www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 00:32:48

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 223 224 225 226 227 [228] 229 230 231 232 233 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13219702 alkalommal)
Nem elérhető aladar
Hozzászólások: 139


« Hozzászólás #71515 Dátum: 2014 április 24, 20:14:26 »

dek...vajó... 
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #71514 Dátum: 2014 április 24, 20:11:49 »

értelmes orvoslas bode leemelés nelkul?:/
Leemelés nélkül  Cry  minden csak gányolás. Szerintem persze. Nem lehet a felső részhez rendesen hozzáférni, hogy egy 2 félből álló héjat ráhegeszteni. Vagy nem tudom mi lehet a neve egy ilyen csőhéjnak. De persze az is csak ideiglenes megoldás lehet. Aztán a tulaj dönti el meddig ideiglenes.
« Utoljára szerkesztve: 2014 április 24, 20:20:26 írta sparkafer »

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71513 Dátum: 2014 április 24, 20:07:51 »

Ezt szerintem még bódé leemeléssel is nagyon komoly munka orvosolni. Szerintem csak az lehet megoldás, hogy egy donor alvázról egy nagyon jó lakatos, pontosan bemérve áthegeszti a komplett torzió tokot.

Én ilyet eddig még csak egyszer láttam, pedig nem kevés bogár alatt voltam már. Annál az egynél nem akartam hinni a szememnek. (Az autó a tisztességes javítás várható költségei miatt, illetve mert volt még baj bőven, szét lett bontva.)

értelmes orvoslas bode leemelés nelkul?:/

Nem elérhető aladar
Hozzászólások: 139


« Hozzászólás #71512 Dátum: 2014 április 24, 19:43:53 »

Igen.


értelmes orvoslas bode leemelés nelkul?:/
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71511 Dátum: 2014 április 24, 19:41:19 »

Igen.

ilyennel találkozott már valaki?

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #71510 Dátum: 2014 április 24, 19:23:25 »

ilyennel találkozott már valaki?
szerencsére nem.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető aladar
Hozzászólások: 139


« Hozzászólás #71509 Dátum: 2014 április 24, 18:26:51 »

ilyennel találkozott már valaki?

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71508 Dátum: 2014 április 24, 16:34:08 »

Azért én állványon szoktam szimeringet behúzatni, főtengelyt hézagolni. Illetve kérdésem (tényleg csak kíváncsiságból), hogy aki váltóharangot használ szerelőállványnak, az a 2 blokkfelet nem az állványon szereli össze? Mert én úgy képzelem, hogy arra csak összehúzott motort tudsz feltenni!?

tedd fel azt és ezen az állványon indítani is tudod ,állványon úgy sincs értelme lendkereket vagy kuplungot szerelni.

Lazlow
« Hozzászólás #71507 Dátum: 2014 április 24, 09:50:40 »

Hmm ez így még jobb ötlet.Smiley Kettő az egyben.Smiley

Légyszives kérdezd meg, hogy mit kérne érte, illetve, hogy át tudja-e hegeszteni jó irányba? Megmértem és 60mm a tengely. Ha esetleg nem nagy túl kérés akkor ha a tengelyek eltérnek akkor tudna-e rá hegeszteni 60mm-es tengelyt, mert macerás lenne meghegesztetni.

Köszönöm!

Ilyenből van egy plusz darabom:

http://schlosser-boxer.blogspot.hu/2014/01/egy-nem-eleg.html

Egy hibája van, haverom fordítva hegesztette be a tengelyt, így az a motor felé áll  Undecided Ha azt levágod és átfordítod, akkor jó (de lehet amúgy is más tengelyméret kell az állványodhoz. Ha érdekel megkérdezem mit kér érte.

Ja, és ez az egyik blokkfelet tartja, tehát szét tudod nyitni a blokkot állványon. Illetve a másik blokkfélre fel lehet csavarozni egy negyed váltóházat az önindítóval. Nekem is így van. Állványon a motor és ha indítani akarok, akkor a kis karélyt felfogatom önindítóval, kapcsolóval, olajnyomás-visszajelzővel.

