www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 19:06:25

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1754 1755 1756 1757 1758 [1759] 1760 1761 1762 1763 1764 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13171927 alkalommal)
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #10275 Dátum: 2006 November 25, 17:18:29 »

amúgy a belsején is változtatsz? nagyon nem lehet lelakva  Wink
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #10274 Dátum: 2006 November 25, 17:16:17 »

rajzásra kész lesz azért?

remélem..ember tervez,Isten végez.. Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #10273 Dátum: 2006 November 25, 17:15:06 »

most nincs új kép,márciusi lefagyasztva az építés,a belsejére kell gyűjtenem Wink

rajzásra kész lesz azért?
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #10272 Dátum: 2006 November 25, 17:11:49 »

hali Aircult!!

mikor mutogatsz már új képeket az aranybogár építéséről??  Érdekelne, nem kicsit, nagyon!!  Wink Cheesy

most nincs új kép,márciusi lefagyasztva az építés,a belsejére kell gyűjtenem Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #10271 Dátum: 2006 November 25, 17:01:42 »

hali Aircult!!

mikor mutogatsz már új képeket az aranybogár építéséről??  Érdekelne, nem kicsit, nagyon!!  Wink Cheesy
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #10270 Dátum: 2006 November 25, 16:52:40 »

nyíííííííííííííííííííííííííííííííííííííílegynes út kell hozzá. Kérdezd Hollót. Az autópályán jó, de ha kicsit is szarabb az út akkor nagyon gázos tud lenni.
dehogy Cool
keskeny híd kell mindenbe Cool

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #10269 Dátum: 2006 November 25, 16:49:59 »

nyíííííííííííííííííííííííííííííííííííííílegynes út kell hozzá. Kérdezd Hollót. Az autópályán jó, de ha kicsit is szarabb az út akkor nagyon gázos tud lenni.
Bogarnal is ilyen problemas a keskenyitett elso hid?

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #10268 Dátum: 2006 November 25, 16:48:18 »


Ott mutogatta, hogy valami festékkel befújják a hengerfejet, aztán letörlik aztán valami reagens anyaggal megint befújják es ekkor meg lehet látni a repedéseket.

Ilyen anyagot nalunk is hasznalnak a tmk-sok.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #10267 Dátum: 2006 November 25, 15:13:06 »


Az én motorom gépműhelyben van, illesztés, vonalfúrás, stb.

Most otthon az alkatrészeket grammolom, párosítom össze a dugókat a hajtórudakkal, hogy a lehető legkisebb tömegszórása legyen. A 94 mm-es dugattyúk 1g különbséggel (621 és 622 gram) vannak, a CB UniTech hajtórudak szintén 1 g szórással ( 565 és 566 g) Ez nagyon jó, a gyári azonos színjelölésű hajtórudak 611g tól 618  -ig szórtak.  Egyébként azt hittem ez a CB Unitech rúd sokkal könnyebb lesz.


Arról nem is beszélva, hogy a gyári szeleptőke 86-87 g, az EMPI Super Lightweight szeleptőke meg pontosan 84 g.  Mondjuk 2 g differencia.  Undecided


ez egy tök új motor lesz és az 1.6os megmarad vagy azt döntötted szét megin?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #10266 Dátum: 2006 November 25, 13:36:19 »

stunt te mivel fujnád le blokkot?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #10265 Dátum: 2006 November 25, 13:36:11 »

...
Arról nem is beszélva, hogy a gyári szeleptőke 86-87 g, az EMPI Super Lightweight szeleptőke meg pontosan 84 g.  Mondjuk 2 g differencia.  Undecided

Múlt éjjel nem tudtam aludni és a TV-t bambultam. A "hálózat tv"-ben volt valami adás, ahol mindenféle szakmák mesterei mutatták be a szakmájukat.
No amikor odakapcsoltam pont egy hengerfej javító műhelyben beszélt a szaki. Tök jó volt. Látszott rajta, hogy kurvára élvezi.
Ott mutogatta, hogy valami festékkel befújják a hengerfejet, aztán letörlik aztán valami reagens anyaggal megint befújják es ekkor meg lehet látni a repedéseket. Ekkor kimarják majd nem tom mit csinálnak vele majd anyagot olvasztanak bele és újból kifaragják az alakját.
A csávó hihetetlen módon élveze amit csinált. Tök jó volt nézni.
Olyan 60 körüli, kövérkés, szemüveges, tipikus "szakibácsi" volt.

