www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Augusztus 14, 00:35:54

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921256 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1548 1549 1550 1551 1552 [1553] 1554 1555 1556 1557 1558 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13557275 alkalommal)
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #18522 Dátum: 2007 Augusztus 24, 17:00:42 »

Azért köcce, ha Tbányáig nem változik a felállás, akkor ott is további szakértésért folyamodok.

Olajszintet azért nézzétek meg, azt egyszerű.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető zsipi
Hozzászólások: 149


« Hozzászólás #18521 Dátum: 2007 Augusztus 24, 16:58:17 »

Azért köcce, ha Tbányáig nem változik a felállás, akkor ott is további szakértésért folyamodok.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #18520 Dátum: 2007 Augusztus 24, 15:51:25 »

Bőrfotel hátradől, láb feltesz, korty. :-)

Na ez az, de mondj egy alkatrészt, ami másképp van terhelve gurulásnál, mint gázadásnál. A motoron kívül. Smiley
Egyébként így távolról azt írunk, amit akarunk, ez eléggé meghallgatós-nézős dolognak hangzik.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #18519 Dátum: 2007 Augusztus 24, 15:44:43 »

De a difi sem így szokott meghalni, hogy hopp, eddig semmi, utána meg szól, mint állat. És persze minden működik jól, csak hangos.

Na ez az, de mondj egy alkatrészt, ami másképp van terhelve gurulásnál, mint gázadásnál. A motoron kívül. Smiley
Egyébként így távolról azt írunk, amit akarunk, ez eléggé meghallgatós-nézős dolognak hangzik.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #18518 Dátum: 2007 Augusztus 24, 15:36:45 »

De a difi sem így szokott meghalni, hogy hopp, eddig semmi, utána meg szól, mint állat. És persze minden működik jól, csak hangos.

A kinyomócsapágy jelen esetben szerintem kizárható.
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #18517 Dátum: 2007 Augusztus 24, 15:34:31 »

Én kinyomócsapágy és váltóolaj cserével támadnék először, ezek egyszerűek. Ha más a baj, akkor keresni kell másik váltót, esetleg összetörni a malacot. Bár ez Nálatok nem nagy ügy... :-))))

A kinyomócsapágy jelen esetben szerintem kizárható.

'81 Hecho en México
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #18516 Dátum: 2007 Augusztus 24, 15:24:25 »

Én kinyomócsapágy és váltóolaj cserével támadnék először, ezek egyszerűek. Ha más a baj, akkor keresni kell másik váltót, esetleg összetörni a malacot. Bár ez Nálatok nem nagy ügy... :-))))
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #18515 Dátum: 2007 Augusztus 24, 14:28:30 »

Segítsetek távdiagnoszták!
A bordó boginak lett egy kis kehe Abaligetről hazafelé jövet. Jelzem, egyik pillanatról a másikra, és egyik versenyen sem indultunk vele, csak lazán leboggantottunk, majd indultunk haza, ahogy azt kell  Wink.
Kb. 2 km után elkezdett üresben és sebességben is (ha leléptél a gázról) morogni  Cry. De valami brutál hangon. Ha fékezek, vagy ismét kicsit rálépek a gázra a morgás elhallgat.  Huh
Szépen hazahozott minket, nem melegedett fel semmije. Levettük mind a 4 kereket, nem csapágy gond. Valaki azt mondta váltó probléma, de meg kellene erősíteni ezt a leírt tünetek alapján. A morgáson kívül más baja nincs, megy szépen, indul pöccre, sebességek megvannak, nem dobálja ki őket, alapjárat van, szóval minden faszogányos, leszámítva a borzalmas mély morgást és enyhe kasztnirezonálást a fent említett 2 esetben. Ha egy mód van rá, tuti tippeket kérek lécci'! Nem akarom végigcsinálni azt a cirkuszt, mint amikor a fehér nem indult (aztán csak a tank volt koszos  Smiley...., de kicseréltették velünk a fél motort Undecided..., mire Mareszhez jutott Cheesy).

