www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 23:31:12

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1842 1843 1844 1845 1846 [1847] 1848 1849 1850 1851 1852 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13237463 alkalommal)
Nem elérhető zsolt
Hozzászólások: 833


« Hozzászólás #6756 Dátum: 2006 Szeptember 05, 09:25:31 »

ÁÁÁÁÁ szerintem ne is kinlódj tovább ezzel a busszal, mert nem éri meg! Inkább ajándékozd nekem mert én mazochista vagyok, és szívesen vállaloma szenvedést vele.  Grin Wink Grin
A szenvedés részét ajándékozás nélkül is szívesen megosztom veled, mert nekem is aranyból van ám a szívem.Segíthetsz szívócsövet cserélni.Majd ha lesz.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #6755 Dátum: 2006 Szeptember 05, 09:19:44 »

Hali!
Valóban létezik. Ma megvettem 4 ropi volt a készlet és meg is csináltam a műveletet. Fél óra alatt sikerült is.
Köszi a tanácsot!
Most már tuti Tbánya.
Üdv!
akor neked mákod volt, vagy jobb volt a szerszám, mint a miénk

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #6754 Dátum: 2006 Szeptember 05, 08:00:01 »

Sajna az 1300-as es az 1500/1600-os szimpla szivocso nem azonos!

a franc tuggya.
amikor átbarkácsoltuk 1.3-ról 1.6-ra (tehát csak a blokk maradt alapban), akkor faszályosan felcuppant a műre az F-es motor szívócsöve.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #6753 Dátum: 2006 Szeptember 04, 21:27:40 »

Létezik ilyen tőcsavar kiszedő szett: kisebb fúróval megfúrod, belehajtod (fordított menetes...) egy idő után a furatban megszorul, és elkezdi kihajtani a törött csavart.

Ha budapesti vagy, akkor Maresz az embered szerintem...
Hali!
Valóban létezik. Ma megvettem 4 ropi volt a készlet és meg is csináltam a műveletet. Fél óra alatt sikerült is.
Köszi a tanácsot!
Most már tuti Tbánya.
Üdv!
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #6752 Dátum: 2006 Szeptember 04, 20:20:56 »

Sziasztok!
A hosszú szabadságból megtérve rögtön egy szerelési tanácsra lenne szükségem:
A buszom motorja 1,6- os szimplaszívós. Solex 30 PICT2 karbi van rajta  /gyárilag/. A szívócsövet ki kell majd cserélnem, mert az előmelegítőcsöve teljesen el van dugulva és már heggesztgetve is volt.Vajon ez a szívócső ugyanaz lehet, mint az 1300-as, F-es bogármotor szívócsöve, vagy van valami különbség?
Más: A karburátor fojtószelepén van egy lyuk. Van egy ugyanilyen másik karburátorom/ sajnos kopott/, azon csak egy csillag van beütve ezen a helyen. Ez a lyuk mi célt szolgálhat?

Sajna az 1300-as es az 1500/1600-os szimpla szivocso nem azonos!

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Sompi
« Hozzászólás #6751 Dátum: 2006 Szeptember 04, 18:16:15 »

Sziasztok!
A hosszú szabadságból megtérve rögtön egy szerelési tanácsra lenne szükségem:
A buszom motorja 1,6- os szimplaszívós. Solex 30 PICT2 karbi van rajta  /gyárilag/. A szívócsövet ki kell majd cserélnem, mert az előmelegítőcsöve teljesen el van dugulva és már heggesztgetve is volt.Vajon ez a szívócső ugyanaz lehet, mint az 1300-as, F-es bogármotor szívócsöve, vagy van valami különbség?
Más: A karburátor fojtószelepén van egy lyuk. Van egy ugyanilyen másik karburátorom/ sajnos kopott/, azon csak egy csillag van beütve ezen a helyen. Ez a lyuk mi célt szolgálhat?
ÁÁÁÁÁ szerintem ne is kinlódj tovább ezzel a busszal, mert nem éri meg! Inkább ajándékozd nekem mert én mazochista vagyok, és szívesen vállaloma szenvedést vele.  Grin Wink Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #6750 Dátum: 2006 Szeptember 04, 16:06:22 »

