www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 23:35:14

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1843 1844 1845 1846 1847 [1848] 1849 1850 1851 1852 1853 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13237514 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #6716 Dátum: 2006 Szeptember 02, 07:49:10 »

Ha plakát, hát plakát, de fenn van! Grin

Na ez már csillog. 
Azt a hátsó szellőzőt a krómosat az oldalsó azt az íveset lehet valamerre kapni?
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #6715 Dátum: 2006 Szeptember 02, 07:45:28 »

Ha plakát, hát plakát, de fenn van! Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #6714 Dátum: 2006 Szeptember 02, 07:44:10 »

Nem mániám a sötétben fotózás, de ilyenkorra hagytam abba tegnap...
Ahogy már régen láttam: KAMILLA

Bácsi Győző
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #6713 Dátum: 2006 Szeptember 01, 18:35:08 »

enyhén hajlított csillagkulccsal vidáman oda lehet hozzá férni.
igaz, hogy az elosztófedelet el kell vinni az útból, de az kb 5 másodperc plusz.
vagy vékony falú generátor kulcs  csak drága  Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #6712 Dátum: 2006 Szeptember 01, 13:05:01 »

Ez egy typ3-as, bal oldali belső henger (3-as), Weber DCNF karbi, gyorsítópumpa alatti csavarja.

Szó nincs gyári karbiról, pláne nem bogárról.


jó, tudom , de azt hittem annál nagyobb szopatás nincs. de akkor mgéis van Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6711 Dátum: 2006 Szeptember 01, 13:04:18 »

a gyári belső kapbicsavarhoz én kombinált bicikliskulcsot használtam, aminek az oldalába van egy fél 13 as (asszem ekkora:D) bevágva. ezzel tök jól hozzá lehet férni.

Ez egy typ3-as, bal oldali belső henger (3-as), Weber DCNF karbi, gyorsítópumpa alatti csavarja.

Szó nincs gyári karbiról, pláne nem bogárról.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #6710 Dátum: 2006 Szeptember 01, 12:53:20 »

a gyári belső kapbicsavarhoz én kombinált bicikliskulcsot használtam, aminek az oldalába van egy fél 13 as (asszem ekkora:D) bevágva. ezzel tök jól hozzá lehet férni.

enyhén hajlított csillagkulccsal vidáman oda lehet hozzá férni.
igaz, hogy az elosztófedelet el kell vinni az útból, de az kb 5 másodperc plusz.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #6709 Dátum: 2006 Szeptember 01, 12:26:34 »

a gyári belső kapbicsavarhoz én kombinált bicikliskulcsot használtam, aminek az oldalába van egy fél 13 as (asszem ekkora:D) bevágva. ezzel tök jól hozzá lehet férni.

persze egy villáskulcsot én is szétvagdostam,mielőt ezt megtaláltam itthon Cheesy:D

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #6708 Dátum: 2006 Szeptember 01, 12:26:07 »

a gyári belső kapbicsavarhoz én kombinált bicikliskulcsot használtam, aminek az oldalába van egy fél 13 as (asszem ekkora:D) bevágva. ezzel tök jól hozzá lehet férni.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #6707 Dátum: 2006 Szeptember 01, 11:58:47 »

központi karbi és nem kell rudazat Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #6706 Dátum: 2006 Szeptember 01, 11:52:38 »

http://waitresses.servebeer.com:81/vwpage/index.htm


Van itt egy-két okosság a weberek beállításáról, tuningjáról.

Ezt szeretem mikor jól fényképeznek a csókák.

Azért a busz motorterében királysogos szerelni, nem egy buzi Typ3 szendvicsmotortér. 
1303LS
« Hozzászólás #6705 Dátum: 2006 Szeptember 01, 11:47:36 »


Ha  karok a mozgással 90 fokot zárnak be (erre én is rájöttem  ) akkor a fedelet nem lehet lecsukni a bowden húzókarjától. Mélyebbre kell rakni a keresztrudat. Ezen agyalok.
Flexeld ki a fedelet, akkor szebb lesz a hang is az utastérben.  Evil

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6704 Dátum: 2006 Szeptember 01, 11:36:03 »

http://waitresses.servebeer.com:81/vwpage/index.htm


Van itt egy-két okosság a weberek beállításáról, tuningjáról.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6703 Dátum: 2006 Szeptember 01, 11:21:51 »

Most akkor mi szorul?
SZVSZ ha a karok egymáshoz viszonyítva a 90'-ot zárják hozzávetőlegesen a mozgási tartományukban akkor kellene a legkisebb erő a mozgatáshoz ( ezt lehet ahogy a burkolatok miatt nem tudod tartani? ) A rudazat perselyei meg ugye elvileg nem nagy erővel leküzdhetők.

