www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 30, 09:46:13

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1836 1837 1838 1839 1840 [1841] 1842 1843 1844 1845 1846 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14771714 alkalommal)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #7011 Dátum: 2006 Szeptember 11, 13:53:28 »

a bogarasok már csak ilyenek.

jöttünk haza tbányáról, és megáltunk egy pihenőben bevárni a többieket. 

minden bogaras/ buszos megállt és kérdezte, hogy segíthetnek-e ! 

bár a feltételezés, hogy a gépsas megadná magát ,kicsit sértő volt  Grin
biztos miattam álltak meg, mert nyitva volt a mocitető. utólag is köszönöm! de csak vártuk a buszos kollégát, és addig hűtöttem a gépezetet Smiley
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #7010 Dátum: 2006 Szeptember 11, 13:51:29 »



a bogarasok már csak ilyenek.

jöttünk haza tbányáról, és megáltunk egy pihenőben bevárni a többieket. 

minden bogaras/ buszos megállt és kérdezte, hogy segíthetnek-e ! 

bár a feltételezés, hogy a gépsas megadná magát ,kicsit sértő volt  Grin

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #7009 Dátum: 2006 Szeptember 11, 11:29:52 »

Merki pistára én is rábiznék egy motort láttam munkájat(készen9és nagyon alaposnak tünt!! Smiley
A Ring-találkozó végén vettem 4 gyertyát,mert nem akart húzni a szentem.Félreálltunk a fiammal és a barátjával,hogy kicseréljük.Nem volt semmi baj ,csak a motor nagyon meleg volt!!Sorra húztak el az autók mellettünk.Ők megálltak és megkérdezték:segíthetnek-e ,vagy kell-e valamilyen szerszám?Ez baromi jól esett!
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #7008 Dátum: 2006 Szeptember 10, 22:40:46 »

Üdvw!
Stuntmanus én csak a hasznos infókat szereztem a hozzászólásaidból .
Igaz én cak a háttérben olvasgatok és próbálok tanulni az észrevételeitekből,talán ezeknek és a megfelelő karban tartásnak köszönhető ,hogy idén már a 2. olj cserét csinálom a hétvégén. 10000Km-en felhsznált anyagok 1db mgszakító,1db refi izzó.(sajnos még dupla lámpás)

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #7007 Dátum: 2006 Szeptember 10, 22:15:18 »

Üdvw!
Köszönöm a részletes infót.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7006 Dátum: 2006 Szeptember 10, 22:06:59 »

Merki pistára én is rábiznék egy motort láttam munkájat(készen9és nagyon alaposnak tünt!! Smiley

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #7005 Dátum: 2006 Szeptember 10, 21:44:59 »


Nem nagyon ismerem, de láttam pár munkáját, beszéltem már vele.
Lassan jó 15 éve gyűri az ipart nagyban. Korrekt.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7004 Dátum: 2006 Szeptember 10, 21:42:32 »

Te egyébként ismered??


Nem nagyon ismerem, de láttam pár munkáját, beszéltem már vele.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #7003 Dátum: 2006 Szeptember 10, 21:39:45 »


Az ember hajlamos hülyeségekre költeni a pénzét. 48-as karbit tenni 40-es venturival 35-ös szívószelephez..., széria karbihoz sport tengelyt... Nincs értelme, csak pénzkidobás.
A gyári főtengely nagyon jó, 5000-ig tökéletes, nem kell jobb, mert felesleges. Nem kell I profilú hajtórúd sem, és nem kell erősített himbatengely sem meg acél nyomórúd, mert nincs értelme.

Merki Pista jó ember lesz az összerakáshoz.

Csináltuk mi ezt s.k - kivéve gépmunka - de akármennyire oda is figyel az ember, ehhez már szakműhely meg felszerelés kell...
Apám is, öcsém is behunyt szemmel szed szét, rak össze egy motort (apám ezt a sportot gyűri a saját autójával majdnem 30 éve...), de ők is Pistára bízzák a dolgot.
Te egyébként ismered??

