www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 09, 17:49:02

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921281 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 226 227 228 229 230 [231] 232 233 234 235 236 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13970164 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #71402 Dátum: 2014 április 21, 08:02:23 »

Vigyázz a kijelentésekkel! Sajnos az, hogy valamit kicserélsz újra, az nem jelenti azt, hogy 10 évig nem lesz gondod, sőt.
Amikor készült az autóm, akkor én is úgy voltam, hogy az anyagi lehetőségeimhez képest mindent újra cseréltem (ahol volt választási lehetőség ott a jobb minőségűre). Közvetlenül első indítás után került be egy új feszszabályzó, ami a második indításkor már nem működött. Azóta a padlásról leszedett ösrégi van a bogárban. A bogaram felújításakor 43 évesek voltak a gyári váltótartó bakok, amik nem voltak repedtek, csak csúnyák. Kicseréltem őket és 3-4 év kellett, hogy teljesen szétrepedjenek az újak. A fékhez beépített új hátsó munkahengerek még az udvarban, műszaki előtt elpukkantak. Betettünk egy pár használtat gyári felújítókészlettel összerakva. Ezek mellett a padlásról túrt használt kuplungom éveken át hiba nélkül szolgált, most meg haverom buszában van az 1,9 motoron, de az új csapágyakon és gépmunkán kívül a padlásról összekukázott 1,6 motorom is a mai napig egy rohadt jó motor.

Persze ez nem azt jelenti, hogy régi szarokból kell összerakni egy bogarat, de kell mérlegelni és nem szabad azt hinni, hogy ha valamit kicserélsz újra, akkor minden esetben garantált a 40 év. Persze ha csak garázs dísznek akarod az autót, akkor szinte mindegy mit raksz bele.

Lazlow
« Hozzászólás #71401 Dátum: 2014 április 21, 07:33:44 »

Rendben.Wink
Azért is írtam a 3 évet.
Ezekkel a dolgokkal tisztában vagyok, és elnézve a sok sok utángyártott alkatrészt, ezen nem is csodálkozom. Sad
Most csak annyi a célom, hogy 3 évig ne kelljen piszkálni. Utána úgy is csavarokra szedem az egész autót, de addig bírja ki. Smiley
(Persze benne van a pakliban, hogy valami elfossa magát...de próbálom ezt kikerülni amennyire csak lehet...)

Vigyázz a kijelentésekkel! Sajnos az, hogy valamit kicserélsz újra, az nem jelenti azt, hogy 10 évig nem lesz gondod, sőt.
Amikor készült az autóm, akkor én is úgy voltam, hogy az anyagi lehetőségeimhez képest mindent újra cseréltem (ahol volt választási lehetőség ott a jobb minőségűre). Közvetlenül első indítás után került be egy új feszszabályzó, ami a második indításkor már nem működött. Azóta a padlásról leszedett ösrégi van a bogárban. A bogaram felújításakor 43 évesek voltak a gyári váltótartó bakok, amik nem voltak repedtek, csak csúnyák. Kicseréltem őket és 3-4 év kellett, hogy teljesen szétrepedjenek az újak. A fékhez beépített új hátsó munkahengerek még az udvarban, műszaki előtt elpukkantak. Betettünk egy pár használtat gyári felújítókészlettel összerakva. Ezek mellett a padlásról túrt használt kuplungom éveken át hiba nélkül szolgált, most meg haverom buszában van az 1,9 motoron, de az új csapágyakon és gépmunkán kívül a padlásról összekukázott 1,6 motorom is a mai napig egy rohadt jó motor.

Persze ez nem azt jelenti, hogy régi szarokból kell összerakni egy bogarat, de kell mérlegelni és nem szabad azt hinni, hogy ha valamit kicserélsz újra, akkor minden esetben garantált a 40 év. Persze ha csak garázs dísznek akarod az autót, akkor szinte mindegy mit raksz bele.