Diffire tippelnék inkább, tolóüzemben valami miatt búg, fékezésnél vagy gázadásnál pedig másik irányban van terhelve, és ott hallgat. Olajszintet kéne nézni, esetleg olaj állagát, esetleg felemelve és a kereket üresben forgatva, hogy honnan jő a hang.
Ha a váltó rész lenne, ott leginkább kinyomócsapágy vagy nyelestengely-csapágy szokott szólni, de azoknak más a tünete szerintem.
De várjál még, hátha másnak más tippje lesz.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #18514 Dátum: 2007 Augusztus 24, 14:05:28 »

na ezt most biztos nem értem

http://en.wikipedia.org/wiki/Flat_engine
Nem elérhető batka
Hozzászólások: 2

« Hozzászólás #18513 Dátum: 2007 Augusztus 24, 14:02:20 »

Sziasztok!

Bocsánat, nem pont motordiagnosztikai kérdésem van. Csupán az érdekelne, hogy egy 1970-es Typ3 Variant elejét (homlokfal, motorháztető, sárvédők) át lehet-e építeni a régi fajtájúra úgy, hogy a fő szerkezetekhez ne kelljen hozzányúlni?

Segítségeteket, előre is köszönöm!

Nem elérhető zsipi
Hozzászólások: 149


« Hozzászólás #18512 Dátum: 2007 Augusztus 24, 13:55:51 »

Segítsetek távdiagnoszták!
A bordó boginak lett egy kis kehe Abaligetről hazafelé jövet. Jelzem, egyik pillanatról a másikra, és egyik versenyen sem indultunk vele, csak lazán leboggantottunk, majd indultunk haza, ahogy azt kell  Wink.
Kb. 2 km után elkezdett üresben és sebességben is (ha leléptél a gázról) morogni  Cry. De valami brutál hangon. Ha fékezek, vagy ismét kicsit rálépek a gázra a morgás elhallgat.  Huh
Szépen hazahozott minket, nem melegedett fel semmije. Levettük mind a 4 kereket, nem csapágy gond. Valaki azt mondta váltó probléma, de meg kellene erősíteni ezt a leírt tünetek alapján. A morgáson kívül más baja nincs, megy szépen, indul pöccre, sebességek megvannak, nem dobálja ki őket, alapjárat van, szóval minden faszogányos, leszámítva a borzalmas mély morgást és enyhe kasztnirezonálást a fent említett 2 esetben. Ha egy mód van rá, tuti tippeket kérek lécci'! Nem akarom végigcsinálni azt a cirkuszt, mint amikor a fehér nem indult (aztán csak a tank volt koszos  Smiley...., de kicseréltették velünk a fél motort Undecided..., mire Mareszhez jutott Cheesy).
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #18511 Dátum: 2007 Augusztus 24, 13:39:33 »

12 hengeres 180 fokos V12. A boxernél szemben dolgoznak a hengerek.

na ezt most biztos nem értem
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #18510 Dátum: 2007 Augusztus 24, 13:25:27 »

Ferrari Testarossa motor, 12 hengeres boxer
beépítve így néz ki:

12 hengeres 180 fokos V12. A boxernél szemben dolgoznak a hengerek. A Ferrari nem nagyon épített boxert. Meg olyan motort sem, ami elmegy 40e -nél többet. Wink Az a Porsche.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Augusztus 24, 13:27:38 írta te_o »

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18509 Dátum: 2007 Augusztus 24, 08:27:21 »

ez a gombhoz a kabát esete.

de itt a gomb egy rózsaszín csillámos, a kabát meg egy szép szövet.

Igen-igen,én is tudom,hogy kicsit sántít a hátulja,de úgy nézzétek,hogy nem vehetem le a lököst...Ennek egyéb oka van,amit itt inkább nem részletezek,de fogjátok fel úgy,hogy ígéretből...
Na szóval így kéne összehozni egy formát,ami nem ratyi...(még annak ellenére sem,h.rajt marad... )
A gumikat tudomásul vettem és felírtam  Smiley
Az elejével kéne még valamit kezdeni,de nem akarom megint karosszériáshoz,meg fényezőhöz küldeni,hogy befoltozza a lukakat amúgy is már annyit vártam a kettő miatt...
Azt viszont én sem akarom,h.(ahogy SiD is írta) a 80-as évekbeli szárnyas,szélesített bogikra hajazzon...
Sz'al mit kéne rá tenni...?Ködlámpa?Lökhárító nélkül,h.csak a kasztniból (lökh.helyéből) jön ki?Vagy,ha normál lökhárítót teszek rá az megint nem passzol a hátsóhoz...(meg az nem is tetszik...)


