www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 16, 13:36:23

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921217 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1761 1762 1763 1764 1765 [1766] 1767 1768 1769 1770 1771 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13133799 alkalommal)
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #9994 Dátum: 2006 November 18, 22:54:49 »

faszom.

már tényleg elviszem villamossági műhelybe a kocsit Cheesy magas fordulaton kezd pislákolni a töltéslámpa. ok, üt a dinamoó, szonekfe nem érintkezik, stb. de. feszszab. kattogásakor is kivillan a lámpa. ja és eddig egy hétig állt az autó, tegnap mentem vele, aztán ma reggel is elmentem aváros másik végébe, ott hagytam (reggel 8 körül állítottam le). negyed 4 re valami leszívta az akksit, nem indult be, bikázni kellett.  mi a fasz van ?  Huh :d egy hétig áll. aztán eg yéjszakát. semmi gond. aztán 6 óra alatt valami leszívja az akkumulátort.

Szerintem az van, hogy szar a feszszabod.
Én is ezzel szívok amióta megvan a kocsi...3 napja tök jól megcsináltam, de már megint nem az igazi,bizonytalankodik, de még jó:)
Van benne két szaros, a megszakítóhoz hasonló kapcsoló, a hátsó kapcsolja rá, ill.le a dinamót a rendszerre, attól függően, hogy több vagy kevesebb feszültséget termel, mint az akksiban van. Az elülső kapcsoló meg arra hivatott, hogy a forgó dinamót lekapcsolja, ha túl sok ampert akarunk belőle kiszívni, megvédve őt a leégéstől. Namármost ezeket a lapkás-rugós kapcsolókat egyrészt a tekercsükön átfolyó vellany vezérli, akárcsak egy relé, MÁSRÉSZT pedig a lapkarúgó ereje......na itt szokott a bibi lenni, legalábbis az enyémben.40 év alatt kilágyulnak... Nomeg ugye még ráadásul be is szeretnek égni ezek a kapcsolók, akárcsak egy megszakító.

A tiedben, ha álló helyzetben lemerült az akksi, meg amúgyis baszakszik a töltéslámpa, akkor szerintem tuti, hogy a hátsó érintkezőpárral lesz a bibi. Ezt akár kézzel is lehet kapcsolgatni, ha leveszed a feszszab fedelét. Megpöccinted, akkor behúz, és úgyis marad, az akksit szépen rákapcsolja az álló dinamóra, ami jól leszívja, vagy még talán le is ég....
Elég szar ez a mechanikus feszszab/legalábbis az enyém, de mint hallom másoké is/, meguntam az állandó sasolását az ampermérőnek, meg a töltéslámpának, úgyhogy én mihamarabb csinálok egy elektronikus verziót, amit beépítek egy eredeti fesszab dobozába, és ezzel lerendezem ezt a dolgot örökre....

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #9993 Dátum: 2006 November 18, 20:16:55 »

Ma ezzel foglalkoztál?

Kéne nekem egy kis segítség.
A kérdés az lenne, hogy mikortól volt a 4. fokozat fogaskereke az erősebb bordáskötéssel a kúpkerék tengelyén? A régi váltóknál ez ékpályás volt, de aztán rájöttek, hogy a buszoknál ez elnyíródik és a typ3-asban is már a bordáskötéses volt (4.125 végáttétel)...na de igenám, de hosszú végáttételt nem lehet ehhez kapni, minden 3.88-as kúp/tányérkerék ékpályás 4.-hez van, az ékpályás negyedik meg nem 0.89-es, hanem 0.93-as...
Hogy párosítsam össze a bordás 0.89-es negyediket az ékpályás 3.88-es kúpkerékkel?
Kis gépmunka?

Remélem nem vagyok túl bonyolult, a helyzet az, hogy aki már szedte szét, hasonlította össze az tudja mi a helyzet, egyszerű.

Maresz említette, hogy Doxa már sz*pott ezzel, talán őt kéne hívnom?



Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9992 Dátum: 2006 November 18, 20:16:40 »

Kéne nekem egy kis segítség.
A kérdés az lenne, hogy mikortól volt a 4. fokozat fogaskereke az erősebb bordáskötéssel a kúpkerék tengelyén? A régi váltóknál ez ékpályás volt, de aztán rájöttek, hogy a buszoknál ez elnyíródik és a typ3-asban is már a bordáskötéses volt (4.125 végáttétel)...na de igenám, de hosszú végáttételt nem lehet ehhez kapni, minden 3.88-as kúp/tányérkerék ékpályás 4.-hez van, az ékpályás negyedik meg nem 0.89-es, hanem 0.93-as...
Hogy párosítsam össze a bordás 0.89-es negyediket az ékpályás 3.88-es kúpkerékkel?
Kis gépmunka?