« Utoljára szerkesztve: 2014 április 21, 07:39:47 írta Lazlow »
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71400 Dátum: 2014 április 21, 07:21:15 »

Vigyázz a kijelentésekkel! Sajnos az, hogy valamit kicserélsz újra, az nem jelenti azt, hogy 10 évig nem lesz gondod, sőt.
Amikor készült az autóm, akkor én is úgy voltam, hogy az anyagi lehetőségeimhez képest mindent újra cseréltem (ahol volt választási lehetőség ott a jobb minőségűre). Közvetlenül első indítás után került be egy új feszszabályzó, ami a második indításkor már nem működött. Azóta a padlásról leszedett ösrégi van a bogárban. A bogaram felújításakor 43 évesek voltak a gyári váltótartó bakok, amik nem voltak repedtek, csak csúnyák. Kicseréltem őket és 3-4 év kellett, hogy teljesen szétrepedjenek az újak. A fékhez beépített új hátsó munkahengerek még az udvarban, műszaki előtt elpukkantak. Betettünk egy pár használtat gyári felújítókészlettel összerakva. Ezek mellett a padlásról túrt használt kuplungom éveken át hiba nélkül szolgált, most meg haverom buszában van az 1,9 motoron, de az új csapágyakon és gépmunkán kívül a padlásról összekukázott 1,6 motorom is a mai napig egy rohadt jó motor.

Persze ez nem azt jelenti, hogy régi szarokból kell összerakni egy bogarat, de kell mérlegelni és nem szabad azt hinni, hogy ha valamit kicserélsz újra, akkor minden esetben garantált a 40 év. Persze ha csak garázs dísznek akarod az autót, akkor szinte mindegy mit raksz bele.

Biztosra szeretnék menni, hogy pár évig ne kelljen hozzányúlni a motorhoz. Szerintem még a váltó tartó bakokat is cserélem. Ha ezután lesz valami baja akkor bevonulok szerzetesnek, leborotválom a fejem és megidézem Porsche Apánkat, hogy jól tökönrúghassam. Cheesy:D

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14985

« Hozzászólás #71399 Dátum: 2014 április 20, 23:20:43 »

Sajnos nem szerelhető,de a bugpats.hu-n kívül nem is igen találok,sehol.
Vennék rávalót,de addig amíg nem tudok venni,csak addig rá tennék mást.
Csak hogy tudjam használni!
unixnál 8 pénz.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #71398 Dátum: 2014 április 20, 22:10:05 »

Sajnos nem szerelhető,de a bugpats.hu-n kívül nem is igen találok,sehol.
Vennék rávalót,de addig amíg nem tudok venni,csak addig rá tennék mást.
Csak hogy tudjam használni!
alacsony nyomású elektromos pumpát rátehetsz, ha mindenáron taknyolni akarsz.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #71397 Dátum: 2014 április 20, 22:05:39 »

Javítókészlet?

Sajnos nem szerelhető,de a bugpats.hu-n kívül nem is igen találok,sehol.
Vennék rávalót,de addig amíg nem tudok venni,csak addig rá tennék mást.
Csak hogy tudjam használni!
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14985

« Hozzászólás #71396 Dátum: 2014 április 20, 21:58:37 »

Sziasztok!
A bogár ac pumpát ki lehet váltani valami más típuséval?
Sajnos az enyém elromlott végleg Cry
Csak azért kérdezem, mert egy haver be zárta az autós boltját, és van neki egy pár típushoz új,és akkor adna abból ajándékba,ha valamelyikével lehet helyettesíteni.

Javítókészlet?
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #71395 Dátum: 2014 április 20, 21:48:12 »

Sziasztok!
A bogár ac pumpát ki lehet váltani valami más típuséval?
Sajnos az enyém elromlott végleg Cry
Csak azért kérdezem, mert egy haver be zárta az autós boltját, és van neki egy pár típushoz új,és akkor adna abból ajándékba,ha valamelyikével lehet helyettesíteni.



30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #71394 Dátum: 2014 április 20, 21:42:00 »

Sziasztok!
A bogár ac pumpát ki lehet váltani valami más típuséval?
Sajnos az enyém elromlott végleg Cry
Csak azért kérdezem, mert egy haver be zárta az autós boltját, és van neki egy pár típushoz új,és akkor adna abból ajándékba,ha valamelyikével lehet helyettesíteni.
Lazlow
« Hozzászólás #71393 Dátum: 2014 április 20, 21:11:10 »

mermér?
lehet, az is szarul van gyárilag beállítva.

