www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 17, 12:08:17

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1613 1614 1615 1616 1617 [1618] 1619 1620 1621 1622 1623 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13147312 alkalommal)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #15915 Dátum: 2007 Május 19, 14:36:07 »

most nem ment sehova, eltűnt valahol. a jeladón lehet tudtommal állítnai
hogyan? hajlítgatással? mást nem tudok elképzelni.

a műszer hátán viszont van 2 kis lyuk ahol lehet kalibrálni mechanikusan a mutatót. csak ehhez ki kell venni a kilóméterórából is. adni neki 12 voltot és beállítani a maxot szerintem

a jeladó szerintem mindössze annyit csinál, hogy teli tanknál 12 voltot ad a műszernek és ahogy fogy a bezin, egyre kevesebbet. a mutató pedig egy bimetál felmelegedésétől tér ki (rá van tekerve egy vékony vezeték amiben az áram megy és melegíti)
szóval a jeladó szerintem nem tud elkalibrólódni. ha elszakad benne a szál, akkor kuka.

lehet hogy neked a műszerben mechanikusan kiakadt a mutatód. én a helyedben nem akarnám a tankot kivenni, legfeljebb megmérni hogy a vezetékén mekkora áramot ad.
ha jól sejtem a tankot buszból kivenni nem annyi mint a bogárban, hogy 4 csavar és kint is van.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #15914 Dátum: 2007 Május 19, 14:22:15 »

fent akadt ki és ha leveszed a gyújtást akkor lemegy? mert akkor lehet hogy elég a műszeren állítani. van rajta 2 állító, csak ki kell szedni hozzá az órából

a tankot kiszedve hogy akarod állítani???
most nem ment sehova, eltűnt valahol. a jeladón lehet tudtommal állítnai

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #15913 Dátum: 2007 Május 19, 12:38:21 »

rohadtélet, otthon teletankoltam a buszt, kár volt.. a benzinszintmérőm fél tanknál telit mutat, a telitank nem tett jót neki, azóta se láttam a mutatót. most ki kéne venni a tnakot, hogy beállítsam a műszert Sad
fent akadt ki és ha leveszed a gyújtást akkor lemegy? mert akkor lehet hogy elég a műszeren állítani. van rajta 2 állító, csak ki kell szedni hozzá az órából

a tankot kiszedve hogy akarod állítani???
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #15912 Dátum: 2007 Május 19, 12:18:57 »

rohadtélet, otthon teletankoltam a buszt, kár volt.. a benzinszintmérőm fél tanknál telit mutat, a telitank nem tett jót neki, azóta se láttam a mutatót. most ki kéne venni a tnakot, hogy beállítsam a műszert Sad

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #15911 Dátum: 2007 Május 19, 11:38:10 »

kösz mindenkinek... akkor húzunk majd, itthon meg rástartolok, hogy mi a baja pontosan Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2007 Május 19, 14:48:05 írta gyiik »
1303LS
« Hozzászólás #15910 Dátum: 2007 Május 19, 07:29:07 »

Szeretném ráfogni az áramra de nem értem mi lehet

Lehet, hogy testet nem kap rendesen az önindító, motor/váltó ház, meg az önindítón is van átvezető kábel aminek a 8-as csavarja/anyája szeret berozsdálni és akkor oda a kontakt.
De a húzás a legegyszerűbb.
Nem elérhető faparipa
Hozzászólások: 28

« Hozzászólás #15909 Dátum: 2007 Május 18, 22:49:32 »

Milyen akku jó - a legjobb, legerösebb - bele?

Hát hivatalosan 36Ah. De kicsivel nagyobb is oké. Nekem 44Ah-s van benne, mert azt kaptam hirtelen. Nekem bevált. Amúgy nincs tapasztalatom.

De túl nagyot azért ne, mert azért fel is kell azt tölteni.
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #15908 Dátum: 2007 Május 18, 21:52:26 »

kábelre, csatlakozásra én is gondoltam és reális lehetne, de maga a kábel jo (1hét alatt nem hiszem, hogy baja lenne a semmitöl), csatlakozással meg annyit szorakoztam, hogy szinte csillog a csatlakozo. Szeretném ráfogni az áramra de nem értem mi lehet

20km-t másznánk vele ovatosan.

