www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 15:06:29

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1610 1611 1612 1613 1614 [1615] 1616 1617 1618 1619 1620 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13168012 alkalommal)
PéZsé
« Hozzászólás #16035 Dátum: 2007 Május 24, 19:11:10 »

Ilyen lett a Drágám,a "tetőszellőző" csak múló rosszullét.

[melléklet törölve az admin által]
PéZsé
« Hozzászólás #16034 Dátum: 2007 Május 24, 19:08:44 »

.

[melléklet törölve az admin által]
PéZsé
« Hozzászólás #16033 Dátum: 2007 Május 24, 19:07:16 »

Ma festegettünk,lakatoskodtunk,vettem két szélvédőgumát,a helyét kijavitottuk meg kifújtam cinksprével,és beraktam az újat,szerintem szép lett,szerintem.

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #16032 Dátum: 2007 Május 24, 18:55:52 »

Szerinted mennyi forró olaj áramlik át az érzékelő gombán, ami ott lóg a T elágazó végén?  Huh

pont ezt akartam mondani. akkor már nívópálcával (ha belelóg az olajba) jobb értéket lehet mérni szerintem. nekem is ilyen van
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #16031 Dátum: 2007 Május 24, 18:11:02 »

Szerinted mennyi forró olaj áramlik át az érzékelő gombán, ami ott lóg a T elágazó végén?  Huh

egy T osztó kerül a gomba helyére így nyomást és hőmérsékletet is tudok mérni.....
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #16030 Dátum: 2007 Május 24, 18:09:02 »

Na hát nállam a "nomber 2." a nyerő és csak azért akarom, hogy ebben a nagy kányikulában nehogy megfőzzem a még igencsak bejáratós motort...., de egy olyan verzióban, hogy egy T osztó kerül a gomba helyére így nyomást és hőmérsékletet is tudok mérni.....
Egyébbiránt mi az az optimális üzemi hőmérséklet, amin egy ilyen mocinak ketyegnie kell?

olajnak a 80-90 fok a normális, de az égéstérben azért van 1-2 ezer fok is   

ha az elmult 40 évben nem főtmeg a motorod akkor most sem fog. legyen benne olaj,  a turbina ne legyen eltömve, legyen meg minden motortér burkolóelemed, tömítésed és légterelőd, a kipufogó gázt ne vezesd vissza a motortérbe...

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #16029 Dátum: 2007 Május 24, 18:02:51 »

olyan nincs, hogy hátra kell szaladgálni ellenőrizni  Wink

amúgy hülyeség mindenféle műszert bekötni. nekem volt a buszban, nyomás, és hőfok mérő. mindig paráztam, hogy 140 fokos az olaj... amióta nem működik a műszer, sokkal nyugodtabban alszom. no infó, no para  Grin a moci meg azóta is hibátlan

1. nivópálcás

nivó pálca végén van egy kis jeladó gomba ami be van kábelezve ->bekábelezed

2. olajnyomás gombás

olajnyomás gomba helyére becsavarod, ->bekábelezed

3. fúrsz egy likat a blokkba és oda rakos -> bekábelezed

Na hát nállam a "nomber 2." a nyerő és csak azért akarom, hogy ebben a nagy kányikulában nehogy megfőzzem a még igencsak bejáratós motort...., de egy olyan verzióban, hogy egy T osztó kerül a gomba helyére így nyomást és hőmérsékletet is tudok mérni.....
Egyébbiránt mi az az optimális üzemi hőmérséklet, amin egy ilyen mocinak ketyegnie kell?

Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #16028 Dátum: 2007 Május 24, 17:57:51 »

ebben az esetben a nívópálca helyére kell valamit bedugni??? az fix??? az utastérből ellenőrizhető ebben a z esetben a műszer???
Én egy motoros katalógusban láttam valami hasonlót amit a nívópálca helyére kellett dugni de azon a műszer közvetlen a pálcán volt..... és az úgy nem igazán kóser...nem szívesen szállnék ki 50 km-nként hőfokot ellenőrizni.....SmileySmileySmiley


olyan nincs, hogy hátra kell szaladgálni ellenőrizni  Wink

amúgy hülyeség mindenféle műszert bekötni. nekem volt a buszban, nyomás, és hőfok mérő. mindig paráztam, hogy 140 fokos az olaj... amióta nem működik a műszer, sokkal nyugodtabban alszom. no infó, no para  Grin a moci meg azóta is hibátlan

1. nivópálcás

nivó pálca végén van egy kis jeladó gomba ami be van kábelezve ->bekábelezed

2. olajnyomás gombás

olajnyomás gomba helyére becsavarod, ->bekábelezed

3. fúrsz egy likat a blokkba és oda rakos -> bekábelezed

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #16027 Dátum: 2007 Május 24, 17:51:16 »

szerintem a nívópálcás al egegyszerűbb, de nemtudom az mennyire pontos..viszonyítgatni mindenképp jó
ebben az esetben a nívópálca helyére kell valamit bedugni??? az fix??? az utastérből ellenőrizhető ebben a z esetben a műszer???
Én egy motoros katalógusban láttam valami hasonlót amit a nívópálca helyére kellett dugni de azon a műszer közvetlen a pálcán volt..... és az úgy nem igazán kóser...nem szívesen szállnék ki 50 km-nként hőfokot ellenőrizni.....SmileySmileySmiley

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #16026 Dátum: 2007 Május 24, 16:10:05 »

Sziasztok!
A kérdésem az volna, hogy hova érdemes olajhőfokmérőt szerelni a bogimotorba....?
Gondolom legpraktikusabb a gyári olajnyomás helyéte egy "T" osztót rakni és úgy beszerelni, de hol lehet ilyen osztót beszerezni......
szerintem a nívópálcás al egegyszerűbb, de nemtudom az mennyire pontos..viszonyítgatni mindenképp jó

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #16025 Dátum: 2007 Május 24, 16:04:22 »

Sziasztok!
A kérdésem az volna, hogy hova érdemes olajhőfokmérőt szerelni a bogimotorba....?
Gondolom legpraktikusabb a gyári olajnyomás helyéte egy "T" osztót rakni és úgy beszerelni, de hol lehet ilyen osztót beszerezni......

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #16024 Dátum: 2007 Május 24, 13:47:55 »

Hanem órás  Cheesy

mert nem vagyok erős. Smiley
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #16023 Dátum: 2007 Május 24, 13:16:17 »

ha bedugod az imbuszkulcsot a csavarba, akkor alulról a váznyúlvány és a váltó között egy "hosszabb szárú" (kb. 20cm) villáskulccsal meg tudod fogni az imbuszkulcs nyakát, és könnyedén veszed ki a csavart.

Nekem félcollos dugós száram van hozzá való imbusszal. Egy toldó kellett hozzá, meg a szárhoz is, mert nem vagyok erős. Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #16022 Dátum: 2007 Május 24, 13:14:12 »

Váltó oldalán csak egy csavar van, na ez az. Nem téveszted el. Viszont legyen az imbuszhoz mindenféle toldód, mert nagyon nem esik kézre... Smiley
ha bedugod az imbuszkulcsot a csavarba, akkor alulról a váznyúlvány és a váltó között egy "hosszabb szárú" (kb. 20cm) villáskulccsal meg tudod fogni az imbuszkulcs nyakát, és könnyedén veszed ki a csavart.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #16021 Dátum: 2007 Május 24, 13:11:37 »

Valami kép van, hogy hol van ez a 17-es inbuszcsavar bal hátul?
Nem lehet eltéveszteni?

Váltó oldalán csak egy csavar van, na ez az. Nem téveszted el. Viszont legyen az imbuszhoz mindenféle toldód, mert nagyon nem esik kézre... Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #16020 Dátum: 2007 Május 24, 12:47:27 »

itt van a mocitető. mondjuk egy sör Wink
meg van egy fekete is, amin 4 sorban vannak a rácsok. az jó állapotú, csak újra kéne festeni. 1500.
itt a háta is. zöld volt korábban

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #16019 Dátum: 2007 Május 24, 12:46:40 »

Légyszi dobj egy képet.
itt van a mocitető. mondjuk egy sör Wink
meg van egy fekete is, amin 4 sorban vannak a rácsok. az jó állapotú, csak újra kéne festeni. 1500.

