www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 18:10:56

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1792 1793 1794 1795 1796 [1797] 1798 1799 1800 1801 1802 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13170708 alkalommal)
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #8755 Dátum: 2006 Október 20, 22:54:42 »

elégedett vagy vele? Smiley
így sötéten alig látszik

jó lesz szerintem Wink
a lényeg látszódik,holnap remélem azért lesz egy kis napsütés

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #8754 Dátum: 2006 Október 20, 22:51:27 »

Na elhoztuk a kasztnimat a fényezőtől Wink

elégedett vagy vele? Smiley
így sötéten alig látszik
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #8753 Dátum: 2006 Október 20, 22:48:43 »

Na elhoztuk a kasztnimat a fényezőtől Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #8752 Dátum: 2006 Október 20, 21:51:07 »

oki kösz, akkor megsasolom azt is.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #8751 Dátum: 2006 Október 20, 21:47:14 »

ilyet hol tudok venni?
nagypapám említett valami szénkefe boltot, de nem tudta a címet megmondani..

van két dinamóm is, gondolom mindkettőt azért cserélték, mert a szénkefék már tövig koptak..

amikor cseréltem, akkor az első autósboltba bekamilláztam, kezemben a koptt darabokkal.
nagy összehasonlítgatások után (kb. 20 másodperc) valami zsiguli vagy dácsia szénkefét találtunk, ami nagyjából ugyanolyan méret.
beraktam, fasza lett...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #8750 Dátum: 2006 Október 20, 21:45:26 »

szóval hol van ilyen szénkefe bolt? nekem kéne másba is nem csak bogi dinamóba
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #8749 Dátum: 2006 Október 20, 21:42:31 »

semekkora. ha a dinamó kint van akkor 3 perc se.
bent nem tudom odaférsz-e de lehetséges

odaférsz, bár az alsóhoz kicsit nehezebb
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #8748 Dátum: 2006 Október 20, 21:41:27 »

de ha azok lennének rosszak, akkor kis fordulaton mindig világított volna a lámpa nem ?

ha mindkettő egyformán punnyadt. de ezt kb. 10 másodperc alatt meg fogod látni, és onnantól okosabb leszel ;-)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #8747 Dátum: 2006 Október 20, 21:38:02 »

azokat mekkora szopás cseérlni ?
semekkora. ha a dinamó kint van akkor 3 perc se.
bent nem tudom odaférsz-e de lehetséges
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #8746 Dátum: 2006 Október 20, 21:37:13 »

jaja. meg ki is cserélném, mert 90%, hogy azok fogytak el...
ilyet hol tudok venni?
nagypapám említett valami szénkefe boltot, de nem tudta a címet megmondani..

van két dinamóm is, gondolom mindkettőt azért cserélték, mert a szénkefék már tövig koptak..
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #8745 Dátum: 2006 Október 20, 21:36:33 »

de ha azok lennének rosszak, akkor kis fordulaton mindig világított volna a lámpa nem ?

azokat mekkora szopás cseérlni ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #8744 Dátum: 2006 Október 20, 21:36:14 »

jaja. meg ki is cserélném, mert 90%, hogy azok fogytak el...

de ha azok lennének rosszak, akkor kis fordulaton mindig világított volna a lámpa nem ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #8743 Dátum: 2006 Október 20, 21:34:27 »

a dinamó szénkeféjéire azért vetnék egy pillantást.

jaja. meg ki is cserélném, mert 90%, hogy azok fogytak el...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #8742 Dátum: 2006 Október 20, 21:29:41 »

emberek!
hosszas haldoklás után ma úgy néz ki végképp megdöglött a feszültség szabályzó. vagyis erre utalnak a jelek. eddig indulás után alapjáraton világított a töltésjelőz lámpa, amíg nme adtunk eg yangyobb gázfrötsöt. most kitlaálta,hoyg nem alszik el egyáltalán. le is szívta az akksit, ugyhoyg hazavontatás lett a vége Cheesy ( azon a francia ipari hulladákon meg (pug 406) el van rohadva a vonószem anyája,mivel betekerős a szem, meg görbe is a tengelye, uyghoyg kellett mégegy autó a hazahozatalhoz...)
szóval csere,vagy lehet ezt valahogy orvosolni ? ha nincs látható nyoma hibának, nincsenek összehegedve érintkezők, akkor csak csere jöhet szóba ?
köszi.