Sziasztok!
A hosszú szabadságból megtérve rögtön egy szerelési tanácsra lenne szükségem:
A buszom motorja 1,6- os szimplaszívós. Solex 30 PICT2 karbi van rajta  /gyárilag/. A szívócsövet ki kell majd cserélnem, mert az előmelegítőcsöve teljesen el van dugulva és már heggesztgetve is volt.Vajon ez a szívócső ugyanaz lehet, mint az 1300-as, F-es bogármotor szívócsöve, vagy van valami különbség?
Más: A karburátor fojtószelepén van egy lyuk. Van egy ugyanilyen másik karburátorom/ sajnos kopott/, azon csak egy csillag van beütve ezen a helyen. Ez a lyuk mi célt szolgálhat?

a szívócső csereszabatos.
a lyukról nem tudok semmit, kérem kaccsojjaki :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető zsolt
Hozzászólások: 833


« Hozzászólás #6749 Dátum: 2006 Szeptember 04, 13:53:13 »

Sziasztok!
A hosszú szabadságból megtérve rögtön egy szerelési tanácsra lenne szükségem:
A buszom motorja 1,6- os szimplaszívós. Solex 30 PICT2 karbi van rajta  /gyárilag/. A szívócsövet ki kell majd cserélnem, mert az előmelegítőcsöve teljesen el van dugulva és már heggesztgetve is volt.Vajon ez a szívócső ugyanaz lehet, mint az 1300-as, F-es bogármotor szívócsöve, vagy van valami különbség?
Más: A karburátor fojtószelepén van egy lyuk. Van egy ugyanilyen másik karburátorom/ sajnos kopott/, azon csak egy csillag van beütve ezen a helyen. Ez a lyuk mi célt szolgálhat?
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29085


Road Force One

« Hozzászólás #6748 Dátum: 2006 Szeptember 04, 12:29:47 »

majd hozzátok tréleren :-))

Hógyisne! Majd akkor Csendőrt elküldjük érte és elkíséri....  Grin
Tegnap áthúzták az elektromos szerelőhöz a kábelezés végett....
Még a 2 db fellépőt kell a helyére passzintani és uzsgyi műszakizni....
 Cheesy

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #6747 Dátum: 2006 Szeptember 04, 12:25:05 »

Nagyon remélem, mert, ha mégsem, akkor nagyon mogorva leszek, hogy ennyi munkát fecceltünk bele és mégsem...
De erre nem is merek gondolni... Készen kell lennie és kész!!

majd hozzátok tréleren :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29085


Road Force One

« Hozzászólás #6746 Dátum: 2006 Szeptember 04, 11:05:33 »

királyság ! szépen alakul! 

kész lesz ?

Kettővel lejjebb írtam...  Grin
Azért még lesz vele meló, mert van egy-két dolog, amire most nem futotta újra, jobbra a Sógornak, de azok cserélhetők, pótolhatók utólag is....
Új tetőkárpit kéne majd, mert a régit nem lehetett korrektül visszafeszíteni a helyére, meg kellenek majd új fellépők, új padlókárpit....
DE összességében jó lett....

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #6745 Dátum: 2006 Szeptember 04, 10:58:16 »

A szombati Kamilla-SZMB party erdeménye és az azutáni állapot:


királyság ! szépen alakul! 

kész lesz ?

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #6744 Dátum: 2006 Szeptember 04, 10:56:21 »

Kérdés: milyen ragasztót használtál (használsz (használnál)) az alváztömítés (gumi) rögzítésére?

