www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 14:23:13

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1604 1605 1606 1607 1608 [1609] 1610 1611 1612 1613 1614 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13167238 alkalommal)
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #16275 Dátum: 2007 Június 05, 09:03:42 »

az inkabb a zold cso, nem? Az megy a karbi egyik vakuumcsovetol a gyujtaselosztohoz... a masik meg mintha a szivatohoz menne, bar iet en meg nem lattam... szoval nemtom mi az.


a zöld is. ezen a fajtán két vákuumcső van (de ne kérdezd meg, hogy miért)
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #16274 Dátum: 2007 Június 05, 08:53:08 »

Megpróbálom összeszedni akkor.
Ami kell:
gömbölyű végű szivacstteddy
festék
glett
alapozó
csiszolópapír ( 400 tól 2000-ig )
esetleg csiszológép.

Szóval, kibontasz egy sört, és körbejárod a kocsit. Ahol szemmel láthatóan púpos a festék, lepatogzott, vagy feljött, ott fémig kell csiszolni, fémtisztára. Aztán ezt a fémtiszta felületet zsírtalanítani kell - szerintem higító megteszi, finoman megtörlöd. A kicsiszolásnál a széleket érdemes elsimítani.
Ha ez megvan, akkor jöhet a glett, szépen kigletteled, és hagyod megszáradni, majd síkba csiszolod, előbb durvával.
Ezt addig csinálod, amíg az összes ilyen hely kész nincs a kocsin.Érdemes mindenhol alaposan megnézni, ahol a festékleválásnak a legkisebb lehetősége is felmerül.
ha minden megvan, akkor az egész autót fe kell csiszolni 400-as papírral mattra, ettől jól tapad majd a festék.
A glettelt részeket alapozóval meg kell kínálni.
ha már minden festékes, és poros, akkor meg lehet inni még egy sört.
aztáén jöhet a teddy, több rétegben, ízlés szerint.
a magam feje után felkennék mondjuk három réteget, aztán csiszolnám újra, és újabb két réteg után megint, de már a 2000-es papírral, nedvesen.
Végül egy uccsó réteg és kész.
Nyilván érdemes a gépháztetőt, csomagtérfedelet, sárhányókat, vészhárítót,díszléceket, ilyesmi.
maszkolni szerintem a papírszalag a legjobb, meg az újságpapír, de erre nagyon oda kell figyelni, mert a gumi dolgoknak nem biztos, hogy jót tesz a festék.

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #16273 Dátum: 2007 Június 05, 08:28:55 »

Jó lenne ha valaki összeszedné az egész menetet, 1 hozászólásba - vagy ha van link erről azt is megköszönném Cheesy -
sztem bárkinek ugyananyi idő lenne összeszedni  Roll Eyes

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #16272 Dátum: 2007 Június 05, 07:32:39 »

az inkabb a zold cso, nem? Az megy a karbi egyik vakuumcsovetol a gyujtaselosztohoz... a masik meg mintha a szivatohoz menne, bar iet en meg nem lattam... szoval nemtom mi az.

Igen.
Ez egy nem tudom hanyas karbi de a vákuumdobról bizgurálja a szivatót, dupla kivezetéses a vákuumdob, nem ezért nem megy.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #16271 Dátum: 2007 Június 05, 01:56:14 »

vákuumcső, az előgyújtás szabályozásához a fordulatszám függvéányében.

az inkabb a zold cso, nem? Az megy a karbi egyik vakuumcsovetol a gyujtaselosztohoz... a masik meg mintha a szivatohoz menne, bar iet en meg nem lattam... szoval nemtom mi az.


[melléklet törölve az admin által]


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #16270 Dátum: 2007 Június 05, 00:59:29 »

hmm.. mi az a cső egyáltalán? nekem nincs ilyesmi rajta. hová megy? a szivatóhoz? valaki biztos tudja majd hogy mi az..

vákuumcső, az előgyújtás szabályozásához a fordulatszám függvéányében.

