www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Június 23, 14:10:57

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921180 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1544 1545 1546 1547 1548 [1549] 1550 1551 1552 1553 1554 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 12830302 alkalommal)
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #18657 Dátum: 2007 Augusztus 29, 16:00:00 »

volt egy érdekes teszt az állítólag c műsorban, hogy a feszültség laatt lévő sínre pisálva meg lehet e halni áramütéstől. áht elég hosszú pöcsk ell hozzá, mert fél méter felett nem volt összefüggő a vízsugár, nemhinném, hogy a beeső eső rövidre zárna ott bármit. ha jól értettem amit írtál Smiley

Feszültség kérdése, a villám egész nagy hézagokat is átüt...
Amúgy mondjuk a gyertyapipa és a test között is át tud húzni, ha vizes, vagy a kábelcsati és a motor lemeze között, vagy mittomén. 15e V azért át tud húzni szépen, a nagyfesz gyújtás elemei körül meg mindenütt test van.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Tyrsec
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #18656 Dátum: 2007 Augusztus 29, 15:38:20 »

Csak ott van neki vályú vagy külső "eresz". Gyárilag.
Amúgy sokat elvisel a rendszer, nyilván, de okozhat gondot is, ha a nagyfesz véletlenül éppen nem a kábelen keresztül akar eljutni a testre. Mondjuk ha egész éjjel nyitva volt, és ázott. Persze menet közben nem hiszem, hogy okoz bármit, elég meleg a motor ahhoz, hogy el is párologjon.
az is igaz  Roll Eyes
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #18655 Dátum: 2007 Augusztus 29, 15:14:59 »

Csak ott van neki vályú vagy külső "eresz". Gyárilag.
Amúgy sokat elvisel a rendszer, nyilván, de okozhat gondot is, ha a nagyfesz véletlenül éppen nem a kábelen keresztül akar eljutni a testre. Mondjuk ha egész éjjel nyitva volt, és ázott. Persze menet közben nem hiszem, hogy okoz bármit, elég meleg a motor ahhoz, hogy el is párologjon.
volt egy érdekes teszt az állítólag c műsorban, hogy a feszültség laatt lévő sínre pisálva meg lehet e halni áramütéstől. áht elég hosszú pöcsk ell hozzá, mert fél méter felett nem volt összefüggő a vízsugár, nemhinném, hogy a beeső eső rövidre zárna ott bármit. ha jól értettem amit írtál Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #18654 Dátum: 2007 Augusztus 29, 15:13:13 »

Az elosztó hajszálrepedései leszenk bizesek, de ez a párától is lehet.

ha repedt az elosztófedél már régen rossz. a reggeli pára is bemegy ott, ahol levegőt kapna a motor

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #18653 Dátum: 2007 Augusztus 29, 15:04:02 »

A racsos tetokon ugyanannyi az esely a parasodasra, es az gyari megoldas....
Csak ott van neki vályú vagy külső "eresz". Gyárilag.
Amúgy sokat elvisel a rendszer, nyilván, de okozhat gondot is, ha a nagyfesz véletlenül éppen nem a kábelen keresztül akar eljutni a testre. Mondjuk ha egész éjjel nyitva volt, és ázott. Persze menet közben nem hiszem, hogy okoz bármit, elég meleg a motor ahhoz, hogy el is párologjon.

VW Beetle - the original since 1938
1303LS
« Hozzászólás #18652 Dátum: 2007 Augusztus 29, 14:56:06 »

én is ezen filóztam, hogy az elosztó max akkor ázik be, ha már alulról addig ér a víz  Grin én is filóztam rajta, hogy ronda, vagy furcsán szép, de még nem döntöttem el
Az elosztó hajszálrepedései leszenk bizesek, de ez a párától is lehet.
Nem elérhető Tyrsec
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #18651 Dátum: 2007 Augusztus 29, 14:54:27 »

A racsos tetokon ugyanannyi az esely a parasodasra, es az gyari megoldas....
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #18650 Dátum: 2007 Augusztus 29, 12:51:53 »

felülről igencsak vízzáró az elosztófedél.
nézd meg jól a kialakítását.

az egyetlen probléma a kiemeléssel, hogy ronda.
nem is a beázással van gond, hanem ha lepárásodik belülről az elosztó ,na az cumi mert a szikrák mindenhol fognak ugráni  ott ahol nem kell Grin

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #18649 Dátum: 2007 Augusztus 29, 10:50:17 »

felülről igencsak vízzáró az elosztófedél.
nézd meg jól a kialakítását.

