www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 29, 22:24:28

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1763 1764 1765 1766 1767 [1768] 1769 1770 1771 1772 1773 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14764106 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #9931 Dátum: 2006 November 17, 16:41:48 »


 Nehogy a szívócső kapjon falsot és rossz helyen matatunk.
SZVSZ ha nagygázon jobban fullad mint félgázon akkor kicsi az esélye a fals levegő szívásnak.
Én kipucolnám azt a dögöt meg a tankot is talán.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9930 Dátum: 2006 November 17, 16:31:52 »

arra van valakinek tippje, hogy mitől lehet, hogy amíg hideg az autó, teljesen jól reagál gázadásra,
azonban pár perc után teljesen megváltozik.

ha legalább félig nyomom a pedált, megtorpan az autó. ha tövig, akkor még jobban. a karbit kipucoltuk vagy 2 hete, a gyorsító szépen spriccelt ahogy kell.
arra lennék kíváncsi, mire utal a hiba!
- kevés benzint kap?
- kevés levegőt kap?
vagy sokat valamiből?



Szerintem keveset kap. Amikor hideg, még rásegít a szivató, amikor meleg már nem. Sokat szaroztunk az állítgatással, emlékszem, és az volt a furcsa, hogy nem állandósul a baj, hanem megy alapjáraton és kezd megfulladni...vagy leszegényedik.
Nagyon sokat segítene, ha valakinek a gépéről áttenénk egy működő, jól beállítot karbit. Ez a karbi akkor tudott elfogadhatót produkálni, ha a nagy levegőcsavar be volt teljesen tekerve és a pillangószelep kitámasztó jobban nyitva tartotta a pillangószelepet. Ilyenkor szinte a teljesítményrendszer átmeneti része működik, nem az alapjárati rendszer. Ez nem normális

Valami a karbival van, de ez akkor lenne világos, ha rátennénk egy jó karbit. Nehogy a szívócső kapjon falsot és rossz helyen matatunk.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #9929 Dátum: 2006 November 17, 16:27:41 »

az imént, amikor leparkoltam a munkahelyem előtt és behúztam a kéziféket, olyan furán viselkedett a kézifékkar, aztán észrevettem, hogy elkezdett jobbra-balra lötyögni és olyan, mintha nem kattanna rendesen. elszakadhatott az egyik bowden?
De akkor nem is fog!...

Bácsi Győző
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #9928 Dátum: 2006 November 17, 16:26:43 »

az imént, amikor leparkoltam a munkahelyem előtt és behúztam a kéziféket, olyan furán viselkedett a kézifékkar, aztán észrevettem, hogy elkezdett jobbra-balra lötyögni és olyan, mintha nem kattanna rendesen. elszakadhatott az egyik bowden?

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #9927 Dátum: 2006 November 17, 16:26:30 »

arra van valakinek tippje, hogy mitől lehet, hogy amíg hideg az autó, teljesen jól reagál gázadásra,
azonban pár perc után teljesen megváltozik.

ha legalább félig nyomom a pedált, megtorpan az autó. ha tövig, akkor még jobban. a karbit kipucoltuk vagy 2 hete, a gyorsító szépen spriccelt ahogy kell.
arra lennék kíváncsi, mire utal a hiba!
- kevés benzint kap?
- kevés levegőt kap?
vagy sokat valamiből?

Benzinproblémád van. Ha megtorpan és a pedállal rápumpálsz, egyből megy, igaz? Valamelyik fúvókád piszkos, ámbár az is lehet, hogy valamelyik hengerben nem 100-as a gyújtás, és a szívató leállása után az alacsony fordulatról már nem tud felpörögni 3 hengerrel.

Bácsi Győző
Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #9926 Dátum: 2006 November 17, 16:23:55 »

arra van valakinek tippje, hogy mitől lehet, hogy amíg hideg az autó, teljesen jól reagál gázadásra,
azonban pár perc után teljesen megváltozik.

ha legalább félig nyomom a pedált, megtorpan az autó. ha tövig, akkor még jobban. a karbit kipucoltuk vagy 2 hete, a gyorsító szépen spriccelt ahogy kell.
arra lennék kíváncsi, mire utal a hiba!
- kevés benzint kap?
- kevés levegőt kap?
vagy sokat valamiből?


na ilyen nalunk is volt. mar mindent kiprobaltak, aztan vegul kiderult (Szabo Miki elso ranezesremondta) hogy a gyujtas van elallitodva , beallitotta es minden rendbe

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #9925 Dátum: 2006 November 17, 16:22:37 »