de az autó nem emiatt állt meg... ha benzinlocsolásra indul, akkor vagy ac, vagy úszó, vagy valami, ha akkor se, akkor első körben megszakító
Elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #16269 Dátum: 2007 Június 05, 00:35:24 »

kép lennt, elöbb tul nagy volt
hmm.. mi az a cső egyáltalán? nekem nincs ilyesmi rajta. hová megy? a szivatóhoz? valaki biztos tudja majd hogy mi az..
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #16268 Dátum: 2007 Június 05, 00:30:43 »

kép lennt, elöbb tul nagy volt

Az a cso akkor sem volt rajta, mikor ma felnyitottuk a motortertetot. Az logott a vakumos gyujtas-bigyula felett.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #16267 Dátum: 2007 Június 05, 00:28:57 »

mutasd azt a képet gyorsan
kép lennt, elöbb tul nagy volt
Elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #16266 Dátum: 2007 Június 05, 00:23:44 »

mutasd azt a képet gyorsan

milyen cső?
« Utoljára szerkesztve: 2007 Június 05, 00:25:23 írta Typ117 »
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #16265 Dátum: 2007 Június 05, 00:20:43 »

baj van...10percre otthonról
a képen pirossal jelölt csö utközben az alsó csatlakozásrol levált. Köhögött kettöt a kocsi, megálltunk, 1 próbaindítás, csak az önindito forog. Megnéztem, lógott a csö, visszadugtam, kábelkötegelövel ráfogtam rendesen (kicsit repedt a vége).

De nem indult, szintén csak az önindito forog. Úgy tünik, mint amikor elöször ki volt száradva, esetleg a csö is ereszt. Holnap új csö, ha kell, de HOGYAN TOVÁBB? Karbi locsolás benzinnel ,vagy valami trükk kell még? Megnéztem a motort amennyire lehetett sötétben, mást nem láttam hibásnak. Haza kellett jönni az utolsó járattal, most Békásmegyeren parkol...

[melléklet törölve az admin által]
« Utoljára szerkesztve: 2007 Június 05, 00:28:26 írta gyiik »
Elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #16264 Dátum: 2007 Június 05, 00:15:45 »

Ti komolyan Teddy-hengerrel festetek autót?? Roll Eyes

Ez az, amit ilyen falfestésekre használnak? Ilyen görgős-szivacsos? Ez bevált módszer lenne? Roll Eyes
teljesen bevált
sok szép ilyen autó van Smiley
de azt hiszem finomabb szőrűt használnak Wink
« Utoljára szerkesztve: 2007 Június 05, 00:26:09 írta Typ117 »
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #16263 Dátum: 2007 Június 05, 00:12:04 »

Ti komolyan Teddy-hengerrel festetek autót?? Roll Eyes

Ez az, amit ilyen falfestésekre használnak? Ilyen görgős-szivacsos? Ez bevált módszer lenne? Roll Eyes

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Rulezka
« Hozzászólás #16262 Dátum: 2007 Június 04, 22:48:20 »

Hali

Jó lenne ha valaki összeszedné az egész menetet, 1 hozászólásba - vagy ha van link erről azt is megköszönném Cheesy -
az elődolgozástól az utolsó simitasokig, mert nem vagyok vele tisztaba és a kommenteken sem tok elmenni Undecided, a legnagyobb sötetseg az alapozasnal, meg a mikor csiszolunk ilyen meg olyan ezres papperal van Grin
 
az en fejemben most az el hogy:
-lecsiszolni a kellő retegig, akár teljesen vagy alapozoig, vagy festek mattulásig (állapotfuggő függő) itt a kerdes hanyas csisz papirral??
-aztan zsirtalanitas???(milyen anyag?)
-alapozas...tobbfele temaval lehet hany retegben???
-nedves csiszolás??? itt jonn a 400-tol a 2000-ig?? meg olvastam vmi poliros dolgot az itt van vagy??? Huh Undecided
-aztan teddy, vagy fujas, vagy egyeb 4-6réteg.
és kesz? Grin Grin
(ha kihagytam valamit kérlek javitsatok!:D)
előre köszi a felvilagositast
üdvw
ez így fullra összeszedve engem is érdekelne, légyszíves valaki írja már össze teljesen!
köszi
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #16261 Dátum: 2007 Június 04, 22:34:07 »