Nemhiszem. Cheesy De ha mégis azon lehet állítani. De a rugók jó állapotban vannak, kisebb az esélye, hogy törik vagy idővel "elmászik". Meg amúgy is egy halom cuccot cserélek így már nem oszt nem szoroz. Biztosra szeretnék menni, hogy pár évig ne kelljen hozzányúlni a motorhoz. Szerintem még a váltó tartó bakokat is cserélem. Ha ezután lesz valami baja akkor bevonulok szerzetesnek, leborotválom a fejem és megidézem Porsche Apánkat, hogy jól tökönrúghassam. Cheesy:D
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #71392 Dátum: 2014 április 20, 21:03:44 »

Grin Grin
Hát én szerintem veszek egy új kuplung szettet. Azon már ne múljon... Cheesy
mermér?
lehet, az is szarul van gyárilag beállítva.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Lazlow
« Hozzászólás #71391 Dátum: 2014 április 20, 21:00:21 »

 Grin Grin
Hát én szerintem veszek egy új kuplung szettet. Azon már ne múljon... Cheesy


szopunk szimultánban :-)
majd egy szintbe hozzuk, aztán vagy lesz valami vagy nem :-)
Lazlow
« Hozzászólás #71390 Dátum: 2014 április 20, 20:57:01 »

királyos, köszönöm.

Szívesen.Smiley
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #71389 Dátum: 2014 április 20, 20:51:35 »

Ohh most nézem, tényleg egy cipőben járunk Pityubá'-val.
Csak azért gondolom, hogy egy szinben kell állniuk, hogy körbe mindenhol ugyan annyit "emeljen"/"nyomjon" a rugó a lapon, hogy amikor visszaengedem a kuplungot akkor ne ferdén érjen a tárcsa a nyomólaphoz. ÉS olyan a tárcsa mindha nem egyenletesen kopott volna, mindha enyhe ék alakja lenne.

Vagy biztos ami biztos alapon cseréljem a komplett szerkezetet (kinyomócsapágy, nyomólap, tárcsa)?
szopunk szimultánban :-)
majd egy szintbe hozzuk, aztán vagy lesz valami vagy nem :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #71388 Dátum: 2014 április 20, 20:50:11 »

Ők azok: http://www.szilikontechnika.hu/elerhetoseg.html
Nagyon rég voltam náluk (kb. 6-7 éve) de nagyon rendesek voltak.
királyos, köszönöm.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #71387 Dátum: 2014 április 20, 20:47:45 »

Hol? Kapcsoló? Relé?

test hiány
Lazlow
« Hozzászólás #71386 Dátum: 2014 április 20, 20:19:37 »

Ja értem. Smiley Akkor ennek utána nézek...hátha valahol megvan.
Bár attól tartok, hogy a rugók amik feszítik a karokat már eléggé rozsdásak és nemtudom, hogy mennyire "tartanák" a beállítást. Nem lenne jó ha valamelyik pár ezer km után "elmászna".

Egyértelmű, hogy egy szintben kell lennie a 3 karnak, de én nem tudom, hogy mi a beállítási érték, így nem akarok hülyeségeket írni.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71385 Dátum: 2014 április 20, 20:02:28 »

Egyértelmű, hogy egy szintben kell lennie a 3 karnak, de én nem tudom, hogy mi a beállítási érték, így nem akarok hülyeségeket írni.

Ohh most nézem, tényleg egy cipőben járunk Pityubá'-val.
Csak azért gondolom, hogy egy szinben kell állniuk, hogy körbe mindenhol ugyan annyit "emeljen"/"nyomjon" a rugó a lapon, hogy amikor visszaengedem a kuplungot akkor ne ferdén érjen a tárcsa a nyomólaphoz. ÉS olyan a tárcsa mindha nem egyenletesen kopott volna, mindha enyhe ék alakja lenne.

Vagy biztos ami biztos alapon cseréljem a komplett szerkezetet (kinyomócsapágy, nyomólap, tárcsa)?


Lazlow
« Hozzászólás #71384 Dátum: 2014 április 20, 19:53:49 »

Ohh most nézem, tényleg egy cipőben járunk Pityubá'-val.
Csak azért gondolom, hogy egy szinben kell állniuk, hogy körbe mindenhol ugyan annyit "emeljen"/"nyomjon" a rugó a lapon, hogy amikor visszaengedem a kuplungot akkor ne ferdén érjen a tárcsa a nyomólaphoz. ÉS olyan a tárcsa mindha nem egyenletesen kopott volna, mindha enyhe ék alakja lenne.