Sztem nem a bendzin a gond (persze át fogom nézni 5ször is), az multkor volt, mikor sziszegett inditásnál kedvesen, és száraz volt Smiley. Most nem sziszegünk, csak egyet lehel, ott a problem, meg ott, hogy nem forgat. Jövöhéten huzunk egyet, meg addigra beszereznék legalább kölcsön valami bika akksit (teherautos? Cheesy). Milyen akku jó - a legjobb, legerösebb - bele?
Nem elérhető faparipa
Hozzászólások: 28

« Hozzászólás #15907 Dátum: 2007 Május 18, 21:38:55 »

Huzni hogy a jó (már ha van bogár specialista huzás) simán 2-esben, vagy kell vmi ráadás? Kispolákkal igy ment.


Szerintem a bogihúzás is olyan, mint a többi húzás.  Smiley Max. csinálsz egy csiribít és a bal vállad fölött hátraköpsz észak felé előtte.  Grin

Ha nem indul be, akkor a gyertyákat megnézném esetleg. Meg hogy tényleg van-e benya és ott, ahol annak lennie kell.

De ha ez nemrég ment...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #15906 Dátum: 2007 Május 18, 21:24:25 »

Vmi egész normálisnak tünö nemteszkó bikakábel. Melegedett is töltésre. Huzni, huzni jo, csak kicsi a hely, parkolóban, kanyar végén Smiley (meg ma nem maradt idö, én csináltam volna éjjelig, mig el nem inditom, de menni kellett) Huzni hogy a jó (már ha van bogár specialista huzás) simán 2-esben, vagy kell vmi ráadás? Kispolákkal igy ment.

A fék halálosan fog, véletlenül megfogtam vele a táliát Cheesy pedig nagyon vigyáztam a futomüvemre, de muszályj volt némi terep akadály miatt. A fékkel a másik irányban van gond, magátol surol. (thaliát már törték, erös volt Evil)
milyen messzire viszitek majd innen?
szerintem is áramellátás gond lehet. vagy gyenge kábel, vagy nem csatlakozott jól valami
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #15905 Dátum: 2007 Május 18, 21:14:22 »

Milyen kábellel bikáztok?  Szerintem is inkább húzzátok. Ha minden oké, akkor mennie kell!



Vmi egész normálisnak tünö nemteszkó bikakábel. Melegedett is töltésre. Huzni, huzni jo, csak kicsi a hely, parkolóban, kanyar végén Smiley (meg ma nem maradt idö, én csináltam volna éjjelig, mig el nem inditom, de menni kellett) Huzni hogy a jó (már ha van bogár specialista huzás) simán 2-esben, vagy kell vmi ráadás? Kispolákkal igy ment.

A fék halálosan fog, véletlenül megfogtam vele a táliát Cheesy pedig nagyon vigyáztam a futomüvemre, de muszályj volt némi terep akadály miatt. A fékkel a másik irányban van gond, magátol surol. (thaliát már törték, erös volt Evil)
« Utoljára szerkesztve: 2007 Május 18, 21:16:44 írta gyiik »
1303LS
« Hozzászólás #15904 Dátum: 2007 Május 18, 21:11:45 »

Kb egy félkört talán megy, vagy annyit se
Hát akkor nem a benzinnel lesza  gond hanem az önindító/aksi/kábel környékével, húzzátok be azt hagy szóljon.
Csak aztán óvatosan ha bizonytalan a fék, mert a tália segge gyűrődékeny ám.  Grin
Nem elérhető faparipa
Hozzászólások: 28

« Hozzászólás #15903 Dátum: 2007 Május 18, 21:11:25 »

Ja, ezt elfelejtettem: van frankó, nem visszaesős alapjáratom. És nem is leállós!  Cool

Kipucolás és precíz összepászítás után minden nagyon szép és jó. Köszi a segítséget mindenkinek!
Nem elérhető faparipa
Hozzászólások: 28

« Hozzászólás #15902 Dátum: 2007 Május 18, 21:09:28 »

OK, majd megprobálom... de a gáz, hogy az öninditást befejezi 2 (igencsak gyenge) nyüsz után.