Atrafó alsórészére megy az áram és az előmelegitő a felső kapocsra a gyujtáselosztó meg az alapjárati mágnesszelep,De ha hátramenetbe teszem azonnal leáll a motor.Mi lehet az oka??
Van egy olyan gyanúm, hogy a tolató lámpa utólag lett bekötve és a trafóról vették le neki az áramot. Ha a tolatólámpa körében zárlat van akkor lehet ilyen jelenség. Amúgy a 15-ös vagy a + pontjára megy a gyújtóáram, erről megy a szivató és az alapjárati szelep is. A másik pont az 1-es vagy a -  erre megy a megszakítótól a vezeték ill. ide kapcsolódik a fordulatszámmérő is. Ha ez az utólagos tolatólámpa eset áll fenn és csak hátramenet kapcsolásakor áll le, akkor a kapcsolóig megy az áram gond nélkül és a lámpák ill. a kapcsoló között kell a zárlatot keresni. Valószínű hogy egy vezeték ki van dörzsölődve és "slusszol" vagy a lámpatestben van zárlat. A biztosítékot nem vágja ki mert a trafóra jutó gyújtóáramot csak egy csomópontból veszik le és nem biztosítják. Mivel ha zárlat lenne a gyujtóáram rendszerében és biztosítva van akkor teljesen működésképtelenné vállna a jármű.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Június 04, 23:59:34 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #16260 Dátum: 2007 Június 04, 22:09:51 »

Hali

Jó lenne ha valaki összeszedné az egész menetet, 1 hozászólásba - vagy ha van link erről azt is megköszönném Cheesy -
az elődolgozástól az utolsó simitasokig, mert nem vagyok vele tisztaba és a kommenteken sem tok elmenni Undecided, a legnagyobb sötetseg az alapozasnal, meg a mikor csiszolunk ilyen meg olyan ezres papperal van Grin
 
az en fejemben most az el hogy:
-lecsiszolni a kellő retegig, akár teljesen vagy alapozoig, vagy festek mattulásig (állapotfuggő függő) itt a kerdes hanyas csisz papirral??
-aztan zsirtalanitas???(milyen anyag?)
-alapozas...tobbfele temaval lehet hany retegben???
-nedves csiszolás??? itt jonn a 400-tol a 2000-ig?? meg olvastam vmi poliros dolgot az itt van vagy??? Huh Undecided
-aztan teddy, vagy fujas, vagy egyeb 4-6réteg.
és kesz? Grin Grin
(ha kihagytam valamit kérlek javitsatok!:D)
előre köszi a felvilagositast
üdvw
1303LS
« Hozzászólás #16259 Dátum: 2007 Június 04, 18:24:17 »

Amennyit én már csiszoltam......komplett házakat, flexszel.. Grin
Kötélről.... Evil
Meg még azért sem kell a gép mert nem akarod leszedni a festéket, mert felesleges a jó réteget leszedni.
Ahol pattog hólyagzik, stb ott lecsiszolod fémig valami durvább papírral, a többit csak gittelés után fel kell mattítani, majd a gittekkel összedolgozni. Géppel, koronggal tuti hogy összekarikázod és a szórógittel is nehéz lesz kihozni.
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #16258 Dátum: 2007 Június 04, 18:20:21 »

Biztos, hogy "karikásra" fogod csiszolni vele. Kicsi kezed, csisssz-csissssz   Wink


Amennyit én már csiszoltam......komplett házakat, flexszel.. Grin
Kötélről.... Evil

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
1303LS
« Hozzászólás #16257 Dátum: 2007 Június 04, 18:07:52 »

Biztos, hogy "karikásra" fogod csiszolni vele. Kicsi kezed, csisssz-csissssz   Wink

Meg meg is éghet alatta.
Kézimunka.  Evil
1303LS
« Hozzászólás #16256 Dátum: 2007 Június 04, 18:06:47 »

Atrafó alsórészére megy az áram és az előmelegitő a felső kapocsra a gyujtáselosztó meg az alapjárati mágnesszelep,De ha hátramenetbe teszem azonnal leáll a motor.Mi lehet az oka??
Szerintem nézd meg a tolatólámpáidat nincs-e ott valami zárlat, Vezetékeit úgy szintén.
Én a gombától kezdeném a keresést.
Mondjuk ha zárlat van azt nem értem miért nem csapja ki a biztosítékot.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #16255 Dátum: 2007 Június 04, 17:54:47 »

Biztos, hogy "karikásra" fogod csiszolni vele. Kicsi kezed, csisssz-csissssz   Wink