a dinamó szénkeféjéire azért vetnék egy pillantást.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #8741 Dátum: 2006 Október 20, 21:23:17 »

emberek!

hosszas haldoklás után ma úgy néz ki végképp megdöglött a feszültség szabályzó. vagyis erre utalnak a jelek. eddig indulás után alapjáraton világított a töltésjelőz lámpa, amíg nme adtunk eg yangyobb gázfrötsöt. most kitlaálta,hoyg nem alszik el egyáltalán. le is szívta az akksit, ugyhoyg hazavontatás lett a vége Cheesy ( azon a francia ipari hulladákon meg (pug 406) el van rohadva a vonószem anyája,mivel betekerős a szem, meg görbe is a tengelye, uyghoyg kellett mégegy autó a hazahozatalhoz...)

szóval csere,vagy lehet ezt valahogy orvosolni ? ha nincs látható nyoma hibának, nincsenek összehegedve érintkezők, akkor csak csere jöhet szóba ?


köszi.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
1303LS
« Hozzászólás #8740 Dátum: 2006 Október 20, 20:31:03 »


Még a unokaöccse is megnézi!


(befejezem az off-ot, bocsánat!)
Unkaöccs?
Megnézi?
Ezért Holló be fog rágni.
EZek csak gépek, nem néznek, nem állnak rokoni kapcsolatban. 
 Evil Grin

De jól esik gonoszkodni.  Grin
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #8739 Dátum: 2006 Október 20, 19:55:16 »

vigyázz, mert ha egyszer rá kapsz a saját autód likkelgetésére, akkor nagyon nehezen fogsz leszokni róla... lérdezd csak meg NGA -t  Wink

és akkor még rovinjban nem is volt ;-)))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8738 Dátum: 2006 Október 20, 19:52:53 »

hol szoktál parkolni????  Evil Evil





 

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #8737 Dátum: 2006 Október 20, 19:50:28 »

Huh

Miért reklám? Az én tárcsáim tényleg hibátlanok, kis túlzással még belül is fényesek! Horpadás sincs rajta!
De nem eladó.

hol szoktál parkolni????  Evil Evil



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #8736 Dátum: 2006 Október 20, 19:47:46 »



vigyázz, mert ha egyszer rá kapsz a saját autód likkelgetésére, akkor nagyon nehezen fogsz leszokni róla... lérdezd csak meg NGA -t  Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8735 Dátum: 2006 Október 20, 19:29:43 »

Nincs semmi ciki a beszolásomban,csupán dijazom,ahogy benyomtad a vasat , hogy lássuk.
Tényleg teccik!!


Még a unokaöccse is megnézi!


(befejezem az off-ot, bocsánat!)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #8734 Dátum: 2006 Október 20, 19:27:43 »

Huh

Miért reklám? Az én tárcsáim tényleg hibátlanok,
Nincs semmi ciki a beszolásomban,csupán dijazom,ahogy benyomtad a vasat , hogy lássuk.
Tényleg teccik!!

Tóth Zoltán
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8733 Dátum: 2006 Október 20, 19:22:49 »

Mekkora reklám!! Cheesy

 Huh

Miért reklám? Az én tárcsáim tényleg hibátlanok, kis túlzással még belül is fényesek! Horpadás sincs rajta!

De nem eladó.