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #16018 Dátum: 2007 Május 24, 12:45:03 »

A másik megoldás: kerék le, kb. fél méteres slag, műa tölcsér szigszalaggal rátéve, ezt a sárvédőre ragasztani, és bármilyet, bármenyit betölthetsz. Ha valaki nem Castrolt vesz (most már egyre több gyártó ilyen palackba tölt azért)

Valami kép van, hogy hol van ez a 17-es inbuszcsavar bal hátul?
Nem lehet eltéveszteni?

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #16017 Dátum: 2007 Május 24, 12:07:52 »

Enyémbe ilyen van Grin pofon egyszerű a betöltés!
üdvw

A másik megoldás: kerék le, kb. fél méteres slag, műa tölcsér szigszalaggal rátéve, ezt a sárvédőre ragasztani, és bármilyet, bármenyit betölthetsz. Ha valaki nem Castrolt vesz (most már egyre több gyártó ilyen palackba tölt azért)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #16016 Dátum: 2007 Május 24, 10:56:45 »

a gtx3 az nem olyan, legalábbis felénk nem


Enyémbe ilyen van Grin pofon egyszerű a betöltés!
üdvw

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #16015 Dátum: 2007 Május 24, 10:40:59 »


Tényleg mennyi kel bele? 2-3 deci?

Mármint, ha ennyit nyomok bele, az már elég egy darabig?

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #16014 Dátum: 2007 Május 24, 10:39:25 »

szerintem meg vegyen mindenki kásztróll olajt!!, azt alapból kihuzható szivószálas csőrös pumpás tényálással osszák! (pont) Grin

A váltóolajat nem ilyen kinyomóssal adják?
Ha nem otthon van egy olyan flakonom, megemelem gyorsan, aztán spricnizek bele.
Tényleg mennyi kel bele? 2-3 deci?

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16013 Dátum: 2007 Május 24, 10:26:23 »

De igen, csak azt nem néztem meg, hogy mire reagálok.   Embarrassed Grin

De a gtx3 az motor Öl nem pedig váltó Öl nem?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #16012 Dátum: 2007 Május 24, 10:06:08 »

a gtx3 az nem olyan, legalábbis felénk nem

De a gtx3 az motor Öl nem pedig váltó Öl nem?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #16011 Dátum: 2007 Május 24, 09:34:45 »

Az gyári volt.

Csak nehogy úgy járj, mint Stonemen a buszmotor hengerfejével, ami egyszerűen kilukadt.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #16010 Dátum: 2007 Május 24, 09:04:30 »

röhej, de igazad van...
másfél óráig reszeltem, fúrtam, maróztam... mostmár talán eltalál a levegő a hűtőbordák közt
Csak nehogy úgy járj, mint Stonemen a buszmotor hengerfejével, ami egyszerűen kilukadt.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16009 Dátum: 2007 Május 24, 08:36:53 »

Mexikóit kell venni. Lehet, hogy azt is a brazilok gyártják, de az legalább jól néz ki.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
1303LS
« Hozzászólás #16008 Dátum: 2007 Május 24, 07:05:38 »

bassszus  Shocked

mennyibe került ezekből egy pár??

hogy mennek azok az autók? ott még melegebb is van mint itt!
Szerintem ezek ilyen selektből kimentett "akciós" cuccok, valahol valamilyen nagykereskedő megvesz pár raklappal hulladékárban és leteríti vele kelteurópát, ide jó lesz. 
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #16007 Dátum: 2007 Május 24, 05:54:29 »

tudok adni egy jól szellőző motorháztetőt Grin
valami rács/ketrec van rajta egy részen. szerintem lehetne szebbre csinálni, de ne a sajátodat cseszd szét
ha érdekel lefotózom

Légyszi dobj egy képet.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #16006 Dátum: 2007 Május 23, 23:23:56 »

Ezek a brazil hengerfejek csodálatosak, kb mint ha ólomból öntötték volna. Shocked


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #16005 Dátum: 2007 Május 23, 23:10:17 »

Képek folyamatban, csak nincs itthon a bluetooth és nem tudom gépre tenni a képeket. A digitális fényképezőm meg megfeküdt .