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #71506 Dátum: 2014 április 24, 09:47:18 »

Ott a pont, én is így csináltam.

tedd fel azt és ezen az állványon indítani is tudod ,állványon úgy sincs értelme lendkereket vagy kuplungot szerelni.
Lazlow
« Hozzászólás #71505 Dátum: 2014 április 24, 09:44:25 »

tedd fel azt és ezen az állványon indítani is tudod ,állványon úgy sincs értelme lendkereket vagy kuplungot szerelni.

Köszi.Smiley Kuplungot nem akartam azon szerelni csak a lendkereket. De igazad van tényleg nem lenne jó ötlet. Filóztam is, hogyan rögzíteném a lendkereket a hosszú zárszelvénnyel.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71504 Dátum: 2014 április 24, 09:41:55 »

Ilyenből van egy plusz darabom:

http://schlosser-boxer.blogspot.hu/2014/01/egy-nem-eleg.html

Egy hibája van, haverom fordítva hegesztette be a tengelyt, így az a motor felé áll  Undecided Ha azt levágod és átfordítod, akkor jó (de lehet amúgy is más tengelyméret kell az állványodhoz. Ha érdekel megkérdezem mit kér érte.

Ja, és ez az egyik blokkfelet tartja, tehát szét tudod nyitni a blokkot állványon. Illetve a másik blokkfélre fel lehet csavarozni egy negyed váltóházat az önindítóval. Nekem is így van. Állványon a motor és ha indítani akarok, akkor a kis karélyt felfogatom önindítóval, kapcsolóval, olajnyomás-visszajelzővel.

Sziasztok!
Sajnos a motortartó állvány feje (nemtudom van-e rendes neve) teljesen eltakarja a motor hátulját. Szóval ez nem jött be. Ilyen állványom van:
<beszúrt kép törölve>

De ilyen "fej" kéne bele mint ami ezen az állványon van:
<beszúrt kép törölve>

Lehet ilyet itthon külön venni? Vagy van valakinek eladó?

Köszönöm!

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71503 Dátum: 2014 április 24, 09:40:13 »

köszönöm
ha megmókolták és kisricnis akkor meg 24mm

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71502 Dátum: 2014 április 24, 09:39:36 »

Olyanom sajna nincs. Sad
Egy szép fél váltóharangom van ami majd motorindító állványon lesz, így azt nem vágom szét.

Akár egy komplett állvány is érdekelne. Boltba nem veszem meg 44 pénzért. Sad

tedd fel azt és ezen az állványon indítani is tudod ,állványon úgy sincs értelme lendkereket vagy kuplungot szerelni.

Lazlow
« Hozzászólás #71501 Dátum: 2014 április 24, 09:37:04 »

Olyanom sajna nincs. Sad
Egy szép fél váltóharangom van ami majd motorindító állványon lesz, így azt nem vágom szét.

Akár egy komplett állvány is érdekelne. Boltba nem veszem meg 44 pénzért. Sad

Ócska váltó szétfűrészelésével oldottam meg a problémát.

Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #71500 Dátum: 2014 április 24, 09:36:45 »

27?

köszönöm

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71499 Dátum: 2014 április 24, 09:35:03 »

Sziasztok!

71 bogárnak mekkora kulcsnyílással jön le a kormány anyája?
27?

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #71498 Dátum: 2014 április 24, 09:29:32 »

Ócska váltó szétfűrészelésével oldottam meg a problémát.

Sziasztok!
Sajnos a motortartó állvány feje (nemtudom van-e rendes neve) teljesen eltakarja a motor hátulját. Szóval ez nem jött be. Ilyen állványom van:
<beszúrt kép törölve>

De ilyen "fej" kéne bele mint ami ezen az állványon van:
<beszúrt kép törölve>

Lehet ilyet itthon külön venni? Vagy van valakinek eladó?

Köszönöm!
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #71497 Dátum: 2014 április 24, 09:17:56 »

Sziasztok!

71 bogárnak mekkora kulcsnyílással jön le a kormány anyája?