'81 Hecho en México
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29085


Road Force One

« Hozzászólás #6743 Dátum: 2006 Szeptember 04, 10:55:44 »

Szombaton T.bányán megtekinthető lesz?????????  Grin

Nagyon remélem, mert, ha mégsem, akkor nagyon mogorva leszek, hogy ennyi munkát fecceltünk bele és mégsem...
De erre nem is merek gondolni... Készen kell lennie és kész!!
Ma vitték elektromos szerelőhöz, ha minden igaz, hogy a gyári kábelkötegeket befűzze, meg bekösse a bekötnivalókat...
Ami még elmaradt, de talán tegnap felkerült Kamillára: első lökös, embléma, fellépők, ülések, meg egy-két apróság....
Patonyival kalapáltunk egy keveset, Győző elszörnyülködésére, a hátsó sárvédőkön, hogy azok jól passzoljanak a kasznira....
Aztán a hét közepén megy műszakizni és már mehet is a menet!  Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Sompi
« Hozzászólás #6742 Dátum: 2006 Szeptember 04, 10:44:16 »

A szombati Kamilla-SZMB party erdeménye és az azutáni állapot:

Szombaton T.bányán megtekinthető lesz?????????  Grin
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #6741 Dátum: 2006 Szeptember 04, 10:41:31 »

A szombati Kamilla-SZMB party erdeménye és az azutáni állapot:


Nagyon szép a kocsi!
Gratula!!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29085


Road Force One

« Hozzászólás #6740 Dátum: 2006 Szeptember 04, 07:39:33 »

A szombati Kamilla-SZMB party erdeménye és az azutáni állapot:


[melléklet törölve a rendszer által]

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #6739 Dátum: 2006 Szeptember 03, 14:31:51 »

ott elvileg nem árt tövidíteni az alvázat(váltórudazatot, stb), hogy ne nézzen ki bután Smiley
Indián honlapján van jópár kép, meg Maresz is biztos tud segíteni ilyesmiben
vannak verziok  csövgázra attol függ mitt akarsz

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #6738 Dátum: 2006 Szeptember 03, 14:13:21 »

Kellene nekem rajz cso buggirol. epitunk egyet a tartalek bogimbol Grin
Ma 1,5-ora alatt levettem a kasznit rolla, 1csavar szakat el csak de mar 5eve a fuben allt Grin
ott elvileg nem árt tövidíteni az alvázat(váltórudazatot, stb), hogy ne nézzen ki bután Smiley
Indián honlapján van jópár kép, meg Maresz is biztos tud segíteni ilyesmiben

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #6737 Dátum: 2006 Szeptember 03, 14:09:08 »

Kellene nekem rajz cso buggirol. epitunk egyet a tartalek bogimbol Grin
Ma 1,5-ora alatt levettem a kasznit rolla, 1csavar szakat el csak de mar 5eve a fuben allt Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #6736 Dátum: 2006 Szeptember 03, 12:19:40 »

Létezik ilyen tőcsavar kiszedő szett: kisebb fúróval megfúrod, belehajtod (fordított menetes...) egy idő után a furatban megszorul, és elkezdi kihajtani a törött csavart.

Ha budapesti vagy, akkor Maresz az embered szerintem...
nekünk volt ilyen csavar kiszedőnk, mikor a kerékdobokat szedtem le, simán beletört. lehet, hogy szar volt a cucc, de csak ilyet lehetett kapni :S

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #6735 Dátum: 2006 Szeptember 03, 12:08:58 »

