www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 14, 23:58:16

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1766 1767 1768 1769 1770 [1771] 1772 1773 1774 1775 1776 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13111705 alkalommal)
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9792 Dátum: 2006 November 13, 08:23:25 »

torziós!

laprugós a trabant pl.

Hali!

71-es sima 1300-as, nem 02-es bogárnak milyen első futómű van?laprugós v. torziórugós?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #9791 Dátum: 2006 November 13, 08:21:29 »

Hali!

71-es sima 1300-as, nem 02-es bogárnak milyen első futómű van?laprugós v. torziórugós?

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #9790 Dátum: 2006 November 12, 22:47:09 »

typ 3 as karbihoz (solex 32 pdsit -2 -3) hol lehet kapni felújítókészletet? a baditz csak nézett rám tág szemekke,hoygenki sosem volt. ne kelljen már németországból rendelnem.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #9789 Dátum: 2006 November 12, 22:27:02 »

Helo gyuszko bacsi!
Kaplar Tibi mennyiben mas mint Merki? Meg nem talalkoztam vele.
Ui.: egyetek az almat, mert annal hamarabb vege lesz a szezonnak...
Káplár Tibinél vagyok klubtag, így van kedvezményes kötelezőm. Ő is rendes fazon, de Pistát jobban, közelebbről ismerem.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #9788 Dátum: 2006 November 12, 21:20:00 »

jé. neked még megvan az az axiálventillátorod is, ami a hátsó üléssor alól szívja a levegőt a kályhába. az nagy kincs ám.

a micsodácska ???

alap helyzetben ezek mind elvannak takarva egy nagy péncél lemezzel, csak a kipufogó csöve lóg ki.

annak a fűtéscsőnek a futóműtest fölött kell mennie ??? (tiszta fasság)

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #9787 Dátum: 2006 November 12, 21:03:16 »

itt a kép a kályháról...

és a futómű felett átvezetett csőről (keresek ilyen ép csövet) az anyaga valami pvc vagy műbőr

jé. neked még megvan az az axiálventillátorod is, ami a hátsó üléssor alól szívja a levegőt a kályhába. az nagy kincs ám.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #9786 Dátum: 2006 November 12, 20:59:32 »



itt a kép a kályháról...

és a futómű felett átvezetett csőről (keresek ilyen ép csövet) az anyaga valami pvc vagy műbőr

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #9785 Dátum: 2006 November 12, 20:52:26 »

Voltam ma a lakatosnál (marton papától 2 sarokra  Wink ) alakul a boci...

kezdem sejteni, hogy miért csak szivárog a fűtés...

az összes meleg levegő át van vezetve az üzemen kívüli kályhán... aztán az első futómű felett val elvezetve, ahol a keresztmetszte igen csak leszűkűl (és itt lukas is az a műbör(?)cső.

minnyá tolok képet

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #9784 Dátum: 2006 November 12, 17:59:55 »

Megy a lancsa?

Bugmasterrel voltunk ma Marton papper felé.Van egy két jó cucc nála még mindig.Karosindexet az utcáról is látni nem is egyet!!
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #9783 Dátum: 2006 November 12, 17:59:02 »

Bugmasterrel voltunk ma Marton papper felé.Van egy két jó cucc nála még mindig.Karosindexet az utcáról is látni nem is egyet!!
És nem ugrottatok be érte? Cheesy

Tóth Zoltán
szeda_1970
« Hozzászólás #9782 Dátum: 2006 November 12, 17:56:42 »

Bugmasterrel voltunk ma Marton papper felé.Van egy két jó cucc nála még mindig.Karosindexet az utcáról is látni nem is egyet!!
PéZsé
« Hozzászólás #9781 Dátum: 2006 November 12, 17:44:54 »

nem vagyok nagy szaki, de szerintem alapjáraton kéne kb.6V-nak lejönni
nekem 12V-os rendszerből kb.12V jön alapjáraton, akkun mérve, és pörgetéssel arányosan megy föl.