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető BigBen
Hozzászólások: 508


« Hozzászólás #18508 Dátum: 2007 Augusztus 24, 08:17:31 »

BigBen!
Ugyan írtad, hogy a hátsó lökhárítót biztosan meghagyod, de azért én megjegyezném, hogy ez a lökhárító kb 20 éve (itthon is legalább 10 éve) kiment a divatból, egész egyszerűen nevetségessé teszed vele az autót. Kár érte. Akkor már inkább tegyél T-bar-t hátra is.
Gumiból meg 185/65-öt vagy 195/65-öt hátra, szolíd ültetéshez pedig 175/60-at előre. Kipróbáltan így lesz a legarányosabb, legjobb kiállása az autónak (szolíd ültetéssel és 5.5"-ös felnikkel számolva).


Igen-igen,én is tudom,hogy kicsit sántít a hátulja,de úgy nézzétek,hogy nem vehetem le a lököst...Ennek egyéb oka van,amit itt inkább nem részletezek,de fogjátok fel úgy,hogy ígéretből...
Na szóval így kéne összehozni egy formát,ami nem ratyi...(még annak ellenére sem,h.rajt marad... )
A gumikat tudomásul vettem és felírtam  Smiley
Az elejével kéne még valamit kezdeni,de nem akarom megint karosszériáshoz,meg fényezőhöz küldeni,hogy befoltozza a lukakat amúgy is már annyit vártam a kettő miatt...
Azt viszont én sem akarom,h.(ahogy SiD is írta) a 80-as évekbeli szárnyas,szélesített bogikra hajazzon...
Sz'al mit kéne rá tenni...?Ködlámpa?Lökhárító nélkül,h.csak a kasztniból (lökh.helyéből) jön ki?Vagy,ha normál lökhárítót teszek rá az megint nem passzol a hátsóhoz...(meg az nem is tetszik...)
 Cry  Cry  Cry
« Utoljára szerkesztve: 2007 Augusztus 24, 08:26:59 írta BigBen »
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #18507 Dátum: 2007 Augusztus 24, 00:34:17 »

Hali

A kocsim, magas fordulaton 3.ba monnyuk 70 80 nal neha meg meg akad egy pillanatra és nagy gaznal, cisszeg meg puffod neha amiko megakat durran??? gyujtas Huh?? elállítodott??
ma beraktam egy benzinszurőt, és azt vettem észre h nagyon tisztan megy jol huz jobban megy mint ment(a szűrő előtt)...de ugy veszem eszre h jobban melegszik is Roll Eyes ilyen lehet vagy csak az en paranoiám?? már hogy egy benzinszűrő ilyet csinal? Grin
köszi
üdvw

talán valami szmötyit is megmozgattál, mert benzinszűrőnél lehet nem ment át kellő benzin mennyiség mostmeg van egy kis dugulás a karbidban.
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #18506 Dátum: 2007 Augusztus 24, 00:25:45 »

Hali

A kocsim, magas fordulaton 3.ba monnyuk 70 80 nal neha meg meg akad egy pillanatra és nagy gaznal, cisszeg meg puffod neha amiko megakat durran??? gyujtas Huh?? elállítodott??
ma beraktam egy benzinszurőt, és azt vettem észre h nagyon tisztan megy jol huz jobban megy mint ment(a szűrő előtt)...de ugy veszem eszre h jobban melegszik is Roll Eyes ilyen lehet vagy csak az en paranoiám?? már hogy egy benzinszűrő ilyet csinal? Grin
köszi
üdvw
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27147


« Hozzászólás #18505 Dátum: 2007 Augusztus 23, 22:52:26 »

nálam látszik az első képen. színrefújt műanyag, olyan, amit a szárnyas/szélesített bogarakra raktak a 80-as években.
jah, így megvan Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #18504 Dátum: 2007 Augusztus 23, 21:54:37 »

Ferrari Testarossa motor, 12 hengeres boxer
beépítve így néz ki:


ahamm, szóval mégiscsak hajómotor ;-)
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #18503 Dátum: 2007 Augusztus 23, 21:47:19 »

ez meg mifaszom? hajómotor? ;-)

Ferrari Testarossa motor, 12 hengeres boxer
beépítve így néz ki:

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #18502 Dátum: 2007 Augusztus 23, 21:29:54 »

Na, ki építi ezt be a bogarába?



ez meg mifaszom? hajómotor? ;-)
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #18501 Dátum: 2007 Augusztus 23, 21:25:28 »

Na, ki építi ezt be a bogarába?



