www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 20, 10:59:14

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921398 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1752 1753 1754 1755 1756 [1757] 1758 1759 1760 1761 1762 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 15560467 alkalommal)
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #10374 Dátum: 2006 November 27, 19:56:36 »

nem akarlak elkeskenyíteni, de annak idején az off120-as skodámban on kétféle ilyesmim is volt: az egyik gyári tungsram szerkentyű, a másikat jómagam rittyentettem össze.
a tungsramos a magas-tátrában hagyta el magát, a másik valahol itt magyarföldön. mindkétszer beraktam a régi eredetit, aminek összvissz annyi baja volt, hogy néha görbítgetni kellett benne a bimetálos micsodát.

ne érts félre, nem a kedved akarom elvenni, csak érdemes azért egy jó öreg mechanikust is cipelni magaddal biztos-ami-ziher alapon  Wink Cheesy

igen ? no nem baj, majd tökélyre fejlesztem a szerkezetet Cheesy mondjuk a gyári elektronikai cuccokban azért nme bízom , mert azokban tuti a legolcsóbb alaktrészek vannak, énmeg megveszem a 8 forintos ellenállást a 3 forintos helyett, satöbbi.

de a mechanikus akkor persze ott fog figyelni a szerszámok mellett Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
RNIE
« Hozzászólás #10373 Dátum: 2006 November 27, 19:46:17 »

Hozzáértő mesterek!Mi az előnye/hátránya ha duplakarbisból központit szertnék csinálni?
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #10372 Dátum: 2006 November 27, 19:46:02 »

na fiúk, lányok !

hosszas keresgélésem meghozta a gyömölcsét, egyik rádiótechnika évkönyvben ezt találtam:

http://img.tar.hu/mmakoska/img/27151658.jpg#3

http://img.tar.hu/mmakoska/img/27151706.jpg#3


szóval elektronyos feszszab prodzsekt indul Cheesy

ja bocs, mot nézem csak , nem kellett volna fotominőségben szkennelni, meg fejjel lefelé az egyiket. vigyázat, modom-gyikos  méret ! Cheesy

nem akarlak elkeskenyíteni, de annak idején az off120-as skodámban on kétféle ilyesmim is volt: az egyik gyári tungsram szerkentyű, a másikat jómagam rittyentettem össze.
a tungsramos a magas-tátrában hagyta el magát, a másik valahol itt magyarföldön. mindkétszer beraktam a régi eredetit, aminek összvissz annyi baja volt, hogy néha görbítgetni kellett benne a bimetálos micsodát.

ne érts félre, nem a kedved akarom elvenni, csak érdemes azért egy jó öreg mechanikust is cipelni magaddal biztos-ami-ziher alapon  Wink Cheesy
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #10371 Dátum: 2006 November 27, 19:36:16 »

na fiúk, lányok !

hosszas keresgélésem meghozta a gyömölcsét, egyik rádiótechnika évkönyvben ezt találtam:

http://img.tar.hu/mmakoska/img/27151658.jpg#3

http://img.tar.hu/mmakoska/img/27151706.jpg#3


szóval elektronyos feszszab prodzsekt indul Cheesy

ja bocs, mot nézem csak , nem kellett volna fotominőségben szkennelni, meg fejjel lefelé az egyiket. vigyázat, modom-gyikos  méret ! Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #10370 Dátum: 2006 November 27, 19:33:00 »

namárhogy az egész belső lemezt ki fexelted Huh
jól értem?
En is ugy tudom, hogy ha nagyon gaz allapotban van, akkor alulrol kiveszik, csiszolas, miegymas, aztan vissza.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #10369 Dátum: 2006 November 27, 19:21:03 »

estleg olyan ,hogy valami festék lemaratóval be fújom? utána nitró higító aztán ahogy kell a többi.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #10368 Dátum: 2006 November 27, 19:15:35 »

Üdvw!
tud valaki házilag kivitelezhető megoldást motor fölötti szellőzőrács csiszolására ,tisztítására, hogy a következő festékréteg ne peregjen le
köszi

grabow bogarán úgy van, hogy a külső rács van kivágva a picsába, majd fényezés után imbusz csavarokkal visszatéve



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #10367 Dátum: 2006 November 27, 19:05:36 »

  én ezt levágtam a picsába,nem kell
namárhogy az egész belső lemezt ki fexelted Huh
jól értem?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #10366 Dátum: 2006 November 27, 19:04:57 »

Üdvw!
tud valaki házilag kivitelezhető megoldást motor fölötti szellőzőrács csiszolására ,tisztítására, hogy a következő festékréteg ne peregjen le
köszi
a belső rácsot a ponthegesztéseknél lefúrni, kivenni, lecsiszolni. ilyen megoldásról hallottam....

