www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 16, 17:55:27

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921390 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1795 1796 1797 1798 1799 [1800] 1801 1802 1803 1804 1805 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 15485460 alkalommal)
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29098


Road Force One

« Hozzászólás #8654 Dátum: 2006 Október 19, 09:21:28 »

- Ha nagyon rossz az út, akkor beszitál a kormány. Minden tekintetben pöpec a kormány, holtjáték, egyenesfutás, minden okés, de rázós úton 'nagyobb' sebesség esetén egy idő után elkezd rázni a kormány, lassítok és minden mehet tovább. Most cseréltük a harditárcsát, az tuti jó. Rossz futómübeállítás? 155/55R15-ös gumik vannak fent.

Nekem a régi Bogim is művelt ilyet és a követekező segített rajta: Első kerekekről levenni a dísztárcsát (ha van, ha nincs ez átugorható!), kupak leszedés az agyról, imbusz meglazítása a csavaron, kicsir beteker, hogy ne lötyögjön a kerék, csavar visszahúz, imbusz visszatereker, kupak vissza, dísztárcsa vissza (ha van...) Ugyenez esetleg a másik oldalon is...
Kábé ennyi....

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
szeda_1970
« Hozzászólás #8653 Dátum: 2006 Október 19, 09:21:12 »

Megtorpanás oka hogy a gyorsítószivattyú túl keveset szállít gázadásra!!

noel-68!
1. Lehet túl szegény keveréktől is (aptom erre utalt, meg kell pumpálni, hogy elég benzin legyen.) Vagy szoruló gyújtásalaplap.
2. Rossz úton csinálja csak? Sima lengéscsillapító is lehet.
3. hőcserélő...
4. rudazat tartó gyűrű bent az alagútban (okosak szerint sokat számít) + rudazat beállítása
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #8652 Dátum: 2006 Október 19, 09:18:15 »

A hétvégén sikerült pár kilométert beleraknom az autóba, pár kérdésem van
(nemrég raktunk bele egy AB-s motort, most bejáratom:)
- Induláskor, de úgy általában mindig ha gyorsítok alacsonyabb fordulatról, akkor megtorpan (már-már lassul). Ha hirtelen lenyomom a pedált tövig, és azonnal vissza ('pumpálok' rajta egyet), és utána ismét azonos helyzetből nyomom a pedált, akkor megindul nagyon szépen, sőt. Miből induljak ki hibakeresésnél?
- Ha nagyon rossz az út, akkor beszitál a kormány. Minden tekintetben pöpec a kormány, holtjáték, egyenesfutás, minden okés, de rázós úton 'nagyobb' sebesség esetén egy idő után elkezd rázni a kormány, lassítok és minden mehet tovább. Most cseréltük a harditárcsát, az tuti jó. Rossz futómübeállítás? 155/55R15-ös gumik vannak fent.
- Ha a kézifék jobboldalán lévő kart felhuzom, akkor büdi jön az utastérbe (kipuff gáz, de nem egyazegyben, csak úgy rossz illat). J cső lehet repedt? A fütésbowden elvileg nyitja a csappantyúkat, ha lent van a kar akkor nincs büdi.
- Mindhárom váltóbak elég szar már, ezt elfelejtettük lecsekkolni motorcserénél, most szívni fogunk a cserével, de a kérdés a következő: a váltókar iszonyat laza, nincs gond a sebességek kapcsolásával, de pl 3ban hangosan rezonál is.. Ha új bakok lesznek bent akkor még mit cseréljek, hogy a váltókar is biztosan álljon (vagy máshol van a gond, a váltószerkezetben?) Más autójában sebességben sem lötyög így...
Mára ennyi, köszi, üdvw
noel-68

noel-68!
1. Lehet túl szegény keveréktől is (aptom erre utalt, meg kell pumpálni, hogy elég benzin legyen.) Vagy szoruló gyújtásalaplap.
2. Rossz úton csinálja csak? Sima lengéscsillapító is lehet.
3. hőcserélő...
4. rudazat tartó gyűrű bent az alagútban (okosak szerint sokat számít) + rudazat beállítása

VW Beetle - the original since 1938
szeda_1970
« Hozzászólás #8651 Dátum: 2006 Október 19, 09:12:42 »

Mondjuk azért bármennyire fikázzuk tegyük hozzá hogy maga a látvány brutális! Ezzel egy találkozón nagyot lehetne ütni!
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #8650 Dátum: 2006 Október 19, 09:10:40 »

Ismeri valaki ezt a könyvet? Vaterán 3000 Ft.


