www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 30, 18:19:32

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1843 1844 1845 1846 1847 [1848] 1849 1850 1851 1852 1853 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14777407 alkalommal)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #6731 Dátum: 2006 Szeptember 03, 07:19:33 »

Ma szétbontom az Öreglány elejét. Kijön a futómű komplett, a kormánymű és a váltórudazat egyes részei. Kap majd egy alvázvédelmet is. Aztán új alkatrészekkel felújított hibátlan futómű be, de az már csak akkor, ha megvan a felújított kormánymű (csak el kell hoznom a BZ-től), na meg elkészül a váltókulissza, ami szarrá van kopva. Ha szerencsém van, akkor mindez november végére el is készülhet, és kipattanhat a motor és a váltó... Mostanság kicsit sok a program a hétvégéken... :-)))))
Nem elérhető antivirus33
Hozzászólások: 4


« Hozzászólás #6730 Dátum: 2006 Szeptember 02, 23:48:27 »

Te hoztad el győrből? szabad tudni mennyi lett vége?
Mondjuk úgy,hogy jelképes összeget fizettem érte ahhoz képest,amennyiből ezt ki lehet hozni Cool....
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #6729 Dátum: 2006 Szeptember 02, 22:07:32 »

Sziasztok Fórumlakók!Pár hónapja olvasgatok a háttérben a fórumon,de nyilvánosság elé most lépek elősször.Tanácsot szeretnék kérni a Bogár téliesítésével kapcsolatban.Sajnos egyre közelebb az esős idő,úgyhogy a nyári Bogit téli álomra küldöm hamarosan  Sad.Mit tanácsoltok,mire figyeljek oda,mit tegyek vele,hogy a tavaszi viszontlátásnál úgy találjam ahogy leállítottam?!A garázs az evidens,de hogyan tovább?

Te hoztad el győrből? szabad tudni mennyi lett vége?
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #6728 Dátum: 2006 Szeptember 02, 22:01:32 »

Sziasztok Fórumlakók!Pár hónapja olvasgatok a háttérben a fórumon,de nyilvánosság elé most lépek elősször.Tanácsot szeretnék kérni a Bogár téliesítésével kapcsolatban.Sajnos egyre közelebb az esős idő,úgyhogy a nyári Bogit téli álomra küldöm hamarosan  Sad.Mit tanácsoltok,mire figyeljek oda,mit tegyek vele,hogy a tavaszi viszontlátásnál úgy találjam ahogy leállítottam?!A garázs az evidens,de hogyan tovább?
akksi ki, esetleg felbakolni, ha lusta vagy tavasszal, akkor most olajcsere, csurig tölteni naftával, hogy ne rozsdásodjon véletlen se, kéthetente járatni negyed órát, hogy mozogjon benne az olaj, meg a többi. persze ekkor szellőztetni Smiley ablakmosó tartályba fagyálló létyót tenni hirtelen ennyi

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető antivirus33
Hozzászólások: 4


« Hozzászólás #6727 Dátum: 2006 Szeptember 02, 21:59:54 »

Sziasztok Fórumlakók!Pár hónapja olvasgatok a háttérben a fórumon,de nyilvánosság elé most lépek elősször.Tanácsot szeretnék kérni a Bogár téliesítésével kapcsolatban.Sajnos egyre közelebb az esős idő,úgyhogy a nyári Bogit téli álomra küldöm hamarosan  Sad.Mit tanácsoltok,mire figyeljek oda,mit tegyek vele,hogy a tavaszi viszontlátásnál úgy találjam ahogy leállítottam?!A garázs az evidens,de hogyan tovább?
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #6726 Dátum: 2006 Szeptember 02, 21:48:04 »

Ez mit takart pontosan? A mi bogarunkon az egyik oldalon hátul se féklámpa, se helyzetjelző. Az égő OK.