Benzin nem sok uj, majdnem 2L, a többi a régi, de nagyon nincs tele.

Milyen kábellel bikáztok?  Szerintem is inkább húzzátok. Ha minden oké, akkor mennie kell!

Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #15901 Dátum: 2007 Május 18, 21:08:39 »

Nagyon nem vágom a szakmai zsargont, ez a nyüsznyüsznyünyü azt jelenti hogy forgatja a motort vagy nem?

Nem nevezném forgatásnak igazábol, de azt próbálja, annak a hangja  Cool forog de nem eléggé. Kb egy félkört talán megy, vagy annyit se
1303LS
« Hozzászólás #15900 Dátum: 2007 Május 18, 21:05:36 »

Nagyon nem vágom a szakmai zsargont, ez a nyüsznyüsznyünyü azt jelenti hogy forgatja a motort vagy nem?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15899 Dátum: 2007 Május 18, 21:04:08 »

OK, majd megprobálom... de a gáz, hogy az öninditást befejezi 2 (igencsak gyenge) nyüsz után.
Nem hiszem, de ezt is megprobálom majd ha nagyon nem megy: benzint kiszedni ahonnan csak lehet, hátha nagyon telelett most a szenvedéstöl vagy multkor akármiért (bár nemhiszem hogy ez lenne a baj), kérdés: honnan szedjek ki benzint ha egyáltalán lesz értelme?
huzzátok be  ha megszivta magár akkor ugy indulnia kell

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #15898 Dátum: 2007 Május 18, 21:02:39 »

a gyertya kitekerése után egy pici fecskendőnyi benzint nyomj be neki. aztán nyüsz-nyüsz... Hátha!

OK, majd megprobálom... de a gáz, hogy az öninditást befejezi 2 (igencsak gyenge) nyüsz után.
Nem hiszem, de ezt is megprobálom majd ha nagyon nem megy: benzint kiszedni ahonnan csak lehet, hátha nagyon telelett most a szenvedéstöl vagy multkor akármiért (bár nemhiszem hogy ez lenne a baj), kérdés: honnan szedjek ki benzint ha egyáltalán lesz értelme?

Benzin nem sok uj, majdnem 2L, a többi a régi, de nagyon nincs tele.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Május 18, 21:04:12 írta gyiik »
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15897 Dátum: 2007 Május 18, 21:01:13 »

nem indul Sad bikázva probáltuk Renault thaliárol... 'nyüü-nyüü-sszzz' - ennyi az eredmény. El nem tudom képzelni most mi nem tetszik neki Huh 1hete vígan pöfékelt, de az önindito legalábbis tuti jol müködött. Azóta csak a benzincsövet cseréltem ki, kosz nem ment bele. A benzinszürö retkes, ki akartam cserélni miután beindul, de most nem jutunk el alapjáratig, söt semmi önmüködésig sem a mociban.

Lehetséges hogy a thalia akksija gyenge??? Azért fura lenne... (meg aztán beinditottuk azt és töltöttük, ugyse semmise történt)
Még nagyon gondolkodom hogy kéne megoldani... de AKKORIS a saját lábán akarom hazahozni Smiley

Másik: bal hátsó fék reszel, bár csak 50m-t ha huzigáltuk, de fogja a kocsit. Ha mennénk vele pár kört, elintézné magát jól, vagy kerék le és maceráljam?

Jövö hétvégén már a kertben szeretném látni, hogy új életét elkezdhesse  Undecided
uj benzin van benne?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #15896 Dátum: 2007 Május 18, 20:54:07 »

a gyertya kitekerése után egy pici fecskendőnyi benzint nyomj be neki. aztán nyüsz-nyüsz... Hátha!
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #15895 Dátum: 2007 Május 18, 20:27:59 »

a nyü-böl kettö volt általában, ha padloztuk a thaliát félpercig és hagytuk a bogarat 2 próbábol egyszer 3nyü volt (aka nyünyünyü) Normálisan hangzott, de tetü lassu volt a multkori jóhoz képest. A szisszenés a végén meg mintha a lelkét lehelné ki detto lassu, normálisan meg csak épp fél másodperc volt.