E leghitványabb könyv.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #8649 Dátum: 2006 Október 19, 09:10:12 »

Ez most pont olyan volt, mint valami guerilla marketing.  Grin

Tegnap vettünk egy ilyet, ma kirpóbálom. 348 Ft-ot megért lehet.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8648 Dátum: 2006 Október 19, 09:06:05 »

És ha tényleg komolyan gondolná akkor nem "tudjátok mibe" építené!  Evil

Ez csak egy tesztjárgány lehet. Ha valaki komolyan épít egy ilyet, akkorf azért a kasznit is rendbeszedi, leszedi a felesleges cuccokat: lökös, motorháztömítés, rendszám( Grin)

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #8647 Dátum: 2006 Október 19, 08:59:51 »

Ez csak egy tesztjárgány lehet. Ha valaki komolyan épít egy ilyet, akkorf azért a kasznit is rendbeszedi, leszedi a felesleges cuccokat: lökös, motorháztömítés, rendszám( Grin)

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
szeda_1970
« Hozzászólás #8646 Dátum: 2006 Október 19, 08:55:33 »

Meg szarban van ha elered az eső!  Shocked

biztos jó, de undorítóan néz ki
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27172


« Hozzászólás #8645 Dátum: 2006 Október 19, 08:46:07 »

biztos jó, de undorítóan néz ki

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
szeda_1970
« Hozzászólás #8644 Dátum: 2006 Október 19, 08:43:30 »

Itt van egy közeli a másik oldalról.
szeda_1970
« Hozzászólás #8643 Dátum: 2006 Október 19, 08:41:13 »

Visszakaptam a tönkrement winchesterem.Szerencsére majdnem a felét sikerült az adatoknak megmenteni.
Elég sok bogaras kép volt rajta.Nem tudom ez a kép szerepelt-e már szmb-ben...
Mondjuk én nem így csinálnám.A turbó inkább alulra kerülne egy csőkígyó végére.Ez így brutál ronda!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8642 Dátum: 2006 Október 19, 08:23:13 »

Lehetőség szerint az SzMB rovatba szereléssel, javítással kapcsolatos dolgokat írjatok.

Van 100.000 topik, oda írjatok mindenféléket, rendben?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29098


Road Force One

« Hozzászólás #8641 Dátum: 2006 Október 19, 08:09:04 »

???  Huh

milyen agip? ki mit kapott ??? és semmit  Huh

Nyertél a Tombolán, nálunk "mosóbérletet"??

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18508


1969

« Hozzászólás #8640 Dátum: 2006 Október 19, 08:07:39 »

???  Huh

milyen agip? ki mit kapott ??? és semmit  Huh
lásd Tatabánya topik
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7192


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #8639 Dátum: 2006 Október 19, 08:05:09 »

Üdvw!Remélem mindenki megkapta az Agipos cuccost ha lehet visszajelzést kérnék Wink

???  Huh

milyen agip? ki mit kapott ??? és semmit  Huh

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7192


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #8638 Dátum: 2006 Október 19, 08:03:38 »

itt a kormánylenfgéscsillapító keresztben a tank (helye) alatt látszik
illetve épp csak félig látható. a pirosas


ennyire átrohadt a tankod, hogy átlátni rajta ?  Evil

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető vwbogaraspepe69
Hozzászólások: 91


Dark Angel

« Hozzászólás #8637 Dátum: 2006 Október 18, 23:47:40 »

