8                15;40'                10.40
 +10                          -9                16;30'                11.00
 +11                        -10                17;20'                11.55
     0                         +2                16;20'                11.00
  +2                           0                18;                    12.00
« Utoljára szerkesztve: 2007 Augusztus 25, 18:33:40 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #18540 Dátum: 2007 Augusztus 25, 18:24:15 »

5935530.
Mik a számok?

VW 1200.1963.
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #18539 Dátum: 2007 Augusztus 25, 18:16:11 »

Honnan tudom meg  hogy milyen a váltóm ha nincs rajta betű  csak szám?

Mik a számok?

'81 Hecho en México
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #18538 Dátum: 2007 Augusztus 25, 18:14:17 »

Lehet hogy itt is OF,de hova tegyem?
Hacsak ugy nem,hogy Szereld Magad Bazzeateraszod!! Grin
Ez megy ugy kb 1 hete!

[melléklet törölve az admin által]

Tóth Zoltán
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #18537 Dátum: 2007 Augusztus 25, 17:45:38 »

Honnan tudom meg  hogy milyen a váltóm ha nincs rajta betű  csak szám?

VW 1200.1963.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #18536 Dátum: 2007 Augusztus 25, 16:04:18 »

De a difi sem így szokott meghalni, hogy hopp, eddig semmi, utána meg szól, mint állat. És persze minden működik jól, csak hangos.

eltörik egy csapágy, az gyorsan megvan... pikk-pakk
oszt egy darabig még elműködik faszályosan.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #18535 Dátum: 2007 Augusztus 25, 13:05:42 »

1303
Ja az más.


                             GNX-967
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27147


« Hozzászólás #18534 Dátum: 2007 Augusztus 25, 12:26:48 »

Smiley
már 159 szmájlit sikerült kreálnod eddig? Wink amúgy miértelme?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #18533 Dátum: 2007 Augusztus 25, 12:17:52 »

 Smiley
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #18532 Dátum: 2007 Augusztus 25, 09:22:03 »

Nekem akkor volt ilyen morgásom amikor a féltengely vége meg a diók berágódtak. Azaz a diók kipattogtak aztán a morzsaléka meg belerágódott a dióba is meg a féltengelybe is. (feltéve ,ha nálad olajos féltengelyesről van szó ez is egy lehetőség)
1303

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #18531 Dátum: 2007 Augusztus 24, 23:49:40 »

Nekem akkor volt ilyen morgásom amikor a féltengely vége meg a diók berágódtak. Azaz a diók kipattogtak aztán a morzsaléka meg belerágódott a dióba is meg a féltengelybe is. (feltéve ,ha nálad olajos féltengelyesről van szó ez is egy lehetőség)


                             GNX-967
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18530 Dátum: 2007 Augusztus 24, 20:40:45 »

egyszer valaki azt magyarázta nekem, hogy szélvédőig mindent ki kell cserélni.


na akkor ki tud a typ3 mókolásról valamit ?
most legyetek okosak halló
szépen beszéljtek a haverommal mert elveszem a sörötöket 

szval ha valaki tud malacosítás ügyben valamit akkor ne tartsa visza magát

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #18529 Dátum: 2007 Augusztus 24, 19:35:01 »

Csend és hullaszag. Csak menet közben morog, álló helyzetben nem.
én megpróbálnék egy adalékot beletenni esetleg váltóba,
egy off autoba is tettünk már ilyet és ott elhalkult a váltó,difi....
pl.metabond
üdvw

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #18528 Dátum: 2007 Augusztus 24, 19:32:05 »

batkáról azt kell tudni , hogy valaha bogaras illetve buszos volt aztán megtrabisodott és most visszavásárolta volna a buszát de nem jött neki össze viszont a typ3 örök szerelem neki és lenne is egy lehetséges vétel ami tetszik neki
rólunk viszont nem tudott de azt tudta hogy a tűzközelében mászkálok ezért megkérdezett engem
viszont nekem nincsenek magas ismereteim typ 3 ügyben ezért ide irányítottam
szval csak szépen vele mert elveszem a sörötöket

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #18527 Dátum: 2007 Augusztus 24, 19:27:01 »

Ő az a haverod, aki hónapokig vette meg Tibit? :-)


nem azt a tesónkat Zoka néven találod

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #18526 Dátum: 2007 Augusztus 24, 19:21:55 »

Ő az a haverod, aki hónapokig vette meg Tibit? :-)

na akkor ki tud a typ3 mókolásról valamit ?
most legyetek okosak halló
szépen beszéljtek a haverommal mert elveszem a sörötöket 

szval ha valaki tud malacosítás ügyben valamit akkor ne tartsa visza magát
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #18525 Dátum: 2007 Augusztus 24, 19:17:37 »

Sziasztok!

Bocsánat, nem pont motordiagnosztikai kérdésem van. Csupán az érdekelne, hogy egy 1970-es Typ3 Variant elejét (homlokfal, motorháztető, sárvédők) át lehet-e építeni a régi fajtájúra úgy, hogy a fő szerkezetekhez ne kelljen hozzányúlni?

Segítségeteket, előre is köszönöm!



na akkor ki tud a typ3 mókolásról valamit ?
most legyetek okosak halló
szépen beszéljtek a haverommal mert elveszem a sörötöket 

szval ha valaki tud malacosítás ügyben valamit akkor ne tartsa visza magát

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető zsipi
Hozzászólások: 149


« Hozzászólás #18524 Dátum: 2007 Augusztus 24, 19:11:26 »

Csend és hullaszag. Csak menet közben morog, álló helyzetben nem.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #18523 Dátum: 2007 Augusztus 24, 19:02:04 »

Azért köcce, ha Tbányáig nem változik a felállás, akkor ott is további szakértésért folyamodok.
ha üresbe pörgetitek motort fordultaon (állóhelyzetbe)akkor is van hang?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 1547 1548 1549 1550 1551 [1552] 1553 1554 1555 1556 1557 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.156 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.