Bendzin van, a szüröben kicsit sok is lett, azt egyszer leszivtam, meg kiszivtam a szürö-csö utáni cuccbol is nehogy nagyon tele legyen. Finom volt, de nem segitett. Ugy gondolom nem a benzinnel van baj, még nem jutunk el odáig, hogy rendesen beszipkázza a motor
« Utoljára szerkesztve: 2007 Május 18, 20:32:22 írta gyiik »
Nem elérhető faparipa
Hozzászólások: 28

« Hozzászólás #15894 Dátum: 2007 Május 18, 20:20:34 »

nem indul Sad bikázva probáltuk Renault thaliárol... 'nyüü-nyüü-sszzz' - ennyi az eredmény. El nem tudom képzelni most mi nem tetszik neki Huh 1hete vígan pöfékelt, de az önindito legalábbis tuti jol müködött. Azóta csak a benzincsövet cseréltem ki, kosz nem ment bele. A benzinszürö retkes, ki akartam cserélni miután beindul, de most nem jutunk el alapjáratig, söt semmi önmüködésig sem a mociban.

Lehetséges hogy a thalia akksija gyenge??? Azért fura lenne... (meg aztán beinditottuk azt és töltöttük, ugyse semmise történt)
Még nagyon gondolkodom hogy kéne megoldani... de AKKORIS a saját lábán akarom hazahozni Smiley

Másik: bal hátsó fék reszel, bár csak 50m-t ha huzigáltuk, de fogja a kocsit. Ha mennénk vele pár kört, elintézné magát jól, vagy kerék le és maceráljam?

Jövö hétvégén már a kertben szeretném látni, hogy új életét elkezdhesse  Undecided

A nyünyünyünyü normálisan hangzott? Benzin van benne? (Nem a tankban, a rendszerben.) A féket kicsit pumpálhatod esetleg, de kigyilkolni nincs értelme.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #15893 Dátum: 2007 Május 18, 20:19:32 »

nekem 67 utáni  "AB" kódos váltó van a bogaramban, de  63as rövid féltengelyekkel. van benne vakdugó, de egyenlőre nem sikerült még beszerelnem a kapcsolót  Tongue
Az "AB" kódos váltó az milyen? Rövid?

Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #15892 Dátum: 2007 Május 18, 20:07:49 »

nem indul Sad bikázva probáltuk Renault thaliárol... 'nyüü-nyüü-sszzz' - ennyi az eredmény. El nem tudom képzelni most mi nem tetszik neki Huh 1hete vígan pöfékelt, de az önindito legalábbis tuti jol müködött. Azóta csak a benzincsövet cseréltem ki, kosz nem ment bele. A benzinszürö retkes, ki akartam cserélni miután beindul, de most nem jutunk el alapjáratig, söt semmi önmüködésig sem a mociban.

Lehetséges hogy a thalia akksija gyenge??? Azért fura lenne... (meg aztán beinditottuk azt és töltöttük, ugyse semmise történt)
Még nagyon gondolkodom hogy kéne megoldani... de AKKORIS a saját lábán akarom hazahozni Smiley

Másik: bal hátsó fék reszel, bár csak 50m-t ha huzigáltuk, de fogja a kocsit. Ha mennénk vele pár kört, elintézné magát jól, vagy kerék le és maceráljam?

Jövö hétvégén már a kertben szeretném látni, hogy új életét elkezdhesse  Undecided
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #15891 Dátum: 2007 Május 18, 08:34:14 »

Azokra a kilométerórára lehetett egy csatlakozót kapni csatlakozóval: ha a spirál visszafelé forgott, az bekapcsolt.
De öcsém a váltókar alá szerelt egy kapcsolót, működik az is rendesen. Amikor lenyomod a váltót a rükihez, akkor nyom meg egy kapcsolót.
Qzmát kérdezd...

nekem 67 utáni  "AB" kódos váltó van a bogaramban, de  63as rövid féltengelyekkel. van benne vakdugó, de egyenlőre nem sikerült még beszerelnem a kapcsolót  Tongue