az egyetlen probléma a kiemeléssel, hogy ronda.
én is ezen filóztam, hogy az elosztó max akkor ázik be, ha már alulról addig ér a víz  Grin én is filóztam rajta, hogy ronda, vagy furcsán szép, de még nem döntöttem el

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #18648 Dátum: 2007 Augusztus 29, 10:40:08 »

Ha nyitva van felülről, akkor nem tud jobban beleesni a víz?
Azért az elosztófedél nem annyira vízzáró....
Mondjuk még csak az előző Bogaramnak mostam le nagynyomásúval a motorterét, és az beindult ezután is, de azért mérget nem vennék rá, hogy Öcsisajt is így lenne a dologgal...

felülről igencsak vízzáró az elosztófedél.
nézd meg jól a kialakítását.

az egyetlen probléma a kiemeléssel, hogy ronda.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29077


Road Force One

« Hozzászólás #18647 Dátum: 2007 Augusztus 29, 10:39:05 »

Az igaz, hogy a Bogár aerodinamikája nem rossz, mert menetközben, szakadó esőben is annyi víz jut csak a hátsó szélvédőre, ami hátrafolyik a tetőről...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29077


Road Force One

« Hozzászólás #18646 Dátum: 2007 Augusztus 29, 10:37:18 »

meg kell állni, akkor miért probléma?
jobban esik bele a víz?
én még télen is használtam kiemelővel.
fél méteres hó lepte a motort, oszt leszartam erősen....és működött

Ha nyitva van felülről, akkor nem tud jobban beleesni a víz?
Azért az elosztófedél nem annyira vízzáró....
Mondjuk még csak az előző Bogaramnak mostam le nagynyomásúval a motorterét, és az beindult ezután is, de azért mérget nem vennék rá, hogy Öcsisajt is így lenne a dologgal...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #18645 Dátum: 2007 Augusztus 29, 10:35:32 »

meg kell állni, akkor miért probléma?
jobban esik bele a víz?
én még télen is használtam kiemelővel.
fél méteres hó lepte a motort, oszt leszartam erősen....és működött
én hóban még nem, de kibaszott nagy felhőszakadásban simán használtam, indult, ment

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #18644 Dátum: 2007 Augusztus 29, 10:34:06 »

Kifejezetten nem is menet közbenre gondoltamn, hanem, ha meg kell állni valahol....
Ugyan Öcsisajt még nem nagyon ázott úgy be, hogy nem menjen, vagy induljon el, de azért nem természetes hogy a motortérbe mehet a víz, ahogy esik...
Szerintem...

meg kell állni, akkor miért probléma?
jobban esik bele a víz?
én még télen is használtam kiemelővel.
fél méteres hó lepte a motort, oszt leszartam erősen....és működött



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #18643 Dátum: 2007 Augusztus 29, 10:33:05 »

no mivel nem hagyott nyugodni a dolog elkeztem keresni a keresővel, hogy ki csinált ilyen megoldásu kiemelőt és Melák kollégához jutottam el.

sompi faternak is ilyesmije van.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29077


Road Force One

« Hozzászólás #18642 Dátum: 2007 Augusztus 29, 10:03:29 »

esőben sem lesz semmi baja

Kifejezetten nem is menet közbenre gondoltamn, hanem, ha meg kell állni valahol....
Ugyan Öcsisajt még nem nagyon ázott úgy be, hogy nem menjen, vagy induljon el, de azért nem természetes hogy a motortérbe mehet a víz, ahogy esik...
Szerintem...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #18641 Dátum: 2007 Augusztus 29, 08:50:35 »

Nekem is tetszik!Küldjek tartót?Egyébként mintha Bitusnál ugyanezt láttam volna!
no mivel nem hagyott nyugodni a dolog elkeztem keresni a keresővel, hogy ki csinált ilyen megoldásu kiemelőt és Melák kollégához jutottam el.

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #18640 Dátum: 2007 Augusztus 29, 08:23:03 »

Én sem gondolokodtam még nagyon ezen, mert eddig még a legnagyobb melegben sem vettem észre, hogy gondja lenne a mocimnak...
Bár kétségtelenül jól mutat is egy iylen, ha igényesen meg van szerkesztve, de a fix kiemelős meg azért nem tetszik annyira, mert egy eső estén nem állhatok neki leszerelni...
Szóval, hasznos és jó kütyü lehet, amit ESZ szerkesztett. Grin
esőben sem lesz semmi baja

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29077


Road Force One

« Hozzászólás #18639 Dátum: 2007 Augusztus 29, 07:53:21 »

nem tuningolt mocikoz szerintem felesleges nyűg egy ilyen kiemelő (egyébként ötletes az ESZ-féle cucc)...