Üdvw!Remélem mindenki megkapta az Agipos cuccost ha lehet visszajelzést kérnék Wink

Vwbogaraspepe69
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18508


1969

« Hozzászólás #8636 Dátum: 2006 Október 18, 22:16:14 »

Igen, van benne ilyen. Ennek elhasználódása okozhatja ezekszerint? Vagy mi még?
nincs vele tapasztalatom, de szerintem igen
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #8635 Dátum: 2006 Október 18, 22:05:34 »

Jeżewski féle Hogyan tovább vw megvan, érdemes mellé ezt beszerezni?
Igen, biztos. Több szem többet lát, meg szerintem ez részletesebb is...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #8634 Dátum: 2006 Október 18, 22:03:50 »

itt a kormánylenfgéscsillapító keresztben a tank (helye) alatt látszik
illetve épp csak félig látható. a pirosas

Igen, van benne ilyen. Ennek elhasználódása okozhatja ezekszerint? Vagy mi még?
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #8633 Dátum: 2006 Október 18, 22:03:37 »

Ez most pont olyan volt, mint valami guerilla marketing.  Grin
Ezt próbálta már valaki?

<beszúrt kép törölve>

Csak ne feledd el bekenni bőrápolóval, vagy lanolinos babaolajjal vékonyan, beledörzsölve, mert a Cif nagyon kiszárítja és törékennyé teszi a bőrt.
De tisztítani tisztít, mint állat. Sőt, ha van vakrozsda a kocsin, esetleg festék felpúposodik, a javításik szintén ez a varázsszer. Hetekig rozsdamentes marad és azonnal oldja a rozsdát, ha jól bekened szivaccsal, utána jól leöblíted.
A festéknek nem árt, illetve olyan autón, ahol számított volna nem próbáltam.
Vettem olyan valaha hófehér autót, ami négy évig állt fák alatt, felismerhetetlen és azonosíthatatlan színben tündökölt, a fényezés, egy nagymosás után és Cifes átdörzsölés után makulátlan lett megint.
Vagy mondhatnám Katus Saabját, ami ugyancsak nálam kötött ki, jó csúf volt szegény, amikor elvitték, a srác váltig állította, ilyen szép fényezésű öreg autót nem látott még.
Szóval a Cif tud valamit... 


Még régebben a kutya összekoszolta a hátsó ülést(sötét szürke bőr).Minden szart kipróbáltam,de nem hatott semmi.Tegnap kipróbáltam a cif-et,amit Bone tanácsolt régebben.Az eredmény magáért beszél.Kösz a tippet Bone! 




1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18508


1969

« Hozzászólás #8632 Dátum: 2006 Október 18, 21:53:27 »

itt a kormánylenfgéscsillapító keresztben a tank (helye) alatt látszik
illetve épp csak félig látható. a pirosas
« Utoljára szerkesztve: 2006 Október 18, 21:55:37 írta Typ117 »
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #8631 Dátum: 2006 Október 18, 21:51:49 »

nekem megvan

Jeżewski féle Hogyan tovább vw megvan, érdemes mellé ezt beszerezni?
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #8630 Dátum: 2006 Október 18, 21:51:11 »

a jobb oldali a hőcserélőt nyitja tehát a fűtést, a bal a hátsó lábhoz engedi vagy nem engedi a meleget.

ez nekem is ilyen most. karbi beállítás hiba. szerintem túl sokat kap és belefullad a benzinbe. ha szép lassan nyomom a gázt, nem torpan meg. és hidegen sokkal erősebben kijön ez nálam.