Na, most ez jutott eszembe. Ilyen leszel te is Smiley

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
RNIE
« Hozzászólás #10264 Dátum: 2006 November 25, 13:35:46 »

az Elring az milyen minőség?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #10263 Dátum: 2006 November 25, 13:35:01 »

nem olyat szart nem ahsználok!reinz tömitész szoktam!
az is 7e

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #10262 Dátum: 2006 November 25, 13:33:24 »


Ne SABO tömítésgarniturát használj, áldozz rá annyit, hogy Leistritz-et vedd meg. Azok az o gyűrűk nem lesznek két év alat bakelitek. Az egyéb tömítések sem sima újságpapírok, hanem tömítéspapír. Ennek megfelelően nem 3000 Ft, hanem 7800 (?) Ft.
nem olyat szart nem ahsználok!reinz tömitész szoktam!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető mohuska
Hozzászólások: 11


dudu

« Hozzászólás #10261 Dátum: 2006 November 25, 13:10:13 »

köszi a segítséget műxik a vas!! 

yessokééé
RNIE
« Hozzászólás #10260 Dátum: 2006 November 25, 13:05:44 »

sportlégszűrő, pirosfesték, botond olaj, tecskóbenzin kövér gázzal  Grin
a solexekre nem találok léxűrőt Huh olaj van bush féle pennzoil,a motorbotító lemezek mennek szinterre.ettől tényleg gyorsabb lesz? Roll Eyes Grin
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #10259 Dátum: 2006 November 25, 13:04:06 »

nincs a typ4-re valami olyan tuning ami kijön kb 30ezerből? Grin fessem át? Cool

sportlégszűrő, pirosfesték, botond olaj, tecskóbenzin kövér gázzal  Grin

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
RNIE
« Hozzászólás #10258 Dátum: 2006 November 25, 12:45:06 »

nincs a typ4-re valami olyan tuning ami kijön kb 30ezerből? Grin fessem át? Cool
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10257 Dátum: 2006 November 25, 12:44:08 »

na ma elmostam a blokkotmat megy teljes gépmunkára a fötengely hajturudak is!
aztán ha kész
,még tömités garnitura kell és rakom össze a motort Evil


Ne SABO tömítésgarniturát használj, áldozz rá annyit, hogy Leistritz-et vedd meg. Azok az o gyűrűk nem lesznek két év alat bakelitek. Az egyéb tömítések sem sima újságpapírok, hanem tömítéspapír. Ennek megfelelően nem 3000 Ft, hanem 7800 (?) Ft.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
PéZsé
« Hozzászólás #10256 Dátum: 2006 November 25, 12:42:55 »

A DoKában volt valami ilyesmi,Hella gyártmány nem tudom mit csinál.

A  felirat 91/45-6V DIN 14610 a tetején,az oldalán sorkapocs + Bosch számok85,88a,88b,86/71,84a,84b,8471a,71b,85c.

Még akár az is lehet...

Nem az volt,viszont nálam nagyobb szakértők kitalálhatnák,hogy mi???
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10255 Dátum: 2006 November 25, 12:39:57 »

na ma elmostam a blokkotmat megy teljes gépmunkára a fötengely hajturudak is!
aztán ha kész
,még tömités garnitura kell és rakom össze a motort Evil


Az én motorom gépműhelyben van, illesztés, vonalfúrás, stb.