Akkor me már lesznek mérési eredmények is? (stoperral)  Grin


Ha  karok a mozgással 90 fokot zárnak be (erre én is rájöttem  ) akkor a fedelet nem lehet lecsukni a bowden húzókarjától. Mélyebbre kell rakni a keresztrudat. Ezen agyalok.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #6702 Dátum: 2006 Szeptember 01, 11:19:22 »

Tegnap vagy 5 órát szenvedtem a karbik felrakásával.


Most akkor mi szorul?
SZVSZ ha a karok egymáshoz viszonyítva a 90'-ot zárják hozzávetőlegesen a mozgási tartományukban akkor kellene a legkisebb erő a mozgatáshoz ( ezt lehet ahogy a burkolatok miatt nem tudod tartani? ) A rudazat perselyei meg ugye elvileg nem nagy erővel leküzdhetők.

Akkor me már lesznek mérési eredmények is? (stoperral)  Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6701 Dátum: 2006 Szeptember 01, 11:18:41 »

léptetőmotoros szervógáz?  Wink

Na, ez meg a másik nyűgöm, hogy minél több nem gyári szart építünk bele az autóba annál megbízhatatlanabb lesz és a legendásan egyszerű és megbízható bogarat meg tudjuk úgy tuningolni, hogy a Budapest - Balaton távot csak tréleren tudja megtenni megállás nélkül.

Ezért félek az elektromos AC-től, mert a gyári pumpa az tuti, 20-30 évet kibír...és nem úgy áll meg, mint a szög, hanem elkezd folyogatni, kevesebbet nyomni, de még hazabicegek vele. Elektromos megkotlik? Annyi.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #6700 Dátum: 2006 Szeptember 01, 11:12:22 »

léptetőmotoros szervógáz?  Wink
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6699 Dátum: 2006 Szeptember 01, 11:06:13 »

Tegnap vagy 5 órát szenvedtem a karbik felrakásával.

Mindig megbizonyosodom róla, hogy bármit csinál az ember, átépít, akármilyen alapos és körültekintő, minidg a gyányolás határán kell mozogni, mert az ilyen utólagos cuccok nem passzolnak.
A DCNF karbikat csak úgy tudtam rendesen meghúzni (belső csavarok) ha egy 13-as kuplcsot elvágtam. (célszerszám gyártás  Grin ) A rudazat nagyon necces. A gázbowden húz 3 cm-t, ezt a rudazat forgó mozgássá alakítja majd ismét húzó mozgássá a karbiknál. Az ideális az, amikor a gázpedál teljes lenyomásakor a pillangószelepek végállásba kerülnek, de a pedál is felütközzön, nehogy egy gyorsulási versenyen elszakadjon valami vagy elgörbüljön valami. Áttételeket a karok szöghelyzetével lehet állítani, de amikor annyit húz, amennyit kell és minden oké, akkor a pedált olyan nehéz nyomni, hogy félő, hogy így a gázbowden nem 30 évet, hanem 2 hetet sem bír ki...

És még hozzájön, hogy  karok szöghelyzetét nem lehet akárhogy állítani, mert én le akarom csukni a motortér fedelet és ha nagyon felfelé áll a húzókar, akkor beleakad. Ez már megint typ3 baj.


A typ3-ason mindent eggyel nehezebb feltenni, beállítani, megcsinálni, mint a bogáron.


Ami pedig az EMPI cuccokat illeti már több ízben találkoztam vele, hogy nem igazán mérethelyesek, úgy mondhatnám, hogy az elgondolás jó, de a kivitelezés gagyi. Általában taiwani dolgok ezek, pl. a levegőszűrőim K&N betétes lapos EMPI szűrők, DCNF 40-42-es karbihoz, de a négy felfogó csavar olyan, hogy kicsit ki kellett nagyobbítsam, mert nem passzolt rá tökéletsen, csak erőszakkal lehetett rányomni.  Ezek engem annyira elkeserítenek amikor barkácsolni, reszelgetni kell egy elvileg odavaló alkatrészt.


Mostúgy állok, hogy fent vannak a karbik, rudazat is jó, de nagyon nehéz nyomni a pedált. Tovább agyalok a geometrián, valamit módosítanom kell.

