www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 10, 01:07:26

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1604 1605 1606 1607 1608 [1609] 1610 1611 1612 1613 1614 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13974999 alkalommal)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #16282 Dátum: 2007 Június 05, 12:42:01 »

A fényezőhözvivésben meg nincsen sportérték. Cool
az lehet, de most a fél mesterséget kitanulod, beleölsz x munkaórát, xxxx pénzt a szerszámokra, anyagokra egyéb felszerelésre, optimista vagyok(kivételesen) és tök faszán sikerül előkészíteni, aztán pofánvered hengerrel. nem mondom, hogy nem lehet szép, de akkor már inkább dobjatok össze páran egy kompresszorra és fújjátok le. a második már ki is néz valahogy  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #16281 Dátum: 2007 Június 05, 12:28:23 »

Engem meg az erdekelne, h a gletteles/gitteles mire valo, es mien mennyisegben kell azt alkalmazni? A jo melyre csiszolt festek/fem godrot kell vele kicsit betomni (picit magasabban, mint a tobbi reszen, mer' szaradaskor kicsit osszehuzodik), majd a tetejet sikba csiszolni a kaszni tobbi reszevel, majd erre jon az alapozo, majd annak szaradasa utan a festes?

Jol ertem?

Hát ja. Olyan sokat nem zsugorodik, szerintem....van gumis glettelő szerszám, ha azzal lehúzod, és hagyod megszáradni, jó leszen, esetleg egy vékony réteg kell még rá.

Arra számítsatok, - mivel a bogár karosszériaelemeihez agyag formákat használtak, illetve  szerszámok ekészítéséhez - néhol elég vaskos a glett. És néha nem igazán szimmetrikusak a dolgok... Smiley

A fényezőhözvivésben meg nincsen sportérték. Cool

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #16280 Dátum: 2007 Június 05, 12:24:29 »

De nem vállalom a felelősséget.... Evil

Engem meg az erdekelne, h a gletteles/gitteles mire valo, es mien mennyisegben kell azt alkalmazni? A jo melyre csiszolt festek/fem godrot kell vele kicsit betomni (picit magasabban, mint a tobbi reszen, mer' szaradaskor kicsit osszehuzodik), majd a tetejet sikba csiszolni a kaszni tobbi reszevel, majd erre jon az alapozo, majd annak szaradasa utan a festes?

Jol ertem?


Buzi, aki fékez! :-)))
1303LS
« Hozzászólás #16279 Dátum: 2007 Június 05, 11:47:17 »

tulajdonképpen a rendes előkészítés meg minden ide kellő felszerelés megvásárlása után gyakorlatilag el is lehetne vinni fényezőhöz, aki lefújja. ha neki "csak" fújnia kell, nemhiszem, hogy horror összeg lesz belőle.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #16278 Dátum: 2007 Június 05, 11:15:28 »

Grin
De nem vállalom a felelősséget.... Evil
Még annyi, hogy, ha a szabadban történik a beavatkozás, akkor érdemes valami sátrat fölétenni - javasolnám a takarékos áéruházakban 3 ezzeh forintért kapható partysátrat, annól kettő befedi a bogarat, és az oldalait is meg lehet oldani ponyvával, ami viszont a Bricoban kapható, a kertosztályon 2*3, 4*6, és rettenetes méretben. Széle szegecselt, és jó anyag, szal lehet használni többször is.

van egy olyan érzésem, hogy Nagykanizsán egy csomó matt bogi lesz.... Grin Grin
tulajdonképpen a rendes előkészítés meg minden ide kellő felszerelés megvásárlása után gyakorlatilag el is lehetne vinni fényezőhöz, aki lefújja. ha neki "csak" fújnia kell, nemhiszem, hogy horror összeg lesz belőle.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #16277 Dátum: 2007 Június 05, 10:36:25 »

köszi
szerintem össznépi hála!  Grin Wink

 Grin
De nem vállalom a felelősséget.... Evil
Még annyi, hogy, ha a szabadban történik a beavatkozás, akkor érdemes valami sátrat fölétenni - javasolnám a takarékos áéruházakban 3 ezzeh forintért kapható partysátrat, annól kettő befedi a bogarat, és az oldalait is meg lehet oldani ponyvával, ami viszont a Bricoban kapható, a kertosztályon 2*3, 4*6, és rettenetes méretben. Széle szegecselt, és jó anyag, szal lehet használni többször is.