Na, akkor a futómű kiszedéshez szükséges eszközök és a szerelés menete:
19-es, 17-es, 13-as, 10-es, 9-es kulcs, lehetőleg legyen villás és csillag változatban is, gömbfej kinyomó.
- gumiszőnyeg kiszed, váltó kulissza kicsavaroz (alul lehet kontra anya!!)
- kézifékkötél kicsavaroz
- hátul kuplungbovden szárnyasanya leteker, majd előre kihúz (tehát ki kell venni)
- váltó rudazat rögzítő kicsit hártébb kiold, rudazat kiszed
- fékcsövek lecsavar, fékolaj kienged
- kormányösszekötő leszed
- kmspirál alul kiszed
- lengéscsillapítók kiszed
- 4-4db futómű tartó csavar a két oldalt kiszed.
Ízlés szerint előtte kellő mértékben meg lehet bontani a dolgot, fékeket, gömbfejeket ki lehet szedni. Szerintem kint kényelmesebb.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #6734 Dátum: 2006 Szeptember 03, 08:51:20 »

16 os de nem széria

És ezer bocs a "mexikóizásért", de kísértetiesen hasonlít az autód egy másik gépre (ezt már kitárgyaltuk...)

Csak gratulálni tudok a kocsihoz - ezt önerőből, romokból megcsinálni nem semmi!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #6733 Dátum: 2006 Szeptember 03, 08:46:51 »

Na csöncsilöncsi!!
Képzeljétek ma sikeresen letört a másik motorfelfogató tőcsavar ami a blokkon van.
Eddig is három volt, de most már csak a két átmenő maradt.
Nem szívesen járnék így.
Ha jól tudom kiszokták fúrni és menetett vágnak a helyébe és akkor olyan átmenő lesz helyette.
De ki csinál ilyet? Lakatos ? Gépműhelyesek?
Hol merre felé érdeklődjek?

Létezik ilyen tőcsavar kiszedő szett: kisebb fúróval megfúrod, belehajtod (fordított menetes...) egy idő után a furatban megszorul, és elkezdi kihajtani a törött csavart.

Ha budapesti vagy, akkor Maresz az embered szerintem...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #6732 Dátum: 2006 Szeptember 03, 08:43:39 »


a tolatólámpa még mindig nem műxik, valószínűleg a jeladó körül van gond. lehet, hogy holnap azt is felderítjük  Smiley

A jeladónál - mondjuk bogáron... - csúnyán el tudnak oxidálni a saruk. Lehet, hogy "csak" újra kell saruzni a vezetéket. Érdemes a sarura ráforrasztani, zsugorcsővel meg borítást tenni rá, és végül valami kis fisz-fasz gumiharangot húzni rá, miután meg lett kenve zsírral a leborított saru.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #6731 Dátum: 2006 Szeptember 03, 07:19:33 »

Ma szétbontom az Öreglány elejét. Kijön a futómű komplett, a kormánymű és a váltórudazat egyes részei. Kap majd egy alvázvédelmet is. Aztán új alkatrészekkel felújított hibátlan futómű be, de az már csak akkor, ha megvan a felújított kormánymű (csak el kell hoznom a BZ-től), na meg elkészül a váltókulissza, ami szarrá van kopva. Ha szerencsém van, akkor mindez november végére el is készülhet, és kipattanhat a motor és a váltó... Mostanság kicsit sok a program a hétvégéken... :-)))))
Nem elérhető antivirus33
Hozzászólások: 4


« Hozzászólás #6730 Dátum: 2006 Szeptember 02, 23:48:27 »

Te hoztad el győrből? szabad tudni mennyi lett vége?
Mondjuk úgy,hogy jelképes összeget fizettem érte ahhoz képest,amennyiből ezt ki lehet hozni Cool....
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #6729 Dátum: 2006 Szeptember 02, 22:07:32 »

Sziasztok Fórumlakók!Pár hónapja olvasgatok a háttérben a fórumon,de nyilvánosság elé most lépek elősször.Tanácsot szeretnék kérni a Bogár téliesítésével kapcsolatban.Sajnos egyre közelebb az esős idő,úgyhogy a nyári Bogit téli álomra küldöm hamarosan  Sad.Mit tanácsoltok,mire figyeljek oda,mit tegyek vele,hogy a tavaszi viszontlátásnál úgy találjam ahogy leállítottam?!A garázs az evidens,de hogyan tovább?