Már van ötletem!  Cool

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #6698 Dátum: 2006 Augusztus 31, 23:45:59 »

16 os de nem széria

hát?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető vwbogaraspepe69
Hozzászólások: 91


Dark Angel

« Hozzászólás #6697 Dátum: 2006 Augusztus 31, 23:36:48 »

16 os de nem széria

Vwbogaraspepe69
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #6696 Dátum: 2006 Augusztus 31, 20:03:54 »

Szia! Akkor most tudtad pótolni azt ami kiesett?Ha nem, és kell,(igaz 28-asom már nincs) ,de ha van olyanom ami kell másik karbiból,  adok neked.Vagy ha kell ,itt van esztergályos szerintem  ,megtudja csinálni.
még nem tudtam, majd hétvégén annak is nekifekszek és meglátom mi lesz

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #6695 Dátum: 2006 Augusztus 31, 17:00:49 »

na ez az, szerintem préselve van, mivel lehetne kulturáltan pótolni?
Szia! Akkor most tudtad pótolni azt ami kiesett?Ha nem, és kell,(igaz 28-asom már nincs) ,de ha van olyanom ami kell másik karbiból,  adok neked.Vagy ha kell ,itt van esztergályos szerintem  ,megtudja csinálni.

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #6694 Dátum: 2006 Augusztus 31, 16:51:19 »

Jólvan srácok bocs tegnap rossz passzban voltam .Elnézést kérek ha valakit megbántottam elvégre a bogarazás nem erről szól hanem hogy tartsunk össze .

milyen motor van benne?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #6693 Dátum: 2006 Augusztus 31, 16:49:39 »

Jólvan srácok bocs tegnap rossz passzban voltam .Elnézést kérek ha valakit megbántottam elvégre a bogarazás nem erről szól hanem hogy tartsunk össze .

erről van szó Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető vwbogaraspepe69
Hozzászólások: 91


Dark Angel

« Hozzászólás #6692 Dátum: 2006 Augusztus 31, 16:45:58 »

Jólvan srácok bocs tegnap rossz passzban voltam .Elnézést kérek ha valakit megbántottam elvégre a bogarazás nem erről szól hanem hogy tartsunk össze .

Vwbogaraspepe69
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #6691 Dátum: 2006 Augusztus 31, 16:38:59 »

nekd tetszik a nyitott felni -dofék kombináció, nekem nem. ennyi.  én csinálnék rendes féket a kocsiba, mielőtt vagizós felnit veszek rá Cheesy

majd ha már annyit költöttem a kocsimra, mitn te, akkor összehsonlíthaítjuk egész nyugodtan.

OFF
részemről lezárva

ON

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #6690 Dátum: 2006 Augusztus 31, 16:38:21 »


Ha jól megnézed (visszaolvasol) Mákos nekem írt és nem neked. Így már nem is értem a kirohanásodat.



nekd tetszik a nyitott felni -dofék kombináció, nekem nem. ennyi.  én csinálnék rendes féket a kocsiba, mielőtt vagizós felnit veszek rá Cheesy

majd ha már annyit költöttem a kocsimra, mitn te, akkor összehsonlíthaítjuk egész nyugodtan.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #6689 Dátum: 2006 Augusztus 31, 13:49:57 »

Nekem csak ilyen szar csicsa felnire jutott ennyí remélem a tied nem ilyen csicsás azon a semmitérő eggyesen.

Gratulálok a szinvonaladhoz.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #6688 Dátum: 2006 Augusztus 31, 10:33:03 »

a busz ilyen, vélhetőleg csak simán lehúzódott a testkábel a lámpáról (vagy nem érintkezik rendesen)
én is elég sokat játszottam vele régen, mire megbízható lett
jaja, gondolom ilyesmi, nemis aggódok nagyon, hétvégén be a garázsba, izzítok fűtést és hajrá Smiley reszelgetek...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #6687 Dátum: 2006 Augusztus 31, 10:20:21 »

mondom, fikázáttok az én gépeimet!

ja, kis szmb: ma rájöttünk, hogyha a busszal jobbra indexelek és ég a féklámpa, akkor az index nem villog, a tolató meg a fék viszont felváltva(érdekesség, hogy féklámpa nélkül indexel és a tolató hátramenetben sem ég) :DDDD imádom a buszt! jah, kéziféket hogy lehet varázsolni rajta?

a busz ilyen, vélhetőleg csak simán lehúzódott a testkábel a lámpáról (vagy nem érintkezik rendesen)
én is elég sokat játszottam vele régen, mire megbízható lett

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #6686 Dátum: 2006 Augusztus 30, 23:36:24 »

Nagyon sokba és ezt mindent a saját kezemmel készítettem el ezen a fényezést csinálta szaki és a 3 db ülést huzta kárpitos meg a mocit nem én csináltam bele de amúgy a villamosságát  és az összes átalakítást én csináltam ha  eljössz tatatbányára megmutataom az albumot hogy készült ez a kocsi.