[melléklet törölve az admin által]

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #18500 Dátum: 2007 Augusztus 23, 19:03:38 »

milyen a hátsó lökhárító? nem látom jól
nálam látszik az első képen. színrefújt műanyag, olyan, amit a szárnyas/szélesített bogarakra raktak a 80-as években.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27147


« Hozzászólás #18499 Dátum: 2007 Augusztus 23, 17:44:32 »

BigBen!
Ugyan írtad, hogy a hátsó lökhárítót biztosan meghagyod, de azért én megjegyezném, hogy ez a lökhárító kb 20 éve (itthon is legalább 10 éve) kiment a divatból, egész egyszerűen nevetségessé teszed vele az autót. Kár érte. Akkor már inkább tegyél T-bar-t hátra is.
Gumiból meg 185/65-öt vagy 195/65-öt hátra, szolíd ültetéshez pedig 175/60-at előre. Kipróbáltan így lesz a legarányosabb, legjobb kiállása az autónak (szolíd ültetéssel és 5.5"-ös felnikkel számolva).

milyen a hátsó lökhárító? nem látom jól

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #18498 Dátum: 2007 Augusztus 23, 17:35:56 »

BigBen!
Ugyan írtad, hogy a hátsó lökhárítót biztosan meghagyod, de azért én megjegyezném, hogy ez a lökhárító kb 20 éve (itthon is legalább 10 éve) kiment a divatból, egész egyszerűen nevetségessé teszed vele az autót. Kár érte. Akkor már inkább tegyél T-bar-t hátra is.
Gumiból meg 185/65-öt vagy 195/65-öt hátra, szolíd ültetéshez pedig 175/60-at előre. Kipróbáltan így lesz a legarányosabb, legjobb kiállása az autónak (szolíd ültetéssel és 5.5"-ös felnikkel számolva).

Még egy kis segítség kéne...Most alakul még csak a Bogi arculata,és lenne egy-két dolog,amiben nem tudtam még dönteni...
Ezért megkérdezlek titeket is,mi a véleményetek.Nyugodtan tessék fikázni,az a lényege!
...
2.Sokan hülyének fognak nézni,és azt fogják mondani (jogosan),hogy a hátsó lökhárító miatt(amit tuti rajt hagyok) nem passzol a kocsira a T-lökhárító    előre.Ami így is van,de stíluskeveredés ide,vagy oda,szerintem így a legszebb a Bogár eleje.Baromi jól néz ki ha nem takarja el ilyen-olyan nagy lökös azt a szép nóziját... Szóval ha felteszem a T-t inkább ne is menjek el egy találkozóra se,mert megdobáltok tojással,vagy azért annyira nem lesz gáz...
3.Nagyon randa rajt a peres gumi,vagy maradhat?(lesz egy pár centis ültetés elöl,ami kompenzálja szerintem a dolgot...)
...

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #18497 Dátum: 2007 Augusztus 23, 15:39:44 »

http://www.lapszabaszat.hu/egyeblapok.htm
http://www.lapszabaszat.hu/info.htm
Google a barátod.
Kulcsszavak: lapszabászat; bútorhátlap; MDF; farostlemez; 3mm;

a "szeretnék olyan fa lapot amilyenre a Bogárban a kárpitot ragasztják" keresőszóra nem adott ki semmit...  Grin Grin Grin

Nekem pl a siposbence és a mátézoli a barátom  Grin

amúgy köszi  Cheesy
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #18496 Dátum: 2007 Augusztus 23, 15:22:57 »

Féltengelyricniről, nincs kép?
Jól sejtem, hogy az a régi ment vissza?