( a képen kicsit magas az autó, elnézést kérek Airculttól!  Embarrassed Evil  )

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #8732 Dátum: 2006 Október 20, 19:19:09 »



nekem sajna csak 2 eredeti dísztárcsám van, a többi az valami utángyártott, pedig kénézetre nem sok külömnbség van... csak súlyban... kb a 2szerese  Roll Eyes

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #8731 Dátum: 2006 Október 20, 19:18:28 »




A legjobb lenne szerezni németet, amin még szép a króm.

Mondjuk egy ilyet!  Wink
Mekkora reklám!! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8730 Dátum: 2006 Október 20, 19:13:20 »

szerintem a végén a cigánykrómot kihagyhatod... inkább vidd el egy krómozó mesterhez...

nem minden króm ami ami fénylik  Wink


Szerintem meg vegyél helyette újakat...és picit jobban vigyázz rá, mint az eredeti németre kellene. Jobban fog tartani, (és olcsóbb is) mintha krómoztatnád.

A legjobb lenne szerezni németet, amin még szép a króm.

Mondjuk egy ilyet!  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #8729 Dátum: 2006 Október 20, 19:13:00 »

szerintem a végén a cigánykrómot kihagyhatod... inkább vidd el egy krómozó mesterhez...

nem minden króm ami ami fénylik  Wink
Amennyiért lekromozzák,annyiért má kapni ujakat.
A hétvégén Veterán börzén 1 ezer forint/db áron volt,má sajnálom,hogy nem vettem meg! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #8728 Dátum: 2006 Október 20, 19:10:54 »

en már láttam ilyen sprayt és eloxált alu szine van
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #8727 Dátum: 2006 Október 20, 19:09:04 »

Sziasztok!
Vkinek van vmilyen egyszeru 5lete a pupusra rozsdasodott kromozott disztarcsa felujitasara?
Sajat kut fobol csak annyira tellik, hogy csiszolokoronggal ledolgozom, majd feher alapozo es krom-spray.
 Huh

szerintem a végén a cigánykrómot kihagyhatod... inkább vidd el egy krómozó mesterhez...

nem minden króm ami ami fénylik  Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #8726 Dátum: 2006 Október 20, 19:07:48 »


Sajat kut fobol csak annyira tellik, hogy csiszolokoronggal ledolgozom, majd feher alapozo es krom-spray.
 Huh

a krom-spraynek csak a kupakja krom szinű  Evil
matchbox
« Hozzászólás #8725 Dátum: 2006 Október 20, 18:51:29 »

Sziasztok!
Vkinek van vmilyen egyszeru 5lete a pupusra rozsdasodott kromozott disztarcsa felujitasara?
Sajat kut fobol csak annyira tellik, hogy csiszolokoronggal ledolgozom, majd feher alapozo es krom-spray.
 Huh
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #8724 Dátum: 2006 Október 20, 18:06:21 »

Kellene egy kis segítség. Valaki meg tudná mondani, hogy mennyi fékolaj kell egy touran 1.9 PDTDI-be, valamint egy golf II szívódieselbe.
fékolajba miért fontos hogy milyen a motor ?
szeda_1970
« Hozzászólás #8723 Dátum: 2006 Október 20, 18:04:16 »

Nem mindegy? Vegyél a tescós kútnál literes DOT-4-et az a legolcsóbb és még a bogaradba is marad egy komplett cserére.
Egyébként kb 2-3 dl szokott egy rendszerben lenni maximum.


Kellene egy kis segítség. Valaki meg tudná mondani, hogy mennyi fékolaj kell egy touran 1.9 PDTDI-be, valamint egy golf II szívódieselbe.
Nem elérhető Csendőr
Hozzászólások: 393


« Hozzászólás #8722 Dátum: 2006 Október 20, 17:56:10 »

Kellene egy kis segítség. Valaki meg tudná mondani, hogy mennyi fékolaj kell egy touran 1.9 PDTDI-be, valamint egy golf II szívódieselbe.