van egy olyan érzésem, hogy Nagykanizsán egy csomó matt bogi lesz.... Grin Grin

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Rulezka
« Hozzászólás #16276 Dátum: 2007 Június 05, 10:27:28 »

Megpróbálom összeszedni akkor.
Szóval, kibontasz egy sört, és körbejárod a kocsit. ...

köszi
szerintem össznépi hála!  Grin Wink
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #16275 Dátum: 2007 Június 05, 09:03:42 »

az inkabb a zold cso, nem? Az megy a karbi egyik vakuumcsovetol a gyujtaselosztohoz... a masik meg mintha a szivatohoz menne, bar iet en meg nem lattam... szoval nemtom mi az.


a zöld is. ezen a fajtán két vákuumcső van (de ne kérdezd meg, hogy miért)
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #16274 Dátum: 2007 Június 05, 08:53:08 »

Megpróbálom összeszedni akkor.
Ami kell:
gömbölyű végű szivacstteddy
festék
glett
alapozó
csiszolópapír ( 400 tól 2000-ig )
esetleg csiszológép.

Szóval, kibontasz egy sört, és körbejárod a kocsit. Ahol szemmel láthatóan púpos a festék, lepatogzott, vagy feljött, ott fémig kell csiszolni, fémtisztára. Aztán ezt a fémtiszta felületet zsírtalanítani kell - szerintem higító megteszi, finoman megtörlöd. A kicsiszolásnál a széleket érdemes elsimítani.
Ha ez megvan, akkor jöhet a glett, szépen kigletteled, és hagyod megszáradni, majd síkba csiszolod, előbb durvával.
Ezt addig csinálod, amíg az összes ilyen hely kész nincs a kocsin.Érdemes mindenhol alaposan megnézni, ahol a festékleválásnak a legkisebb lehetősége is felmerül.
ha minden megvan, akkor az egész autót fe kell csiszolni 400-as papírral mattra, ettől jól tapad majd a festék.
A glettelt részeket alapozóval meg kell kínálni.
ha már minden festékes, és poros, akkor meg lehet inni még egy sört.
aztáén jöhet a teddy, több rétegben, ízlés szerint.
a magam feje után felkennék mondjuk három réteget, aztán csiszolnám újra, és újabb két réteg után megint, de már a 2000-es papírral, nedvesen.
Végül egy uccsó réteg és kész.
Nyilván érdemes a gépháztetőt, csomagtérfedelet, sárhányókat, vészhárítót,díszléceket, ilyesmi.
maszkolni szerintem a papírszalag a legjobb, meg az újságpapír, de erre nagyon oda kell figyelni, mert a gumi dolgoknak nem biztos, hogy jót tesz a festék.

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #16273 Dátum: 2007 Június 05, 08:28:55 »

Jó lenne ha valaki összeszedné az egész menetet, 1 hozászólásba - vagy ha van link erről azt is megköszönném Cheesy -
sztem bárkinek ugyananyi idő lenne összeszedni  Roll Eyes

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #16272 Dátum: 2007 Június 05, 07:32:39 »

az inkabb a zold cso, nem? Az megy a karbi egyik vakuumcsovetol a gyujtaselosztohoz... a masik meg mintha a szivatohoz menne, bar iet en meg nem lattam... szoval nemtom mi az.

Igen.
Ez egy nem tudom hanyas karbi de a vákuumdobról bizgurálja a szivatót, dupla kivezetéses a vákuumdob, nem ezért nem megy.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #16271 Dátum: 2007 Június 05, 01:56:14 »

vákuumcső, az előgyújtás szabályozásához a fordulatszám függvéányében.

az inkabb a zold cso, nem? Az megy a karbi egyik vakuumcsovetol a gyujtaselosztohoz... a masik meg mintha a szivatohoz menne, bar iet en meg nem lattam... szoval nemtom mi az.


