www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 00:03:40

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1571 1572 1573 1574 1575 [1576] 1577 1578 1579 1580 1581 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14781702 alkalommal)
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #17611 Dátum: 2007 Július 20, 21:15:41 »

Megvan a motorhibám diagnózisa: a 3. hengerben a dugattyú elégett  Cry

Kérdések a szakértő urakhoz:
-ebben az esetben, elég ha csak az elégett dugattyú + hengerdugó van kicserélve, vagy mind a négyet cserélni kell?
-mennyibe fájhat egy 1.6-os hengerdugó garnitúra?
-érdemes-e vele foglalkozni (egy komplett motorgenerálba nem akarok belefutni...), vagy egyszerübb lenne a szívátültetés - egy korrodált de jó motorú bogarat megvenni csak a motor miatt?

Érdeklődtem már egy szerelőnél, de ő azonnal a komplett generálra voksolt - 300 eFt (úgy, hogy az autót nem látta ). Ehhez tudni kell: a főtengely nem lötyög, tehát a csapágyak valószínüleg OK-k; a motor könnyedén átfordul tehát valószínüleg semmi trutyi nem égett rá a hengerek belsejére.



szükségmegoldásnak jó 1 hengerdugó cseréje, de a korrekt mind a négyé (az már rögtön egy gyűrűzés is)
viszont kell egy komplett tömítéskészlet is, mert a lyukas dugón át beledolgozott a blokkba, és vszeg kinyomta az összes tömítést
1.6-os hengerdugó bótban 50-60 között van, de havertól lehet olcsóbban is venni
motor miatt bogarat venni: felejtsd el
látatlanba 300-azó szerelő: felejtsd el
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #17610 Dátum: 2007 Július 20, 21:15:31 »

Na most jön a hitvita Wink
Protest OK - de mi a jobb - ha egy egész bogár megy a bontóba, vagy legalább a motorja hasznosul? Te is tudod, hogy vannak olyan kasztnik, amiket nem érdemes már felújítani. NEM gyilkolnék meg egy menthető bogarat csak a motorja miatt!
nem hitvita, de egy olyan bogiban a motor is olyan valószínűleg. aztán megveszed, szétkapod a motorod, összerakod, megint szar lesz, stb, ha nincs mázlid

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #17609 Dátum: 2007 Július 20, 21:14:49 »

azok elékeltek de ma is let egy közepes állapotú 12e

Köszi, írok neked privibe.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #17608 Dátum: 2007 Július 20, 21:13:48 »



a veszek egy kocsit a motorja miatt a többit kibaszom hozzáállás meg nem épp bogaras, emiatt is fogynak, ez nem a fogyazstói társadalom!
OTT A PONT!!

Tóth Zoltán
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #17607 Dátum: 2007 Július 20, 21:12:43 »

maresz asszem 2 garnitura dugót árult.

a veszek egy kocsit a motorja miatt a többit kibaszom hozzáállás meg nem épp bogaras, emiatt is fogynak, ez nem a fogyazstói társadalom!

Na most jön a hitvita Wink
Protest OK - de mi a jobb - ha egy egész bogár megy a bontóba, vagy legalább a motorja hasznosul? Te is tudod, hogy vannak olyan kasztnik, amiket nem érdemes már felújítani. NEM gyilkolnék meg egy menthető bogarat csak a motorja miatt!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #17606 Dátum: 2007 Július 20, 21:10:12 »

maresz asszem 2 garnitura dugót árult.

a veszek egy kocsit a motorja miatt a többit kibaszom hozzáállás meg nem épp bogaras, emiatt is fogynak, ez nem a fogyazstói társadalom!
azok elékeltek de ma is let egy közepes állapotú 12e

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #17605 Dátum: 2007 Július 20, 21:07:36 »

Megvan a motorhibám diagnózisa: a 3. hengerben a dugattyú elégett  Cry

Kérdések a szakértő urakhoz:
-ebben az esetben, elég ha csak az elégett dugattyú + hengerdugó van kicserélve, vagy mind a négyet cserélni kell?
-mennyibe fájhat egy 1.6-os hengerdugó garnitúra?
-érdemes-e vele foglalkozni (egy komplett motorgenerálba nem akarok belefutni...), vagy egyszerübb lenne a szívátültetés - egy korrodált de jó motorú bogarat megvenni csak a motor miatt?