Hátsó lábhoz tuti engedi, mert az a bowden szakadt:)
Karbi beállítás szerintem jó, de megpróbálom lassabban nyomva. Nálam melegen ugyanúgy.
Természetesen karbi beállításon azért még finomítunk.
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #8629 Dátum: 2006 Október 18, 21:48:55 »

1. túl korán visszamegy a szivatód, dugulás, nem megfelelő fúvókák, gyújtás jó?Én következő tankoláskor tervezek bele egy karbitisztító adalékot,    hallottam már hogy csodát tett.Ártani nem árthat.
2. van benne kománylengés csillapító?
3. kipufogó gáz kerülhet a motortérbe is és onnan szívhatja a turbina. Érdemes minden kipufogó tömítést átnézni/kicserélni.Ha jó minden akkor hőcserélő.
4. nekem is kurvára lötyög, de nem érdekel mert pontosan könnyen kapcsol.először a kar alatti biszbaszokra néznék rá.
1. előgyújtást beállítottuk, vákuum cucc átnézve, fúvókák átnézve. Szivató lehet, hogy korán visszamegy, de szinte mindig van alapjárat, és ez a megtorpanás probléma minden esetben elmondható, meleg motornál is.
2. miről ismerkszik meg? Ha jól emlékszem mikor kivettük a tankot, akkor a kormányösszekötőrudakon kívül a kormánymű környékén volt még valami a hídtest felé, ami egy pici lengéscsillapítóra hasonlított. Azaz? Csere?
3. Hoonnan derítsem ki, hogy erről van szó? Kipuff tömítések elvileg rendben.
4. Bakker, 3ban rezonál:) Bizbaszokra ránézek.

köfi mindenkinek!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18508


1969

« Hozzászólás #8628 Dátum: 2006 Október 18, 21:46:06 »


- Ha a kézifék jobboldalán lévő kart felhuzom, akkor büdi jön az utastérbe (kipuff gáz, de nem egyazegyben, csak úgy rossz illat). J cső lehet repedt? A fütésbowden elvileg nyitja a csappantyúkat, ha lent van a kar akkor nincs büdi.

a jobb oldali a hőcserélőt nyitja tehát a fűtést, a bal a hátsó lábhoz engedi vagy nem engedi a meleget.

Idézet
- Induláskor, de úgy általában mindig ha gyorsítok alacsonyabb fordulatról, akkor megtorpan (már-már lassul). Ha hirtelen lenyomom a pedált tövig, és azonnal vissza ('pumpálok' rajta egyet), és utána ismét azonos helyzetből nyomom a pedált, akkor megindul nagyon szépen, sőt. Miből induljak ki hibakeresésnél?

ez nekem is ilyen most. karbi beállítás hiba. szerintem túl sokat kap és belefullad a benzinbe. ha szép lassan nyomom a gázt, nem torpan meg. és hidegen sokkal erősebben kijön ez nálam.
« Utoljára szerkesztve: 2006 Október 18, 21:48:40 írta Typ117 »
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #8627 Dátum: 2006 Október 18, 21:35:18 »

A hétvégén sikerült pár kilométert beleraknom az autóba, pár kérdésem van
(nemrég raktunk bele egy AB-s motort, most bejáratom:)
- Induláskor, de úgy általában mindig ha gyorsítok alacsonyabb fordulatról, akkor megtorpan (már-már lassul). Ha hirtelen lenyomom a pedált tövig, és azonnal vissza ('pumpálok' rajta egyet), és utána ismét azonos helyzetből nyomom a pedált, akkor megindul nagyon szépen, sőt. Miből induljak ki hibakeresésnél?
-
Nem jó a levegő-benzin arány, most lehet gond a gyorsítómembrán környékén-pl sokat vagy éppen keveset nyom-, nekem pl az volt a baj, hogy felcseréltem karbi összerakásakor a gyorsító és a főfúvókát, de lehet a gyújtásod is rossz helyen.