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7002 Dátum: 2006 Szeptember 10, 21:36:31 »


Csak gondoltam, akkor ha már csináljuk, hát csináljuk jó cuccokból...


Az ember hajlamos hülyeségekre költeni a pénzét. 48-as karbit tenni 40-es venturival 35-ös szívószelephez..., széria karbihoz sport tengelyt... Nincs értelme, csak pénzkidobás.
A gyári főtengely nagyon jó, 5000-ig tökéletes, nem kell jobb, mert felesleges. Nem kell I profilú hajtórúd sem, és nem kell erősített himbatengely sem meg acél nyomórúd, mert nincs értelme.

Merki Pista jó ember lesz az összerakáshoz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #7001 Dátum: 2006 Szeptember 10, 21:31:47 »


Ha egy megbízható gyári mocit akarsz, akkor mindenből jó állapotú vagy új gyárit kell berakni és nagyon szépen, pontosan összeszerelni, lehetőleg ne egy olyan autószerelővel, aki nem látott még ilyen levegős boxert. A pontos összeszerelés nagyon sokat számít, sokkal többet, mint azt sokan gondolnák.

Úgy gondoltam, Merki Pista az emberem erre...
Pénztől egy hétre cuppan ki a moci aztán adjad neki... Gyűrűzés, hengerfej megvizslatás, főtengely köszörülés, új csapágyak, meg hát a megszakadt olajleeresztő fedél csavar cseréje. Meg talán karbi pillangótengely perselyezése.

Csak gondoltam, akkor ha már csináljuk, hát csináljuk jó cuccokból...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #7000 Dátum: 2006 Szeptember 10, 21:28:20 »

Most pl. Kecskeméten lesz Vasárnap. Go Kart pálya.

az messze van.
ha lesz pöst környékén, akkor szólj majd lécccci.
köszönöm



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #6999 Dátum: 2006 Szeptember 10, 21:27:30 »


Ezt arra értettem, hogy nem akarok beleszólni valakinek a munkájába, hogy rossz motort épített, vagy valami nem jó, mert esetleg úgy járok, hogy azt mondja, hogy álljunk ide a rajtvonalhoz oszt meglátjuk...vagy hogy mutassam meg én milyet csináltam.

Egyébként sem szivesen szólok "idegeneknek" semmit. Mindenki mindent tud és nagyon okos, tapasztalt.


Grin Evil

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6998 Dátum: 2006 Szeptember 10, 21:26:52 »

egy supermoto versenyre alkalomadtán kikukkantanék.
pöst közelében szoktak ilyet rendezni?

Most pl. Kecskeméten lesz Vasárnap. Go Kart pálya.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6997 Dátum: 2006 Szeptember 10, 21:26:12 »

Nem hinném, hogy rád a "kibicnek kuss!" szabálya vonatkozhatna.
Ezek olyan észrevételek, amelyekből csak tanulhat az ember.



Ezt arra értettem, hogy nem akarok beleszólni valakinek a munkájába, hogy rossz motort épített, vagy valami nem jó, mert esetleg úgy járok, hogy azt mondja, hogy álljunk ide a rajtvonalhoz oszt meglátjuk...vagy hogy mutassam meg én milyet csináltam.

Egyébként sem szivesen szólok "idegeneknek" semmit. Mindenki mindent tud és nagyon okos, tapasztalt.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #6996 Dátum: 2006 Szeptember 10, 21:25:26 »

Nem hiszem, vagy a Mecsek Rallyra megyek, vagy Supermoto versenyre hivatalból... De a FAP biztos, hogy kimarad.

egy supermoto versenyre alkalomadtán kikukkantanék.
pöst közelében szoktak ilyet rendezni?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6995 Dátum: 2006 Szeptember 10, 21:19:32 »

Nem hinném, hogy rád a "kibicnek kuss!" szabálya vonatkozhatna.
Ezek olyan észrevételek, amelyekből csak tanulhat az ember.