                             GNX-967
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16004 Dátum: 2007 Május 23, 23:09:37 »

a gtx3 az nem olyan, legalábbis felénk nem

szerintem meg vegyen mindenki kásztróll olajt!!, azt alapból kihuzható szivószálas csőrös pumpás tényálással osszák! (pont) Grin

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #16003 Dátum: 2007 Május 23, 23:08:10 »

Mai tényállás: EPE bogiáról lejöttek az ajtók, az A oszlop vissza kapta eredeti állását. Meg ki lettek merevítve az oszlopok. Most már jöhet le a kaszni. Wink
Nem igazán ide tartozik de ma még lakatoltam egy agyon rohadt Renault Scenic-et. 3-4 mm gitt rajta mindenhol meg alatta szét voltak rohadva küszöbök meg a sárvédőperemek. 7 éves kocsi de szegényt jól leharcolták meg összegányolták.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Május 23, 23:18:22 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #16002 Dátum: 2007 Május 23, 22:58:15 »

Hell!
ha csak utánna töltessz akkor inekciós fecskendő osz viz. három litert sokáig tart fecsivel bepumpálni... egyébként én megemeltem a betöltő felöli oldalt. mármint a kocsit. igy több ment bele, de a felesleg úgy is kifolyik... Smiley

szerintem meg vegyen mindenki kásztróll olajt!!, azt alapból kihuzható szivószálas csőrös pumpás tényálással osszák! (pont) Grin
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #16001 Dátum: 2007 Május 23, 22:45:19 »

hát ilyenek a hires brazil hengerfejek... Sad
bassszus  Shocked

mennyibe került ezekből egy pár??

hogy mennek azok az autók? ott még melegebb is van mint itt!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #16000 Dátum: 2007 Május 23, 22:43:55 »

Szerettem volna kitámasztani a motorháztetőt felülről, a jobb hűtés miatt.
DE:

Békásmegyeren a parkolóban azért mégse szivesen hagyom a B.B.-t (múltkor is babráltak rajta.  ).
Kérdésem: Szellöző rácsos motorháztető pótolja a kinyitást? (1600 ccm-es tuning nélkül.)
tudok adni egy jól szellőző motorháztetőt Grin
valami rács/ketrec van rajta egy részen. szerintem lehetne szebbre csinálni, de ne a sajátodat cseszd szét
ha érdekel lefotózom
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #15999 Dátum: 2007 Május 23, 22:26:36 »

Reszeldmagadhengerfejed.
Olyat faragsz belőle, amilyet akarsz... Grin Cool

röhej, de igazad van...
másfél óráig reszeltem, fúrtam, maróztam... mostmár talán eltalál a levegő a hűtőbordák közt
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #15998 Dátum: 2007 Május 23, 22:05:40 »

Sad
Reszeldmagadhengerfejed.
Olyat faragsz belőle, amilyet akarsz... Grin Cool

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #15997 Dátum: 2007 Május 23, 22:04:43 »

hát ilyenek a hires brazil hengerfejek... Sad
Meredek...
Ennél egy csapnivalóbbat láttam: kínaiak megvettek egy Ural gyártósort, láttam ilyen mocit, na, azon a hengerfej... Ez ahhoz képest jólfésült.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #15996 Dátum: 2007 Május 23, 22:04:38 »

hát ilyenek a hires brazil hengerfejek... Sad

aztaqu...
Oldalak: 1 ... 1610 1611 1612 1613 1614 [1615] 1616 1617 1618 1619 1620 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.164 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.