Remélem nem vagyok túl bonyolult, a helyzet az, hogy aki már szedte szét, hasonlította össze az tudja mi a helyzet, egyszerű.

Maresz említette, hogy Doxa már sz*pott ezzel, talán őt kéne hívnom?



ö sem jutott dülöre!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9991 Dátum: 2006 November 18, 20:15:17 »

Kéne nekem egy kis segítség.
A kérdés az lenne, hogy mikortól volt a 4. fokozat fogaskereke az erősebb bordáskötéssel a kúpkerék tengelyén? A régi váltóknál ez ékpályás volt, de aztán rájöttek, hogy a buszoknál ez elnyíródik és a typ3-asban is már a bordáskötéses volt (4.125 végáttétel)...na de igenám, de hosszú végáttételt nem lehet ehhez kapni, minden 3.88-as kúp/tányérkerék ékpályás 4.-hez van, az ékpályás negyedik meg nem 0.89-es, hanem 0.93-as...
Hogy párosítsam össze a bordás 0.89-es negyediket az ékpályás 3.88-es kúpkerékkel?
Kis gépmunka?

Remélem nem vagyok túl bonyolult, a helyzet az, hogy aki már szedte szét, hasonlította össze az tudja mi a helyzet, egyszerű.

Maresz említette, hogy Doxa már sz*pott ezzel, talán őt kéne hívnom?



Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #9990 Dátum: 2006 November 18, 20:02:11 »

Buzik vagytok.
Volt olyan pillangóablak, ami annyira be volt rohadva, hogy sehogy nem bírtuk kivenni. Flex játszott volna, de inkább egyben megy az ajtóval, aminek ki lehet látni az alján. .-)
A hátsó kerék fölött a sárvédő gittből volt felépítve, kb 15cm magasan. Voltak nyalánkságok...

Meddig?
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #9989 Dátum: 2006 November 18, 19:59:50 »

Meddig?

ezen a héten ;-)
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #9988 Dátum: 2006 November 18, 19:59:03 »

...
Ünnepélyesen bejelentem, hogy többet semmilyen romot nem veszek. Elég volt.

Meddig?

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #9987 Dátum: 2006 November 18, 19:55:20 »

Milyen szempontból? Ez is por volt, meg hamu. Ja, és felsőindexes homlokfal volt rajta, a felső indexek gondosan lefalazva. .-)

nemtom, ennek kiesett a tolóajtaja, nem volt fenéklemez az utastérben(sem), stb stb. viszont ahol nem volt elrohadva, ott bonthatatlan volt. asszen bá ott szokott rá a felxre  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #9986 Dátum: 2006 November 18, 19:53:12 »

Milyen szempontból? Ez is por volt, meg hamu. Ja, és felsőindexes homlokfal volt rajta, a felső indexek gondosan lefalazva. .-)

azért a nálam lévő narancs csak rosszabb volt, nem?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #9985 Dátum: 2006 November 18, 19:51:44 »

Ma vágtuk szét a kiccsabi Buszát. A Qzmáé ahhoz képest patika állapot. A szeda majd tesz fel képeket, ha lesz kedve és elég kegyetlen. 10 órát melóztunk és szoptunk egyfolytában.
Ünnepélyesen bejelentem, hogy többet semmilyen romot nem veszek. Elég volt.
azért a nálam lévő narancs csak rosszabb volt, nem?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #9984 Dátum: 2006 November 18, 19:47:00 »

Ma vágtuk szét a kiccsabi Buszát. A Qzmáé ahhoz képest patika állapot. A szeda majd tesz fel képeket, ha lesz kedve és elég kegyetlen. 10 órát melóztunk és szoptunk egyfolytában.
Ünnepélyesen bejelentem, hogy többet semmilyen romot nem veszek. Elég volt.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9983 Dátum: 2006 November 18, 19:09:18 »

erre szokták az mondani, hogy: aztaqrva

Boci a lakatosnál 

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #9982 Dátum: 2006 November 18, 18:46:18 »

nem hagytam felkepcsolva a lámpát Cheesy

akkor a rádió volt  Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #9981 Dátum: 2006 November 18, 18:44:05 »

nem hagytam felkepcsolva a lámpát Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #9980 Dátum: 2006 November 18, 18:43:42 »

faszom.