CroMo főtengely: F-es blokkhoz van-é, árfekvésben milyen? (Én főtengelyem a nagyfelújításkori gépmunka alatt lazára lett köszörülve, 1-2 éven belül szét kell dobni, és én egy megbízható, de teljesen gyári mocit szeretnék, ami napi használat közben nem igényli az állandó buzerálást...)

F-eshez is oylan kell, mint az 1.6-osokhoz 80e Ft-tól a csillagos égig megy a jó főtengely. Egy sima az 45 körül van úgy tudom.
Ha nem mész 5000 fordulat fölé, márpedig 30/32-es szelepekkel nem fogsz  Evil akkor teljesen felesleges belerakni ellensúlyos CrMo főtengelyt. Az ellensúlyok másodlagos tömegerői nagy fordulaton jelentenek valamit.
Ha egy megbízható gyári mocit akarsz, akkor mindenből jó állapotú vagy új gyárit kell berakni és nagyon szépen, pontosan összeszerelni, lehetőleg ne egy olyan autószerelővel, aki nem látott még ilyen levegős boxert. A pontos összeszerelés nagyon sokat számít, sokkal többet, mint azt sokan gondolnák.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6994 Dátum: 2006 Szeptember 10, 21:13:55 »

És egy 1.9 gyári dolgokkal visszafogva?LOWBudget. Cheesy
Ha leszarom a gyorsulásin a kategóriákat? Grin

Akkor sem a 94-est választanám, hanem a 92-es furatot (1835). Különben jó, nincs azzal baj.
De én különlegeset akarok, unalmas motorokat már csináltam eleget. Legyen benne valami plusz. Egy henger/dugó felrakása (mégha nagy is és módosítani kell a motortömböt) nem igazán különleges.

Valami pontosan kimért, kiszámolt, brilliánsan összeválogatott stb. Ez hobbi, ezzel JÓ foglalkozni!  Cool

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6993 Dátum: 2006 Szeptember 10, 21:10:32 »

záróra jösz??????


Nem hiszem, vagy a Mecsek Rallyra megyek, vagy Supermoto versenyre hivatalból... De a FAP biztos, hogy kimarad.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #6992 Dátum: 2006 Szeptember 10, 18:13:38 »

Nem okoskodom tovább (kibic!), majd ha valamit leteszek az asztalra, de ezek olyan kis hibák, amikért nagyon kár.

Nem hinném, hogy rád a "kibicnek kuss!" szabálya vonatkozhatna.
Ezek olyan észrevételek, amelyekből csak tanulhat az ember.

CroMo főtengely: F-es blokkhoz van-é, árfekvésben milyen? (Én főtengelyem a nagyfelújításkori gépmunka alatt lazára lett köszörülve, 1-2 éven belül szét kell dobni, és én egy megbízható, de teljesen gyári mocit szeretnék, ami napi használat közben nem igényli az állandó buzerálást...)

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
1303LS
« Hozzászólás #6991 Dátum: 2006 Szeptember 10, 18:12:24 »



És egy 1.9 gyári dolgokkal visszafogva?LOWBudget. Cheesy
Ha leszarom a gyorsulásin a kategóriákat? Grin
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #6990 Dátum: 2006 Szeptember 10, 18:10:36 »


Elfelejtettem megkérdezni!  Undecided  Vihettem volna neked, nekem van elég...
Megkérdezem!
záróra jösz??????

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6989 Dátum: 2006 Szeptember 10, 18:08:23 »

stunt



üvegport  hol is kapni??? Grin


Elfelejtettem megkérdezni!  Undecided  Vihettem volna neked, nekem van elég...
Megkérdezem!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6988 Dátum: 2006 Szeptember 10, 18:07:21 »



én is csak egy halados de Nagyon megbizható motort szeretnénk!!
stunt  van ennek olyan oldald talomba ahol vezérmütengelyekröl ir infot stb...

Nekem van két könyvem (angol) ahol ír a tengelyekről, nagy sütések nincsenek benne.

A lényeg, hogy ha forgós motort akarsz akkor zsebbe kell nyúlni, mert minimum(!) 40-es szívószelep kell és 44-es karbi. Ha ezek megvannak akkor lehet gondolkodni 296 fok felett. Különben nincs értelme.

