www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 03:54:23

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1606 1607 1608 1609 1610 [1611] 1612 1613 1614 1615 1616 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13157601 alkalommal)
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #16195 Dátum: 2007 Június 03, 19:21:20 »

Be tudod rakni. De nem húzni akartátok????

Húztuk volna, ha nem ment volna jól saját lábán, de az szerencsétlenkedés. ráadásul ahhoz is kell  útvonalengedély...pff
A berakás: ok, megpróbálom, hogyan kell?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #16194 Dátum: 2007 Június 03, 19:09:52 »

Be tudod rakni. De nem húzni akartátok????
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #16193 Dátum: 2007 Június 03, 19:04:59 »

Aj-jaj szoval épp elhoztuk volna a gépezetet haza, hogy elkezdhessen megújulni, gyakorlatilag épp jókor adta tudomásunkra a kicsikocsi, hogy a kuplung bowden halálán van. (jobb mintha útközben jött volna rá...) Épp beinditottuk volna és jöttünk volna hazáig, akkor bumm vége. A sztori kevésbé lényeg, viszont: AZ ÚTVONALENGEDÉLY HÉTFÖIG ÉRVÉNYES szóval

Holnap délután a 11. kerületben VAN VALAKI, AKI SEGÍTENE beszerelni az új KUPLUNGBOWDENT, -esetleg van kuplungbowdene? (utóbbit persze beszerezem, ha nincs)
1970-es, manuális váltó, 1300-as

HELP, elég sürgös!  köszi (az eddigieket is)
Számom: 0670 316 9536 (ha még hétfödélután jelentkezne valaki...visszahivok mindenkit, csak mentsetek meg)
« Utoljára szerkesztve: 2007 Június 03, 19:07:06 írta gyiik »
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #16192 Dátum: 2007 Június 03, 10:14:16 »

bogárban 5mm vagy 6mm átmérőjű benzincső van? 1302.
6
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #16191 Dátum: 2007 Június 02, 22:49:50 »

de csakén is meg ö is melozik de nemsokára ha tudunk megyünk holnap otthon vagy ?
Igen!

Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #16190 Dátum: 2007 Június 02, 22:30:24 »

bogárban 5mm vagy 6mm átmérőjű benzincső van? 1302.
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #16189 Dátum: 2007 Június 02, 20:18:12 »

Gratula!!!Majd gyere át vele!Lacának a csapágy nem kell?
de csakén is meg ö is melozik de nemsokára ha tudunk megyünk holnap otthon vagy ?
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #16188 Dátum: 2007 Június 02, 20:11:49 »

mai szmb eredménye:
sajnos a motort nem sikerült beinditani valami üzemanyag proléma lesz mert nem csinál semmit csak forog.szoval nem kap benzint csak nem tudom hogy hol nem.
de van siker is.
az oválban benne a fékcsövek mostmár csak munkahengerek meg föfékhenger kell
s a motor is a helyén s indithato mostmár csak a benzincsövet kell berakni, meg a tankot s ahhoz a tartalékkapcsolatot beszerezni.
az ac pumpa szivatott ehhez is kell gyártatni kis fém csöveket remélem nem sokára megyek vele egy kört...
Gratula!!!Majd gyere át vele!Lacának a csapágy nem kell?

Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #16187 Dátum: 2007 Június 02, 19:36:19 »

mai szmb eredménye:
sajnos a motort nem sikerült beinditani valami üzemanyag proléma lesz mert nem csinál semmit csak forog.szoval nem kap benzint csak nem tudom hogy hol nem.
de van siker is.
az oválban benne a fékcsövek mostmár csak munkahengerek meg föfékhenger kell
s a motor is a helyén s indithato mostmár csak a benzincsövet kell berakni, meg a tankot s ahhoz a tartalékkapcsolatot beszerezni.
az ac pumpa szivatott ehhez is kell gyártatni kis fém csöveket remélem nem sokára megyek vele egy kört...
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #16186 Dátum: 2007 Június 02, 19:34:40 »

Hali

A következő agymenésem támadt a napokban! szertnék ültettet hídból(szimpla puma) elvégni oldalanként mondjuk 2cm-t azert nem 2.5öt hogy ne legyen gond a berakasnal!
a szakavatott emberek véleményét szertném kikérni, mit gondoltok erről??, esetleg veszelyes?? gyengít a heggesztés az anyagon? vagy nem lehet betenni? tank egyebek miatt??? ill bármi érdekel ami ezügyben fölmerülhet, esetleg van e olyan bogaras aki ilyennel jár?  Grin 

köszi a valaszokat
üdvw gegob
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16185 Dátum: 2007 Június 02, 18:08:20 »

Ha valaki tud segiteni gyujtas temaban. 009-es gyujtast at lehet alakitani jeladosra?
Vagy lektromos gyujtas.
Tapasztalatok?
Koszi.

kapni 009es elktromos (compu fire cég)belsöt potom 20e Smiley

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #16184 Dátum: 2007 Június 02, 17:40:22 »