Fordulaton 7,2nek kell lenni a töltőfeszültségnek a 6Vosnál 12 Vos rendszernél pedig 14,4nek maximum.
dt
« Hozzászólás #9780 Dátum: 2006 November 12, 17:36:45 »

Valaki mondja mondja már meg, hogy egy jó 6V-os dinamóból mennyi V-nak lell kijönni, ha lekötöm a szabályzóról a + sarut, és odakötöm a műszert.  Nekem olyan 6- 6,8-7 V jön ki, üresen terheletlenül, pörgetve a mocit. Nemtom ez elég-e...én olyan 8-at elvárnék....
Holnap kipróbálom, így lekötött akkuval, hogyha rákötök vagy 2 fényszórizzót, bírja-é.

Rá akarok jönni, hogy a dinamó van kifáradva, vagy csak a feszszab szart be.

nem vagyok nagy szaki, de szerintem alapjáraton kéne kb.6V-nak lejönni
nekem 12V-os rendszerből kb.12V jön alapjáraton, akkun mérve, és pörgetéssel arányosan megy föl.
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #9779 Dátum: 2006 November 12, 17:34:11 »

Valaki mondja mondja már meg, hogy egy jó 6V-os dinamóból mennyi V-nak lell kijönni, ha lekötöm a szabályzóról a + sarut, és odakötöm a műszert.  Nekem olyan 6- 6,8-7 V jön ki, üresen terheletlenül, pörgetve a mocit. Nemtom ez elég-e...én olyan 8-at elvárnék....
Holnap kipróbálom, így lekötött akkuval, hogyha rákötök vagy 2 fényszórizzót, bírja-é.

Rá akarok jönni, hogy a dinamó van kifáradva, vagy csak a feszszab szart be.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
matchbox
« Hozzászólás #9778 Dátum: 2006 November 12, 14:16:52 »

Tényleg lehet rajta állítani.

Kiszedtem a tankműszert és a hátulján van két kis rugófeszítő lemez amivel az alsó és a felső állást szabályozhatod be.
most már jól müködik. Cheesy
Csak nagyon ovatosan azzal a jeladoval: ha del-amerikai darab, akkor ezt a beallitast nagyon ovatosan 1-2x meg lehet ismetelni - utana kaka lesz az egesz (nekem sikerult igy kinyirnom mar egyet).
« Utoljára szerkesztve: 2006 November 12, 17:05:15 írta matchbox »
matchbox
« Hozzászólás #9777 Dátum: 2006 November 12, 14:12:46 »

Káplár Tibiét mingyá előkotrom...
Helo gyuszko bacsi!
Kaplar Tibi mennyiben mas mint Merki? Meg nem talalkoztam vele.
Ui.: egyetek az almat, mert annal hamarabb vege lesz a szezonnak...
PéZsé
« Hozzászólás #9776 Dátum: 2006 November 12, 14:00:23 »

köszi.
ő bámilyen autóvillamossági dolgot szerel?
felújítást is csinál?

Fogalmam sincs nekem is ajánlották,de interjuvold meg hátha.Mit kell felujitani?
dt
« Hozzászólás #9775 Dátum: 2006 November 12, 13:51:43 »

Akár nyilvánosan is a 16.ker György u és Marcell vagy Pál u sarka.

A Rákospalotai határútról fordulsz a György utcára és az első vagy a második sarokház baloldalt.Ki van táblázva ott lakik az ember.

köszi.
ő bámilyen autóvillamossági dolgot szerel?
felújítást is csinál?
PéZsé
« Hozzászólás #9774 Dátum: 2006 November 12, 13:48:07 »

elküldöd privátban, hogy ki ez az "öreg", és hol lehet elérni?
kössz
Akár nyilvánosan is a 16.ker György u és Marcell vagy Pál u sarka.

A Rákospalotai határútról fordulsz a György utcára és az első vagy a második sarokház baloldalt.Ki van táblázva ott lakik az ember.

dt
« Hozzászólás #9773 Dátum: 2006 November 12, 13:38:00 »

Szerintem a bogár villamosságához semmilyen extra felszerelés nem kell,pláne nem "szakmühely".