VW 1300 L  1974
VW Golf II. 1.3 CL  1990
VW Golf Sportsvan 1.4 TSI  2017
1303LS
« Hozzászólás #8721 Dátum: 2006 Október 20, 15:38:17 »

1. király!  Wink lehet kiprüszkölte a dugulást magából, ez jó hír! a meleglevegő csöved be van kötve a légszűrőbe? lehet, hogy eljegesedik a karbi a hideg-páradús levegőtől, és ezért nem megfelelő a benzin levegő keverékarány

Nekem sincs rajta a meleglevegő cső, és lefagy, előmelegítő jó.
Holnap teszem fel.
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #8720 Dátum: 2006 Október 20, 14:44:06 »

1. spriccel rendesen, ezt korábban leellenőriztem, a gyújtás és a hézag is rendben. Egyébként most mentem vele még 20-30km-t, nem javítottam rajta semmit, és mintha most már nem torpanna meg mindig. Lehet valahol volt dugulás, ami a sok állástól felhalmozódott?
2. Természetesen nem lötyögnek:) Meg fogom nézetni a futóművemet, és a kormánylengéscsillapítónak is utánnajárok.
4. Mik azok az alkatrészek, amik 'fillérekért' cserélhetőek? Ez a persely és a gumipogácsa ilyen? Korábban volt a depoban egy cikk, golfnak a váltóbizbaszait cserélve 'szinte újjáéled' a váltó. Meg hogy ezek 'filléres' alkatrészek. Bogárnál is így van? Huh Roll Eyes Váltóolaj egyébként nem folyt oda, száraz, rögzítőcsavar nincsen kilazulva.
1. király!  Wink lehet kiprüszkölte a dugulást magából, ez jó hír! a meleglevegő csöved be van kötve a légszűrőbe? lehet, hogy eljegesedik a karbi a hideg-páradús levegőtől, és ezért nem megfelelő a benzin levegő keverékarány
2. sztem elsőre elég lenne, ha csak kiszerelnéd az első lengéscsillapítókat (fél óra) és szemrevételezéssel, összenyomással megvizsgálnád őket. ha nagyon szarok egyből kiderül róluk. a kormányrezgéscsillapítót macerásabb kivarázsolni a paripából, de nem lehetetlen  Wink
4. asszem 1880ért vettem Hudáknál a két hátsó váltótartóbakot szeptemberben, az elsőről nemtom mi a pálya, nem lehet nagy tétel. a megvezető persely is százforintos tétel. a meló viszont macerásabb velük - tovább tart beszerelni, mint megszerezni. viszont három nap áll előttünk (holnap én is kirántom a mocit a kocsimból, mert beszart a dinamóm, nincs töltésem - kap egy jó kis generátort)  Cheesy
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #8719 Dátum: 2006 Október 20, 13:17:07 »