Ha jól megnézed (visszaolvasol) Mákos nekem írt és nem neked. Így már nem is értem a kirohanásodat.

« Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 31, 06:39:07 írta Bill »
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #6685 Dátum: 2006 Augusztus 30, 23:30:31 »

hú, ez jó kusza lehet  Grin
vagy rozsdás a lámpatalp?
korábban jó volt?  Wink
jah, volt jó is, majd hétvégén megbontom meg kitakarítom
Csiribúúú-csiribááá! Grin Grin Grin
akartam mondani, hogy a behúzás nem elég Smiley) de köszi a segítséget Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #6684 Dátum: 2006 Augusztus 30, 23:28:37 »

mondom, fikázáttok az én gépeimet!

ja, kis szmb: ma rájöttünk, hogyha a busszal jobbra indexelek és ég a féklámpa, akkor az index nem villog, a tolató meg a fék viszont felváltva(érdekesség, hogy féklámpa nélkül indexel és a tolató hátramenetben sem ég) :DDDD imádom a buszt! jah, kéziféket hogy lehet varázsolni rajta?

Csiribúúú-csiribááá!  Grin Grin Grin
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #6683 Dátum: 2006 Augusztus 30, 23:28:28 »

mondom, fikázáttok az én gépeimet!

ja, kis szmb: ma rájöttünk, hogyha a busszal jobbra indexelek és ég a féklámpa, akkor az index nem villog, a tolató meg a fék viszont felváltva(érdekesség, hogy féklámpa nélkül indexel és a tolató hátramenetben sem ég) :DDDD imádom a buszt! jah, kéziféket hogy lehet varázsolni rajta?
hú, ez jó kusza lehet  Grin
vagy rozsdás a lámpatalp?
korábban jó volt?  Wink
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #6682 Dátum: 2006 Augusztus 30, 23:27:06 »

mondom, fikázáttok az én gépeimet!

ja, kis szmb: ma rájöttünk, hogyha a busszal jobbra indexelek és ég a féklámpa, akkor az index nem villog, a tolató meg a fék viszont felváltva(érdekesség, hogy féklámpa nélkül indexel és a tolató hátramenetben sem ég) :DDDD imádom a buszt! jah, kéziféket hogy lehet varázsolni rajta?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #6681 Dátum: 2006 Augusztus 30, 23:24:46 »

Nagyon sokba és ezt mindent a saját kezemmel készítettem el ezen a fényezést csinálta szaki és a 3 db ülést huzta kárpitos meg a mocit nem én csináltam bele de amúgy a villamosságát  és az összes átalakítást én csináltam ha  eljössz tatatbányára megmutataom az albumot hogy készült ez a kocsi.


Ja és eladó?
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #6680 Dátum: 2006 Augusztus 30, 23:24:21 »

Na, akkor megint elkezdődött a „kinek nagyobb a faszaműsor”!?



És kinek nagyobb???  Grin
Süni
« Hozzászólás #6679 Dátum: 2006 Augusztus 30, 23:22:28 »

Nekem csak ilyen szar csicsa felnire jutott ennyí remélem a tied nem ilyen csicsás azon a semmitérő eggyesen.
Sztem ha így fogod fel, ne írogass ide. Vannak un szmájlik amik a hozzászólás mögötti hangsúlyt hivatottak érzékeltetni. Ez esetben ez jelent meg a hozzászólás végén :  Wink Ha nem érted a jelentését.......
« Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 30, 23:25:46 írta Süni »
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6678 Dátum: 2006 Augusztus 30, 23:13:06 »

Na, akkor megint elkezdődött a „kinek nagyobb a faszaműsor”!?

Nekem csak ilyen szar csicsa felnire jutott ennyí remélem a tied nem ilyen csicsás azon a semmitérő eggyesen.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető vwbogaraspepe69
Hozzászólások: 91


Dark Angel

« Hozzászólás #6677 Dátum: 2006 Augusztus 30, 23:07:08 »

Nekem csak ilyen szar csicsa felnire jutott ennyí remélem a tied nem ilyen csicsás azon a semmitérő eggyesen.

Vwbogaraspepe69
Oldalak: 1 ... 1843 1844 1845 1846 1847 [1848] 1849 1850 1851 1852 1853 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.136 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.