buszról volt szó, de a bogár is hasonló: a lámpatest valahol egy vezetéken keresztül kap negatívot. namármost: ha ez a vezeték szakadt vagy a kábelsaru koszos és kontakthibás, az áramkör nem a testen, hanem valamelyik izzón keresztül zár és véletlenszerűen ég kisebb-nagyobb intenzitással némelyik lámpa. a lámpatest (izzók foglalatának külső, bajonettzáras felülete) és a gépjármű váza (az akku negatív sarka) között kell stabil kontaktusnak lenni.
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #6725 Dátum: 2006 Szeptember 02, 21:47:11 »

Ez mit takart pontosan? A mi bogarunkon az egyik oldalon hátul se féklámpa, se helyzetjelző. Az égő OK.
a gyári föld hibáját nem kerestük, hanem csináltunk helyette másikat(volt a közelben föld, csúszó saru, kábel, csúszó saru és máris pótolva a földelés Smiley vagy közös nulla, hogy pontos legyek)

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #6724 Dátum: 2006 Szeptember 02, 21:43:42 »



a lámpaszerkezet testelését kellett újracsinálni, ahogy valaki (talán KIZS) már említette volt  Cheesy


Ez mit takart pontosan? A mi bogarunkon az egyik oldalon hátul se féklámpa, se helyzetjelző. Az égő OK.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #6723 Dátum: 2006 Szeptember 02, 21:06:52 »

ma reszelgettük egy kicsit a busz hátsó világítózatát: már nem produkál mindenféle vad fényorgiát, ha fékezés közben esetleg indexelni akar a gépjárművezető  Grin

a lámpaszerkezet testelését kellett újracsinálni, ahogy valaki (talán KIZS) már említette volt  Cheesy

a tolatólámpa még mindig nem műxik, valószínűleg a jeladó körül van gond. lehet, hogy holnap azt is felderítjük  Smiley
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #6722 Dátum: 2006 Szeptember 02, 20:27:10 »

Tegnap este beindult a sárkány. Szó szerint mert a torkokból tüzet köpött, durrogott

stone öreglánya csinált ilyeneket.
az coool!! :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #6721 Dátum: 2006 Szeptember 02, 19:58:26 »

Na csöncsilöncsi!!
Képzeljétek ma sikeresen letört a másik motorfelfogató tőcsavar ami a blokkon van.
Eddig is három volt, de most már csak a két átmenő maradt.
Nem szívesen járnék így.
Ha jól tudom kiszokták fúrni és menetett vágnak a helyébe és akkor olyan átmenő lesz helyette.
De ki csinál ilyet? Lakatos ? Gépműhelyesek?
Hol merre felé érdeklődjek?
Elérhető Csendőr
Hozzászólások: 393


« Hozzászólás #6720 Dátum: 2006 Szeptember 02, 09:17:24 »

Na ez már csillog. 
Azt a hátsó szellőzőt a krómosat az oldalsó azt az íveset lehet valamerre kapni?

Amikor még az enyém volt a Kamilla, ezeket a dolgokat egy helyi VW-s boltban rendeltem, valami 2500 oldalas katalógusból kellett kiválasztani, de 3 nap alatt lehozták. 

VW 1300 L  1974
VW Golf II. 1.3 CL  1990
VW Golf Sportsvan 1.4 TSI  2017
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6719 Dátum: 2006 Szeptember 02, 08:08:17 »

Tegnap este beindult a sárkány. Szó szerint mert a torkokból tüzet köpött, durrogott, de kis finomhangolás után már fordulaton ment. Alapjárat persze nincs, de majd lesz!.

Úgy veszi a gázt, mint még soha. És olyan torok-szívó hangja van... Sokkal közvetlenebbül reagál a gázra, mintha az egész forgattyús mechanizmus könnyítve lenne.


A rudazattal még szaroztam 3-4 órát. Persze ebben az is benne van, hogy én nem szeretek kapkodni és összetákolni dolgokat, de csak úgy lett jó, ahogy ki van találva és a fedés hangszigeteléséből ki kellett venni egy 15-20 négyzetcentis felületet. Sajnos kicsit nehéz a gázt nyomni, de nem veszélyes, inkább azt mondanám nehezebb, mint volt.

De teljes gáznál teljeset nyit, függőlegesen állnak a pillangószelepek, ráül a végütközőre, ezzel pontosan egyidőben a gázpedál is végkitérésbe kerül, nem lehet túlerőltetni semmit.