Te hoztad el győrből? szabad tudni mennyi lett vége?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #6728 Dátum: 2006 Szeptember 02, 22:01:32 »

Sziasztok Fórumlakók!Pár hónapja olvasgatok a háttérben a fórumon,de nyilvánosság elé most lépek elősször.Tanácsot szeretnék kérni a Bogár téliesítésével kapcsolatban.Sajnos egyre közelebb az esős idő,úgyhogy a nyári Bogit téli álomra küldöm hamarosan  Sad.Mit tanácsoltok,mire figyeljek oda,mit tegyek vele,hogy a tavaszi viszontlátásnál úgy találjam ahogy leállítottam?!A garázs az evidens,de hogyan tovább?
akksi ki, esetleg felbakolni, ha lusta vagy tavasszal, akkor most olajcsere, csurig tölteni naftával, hogy ne rozsdásodjon véletlen se, kéthetente járatni negyed órát, hogy mozogjon benne az olaj, meg a többi. persze ekkor szellőztetni Smiley ablakmosó tartályba fagyálló létyót tenni hirtelen ennyi

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető antivirus33
Hozzászólások: 4


« Hozzászólás #6727 Dátum: 2006 Szeptember 02, 21:59:54 »

Sziasztok Fórumlakók!Pár hónapja olvasgatok a háttérben a fórumon,de nyilvánosság elé most lépek elősször.Tanácsot szeretnék kérni a Bogár téliesítésével kapcsolatban.Sajnos egyre közelebb az esős idő,úgyhogy a nyári Bogit téli álomra küldöm hamarosan  Sad.Mit tanácsoltok,mire figyeljek oda,mit tegyek vele,hogy a tavaszi viszontlátásnál úgy találjam ahogy leállítottam?!A garázs az evidens,de hogyan tovább?
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #6726 Dátum: 2006 Szeptember 02, 21:48:04 »

Ez mit takart pontosan? A mi bogarunkon az egyik oldalon hátul se féklámpa, se helyzetjelző. Az égő OK.

buszról volt szó, de a bogár is hasonló: a lámpatest valahol egy vezetéken keresztül kap negatívot. namármost: ha ez a vezeték szakadt vagy a kábelsaru koszos és kontakthibás, az áramkör nem a testen, hanem valamelyik izzón keresztül zár és véletlenszerűen ég kisebb-nagyobb intenzitással némelyik lámpa. a lámpatest (izzók foglalatának külső, bajonettzáras felülete) és a gépjármű váza (az akku negatív sarka) között kell stabil kontaktusnak lenni.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #6725 Dátum: 2006 Szeptember 02, 21:47:11 »

Ez mit takart pontosan? A mi bogarunkon az egyik oldalon hátul se féklámpa, se helyzetjelző. Az égő OK.
a gyári föld hibáját nem kerestük, hanem csináltunk helyette másikat(volt a közelben föld, csúszó saru, kábel, csúszó saru és máris pótolva a földelés Smiley vagy közös nulla, hogy pontos legyek)

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #6724 Dátum: 2006 Szeptember 02, 21:43:42 »



a lámpaszerkezet testelését kellett újracsinálni, ahogy valaki (talán KIZS) már említette volt  Cheesy


Ez mit takart pontosan? A mi bogarunkon az egyik oldalon hátul se féklámpa, se helyzetjelző. Az égő OK.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #6723 Dátum: 2006 Szeptember 02, 21:06:52 »

ma reszelgettük egy kicsit a busz hátsó világítózatát: már nem produkál mindenféle vad fényorgiát, ha fékezés közben esetleg indexelni akar a gépjárművezető  Grin

a lámpaszerkezet testelését kellett újracsinálni, ahogy valaki (talán KIZS) már említette volt  Cheesy

a tolatólámpa még mindig nem műxik, valószínűleg a jeladó körül van gond. lehet, hogy holnap azt is felderítjük  Smiley
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #6722 Dátum: 2006 Szeptember 02, 20:27:10 »