Bácsi Győző
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #8626 Dátum: 2006 Október 18, 21:31:07 »

A hétvégén sikerült pár kilométert beleraknom az autóba, pár kérdésem van
(nemrég raktunk bele egy AB-s motort, most bejáratom:)
- Induláskor, de úgy általában mindig ha gyorsítok alacsonyabb fordulatról, akkor megtorpan (már-már lassul). Ha hirtelen lenyomom a pedált tövig, és azonnal vissza ('pumpálok' rajta egyet), és utána ismét azonos helyzetből nyomom a pedált, akkor megindul nagyon szépen, sőt. Miből induljak ki hibakeresésnél?
- Ha nagyon rossz az út, akkor beszitál a kormány. Minden tekintetben pöpec a kormány, holtjáték, egyenesfutás, minden okés, de rázós úton 'nagyobb' sebesség esetén egy idő után elkezd rázni a kormány, lassítok és minden mehet tovább. Most cseréltük a harditárcsát, az tuti jó. Rossz futómübeállítás? 155/55R15-ös gumik vannak fent.
...

rázást okozhat szar lengéscsillapító is (nekem amikor az egyik eltört akkor csinált ilyet)

gázpedál pumpálásra meg a gyorsítószíattyút izgatod, ami spricceli a benyát a szívócsöbe....

'81 Hecho en México
1303LS
« Hozzászólás #8625 Dátum: 2006 Október 18, 21:30:54 »

A hétvégén sikerült pár kilométert beleraknom az autóba, pár kérdésem van
(nemrég raktunk bele egy AB-s motort, most bejáratom:)
- Induláskor, de úgy általában mindig ha gyorsítok alacsonyabb fordulatról, akkor megtorpan (már-már lassul). Ha hirtelen lenyomom a pedált tövig, és azonnal vissza ('pumpálok' rajta egyet), és utána ismét azonos helyzetből nyomom a pedált, akkor megindul nagyon szépen, sőt. Miből induljak ki hibakeresésnél?
- Ha nagyon rossz az út, akkor beszitál a kormány. Minden tekintetben pöpec a kormány, holtjáték, egyenesfutás, minden okés, de rázós úton 'nagyobb' sebesség esetén egy idő után elkezd rázni a kormány, lassítok és minden mehet tovább. Most cseréltük a harditárcsát, az tuti jó. Rossz futómübeállítás? 155/55R15-ös gumik vannak fent.
- Ha a kézifék jobboldalán lévő kart felhuzom, akkor büdi jön az utastérbe (kipuff gáz, de nem egyazegyben, csak úgy rossz illat). J cső lehet repedt? A fütésbowden elvileg nyitja a csappantyúkat, ha lent van a kar akkor nincs büdi.
- Mindhárom váltóbak elég szar már, ezt elfelejtettük lecsekkolni motorcserénél, most szívni fogunk a cserével, de a kérdés a következő: a váltókar iszonyat laza, nincs gond a sebességek kapcsolásával, de pl 3ban hangosan rezonál is.. Ha új bakok lesznek bent akkor még mit cseréljek, hogy a váltókar is biztosan álljon (vagy máshol van a gond, a váltószerkezetben?) Más autójában sebességben sem lötyög így...
Mára ennyi, köszi, üdvw
noel-68

1. túl korán visszamegy a szivatód, dugulás, nem megfelelő fúvókák, gyújtás jó?Én következő tankoláskor tervezek bele egy karbitisztító adalékot,    hallottam már hogy csodát tett.Ártani nem árthat.
2. van benne kománylengés csillapító?
3. kipufogó gáz kerülhet a motortérbe is és onnan szívhatja a turbina. Érdemes minden kipufogó tömítést átnézni/kicserélni.Ha jó minden akkor hőcserélő.
4. nekem is kurvára lötyög, de nem érdekel mert pontosan könnyen kapcsol.először a kar alatti biszbaszokra néznék rá.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27172


« Hozzászólás #8624 Dátum: 2006 Október 18, 21:30:11 »

Ismeri valaki ezt a könyvet? Vaterán 3000 Ft.

nekem megvan

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #8623 Dátum: 2006 Október 18, 21:29:14 »

Ismeri valaki ezt a könyvet? Vaterán 3000 Ft.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27172


« Hozzászólás #8622 Dátum: 2006 Október 18, 20:49:44 »

a kis kar a fűtés bekapcsolás, fűtésdob környékén kéne szétnézni

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #8621 Dátum: 2006 Október 18, 20:43:52 »