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Lazlow
« Hozzászólás #71496 Dátum: 2014 április 24, 09:00:55 »

Sziasztok!
Sajnos a motortartó állvány feje (nemtudom van-e rendes neve) teljesen eltakarja a motor hátulját. Szóval ez nem jött be. Ilyen állványom van:


De ilyen "fej" kéne bele mint ami ezen az állványon van:


Lehet ilyet itthon külön venni? Vagy van valakinek eladó?

Köszönöm!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #71495 Dátum: 2014 április 24, 08:32:05 »

Beszéltem velük. A helyezet változatlan, minimum 10 kilométeres mennyiségben bármit legyártanak, egyébként másfeles méret négy alapszínben van. Szerintem beszélek valami matyó vagy kalocsai pingáló asszonnyal  Grin
egy csíkozógépet simán össze lehetne hebrákolni a sufniban



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #71494 Dátum: 2014 április 24, 07:58:29 »

Beszéltem velük. A helyezet változatlan, minimum 10 kilométeres mennyiségben bármit legyártanak, egyébként másfeles méret négy alapszínben van. Szerintem beszélek valami matyó vagy kalocsai pingáló asszonnyal  Grin

A kezzel festes durva lenne. ;-) Akik nekem a boltot ajanlottak azt mondtak, hogy minden elkepzelheto szinben es csikozassal-pottyozessel lehet kapni vezeteket. Nyilvan nem soroljak fel minden kabelhez mind a 200 lehetoseget. ;-) Hivd fel oket, aztan meseld el nekunk, kerlek! :-))
« Utoljára szerkesztve: 2014 április 24, 08:00:15 írta gsattila »
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #71493 Dátum: 2014 április 24, 07:52:07 »

Pár éve Ausztriában találtam egy helyet, ahol árultak színezett vezetéket, de pl fekete/zöld elképzelhetetlen volt. Illetve 10 ezer méteres tételben legyártják Smiley Majd referálok.

A kezzel festes durva lenne. ;-) Akik nekem a boltot ajanlottak azt mondtak, hogy minden elkepzelheto szinben es csikozassal-pottyozessel lehet kapni vezeteket. Nyilvan nem soroljak fel minden kabelhez mind a 200 lehetoseget. ;-) Hivd fel oket, aztan meseld el nekunk, kerlek! :-))
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #71492 Dátum: 2014 április 24, 07:45:35 »

http://electrocord.hu/doc232/  Sajnos a színeket nem látom. Másik ugyan az. Manapság a végeken jelölik a kábeleket, szerintem csak kézzel lehet festeni a régi fajtákat  Cry
A kezzel festes durva lenne. ;-) Akik nekem a boltot ajanlottak azt mondtak, hogy minden elkepzelheto szinben es csikozassal-pottyozessel lehet kapni vezeteket. Nyilvan nem soroljak fel minden kabelhez mind a 200 lehetoseget. ;-) Hivd fel oket, aztan meseld el nekunk, kerlek! :-))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #71491 Dátum: 2014 április 24, 07:39:54 »

http://electrocord.hu/doc232/  Sajnos a színeket nem látom. Másik ugyan az. Manapság a végeken jelölik a kábeleket, szerintem csak kézzel lehet festeni a régi fajtákat  Cry


En csak hallomasbol tudom, hogy a Budafoki uton valahol van egy bolt, ahol minden vezeteket meg lehet venni.
Gugli baratom hirtelen ezt a kettot mondja a kornyekre:

http://electrocord.hu/
http://eurokabel.hu/
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #71490 Dátum: 2014 április 24, 07:33:33 »

Kösz a sok okosságot. Akkor már csak azt szeretném tudni, hol lehet ilyen színes vezetékeket venni!
En csak hallomasbol tudom, hogy a Budafoki uton valahol van egy bolt, ahol minden vezeteket meg lehet venni.
Gugli baratom hirtelen ezt a kettot mondja a kornyekre:

http://electrocord.hu/
http://eurokabel.hu/


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #71489 Dátum: 2014 április 24, 07:25:17 »

Kösz a sok okosságot. Akkor már csak azt szeretném tudni, hol lehet ilyen színes vezetékeket venni!