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #10365 Dátum: 2006 November 27, 19:02:08 »

Üdvw!
tud valaki házilag kivitelezhető megoldást motor fölötti szellőzőrács csiszolására ,tisztítására, hogy a következő festékréteg ne peregjen le
köszi
  én ezt levágtam a picsába,nem kell

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #10364 Dátum: 2006 November 27, 19:00:29 »

Üdvw!
tud valaki házilag kivitelezhető megoldást motor fölötti szellőzőrács csiszolására ,tisztítására, hogy a következő festékréteg ne peregjen le
köszi

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #10363 Dátum: 2006 November 27, 18:29:28 »

Háááát sziasztok jóó régen  voltamitten  Roll Eyes Cry
Nu a kövi a szitu,, kérlek valki értesítsen ha van néki egy 72 es kasznihoz való eladó orr rész jó állapotú sürgős lenne szerdáig kéne!

magyarul pótkerékzseb?
az van. mondjuk 5 sörért.
de csak akkor, ha az alkatrészes topicban ismét megkérdezed. Smiley)
vagy privátban.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető FREKVENCIA
Hozzászólások: 46

« Hozzászólás #10362 Dátum: 2006 November 27, 17:48:55 »

Háááát sziasztok jóó régen  voltamitten  Roll Eyes Cry
Nu a kövi a szitu,, kérlek valki értesítsen ha van néki egy 72 es kasznihoz való eladó orr rész jó állapotú sürgős lenne szerdáig kéne!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18509


1969

« Hozzászólás #10361 Dátum: 2006 November 27, 14:31:25 »

vhogy a gyujtásra... elektronyos jelet kap.

berakod a porkét ?
nem. eladót találtam Smiley

Kössz
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #10360 Dátum: 2006 November 27, 14:08:39 »

fordulatszámmérő hogy működik? hova kell kötni? (honnan veszi a jelet) és kell neki valami jeladó, vagy a műszeren kívül csak vezetékek?
átalába
van +
van -
lám,pa van
jel a gyujtástrafó - pontja

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7192


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #10359 Dátum: 2006 November 27, 14:06:46 »

fordulatszámmérő hogy működik? hova kell kötni? (honnan veszi a jelet) és kell neki valami jeladó, vagy a műszeren kívül csak vezetékek?

vhogy a gyujtásra... elektronyos jelet kap.

berakod a porkét ?

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18509


1969

« Hozzászólás #10358 Dátum: 2006 November 27, 14:01:18 »

fordulatszámmérő hogy működik? hova kell kötni? (honnan veszi a jelet) és kell neki valami jeladó, vagy a műszeren kívül csak vezetékek?
Nem elérhető nagybub
Hozzászólások: 155


« Hozzászólás #10357 Dátum: 2006 November 27, 13:01:51 »

ezek mik? neked hol vannak kis karok?
Halihó
Nekem a kézifékkar két oldalán vannak ezek a kis karok.
Ugyanakkor a műszerfalon is megvannak a kis tekerentyűk... Smiley
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18509


1969

« Hozzászólás #10356 Dátum: 2006 November 27, 12:20:33 »

persze nem mindegyik szellőző ilyen kivitelű. van ahol csak az ablakra fúj, ott nincs ilyen állítási lehetőség. sztem Typ117-nek ilyenje van.
igen, nekem nincs az utasok felé jövő szellőző, az ablakra menő alatt. Csak kíváncsi voltam hogy mi ez az átkapcsolás. majd megnézem valakiében.