(Csak zárójelben mondom, hogy mindenki nézze meg (pláne a két karbisok), hogy teljes gáznál (pedált nyomva) teljesen nyitva-e a pillangószelep, mert bizony az én gyári karbijaimnál sem volt ez tökéletes. Biztos ezért gyorsult szarul!  Grin Kis hülyeség, de könnyű elcseszni. )

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #6718 Dátum: 2006 Szeptember 02, 07:56:33 »

Na ez már csillog. 
Azt a hátsó szellőzőt a krómosat az oldalsó azt az íveset lehet valamerre kapni?
Nekem benne volt, de láttam már boltban is... TBányán biztosan lesz!

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #6717 Dátum: 2006 Szeptember 02, 07:53:45 »

És még:
köszönet TBK-001, Csendőr, Maresz, Hudák, Patonyi, Kicsi Nelly, és még sorolhatnám.... Köszönet Mindannyiotoknak, mert támogattatok, amikor már nem hitem, hogy folytatom... BOGÁR FOREVER! (meg busz, természetesen! Grin Grin Grin)

Bácsi Győző
1303LS
« Hozzászólás #6716 Dátum: 2006 Szeptember 02, 07:49:10 »

Ha plakát, hát plakát, de fenn van! Grin

Na ez már csillog. 
Azt a hátsó szellőzőt a krómosat az oldalsó azt az íveset lehet valamerre kapni?
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #6715 Dátum: 2006 Szeptember 02, 07:45:28 »

Ha plakát, hát plakát, de fenn van! Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #6714 Dátum: 2006 Szeptember 02, 07:44:10 »

Nem mániám a sötétben fotózás, de ilyenkorra hagytam abba tegnap...
Ahogy már régen láttam: KAMILLA

Bácsi Győző
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #6713 Dátum: 2006 Szeptember 01, 18:35:08 »

enyhén hajlított csillagkulccsal vidáman oda lehet hozzá férni.
igaz, hogy az elosztófedelet el kell vinni az útból, de az kb 5 másodperc plusz.
vagy vékony falú generátor kulcs  csak drága  Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #6712 Dátum: 2006 Szeptember 01, 13:05:01 »

Ez egy typ3-as, bal oldali belső henger (3-as), Weber DCNF karbi, gyorsítópumpa alatti csavarja.

Szó nincs gyári karbiról, pláne nem bogárról.


jó, tudom , de azt hittem annál nagyobb szopatás nincs. de akkor mgéis van Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6711 Dátum: 2006 Szeptember 01, 13:04:18 »

a gyári belső kapbicsavarhoz én kombinált bicikliskulcsot használtam, aminek az oldalába van egy fél 13 as (asszem ekkora:D) bevágva. ezzel tök jól hozzá lehet férni.

Ez egy typ3-as, bal oldali belső henger (3-as), Weber DCNF karbi, gyorsítópumpa alatti csavarja.

Szó nincs gyári karbiról, pláne nem bogárról.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #6710 Dátum: 2006 Szeptember 01, 12:53:20 »

a gyári belső kapbicsavarhoz én kombinált bicikliskulcsot használtam, aminek az oldalába van egy fél 13 as (asszem ekkora:D) bevágva. ezzel tök jól hozzá lehet férni.

enyhén hajlított csillagkulccsal vidáman oda lehet hozzá férni.
igaz, hogy az elosztófedelet el kell vinni az útból, de az kb 5 másodperc plusz.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #6709 Dátum: 2006 Szeptember 01, 12:26:34 »

a gyári belső kapbicsavarhoz én kombinált bicikliskulcsot használtam, aminek az oldalába van egy fél 13 as (asszem ekkora:D) bevágva. ezzel tök jól hozzá lehet férni.

persze egy villáskulcsot én is szétvagdostam,mielőt ezt megtaláltam itthon Cheesy:D

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #6708 Dátum: 2006 Szeptember 01, 12:26:07 »

a gyári belső kapbicsavarhoz én kombinált bicikliskulcsot használtam, aminek az oldalába van egy fél 13 as (asszem ekkora:D) bevágva. ezzel tök jól hozzá lehet férni.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #6707 Dátum: 2006 Szeptember 01, 11:58:47 »

központi karbi és nem kell rudazat Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #6706 Dátum: 2006 Szeptember 01, 11:52:38 »

http://waitresses.servebeer.com:81/vwpage/index.htm


Van itt egy-két okosság a weberek beállításáról, tuningjáról.

