www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 27, 13:54:05

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921349 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1637 1638 1639 1640 1641 [1642] 1643 1644 1645 1646 1647 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14724432 alkalommal)
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #14971 Dátum: 2007 április 09, 21:00:10 »

már a vizsga után tette bele.... amit épít tuning motor ahoz meg nemárt a fordszámmérő sem (még széria motor van benne)
Az túlzás, hogy építem! Ha így lenne már régen kész lenne!
Sajnos ha már az embernek családja van, akkor már nem költheti minden pénzét a bogarára, főleg ha még egy építkezés is közbe jön!
De lassacskán halad!
Most fog jönni haza a sógornőm Amcsiból, de sajna nem hoz nekem semmit, mert nincs most rá zseton!
Bár lehet, hogy egy pár apróságot hozatok vele, majd szétnézek a cip1-en.
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #14970 Dátum: 2007 április 09, 20:59:27 »

Nekem is 7 féle színű!
Ha megnézed hátrébb a képet róla, akkor a jelzőfénytől balra van egy kis gomb. Azt kell nyomkodni a színváltáshoz.
az enyémen ott nincs gomb. ez gáz nah mind1 megszoktam igy
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #14969 Dátum: 2007 április 09, 20:55:29 »

Hogy állítod a háttérszínét?
Nekem is ugyanilyen van de csak a váltásjelzőnek lehet cserélgetni a kupakját vagy piross vagy kék.
engem azzal etettek be hogy 7féle háttérszin és milyen jo de nem mert csak mezei sárga vagy én vagyok hulye:D
Nekem is 7 féle színű!
Ha megnézed hátrébb a képet róla, akkor a jelzőfénytől balra van egy kis gomb. Azt kell nyomkodni a színváltáshoz.
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #14968 Dátum: 2007 április 09, 20:14:32 »

Ma beépítettem egy fordulatszám mérőt az autóba.
Természetesen úgy, hogy  semmi sincs kifurkálva, átalakítgatva, hogy bármikor visszaállítható legyen az eredeti állapot!
Kíváncsi leszek milyen sebességnél mennyi a motor fordulatszáma!
Egész jó kis verkli, még a háttér színeket is lehet állítani.

Hogy állítod a háttérszínét?
Nekem is ugyanilyen van de csak a váltásjelzőnek lehet cserélgetni a kupakját vagy piross vagy kék.
engem azzal etettek be hogy 7féle háttérszin és milyen jo de nem mert csak mezei sárga vagy én vagyok hulye:D
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #14967 Dátum: 2007 április 09, 20:02:29 »

hali

Én nem akarok ilyen askalodos "fikazos" kommentet írni, szval nem annak szánom!! OT-s autod van es ez a forimérő hogy jön bele?? ezzel atmegy a vizsgan?? vegy korhű?? Shocked nem igen volt ilyen a 70 es evekben. Roll Eyes
üdv gegob
Úgy van! Ma tettem bele.
Ha valamit is csinálok az autómon, akkor az úgy van megcsinálva, hogy bármikor kiszerelhető legyen belőle, ne legyen semmi nyoma, tehát vissza lehessen állítani az eredeti (korhű) állapotára!
Például van benne egy vadi új Eberspacher kályha is, de ha akorom egy fél óra alatt kihajintom belőle, és már zsír eredeti is!
A fellépők is rozsdamentesek! És képzeld így ment át a veteránvizsgán! Igaz nem 100%-osan!
De azért én is szeretem használni néha az autót, azért alakítom az én igényeimnek megfelelően.
De természetesen a legfontosabb az, hogy vissza lehessen állítani a gyári állapotot.
Majd ha legközelebb viszem a veteránvizsgára visszacsinálok mindent az eredetire.
De majd leveszem a rendszámot a rajzáson, ha valakit zavar ez! Grin

Üdvw.


Buszt még most sem találtam!!
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #14966 Dátum: 2007 április 09, 19:33:01 »

Ma széthúztam a typ4 blokkot. Szerintem szép. Holnap pillant rá a doktor bácsi.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #14965 Dátum: 2007 április 09, 19:32:22 »

faszkivan, megint nem indul a busz, csak kattog, önindító nem mozdul. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

már bocs...
Töltsél akksit,nincs szufla,azért kattog és nem huz be.őnindito!
A kattog az egyet egyet,vagy ketyeg,mert akkor lehet bendix is.