már tényleg elviszem villamossági műhelybe a kocsit Cheesy magas fordulaton kezd pislákolni a töltéslámpa. ok, üt a dinamoó, szonekfe nem érintkezik, stb. de. feszszab. kattogásakor is kivillan a lámpa. ja és eddig egy hétig állt az autó, tegnap mentem vele, aztán ma reggel is elmentem aváros másik végébe, ott hagytam (reggel 8 körül állítottam le). negyed 4 re valami leszívta az akksit, nem indult be, bikázni kellett.  mi a fasz van ?  Huh :d egy hétig áll. aztán eg yéjszakát. semmi gond. aztán 6 óra alatt valami leszívja az akkumulátort.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9979 Dátum: 2006 November 18, 17:48:14 »

lakatos vagy bontó?  Grin
  ilyet a bontós nem vesz be sztem Grin viszont még az elemes flex is könnyen viszi Grin

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #9978 Dátum: 2006 November 18, 16:24:13 »

nagyszakállú, te otthon vagy a typ4-ek világában.
mit kell fűrészelni ahhoz, hogy egy bogárba (ulrich) bepajszeroljak egy typ4 motort?

a bogi hátulját szanaszét...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #9977 Dátum: 2006 November 18, 13:33:20 »

Boci a lakatosnál 
lakatos vagy bontó?  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #9976 Dátum: 2006 November 18, 13:28:49 »

63as

azoknak felfelé nyílt az ajtajuk???

és traktorkerékkel adták őket???

 Shocked Shocked Shocked Huh
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #9975 Dátum: 2006 November 18, 13:23:36 »

Boci a lakatosnál 

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #9974 Dátum: 2006 November 18, 13:22:29 »

  na okosok ez hanyas  Shocked

63as 

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #9973 Dátum: 2006 November 18, 13:16:11 »

  na okosok ez hanyas  Shocked

gecc, tetszik a dizájn...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #9972 Dátum: 2006 November 18, 13:12:41 »

megfogod a régi hengerfejet, eldobod a 'csába,

Ha lehet felém dobd.
Kössz.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9971 Dátum: 2006 November 18, 13:10:17 »

  na okosok ez hanyas  Shocked

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9970 Dátum: 2006 November 18, 13:06:20 »

miert is?
nem lenne vele jobb?
  szerintem nem ráadásul én szimplaszívósat még nem láttam gátrepedésest duplát most dobtam ki 5dbot

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #9969 Dátum: 2006 November 18, 12:55:31 »

de csak óvatikusan, különben megkarcolja a tető fényezését

nagyszakállú, te otthon vagy a typ4-ek világában.
mit kell fűrészelni ahhoz, hogy egy bogárba (ulrich) bepajszeroljak egy typ4 motort?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #9968 Dátum: 2006 November 18, 12:45:27 »


fogsz egy duplaszívósat és ráteszed


de csak óvatikusan, különben megkarcolja a tető fényezését
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #9967 Dátum: 2006 November 18, 12:43:10 »

  én nem tennék Roll Eyes
miert is?
nem lenne vele jobb?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #9966 Dátum: 2006 November 18, 12:40:38 »

Az 1,2-esmre akkarok duplaszivos hengerfejet. erre milyen megoldasok vannak?

megfogod a régi hengerfejet, eldobod a 'csába, aztán fogsz egy duplaszívósat és ráteszed (mondjuk egy AB-s motorról valót).
egyéb kérdés?

alacsony fordulaton szarabb lesz a nyoaték, arra készülj rá.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9965 Dátum: 2006 November 18, 12:35:08 »

Az 1,2-esmre akkarok duplaszivos hengerfejet. erre milyen megoldasok vannak?
  én nem tennék Roll Eyes

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #9964 Dátum: 2006 November 18, 12:28:26 »

ha 1.3 F hengerfejet akartál írni, akkor a válasz: igen
Az 1,2-esmre akkarok duplaszivos hengerfejet. erre milyen megoldasok vannak?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9963 Dátum: 2006 November 18, 12:26:28 »

mivel nem teljesen értem a karbi működését ezért próbáltam tőletek egy jelenségre magyarázatot kapni és kicsit jobban megérteni. (hogy ezekszerint kevés benzint kap?)