Most otthon az alkatrészeket grammolom, párosítom össze a dugókat a hajtórudakkal, hogy a lehető legkisebb tömegszórása legyen. A 94 mm-es dugattyúk 1g különbséggel (621 és 622 gram) vannak, a CB UniTech hajtórudak szintén 1 g szórással ( 565 és 566 g) Ez nagyon jó, a gyári azonos színjelölésű hajtórudak 611g tól 618  -ig szórtak.  Egyébként azt hittem ez a CB Unitech rúd sokkal könnyebb lesz.


Arról nem is beszélva, hogy a gyári szeleptőke 86-87 g, az EMPI Super Lightweight szeleptőke meg pontosan 84 g.  Mondjuk 2 g differencia.  Undecided

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
RNIE
« Hozzászólás #10254 Dátum: 2006 November 25, 12:17:02 »

Úgy értem, hogy az enyémbe...
ok.a Szabolcs volt szürke priccséjének az elsőgerendája van nálam,az megy bele
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #10253 Dátum: 2006 November 25, 12:14:04 »

jobban jársz! Én sem tenném át a DoKa-ba!

Úgy értem, hogy az enyémbe...
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #10252 Dátum: 2006 November 25, 12:13:47 »

beszéltem vele.nekem meg majd hegyekbe kell kanyarogni bringaszállításnál vele.akkó'marad a sima ültetés keskenyítés nélkül
jobban jársz! Én sem tenném át a DoKa-ba!
PéZsé
« Hozzászólás #10251 Dátum: 2006 November 25, 12:08:49 »

Valakinek esetleg nincs otthon 6/12 V-os átalakító invertere? Kb.5-10 A-es.

Kéne egy....

Ilyesmire gondolok:
http://www.conrad.hu/conrad.php?name=Products&cid=VkZaU1ZrMVZNVVZVVkVwUVVrWkZkdz09&pid=VkZaU1RtVnJOWEZaTTJoUVVrWnJkdz09&PHPSESSID=2aeb57445699a366f9ef7d7340eab1ae

A DoKában volt valami ilyesmi,Hella gyártmány nem tudom mit csinál.

A  felirat 91/45-6V DIN 14610 a tetején,az oldalán sorkapocs + Bosch számok85,88a,88b,86/71,84a,84b,8471a,71b,85c.

Még akár az is lehet...
RNIE
« Hozzászólás #10250 Dátum: 2006 November 25, 12:06:40 »

nyíííííííííííííííííííííííííííííííííííííílegynes út kell hozzá. Kérdezd Hollót. Az autópályán jó, de ha kicsit is szarabb az út akkor nagyon gázos tud lenni.
beszéltem vele.nekem meg majd hegyekbe kell kanyarogni bringaszállításnál vele.akkó'marad a sima ültetés keskenyítés nélkül
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #10249 Dátum: 2006 November 25, 12:02:56 »

abba,de van egy állítható ültetett elsőhidam,azt akarom megbabráltatni,bár úgy hallottam  hogy embertelenül kormánymarkolós rázós én meg használnám hosszabb utakra is
nyíííííííííííííííííííííííííííííííííííííílegynes út kell hozzá. Kérdezd Hollót. Az autópályán jó, de ha kicsit is szarabb az út akkor nagyon gázos tud lenni.
RNIE
« Hozzászólás #10248 Dátum: 2006 November 25, 11:52:23 »

Buszba?
Van egy eladó keskeny hidam!

abba,de van egy állítható ültetett elsőhidam,azt akarom megbabráltatni,bár úgy hallottam  hogy embertelenül kormánymarkolós rázós én meg használnám hosszabb utakra is
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #10247 Dátum: 2006 November 25, 11:46:17 »

gerendalakatolást és esetleg keskenyítést vállal valaki?
Buszba?
Van egy eladó keskeny hidam!
Süni
« Hozzászólás #10246 Dátum: 2006 November 25, 09:04:26 »

Az meg még jobb! Smiley
(Az hol van?)
Hazudtam. Nem GTX, hanem Multigrade... De sztem tudok GTX-et is szerezni, hétfőn utánajárok !
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #10245 Dátum: 2006 November 25, 00:44:52 »

nézz szét rendes elektronikai boltokban, conrad egy szégyen. pl lomex, elektrokontha.  deminek nekd inverter ? mért nem elég egy egyszerű trafó ?