Ha valaki tud segiteni gyujtas temaban. 009-es gyujtast at lehet alakitani jeladosra?
Vagy lektromos gyujtas.
Tapasztalatok?
Koszi.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16183 Dátum: 2007 Június 02, 14:22:48 »

Könnybelábadtak a szemeim!
Köszönöm... 
Végre valami jóóó hír
de csak az egyik oldal mert másik lengökar gömbfejre várat

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #16182 Dátum: 2007 Június 02, 14:20:45 »

leon nak
Könnybelábadtak a szemeim!
Köszönöm... 
Végre valami jóóó hír
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16181 Dátum: 2007 Június 02, 13:56:19 »

leon nak

[melléklet törölve az admin által]

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #16180 Dátum: 2007 Június 02, 13:47:43 »

SEGITSETEK A BOGÁR KERÉKCSAVAR 14*1,5 ös?????????????????????????? fontos       
 
menyibe kerülhet a hudáknál uj hátso fékdob???
Misinél a fékdob újonnan 14740Ft tól 18200Ft-ig.De a bugparts.hu-n ott az árlistája.Ott évjárat szerint kitudod keresni.

Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #16179 Dátum: 2007 Június 02, 13:27:37 »

SEGITSETEK A BOGÁR KERÉKCSAVAR 14*1,5 ös?????????????????????????? fontos       
 
menyibe kerülhet a hudáknál uj hátso fékdob???

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #16178 Dátum: 2007 Június 02, 11:30:56 »

Nem regisztrálnod kellett volna csak belépni az ftp-re. Benne volt a Aptom hozzászólásában: felhasználói név, jelszó: beetle

húúú Cheesy nagyon benéztem, köszi!
Nem elérhető Zsovács
Hozzászólások: 166


« Hozzászólás #16177 Dátum: 2007 Június 02, 05:48:21 »

regisztráltam a flat4.org-on, de ftp-re mégse enged be azzal a jelszóval/névvel. Érdekelne engem is az a pdf, van ugyan szerelgetös, de az ölég suta sajnos. Hogy jelentkezhetek be az ftp-re?
Nem regisztrálnod kellett volna csak belépni az ftp-re. Benne volt a Aptom hozzászólásában: felhasználói név, jelszó: beetle
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #16176 Dátum: 2007 Június 01, 21:55:10 »

miért mik történtek?
kiszedtem mert nagyon ette az olajat
(szerintem ismered is a motort ami hollonak volt a bogara anno egy 73 as gép)
1.3 44 le motor
s volt itthon bontva egy 1.6os motor csak az egyik hengerfejben a két gyertyamenet volt kiszakadva.ezt megjavittattam s 1.6 henger dugo hengerfejet raktam fel
hát ennyi történt remélem jo is lesz
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16175 Dátum: 2007 Június 01, 21:45:01 »

összeraktam a motort holnap inditom mert aksit kell  tölteni  Grin
szoval holnap kiderül mit csináltam.  Huh
miért mik történtek?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #16174 Dátum: 2007 Június 01, 21:32:43 »

összeraktam a motort holnap inditom mert aksit kell  tölteni  Grin
szoval holnap kiderül mit csináltam.  Huh
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #16173 Dátum: 2007 Június 01, 20:50:42 »

ajánlom a flat4 ftp-ről az "Volkswagen.Beetle.&.Karmann.Ghia.1954.thru.1979.pdf"-et

(ftp.flat4.org  u/p:beetle/beetle)

regisztráltam a flat4.org-on, de ftp-re mégse enged be azzal a jelszóval/névvel. Érdekelne engem is az a pdf, van ugyan szerelgetös, de az ölég suta sajnos. Hogy jelentkezhetek be az ftp-re?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16172 Dátum: 2007 Június 01, 20:21:56 »

én is kérdeznék! mit szoktak csinálni az egykamrás hátsólámpával bele kell kókányolni egy duplaizzószálas foglalatot vagy a féklámpa is legyen vendég mint az irányjelző?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16171 Dátum: 2007 Június 01, 20:19:45 »

s ha nincsen nyil akkor mi alapján kell?
akkor a dugón belül a csapszegnél van egy téglalap alakú kinövés az nézzen a lendkerék felé

Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #16170 Dátum: 2007 Június 01, 17:40:06 »

hol talalok valami irást motor szerelésröl?

ajánlom a flat4 ftp-ről az "Volkswagen.Beetle.&.Karmann.Ghia.1954.thru.1979.pdf"-et

(ftp.flat4.org  u/p:beetle/beetle)
« Utoljára szerkesztve: 2007 Június 01, 17:47:41 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #16169 Dátum: 2007 Június 01, 15:28:52 »

hol talalok valami irást motor szerelésröl?
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #16168 Dátum: 2007 Június 01, 15:18:23 »

A nyínal a lendkerék felé kell mutatni. :-)
s ha nincsen nyil akkor mi alapján kell?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16167 Dátum: 2007 Június 01, 13:40:19 »

Eztet nem is tuttam....   Smiley    Még a csapszegek is el vannak tolva a középponttól, de hogy melyik oldalon hogy álljon, azt most meg nem mondom.