a féltengelynek semmi baja, azt még hitler faragta  Wink csak a dob lett cserélve. rossz anyagminőség volt a hiba oka  Tongue

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
1303LS
« Hozzászólás #18495 Dátum: 2007 Augusztus 23, 15:17:48 »

Na kérem szépen, kiderült, hogy hova szökött el az a hatalmas nyomaték  Shocked


a féltengely(német) nagyon szépen ki esztergálta a fékdobból(brazil) a ricniket... Megyó egy fél nap alatt meg is csinálta, bontott eredeti német került fel. legyorsulok mindenkit  Cool

a régi brazil és a mégrégebbi német  Wink

Féltengelyricniről, nincs kép?
Jól sejtem, hogy az a régi ment vissza?
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #18494 Dátum: 2007 Augusztus 23, 15:14:25 »

Na kérem szépen, kiderült, hogy hova szökött el az a hatalmas nyomaték  Shocked


a féltengely(német) nagyon szépen ki esztergálta a fékdobból(brazil) a ricniket... Megyó egy fél nap alatt meg is csinálta, bontott eredeti német került fel. legyorsulok mindenkit  Cool

a régi brazil és a mégrégebbi német  Wink


[melléklet törölve az admin által]

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
1303LS
« Hozzászólás #18493 Dátum: 2007 Augusztus 23, 14:10:09 »

Ilyet pesten hol találok? ára kb mennyi? (m2)
http://www.lapszabaszat.hu/egyeblapok.htm
http://www.lapszabaszat.hu/info.htm
Google a barátod.
Kulcsszavak: lapszabászat; bútorhátlap; MDF; farostlemez; 3mm;
« Utoljára szerkesztve: 2007 Augusztus 23, 14:14:15 írta 1303LS »
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #18492 Dátum: 2007 Augusztus 23, 13:30:51 »


- vettem egy tábla funérlemezt a bútorsztalos kis/nagykerben


Ilyet pesten hol találok? ára kb mennyi? (m2)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27147


« Hozzászólás #18491 Dátum: 2007 Augusztus 23, 11:44:46 »

Még egy kis segítség kéne...Most alakul még csak a Bogi arculata,és lenne egy-két dolog,amiben nem tudtam még dönteni...
Ezért megkérdezlek titeket is,mi a véleményetek.Nyugodtan tessék fikázni,az a lényege!

1. Legyenek-é díszlécek,vagy ne?...(eddig a "ne" mellett vagyok,de sztem ezt majd a legvégén fogom eldönteni... )
2.Sokan hülyének fognak nézni,és azt fogják mondani (jogosan),hogy a hátsó lökhárító miatt(amit tuti rajt hagyok) nem passzol a kocsira a T-lökhárító    előre.Ami így is van,de stíluskeveredés ide,vagy oda,szerintem így a legszebb a Bogár eleje.Baromi jól néz ki ha nem takarja el ilyen-olyan nagy lökös azt a szép nóziját... Szóval ha felteszem a T-t inkább ne is menjek el egy találkozóra se,mert megdobáltok tojással,vagy azért annyira nem lesz gáz...
3.Nagyon randa rajt a peres gumi,vagy maradhat?(lesz egy pár centis ültetés elöl,ami kompenzálja szerintem a dolgot...)
4.Maradjon az eredeti fényszóró(megvan mindkettő,csak nincs feltéve),vagy érdemes vennem ÉNDZSÖL ÁJZ,vagy PÁVÖR LÚÚK pupillákat?

Ezekben várom segítségeteket...A képek segítenek
Köszi
a díszléceket az elején kéne eldönteni, lefalazni a lyukakat és utna lefényezni, ha nem akarsz
szerintem hülyén néz ki keverve, akkor már hátra is azt raknék
minek a peres gumi?
eredeti fényszóró elsőre, bár a többi stíílusjegy is befolyásolja

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29089


Road Force One

« Hozzászólás #18490 Dátum: 2007 Augusztus 23, 11:40:48 »

szerintem nem vészes.
dekopírral kb 10 perc.
a felső felfogatást kell még megoldani, az hiltiszalag+popszegecs kombinációval pont jó.

303-asba lehet, hogy másabb betenni, azt nem tudom, hogy annak milyen a belseje, de sima 1300-asba faszán bepattan.