A vezető oldalon a műszerek fölött van egy kis vizszintes rácsos szellőző. A műszerfal tetején, az ablaknál is. Na itt fölül, az ablaknál van egy kis pöcök, amit jobbra balra lehet döntögetni, Ezzel lehet elvileg állítani, hogy az ablakra, vagy rád fújja a kintről beáramló levegőt. Ugyanez található az anyólülés oldalán is, a kesztyűtartó fölött.
köszi
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #10355 Dátum: 2006 November 27, 12:14:40 »

A vezető oldalon a műszerek fölött van egy kis vizszintes rácsos szellőző. A műszerfal tetején, az ablaknál is. Na itt fölül, az ablaknál van egy kis pöcök, amit jobbra balra lehet döntögetni, Ezzel lehet elvileg állítani, hogy az ablakra, vagy rád fújja a kintről beáramló levegőt. Ugyanez található az anyólülés oldalán is, a kesztyűtartó fölött.
persze nem mindegyik szellőző ilyen kivitelű. van ahol csak az ablakra fúj, ott nincs ilyen állítási lehetőség. sztem Typ117-nek ilyenje van.
Nem elérhető Eszter
Hozzászólások: 754


« Hozzászólás #10354 Dátum: 2006 November 27, 11:52:54 »

ezek mik? neked hol vannak kis karok?
A vezető oldalon a műszerek fölött van egy kis vizszintes rácsos szellőző. A műszerfal tetején, az ablaknál is. Na itt fölül, az ablaknál van egy kis pöcök, amit jobbra balra lehet döntögetni, Ezzel lehet elvileg állítani, hogy az ablakra, vagy rád fújja a kintről beáramló levegőt. Ugyanez található az anyólülés oldalán is, a kesztyűtartó fölött.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18509


1969

« Hozzászólás #10353 Dátum: 2006 November 27, 10:54:19 »

a jobb oldali kar nyitja/zárja a fűtést, a bal oldali karral lehet kinyitni a hátsó ülés alatt lévő fűtésnyílásokat.
a műszerfalon lévő két tekerentyűvel a kintről beáramló friss levegő útját tudod nyitni/zárni (óra járásával ellentétes irányban tekerve nyit). csapadékos időben célszerű kinyitni és a szélvédőre irányítani (kis karokat függőlegesbe állítani a szélvédőre irányuló rostélyoknál)
ezek mik? neked hol vannak kis karok?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27174


« Hozzászólás #10352 Dátum: 2006 November 27, 00:15:38 »

Én bogárba csak Bosch W8AP (Platina) gyertyát rakok.

és ez mibe kerül? nekem is kellene új gyertya

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #10351 Dátum: 2006 November 26, 22:42:53 »

Ja meg, tudom lámer kérdés, de milyen gyertyát szeret a Bogár?

Vettem bele nemrég 4 új Brisk N17-est, elvileg ez a 175-ös hőérték, ezt ajánlotta a Brisk katalógus Bogárhoz, de nem égnek barnára, hanem ilyen száraz, kormos feketék. Skodákba a Brisk nagyon jó volt, de ehhez nem az igazi úgyfest.
Előtte volt benne két régi Magneti marelli, azok előírás szerinti őzbarnák voltak.

Én bogárba csak Bosch W8AP (Platina) gyertyát rakok.



Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #10350 Dátum: 2006 November 26, 22:26:50 »

üdvw!
egy kérdés, a küszöb cseréjéhez lekell emelni a ksznit vagy javítható egyben is?
köszi

le! többi csak kókányolás
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #10349 Dátum: 2006 November 26, 21:17:06 »

Ti meddig szoktátok huzatni? 1,3 AB-s
És mit tippeltek mennyit fogenni?

Amíg húz! (3,5-4 ezer)
Sokat! Smiley
(8-12 -ig használattól függően /város-országút-Pityubácsi üzemmód/)
Wink

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #10348 Dátum: 2006 November 26, 21:16:32 »

üveghangig :-)))

10 fölött
5000-tol kezdodik az elet Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #10347 Dátum: 2006 November 26, 21:15:18 »

Ti meddig szoktátok huzatni? 1,3 AB-s
És mit tippeltek mennyit fogenni?