A hétvégén sikerült pár kilométert beleraknom az autóba, pár kérdésem van
(nemrég raktunk bele egy AB-s motort, most bejáratom:)
- Induláskor, de úgy általában mindig ha gyorsítok alacsonyabb fordulatról, akkor megtorpan (már-már lassul). Ha hirtelen lenyomom a pedált tövig, és azonnal vissza ('pumpálok' rajta egyet), és utána ismét azonos helyzetből nyomom a pedált, akkor megindul nagyon szépen, sőt. Miből induljak ki hibakeresésnél?
- Ha nagyon rossz az út, akkor beszitál a kormány. Minden tekintetben pöpec a kormány, holtjáték, egyenesfutás, minden okés, de rázós úton 'nagyobb' sebesség esetén egy idő után elkezd rázni a kormány, lassítok és minden mehet tovább. Most cseréltük a harditárcsát, az tuti jó. Rossz futómübeállítás? 155/55R15-ös gumik vannak fent.
- Ha a kézifék jobboldalán lévő kart felhuzom, akkor büdi jön az utastérbe (kipuff gáz, de nem egyazegyben, csak úgy rossz illat). J cső lehet repedt? A fütésbowden elvileg nyitja a csappantyúkat, ha lent van a kar akkor nincs büdi.
- Mindhárom váltóbak elég szar már, ezt elfelejtettük lecsekkolni motorcserénél, most szívni fogunk a cserével, de a kérdés a következő: a váltókar iszonyat laza, nincs gond a sebességek kapcsolásával, de pl 3ban hangosan rezonál is.. Ha új bakok lesznek bent akkor még mit cseréljek, hogy a váltókar is biztosan álljon (vagy máshol van a gond, a váltószerkezetben?) Más autójában sebességben sem lötyög így...
Mára ennyi, köszi, üdvw
noel-68
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #8620 Dátum: 2006 Október 18, 20:19:43 »

Egy kicsit eresztenek a vezető hüvelyeid!
Csak az a baj, hogy a legolcsóbb szett is 8000 Ft újonnan ...
Amúgy nem vészes, csak majd néha nézz alá.

Ha indítás után vagy 5 percel alánázel, akkor látszik szépen, hogy kitágul a termosztát!
köszi
egy kicsit sokat mentem megállás nélkül  azóta ilyen a motor elötte tök száraz volt kívülről minden

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #8619 Dátum: 2006 Október 18, 16:04:42 »

Ernőke. Smiley

OFF
mekkora a napiraz Grin
ON

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #8618 Dátum: 2006 Október 18, 15:47:21 »

Igazad van. Egy torz atka vagyok, nem más.

Ernőke. Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #8617 Dátum: 2006 Október 18, 15:44:10 »

Felfelé NYIT! (Hőre megnő a T. hossza). De ne találomra, mert annak semmi értelme. Amúgy is kevéssé valószínű, hogy ez a hiba, ez az utolsó dolog legyen. Keverék, szívató, előmelegítő cső valószínűbb.
Igazad van. Egy torz atka vagyok, nem más.

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #8616 Dátum: 2006 Október 18, 15:07:05 »

oké, és akkor próbáljam az egész történetet feljebb tolni? mert akkor jobban zár, elméletileg, és persze, ha lehet feljebbtolni egyáltalán.


Felfelé NYIT! (Hőre megnő a T. hossza). De ne találomra, mert annak semmi értelme. Amúgy is kevéssé valószínű, hogy ez a hiba, ez az utolsó dolog legyen. Keverék, szívató, előmelegítő cső valószínűbb.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #8615 Dátum: 2006 Október 18, 15:05:05 »

A konzolon tudod állítani. A konzolon levő furat ovális. (amivel blokkhoz rögzíted a konzolt, egyébként a másik is).

oké, és akkor próbáljam az egész történetet feljebb tolni? mert akkor jobban zár, elméletileg, és persze, ha lehet feljebbtolni egyáltalán.

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Oldalak: 1 ... 1795 1796 1797 1798 1799 [1800] 1801 1802 1803 1804 1805 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.156 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.