Érdeklődtem már egy szerelőnél, de ő azonnal a komplett generálra voksolt - 300 eFt (úgy, hogy az autót nem látta ). Ehhez tudni kell: a főtengely nem lötyög, tehát a csapágyak valószínüleg OK-k; a motor könnyedén átfordul tehát valószínüleg semmi trutyi nem égett rá a hengerek belsejére.


maresz asszem 2 garnitura dugót árult.

a veszek egy kocsit a motorja miatt a többit kibaszom hozzáállás meg nem épp bogaras, emiatt is fogynak, ez nem a fogyazstói társadalom!

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #17604 Dátum: 2007 Július 20, 21:05:43 »

Megvan a motorhibám diagnózisa: a 3. hengerben a dugattyú elégett  Cry

Kérdések a szakértő urakhoz:
-ebben az esetben, elég ha csak az elégett dugattyú + hengerdugó van kicserélve, vagy mind a négyet cserélni kell?
-mennyibe fájhat egy 1.6-os hengerdugó garnitúra?
-érdemes-e vele foglalkozni (egy komplett motorgenerálba nem akarok belefutni...), vagy egyszerübb lenne a szívátültetés - egy korrodált de jó motorú bogarat megvenni csak a motor miatt?

Érdeklődtem már egy szerelőnél, de ő azonnal a komplett generálra voksolt - 300 eFt (úgy, hogy az autót nem látta ). Ehhez tudni kell: a főtengely nem lötyög, tehát a csapágyak valószínüleg OK-k; a motor könnyedén átfordul tehát valószínüleg semmi trutyi nem égett rá a hengerek belsejére.

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #17603 Dátum: 2007 Július 20, 20:51:16 »


                            ZSVSZ


bukta van ;-)))
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #17602 Dátum: 2007 Július 20, 20:46:29 »

Az a gáz hogy minimálisan az uszogházba van egy kis retek mintha homok lenne
Nem tudom,én még nem szedtem szét a porlasztót mióta bent van a szűrő

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #17601 Dátum: 2007 Július 20, 20:17:30 »

Nekem más szűrő nincs benne,de eddig semmi baj nem volt vele/miatta

Az a gáz hogy minimálisan az uszogházba van egy kis retek mintha homok lenne

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #17600 Dátum: 2007 Július 20, 20:14:29 »

Bocsi elfelejtetem irni nekem is ilyen van de az aprob szmötyit átereszti és papir szüröt is fel kel raknim
Nekem más szűrő nincs benne,de eddig semmi baj nem volt vele/miatta

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #17599 Dátum: 2007 Július 20, 19:58:59 »

Nekem üvegből van,hengeres és a két vége krómozott és elvileg szétszedhető és tisztítható(még nem próbáltam)Valami angol gyártmány talán,itthon nem tudom lehet e kapni,talán az Anglopartsnál Huh

Bocsi elfelejtetem irni nekem is ilyen van de az aprob szmötyit átereszti és papir szüröt is fel kel raknim

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #17598 Dátum: 2007 Július 20, 19:52:25 »

Ki milyen benya szüröt használ mert én felraktam egyet és a meleg kicsit átformálta várom a jobnál job ötleteket
Nekem üvegből van,hengeres és a két vége krómozott és elvileg szétszedhető és tisztítható(még nem próbáltam)Valami angol gyártmány talán,itthon nem tudom lehet e kapni,talán az Anglopartsnál Huh

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #17597 Dátum: 2007 Július 20, 19:44:19 »

hm. bssza+. Ugy hittem generátorom van. Gondolom nem olcsó, + talpazat is kell. Persze evidens, hogy generátor kell a zenéhez. 120W-os hangfalak voltak benne eddig  Shocked
« Utoljára szerkesztve: 2007 Július 20, 19:45:55 írta gyiik »
1303LS
« Hozzászólás #17596 Dátum: 2007 Július 20, 19:39:14 »

ok, elhiszem na Smiley

deviszont:
113 903 031 G ... 14V 30A 20 - ez generátor vagy dinamó? 420W az nem dinamó, (ha a V meg az A az SI rendszerben van) de ha rákerestem, alkatrésznek dinamót írt. Segítségnek még annyi, alapjáraton néhanap pislogott a piros G.
Asszem Te kérdezgetted a múltkor hogy mi merre mennyi áram, merthogy "zenét" akarsz tenni a bogárba, szerintem gonodlkodj egy generátorosra alakításon, ZSVSZ nem fogod megbánni (bár ezt konkrétan nem fogod érezni, míg ha dinamót hagysz benne a tologatás közben fogsz anyázni az biztos)
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #17595 Dátum: 2007 Július 20, 19:37:08 »

Ki milyen benya szüröt használ mert én felraktam egyet és a meleg kicsit átformálta várom a jobnál job ötleteket

