www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 29, 19:51:49

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1756 1757 1758 1759 1760 [1761] 1762 1763 1764 1765 1766 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14762158 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #10211 Dátum: 2006 November 23, 19:10:58 »

Halihó
Köszönöm a válaszotokat!
Meglepő hogy mennyi biciklis van itt!Akár egy külön topic is lehetne lassan:)
Én is űzök egy Specializedet.
  off nem csak bogarat bicót is építek ez a kedvencem ovális keresztmetszetű váz ovális nyeregcsővel meg kulaccsal japán csövekből saját forrasztás ipari ezüstel saját fényezés még a tököm is saját de van montim is annak a vázát már kéccer hegesztettem egyszer a misinát egyszer meg a kékestetöi sípályát nem bírta Grin meg volt egy 63sebességes túrabicóm amivel egy fának ugrattam az megsemmisült sajna Cry  nyissunk új topicot! on

Nem elérhető nagybub
Hozzászólások: 155


« Hozzászólás #10210 Dátum: 2006 November 23, 18:48:07 »

Halihó
Köszönöm a válaszotokat!
Meglepő hogy mennyi biciklis van itt!Akár egy külön topic is lehetne lassan:)
Én is űzök egy Specializedet.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #10209 Dátum: 2006 November 23, 16:57:27 »

Tati, az én tapasztalatom a témában:
bent volt a bogimban 2.1 wbx. a kuplungon nem babráltunk, tehát maradt a wbx gyári kinyomó szerkezete, és a bogár gyári pedál-bowden-kinyomóvilla-kinyomócsapágy kombinációja. nem mondanám nehéznek a kinyomást, pedig araszoltam pesten a hungária körúton dugóban (igaz csaltam, mert kettesben elvoltam vígan vele, ha nem kellett épp alázni. bár az 1.6-os új fostalicskákat kettesből is le lehetett gyorsulni).
ööö vissza a nosztalgiázásból. szóval a 2.1 wbx kuplungszerkezetét kényelmesen használtam (én is szeretek biciklizni, mint Te  Wink ) azt gondolom, hogy a 9 rugós nyomólap kisebb erővel fogja a kuplungtárcsát, tehát nem lehet gond vele.

Maresznak:
1.9 wbx beépítéskor a váltóharangot flexelni kell, mert nem fér bele a lendkerék-kuplungszerkezet. azért óvatosan nehogy begyulladjon a magnézium a váltóházban mikor köszörülöd... továbbá ki kell venni a vízszintes motortérlemezeket, ami a hengerfejek mellett vannak (és tartják a gumiszigetelést). legalábbis a befecskendező mágnesszelepei miatt az enyémet ki kellett venni, karbisnál nemtom mi a helyzet. ha vizes marad a motor, akkor a tűzfalból is ki kell vágni, mert nem fér oda a termosztátház. kipufogót lehet okosat csinálni, hogy a gyári helyén bújjon ki, nekem 1db 90-es vég dohogott a baloldali kiállásban. ja, nekem kivehető volt a hátfal, így könnyű volt a szerelés. sajnos fotóim nincsenek ezen az egy gyengécskén kívül, mert a nagy izgalom miatt inkább a szerelésen volt a hangsúly, nem a dokumentáláson. így is 4 hónap volt mire befaragtuk. (ha sikerül tartani a terveimet, akkor én is nekifogok ismét...  Wink )
köszi nem bogárba megy bele lesz hely böven amibe megy meg ez karbis egyenlöre központi majd weber és egy tenegely aterv

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #10208 Dátum: 2006 November 23, 16:52:59 »

 igen ezt szerettem volna hallani vagy hogy valaki látott már ilyet
Tati, az én tapasztalatom a témában:
bent volt a bogimban 2.1 wbx. a kuplungon nem babráltunk, tehát maradt a wbx gyári kinyomó szerkezete, és a bogár gyári pedál-bowden-kinyomóvilla-kinyomócsapágy kombinációja. nem mondanám nehéznek a kinyomást, pedig araszoltam pesten a hungária körúton dugóban (igaz csaltam, mert kettesben elvoltam vígan vele, ha nem kellett épp alázni. bár az 1.6-os új fostalicskákat kettesből is le lehetett gyorsulni).
ööö vissza a nosztalgiázásból. szóval a 2.1 wbx kuplungszerkezetét kényelmesen használtam (én is szeretek biciklizni, mint Te  Wink ) azt gondolom, hogy a 9 rugós nyomólap kisebb erővel fogja a kuplungtárcsát, tehát nem lehet gond vele.