Vagy biztos ami biztos alapon cseréljem a komplett szerkezetet (kinyomócsapágy, nyomólap, tárcsa)?

Szerintem ugyanarról beszélsz mint Pityubá' Én azokat a karokat még sose basztattam... Nem tudom, hogy mit merre, mennyire kell.  Undecided

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71383 Dátum: 2014 április 20, 19:46:47 »

Szerintem ugyanarról beszélsz mint Pityubá' Én azokat a karokat még sose basztattam... Nem tudom, hogy mit merre, mennyire kell.  Undecided

Köszönöm!
Igen azokra a foltokra gondolok. Akkor no problem. szuper.Smiley
A tárcsa az eléggé gatyán néz ki, azt biztos cserélem.

A kinyomólapon van 3 kar ami érintkezik a futógyűrűvel és az egyik sokkal lejjebb van mint a többi. A rugók jók, nincsenek törve. Elég ha beállítom a lejjebb lévő kart, hogy egy szinben legyen a többivel és süti-ropi-kóla? Mert ha igen akkor csak tárcsát cserélek, és nem komplett kuplungszettet. Igaz a kinyomócsapágyat még nem néztem meg (még a nyelestengelyen van). De gondolom azt csak akkor kell cserélni ha csapágy hangja van (hisz csapágy  Grin ).


Lazlow
« Hozzászólás #71382 Dátum: 2014 április 20, 19:43:44 »

ezt a felvonulási teres (új versenyzőknek 56-osok tér) helyet izibe' mondd el, hogy hol van! :-)

Ők azok: http://www.szilikontechnika.hu/elerhetoseg.html
Nagyon rég voltam náluk (kb. 6-7 éve) de nagyon rendesek voltak.
Lazlow
« Hozzászólás #71381 Dátum: 2014 április 20, 19:41:16 »

Köszönöm!
Igen azokra a foltokra gondolok. Akkor no problem. szuper.Smiley
A tárcsa az eléggé gatyán néz ki, azt biztos cserélem.

A kinyomólapon van 3 kar ami érintkezik a futógyűrűvel és az egyik sokkal lejjebb van mint a többi. A rugók jók, nincsenek törve. Elég ha beállítom a lejjebb lévő kart, hogy egy szinben legyen a többivel és süti-ropi-kóla? Mert ha igen akkor csak tárcsát cserélek, és nem komplett kuplungszettet. Igaz a kinyomócsapágyat még nem néztem meg (még a nyelestengelyen van). De gondolom azt csak akkor kell cserélni ha csapágy hangja van (hisz csapágy  Grin ).

Ha azokra a fekete foltokra gondolsz a kapcsolódó felület szélén, akkor az nem főtengely szimering probléma. Ez csak valami maszat ami vagy össze- vagy szétszereléskor került oda, vagy a legutóbbi összeszerelés után beindításkor csapódott ki egy kis kenőanyag a nyelestengelyt megvezető tűgörgőből. Ha a szimeringnél van a gond, akkor a lendkerék hátoldala olajos, de ott sem 1-1 ponton, hanem a középponttól kifele sugárirányban. Csiszold meg a felületet, zsírtalanítsd, ha jó a tárcsa és nem olajos akkor tedd vissza, ha rossz, akkor a tárcsát cseréld ki!

« Utoljára szerkesztve: 2014 április 20, 19:45:20 írta Lazlow »
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71380 Dátum: 2014 április 20, 19:30:17 »

Ha azokra a fekete foltokra gondolsz a kapcsolódó felület szélén, akkor az nem főtengely szimering probléma. Ez csak valami maszat ami vagy össze- vagy szétszereléskor került oda, vagy a legutóbbi összeszerelés után beindításkor csapódott ki egy kis kenőanyag a nyelestengelyt megvezető tűgörgőből. Ha a szimeringnél van a gond, akkor a lendkerék hátoldala olajos, de ott sem 1-1 ponton, hanem a középponttól kifele sugárirányban. Csiszold meg a felületet, zsírtalanítsd, ha jó a tárcsa és nem olajos akkor tedd vissza, ha rossz, akkor a tárcsát cseréld ki!