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
1303LS
« Hozzászólás #17594 Dátum: 2007 Július 20, 19:36:14 »

14V 30A, ez pontosan a bogár dinamó. Legalábbis nekem ilyen(ek) vannak. De az a 30A csalóka, mert az csak a maximum padlógázon. Átlagban, jó ha 15 megvan.
Nem is tudtam hogy 30ampert nyom a dinamó, én jóval többet tippeltem volna.
Generátort neki oszt mehet a zene.
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #17593 Dátum: 2007 Július 20, 19:04:41 »

ok, elhiszem na Smiley

deviszont:
113 903 031 G ... 14V 30A 20 - ez generátor vagy dinamó? 420W az nem dinamó, (ha a V meg az A az SI rendszerben van) de ha rákerestem, alkatrésznek dinamót írt. Segítségnek még annyi, alapjáraton néhanap pislogott a piros G.

14V 30A, ez pontosan a bogár dinamó. Legalábbis nekem ilyen(ek) vannak. De az a 30A csalóka, mert az csak a maximum padlógázon. Átlagban, jó ha 15 megvan.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #17592 Dátum: 2007 Július 20, 18:55:26 »

ok, elhiszem na Smiley

deviszont:
113 903 031 G ... 14V 30A 20 - ez generátor vagy dinamó? 420W az nem dinamó, (ha a V meg az A az SI rendszerben van) de ha rákerestem, alkatrésznek dinamót írt. Segítségnek még annyi, alapjáraton néhanap pislogott a piros G.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #17591 Dátum: 2007 Július 20, 18:25:13 »

láttam csavarokat, de brutális, mintha ragasztva lenne. Vagy a csomagtarto felöl is lehetnek csavarok? (oda nem tudtam benézni mert 2m magasan álla csomtetön a cucc:D)
Pedig csavarozva van és egyben jön ki.

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #17590 Dátum: 2007 Július 20, 18:24:05 »

Tanacsot kerek!

Legutobbi muszaki alkalmaval mikor vittek a kocsimat muszakiztatni, mondtak, h vmit hegeszteni kellett rajta a szomszedos muhelyben jobb elol, meg is csinaltak, szepen lefujtak narancssarga alvazvedovel, idaig nincs is semmi gond. De mult heten, mikor a jobb elso kerek miatt megemeltem a kocsit, akkor vettem eszre ezt a bazi nagy torest, pont az ominozus hegesztes menten, szepen, teljes hosszaban! :-( Azert van csak ennyire szetnyilva, mer' direkt alatoltam az emelot az elejenek, h jol lathassam a torest, ha leengedtem a kocsit, a szelek szepen osszefekudtek, nem is latszik, h el van torve.

A kerdeseim:
- pontosan mi ez a resz, ami el van torve?
- mennyire nagy batorsag ezzel igy autozni? :-)
- mennyibe kerulhet a javitasa? hegeszteni eleg, ugye?

A kep:
<beszúrt kép törölve>
Alvázfej kaput. Hegeszteni lehet, de nem egészséges, ugyanígy eltörik. Ha nem elóbb, utóbb. Valami baromi ára van az újnak.

Bácsi Győző
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #17589 Dátum: 2007 Július 20, 18:14:26 »

Azt le lehet csavarozni, ha jól emlékszem.
láttam csavarokat, de brutális, mintha ragasztva lenne. Vagy a csomagtarto felöl is lehetnek csavarok? (oda nem tudtam benézni mert 2m magasan álla csomtetön a cucc:D)
Nem elérhető Strano
Hozzászólások: 1785


Mana mou Ellas

« Hozzászólás #17588 Dátum: 2007 Július 20, 17:53:50 »

Azt a fekete puha borítást mivel vadászhatnám le a müszerfalrol ugy, hogy ne repedjen el és ne szakadjon össze?

Azt le lehet csavarozni, ha jól emlékszem.

Ha te szólsz Istenhez, az imádság. Ha ő szól hozzád, az skizofrénia...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #17587 Dátum: 2007 Július 20, 14:33:33 »

Szerintem ez volt a bogarad részéről a beavatási szertartás, mostantól lettél a járgány tulajdonosa. Csak próbára tett picit, feszegetve a határaidat, de látod végül te nyertél, és ez a fontos. A pillanatnyi elkeseredés, és tanácstalanság idővel a legkalandosabb emlékké színesül, és lesz miről mesélned  Wink vagyunk ezzel így páran. én mosolyogva gondolok vissza az ilyen esetekre, amiket rizsrakétával nem élhet át az ember. ez utóbbiakat elegánsan lehet otthagyni az árokparton, vagy trélerre rántani - még a kezedet sem tudod igazán összekenni.