Maresznak:
1.9 wbx beépítéskor a váltóharangot flexelni kell, mert nem fér bele a lendkerék-kuplungszerkezet. azért óvatosan nehogy begyulladjon a magnézium a váltóházban mikor köszörülöd... továbbá ki kell venni a vízszintes motortérlemezeket, ami a hengerfejek mellett vannak (és tartják a gumiszigetelést). legalábbis a befecskendező mágnesszelepei miatt az enyémet ki kellett venni, karbisnál nemtom mi a helyzet. ha vizes marad a motor, akkor a tűzfalból is ki kell vágni, mert nem fér oda a termosztátház. kipufogót lehet okosat csinálni, hogy a gyári helyén bújjon ki, nekem 1db 90-es vég dohogott a baloldali kiállásban. ja, nekem kivehető volt a hátfal, így könnyű volt a szerelés. sajnos fotóim nincsenek ezen az egy gyengécskén kívül, mert a nagy izgalom miatt inkább a szerelésen volt a hangsúly, nem a dokumentáláson. így is 4 hónap volt mire befaragtuk. (ha sikerül tartani a terveimet, akkor én is nekifogok ismét...  Wink )
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #10207 Dátum: 2006 November 23, 15:50:59 »

Ha jól olvastam, a váltó ELSŐ gumibakját kívánná a kolléga kivenni. Na az meg nem ez!  Smiley

És ha én is jól olvastam akkor erre válaszoltam:

Idézet beszúrása
Idézet innen: maxi  Ma, ebben az időpontban 12:18:10
Ja es van 2db nagy csarvar ott a vazban azt kell meg kivenni.

És az hol van és mi is pontosan???

Wink

'81 Hecho en México
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #10206 Dátum: 2006 November 23, 15:42:21 »

Ha jól olvastam, a váltó ELSŐ gumibakját kívánná a kolléga kivenni. Na az meg nem ez!  Smiley
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #10205 Dátum: 2006 November 23, 15:26:06 »

És az hol van és mi is pontosan???


ezek:
http://web.axelero.hu/aptom/csavarv2.JPG
közelről:
http://web.axelero.hu/aptom/csavarv.JPG

'81 Hecho en México
Nem elérhető nagybub
Hozzászólások: 155


« Hozzászólás #10204 Dátum: 2006 November 23, 12:33:55 »

Ja es van 2db nagy csarvar ott a vazban azt kell meg kivenni.

És az hol van és mi is pontosan???
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #10203 Dátum: 2006 November 23, 12:18:10 »

Halihó
A váltó első gumibakját mennyire nehéz/egyszerű cserélni?Motort ki kell bontani ehhez vagy csak elég elől bontani a gumibaknál?
Egyemberes feladat ez,vagy kerítsek még valakit aki legalább a sört issza helyettem?

Nem kell kivenni a motort. Gazbovdent + vezetekekt+ benzincsovet+ kipuffdobot kell levenni.
A muvelet 2emberes. 1. egy felmeteres vascsovel tolja a valto+motor kompoziciot a kocsi vege felé. 2.ember meg megprobalja gyorsa kicserelni .
Ja es van 2db nagy csarvar ott a vazban azt kell meg kivenni.
Szintidonk 4ora volt Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető nagybub
Hozzászólások: 155


« Hozzászólás #10202 Dátum: 2006 November 23, 11:00:56 »

Halihó
A váltó első gumibakját mennyire nehéz/egyszerű cserélni?Motort ki kell bontani ehhez vagy csak elég elől bontani a gumibaknál?
Egyemberes feladat ez,vagy kerítsek még valakit aki legalább a sört issza helyettem?
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #10201 Dátum: 2006 November 23, 10:50:52 »

Mennyivel van könnyítve (gyárihoz képest)?
Mi az a 8 stiftes?

8 stifttel kapcoslódika főtengely a lendkerékhez. meg x casvarral (asszem) a gyériban ninc sennyi.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Leon 1303
« Hozzászólás #10200 Dátum: 2006 November 23, 10:40:30 »

A lendkerék szintúgy egy könnyített EMPI kerék, 8 stiftes, a főtengely is 8 stiftesre lesz alakítva.