Tegnap este beindult a sárkány. Szó szerint mert a torkokból tüzet köpött, durrogott

stone öreglánya csinált ilyeneket.
az coool!! :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #6721 Dátum: 2006 Szeptember 02, 19:58:26 »

Na csöncsilöncsi!!
Képzeljétek ma sikeresen letört a másik motorfelfogató tőcsavar ami a blokkon van.
Eddig is három volt, de most már csak a két átmenő maradt.
Nem szívesen járnék így.
Ha jól tudom kiszokták fúrni és menetett vágnak a helyébe és akkor olyan átmenő lesz helyette.
De ki csinál ilyet? Lakatos ? Gépműhelyesek?
Hol merre felé érdeklődjek?
Nem elérhető Csendőr
Hozzászólások: 393


« Hozzászólás #6720 Dátum: 2006 Szeptember 02, 09:17:24 »

Na ez már csillog. 
Azt a hátsó szellőzőt a krómosat az oldalsó azt az íveset lehet valamerre kapni?

Amikor még az enyém volt a Kamilla, ezeket a dolgokat egy helyi VW-s boltban rendeltem, valami 2500 oldalas katalógusból kellett kiválasztani, de 3 nap alatt lehozták. 

VW 1300 L  1974
VW Golf II. 1.3 CL  1990
VW Golf Sportsvan 1.4 TSI  2017
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6719 Dátum: 2006 Szeptember 02, 08:08:17 »

Tegnap este beindult a sárkány. Szó szerint mert a torkokból tüzet köpött, durrogott, de kis finomhangolás után már fordulaton ment. Alapjárat persze nincs, de majd lesz!.

Úgy veszi a gázt, mint még soha. És olyan torok-szívó hangja van... Sokkal közvetlenebbül reagál a gázra, mintha az egész forgattyús mechanizmus könnyítve lenne.


A rudazattal még szaroztam 3-4 órát. Persze ebben az is benne van, hogy én nem szeretek kapkodni és összetákolni dolgokat, de csak úgy lett jó, ahogy ki van találva és a fedés hangszigeteléséből ki kellett venni egy 15-20 négyzetcentis felületet. Sajnos kicsit nehéz a gázt nyomni, de nem veszélyes, inkább azt mondanám nehezebb, mint volt.

De teljes gáznál teljeset nyit, függőlegesen állnak a pillangószelepek, ráül a végütközőre, ezzel pontosan egyidőben a gázpedál is végkitérésbe kerül, nem lehet túlerőltetni semmit.


(Csak zárójelben mondom, hogy mindenki nézze meg (pláne a két karbisok), hogy teljes gáznál (pedált nyomva) teljesen nyitva-e a pillangószelep, mert bizony az én gyári karbijaimnál sem volt ez tökéletes. Biztos ezért gyorsult szarul!  Grin Kis hülyeség, de könnyű elcseszni. )

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #6718 Dátum: 2006 Szeptember 02, 07:56:33 »

Na ez már csillog. 
Azt a hátsó szellőzőt a krómosat az oldalsó azt az íveset lehet valamerre kapni?
Nekem benne volt, de láttam már boltban is... TBányán biztosan lesz!

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #6717 Dátum: 2006 Szeptember 02, 07:53:45 »

És még:
köszönet TBK-001, Csendőr, Maresz, Hudák, Patonyi, Kicsi Nelly, és még sorolhatnám.... Köszönet Mindannyiotoknak, mert támogattatok, amikor már nem hitem, hogy folytatom... BOGÁR FOREVER! (meg busz, természetesen! Grin Grin Grin)

Bácsi Győző
Oldalak: 1 ... 1842 1843 1844 1845 1846 [1847] 1848 1849 1850 1851 1852 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.158 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.