Hát mert a trafó csak váltóárammal műxik  Sad

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #10244 Dátum: 2006 November 24, 21:50:38 »

Valakinek esetleg nincs otthon 6/12 V-os átalakító invertere? Kb.5-10 A-es.

Kéne egy....

Ilyesmire gondolok:
http://www.conrad.hu/conrad.php?name=Products&cid=VkZaU1ZrMVZNVVZVVkVwUVVrWkZkdz09&pid=VkZaU1RtVnJOWEZaTTJoUVVrWnJkdz09&PHPSESSID=2aeb57445699a366f9ef7d7340eab1ae

nézz szét rendes elektronikai boltokban, conrad egy szégyen. pl lomex, elektrokontha.  deminek nekd inverter ? mért nem elég egy egyszerű trafó ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
RNIE
« Hozzászólás #10243 Dátum: 2006 November 24, 21:13:10 »

gerendalakatolást  vállal valaki?
« Utoljára szerkesztve: 2006 November 25, 12:21:47 írta RNIE »
matchbox
« Hozzászólás #10242 Dátum: 2006 November 24, 20:24:06 »

Nálunk a boltban 3900,-
A METRO-ban nincs 3000 HUF se.
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #10241 Dátum: 2006 November 24, 18:42:46 »

Valakinek esetleg nincs otthon 6/12 V-os átalakító invertere? Kb.5-10 A-es.

Kéne egy....

Ilyesmire gondolok:
http://www.conrad.hu/conrad.php?name=Products&cid=VkZaU1ZrMVZNVVZVVkVwUVVrWkZkdz09&pid=VkZaU1RtVnJOWEZaTTJoUVVrWnJkdz09&PHPSESSID=2aeb57445699a366f9ef7d7340eab1ae

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #10240 Dátum: 2006 November 24, 18:04:43 »

na ma elmostam a blokkotmat megy teljes gépmunkára a fötengely hajturudak is!
aztán ha kész
,még tömités garnitura kell és rakom össze a motort Evil

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #10239 Dátum: 2006 November 24, 17:53:22 »



a 2 kábelen mit kérne mérnem ???

A befújó venti forgásával szinkronban váltakozó áramot.
Valahol a ventibekötéseknél kell lenni a bibinek.
Villanyszerelőt próbálj szerintem.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #10238 Dátum: 2006 November 24, 16:29:39 »

igen ahol a varrat nem szép,salakos azt leszoktál rezezni,onozni,igy nem kell(annyi) git ami vizet szivja,és nem, reped meg
természetesen  ez lánggal való hegesztésnél hazsnálják föleg!
avi iletve co -ra nem jellemzö h utána feltöltik!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Leon 1303
« Hozzászólás #10237 Dátum: 2006 November 24, 16:28:11 »

Miért van az, hogy 2.-ban mindig kigyullad a töltés jelzőm,
aztán magas fordulatra érve elalszik?
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #10236 Dátum: 2006 November 24, 16:27:53 »

segítsetek!

még mindig a busz állófűtésének AC-jával küzdök.

vettem egy másikat (levileg hibátlanul működött) de most nem akar. beraktam a buszba, de meg sem mukkan.

az acra 2 db kábel megy. az eggyiken áram van, a másikon nincs semmi.
ha rádugom az ac eggyik sarujára az "áram"kábelt ,akkor az ac másik saruján is lesz áram. erre rádugom a "semmi"kábelt. de nem történik semmi.

meg sem nyekken az ac. a ventillátorok forognak, stb,stb...

a 2 kábelen mit kérne mérnem ???

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Oldalak: 1 ... 1754 1755 1756 1757 1758 [1759] 1760 1761 1762 1763 1764 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.16 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.