Mennyivel van könnyítve (gyárihoz képest)?
Mi az a 8 stiftes?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10199 Dátum: 2006 November 23, 10:34:13 »

Nekem brazil 1.3-as Mahle.Az olajlehúzó gyűrűje teljesen más, mint a gyári német. Hát nem tudom... Lehet, hogy az olajlehúzó valahol leragadt, bár akkor zabálná az olajat. Az biztos, hogy az olaj elég hamar megszutykosodik (büdös és fekete...), ezért gyanaxom arra.
Próbálom 7000 km-enként cserélni az olajat, esetleg sűrűbben.
Egyébként jó erőben van a motor, mondjuk tartós padlógáz tesztet nem volt még szívem csinálni vele, de a gyári 120-as végsebességet szerintem megfutja (több meg minek, úgysem gyilkolom...)


Hivatalosan 5000 km-enként kell olajat cserélni, gykori városi használatnál 2500 km-enként.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #10198 Dátum: 2006 November 23, 10:31:19 »

Nekem brazil 1.3-as Mahle.Az olajlehúzó gyűrűje teljesen más, mint a gyári német. Hát nem tudom... Lehet, hogy az olajlehúzó valahol leragadt, bár akkor zabálná az olajat. Az biztos, hogy az olaj elég hamar megszutykosodik (büdös és fekete...), ezért gyanaxom arra.
Próbálom 7000 km-enként cserélni az olajat, esetleg sűrűbben.
Egyébként jó erőben van a motor, mondjuk tartós padlógáz tesztet nem volt még szívem csinálni vele, de a gyári 120-as végsebességet szerintem megfutja (több meg minek, úgysem gyilkolom...)
Ja, meg azért sem gyilkolom, mert 99-ben a blokk csapágyazásakor elég lazára illesztették a csapágyakat. Ezt mindenképpen orvosolni kell majd, tudom, de egyelőre nem vészes, bár nem is csendes a motorom.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #10197 Dátum: 2006 November 23, 10:29:31 »


Ez KS dugó az egyik legjobb! De 94 mm-esben nincs Kolbenschmidt, csak AA, Mahle (Brazil) és JE és Wiseco, de ez a két utobbi más árszintet képvisel. Az AA Pistons egy jó középút az ár és minőség között.
Nekem brazil 1.3-as Mahle.Az olajlehúzó gyűrűje teljesen más, mint a gyári német. Hát nem tudom... Lehet, hogy az olajlehúzó valahol leragadt, bár akkor zabálná az olajat. Az biztos, hogy az olaj elég hamar megszutykosodik (büdös és fekete...), ezért gyanaxom arra.
Próbálom 7000 km-enként cserélni az olajat, esetleg sűrűbben.
Egyébként jó erőben van a motor, mondjuk tartós padlógáz tesztet nem volt még szívem csinálni vele, de a gyári 120-as végsebességet szerintem megfutja (több meg minek, úgysem gyilkolom...)

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #10196 Dátum: 2006 November 23, 09:59:33 »

Ebay-en és szinte forintra annyi volt, mint neked. Kevesebb postaköltség, magasabb ár...


én is íbéjen találtam a céget, aztán privátban intéztük végül. 100 dollár volt amúgy a himbasor. vicces,hogy itthon csak a himbák kerülnak valami 40 1-2 ezerbe Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10195 Dátum: 2006 November 23, 09:51:58 »

te hol vetted ezeket ?

Ebay-en és szinte forintra annyi volt, mint neked. Kevesebb postaköltség, magasabb ár...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #10194 Dátum: 2006 November 23, 09:51:07 »

Ez teljesen ugyanaz a gyártmány, mint az én EMPI  1.25-ös himbasorom. Közelről is szép!

te hol vetted ezeket ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10193 Dátum: 2006 November 23, 09:39:58 »

Ez a himbasor nagyon jól néz ki. Milyen gyártmány?