[melléklet törölve az admin által]


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #16270 Dátum: 2007 Június 05, 00:59:29 »

hmm.. mi az a cső egyáltalán? nekem nincs ilyesmi rajta. hová megy? a szivatóhoz? valaki biztos tudja majd hogy mi az..

vákuumcső, az előgyújtás szabályozásához a fordulatszám függvéányében.

de az autó nem emiatt állt meg... ha benzinlocsolásra indul, akkor vagy ac, vagy úszó, vagy valami, ha akkor se, akkor első körben megszakító
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #16269 Dátum: 2007 Június 05, 00:35:24 »

kép lennt, elöbb tul nagy volt
hmm.. mi az a cső egyáltalán? nekem nincs ilyesmi rajta. hová megy? a szivatóhoz? valaki biztos tudja majd hogy mi az..
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #16268 Dátum: 2007 Június 05, 00:30:43 »

kép lennt, elöbb tul nagy volt

Az a cso akkor sem volt rajta, mikor ma felnyitottuk a motortertetot. Az logott a vakumos gyujtas-bigyula felett.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #16267 Dátum: 2007 Június 05, 00:28:57 »

mutasd azt a képet gyorsan
kép lennt, elöbb tul nagy volt
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #16266 Dátum: 2007 Június 05, 00:23:44 »

mutasd azt a képet gyorsan

milyen cső?
« Utoljára szerkesztve: 2007 Június 05, 00:25:23 írta Typ117 »
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #16265 Dátum: 2007 Június 05, 00:20:43 »

baj van...10percre otthonról
a képen pirossal jelölt csö utközben az alsó csatlakozásrol levált. Köhögött kettöt a kocsi, megálltunk, 1 próbaindítás, csak az önindito forog. Megnéztem, lógott a csö, visszadugtam, kábelkötegelövel ráfogtam rendesen (kicsit repedt a vége).

De nem indult, szintén csak az önindito forog. Úgy tünik, mint amikor elöször ki volt száradva, esetleg a csö is ereszt. Holnap új csö, ha kell, de HOGYAN TOVÁBB? Karbi locsolás benzinnel ,vagy valami trükk kell még? Megnéztem a motort amennyire lehetett sötétben, mást nem láttam hibásnak. Haza kellett jönni az utolsó járattal, most Békásmegyeren parkol...

[melléklet törölve az admin által]
« Utoljára szerkesztve: 2007 Június 05, 00:28:26 írta gyiik »
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #16264 Dátum: 2007 Június 05, 00:15:45 »

Ti komolyan Teddy-hengerrel festetek autót?? Roll Eyes

Ez az, amit ilyen falfestésekre használnak? Ilyen görgős-szivacsos? Ez bevált módszer lenne? Roll Eyes
teljesen bevált
sok szép ilyen autó van Smiley
de azt hiszem finomabb szőrűt használnak Wink
« Utoljára szerkesztve: 2007 Június 05, 00:26:09 írta Typ117 »
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #16263 Dátum: 2007 Június 05, 00:12:04 »

Ti komolyan Teddy-hengerrel festetek autót?? Roll Eyes

Ez az, amit ilyen falfestésekre használnak? Ilyen görgős-szivacsos? Ez bevált módszer lenne? Roll Eyes

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Rulezka
« Hozzászólás #16262 Dátum: 2007 Június 04, 22:48:20 »

Hali

Jó lenne ha valaki összeszedné az egész menetet, 1 hozászólásba - vagy ha van link erről azt is megköszönném Cheesy -
az elődolgozástól az utolsó simitasokig, mert nem vagyok vele tisztaba és a kommenteken sem tok elmenni Undecided, a legnagyobb sötetseg az alapozasnal, meg a mikor csiszolunk ilyen meg olyan ezres papperal van Grin
 
az en fejemben most az el hogy:
-lecsiszolni a kellő retegig, akár teljesen vagy alapozoig, vagy festek mattulásig (állapotfuggő függő) itt a kerdes hanyas csisz papirral??
-aztan zsirtalanitas???(milyen anyag?)
-alapozas...tobbfele temaval lehet hany retegben???
-nedves csiszolás??? itt jonn a 400-tol a 2000-ig?? meg olvastam vmi poliros dolgot az itt van vagy??? Huh Undecided
-aztan teddy, vagy fujas, vagy egyeb 4-6réteg.
és kesz? Grin Grin
(ha kihagytam valamit kérlek javitsatok!:D)
előre köszi a felvilagositast
üdvw
ez így fullra összeszedve engem is érdekelne, légyszíves valaki írja már össze teljesen!
köszi
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #16261 Dátum: 2007 Június 04, 22:34:07 »