Ezt szeretem mikor jól fényképeznek a csókák.

Azért a busz motorterében királysogos szerelni, nem egy buzi Typ3 szendvicsmotortér. 
1303LS
« Hozzászólás #6705 Dátum: 2006 Szeptember 01, 11:47:36 »


Ha  karok a mozgással 90 fokot zárnak be (erre én is rájöttem  ) akkor a fedelet nem lehet lecsukni a bowden húzókarjától. Mélyebbre kell rakni a keresztrudat. Ezen agyalok.
Flexeld ki a fedelet, akkor szebb lesz a hang is az utastérben.  Evil

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6704 Dátum: 2006 Szeptember 01, 11:36:03 »

http://waitresses.servebeer.com:81/vwpage/index.htm


Van itt egy-két okosság a weberek beállításáról, tuningjáról.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6703 Dátum: 2006 Szeptember 01, 11:21:51 »

Most akkor mi szorul?
SZVSZ ha a karok egymáshoz viszonyítva a 90'-ot zárják hozzávetőlegesen a mozgási tartományukban akkor kellene a legkisebb erő a mozgatáshoz ( ezt lehet ahogy a burkolatok miatt nem tudod tartani? ) A rudazat perselyei meg ugye elvileg nem nagy erővel leküzdhetők.

Akkor me már lesznek mérési eredmények is? (stoperral)  Grin


Ha  karok a mozgással 90 fokot zárnak be (erre én is rájöttem  ) akkor a fedelet nem lehet lecsukni a bowden húzókarjától. Mélyebbre kell rakni a keresztrudat. Ezen agyalok.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #6702 Dátum: 2006 Szeptember 01, 11:19:22 »

Tegnap vagy 5 órát szenvedtem a karbik felrakásával.


Most akkor mi szorul?
SZVSZ ha a karok egymáshoz viszonyítva a 90'-ot zárják hozzávetőlegesen a mozgási tartományukban akkor kellene a legkisebb erő a mozgatáshoz ( ezt lehet ahogy a burkolatok miatt nem tudod tartani? ) A rudazat perselyei meg ugye elvileg nem nagy erővel leküzdhetők.

Akkor me már lesznek mérési eredmények is? (stoperral)  Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6701 Dátum: 2006 Szeptember 01, 11:18:41 »

léptetőmotoros szervógáz?  Wink

Na, ez meg a másik nyűgöm, hogy minél több nem gyári szart építünk bele az autóba annál megbízhatatlanabb lesz és a legendásan egyszerű és megbízható bogarat meg tudjuk úgy tuningolni, hogy a Budapest - Balaton távot csak tréleren tudja megtenni megállás nélkül.

Ezért félek az elektromos AC-től, mert a gyári pumpa az tuti, 20-30 évet kibír...és nem úgy áll meg, mint a szög, hanem elkezd folyogatni, kevesebbet nyomni, de még hazabicegek vele. Elektromos megkotlik? Annyi.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #6700 Dátum: 2006 Szeptember 01, 11:12:22 »

léptetőmotoros szervógáz?  Wink
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6699 Dátum: 2006 Szeptember 01, 11:06:13 »

Tegnap vagy 5 órát szenvedtem a karbik felrakásával.