Nem kell sokat variálni, nyomaték motorhoz 1.6-1.8 W100 vagy W110
Forgós motorhoz 1.6-1.8 W120 mert alul nagyon halott lesz a kis köbcenti miatt.
Nyomatékos 1.9 W120
Forgós 1.9 W130...és az FK Engle tengelyek.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #6987 Dátum: 2006 Szeptember 10, 18:04:03 »

stunt



üvegport  hol is kapni??? Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #6986 Dátum: 2006 Szeptember 10, 17:56:08 »

ezzel ugyan igy vagyok!!
én is gondolkodtam 1835 ön de akkor már blokot jobban kell buzizni,hengerfejeket,stb... tényleg nagyobb költzség minden!


én is csak egy halados de Nagyon megbizható motort szeretnénk!!
stunt  van ennek olyan oldald talomba ahol vezérmütengelyekröl ir infot stb...

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6985 Dátum: 2006 Szeptember 10, 17:03:56 »

Ez most azt jelenti, hogy valaki csinál ilyet és segítessz neki vagy, hogy a háttérinfókat szeded hozzá össze.

Ezt csinálják Berlinben a Beetleclinic-esek, és Amerikában a VW Paradise. Sajnos nem szivesen írnak le dolgokat mailben, de a VW Paradise-nál van egy srác, aki egy ismerősöm ismerőse...  Wink, az kicsit közlékenyebb. Szóval én csak háttérinfókat gyűjtök.

Idézet

Nem akartam mondani, -de ha Te kimondod akkor OK- hogy nem igazán értem miért is locsolsz ennyi pénzt egy "gyári" motorra mikor ennél "nemsokkal" többért egy nagyobb motorral játszva lehetne produkálni az így elért teljesítményt.
Mondjuk akkor ott megint ott a kisördög, hogy ha "ilyen jól teljesít 5000-en akkor mit tudhat 6500-on. Grin és kezdődik az egész elölről.

Idézet

Azért, mert szerintem lesz egy olyan, hogy 1.6 tuning kategória és ott akarok jeleskedni!  Grin

Kihívást érzek benne. Szeretem a fordulatot. Amikor "szól" a motor. A "kinek nagyobb a lökettérfogata" versenybe nem akarok belelenni, mert jönnek a nagyhengerek, a nagyobb löketek, egyedi blokk, kell akkor nagyon jó hengerfej, nagy karbi...azért oda kell pénz ahhoz, hogy ne az legyen, hogy a leggyengébb láncszem, egy kis szelep vagy egy 40-es karbi bekorlátoz.Olyan motort akarok, amiben van okosság, egy kis ügyesség, nem egy "simán" összerakott 1835-öst, pl.

Ne felejtsük el, hogy Doxa motorja is 1.6-os. Tudom, hogy egy typ1-es blokk ilyen kultúráltan nem fog 90 lóerőt kihozni soha, de meg lehet közelíteni. Fontos, hogy utcán használható legyen. Aztán majd meglátjuk.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
matchbox
« Hozzászólás #6984 Dátum: 2006 Szeptember 10, 15:31:14 »

A tökéletes karburáláshoz nagyon sokat kell dolgozni. Fúvókacsere, próbaút, mérés, felírni a fúvókákat, tapasztalatot. Átmenet: jó, alul dús, felül szegény, aztán egy valamit módosítani, mondjuk kisebb féklevegő, összeszerel, próbaút, mér, átmenet jó, alul dús, felül jó, aztán haza eredény lejegyez, szétszerel, kisebb alapjárati betesz, alul jó, átmenet rossz, felül szegény. stb.  Lehet változtatni az alapjárati fúvókát, a keverőcsövet, a főfúvókát és a féklevegőt.... Sokváltozós egyenlet...  Wink

Nekem ca. 1 ev intenziv mericskelese utan "jott" ossze, de megerte: 100 az utazosebesseg, gyorsul, van alapjarat, mindehhez 7,4-es standard fogyasztas - ugyhogy marad penzem csajozasra...
 Grin
1303LS
« Hozzászólás #6983 Dátum: 2006 Szeptember 10, 15:19:05 »

Most olyanban utazom, hogy az AS41-es blokkot egy speciális ragasztóval összeragasztják,

Ez most azt jelenti, hogy valaki csinál ilyet és segítessz neki vagy, hogy a háttérinfókat szeded hozzá össze.