Köszi!
Bár Robpanzer ígérte, hogy beszél a nagypapájával, mert ők már gyártottak bele házilag, és legfeljebb megnézem az ővékét..
Meg meg kell valahogyan oldani, a biztosítékokhoz való hozzáférést is...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BigBen
Hozzászólások: 508


« Hozzászólás #18489 Dátum: 2007 Augusztus 23, 11:28:49 »

+ez

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető BigBen
Hozzászólások: 508


« Hozzászólás #18488 Dátum: 2007 Augusztus 23, 11:28:20 »

Még egy kis segítség kéne...Most alakul még csak a Bogi arculata,és lenne egy-két dolog,amiben nem tudtam még dönteni...
Ezért megkérdezlek titeket is,mi a véleményetek.Nyugodtan tessék fikázni,az a lényege!

1. Legyenek-é díszlécek,vagy ne?...(eddig a "ne" mellett vagyok,de sztem ezt majd a legvégén fogom eldönteni... )
2.Sokan hülyének fognak nézni,és azt fogják mondani (jogosan),hogy a hátsó lökhárító miatt(amit tuti rajt hagyok) nem passzol a kocsira a T-lökhárító    előre.Ami így is van,de stíluskeveredés ide,vagy oda,szerintem így a legszebb a Bogár eleje.Baromi jól néz ki ha nem takarja el ilyen-olyan nagy lökös azt a szép nóziját... Szóval ha felteszem a T-t inkább ne is menjek el egy találkozóra se,mert megdobáltok tojással,vagy azért annyira nem lesz gáz...
3.Nagyon randa rajt a peres gumi,vagy maradhat?(lesz egy pár centis ültetés elöl,ami kompenzálja szerintem a dolgot...)
4.Maradjon az eredeti fényszóró(megvan mindkettő,csak nincs feltéve),vagy érdemes vennem ÉNDZSÖL ÁJZ,vagy PÁVÖR LÚÚK pupillákat?

Ezekben várom segítségeteket...A képek segítenek
Köszi

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #18487 Dátum: 2007 Augusztus 23, 11:04:04 »

Sokat kell farigcsálni rajta?

szerintem nem vészes.
dekopírral kb 10 perc.
a felső felfogatást kell még megoldani, az hiltiszalag+popszegecs kombinációval pont jó.

303-asba lehet, hogy másabb betenni, azt nem tudom, hogy annak milyen a belseje, de sima 1300-asba faszán bepattan.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #18486 Dátum: 2007 Augusztus 23, 10:57:50 »

Gumiszigetelés az ajtóhoz+csomagtetőhöz,kis T-lökhárító,az a kis ovális gumiizé,ami oda kell,ahol a lökhárító kijön a kasztniból...
T lökhárító volt a Maresznak eladó.
Bár szerintem az csúnya. mármint maga a T-bar, nem a Mareszé.  Undecided
Nem elérhető BigBen
Hozzászólások: 508


« Hozzászólás #18485 Dátum: 2007 Augusztus 23, 10:57:25 »

Akkor jársz szerintem a legjobban, ha felhívod őket, és az adott árajánlat alapján eldöntöd, hogy hova mész. Valószínűleg valami az egyiknél olcsóbb valami a másiknál.



THX
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18484 Dátum: 2007 Augusztus 23, 10:54:34 »

Akkor jársz szerintem a legjobban, ha felhívod őket, és az adott árajánlat alapján eldöntöd, hogy hova mész. Valószínűleg valami az egyiknél olcsóbb valami a másiknál.

Gumiszigetelés az ajtóhoz+csomagtetőhöz,kis T-lökhárító,az a kis ovális gumiizé,ami oda kell,ahol a lökhárító kijön a kasztniból...

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető BigBen
Hozzászólások: 508


« Hozzászólás #18483 Dátum: 2007 Augusztus 23, 10:48:28 »

Attól függ mit.

Gumiszigetelés az ajtóhoz+csomagtetőhöz,kis T-lökhárító,az a kis ovális gumiizé,ami oda kell,ahol a lökhárító kijön a kasztniból...
Oldalak: 1 ... 1548 1549 1550 1551 1552 [1553] 1554 1555 1556 1557 1558 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.334 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.