A JOY tötésbaját az öreg villanyszerelő(ajánlottam a Partizánnak is) egy darab dróttal meg egy öreg Elkon műszerrel oldotta meg.
Megmérte,közölte,hogy nincs maradvány gerjesztés a hosszú leállás miatt a forgórészben,a dróttal adott neki és lett töltés.
Törögette a kezeit,hát izé egy ezres lesz... Smiley
A szakértelmet meg az emberi tényezőt nem pótolja a számitógép meg a csúcstechnikás próbapad.

elküldöd privátban, hogy ki ez az "öreg", és hol lehet elérni?
kössz
PéZsé
« Hozzászólás #9772 Dátum: 2006 November 12, 13:34:54 »

A másik dolog, h. az autóvillamosságban tényleg jó dolog az olyan szakműhely, ahol vannak rendes műszereik, és nem csak próbálkoznak (lsd. partizán esete...). A kérdés csak az, hol van ilyen műhely (én nem tudok)?
Szerintem a bogár villamosságához semmilyen extra felszerelés nem kell,pláne nem "szakmühely".

A JOY tötésbaját az öreg villanyszerelő(ajánlottam a Partizánnak is) egy darab dróttal meg egy öreg Elkon műszerrel oldotta meg.
Megmérte,közölte,hogy nincs maradvány gerjesztés a hosszú leállás miatt a forgórészben,a dróttal adott neki és lett töltés.
Törögette a kezeit,hát izé egy ezres lesz... Smiley
A szakértelmet meg az emberi tényezőt nem pótolja a számitógép meg a csúcstechnikás próbapad.
dt
« Hozzászólás #9771 Dátum: 2006 November 12, 13:31:00 »

Abból is a belső szabályozós! Smiley


az mitől jobb?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #9770 Dátum: 2006 November 12, 13:12:31 »

Én futóművesnél voltam így. Beállította a futóművet, és mondta, hogy szar az egyik lengéscsillaőító+ kerékcsapágy.Mondzam, hogy csinálja meg, itthagyom visszajövök stb.. Erre azt mondta, hogy ennyi idős kicsival nem akar foglalkozni, meg hogy nem érdemes... Így aztán mérges lettem, és megcsináltam otthon magánban...

Félnek az ilyen öreg kocsiktól, mert sokszor minden össze van rohadva, szétszopja vele magát. Egyszerűbb lepattintani, és várni egy zsírosabb ügyfelet. Manapság úgyis sok az autó, sok munkája van minden, ezzel kapcsolatos embernek.
A másik dolog, h. az autóvillamosságban tényleg jó dolog az olyan szakműhely, ahol vannak rendes műszereik, és nem csak próbálkoznak (lsd. partizán esete...). A kérdés csak az, hol van ilyen műhely (én nem tudok)?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #9769 Dátum: 2006 November 12, 12:48:19 »

06-42 460-241
Káplár Tibiét mingyá előkotrom...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #9768 Dátum: 2006 November 12, 12:44:56 »

(Ez most nem Slavia-nak szól csak az ő beírására folytatom a témát)

Tudom, hogy most nagyon furcsán fog hangzani amit mondok és nem is illik teljesen ide, de nem lenne egyszerűbb elvinni egy szakműhelybe, ahol felteszik egy mérőpadra és 1 perc alatt a dinamód össze baját elmondanák neked? Sőt egy-két nap alatt meg is csinálják ha éppen nincs náluk felújított cseredarab.
Vannak dolgok amiket meg lehet otthon csinálni, mint pl. a szelephézag állítás. Vannak ügyes emberek, akik otthon komplett motorokat tudnak összeszerelni. De én még nem láttam olyan embert, aki egy állórész vagy forgórész deformációját szemmel, műszer nélkül meglátta volna. Ráadásul a szakszervíz árai sem drágák.

Persze nem olyan elegáns, mint otthon kínlódni vele vagy töltés hiányában idegeskedni vagy nem használni a kocsit...
Mondjuk biztos belekerül egy teljes felújítás vagy 16-20 ezer forintba, de utána már csak nagypapa korodban kell legközelebb a töltés miatt idegeskedned.
Én futóművesnél voltam így. Beállította a futóművet, és mondta, hogy szar az egyik lengéscsillaőító+ kerékcsapágy.Mondzam, hogy csinálja meg, itthagyom visszajövök stb.. Erre azt mondta, hogy ennyi idős kicsival nem akar foglalkozni, meg hogy nem érdemes... Így aztán mérges lettem, és megcsináltam otthon magánban...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #9767 Dátum: 2006 November 12, 12:42:57 »