A fontos színek:

Vastag piros: Az mindig az akkumulátoról a direkt plusz (bemenő 12V)
Vastag piros/fehér: Az indító szál ami az önindítóra megy (Indítózáskor kimenő 12V)
Fekete: Az a gyújtás szál (ha gyújtást adsz, akkor kimenő 12V)

A szürkét nem tudom, de az VW-nél mindig a helyzetjelző színe volt, lehet azzal van kapcsolatban.

Zöld-fekete, Fehér-fekete, Zöld-fehér-fekete: index
fekete-piros: féklámpa
barna: test
sárga és a fehér a tompitott és a helyzetjelző
barna-fehér: kürt

Most ezek jutnak eszembe mint alap VW színek.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71488 Dátum: 2014 április 24, 06:10:34 »

A fontos színek:

Vastag piros: Az mindig az akkumulátoról a direkt plusz (bemenő 12V)
Vastag piros/fehér: Az indító szál ami az önindítóra megy (Indítózáskor kimenő 12V)
Fekete: Az a gyújtás szál (ha gyújtást adsz, akkor kimenő 12V)

A szürkét nem tudom, de az VW-nél mindig a helyzetjelző színe volt, lehet azzal van kapcsolatban.

Zöld-fekete, Fehér-fekete, Zöld-fehér-fekete: index
fekete-piros: féklámpa
barna: test
sárga és a fehér a tompitott és a helyzetjelző
barna-fehér: kürt

Most ezek jutnak eszembe mint alap VW színek.

Segítsetek lécci!
Vettem utángyártott gyújtáskapcsolót, de a madzagok más színűek, mint a gyári. Melyik szín, melyik gyárinak felel meg? Piros, feher piros csikkal, szürke, fekete.

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #71487 Dátum: 2014 április 23, 22:01:47 »

fasz tudja.
multiméterrel mérd ki.
gondolom a piros az állandó +, a csíkos piros a kapcsolt +, a fekete a test, a szürke meg nem kell (talán az önindítóé?)
Vagy kapcsolószál ahhoz a reléhez, ami a gyújtással együtt a tompítottat is leveszi.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #71486 Dátum: 2014 április 23, 21:56:29 »

Segítsetek lécci!
Vettem utángyártott gyújtáskapcsolót, de a madzagok más színűek, mint a gyári. Melyik szín, melyik gyárinak felel meg? Piros, feher piros csikkal, szürke, fekete.
fasz tudja.
multiméterrel mérd ki.
gondolom a piros az állandó +, a csíkos piros a kapcsolt +, a fekete a test, a szürke meg nem kell (talán az önindítóé?)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #71485 Dátum: 2014 április 23, 21:00:13 »

Segítsetek lécci!
Vettem utángyártott gyújtáskapcsolót, de a madzagok más színűek, mint a gyári. Melyik szín, melyik gyárinak felel meg? Piros, feher piros csikkal, szürke, fekete.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #71484 Dátum: 2014 április 23, 20:17:35 »

Ezen biztos beindul a fikaáradat, de ettől függetlenül megkérdezem, hátha valaki másnak is tetszik az elképzelés:

Próbálta már valaki esetleg a vékony díszléc helyére a vastagot feltenni?
Csak az oldalsókra gondolok, a csomagtértetőre értelemszerűen nem jó.
Tudom, hogy nem stílustiszta, de nem kifejezetten érdekel ez a része a dolognak.

A helyzet az, hogy a vékony díszlécnél sokkal jobban tetszik a vastag, és ha normálisan feltehető, akkor még a fényezés előtt furnék rá plusz vagy hegesztenék be lyukat.

Ja, és 1952- 1962 között volt a vastag díszléc?
tök egyszerű. Fel kell fúrni 8-as furoval a lyukakat es mehet fel a vastag. De vastag hoz való gumi es bolha is kell

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71483 Dátum: 2014 április 23, 20:02:53 »

Fém a fémen tömít. Ugyanúgy kell becsiszolni a hengert a hengerfejbe, mint a szelepeket: Csiszolópor olajjal összekeverve, vagy csiszoló paszta az érinthező felületekre, aztán jobbra-balra megforgatod a hengert a hengerfejben.