Tóth Zoltán
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #14964 Dátum: 2007 április 09, 19:06:50 »

faszkivan, megint nem indul a busz, csak kattog, önindító nem mozdul. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

már bocs...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #14963 Dátum: 2007 április 09, 18:58:40 »

hali

Én nem akarok ilyen askalodos "fikazos" kommentet írni, szval nem annak szánom!! OT-s autod van es ez a forimérő hogy jön bele?? ezzel atmegy a vizsgan?? vegy korhű?? Shocked nem igen volt ilyen a 70 es evekben. Roll Eyes
üdv gegob

már a vizsga után tette bele.... amit épít tuning motor ahoz meg nemárt a fordszámmérő sem (még széria motor van benne)
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #14962 Dátum: 2007 április 09, 18:49:51 »

Ma beépítettem egy fordulatszám mérőt az autóba.
Természetesen úgy, hogy  semmi sincs kifurkálva, átalakítgatva, hogy bármikor visszaállítható legyen az eredeti állapot!
Kíváncsi leszek milyen sebességnél mennyi a motor fordulatszáma!
Egész jó kis verkli, még a háttér színeket is lehet állítani.

hali

Én nem akarok ilyen askalodos "fikazos" kommentet írni, szval nem annak szánom!! OT-s autod van es ez a forimérő hogy jön bele?? ezzel atmegy a vizsgan?? vegy korhű?? Shocked nem igen volt ilyen a 70 es evekben. Roll Eyes
üdv gegob
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #14961 Dátum: 2007 április 09, 18:36:07 »

Ma beépítettem egy fordulatszám mérőt az autóba.
Természetesen úgy, hogy  semmi sincs kifurkálva, átalakítgatva, hogy bármikor visszaállítható legyen az eredeti állapot!
Kíváncsi leszek milyen sebességnél mennyi a motor fordulatszáma!
Egész jó kis verkli, még a háttér színeket is lehet állítani.

[melléklet törölve az admin által]
RNIE
« Hozzászólás #14960 Dátum: 2007 április 09, 17:54:17 »

Holl!
Buszból motortkiszedni mennyivel másabb/nehezebb mint bodárból? Hány emelő meg hány ember kell hozzá? És a váltó elfordul-e ha kiveszem? Huh
nem bonyolultabb mint bodárból:)))
Szeda egy emelővel egyedül 10-15perc alatt megvan
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #14959 Dátum: 2007 április 09, 17:43:09 »

Holl!
Buszból motortkiszedni mennyivel másabb/nehezebb mint bodárból? Hány emelő meg hány ember kell hozzá? És a váltó elfordul-e ha kiveszem? Huh

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #14958 Dátum: 2007 április 09, 14:43:54 »

Hell!
meg tudná mérni valaki, hogy az 1303 első lökösébe mekkora az index búra?
előre is köszönöm!
szeda_1970
« Hozzászólás #14957 Dátum: 2007 április 09, 08:06:35 »

Nekem azt kisgépszervízben 1200-ért javították! Ha kelll adok címet! XIII.kerület....

Hello mindenkinek.

Azt szeretném kérdezni, hogy a megszakadt gyertyamenettel lehet vmit kezdeni anélkül hogy a motort ki kéne szerelni a helyéről?

Állítólag van egy olyan megoldás hogy egy drótszerűséget beletekernek és abba megy az új menet. Esetleg erről hallott már valaki?
Köszi

ÜdVW
Nem elérhető Boby
Hozzászólások: 27


Vodka, sör, minden kör, rönónégy forevör!!

« Hozzászólás #14956 Dátum: 2007 április 08, 20:15:41 »

Hello mindenkinek.

Azt szeretném kérdezni, hogy a megszakadt gyertyamenettel lehet vmit kezdeni anélkül hogy a motort ki kéne szerelni a helyéről?

Állítólag van egy olyan megoldás hogy egy drótszerűséget beletekernek és abba megy az új menet. Esetleg erről hallott már valaki?
Köszi

ÜdVW
Én úgy oldottam meg a Renault 4-esen, hogy egy nagyobb menetemelkedésű gyertyát csavartam a helyére. Ez a megoldás ideiglenesen bevált, de kapható a gyertyához menetjavító betét is.
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #14955 Dátum: 2007 április 08, 19:55:52 »

Hello mindenkinek.

Azt szeretném kérdezni, hogy a megszakadt gyertyamenettel lehet vmit kezdeni anélkül hogy a motort ki kéne szerelni a helyéről?