ami továbbra is teljesen sötét elöttem, hogy mitől jön benzin -tartósan egy állásban álló gázpedál mellett- a karbiból. mert akkor azt hiszem semmi sem pumpál neki. ezt komolyan kérdezem.  Az AC pumpa nyomást csinálna a karbiban? (nem hiszem, mert az a kis golyós szelep megállítja ha tele az úszóház)
A másik tippem, hogy a beáramló levegő "szívja" ki a fúvókán keresztül?
 gratulálok a2. tipp nyert azt hiszem álltalános iskola 7osztályban tanítják csak ott valami parfüm szóróval mutatták.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #9962 Dátum: 2006 November 18, 12:25:22 »

mivel nem teljesen értem a karbi működését ezért próbáltam tőletek egy jelenségre magyarázatot kapni és kicsit jobban megérteni. (hogy ezekszerint kevés benzint kap?)
ami továbbra is teljesen sötét elöttem, hogy mitől jön benzin -tartósan egy állásban álló gázpedál mellett- a karbiból. mert akkor azt hiszem semmi sem pumpál neki. ezt komolyan kérdezem.  Az AC pumpa nyomást csinálna a karbiban? (nem hiszem, mert az a kis golyós szelep megállítja ha tele az úszóház)
A másik tippem, hogy a beáramló levegő "szívja" ki a fúvókán keresztül?

ne agyalj, tömítsd le a szívócsövet, mert falsot szív.
előtte a megszakítóhézagot és az előgyújtást azért kukkantsd meg.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #9961 Dátum: 2006 November 18, 11:41:57 »

mivel nem teljesen értem a karbi működését ezért próbáltam tőletek egy jelenségre magyarázatot kapni és kicsit jobban megérteni. (hogy ezekszerint kevés benzint kap?)


ami továbbra is teljesen sötét elöttem, hogy mitől jön benzin -tartósan egy állásban álló gázpedál mellett- a karbiból. mert akkor azt hiszem semmi sem pumpál neki. ezt komolyan kérdezem.  Az AC pumpa nyomást csinálna a karbiban? (nem hiszem, mert az a kis golyós szelep megállítja ha tele az úszóház)
A másik tippem, hogy a beáramló levegő "szívja" ki a fúvókán keresztül?
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #9960 Dátum: 2006 November 18, 11:38:08 »

ja igen!  Cheesy

gyári karira való, az a kerek alakú, kb. 15 cm az átmérője

Nekem K&N van fenn, ami nem szétszedhető és krómos tetejű...
Mit kellene fotózni rajta?

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #9959 Dátum: 2006 November 18, 11:31:38 »


Egyébként meg a Typ azt írja, ha jól emlékszem hogy nagygázon még szarabb.
igen, bocsi. az lemaradt, hogy a torpanás után ami vagy 2-3 másodperc, összeszedi magát és megindul. fordulaton is jól megy.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #9958 Dátum: 2006 November 18, 09:15:02 »

D-s 1,2-es mocira jo az 1,3Df hengerfej?

ha 1.3 F hengerfejet akartál írni, akkor a válasz: igen



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #9957 Dátum: 2006 November 18, 08:37:58 »

smart hátsó gumit tudok szerviroznu én most vettem 175/55 télibe 20e/pár használt de jio
Nem most fogok ilyet venni, de el tudnám képzelni a bogarat a SMART kiosztásával, alufelnin, elöl nagyon keskeny, hátul nagyon széles!

Bácsi Győző
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #9956 Dátum: 2006 November 18, 07:47:46 »

D-s 1,2-es mocira jo az 1,3Df hengerfej?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #9955 Dátum: 2006 November 18, 00:20:18 »

...
De bárki bepattanhat az autóba, felmegy typ117-hez és megcsinálja. Mindeki boldog lesz.
...

egyszer már életre rugdostam typ autóját.

mostanság viszont a környezetemből 3 esetből 3szor a falsotszívás volt a nagy fogyi, lófasz alapjárat és szar átmeneti tartomány oka. (ebből az egyik ulrich volt/van)
kezdek gyanakodni valami járványra....



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 1761 1762 1763 1764 1765 [1766] 1767 1768 1769 1770 1771 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.168 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.