Őöööö, csiszolni....ótót.
Nem elérhető klkl
Hozzászólások: 54

« Hozzászólás #16254 Dátum: 2007 Június 04, 17:48:16 »

Atrafó alsórészére megy az áram és az előmelegitő a felső kapocsra a gyujtáselosztó meg az alapjárati mágnesszelep,De ha hátramenetbe teszem azonnal leáll a motor.Mi lehet az oka??
Elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #16253 Dátum: 2007 Június 04, 17:26:46 »

Sajnos ezen nem tudok eligazodni.Az a gondom,hogy ha hátramenetbe teszem a sebességváltót azonnal leáll a motor.A trafóhoz megy egy áramos vezeték alőlra a felsőtől megy a gyujtáselosztóhoz,a felsőtől megy az alapjárati mágnesszelephez és az alsótól az karbulátor előmelegítőhöz..
Igy indul előre megy is ,de hátramenetbe azonnal leáll??.
a trafó egyik kivezetése sima 12V, nem? ide megy a karbi előmelegítő.
a másik meg valami jel, ide megy a fordszámmérő, meg a kondenzátor is?
Nem elérhető klkl
Hozzászólások: 54

« Hozzászólás #16252 Dátum: 2007 Június 04, 17:15:50 »

Sajnos ezen nem tudok eligazodni.Az a gondom,hogy ha hátramenetbe teszem a sebességváltót azonnal leáll a motor.A trafóhoz megy egy áramos vezeték alőlra a felsőtől megy a gyujtáselosztóhoz,a felsőtől megy az alapjárati mágnesszelephez és az alsótól az karbulátor előmelegítőhöz..
Igy indul előre megy is ,de hátramenetbe azonnal leáll??.
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #16251 Dátum: 2007 Június 04, 16:51:36 »

A +-ra megy a szívató, meg a fordszámmérő, a másikra a kicsi bizbasz a gyújtás oldalán, meg még egy derót, gondolom a gyújtás....
Kimentem, oszt megnéztem.

Ez egy tuti link: http://www.mgvac.sulinet.hu/bogiklub/
« Utoljára szerkesztve: 2007 Június 04, 16:53:07 írta CCZ 547 Dograbbit »

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető klkl
Hozzászólások: 54

« Hozzászólás #16250 Dátum: 2007 Június 04, 16:42:56 »

Segítsetek::Bogár gyujtótrafóhoz menő vezetékek bekötéséhez keresek rajzot...SÜRGŐS..
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #16249 Dátum: 2007 Június 04, 16:28:51 »

A kisebb részeket én se azzal gondoltam, de példul a tetőre, ajtóra, csomagtérfedélre, ilyen helyekre jó lehet.

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #16248 Dátum: 2007 Június 04, 16:25:22 »

Őöööö, csiszolni....ótót.
nem tudom, de szerintem legfeljebb csak olyan nagy felületeket, mint az ajtók.
én kézzel csiszoltam és a nagyobb felületeknél egy gömbölyített élű hungarocell hasábra szorítottam rá a csiszolópapírt.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #16247 Dátum: 2007 Június 04, 16:16:26 »

attól függ, mire?

Őöööö, csiszolni....ótót.

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #16246 Dátum: 2007 Június 04, 16:15:18 »

Fúróba fogható, gumis csiszolócucc az jó, nem?
attól függ, mire?

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #16245 Dátum: 2007 Június 04, 16:12:13 »

Fúróba fogható, gumis csiszolócucc az jó, nem?

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #16244 Dátum: 2007 Június 04, 16:11:02 »

a 66-os bogit így fogjuk lefesteni, ha végre rászánjuk magunkat. már ki van gittelve + alapozva, ahol munka volt rajta és be van csiszolva 400-assal a régi fényezés az autó egész felületén, igazából már "csak" festeni kéne...