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #15890 Dátum: 2007 Május 17, 23:12:24 »

Én is megnéztem már a váltómat.....sajna nincs rajta ilyen kialakítás, biztos túl régi, 65 előtti.
Azokra a kilométerórára lehetett egy csatlakozót kapni csatlakozóval: ha a spirál visszafelé forgott, az bekapcsolt.
De öcsém a váltókar alá szerelt egy kapcsolót, működik az is rendesen. Amikor lenyomod a váltót a rükihez, akkor nyom meg egy kapcsolót.
Qzmát kérdezd...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #15889 Dátum: 2007 Május 17, 23:01:27 »

Sziasztok!

Köszi mindenkinek a tippeket a tolató lámpa kapcsolóval kapcsolatban. Beszereltem, működik szó nélkül! 1000 kösz!

Én is megnéztem már a váltómat.....sajna nincs rajta ilyen kialakítás, biztos túl régi, 65 előtti.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető faparipa
Hozzászólások: 28

« Hozzászólás #15888 Dátum: 2007 Május 17, 22:40:26 »

Elsőre biztosan lassan jön vissza a fékpedál. Addig fékezgess, amíg nem tűnik jónak. Ha pici kétséged is van, hagyd az egészet. Már csak a biztonság kedvéért.

LEgalábbis én nem kockáztatnék.
Nem elérhető faparipa
Hozzászólások: 28

« Hozzászólás #15887 Dátum: 2007 Május 17, 22:38:00 »

puzzle kölyköt holnap "késziteném fel" a 20km-es hazaútra, durván 1éves állás után.
Benzincsöcsere megvolt, meglesz a benzinszürö is, mert kell. Motor ugy-ahogy kitisztitva. Fék, kormány, kuplung, gáz, váltó él és virul.

Mire figyeljek még esetleg?




Én 4 év állás után a következőket tettem:

Szemrevételeztem, ehhez le kellett mosni a félcentis retket.  Grin Utána guimiokat felfújtam, a karburátorba öntöttem pici benzint. (Egy löttyintésnyit csak.) A többit betöltöttem a tankba.  Megnéztem az olajat és hümmögtem. (Mást úgyse tudtam volna ott hirtelen.) Új akksit beraktam és beindítottam. Kb. harmadikra be is indult. Hagytam egy kicsit járni, aztán lépésben elindultam, majd óvatos fék. Utána megint elindultam, megint fék kicsit. Utána elindultam és kicsit "súroltam" a féket.

Aztán hazajöttem szép óvatosan, nem pörgetve!
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #15886 Dátum: 2007 Május 17, 21:55:07 »

Sziasztok!
Tanitsatok! Ha a belsö sülyesztett kilincset cserélni szeretném a régebbi tipusra akkor a kilincsen kivül mást is kell cserélni?( szűz ajtó kárpitom van)
Előre is kösz.

Az szívás! A kilincsek nem kompatibilisek, ha a 67 utánira gondolsz mint sűlyesztett. Egyszerűbb ajtót cserélni, vagy az ajtó belsejét. Ami neked van is!! Itt nálam a 66-osunkból... Csak soha nem jut el hozzád, mert vagy te vagy én nem érek rá, hogy összefussunk.  Embarrassed Wink
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #15885 Dátum: 2007 Május 17, 21:19:43 »

Nagyon egyszerű, ha nem akarsz a kötegbe vagdosni , meg belebújni akkor a berakott kapcsoló egyik csatlakozójára lehúzol egy szál vezetéket a gyújtó trafód 15ös kivezetésétől. (ez a gyújtási áram). A másik csatlakozóról meg elviszed az áramot az égőkig és kész.
És ez az annakidején gyárilag beépítetteknél is így van. Egy biztosítékot sem árt betenni. Azt fel lehet fogatni a motortérburkolatra is.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #15884 Dátum: 2007 Május 17, 21:17:42 »

most szedtem szét a hengerfejem. kiszereltem a szelepeket. a szelepszárakra nem volt szimmering húzva sosem?
mert a helye megvan. mondjuk sziga szelepszá rszimmering nem jó rá?
skodával csinálták az ólommentes benzin megjelenésekor, hogy megmarózták a szelepszárat s ráhúzták a zsiga szimmeringet.
bogárnál működhet?

minden jót!
Nem elérhető zizzo
Hozzászólások: 532


NeoHippi

« Hozzászólás #15883 Dátum: 2007 Május 17, 20:57:37 »

Sziasztok!