1. a gyújtást állítsd be rendesen (megszakítóházag 0.4mm, 7.5 fok felső holtpont előtt). utána leveszed a légszűrőt, kiakasztod a szivatót, hogy belelássál fölülről a karbiba. ekkor húzod neki a gázt és figyeled mit csinál a gyorsítófúvóka. vékony sugárban folyamatosan kell spriccelnie. ha nem így tesz, akkor a gyorsítómembrán áttételezésén tudsz állítani a karbi alatt jobb oldalon található csavarral. úgy állítsd be, hogy a gázkar elmozdítására egyből spricceljen. ha lassan húzod, és szakadozva spriccel, akkor dugulás lehet a karbiban, vagy szakadt a gyorsítómembránod - tisztítás, membráncsere?
2. ha jó úton nagyobb sebességnél is csinálja, én ráfigyelnék a kerekeidre is mennyire ütnek, mennyire kiegyensúlyozatlanok. egyébként a korábbi javaslatoknak meg kell oldaniuk a problémádat (lengéscsillapító, kormányleng.csill. ellenőrzés, csere) feltételezem, hogy a kerékcsapágyaid megfelelően vannak beállítva, és nem "lötyögnek" a kerekeid?!
mellesleg nekem van hibátlan gyári hosszúságú Gabriel Red Rider első lengéscsillapítóm eladó 7e HUF/pár (ültetésből maradt meg)
3. a kipufogó rendszert egészében nézd át. akárhol tömítetlenséget tapasztalsz, meg kell javítani, mert a motortérbe áramló kipufogógázt beszívhatja a turbinakerék, és akkor könyörtelenül befújja az utastérbe. persze a szag intenzitásától fügően vannak a valószínűsíthető hibahelyek
4. az új bakok beszerelése után meg kell nézni még a váltórudazatperselyt a vázalagútban, és a kapcsolókar alatti illesztéseket (lehet satuban összébb kell nyomni a hézag csökkentése miatt, amitól a "habverő" effektus csökken. érdemes leellenőrizni még a hátsó ülés alatt, az alvázszám fölött lévő szerelőablakban a gumipogácsát is, ami össszekapcsolja a váltórudazatot a vátóból kilógó kapcsolótengellyel, hátha ki van nyúlva az is, vagy elöregedett a nem odavaló olajtól (váltóolajfolyás) netán csak a rögzítócsavar kzdett volna kilazulni?
1. spriccel rendesen, ezt korábban leellenőriztem, a gyújtás és a hézag is rendben. Egyébként most mentem vele még 20-30km-t, nem javítottam rajta semmit, és mintha most már nem torpanna meg mindig. Lehet valahol volt dugulás, ami a sok állástól felhalmozódott?
2. Természetesen nem lötyögnek:) Meg fogom nézetni a futóművemet, és a kormánylengéscsillapítónak is utánnajárok.
4. Mik azok az alkatrészek, amik 'fillérekért' cserélhetőek? Ez a persely és a gumipogácsa ilyen? Korábban volt a depoban egy cikk, golfnak a váltóbizbaszait cserélve 'szinte újjáéled' a váltó. Meg hogy ezek 'filléres' alkatrészek. Bogárnál is így van? Huh Roll Eyes Váltóolaj egyébként nem folyt oda, száraz, rögzítőcsavar nincsen kilazulva.
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #8718 Dátum: 2006 Október 20, 12:08:28 »