Mindig megbizonyosodom róla, hogy bármit csinál az ember, átépít, akármilyen alapos és körültekintő, minidg a gyányolás határán kell mozogni, mert az ilyen utólagos cuccok nem passzolnak.
A DCNF karbikat csak úgy tudtam rendesen meghúzni (belső csavarok) ha egy 13-as kuplcsot elvágtam. (célszerszám gyártás  Grin ) A rudazat nagyon necces. A gázbowden húz 3 cm-t, ezt a rudazat forgó mozgássá alakítja majd ismét húzó mozgássá a karbiknál. Az ideális az, amikor a gázpedál teljes lenyomásakor a pillangószelepek végállásba kerülnek, de a pedál is felütközzön, nehogy egy gyorsulási versenyen elszakadjon valami vagy elgörbüljön valami. Áttételeket a karok szöghelyzetével lehet állítani, de amikor annyit húz, amennyit kell és minden oké, akkor a pedált olyan nehéz nyomni, hogy félő, hogy így a gázbowden nem 30 évet, hanem 2 hetet sem bír ki...

És még hozzájön, hogy  karok szöghelyzetét nem lehet akárhogy állítani, mert én le akarom csukni a motortér fedelet és ha nagyon felfelé áll a húzókar, akkor beleakad. Ez már megint typ3 baj.


A typ3-ason mindent eggyel nehezebb feltenni, beállítani, megcsinálni, mint a bogáron.


Ami pedig az EMPI cuccokat illeti már több ízben találkoztam vele, hogy nem igazán mérethelyesek, úgy mondhatnám, hogy az elgondolás jó, de a kivitelezés gagyi. Általában taiwani dolgok ezek, pl. a levegőszűrőim K&N betétes lapos EMPI szűrők, DCNF 40-42-es karbihoz, de a négy felfogó csavar olyan, hogy kicsit ki kellett nagyobbítsam, mert nem passzolt rá tökéletsen, csak erőszakkal lehetett rányomni.  Ezek engem annyira elkeserítenek amikor barkácsolni, reszelgetni kell egy elvileg odavaló alkatrészt.


Mostúgy állok, hogy fent vannak a karbik, rudazat is jó, de nagyon nehéz nyomni a pedált. Tovább agyalok a geometrián, valamit módosítanom kell.

Már van ötletem!  Cool

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #6698 Dátum: 2006 Augusztus 31, 23:45:59 »

16 os de nem széria

hát?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető vwbogaraspepe69
Hozzászólások: 91


Dark Angel

« Hozzászólás #6697 Dátum: 2006 Augusztus 31, 23:36:48 »

16 os de nem széria

Vwbogaraspepe69
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #6696 Dátum: 2006 Augusztus 31, 20:03:54 »

Szia! Akkor most tudtad pótolni azt ami kiesett?Ha nem, és kell,(igaz 28-asom már nincs) ,de ha van olyanom ami kell másik karbiból,  adok neked.Vagy ha kell ,itt van esztergályos szerintem  ,megtudja csinálni.
még nem tudtam, majd hétvégén annak is nekifekszek és meglátom mi lesz

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #6695 Dátum: 2006 Augusztus 31, 17:00:49 »

na ez az, szerintem préselve van, mivel lehetne kulturáltan pótolni?
Szia! Akkor most tudtad pótolni azt ami kiesett?Ha nem, és kell,(igaz 28-asom már nincs) ,de ha van olyanom ami kell másik karbiból,  adok neked.Vagy ha kell ,itt van esztergályos szerintem  ,megtudja csinálni.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #6694 Dátum: 2006 Augusztus 31, 16:51:19 »

Jólvan srácok bocs tegnap rossz passzban voltam .Elnézést kérek ha valakit megbántottam elvégre a bogarazás nem erről szól hanem hogy tartsunk össze .

milyen motor van benne?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #6693 Dátum: 2006 Augusztus 31, 16:49:39 »

Jólvan srácok bocs tegnap rossz passzban voltam .Elnézést kérek ha valakit megbántottam elvégre a bogarazás nem erről szól hanem hogy tartsunk össze .

erről van szó Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető vwbogaraspepe69
Hozzászólások: 91


Dark Angel

« Hozzászólás #6692 Dátum: 2006 Augusztus 31, 16:45:58 »

Jólvan srácok bocs tegnap rossz passzban voltam .Elnézést kérek ha valakit megbántottam elvégre a bogarazás nem erről szól hanem hogy tartsunk össze .

Vwbogaraspepe69
Oldalak: 1 ... 1843 1844 1845 1846 1847 [1848] 1849 1850 1851 1852 1853 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.126 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.