üveghangig :-)))

10 fölött



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #10346 Dátum: 2006 November 26, 21:15:13 »

üdvw!
egy kérdés, a küszöb cseréjéhez lekell emelni a ksznit vagy javítható egyben is?
köszi

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #10345 Dátum: 2006 November 26, 21:11:03 »

behulyult a netem:D
Koszi minden hozzászólást!

Ti meddig szoktátok huzatni? 1,3 AB-s
És mit tippeltek mennyit fogenni?

Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #10344 Dátum: 2006 November 26, 21:08:25 »

a jobb oldali kar nyitja/zárja a fűtést, a bal oldali karral lehet kinyitni a hátsó ülés alatt lévő fűtésnyílásokat.
a műszerfalon lévő két tekerentyűvel a kintről beáramló friss levegő útját tudod nyitni/zárni (óra járásával ellentétes irányban tekerve nyit). csapadékos időben célszerű kinyitni és a szélvédőre irányítani (kis karokat függőlegesbe állítani a szélvédőre irányuló rostélyoknál)
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #10343 Dátum: 2006 November 26, 20:54:43 »


Jah és a kocsi 2évet állt!
Az én bogaram több mint 5 évet állt,mikor feltámasztottuk.
Na,az is zörgött,kopogott,kattogott mindenhol,de kellö km után szinte önmagát gyogyitotta.
Csináltam rajta sokmindent,de ténylegesen ezt az "öngyogyitást" tudományosan nem tudom alátámasztani.
Menni kell vele,de a fékkel télleg nem szabad jáccani! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #10342 Dátum: 2006 November 26, 20:53:56 »

Pisti!

Kopogós oldalon a kereket megrángattad? Nem lötyög valamilyen irányban?

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #10341 Dátum: 2006 November 26, 20:51:43 »


5: A kézifék mellett van két fűtés kar kérdésem hogy melyik mit csinál (70-es évj), és a műszerfalon van 2 tekerentyű azok mire jók?

a jobb oldali kar nyitja/zárja a fűtést, a bal oldali karral lehet kinyitni a hátsó ülés alatt lévő fűtésnyílásokat.
a műszerfalon lévő két tekerentyűvel a kintről beáramló friss levegő útját tudod nyitni/zárni (óra járásával ellentétes irányban tekerve nyit). csapadékos időben célszerű kinyitni és a szélvédőre irányítani (kis karokat függőlegesbe állítani a szélvédőre irányuló rostélyoknál)

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #10340 Dátum: 2006 November 26, 20:48:39 »

vw1966:

Koszi! a szimmeringelést megcsinálom! fékezésnél nem a lengéscsillapito koppan hanem a kerék forgásának ütemében kopog! kispolszkinál akkor csinálta  mikor a kerékcsavar túl volt huzva és beleért a munkahengerbe! a fékbetéteim még tökéletesek majd bevasalom őket! akkor kezdődött a fékbaj mikor félig behúzott kézivel mentem vagy 10km-t!

mákos: van könyvem csak még nem volt időm végigolvasni! kezdődik a vizsgaidőszak!


Jah és a kocsi 2évet állt!
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #10339 Dátum: 2006 November 26, 20:29:04 »

hello all!

Uj bogaras vagyok! lenne par kerdesem!

1: Hogy kell jól beállítani a fékeket?
azt tudom hogy a porvédő hátulján és hogy hogy, de mennyi hézagnak kell lennie a pofa és a dob között?
azért akarom állítani mert menet közbe melegszik a dob és félek hogy felforr a fékolajam! a dobokat most akarom szabályoztatni mert lehet hogy azok sem a legjobbak!

2: Eltünik az olaj a kocsimból!
Sok állás után 2-5csepp olaj kicsepeg belőle és hidegen egy kis füstje is van viszont 50km alatt eltünt belőle kb 1l olaj!! ha cseppen belőle akkor is inkább a váltótól!

3: Mikor engedem fel a kuplungot indulásnál az egész kasztni beleremeg! kopott a tárcsa?

4: Erősebb fékezésnél a jobb első keréknél kopog valami!

5: A kézifék mellett van két fűtés kar kérdésem hogy melyik mit csinál (70-es évj), és a műszerfalon van 2 tekerentyű azok mire jók?