A hétvégén sikerült pár kilométert beleraknom az autóba, pár kérdésem van
(nemrég raktunk bele egy AB-s motort, most bejáratom:)
- Induláskor, de úgy általában mindig ha gyorsítok alacsonyabb fordulatról, akkor megtorpan (már-már lassul). Ha hirtelen lenyomom a pedált tövig, és azonnal vissza ('pumpálok' rajta egyet), és utána ismét azonos helyzetből nyomom a pedált, akkor megindul nagyon szépen, sőt. Miből induljak ki hibakeresésnél?
- Ha nagyon rossz az út, akkor beszitál a kormány. Minden tekintetben pöpec a kormány, holtjáték, egyenesfutás, minden okés, de rázós úton 'nagyobb' sebesség esetén egy idő után elkezd rázni a kormány, lassítok és minden mehet tovább. Most cseréltük a harditárcsát, az tuti jó. Rossz futómübeállítás? 155/55R15-ös gumik vannak fent.
- Ha a kézifék jobboldalán lévő kart felhuzom, akkor büdi jön az utastérbe (kipuff gáz, de nem egyazegyben, csak úgy rossz illat). J cső lehet repedt? A fütésbowden elvileg nyitja a csappantyúkat, ha lent van a kar akkor nincs büdi.
- Mindhárom váltóbak elég szar már, ezt elfelejtettük lecsekkolni motorcserénél, most szívni fogunk a cserével, de a kérdés a következő: a váltókar iszonyat laza, nincs gond a sebességek kapcsolásával, de pl 3ban hangosan rezonál is.. Ha új bakok lesznek bent akkor még mit cseréljek, hogy a váltókar is biztosan álljon (vagy máshol van a gond, a váltószerkezetben?) Más autójában sebességben sem lötyög így...
Mára ennyi, köszi, üdvw
noel-68
1. a gyújtást állítsd be rendesen (megszakítóházag 0.4mm, 7.5 fok felső holtpont előtt). utána leveszed a légszűrőt, kiakasztod a szivatót, hogy belelássál fölülről a karbiba. ekkor húzod neki a gázt és figyeled mit csinál a gyorsítófúvóka. vékony sugárban folyamatosan kell spriccelnie. ha nem így tesz, akkor a gyorsítómembrán áttételezésén tudsz állítani a karbi alatt jobb oldalon található csavarral. úgy állítsd be, hogy a gázkar elmozdítására egyből spricceljen. ha lassan húzod, és szakadozva spriccel, akkor dugulás lehet a karbiban, vagy szakadt a gyorsítómembránod - tisztítás, membráncsere?
2. ha jó úton nagyobb sebességnél is csinálja, én ráfigyelnék a kerekeidre is mennyire ütnek, mennyire kiegyensúlyozatlanok. egyébként a korábbi javaslatoknak meg kell oldaniuk a problémádat (lengéscsillapító, kormányleng.csill. ellenőrzés, csere) feltételezem, hogy a kerékcsapágyaid megfelelően vannak beállítva, és nem "lötyögnek" a kerekeid?!
mellesleg nekem van hibátlan gyári hosszúságú Gabriel Red Rider első lengéscsillapítóm eladó 7e HUF/pár (ültetésből maradt meg)
3. a kipufogó rendszert egészében nézd át. akárhol tömítetlenséget tapasztalsz, meg kell javítani, mert a motortérbe áramló kipufogógázt beszívhatja a turbinakerék, és akkor könyörtelenül befújja az utastérbe. persze a szag intenzitásától fügően vannak a valószínűsíthető hibahelyek
4. az új bakok beszerelése után meg kell nézni még a váltórudazatperselyt a vázalagútban, és a kapcsolókar alatti illesztéseket (lehet satuban összébb kell nyomni a hézag csökkentése miatt, amitól a "habverő" effektus csökken. érdemes leellenőrizni még a hátsó ülés alatt, az alvázszám fölött lévő szerelőablakban a gumipogácsát is, ami össszekapcsolja a váltórudazatot a vátóból kilógó kapcsolótengellyel, hátha ki van nyúlva az is, vagy elöregedett a nem odavaló olajtól (váltóolajfolyás) netán csak a rögzítócsavar kzdett volna kilazulni?
1303LS
« Hozzászólás #8717 Dátum: 2006 Október 20, 11:41:20 »

mennyi idő míg meleg levelgő jön elöl is a szélvédőre?
nálam hátul jön már 2-3 km múlva egyből. de elöl még csak hideg. (tegnapelött raktam össze a csöveket elöl) hoszabb úton még nem voltam azóta
Nekem hátul párszáz méter, elől egy perccel több.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #8716 Dátum: 2006 Október 20, 09:31:46 »

mennyi idő míg meleg levelgő jön elöl is a szélvédőre?
nálam hátul jön már 2-3 km múlva egyből. de elöl még csak hideg. (tegnapelött raktam össze a csöveket elöl) hoszabb úton még nem voltam azóta
szerintem azon a két méteren nem hűl ki a levegő. ha a lábnál elzárod hátul, akkor elöl dőlnie kell. meg amúgyis. legalábbis nekem tutira nem zár rendesen sehol, mondjuk 80%os. mivel hátul megolvaszt egy műanyag falkont, elöl is kiba melegnek kell lennie

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Oldalak: 1 ... 1792 1793 1794 1795 1796 [1797] 1798 1799 1800 1801 1802 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.119 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.