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #16243 Dátum: 2007 Június 04, 16:07:45 »

recept: 4-6 réteg festék (tejszerűre hígítva, vékonyan) + nedvesen csiszolás 400-as papírral indulva 2000-esig, a legvégén polír durvább majd finomabb polírpasztával.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #16242 Dátum: 2007 Június 04, 16:07:01 »

lehet szép selyemfénnyel is teddyzni. ezt teddyvel + rustoleum nevű rozsdagátló festékkel festették:

Pityubácsi kiköltözött? Wink
(Kurvajó lett ez, komolyan...)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #16241 Dátum: 2007 Június 04, 16:03:46 »

többi kép:
http://www.flickr.com/photos/gumby_mac72/sets/72157594263767214/

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #16240 Dátum: 2007 Június 04, 16:03:17 »

szerintem abeteg rész kivágása (flex) és ügyes kezű kazstnissal javítása jobb módszer, szerintem a gitt az minél minimálisabb legyen az autón, csak ott ahol nagyon muszályj, máshol ne
Azért akkora lukakra nem számítok, hogy kaszniztatni kelljen, bár talán ráférne...illetve az akkora helyeket nem fogom glettelni.
Talán magam is be tudnám varrni a lukakat, de védőgázas cucc kellene, és az nincs.

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #16239 Dátum: 2007 Június 04, 16:02:57 »

lehet szép selyemfénnyel is teddyzni. ezt teddyvel + rustoleum nevű rozsdagátló festékkel festették:

1963 VW1200 DeLuxe
Rulezka
« Hozzászólás #16238 Dátum: 2007 Június 04, 16:00:44 »

naná, hogy nem a rozsdára...
Az a fajta üvegszálas szalag, amit a gipszkartonozásnákl használnak, nem jó? Abból van otthon egy kicsi.....
Gondoltam egy réteg mögé, egy elé, közben gitt.
Egyszer láttam egyébként csiszolópapíros javítást, nagyon korrektnek tűnt.ű
Úgy gondoltam, hogy luk befoltoz, aztán csiszol, és aztán alapozó, majd festék.
Attól tartok, lesz ott nem annyira kisebb-nagyobb luk is..... Cry


szerintem abeteg rész kivágása (flex) és ügyes kezű kazstnissal javítása jobb módszer, szerintem a gitt az minél minimálisabb legyen az autón, csak ott ahol nagyon muszályj, máshol ne
Rulezka
« Hozzászólás #16237 Dátum: 2007 Június 04, 15:59:25 »

A festéket ne nagyon higítsd, inkább melegítsd, ha nem két komponensű! Speciális hengert vegyél, olyat, aminek a 2 vége gömbölyített, mint egy kapszula, úgy néz ki. A felületet elő kell készíteni, hengerrel sem viszel fel több festéket, mint pl ha szórnád, sőt.Ha valami gikszer lép fel, hagyd megszáradni a festéket, nyersen nem tudsz rajta javítani. Ha kellően vastag réteget hordasz fel, azt lehet finoman csiszolni, polírozni, tehát elvenni belőle, ha vékony, vagy sovány - túl kevés anyag mert agyon volt higítva pl - akkor nehéz javítani. A festék bizonyos vastagság , mennyiség felett mozog, terül megfolyik. Ha kevés, az legalább akkora baj, mint ha sok. Mérd ki, hogy mennyi festéknek kell kerülni egységnyi területre, és azt a mennyiséget dolgozd el egyenletesen. Meg fogsz lepődni, rengetegnek fog tünni a festék. Próbáld ki pl egy ajtólapon. 1 kg jó minőségű festék előkészített alapra akár 12-14 m2-re is felhordható szivacshengerrel. (  Trinát mesterzománc volt 8 db beltéri ajtólapon )   

köszi a végén már olyan "überokos" leszek, hogy lassan fényezést fogok vállalni kizárólag teddyvel  Grin
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #16236 Dátum: 2007 Június 04, 15:57:48 »

naná, hogy nem a rozsdára...
Az a fajta üvegszálas szalag, amit a gipszkartonozásnákl használnak, nem jó? Abból van otthon egy kicsi.....
Gondoltam egy réteg mögé, egy elé, közben gitt.
Egyszer láttam egyébként csiszolópapíros javítást, nagyon korrektnek tűnt.ű
Úgy gondoltam, hogy luk befoltoz, aztán csiszol, és aztán alapozó, majd festék.
Attól tartok, lesz ott nem annyira kisebb-nagyobb luk is..... Cry

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Oldalak: 1 ... 1604 1605 1606 1607 1608 [1609] 1610 1611 1612 1613 1614 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.116 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.