Rögeszmémmé vált, hogy 1.6-os typ1 motorból is lehet ütős gépet csinálni, olyat, ami hétköznapi közlekedésre is alkalmas. Nem olcsóbb, (sőt!) mert amit megspórolsz a henger/dugón azt simán ráköltöd a hengerfejre és a szívóoldalra...no meg a CroMo főtengelyre, ami nem törik.
 

Nem akartam mondani, -de ha Te kimondod akkor OK- hogy nem igazán értem miért is locsolsz ennyi pénzt egy "gyári" motorra mikor ennél "nemsokkal" többért egy nagyobb motorral játszva lehetne produkálni az így elért teljesítményt.
Mondjuk akkor ott megint ott a kisördög, hogy ha "ilyen jól teljesít 5000-en akkor mit tudhat 6500-on. Grin és kezdődik az egész elölről.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6982 Dátum: 2006 Szeptember 10, 14:58:54 »

Mi tart vissza?  Grin Grin Grin

Közhely pénzről beszélni. Azért nem kell aggódni, télen valamit csinálok. Most olyanban utazom, hogy az AS41-es blokkot egy speciális ragasztóval összeragasztják, (mindenhol!) és akkor 70 Nm-rel összehúzva egy ellensúlyozott főtengellyel (meg veztengely, jó hengerfejek és karbik meg kipufogó) bírja a 6000 feletti fordulatot. A merev blokk nem torziózik úgy, a csapágyakat egyenletesebben terheli repedésre sokkal kevésbé hajlamos. Hátránya, hogy nem igen lehet szétszedni többet...
Ez új találmány Gene Berg idejében még nem volt ilyen ragasztó...  Wink

Rögeszmémmé vált, hogy 1.6-os typ1 motorból is lehet ütős gépet csinálni, olyat, ami hétköznapi közlekedésre is alkalmas. Nem olcsóbb, (sőt!) mert amit megspórolsz a henger/dugón azt simán ráköltöd a hengerfejre és a szívóoldalra...no meg a CroMo főtengelyre, ami nem törik.

Egyébként csak az rossz érzés, hogy némelyik motorra amennyi pénzt rálocsoltak egyesek abból nagyobbat lehettett volna alkotni. Szerintem.


A BAL rendszámú pezsgőszínű bogárnak a motorja szépen szólt, de ha már van egy ilyen erős motorja, nem gondolt arra, nem hallott róla, hogy meg szokták hátul és/vagy a váltó tetején is erősíteni a motortartót (kiegészítő tartót raknak), hogy amikor ráb*ssza a kuplungot ne billenjen meg 10 centit a hosszartókkal együtt a motor? Nyilván ha ekkorát mozdul az egész blokk-váltó kombó, akkor kirántja az egyest. Még néha a sima széria motor is. Neki 2 rajtnál is kirántotta.


Nem okoskodom tovább (kibic!), majd ha valamit leteszek az asztalra, de ezek olyan kis hibák, amikért nagyon kár.

 

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #6981 Dátum: 2006 Szeptember 10, 13:49:31 »



van egy pöpec 1200-es D-s mocim. nem kell ?  Cool
Olyanom van nekem is.
Bár ha beteszed egy olyan lilásfehér kasztniba.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #6980 Dátum: 2006 Szeptember 10, 13:20:58 »

Na ha már el nem adod, csere nem érdekel?  Grin

 

van egy pöpec 1200-es D-s mocim. nem kell ?  Cool

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #6979 Dátum: 2006 Szeptember 10, 13:06:57 »



Ki volt az ?  Evil

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
1303LS
« Hozzászólás #6978 Dátum: 2006 Szeptember 10, 13:03:47 »

nekem 6,3  Grin

pedig nyomtam neki... tartós 110  Cool

Na ha már el nem adod, csere nem érdekel?  Grin
1303LS
« Hozzászólás #6977 Dátum: 2006 Szeptember 10, 13:02:50 »



Bárcsak egyszer meg tudnám mutatni.