Ez teljesen ugyanaz a gyártmány, mint az én EMPI  1.25-ös himbasorom. Közelről is szép!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10192 Dátum: 2006 November 23, 09:37:54 »

álllaaaaat Cheesy

nekem csak ilyenek vannak: ( karbikról majd ha megpucoltam őket Cheesy)

<beszúrt kép törölve>


Ez KS dugó az egyik legjobb! De 94 mm-esben nincs Kolbenschmidt, csak AA, Mahle (Brazil) és JE és Wiseco, de ez a két utobbi más árszintet képvisel. Az AA Pistons egy jó középút az ár és minőség között.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #10191 Dátum: 2006 November 23, 09:25:39 »

Ez a himbasor nagyon jól néz ki. Milyen gyártmány?


ez jó kérdés, ennyi tudok róla:

"Forged from 4340 Chromoly steel and CNC machined. These superior quality chromoly rockers are just the answer for either a mild street motor or a hi-performance competition engine. JFI's rocker arms are made from forged chromoly and then precision ground and heat treated. Not only are these the strongest rocker arms available, they are also drilled through on the alloy adjusting screws so both screws and rocker arms are fully lubricated. All shafts, blocks and shims are high strength alloy as well. Precision ground bronze bushings with through hole lubrication ensures that premature failure of the old needle bearing rocker arm design is a thing of the past. Chromoly rocker arm studs are provided to complete this kit.

 

These Rocker Arm Shaft Kits come from the same plant that supplies them to many of the large US brand Name distributors."

és 168 dollárból itthon volt.


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #10190 Dátum: 2006 November 23, 09:20:42 »

Ez a himbasor nagyon jól néz ki. Milyen gyártmány?

nekem csak ilyenek vannak: ( karbikról majd ha megpucoltam őket Cheesy)
<beszúrt kép törölve>
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #10189 Dátum: 2006 November 23, 09:13:22 »

Már szinte minden megérkezett a motoromhoz.
Felhívnám a figyelmet a grafitköpenyes 94 mm-es dugattyúra.  Cool Ha rossz kedvem van ezt nézegetem.
Indul a gépmunka...

A lendkerék szintúgy egy könnyített EMPI kerék, 8 stiftes, a főtengely is 8 stiftesre lesz alakítva.

álllaaaaat Cheesy

nekem csak ilyenek vannak: ( karbikról majd ha megpucoltam őket Cheesy)



VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10188 Dátum: 2006 November 22, 22:22:06 »

Komoly. Ennyire hiszel az EMPI lendkeréknek?

Most mire gondolsz? Arra, hogy minden cucc EMPI? Van néhány Scat is...
Próbáltam olyan dolgokat összeválogatni, amikre nem szokott panasz lenni. Sajnos minden cucc taiwani vagy kínai, de ezek nem problémásak, nagy számban használják őket. A kivitelezésük jó. Mondjuk négyes alá...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #10187 Dátum: 2006 November 22, 21:47:49 »

Komoly. Ennyire hiszel az EMPI lendkeréknek?

Végülis összeszorítottam a fogam és AA Performance henger/dugó szett lett.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10186 Dátum: 2006 November 22, 21:17:53 »

Ezt a henger/dugó szettet melyik gyártó követte el?


Végülis összeszorítottam a fogam és AA Performance henger/dugó szett lett.

www.aapistons.com
« Utoljára szerkesztve: 2006 November 22, 21:19:51 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10185 Dátum: 2006 November 22, 21:16:04 »

Semmin nem spórolsz.  Cheesy
Remélem a végén bevallod mennyi a vége.  Wink

De, sajnos kell spórolnom, ha nem spórolnék, akkor (majdnem) minden máshogy nézne ki. Pl. a lökethossz...  Wink

Nagyjából mindenki tudja mennyi a vége, úgyis lesz aki olcsóbban tudná,...és lesz olyan is, aki hülyének tart, hogy ennyit rálocsoltam.
És egyértelmű, hogy ez a pénz olyan, mintha kútba dobnám. Nem tervezem az autóm eladását, de ha majd igen, nézzétek meg mennyire fogják értékelni, hogy CB Unitech HD hajtórudak vannak benne EMPI extrakönnyű szeleptőkékkel stb...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #10184 Dátum: 2006 November 22, 21:15:10 »

Ezt a henger/dugó szettet melyik gyártó követte el?

Hengerek, hengerfejek, egyéb apróságok.
1303LS
« Hozzászólás #10183 Dátum: 2006 November 22, 21:09:00 »

Már szinte minden megérkezett a motoromhoz.
Felhívnám a figyelmet a grafitköpenyes 94 mm-es dugattyúra.  Cool Ha rossz kedvem van ezt nézegetem.
Indul a gépmunka...