Hol találom őt meg?
06-42 460-241

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #9766 Dátum: 2006 November 12, 12:31:40 »

(Ez most nem Slavia-nak szól csak az ő beírására folytatom a témát)

Tudom, hogy most nagyon furcsán fog hangzani amit mondok és nem is illik teljesen ide, de nem lenne egyszerűbb elvinni egy szakműhelybe, ahol felteszik egy mérőpadra és 1 perc alatt a dinamód össze baját elmondanák neked? Sőt egy-két nap alatt meg is csinálják ha éppen nincs náluk felújított cseredarab.
Vannak dolgok amiket meg lehet otthon csinálni, mint pl. a szelephézag állítás. Vannak ügyes emberek, akik otthon komplett motorokat tudnak összeszerelni. De én még nem láttam olyan embert, aki egy állórész vagy forgórész deformációját szemmel, műszer nélkül meglátta volna. Ráadásul a szakszervíz árai sem drágák.

Persze nem olyan elegáns, mint otthon kínlódni vele vagy töltés hiányában idegeskedni vagy nem használni a kocsit...
Mondjuk biztos belekerül egy teljes felújítás vagy 16-20 ezer forintba, de utána már csak nagypapa korodban kell legközelebb a töltés miatt idegeskedned.

én is vittem szakműhelybe. Ennek köszönhetően szoptam szét az agyamn a kárpátaljai és a csángó túrán...
Meg most a fékem is ilyesmi. Megcsinál valamit. Szar valami utána is. Aztán még egy jópénzért megiont megcsinál valamit és nem azt. Csak az álllandó kocsikázás sem semmi.

Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #9765 Dátum: 2006 November 12, 12:12:46 »

Nézd meg a fesszabályzót, nekem az OFF Jawám csinálta ugyanezt, a fesszabályzóban lévő érintkező megkopott, és a másik érintkezőt kellett kicsit "ráállítani" és láss csodát!

(Ez most nem Slavia-nak szól csak az ő beírására folytatom a témát)

Tudom, hogy most nagyon furcsán fog hangzani amit mondok és nem is illik teljesen ide, de nem lenne egyszerűbb elvinni egy szakműhelybe, ahol felteszik egy mérőpadra és 1 perc alatt a dinamód össze baját elmondanák neked? Sőt egy-két nap alatt meg is csinálják ha éppen nincs náluk felújított cseredarab.
Vannak dolgok amiket meg lehet otthon csinálni, mint pl. a szelephézag állítás. Vannak ügyes emberek, akik otthon komplett motorokat tudnak összeszerelni. De én még nem láttam olyan embert, aki egy állórész vagy forgórész deformációját szemmel, műszer nélkül meglátta volna. Ráadásul a szakszervíz árai sem drágák.

Persze nem olyan elegáns, mint otthon kínlódni vele vagy töltés hiányában idegeskedni vagy nem használni a kocsit...
Mondjuk biztos belekerül egy teljes felújítás vagy 16-20 ezer forintba, de utána már csak nagypapa korodban kell legközelebb a töltés miatt idegeskedned.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #9764 Dátum: 2006 November 12, 11:55:59 »

na, töltésgondokkal szopok megint. a forgórészt, ahol a szénkefékkel érintkezik megpucoltam, meg a vájatokat kitisztítottam egy kisebb csavarhúzóval, az érintkezőket is smirglivel. eltűnt a halvány világítása a töltéslámpának, alacsony fordulaton minden jó. aztán ahoyg mentem gyorsabban egyszer csak elkezdett mint az őrült kapcsolgatni a feszstab, és ilyenkor égett a töltésjelző is. aztán kb perzenként megismételte ezt. holnap megmérem a feszültségeket, de addig is van valami tippetek ? megmurdelt volna a feszstab ?
Nézd meg a fesszabályzót, nekem az OFF Jawám csinálta ugyanezt, a fesszabályzóban lévő érintkező megkopott, és a másik érintkezőt kellett kicsit "ráállítani" és láss csodát!