Én sem gondolokodtam még nagyon ezen, mert eddig még a legnagyobb melegben sem vettem észre, hogy gondja lenne a mocimnak...
Bár kétségtelenül jól mutat is egy iylen, ha igényesen meg van szerkesztve, de a fix kiemelős meg azért nem tetszik annyira, mert egy eső estén nem állhatok neki leszerelni...
Szóval, hasznos és jó kütyü lehet, amit ESZ szerkesztett. Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #18638 Dátum: 2007 Augusztus 29, 07:46:43 »

nem tuningolt mocikoz szerintem felesleges nyűg egy ilyen kiemelő (egyébként ötletes az ESZ-féle cucc)...

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29077


Road Force One

« Hozzászólás #18637 Dátum: 2007 Augusztus 29, 07:11:21 »

sajnos a zárnál is alakitani kell egy kicsit ,ugyanis nem az az ív közepe a zárnyelv ,hanem a géptető vége de már ez is ki van tervelve, egymás mögött lesz 2 nyelv(kb 1 centire egymás mögött , már az agyban vizuálisan szemlélve elképzelve működik a dolog Grin) és pont klappolni fog minden, a hétvégén megcsinálom azt is Wink majd tolok arrol is képet

Ettől tartottam, hogy ott is kell alakítgatni... Majd azért megnézném a megoldást...
Megér ennyi hegesztrést, alakítást, azért....
Vagy kisebb kiemelésnél is ennyi gond lenne vele?

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #18636 Dátum: 2007 Augusztus 29, 06:51:46 »

Ja. Nekem nem áll le... Hibás? Grin
Igen.

"Visszahívnak 12000000 VWbogarat, mert a gyár ezekbe elfelejtette beépíteni a lefulladást segítő "bugot".
www.fekezlefulladvisszahiv.com
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #18635 Dátum: 2007 Augusztus 29, 02:01:02 »

melegíteni kell.

Van valami trükkje a T2-es kormányműről a kar leszedésének ? A csapágy lehuzató mindig leugrik, viszont a kar meg sem mozdult. Valami ötlet? Vagy csak kicsi volt az erő.....
 
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #18634 Dátum: 2007 Augusztus 28, 22:49:30 »

Ja. Nekem nem áll le... Hibás? Grin
nem fékezel eléggé

igen, valami probléma van.
nézesd meg blekkpivel :-))
én nem mondtam, hogy normális, ha lefullad, kérdeztem

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13991


30-347-1939

« Hozzászólás #18633 Dátum: 2007 Augusztus 28, 22:12:30 »

elfogyott a géptetőtartóm , egyet elrontottam míg a megfelelő szöget eltaláltam , most perpill ez az egy kész létező darab az országban  Grin, ha télen majd ráérek jó kis forraltbor mellet csinálok egy párat Wink
Nekem is tetszik!Küldjek tartót?Egyébként mintha Bitusnál ugyanezt láttam volna!

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #18632 Dátum: 2007 Augusztus 28, 21:51:53 »

Ja. Nekem nem áll le... Hibás? Grin

igen, valami probléma van.
nézesd meg blekkpivel :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #18631 Dátum: 2007 Augusztus 28, 21:29:48 »

Cheesy
aztán 10 év mulva meg beírja ide valaki, hogy vettem egy mehikánert és képzeljétek valami papa mit gányolt bele  Grin Cool
de komolyan, szerintem inkább mosd ki a karbit timsós vízben. azt hiszem Bácsi Győző ajánlotta többek közt
Ja. Nekem nem áll le... Hibás? Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #18630 Dátum: 2007 Augusztus 28, 21:05:56 »


szerintem szerelj egy régi kakukkos óra toboz alakú súlyát a gázpedálra valahová a tetejére, hogy amikor fékezel ezen toboz alakú súly tehetetlenségénél fogva fog neked nyomni egy gyenge gázfröccsöt, oszt már jó is! s nem kellett szétszedni semmit... Grin Grin Grin

dehogy, a fékpedál nyelére kell hegeszteni egy okosan meghajlított laposvasat, ami kemény fékezésnél egy kicsit megnyomja a gázpedált is ;-)
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #18629 Dátum: 2007 Augusztus 28, 21:03:56 »

szóval ki kéne pucolnom a szívócsövet, az előmelegítőt, új karbi talp tömítést betenni és kipucolni a karbit?
előbb dobom össze az áramkört Cheesy


szerintem szerelj egy régi kakukkos óra toboz alakú súlyát a gázpedálra valahová a tetejére, hogy amikor fékezel ezen toboz alakú súly tehetetlenségénél fogva fog neked nyomni egy gyenge gázfröccsöt, oszt már jó is! s nem kellett szétszedni semmit... Grin Grin Grin
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #18628 Dátum: 2007 Augusztus 28, 20:58:14 »

Van valami trükkje a T2-es kormányműről a kar leszedésének ? A csapágy lehuzató mindig leugrik, viszont a kar meg sem mozdult. Valami ötlet? Vagy csak kicsi volt az erő.....
 