Cheesy igen, én is érzem Cheesy de ez elég egyszerű, és fájdalommentes módja, hoyg a hibaforrások listáját szűkítsük,nem ?

nekem meg kevesebb benzinnel (szegényebb keverékkel) nyögvenyelősen indul az autó, de jobban megy. ezt sem értem.
Több levegó=tökéletesebb égés

Bácsi Győző
1303LS
« Hozzászólás #9924 Dátum: 2006 November 17, 16:03:32 »

arra van valakinek tippje, hogy mitől lehet, hogy amíg hideg az autó, teljesen jól reagál gázadásra,
azonban pár perc után teljesen megváltozik.

ha legalább félig nyomom a pedált, megtorpan az autó. ha tövig, akkor még jobban. a karbit kipucoltuk vagy 2 hete, a gyorsító szépen spriccelt ahogy kell.
arra lennék kíváncsi, mire utal a hiba!
- kevés benzint kap?
- kevés levegőt kap?
vagy sokat valamiből?

Rögtön a pucolás óta csinálja?
Mert ha nem akkor pucold ki megint.
Vagy tankolj egy vépávert.
Viccen kívül én most pucoltattam ki vele a babetta karbiját.
Pár napja már köhögött dugulástól, lustaságból tankoltam bele vépávert (mert állítólag van benne valami olyasmi adalék, már ha nem lopják ki belőle) és csodák csodája kipucolta a karbit.
Aztán lehet szerencsés esetek szerencsétlen összejátszása is és pont kiköpte a dugulást pont most.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #9923 Dátum: 2006 November 17, 16:01:33 »

ja, feszstab üzemi hőmérséklete mennyi? az enyém kcsit langyi. ez normális, nem?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #9922 Dátum: 2006 November 17, 15:57:25 »

amíg hideg a motor, addig zárva van a szivató
aztán később ez kinyit

hm?

indító elektronika problémája ? lehet. de hoyg tud később kinyitni? fordítva mozog a bimetál ? Smiley vagy mi?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #9921 Dátum: 2006 November 17, 15:56:19 »

Lehet, hogy nagy az előgyujtás?

én kísérleteztem iylennel, (amíg rossz volt a vákuumdob)  jó  nagy előgyújtásnál harap a kocsi mint állat, nekem ezzel sosem volt gondom, viszotn 2 esben sem ment 40 fölé a max sebesség. nameg tartósság szempontjábül sem túl jó.

amúgy ez motorfüggő is, az enyém AB s és tök jól regál az előgyújtás állítására, míg láttam egy F eset, amin akárhogy tekergettük járó motornál, szinte alig változott az alapjátat.

na ezt sem értem.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #9920 Dátum: 2006 November 17, 15:54:07 »

arra van valakinek tippje, hogy mitől lehet, hogy amíg hideg az autó, teljesen jól reagál gázadásra,
azonban pár perc után teljesen megváltozik.

ha legalább félig nyomom a pedált, megtorpan az autó. ha tövig, akkor még jobban. a karbit kipucoltuk vagy 2 hete, a gyorsító szépen spriccelt ahogy kell.
arra lennék kíváncsi, mire utal a hiba!
- kevés benzint kap?
- kevés levegőt kap?
vagy sokat valamiből?


amíg hideg a motor, addig zárva van a szivató
aztán később ez kinyit

hm?

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #9919 Dátum: 2006 November 17, 15:50:50 »

arra van valakinek tippje, hogy mitől lehet, hogy amíg hideg az autó, teljesen jól reagál gázadásra,
azonban pár perc után teljesen megváltozik.

ha legalább félig nyomom a pedált, megtorpan az autó. ha tövig, akkor még jobban. a karbit kipucoltuk vagy 2 hete, a gyorsító szépen spriccelt ahogy kell.
arra lennék kíváncsi, mire utal a hiba!
- kevés benzint kap?
- kevés levegőt kap?
vagy sokat valamiből?