Ti mit ajánlottok fordulatszámügyileg meddig huzassak egy 1300ast?

első utadba elő könyvesboltban vedd meg a szervízkönyvet!

fékpofát úgy kell ráálítani,hogy éppencsak ne súrlódjon.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #10338 Dátum: 2006 November 26, 20:22:51 »

hello all!

Uj bogaras vagyok! lenne par kerdesem!

1: Hogy kell jól beállítani a fékeket?
azt tudom hogy a porvédő hátulján és hogy hogy, de mennyi hézagnak kell lennie a pofa és a dob között?
azért akarom állítani mert menet közbe melegszik a dob és félek hogy felforr a fékolajam! a dobokat most akarom szabályoztatni mert lehet hogy azok sem a legjobbak!

2: Eltünik az olaj a kocsimból!
Sok állás után 2-5csepp olaj kicsepeg belőle és hidegen egy kis füstje is van viszont 50km alatt eltünt belőle kb 1l olaj!! ha cseppen belőle akkor is inkább a váltótól!

3: Mikor engedem fel a kuplungot indulásnál az egész kasztni beleremeg! kopott a tárcsa?

4: Erősebb fékezésnél a jobb első keréknél kopog valami!

5: A kézifék mellett van két fűtés kar kérdésem hogy melyik mit csinál (70-es évj), és a műszerfalon van 2 tekerentyű azok mire jók?





Ti mit ajánlottok fordulatszámügyileg meddig huzassak egy 1300ast?

főtengelyszimmeringes és kiveri az olajat anyagköltsége kb 600-1000Ft attól függ milyen fajta szimmeringet kapsz, motort ki kell hozzá venni...ha kinn a motor meglátod kupplungot 99százalék hogy az okozza a rázást, vagy lehet még váltótartó bak

szerintem rossz a lengéscsillapítód és az koppan. dobok szabályoztatása után én tennék bele új betétet meg munkahengert is szvsz nem drága dolog és fékkel nem érdemes szórakozni
« Utoljára szerkesztve: 2006 November 26, 20:27:06 írta vw1966 »
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #10337 Dátum: 2006 November 26, 20:16:41 »

hello all!

Uj bogaras vagyok! lenne par kerdesem!

1: Hogy kell jól beállítani a fékeket?
azt tudom hogy a porvédő hátulján és hogy hogy, de mennyi hézagnak kell lennie a pofa és a dob között?
azért akarom állítani mert menet közbe melegszik a dob és félek hogy felforr a fékolajam! a dobokat most akarom szabályoztatni mert lehet hogy azok sem a legjobbak!

2: Eltünik az olaj a kocsimból!
Sok állás után 2-5csepp olaj kicsepeg belőle és hidegen egy kis füstje is van viszont 50km alatt eltünt belőle kb 1l olaj!! ha cseppen belőle akkor is inkább a váltótól!

3: Mikor engedem fel a kuplungot indulásnál az egész kasztni beleremeg! kopott a tárcsa?

4: Erősebb fékezésnél a jobb első keréknél kopog valami!

5: A kézifék mellett van két fűtés kar kérdésem hogy melyik mit csinál (70-es évj), és a műszerfalon van 2 tekerentyű azok mire jók?

Ti mit ajánlottok fordulatszámügyileg meddig huzassak egy 1300ast?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10336 Dátum: 2006 November 26, 20:10:29 »

Tati, vagy bárki aki szerelt már váltót:

Mennyire érzékeny a kapcsolóvilla pozíciójára a váltó? A haynes azt írja jelöljük be a pozícióját a tengelyen, valójában csak kicsit lehet elcsúsztatni a csavar meghatározza a pozícót.
Ha nem jelöltem be  akkor hova kell állítani? Középre? Nehéz nézegetni kiszedett tengelyekkel...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #10335 Dátum: 2006 November 26, 19:57:56 »

egy buta kérdés: padlólemez cseréhez leveszik a kasztnit, ugye ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Oldalak: 1 ... 1752 1753 1754 1755 1756 [1757] 1758 1759 1760 1761 1762 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.231 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.