[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71482 Dátum: 2014 április 23, 20:00:40 »

Még nincs, élőben nem is láttam vastagot, csak képen.
Pü-ben küldhetnél egy árat.

..akkor tehát föltehető.
Köszi mindenkinek.

  fel ,nagyobbra kell fúrni a patent furatait.

Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #71481 Dátum: 2014 április 23, 19:05:28 »

1966-ban utóljára vastag.A 67-es döntöttlámpásnak már vékonyak.

Van amúgy ilyen díszléckészleted?Nekem van egy eladó garnitúra,és gyári.

Még nincs, élőben nem is láttam vastagot, csak képen.
Pü-ben küldhetnél egy árat.

..akkor tehát föltehető.
Köszi mindenkinek.
« Utoljára szerkesztve: 2014 április 23, 19:07:07 írta Dadan »
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #71480 Dátum: 2014 április 23, 19:02:13 »

Ezen biztos beindul a fikaáradat, de ettől függetlenül megkérdezem, hátha valaki másnak is tetszik az elképzelés:


Az elözö bogaramon simán "megdupláztam" az oldalsó diszléceket,mert nekem igy tetszett! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #71479 Dátum: 2014 április 23, 18:58:06 »

Ezen biztos beindul a fikaáradat, de ettől függetlenül megkérdezem, hátha valaki másnak is tetszik az elképzelés:

Próbálta már valaki esetleg a vékony díszléc helyére a vastagot feltenni?
Csak az oldalsókra gondolok, a csomagtértetőre értelemszerűen nem jó.
Tudom, hogy nem stílustiszta, de nem kifejezetten érdekel ez a része a dolognak.

A helyzet az, hogy a vékony díszlécnél sokkal jobban tetszik a vastag, és ha normálisan feltehető, akkor még a fényezés előtt furnék rá plusz vagy hegesztenék be lyukat.

Ja, és 1952- 1962 között volt a vastag díszléc?
1966-ban utóljára vastag.A 67-es döntöttlámpásnak már vékonyak.

Van amúgy ilyen díszléckészleted?Nekem van egy eladó garnitúra,és gyári.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71478 Dátum: 2014 április 23, 18:55:00 »

Ezen biztos beindul a fikaáradat, de ettől függetlenül megkérdezem, hátha valaki másnak is tetszik az elképzelés:

Próbálta már valaki esetleg a vékony díszléc helyére a vastagot feltenni?
Csak az oldalsókra gondolok, a csomagtértetőre értelemszerűen nem jó.
Tudom, hogy nem stílustiszta, de nem kifejezetten érdekel ez a része a dolognak.

A helyzet az, hogy a vékony díszlécnél sokkal jobban tetszik a vastag, és ha normálisan feltehető, akkor még a fényezés előtt furnék rá plusz vagy hegesztenék be lyukat.

Ja, és 1952- 1962 között volt a vastag díszléc?
nekem így van

Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #71477 Dátum: 2014 április 23, 18:53:21 »

Ezen biztos beindul a fikaáradat, de ettől függetlenül megkérdezem, hátha valaki másnak is tetszik az elképzelés:

Próbálta már valaki esetleg a vékony díszléc helyére a vastagot feltenni?
Csak az oldalsókra gondolok, a csomagtértetőre értelemszerűen nem jó.
Tudom, hogy nem stílustiszta, de nem kifejezetten érdekel ez a része a dolognak.

A helyzet az, hogy a vékony díszlécnél sokkal jobban tetszik a vastag, és ha normálisan feltehető, akkor még a fényezés előtt furnék rá plusz vagy hegesztenék be lyukat.

Ja, és 1952- 1962 között volt a vastag díszléc?
Nem elérhető Herbie
Hozzászólások: 162


« Hozzászólás #71476 Dátum: 2014 április 23, 18:16:34 »

Egyetertek! Mar a lenti leirast is tervezem belerakni a tudasbazisba, a kepek tovabbi segitseget jelentenenek a jovoben!

Oldalak: 1 ... 223 224 225 226 227 [228] 229 230 231 232 233 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.152 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.