A nyínal a lendkerék felé kell mutatni. :-)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #16166 Dátum: 2007 Június 01, 13:21:54 »

Eztet nem is tuttam....   Smiley    Még a csapszegek is el vannak tolva a középponttól, de hogy melyik oldalon hogy álljon, azt most meg nem mondom.

A két kompressziógyűrű a csapszeg furata alatt, az olajlehúzó pedig legfelül legyen összeeresztve. Alul véletlenül se legyen egyik összeeresztés sem.

Ez így nem pontosan 3 X 120 fok, de mégis ez a javasolt.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16165 Dátum: 2007 Június 01, 11:20:35 »

akkor 0 60 120
 s az olajlehuzo legyen alul vagy felül a nyitott rész?



A két kompressziógyűrű a csapszeg furata alatt, az olajlehúzó pedig legfelül legyen összeeresztve. Alul véletlenül se legyen egyik összeeresztés sem.

Ez így nem pontosan 3 X 120 fok, de mégis ez a javasolt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #16164 Dátum: 2007 Június 01, 10:44:35 »

nincs tüske.
szemre kell 60 fokkal elforgatnod
akkor 0 60 120
 s az olajlehuzo legyen alul vagy felül a nyitott rész?

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #16163 Dátum: 2007 Június 01, 10:38:18 »

hello olyan kérdésem lenne hogy 1.6 os motort szerelek s a dugon van valami állás hogyan kell elhelyezkedni e a gyürüknek hogy kell e 60 fokos eltolás vagy kellene e lenni valami tüskének lennie a nutba mert nem találtam semmi ilyet köszönettel
nincs tüske.
szemre kell 60 fokkal elforgatnod



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #16162 Dátum: 2007 Június 01, 10:24:01 »

hello olyan kérdésem lenne hogy 1.6 os motort szerelek s a dugon van valami állás hogyan kell elhelyezkedni e a gyürüknek hogy kell e 60 fokos eltolás vagy kellene e lenni valami tüskének lennie a nutba mert nem találtam semmi ilyet köszönettel
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16161 Dátum: 2007 Június 01, 10:01:46 »

Sziasztok!


Ha meg dajcsland über allesz, akkor a Kafer egy db f-fel írandó, csak szólok....
Meg volk s wagen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #16160 Dátum: 2007 Június 01, 09:43:44 »

Sziasztok!

Nincs valakinek véletlenül egy viszonylag ép karbija jó áron? 1300ashoz kéne végülis mind1 milyen.
Az enyém csak akkor hajlandó menni ha az alapjárati fúvókét kiljebb tekerem.
7végln próbálkozok egy takarítással de akkor is kéne egy g60 és egy g65ös fúvóka.

Nem lenne egyszerűbb venni egy fúvókát? Wink

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #16159 Dátum: 2007 Május 31, 17:54:52 »

Sziasztok!

Nincs valakinek véletlenül egy viszonylag ép karbija jó áron? 1300ashoz kéne végülis mind1 milyen.
Az enyém csak akkor hajlandó menni ha az alapjárati fúvókét kiljebb tekerem.
7végln próbálkozok egy takarítással de akkor is kéne egy g60 és egy g65ös fúvóka.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #16158 Dátum: 2007 Május 31, 08:40:39 »

Mi történt a bogaraddal???   Huh

az ikrké volt, és beléjük mentek, aztánmegvette a roncsot.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #16157 Dátum: 2007 Május 31, 01:24:49 »

háát, kicsit előrébb, mint a képtáramban láthatod. majd holnap frissítem a képeket. Az A oszlop teljesen kész a műszerfallal egyetemben. A balos ajtó is kész van. Most a B oszlop következik, ami sétagalopp az A-hoz képest  Wink Utána hasonló mutatvány a másik oldalon is, mert nem a legtutibb a helyzet. szóval nem holnapra lesz kész, úgy mondom lassan, de alaposan készülget.  Wink már nagyon szeretnék vele gurulni, de addig még sok türelemre lesz szükségem, és némi munkára is. még jóidőben szeretnék vele nyitott tetővel krúzolni...

Mi történt a bogaraddal???   Huh

[melléklet törölve az admin által]

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető ABDUL
Hozzászólások: 24


« Hozzászólás #16156 Dátum: 2007 Május 30, 22:00:48 »


az 1 cm hossz játék viszonylagosan sok, vagy kevés. de ha azt nézed, hogy a hézagoló lemezek 0.2mm, 0.24mm, 0.40mm...
hát innen nézve ekkora holtjátékot már nagyon nehéz kihézagolni...

Ezeket a méreteket valóban nem ide találták ki. Azt hiszem ez a "motor" tovább alussza álmát (ki nem fogom dobni, mert ez is a történelem része). A levélnehezék viszont innentől kezdve nem is biztos, hogy rossz ötlet.
Oldalak: 1 ... 1606 1607 1608 1609 1610 [1611] 1612 1613 1614 1615 1616 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.172 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.