Atrafó alsórészére megy az áram és az előmelegitő a felső kapocsra a gyujtáselosztó meg az alapjárati mágnesszelep,De ha hátramenetbe teszem azonnal leáll a motor.Mi lehet az oka??
Van egy olyan gyanúm, hogy a tolató lámpa utólag lett bekötve és a trafóról vették le neki az áramot. Ha a tolatólámpa körében zárlat van akkor lehet ilyen jelenség. Amúgy a 15-ös vagy a + pontjára megy a gyújtóáram, erről megy a szivató és az alapjárati szelep is. A másik pont az 1-es vagy a -  erre megy a megszakítótól a vezeték ill. ide kapcsolódik a fordulatszámmérő is. Ha ez az utólagos tolatólámpa eset áll fenn és csak hátramenet kapcsolásakor áll le, akkor a kapcsolóig megy az áram gond nélkül és a lámpák ill. a kapcsoló között kell a zárlatot keresni. Valószínű hogy egy vezeték ki van dörzsölődve és "slusszol" vagy a lámpatestben van zárlat. A biztosítékot nem vágja ki mert a trafóra jutó gyújtóáramot csak egy csomópontból veszik le és nem biztosítják. Mivel ha zárlat lenne a gyujtóáram rendszerében és biztosítva van akkor teljesen működésképtelenné vállna a jármű.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Június 04, 23:59:34 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #16260 Dátum: 2007 Június 04, 22:09:51 »

Hali

Jó lenne ha valaki összeszedné az egész menetet, 1 hozászólásba - vagy ha van link erről azt is megköszönném Cheesy -
az elődolgozástól az utolsó simitasokig, mert nem vagyok vele tisztaba és a kommenteken sem tok elmenni Undecided, a legnagyobb sötetseg az alapozasnal, meg a mikor csiszolunk ilyen meg olyan ezres papperal van Grin
 
az en fejemben most az el hogy:
-lecsiszolni a kellő retegig, akár teljesen vagy alapozoig, vagy festek mattulásig (állapotfuggő függő) itt a kerdes hanyas csisz papirral??
-aztan zsirtalanitas???(milyen anyag?)
-alapozas...tobbfele temaval lehet hany retegben???
-nedves csiszolás??? itt jonn a 400-tol a 2000-ig?? meg olvastam vmi poliros dolgot az itt van vagy??? Huh Undecided
-aztan teddy, vagy fujas, vagy egyeb 4-6réteg.
és kesz? Grin Grin
(ha kihagytam valamit kérlek javitsatok!:D)
előre köszi a felvilagositast
üdvw
1303LS
« Hozzászólás #16259 Dátum: 2007 Június 04, 18:24:17 »

Amennyit én már csiszoltam......komplett házakat, flexszel.. Grin
Kötélről.... Evil
Meg még azért sem kell a gép mert nem akarod leszedni a festéket, mert felesleges a jó réteget leszedni.
Ahol pattog hólyagzik, stb ott lecsiszolod fémig valami durvább papírral, a többit csak gittelés után fel kell mattítani, majd a gittekkel összedolgozni. Géppel, koronggal tuti hogy összekarikázod és a szórógittel is nehéz lesz kihozni.
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #16258 Dátum: 2007 Június 04, 18:20:21 »

Biztos, hogy "karikásra" fogod csiszolni vele. Kicsi kezed, csisssz-csissssz   Wink


Amennyit én már csiszoltam......komplett házakat, flexszel.. Grin
Kötélről.... Evil

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
1303LS
« Hozzászólás #16257 Dátum: 2007 Június 04, 18:07:52 »

Biztos, hogy "karikásra" fogod csiszolni vele. Kicsi kezed, csisssz-csissssz   Wink

Meg meg is éghet alatta.
Kézimunka.  Evil
1303LS
« Hozzászólás #16256 Dátum: 2007 Június 04, 18:06:47 »

Atrafó alsórészére megy az áram és az előmelegitő a felső kapocsra a gyujtáselosztó meg az alapjárati mágnesszelep,De ha hátramenetbe teszem azonnal leáll a motor.Mi lehet az oka??
Szerintem nézd meg a tolatólámpáidat nincs-e ott valami zárlat, Vezetékeit úgy szintén.
Én a gombától kezdeném a keresést.
Mondjuk ha zárlat van azt nem értem miért nem csapja ki a biztosítékot.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #16255 Dátum: 2007 Június 04, 17:54:47 »