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #9763 Dátum: 2006 November 12, 11:33:41 »

Hol találom őt meg?

nem kell elkótyavetyélni egy bogarat, főleg, ha nyíregyi vagy! Szerintem éppen a merkinek, de a káplár tibinek is köszönhetően szerintem az országban ott van a második legkomolyabb bogaras blokk. Nem a sok autó miatt, hanem a kedvező szervízháttér miatt.
Egyébként a Merrki az ott van a kórház mellet Ady, vagy Dózsa utca. nagyon precíz, nagyon jó. A Káplár Tibivel még nem szereltettem, viszont egy haver kétszer is robbant le nyíregy mellett és hát mindkétszer ő mentette meg (egyszer egy gázbowden,egyszer egy szélvédő).

Szóval ha nincs nagy baja az autónak, ne add el. Annyi pénzből, amennyiből egy másikat a nevedre iratsz, ezt rendbe teszik neked.

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #9762 Dátum: 2006 November 12, 10:30:41 »

Abból is a belső szabályozós! Smiley

a varázs szó generátor Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #9761 Dátum: 2006 November 12, 10:22:24 »

a varázs szó generátor Grin
attól meggyógyzul a fesszab is?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9760 Dátum: 2006 November 12, 10:09:21 »

a varázs szó generátor Grin

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #9759 Dátum: 2006 November 12, 08:27:40 »

na, töltésgondokkal szopok megint. a forgórészt, ahol a szénkefékkel érintkezik megpucoltam, meg a vájatokat kitisztítottam egy kisebb csavarhúzóval, az érintkezőket is smirglivel. eltűnt a halvány világítása a töltéslámpának, alacsony fordulaton minden jó. aztán ahoyg mentem gyorsabban egyszer csak elkezdett mint az őrült kapcsolgatni a feszstab, és ilyenkor égett a töltésjelző is. aztán kb perzenként megismételte ezt. holnap megmérem a feszültségeket, de addig is van valami tippetek ? megmurdelt volna a feszstab ?

nekem is kattog a fesszabályzó, de tőtés az van.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #9758 Dátum: 2006 November 11, 23:56:16 »

na, töltésgondokkal szopok megint. a forgórészt, ahol a szénkefékkel érintkezik megpucoltam, meg a vájatokat kitisztítottam egy kisebb csavarhúzóval, az érintkezőket is smirglivel. eltűnt a halvány világítása a töltéslámpának, alacsony fordulaton minden jó. aztán ahoyg mentem gyorsabban egyszer csak elkezdett mint az őrült kapcsolgatni a feszstab, és ilyenkor égett a töltésjelző is. aztán kb perzenként megismételte ezt. holnap megmérem a feszültségeket, de addig is van valami tippetek ? megmurdelt volna a feszstab ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #9757 Dátum: 2006 November 11, 22:29:47 »

...
Persze a 3e ft/ óradíjon nem is kell meglepődni,
...

mutassak neked 17 ezer + áfa/óra áron dolgozó autószervízt?

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Leon 1303
« Hozzászólás #9756 Dátum: 2006 November 11, 22:20:55 »


Utca házszámot most nem tok, de ha debrecen felől megyünk be nyíregyre,
akkor a felüljáró után a nagy kereszteződésben jobbra, és a nagy kanyarban, az omw kút előtt lekell ffordulni jobbra,
ott az utca közepén jobb oldalon ki is van cégtáblázva!
(remélem jól írtam :-)
Leon 1303
« Hozzászólás #9755 Dátum: 2006 November 11, 22:18:04 »

Én is hozzá fogom vinni a motoromat....

Az enyém meg a nyáron volt nálla, jobbat nem is találhat senki.
Persze a 3e ft/ óradíjon nem is kell meglepődni,
de az eredmény minden pénzt megér!
Gabinak mondom, hogy a Merki egy igazán korrekt ember, sosem verne át senkit,
és hihetetlen segítőkész!
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #9754 Dátum: 2006 November 11, 22:01:30 »

Én is hozzá fogom vinni a motoromat....

Hol találom őt meg?
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #9753 Dátum: 2006 November 11, 21:43:57 »

Hol találom őt meg?

nyiregyházán  Grin

(06-42) 460-241

merki(kukac)t-online(pont)hu

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Oldalak: 1 ... 1766 1767 1768 1769 1770 [1771] 1772 1773 1774 1775 1776 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.167 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.