Huh Huh


Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #71379 Dátum: 2014 április 20, 19:28:28 »

na, ma rápislantottunk a kuplungra, de aztán rápacsáltunk.
de végre magvan, hogy miért rázott a kis drága.
szóval ilyen fajta van benne, mint a képen és a kis karocskákat lehet állítani, most ferde volt, mint a lóf*sz.
tudja valaki, hogy hány kilóméterre kell mihez és mit állítani?
előre is köszi.
a karocskákat mihez és mennyire kéne állítani kérdés még mindig fennáll.
gugli most nem a barátom, mert baromságokat dob ki :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #71378 Dátum: 2014 április 20, 19:27:43 »

nem minden szilikon bírja az alkoholt/benyát. Tettem tönkre annó úgy szilikon gyűrű tömítést, hogy üzemanyaggal mostam le. Felpuffadt mint egy fánk és dobhattam ki.
ezt a felvonulási teres (új versenyzőknek 56-osok tér) helyet izibe' mondd el, hogy hol van! :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Lazlow
« Hozzászólás #71377 Dátum: 2014 április 20, 19:13:32 »

én vákuumcsőnek használtam a gyújtáselosztóhoz, de 4-5 év után az is megdeglett.
benzines környezetben lehet, hogy még szarabb a helyzet.

nem minden szilikon bírja az alkoholt/benyát. Tettem tönkre annó úgy szilikon gyűrű tömítést, hogy üzemanyaggal mostam le. Felpuffadt mint egy fánk és dobhattam ki.
Lazlow
« Hozzászólás #71376 Dátum: 2014 április 20, 19:10:12 »

Sziasztok.
Tudom, hogy álladó téma a gagyi miőségű üzemanyagcsövek. Én is folyamatosan ezekbe botlok.  Ugyvettem észre, hogy a hajlatoknál repednek be folyamtosan, márkától függetlenül. Gondolom túl rideg, valami összetevő nem az igazi.
Ezért érdekelne, hogy lehet kapni szilikon üzemanygcsövet, sokkal rugalmasabb meg drágább mint a hagyományos, de inkább adok érte lóvét mint félévente cserélgessem. Tulajdonképpen az érdekelne hogy megeszi-e a benzin. Van-e valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban.

Anno amikor modelleztem akkor szilikon csövet használtunk. Ezen ment a 95-ös benya befele a Walbro karbiba. Gondolom gyártanak ebből nagyobb átmérűjűt is. Anno vettem szilikon vákuum csövet bent pesten, az 56-osok tere környékén. Kifejezetten szilikon csövekkel foglalkoznak. Érdemes lenne ilyen boltban érdeklődni. Bírniuk kell mert a nitrometános metilalkoholos benyát is ezen keresztül küldtük a kis mocikba és ott hőterhelés is volt bőven (90-180°C).
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #71375 Dátum: 2014 április 20, 19:09:44 »

Sziasztok.
Tudom, hogy álladó téma a gagyi miőségű üzemanyagcsövek. Én is folyamatosan ezekbe botlok.  Ugyvettem észre, hogy a hajlatoknál repednek be folyamtosan, márkától függetlenül. Gondolom túl rideg, valami összetevő nem az igazi.
Ezért érdekelne, hogy lehet kapni szilikon üzemanygcsövet, sokkal rugalmasabb meg drágább mint a hagyományos, de inkább adok érte lóvét mint félévente cserélgessem. Tulajdonképpen az érdekelne hogy megeszi-e a benzin. Van-e valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban.
én vákuumcsőnek használtam a gyújtáselosztóhoz, de 4-5 év után az is megdeglett.
benzines környezetben lehet, hogy még szarabb a helyzet.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #71374 Dátum: 2014 április 20, 19:04:54 »

Sziasztok.
Tudom, hogy álladó téma a gagyi miőségű üzemanyagcsövek. Én is folyamatosan ezekbe botlok.  Ugyvettem észre, hogy a hajlatoknál repednek be folyamtosan, márkától függetlenül. Gondolom túl rideg, valami összetevő nem az igazi.
Ezért érdekelne, hogy lehet kapni szilikon üzemanygcsövet, sokkal rugalmasabb meg drágább mint a hagyományos, de inkább adok érte lóvét mint félévente cserélgessem. Tulajdonképpen az érdekelne hogy megeszi-e a benzin. Van-e valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban.
Lazlow
« Hozzászólás #71373 Dátum: 2014 április 20, 19:02:24 »