Állítólag van egy olyan megoldás hogy egy drótszerűséget beletekernek és abba megy az új menet. Esetleg erről hallott már valaki?
Köszi

ÜdVW

Menetjavítónak hívják, és a hengerfejet le kell venni hozzá. Készítenek eggyel nagyobb menetet, abba a javító, és kész is.

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető Genzy
Hozzászólások: 51


« Hozzászólás #14954 Dátum: 2007 április 08, 19:49:50 »

Hello mindenkinek.

Azt szeretném kérdezni, hogy a megszakadt gyertyamenettel lehet vmit kezdeni anélkül hogy a motort ki kéne szerelni a helyéről?

Állítólag van egy olyan megoldás hogy egy drótszerűséget beletekernek és abba megy az új menet. Esetleg erről hallott már valaki?
Köszi

ÜdVW
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #14953 Dátum: 2007 április 08, 15:03:43 »

Na egy kis húsvéti borzongás:  elkezdtük szétkapni az elsőgazdás, garázsban-tartott, nem-dohányzó, soha nem hegesztett, öregbácsis 65-ös bogaramat. Hát nem mondom....kissé jobbra számítottam....hegesztve nem is nagyon volt, volt helyette beton!!, gumipaszta, gitt, purhab, üveggyapot, üvegszál, rézháló, alu-réz-horganylemez foltozások felgittelve....jó pár év munkája....ezennel 100%-ra meg is pecsételődött, hogy az alvázra nem ez a bódé megy vissza, hanem egy ettől pár fokkal jobb állapotú 61/62-es kisablakos megküszöbölve, taposózva.

rajzásra még feljöhettél volna vele ....így most egy bogarad sincs ami megy Sad
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #14952 Dátum: 2007 április 08, 12:54:37 »

Volt Szombathelyen Sixtus nézni egy bogit. 74-es spar  azt hiszem. Végig egy tulaj, garázsban tartott,egy hölgy használta. A  szomszédomban lakó gépészmérnök úr szervizelte, a család régi barátja, - sajnos meghalt már jópár éve - gyerekkoromban láttam jópárszor a szomszéd ház elött, ill a műhelyben. A kocsi  javítgatását  halála után  a fia vitte tovább. A kocsit is a család fiatalabb generációja kezdte használgatni, időnként, elővéve tartalék státuszából - a tulaj kb 70 éves - . A kocsit az elmúlt 5 évben talán csak 2 x láttam, gyujtásproblémával hozták javításra. Alapvetően nincs rossz állapotban. 2x fényezték át - egyben sajnos - , egyszer volt sárvédő sérülése.  De ami a 33 év alatt elfáradhatott, az elfáradt. Amint használni kezdték, rögtön előjött valami hiba. A többi viszont összegyógyult az évek alatt. A kaszni javításra szorul a kritikus helyeken az évek múlásával, a fék- futómű az utóbbi 6-8  év  állástól, a motor szintén kérdéses állapotú. Tehát sok pénz az útra tétele, mégtöbb, mire szép is lesz. Kezdőnek nem való. Gyakorlott meg nem áll neki, keres öregebbet. Vagy sokkal fiatalabbat. Ezt mondtam Sixtusnak is. Most kéne betenni egy pajtába, az unokáim hogy örülnének neki 40év múlva Grin Grin

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
RNIE
« Hozzászólás #14951 Dátum: 2007 április 08, 12:46:52 »

Ha azt mondja a kereskedő hogy egy öreg bácsié volt,mindig meg kell kérdezni:és költött rá rendesen a vén hülye?
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #14950 Dátum: 2007 április 08, 12:33:19 »

Ez az öregbácsis dolog egy városi legenda.
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #14949 Dátum: 2007 április 08, 12:21:12 »

attól még, hogy öregbácsi volt a gazdája, ugyanúgy ette a rozsda mintha suttyó suhancok rajzoltak volna vele karikákat a peniparkoló diszburkolatára...  Wink
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #14948 Dátum: 2007 április 08, 09:28:18 »

igen 50%.
vagy jó vagy nem.

30% 
fele sem igaz! Smiley
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14947 Dátum: 2007 április 08, 09:25:53 »

igen 50%.
vagy jó vagy nem.
Elkeseredni tényleg nem kell mert ha az ember akar akkor bármit meg lehet javítani, helyrehozni!
De ezekután 50%-ot adsz? a fene azt a jó szived én nem adtam volna csak 30%-ot az öreg bácsis mítoszoknak!
Smiley


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #14946 Dátum: 2007 április 08, 09:06:50 »

Nem kell elkeseredni, más országokban ennél szarabb autókat építenek újjá!
Ebből az autóból is látszik, hogy az öreg bácsis mitosznak csak 50%-ban lehet hinni.