Köszi mindenkinek a tippeket a tolató lámpa kapcsolóval kapcsolatban. Beszereltem, működik szó nélkül! 1000 kösz!

A rock n roll, a sebesség megszállottja vagy!
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #15882 Dátum: 2007 Május 17, 20:34:22 »

puzzle kölyköt holnap "késziteném fel" a 20km-es hazaútra, durván 1éves állás után.
Benzincsöcsere megvolt, meglesz a benzinszürö is, mert kell. Motor ugy-ahogy kitisztitva. Fék, kormány, kuplung, gáz, váltó él és virul.

Mire figyeljek még esetleg?

Persze nem padlógázzal teperünk majd, csak ugy vészvillogosan-döcögve, nem akarok rontani a vas helyzetén, amig meg nem tudom, hogy minden egyes porcikája milyen állapotban van, addig ez tünik jónak  Wink
Nem elérhető Elvis
Hozzászólások: 48


« Hozzászólás #15881 Dátum: 2007 Május 17, 19:03:27 »

Sziasztok!
Tanitsatok! Ha a belsö sülyesztett kilincset cserélni szeretném a régebbi tipusra akkor a kilincsen kivül mást is kell cserélni?( szűz ajtó kárpitom van)
Előre is kösz.
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #15880 Dátum: 2007 Május 17, 13:14:54 »

Hell!

motorblokknál mennyire pontosan adja át az olaj hőfokot a blokkháznak?
tehát ha van egy hőfokmérőm s azt nem meritem bele az olajba, hanem a blokkhoz-blokkba rögzitem. mennyire kapok pontos információt?

Ezt csak úgy lehetne kideríteni, ha lenne mellette egy olyan mérőd is ami ténylegesen az olaj hőfokot méri..
Az én elképzelésem szerint, a blokkhoz erősített jeladó nem lenne elég közvetlen (számítógépes nyelven "lagos" lenne), a mutatott értékből csak következtetni lehetne, hogy  10 percel azelőtt milyen is lehetett az olajhőfok.

'81 Hecho en México
Nem elérhető Tyrsec
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #15879 Dátum: 2007 Május 17, 12:54:22 »

mennyibe fáj egy ilyen kar?
buparts-nal a weboldal szerint 19e-be.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #15878 Dátum: 2007 Május 17, 11:58:49 »

Koszi. Es minden bogarba igy mukodik a dolog? regiek, ujabbak, 1303-asoknal is ?

mennyibe fáj egy ilyen kar?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #15877 Dátum: 2007 Május 17, 11:19:00 »

1. nem
2. csak.
3. mi az a meniszkusz? egyébként ott alap esetben nincs olaj, csak működés közben. 
4. Fúrni faragni nem kell a váltón, csak be kell építeni a gombát. Ez a művelet beépített váltónál kicsit nehézkes, de valaki már csinált ilyent ha jól emlékszem.

Most mar vilagos, koszonom! Smiley
A meniszkusz a folyadek (gorbult) felszine. A taroloedenyt nedvesito folyadekoknal homoru, nem nedvesitoeknel domboru. Igazabol helyesebb lett volna "az olaj szintje"-t hasznalnom, de az nem jutott eszembe Smiley

Megyo sztem csinal ilyen beepitest, mikor mondtam neki, h kene nekem tolatolampa, akkor mondta, h nem problema, megnezzuk, h van-e valtogombam, ha nincs, teszunk bele es lesz. Gondolom nem akarta kivenni a motrot meg a valtot Wink


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15876 Dátum: 2007 Május 17, 10:03:26 »

gondolom igen

Koszi. Es minden bogarba igy mukodik a dolog? regiek, ujabbak, 1303-asoknal is ?


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Oldalak: 1 ... 1613 1614 1615 1616 1617 [1618] 1619 1620 1621 1622 1623 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.188 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.