 Huh Huh

Megkésve, de csináltam egy képet a lendkerékről:
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #71372 Dátum: 2014 április 20, 17:49:32 »

Egyelőre semmi eredmény.
Viszont a villogó automata valami ruszki volt. Most kicseréltem Fordra a 303-ból, azzal bizergő hangot ad. Lehet a relé hibája? A 303-ban jó volt az elakadásjelző.
 

test hiány

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #71371 Dátum: 2014 április 20, 17:41:42 »

azzal bizergő hangot ad
Tapasztalataim szerint olyankor szokott ilyet csinalni, ha 1) szar a rele, 2) nem kap eleg feszultseget. En utobbira tippelnek.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #71370 Dátum: 2014 április 20, 17:37:56 »

Egyelőre semmi eredmény.
Viszont a villogó automata valami ruszki volt. Most kicseréltem Fordra a 303-ból, azzal bizergő hangot ad. Lehet a relé hibája? A 303-ban jó volt az elakadásjelző.
 

OK, akkor sarukat tisztítok (a kapcsoló már kint, megmozgattam őket). Jelentkezem az eredménnyel.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #71369 Dátum: 2014 április 20, 17:27:06 »

na, ma rápislantottunk a kuplungra, de aztán rápacsáltunk.
de végre magvan, hogy miért rázott a kis drága.
szóval ilyen fajta van benne, mint a képen és a kis karocskákat lehet állítani, most ferde volt, mint a lóf*sz.
tudja valaki, hogy hány kilóméterre kell mihez és mit állítani?
előre is köszi.

[a csatolmányt egy admin törölte]



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #71368 Dátum: 2014 április 20, 13:09:40 »

Találtam egy szép rendbehozott bogárkormányt a sima helyére... ez sem túl díszes így illeni fog az autóhoz, maga a ricniszám különbözhet? Mikori bogárhoz volt való, mert azt látom hogy nem belső küllős.... de nem tudom elhelyezni korban Undecided


szerintem ez nagyricnis. Tehát 73 aug előtti.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Herbie
Hozzászólások: 162


« Hozzászólás #71367 Dátum: 2014 április 20, 10:45:03 »

Találtam egy szép rendbehozott bogárkormányt a sima helyére... ez sem túl díszes így illeni fog az autóhoz, maga a ricniszám különbözhet? Mikori bogárhoz volt való, mert azt látom hogy nem belső küllős.... de nem tudom elhelyezni korban Undecided



[a csatolmányt egy admin törölte]
Lazlow
« Hozzászólás #71366 Dátum: 2014 április 20, 09:15:13 »

Ha ott olajos lenne akkor csúszott volna a kuplungod.
Szimmering a Lendkerék hárultját olajozza és pörgeti fel a harang belsejébe ha szar.
Ott belül az összerakáskor jól bezsírozott tűgörgőből szokta kinyomni a zsírt. Nem jelent problémát.
Mondjuk közelebbi kép többet mondana.

Megkésve, de csináltam egy képet a lendkerékről:


Boldog Nyuszit mindenkinek! Smiley
Nem elérhető Herbie
Hozzászólások: 162


« Hozzászólás #71365 Dátum: 2014 április 19, 22:40:34 »

Nekem van.
Holnap képelek.

Köszi ha új mindenképpen érdekel ha itt nincsen! Köszönöm a figyelmességed!
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #71364 Dátum: 2014 április 19, 16:04:30 »

Nézegettem a webshopot, de nem találok olyan lehetőséget hogy index alá gumi talptömítést kapni csak, burával. Plusz hátsó lámpához is bura és tömítés kéne, szerintetek ilyen kombót árulnak?
Nekem van.
Holnap képelek.

Tóth Zoltán
Nem elérhető Herbie
Hozzászólások: 162


« Hozzászólás #71363 Dátum: 2014 április 19, 15:52:14 »


Nagyon profi, de erről a képről előbb jut eszembe egy csillaghajó mint egy index de valószínű ő lesz az Cheesy Köszönöm szépen, amúgy már ismerkedek a bogárral, miket lehet venni hozzá!  Grin
Oldalak: 1 ... 226 227 228 229 230 [231] 232 233 234 235 236 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.148 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.