Elkeseredni tényleg nem kell mert ha az ember akar akkor bármit meg lehet javítani, helyrehozni!
De ezekután 50%-ot adsz? a fene azt a jó szived én nem adtam volna csak 30%-ot az öreg bácsis mítoszoknak!
Smiley
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14945 Dátum: 2007 április 08, 09:03:57 »

Ez itt mintha hegesztés nyoma lenne, vagy nem,




[melléklet törölve az admin által]

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14944 Dátum: 2007 április 08, 09:01:42 »

Nem kell elkeseredni, más országokban ennél szarabb autókat építenek újjá!
Ebből az autóból is látszik, hogy az öreg bácsis mitosznak csak 50%-ban lehet hinni.



1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #14943 Dátum: 2007 április 08, 08:18:57 »

Na egy kis húsvéti borzongás:  elkezdtük szétkapni az elsőgazdás, garázsban-tartott, nem-dohányzó, soha nem hegesztett, öregbácsis 65-ös bogaramat. Hát nem mondom....kissé jobbra számítottam....hegesztve nem is nagyon volt, volt helyette beton!!, gumipaszta, gitt, purhab, üveggyapot, üvegszál, rézháló, alu-réz-horganylemez foltozások felgittelve....jó pár év munkája....ezennel 100%-ra meg is pecsételődött, hogy az alvázra nem ez a bódé megy vissza, hanem egy ettől pár fokkal jobb állapotú 61/62-es kisablakos megküszöbölve, taposózva.

Ilyen gányolást mint beton, gitt, purhab, stb az etnikum szakadt ladáin hallottam láttam utoljára...... Sad Sad
Ezt aki csinálta az megszégyenítette a bogarat, elítélendő, büntetendő, gyalázat!
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #14942 Dátum: 2007 április 08, 08:03:59 »

Na egy kis húsvéti borzongás:  elkezdtük szétkapni az elsőgazdás, garázsban-tartott, nem-dohányzó, soha nem hegesztett, öregbácsis 65-ös bogaramat. Hát nem mondom....kissé jobbra számítottam....hegesztve nem is nagyon volt, volt helyette beton!!, gumipaszta, gitt, purhab, üveggyapot, üvegszál, rézháló, alu-réz-horganylemez foltozások felgittelve....jó pár év munkája....ezennel 100%-ra meg is pecsételődött, hogy az alvázra nem ez a bódé megy vissza, hanem egy ettől pár fokkal jobb állapotú 61/62-es kisablakos megküszöbölve, taposózva.

Új ez még mindig Cheesy
Most vettél CO-t. Egy kis javítóelem és könnyedén megcsinálod.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #14941 Dátum: 2007 április 08, 05:16:32 »


Sziasztok!

Makos-hoz hasonloan, en is szeretnek rengeteget tanulni SZMB keretein belul, ehhez keresek alkalmakat ... :-) Ha valaki SZMBzik mostanaban (vagy egyaltalan a jovoben ...) en szivesen megyek labatlankodni es ha tudok, segiteni! :-) (ok, ok, sort is viszek ... hehe)  Grin Nekem igy BP es 20-40 km-es korzete lenne tokeletes..

UdVW:
Protheus


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14940 Dátum: 2007 április 08, 02:59:15 »



gyász...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #14939 Dátum: 2007 április 08, 00:42:26 »

Na egy kis húsvéti borzongás:  elkezdtük szétkapni az elsőgazdás, garázsban-tartott, nem-dohányzó, soha nem hegesztett, öregbácsis 65-ös bogaramat. Hát nem mondom....kissé jobbra számítottam....hegesztve nem is nagyon volt, volt helyette beton!!, gumipaszta, gitt, purhab, üveggyapot, üvegszál, rézháló, alu-réz-horganylemez foltozások felgittelve....jó pár év munkája....ezennel 100%-ra meg is pecsételődött, hogy az alvázra nem ez a bódé megy vissza, hanem egy ettől pár fokkal jobb állapotú 61/62-es kisablakos megküszöbölve, taposózva.