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #18627 Dátum: 2007 Augusztus 28, 20:02:44 »

kocka ászokért átnézed? Wink

najó, nagy duzzogva :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #18626 Dátum: 2007 Augusztus 28, 19:18:09 »

És itt még rendesen záródik alul?

sajnos a zárnál is alakitani kell egy kicsit ,ugyanis nem az az ív közepe a zárnyelv ,hanem a géptető vége de már ez is ki van tervelve, egymás mögött lesz 2 nyelv(kb 1 centire egymás mögött , már az agyban vizuálisan szemlélve elképzelve működik a dolog Grin) és pont klappolni fog minden, a hétvégén megcsinálom azt is Wink majd tolok arrol is képet
« Utoljára szerkesztve: 2007 Augusztus 28, 19:21:40 írta ESZ »

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29077


Road Force One

« Hozzászólás #18625 Dátum: 2007 Augusztus 28, 16:12:18 »

most meg lecsukva , alias 12 centit ásít

És itt még rendesen záródik alul?

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #18624 Dátum: 2007 Augusztus 28, 13:52:06 »

mert sóher buzik vagytok és nem fizetnétek meg rendesen :-PPP
kocka ászokért átnézed? Wink

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #18623 Dátum: 2007 Augusztus 28, 13:51:06 »

Szerintem vidd el Pityubácsihoz. Nem is értem miért nem ebből él meg....  Wink

mert sóher buzik vagytok és nem fizetnétek meg rendesen :-PPP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #18622 Dátum: 2007 Augusztus 28, 12:53:58 »

Szerintem vidd el Pityubácsihoz. Nem is értem miért nem ebből él meg....  Wink  Vagy lehet, hogy mind a 4 kocsijában magas volt a benzinszint?

szóval ki kéne pucolnom a szívócsövet, az előmelegítőt, új karbi talp tömítést betenni és kipucolni a karbit?
előbb dobom össze az áramkört Cheesy
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #18621 Dátum: 2007 Augusztus 28, 12:26:37 »

Forraljuk a bort ESZ-nek hórdószám!! Csináljon sokat. Szerintem lenne rá érdeklődés. Részemről biztos, mert én lusta vagyok kísérletezni a helyes szöggel stb..., amit lehet kapni kiemelőt avval nekem nem sikerült lecsuknom a tetőt (mert a hátfalra csukódott rá és nem a nyelvre).
« Utoljára szerkesztve: 2007 Augusztus 28, 12:29:20 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #18620 Dátum: 2007 Augusztus 28, 12:20:56 »

Nekem sem hajlamos leállni, mondjuk nem is sajnálom tőle az alapjáratot Smiley Inkább kicsit magasabb legyen, mintsemhogy mindig figyelni kelljen, hogy hopp, épp leakar fulladni  Cool

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #18619 Dátum: 2007 Augusztus 28, 12:20:48 »

szóval ki kéne pucolnom a szívócsövet, az előmelegítőt, új karbi talp tömítést betenni és kipucolni a karbit?
előbb dobom össze az áramkört Cheesy

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #18618 Dátum: 2007 Augusztus 28, 12:15:31 »

eddig egy bogaram volt 4 féle motorral, 4 féle karbival.
ha jól be volt állítva, és a szívórendszer letömítve (!), akkor egyik sem csinálta, pedig szoktam szépeket fékezni.

Így van. Ennyire nem konstrukciós hibás a Bogár. A "mágusokat" meg hagyjuk... (bocs, Mágus! Smiley )

Nálam konkrétan az segített sokat, amikor a szögletes tornyú AC -n kicseréltem a felső membránt (gy.k. visszacsapó szelep). De sokat segített a szívási rendszer javítása (szívócső-takarítás) is (de önmagában nem szüntette meg, csak csökkentette). Mindenesetre a jobb sarkam azóta is könnyen megtalálja a gázpedált... Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Oldalak: 1 ... 1544 1545 1546 1547 1548 [1549] 1550 1551 1552 1553 1554 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.143 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.