A lendkerék szintúgy egy könnyített EMPI kerék, 8 stiftes, a főtengely is 8 stiftesre lesz alakítva.
Semmin nem spórolsz.  Cheesy
Remélem a végén bevallod mennyi a vége.  Wink
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #10182 Dátum: 2006 November 22, 20:52:46 »

Ja igen majd elfelejtettem
A gyári padlószőnyeget beleszokták ragasztani az autóba?

gyárilag padlószőnyeg nem volt bogarakban...   Wink

a kárpitok ragasztva vannak...

a padlón lévő burkolás:

bitumenes szigetelés (ragasztva) rajta műanyag egybeszőnyeg

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10181 Dátum: 2006 November 22, 20:51:41 »

jól néz ki, 8 éve megpusztultam volna egy ilyen szettért...

neked mindig olyan jó dolgaid vannak (illetve dolgokat csinálsz), mindig megjön a kedvem egy "új" bogár vásárlásához
aztán szerencsére perceken belül kijózanodom Wink

Én is emlékszem azokra az időkre, amikor az egyetlen tuti dolog a VW Scene volt és el sem tudtuk képzelni, hogy valaha nekünk is lesz weber karburátorunk.... Csak a nyálunkat csorgattuk amikor néha kijutottunk Oberwartba...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #10180 Dátum: 2006 November 22, 20:50:11 »

Már szinte minden megérkezett a motoromhoz.
Felhívnám a figyelmet a grafitköpenyes 94 mm-es dugattyúra.  Cool Ha rossz kedvem van ezt nézegetem.
Indul a gépmunka...

A lendkerék szintúgy egy könnyített EMPI kerék, 8 stiftes, a főtengely is 8 stiftesre lesz alakítva.
most utálllak ezé Evil Evil Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10179 Dátum: 2006 November 22, 20:49:32 »

a 2-ik dobozban milyen cuccok vannak?

Hengerek, hengerfejek, egyéb apróságok.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #10178 Dátum: 2006 November 22, 20:48:24 »

ne szomorkodj, a te melós kockabuszod is menő   Wink

nem menő. álló.
igaz, hogy csak péntek 3-ig...
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #10177 Dátum: 2006 November 22, 20:46:42 »

jól néz ki, 8 éve megpusztultam volna egy ilyen szettért...

ne szomorkodj, a te melós kockabuszod is menő   Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #10176 Dátum: 2006 November 22, 20:44:02 »

Már szinte minden megérkezett a motoromhoz.
Felhívnám a figyelmet a grafitköpenyes 94 mm-es dugattyúra.  Cool Ha rossz kedvem van ezt nézegetem.
Indul a gépmunka...

A lendkerék szintúgy egy könnyített EMPI kerék, 8 stiftes, a főtengely is 8 stiftesre lesz alakítva.
a 2-ik dobozban milyen cuccok vannak?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #10175 Dátum: 2006 November 22, 20:41:22 »

Már szinte minden megérkezett a motoromhoz.
Felhívnám a figyelmet a grafitköpenyes 94 mm-es dugattyúra.  Cool Ha rossz kedvem van ezt nézegetem.
Indul a gépmunka...

A lendkerék szintúgy egy könnyített EMPI kerék, 8 stiftes, a főtengely is 8 stiftesre lesz alakítva.

jól néz ki, 8 éve megpusztultam volna egy ilyen szettért...

neked mindig olyan jó dolgaid vannak (illetve dolgokat csinálsz), mindig megjön a kedvem egy "új" bogár vásárlásához
aztán szerencsére perceken belül kijózanodom Wink

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10174 Dátum: 2006 November 22, 20:38:27 »

Már szinte minden megérkezett a motoromhoz.
Felhívnám a figyelmet a grafitköpenyes 94 mm-es dugattyúra.  Cool Ha rossz kedvem van ezt nézegetem.
Indul a gépmunka...

A lendkerék szintúgy egy könnyített EMPI kerék, 8 stiftes, a főtengely is 8 stiftesre lesz alakítva.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #10173 Dátum: 2006 November 22, 19:55:07 »

ez a motor 180as kuplungal a régi gumit leforgatta (165öst) de a225 egy tonna súlyú felnin meg sem kapartatja mer elcsúszik

mert falsot szív és rosszul van beállítva az előgyújtás is
(hörp a konyakból, hanyatdőlés a bőrfotelben)
 Grin

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #10172 Dátum: 2006 November 22, 19:44:58 »

Ja igen majd elfelejtettem
A gyári padlószőnyeget beleszokták ragasztani az autóba?
Oldalak: 1 ... 1756 1757 1758 1759 1760 [1761] 1762 1763 1764 1765 1766 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.127 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.