[melléklet törölve az admin által]

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #14938 Dátum: 2007 április 08, 00:42:01 »

Na egy kis húsvéti borzongás:  elkezdtük szétkapni az elsőgazdás, garázsban-tartott, nem-dohányzó, soha nem hegesztett, öregbácsis 65-ös bogaramat. Hát nem mondom....kissé jobbra számítottam....hegesztve nem is nagyon volt, volt helyette beton!!, gumipaszta, gitt, purhab, üveggyapot, üvegszál, rézháló, alu-réz-horganylemez foltozások felgittelve....jó pár év munkája....ezennel 100%-ra meg is pecsételődött, hogy az alvázra nem ez a bódé megy vissza, hanem egy ettől pár fokkal jobb állapotú 61/62-es kisablakos megküszöbölve, taposózva.

[melléklet törölve az admin által]

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #14937 Dátum: 2007 április 08, 00:40:59 »

Na egy kis húsvéti borzongás:  elkezdtük szétkapni az elsőgazdás, garázsban-tartott, nem-dohányzó, soha nem hegesztett, öregbácsis 65-ös bogaramat. Hát nem mondom....kissé jobbra számítottam....hegesztve nem is nagyon volt, volt helyette beton!!, gumipaszta, gitt, purhab, üveggyapot, üvegszál, rézháló, alu-réz-horganylemez foltozások felgittelve....jó pár év munkája....ezennel 100%-ra meg is pecsételődött, hogy az alvázra nem ez a bódé megy vissza, hanem egy ettől pár fokkal jobb állapotú 61/62-es kisablakos megküszöbölve, taposózva.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
PéZsé
« Hozzászólás #14936 Dátum: 2007 április 07, 18:17:26 »

na a buszpolírozás is kész....
........................................................................................................... egyikhez sincs kedvem ...

Akartam volt mondani,nem megyünk el ma este krúzolni???

Herótom van a húsvéttól...
Nem elérhető kiccsabi
Hozzászólások: 284


« Hozzászólás #14935 Dátum: 2007 április 07, 18:13:27 »

na a buszpolírozás is kész....
agyatlan iszonyt munka...


node Sad Sad Sad
nekem is motor ki, mert a kuplungal valami eszetlen dolog van, és a főtengely szimering is gatya, fossa az olajat a motor Sad Sad Sad
nagyon nincs kedvem, de mit tegyek...
alakulgat valami szmb party, vagy jövő hétvége után dörrenjek neki magam? egyikhez sincs kedvem ...

Azt mondom, mindegy hogy mit vezetsz, csak DDT-043 legyen a rendszáma, vagy fizessenek érte annál többet, minél messzebb készült Németországtól Wink
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #14934 Dátum: 2007 április 07, 18:03:16 »

mit csináltatok a kormányművel? ezzel a holtjáték szűnt meg? hogyan kell?
Igen,a holtjáték szűnt meg,és jobban ,könnyebben lehet forgatni!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #14933 Dátum: 2007 április 07, 17:30:26 »

Két apró kérdés, mielött nekidurrantanék szmb-zni:
- a km-óra spirált lecserélném, de hogyan kell kiszedni a fékdob-ból? A kmóra felöl menetes, ez oké, de a keréknél hogyan kezdjek neki?
- vezetőoldalon nem lehet kulccsal zárn a kilincseti, körbeforog a kulcs a zárban (többször, bármely irányban Embarrassed). Belülről a pöcökkel zárható. Zárcsere, vagy csak rá kell nézni és meghúzni vhol vmit ?

köszi Wink
kívülről a keréken van egy kis kupak, aminek a közepén megy át a spirál vége. az enyém kis zéger (säger?) gyűrűvel rögzül, de van rá sok házi-módszer is Smiley szóval a dísztárcsa alatt kezdd, aztán befelé át lehet húzni. lehet érdemes egyből azt a sapkát is cserélni, de majd megtlátod az állapotát.

a zárban szerintem vagy zárbetét csere, de lehet hogy inkább egy másikból kell csak valami belső pöcköt vagy rugót áttenni
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #14932 Dátum: 2007 április 07, 17:25:10 »

Két apró kérdés, mielött nekidurrantanék szmb-zni:
- a km-óra spirált lecserélném, de hogyan kell kiszedni a fékdob-ból? A kmóra felöl menetes, ez oké, de a keréknél hogyan kezdjek neki?
- vezetőoldalon nem lehet kulccsal zárn a kilincseti, körbeforog a kulcs a zárban (többször, bármely irányban Embarrassed). Belülről a pöcökkel zárható. Zárcsere, vagy csak rá kell nézni és meghúzni vhol vmit ?

köszi Wink
Oldalak: 1 ... 1637 1638 1639 1640 1641 [1642] 1643 1644 1645 1646 1647 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.14 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.