Biztos, hogy "karikásra" fogod csiszolni vele. Kicsi kezed, csisssz-csissssz   Wink

Őöööö, csiszolni....ótót.
Nem elérhető klkl
Hozzászólások: 54

« Hozzászólás #16254 Dátum: 2007 Június 04, 17:48:16 »

Atrafó alsórészére megy az áram és az előmelegitő a felső kapocsra a gyujtáselosztó meg az alapjárati mágnesszelep,De ha hátramenetbe teszem azonnal leáll a motor.Mi lehet az oka??
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #16253 Dátum: 2007 Június 04, 17:26:46 »

Sajnos ezen nem tudok eligazodni.Az a gondom,hogy ha hátramenetbe teszem a sebességváltót azonnal leáll a motor.A trafóhoz megy egy áramos vezeték alőlra a felsőtől megy a gyujtáselosztóhoz,a felsőtől megy az alapjárati mágnesszelephez és az alsótól az karbulátor előmelegítőhöz..
Igy indul előre megy is ,de hátramenetbe azonnal leáll??.
a trafó egyik kivezetése sima 12V, nem? ide megy a karbi előmelegítő.
a másik meg valami jel, ide megy a fordszámmérő, meg a kondenzátor is?
Nem elérhető klkl
Hozzászólások: 54

« Hozzászólás #16252 Dátum: 2007 Június 04, 17:15:50 »

Sajnos ezen nem tudok eligazodni.Az a gondom,hogy ha hátramenetbe teszem a sebességváltót azonnal leáll a motor.A trafóhoz megy egy áramos vezeték alőlra a felsőtől megy a gyujtáselosztóhoz,a felsőtől megy az alapjárati mágnesszelephez és az alsótól az karbulátor előmelegítőhöz..
Igy indul előre megy is ,de hátramenetbe azonnal leáll??.
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #16251 Dátum: 2007 Június 04, 16:51:36 »

A +-ra megy a szívató, meg a fordszámmérő, a másikra a kicsi bizbasz a gyújtás oldalán, meg még egy derót, gondolom a gyújtás....
Kimentem, oszt megnéztem.

Ez egy tuti link: http://www.mgvac.sulinet.hu/bogiklub/
« Utoljára szerkesztve: 2007 Június 04, 16:53:07 írta CCZ 547 Dograbbit »

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető klkl
Hozzászólások: 54

« Hozzászólás #16250 Dátum: 2007 Június 04, 16:42:56 »

Segítsetek::Bogár gyujtótrafóhoz menő vezetékek bekötéséhez keresek rajzot...SÜRGŐS..
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #16249 Dátum: 2007 Június 04, 16:28:51 »

A kisebb részeket én se azzal gondoltam, de példul a tetőre, ajtóra, csomagtérfedélre, ilyen helyekre jó lehet.

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #16248 Dátum: 2007 Június 04, 16:25:22 »

Őöööö, csiszolni....ótót.
nem tudom, de szerintem legfeljebb csak olyan nagy felületeket, mint az ajtók.
én kézzel csiszoltam és a nagyobb felületeknél egy gömbölyített élű hungarocell hasábra szorítottam rá a csiszolópapírt.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #16247 Dátum: 2007 Június 04, 16:16:26 »

attól függ, mire?

Őöööö, csiszolni....ótót.

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #16246 Dátum: 2007 Június 04, 16:15:18 »

Fúróba fogható, gumis csiszolócucc az jó, nem?
attól függ, mire?

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #16245 Dátum: 2007 Június 04, 16:12:13 »

Fúróba fogható, gumis csiszolócucc az jó, nem?

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #16244 Dátum: 2007 Június 04, 16:11:02 »

a 66-os bogit így fogjuk lefesteni, ha végre rászánjuk magunkat. már ki van gittelve + alapozva, ahol munka volt rajta és be van csiszolva 400-assal a régi fényezés az autó egész felületén, igazából már "csak" festeni kéne...

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #16243 Dátum: 2007 Június 04, 16:07:45 »

recept: 4-6 réteg festék (tejszerűre hígítva, vékonyan) + nedvesen csiszolás 400-as papírral indulva 2000-esig, a legvégén polír durvább majd finomabb polírpasztával.

1963 VW1200 DeLuxe
Oldalak: 1 ... 1604 1605 1606 1607 1608 [1609] 1610 1611 1612 1613 1614 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.156 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.