Lehet, hogy nagy az előgyujtás?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #9918 Dátum: 2006 November 17, 15:47:55 »

mot megjelent a neved csupa kisbetűvel Stunt fekete könyvében..nem vaktában kell tekergetni Smiley

Cheesy igen, én is érzem Cheesy de ez elég egyszerű, és fájdalommentes módja, hoyg a hibaforrások listáját szűkítsük,nem ?

nekem meg kevesebb benzinnel (szegényebb keverékkel) nyögvenyelősen indul az autó, de jobban megy. ezt sem értem.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #9917 Dátum: 2006 November 17, 15:46:26 »

azrét ne ész nélkül , +- fél fordulatot kb Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #9916 Dátum: 2006 November 17, 15:45:48 »

mikor visszaáll sima alapjáratra, nem ? szietnem még hideg a motor, azért lehet. de tekergesd a benzincsavart, és kiderül, sok e vagy kevés.
mot megjelent a neved csupa kisbetűvel Stunt fekete könyvében..nem vaktában kell tekergetni Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #9915 Dátum: 2006 November 17, 15:44:30 »

arra van valakinek tippje, hogy mitől lehet, hogy amíg hideg az autó, teljesen jól reagál gázadásra,
azonban pár perc után teljesen megváltozik.

ha legalább félig nyomom a pedált, megtorpan az autó. ha tövig, akkor még jobban. a karbit kipucoltuk vagy 2 hete, a gyorsító szépen spriccelt ahogy kell.
arra lennék kíváncsi, mire utal a hiba!
- kevés benzint kap?
- kevés levegőt kap?
vagy sokat valamiből?


mikor visszaáll sima alapjáratra, nem ? szietnem még hideg a motor, azért lehet. de tekergesd a benzincsavart, és kiderül, sok e vagy kevés.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #9914 Dátum: 2006 November 17, 15:42:39 »

arra van valakinek tippje, hogy mitől lehet, hogy amíg hideg az autó, teljesen jól reagál gázadásra,
azonban pár perc után teljesen megváltozik.

ha legalább félig nyomom a pedált, megtorpan az autó. ha tövig, akkor még jobban. a karbit kipucoltuk vagy 2 hete, a gyorsító szépen spriccelt ahogy kell.
arra lennék kíváncsi, mire utal a hiba!
- kevés benzint kap?
- kevés levegőt kap?
vagy sokat valamiből?
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #9913 Dátum: 2006 November 17, 15:29:40 »

megérkezett ma a himbasor, elég szép így ránézésre Cheesy majd teszek fel képet róla.

viszokt úg ynéz ki , dimanó generál lesz a töltésdologból, minen ok, csak a fordulatszámmal arányosan kezd világítani a töltéslámpa egy adott fordulat után Cheesy biztos a már említett eset áll fent, nem túl kör keresztmetszetű már a forgórész, aztán nagyot üt.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9912 Dátum: 2006 November 17, 15:17:00 »

Szevasztok!

Árulja el egy hozzáértő, hogyan tudok száraz féltengelyes váltóba olajos féltengelyt applikálni. Lehet, nem is olyan egyszerű, mint képzelem? Az olajos ft váltómat szedtem már szét, de száraz fthez még nem volt szerencsém.

Köszi: Ákos
    egész pontosan  sehogy  csak a belsejüket lehet csereberélni a házat sajna nem Cry
« Utoljára szerkesztve: 2006 November 17, 15:20:45 írta tati »

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9911 Dátum: 2006 November 17, 15:16:33 »

Ha a száraz ft váltónak a difi házon mind 2 oldalon csvaros akkor meg lehet csinálni!

Ha csak az egyik fele akkor állítólag nem.

Szevasztok!

Árulja el egy hozzáértő, hogyan tudok száraz féltengelyes váltóba olajos féltengelyt applikálni. Lehet, nem is olyan egyszerű, mint képzelem? Az olajos ft váltómat szedtem már szét, de száraz fthez még nem volt szerencsém.

Köszi: Ákos

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Ákos
Hozzászólások: 33


« Hozzászólás #9910 Dátum: 2006 November 17, 14:15:36 »

Szevasztok!

Árulja el egy hozzáértő, hogyan tudok száraz féltengelyes váltóba olajos féltengelyt applikálni. Lehet, nem is olyan egyszerű, mint képzelem? Az olajos ft váltómat szedtem már szét, de száraz fthez még nem volt szerencsém.

Köszi: Ákos
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #9909 Dátum: 2006 November 17, 07:59:59 »

Meg egy lógó nyelestengely, ami lötyög a lendkerék leszorító anya tűgörgői között.

simán lehet a kuplung is. brutálisan be tudja rázni a seggét.
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #9908 Dátum: 2006 November 16, 17:42:30 »

Vagy szar a kuplungtárcsa...
simán lehet a kuplung is. brutálisan be tudja rázni a seggét.

1963 VW1200 DeLuxe
Süni
« Hozzászólás #9907 Dátum: 2006 November 16, 16:06:05 »

Nekem akkor csinált ilyet amikor az első váltótartó gumibak ment szét. Elég félelmetes volt a jelenség.