Ez egy mottó is lehetne.
ÉS gratulálok, Protheus, a kitartásotokért és a találékonyságért!

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #17586 Dátum: 2007 Július 20, 13:43:01 »

csináltam egy 0km-es órát ma, + tovább bontottam a kocsi belét. Baromnagy hely van benne ha üres  Shocked Grin Már csak vezetöülés + jobb bizti övek vannak benne + müszerfal.

Azt a fekete puha borítást mivel vadászhatnám le a müszerfalrol ugy, hogy ne repedjen el és ne szakadjon össze?
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #17585 Dátum: 2007 Július 20, 12:00:50 »

Kb ezer dologtól. Karbitól indulj, vákumcső, egyebek.


vákumcsőnél azt a gumi toldást tudok bármelyik autós boltban venni?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #17584 Dátum: 2007 Július 20, 11:57:27 »

Kb ezer dologtól. Karbitól indulj, vákumcső, egyebek.

Ingadozik az alapjárat. ezmitől lehet?
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #17583 Dátum: 2007 Július 20, 11:54:33 »

Ingadozik az alapjárat. ezmitől lehet?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #17582 Dátum: 2007 Július 20, 10:32:51 »

Igen is, meg nem is. Kinőttük, ennyi autót meg szeretni nem lehet. Nagyon gondos gazdája lesz (még a mocit is segített berakni).

sajnálod, mi?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #17581 Dátum: 2007 Július 20, 10:15:58 »

Tegnap beraktuk a motort az Öreglányba. Miután sikerült beállítani a gyújtást, szépen beindult, és ha fent lenne rendesen a kipuff, szép hangja is lenne (még hiányzik pár csavar). Szépen veszi a fordulatot, és van benne erő rendesen... :-)
sajnálod, mi?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #17580 Dátum: 2007 Július 20, 09:37:43 »

Tegnap beraktuk a motort az Öreglányba. Miután sikerült beállítani a gyújtást, szépen beindult, és ha fent lenne rendesen a kipuff, szép hangja is lenne (még hiányzik pár csavar). Szépen veszi a fordulatot, és van benne erő rendesen... :-)
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #17579 Dátum: 2007 Július 20, 01:20:46 »

Csere lesz?


jaja.

Vagától vettem egy párat, de kiszerelésnél néztem, meg, hogy ami bent violt az kb 5 cmvel hosszabbb.

Holnap tudok számokat írni, ha segít.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #17578 Dátum: 2007 Július 19, 23:44:30 »

1300as Bogár hátsó lengéscsillapítójának a számát ill méreteit be tudná tenni valanóki?
Csere lesz?


                             GNX-967
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #17577 Dátum: 2007 Július 19, 22:31:26 »

sziasztok! nincs valakinek debrecen környékén egy kormányműhöz tartozó jó lengéscsillapítója?
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #17576 Dátum: 2007 Július 19, 20:59:45 »


szia!
obiban is kapsz, meg tűzépeken "cserépléc". ha csak disz, akkor én fenyőből csinálnám s bepácolnám. ha használni is akarod akkor valami komolyabb léc fog kelleni. biztosan van asztalos ismerősöd.

minden jót!

En mindenkeppen vmi kemenyebb fabol csinalnam, pl akac jo szivos...

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #17575 Dátum: 2007 Július 19, 15:07:28 »

1300as Bogár hátsó lengéscsillapítójának a számát ill méreteit be tudná tenni valanóki?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #17574 Dátum: 2007 Július 19, 13:07:00 »

Nekem azért jött a golfos ötlet mert valahol olvastam, hogy azokat az alkatrészeket is fel lehet használni. Lehet hogy csak valamelyik hirdetésben olvastam. Gazdaságosabb megoldás lenne.

jól átvertek.
a gófnak a futóműve tök más. szedtem már szét bogarat és gófot is.
a hátsó fék egyes alkatrészei talán (?) csereszabatosak, de az sem biztos.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #17573 Dátum: 2007 Július 19, 12:16:34 »

jó de eddig nem csinálta
mostantól majd fogja. Grin Cool

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #17572 Dátum: 2007 Július 19, 11:36:05 »

tengelycsonk volt a rajzáson 15e/pár, az nem sok, és esetleg fel kell készülni külső kormányösszekötő gömbfej cserére is (nem mindig kell), ami egy futómű állítást is eredményez.
ja igen, ezt lehagytam. jó sokat pöcsöltek vele

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Oldalak: 1 ... 1571 1572 1573 1574 1575 [1576] 1577 1578 1579 1580 1581 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.178 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.