Mi tart vissza?  Grin Grin Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6976 Dátum: 2006 Szeptember 10, 13:01:00 »

Hofferébe milyen moci volt ?

szerintem egy 1200 es is jobban megy annál Cheesy és még haza is hoz  Azn


Ronda és szar. Valami túlokosított typ4-es. Én sajnos eddig még nem láttam menni, de ahogy a vak mondja a tájképre: biztos szép....és azt mondom biztos megy, ha megy. Csak ez ritkán van, úgy látszik.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6975 Dátum: 2006 Szeptember 10, 12:59:17 »

...és még egy gondolat, csak nevek nélkül.
Elkezdték Szekynek állítgatni a gyújtását. Odajött sok ember, mindenki hozzátette a saját okosságát. Szekynek 009-es fej van fent, ezt mindenkinek tudni kéne, hogy 3000-nél maximumra szabályoz és kb. 23 fokot tud. A 7 fokos alapelőgyújtással ez pont 30-ra jön ki. A typ1 es, 69-es löketű motor nem szeret 30-32 fok felett gyújtani, erre emberünk odajön és beállít 13-14 fokot alapelőgyújtásra, ami a maximumot elviszi 35 fölé, ami már beáll 3000-3200 fordulaton egy 313-as tengelyes motornál. Én halkan megjegyeztem, hogy 3000 körül lesz benne egy olyan lyuk, hogy a lehajtott szélvédőt is megfejeljük, de leszarták. Ezután mentem el Szekyvel próbaútra, 3000 fordulat magasságában az 1915 ccm-es motor olyat ment, mint egy kispolszki, utána böfögött és 4000-nél kezdett húzni és onnan lehetett motornak nevezni.
Visszamentünk, Hégráth Peti ekkor fogott egy stroboszkópot és visszatette 10 fok köré, ami maximum 33 körüli előgyújtást eredményez, alapjárat jobb lett, a motor az egész fordulatszám tartományban tudott húzni, egynletesen pörgött fel. Milyen érdekes!  

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #6974 Dátum: 2006 Szeptember 10, 12:49:28 »



Hofferébe milyen moci volt ?

szerintem egy 1200 es is jobban megy annál Cheesy és még haza is hoz  Azn

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #6973 Dátum: 2006 Szeptember 10, 12:48:00 »

. A tatabányai kiruccanás átlagfogyasztása 11 liter volt,

nekem 6,3  Grin

pedig nyomtam neki... tartós 110  Cool

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6972 Dátum: 2006 Szeptember 10, 12:43:46 »

ilyenkor sajnálom hoffert.
állandóan elhozza a taligáját, aztán beég.
mint a klasszikus poén:
"ej vadász, te szopni jársz ide?" :-))


Én is sajnálom, de úgy érzem, hogy ő mindig valami nagyon nagyot akar. Ha valaki itt magyarországon építene egy 78-as löketű, 2200-es motort egy 310 körüli tengellyel, két 48-as IDA-val, okos hengerfejekkel, jó gyújtással, akkor a seggéből rántaná ki az egész mezőnyt, beleértve a vizet a kerekek alá locsolós, pálya slick-kel menő, 3 szerelő körülötte rohangáló Hoffer dragstert is. Utána meg beültetné anyucit, bekapcsolná a zenét és hazamenne TV-t nézni meg sörözni a haverokkal, nem kellene tréler.

Bárcsak egyszer meg tudnám mutatni.

A fele ott "versenyző" tuningbogárra még egy kis munka ráférne...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 1836 1837 1838 1839 1840 [1841] 1842 1843 1844 1845 1846 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.137 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.