Vagy szar a kuplungtárcsa...
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #9906 Dátum: 2006 November 16, 15:07:02 »

Az mitől lehet, hogy ha jól megterheljük a Bogit...

Nekem akkor csinált ilyet amikor az első váltótartó gumibak ment szét. Elég félelmetes volt a jelenség.

Petyó
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #9905 Dátum: 2006 November 16, 15:01:48 »

Az mitől lehet, hogy ha jól megterheljük a Bogit, kb. 2 ember, meg 200 kg cucc az orrában, akkor induláskor, meg 2-esbe váltáskor, amikor kicsit megreszket a motor a kuplungcsúsztatásnál /ha nagyon nagyon odafigyelek, akkor nem/, erősen olyan , mintha a motor ki akarna ugrani hátulról, megremeg az egész autó, de az is lehet, hogy csak a motorházfedél zörög be nagyon, mert van egy kis játéka, nem zár teljesen feszesen a kédernél. Mindenestre, csak akkor jelentkezik erőteljesen, ha tele van cuccal. Esetleg valami motortartó gumibak elöregedése?
De majd megnézem, hogyha jó feszesen lezárom a mocitetőt, akkor is csinálja e majd.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #9904 Dátum: 2006 November 16, 09:37:07 »

   és a hosszú nyomtáv tartó rudat is célszerű kivenni a szopás elkerülése végett ha minden be van rohadva kávézással  tankkivétellel együtt 1 óra
Jól van, akkor remélem hamar meglesz!

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9903 Dátum: 2006 November 16, 09:25:53 »

Akkor nehezebb.  Evil  Négy erős csavar, + a kormány és fék lekötések.

   és a hosszú nyomtáv tartó rudat is célszerű kivenni a szopás elkerülése végett ha minden be van rohadva kávézással  tankkivétellel együtt 1 óra

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #9902 Dátum: 2006 November 16, 08:42:28 »

Akkor nehezebb.  Evil  Négy erős csavar, + a kormány és fék lekötések.

Ja, nem írtam 1300-as, nem 02-es Wink
« Utoljára szerkesztve: 2006 November 16, 08:44:09 írta gsattila »
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #9901 Dátum: 2006 November 16, 08:14:27 »

milyen futómű? ugyebár.
Ja, nem írtam 1300-as, nem 02-es Wink

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #9900 Dátum: 2006 November 15, 23:09:36 »

Hali!

Nagy meló egy 71-es komplett első futóművét kikapni? Ilyet még nem csináltam.
Flex kizárva, használva lesz! Grin

milyen futómű? ugyebár.
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #9899 Dátum: 2006 November 15, 23:02:47 »

Hali!

Nagy meló egy 71-es komplett első futóművét kikapni? Ilyet még nem csináltam.
Flex kizárva, használva lesz! Grin

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #9898 Dátum: 2006 November 15, 20:55:06 »

itt hogyan oldják meg a jeladot vagy hogy van ez?


egy fa mérőpálcával.   Wink

ez már valami utólagos berhelde...

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #9897 Dátum: 2006 November 15, 19:17:01 »

itt hogyan oldják meg a jeladot vagy hogy van ez?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9896 Dátum: 2006 November 15, 17:34:08 »

Maresz: én is küldtem privátot két hete, lakatos ügyben.
nem jött  küld még 1X

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #9895 Dátum: 2006 November 15, 17:31:04 »

privát

Maresz: én is küldtem privátot két hete, lakatos ügyben.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9894 Dátum: 2006 November 15, 17:29:24 »

De valahol elakadt.
privát

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9893 Dátum: 2006 November 15, 17:20:35 »

küldtem egy mailt neked!

De valahol elakadt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9892 Dátum: 2006 November 15, 17:05:11 »


Az a hengerfej az Auto Linea öntvénye, az EMPI-nek és a CB performance-nak is önt. A lényege az, hogy az égéstér fala, mindenhol sokkal vastagabb, mint a gyári hengerfej anyaga, így bár a szeleptányérok majdnem összeérnek a csatorna más ívben kanyarodik és a gát maga sokkal vastagabb és erősebb. Olyan fej is van, pl. a 45/37-es szelepű, ahol a két szelepfészek szó szerint összeér, de azt hisezm ez is az.

A gyertyafurat is azért kisebb, hogy távolabb legyen, és itt is erősebb, vastagabb az öntvény, ezért hosszúmenetes a gyertya.
küldtem egy mailt neked!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 1763 1764 1765 1766 1767 [1768] 1769 1770 1771 1772 1773 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.147 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.