www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 09:22:48

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1752 1753 1754 1755 1756 [1757] 1758 1759 1760 1761 1762 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13163748 alkalommal)
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #10355 Dátum: 2006 November 27, 12:14:40 »

A vezető oldalon a műszerek fölött van egy kis vizszintes rácsos szellőző. A műszerfal tetején, az ablaknál is. Na itt fölül, az ablaknál van egy kis pöcök, amit jobbra balra lehet döntögetni, Ezzel lehet elvileg állítani, hogy az ablakra, vagy rád fújja a kintről beáramló levegőt. Ugyanez található az anyólülés oldalán is, a kesztyűtartó fölött.
persze nem mindegyik szellőző ilyen kivitelű. van ahol csak az ablakra fúj, ott nincs ilyen állítási lehetőség. sztem Typ117-nek ilyenje van.
Nem elérhető Eszter
Hozzászólások: 754


« Hozzászólás #10354 Dátum: 2006 November 27, 11:52:54 »

ezek mik? neked hol vannak kis karok?
A vezető oldalon a műszerek fölött van egy kis vizszintes rácsos szellőző. A műszerfal tetején, az ablaknál is. Na itt fölül, az ablaknál van egy kis pöcök, amit jobbra balra lehet döntögetni, Ezzel lehet elvileg állítani, hogy az ablakra, vagy rád fújja a kintről beáramló levegőt. Ugyanez található az anyólülés oldalán is, a kesztyűtartó fölött.
Elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #10353 Dátum: 2006 November 27, 10:54:19 »

a jobb oldali kar nyitja/zárja a fűtést, a bal oldali karral lehet kinyitni a hátsó ülés alatt lévő fűtésnyílásokat.
a műszerfalon lévő két tekerentyűvel a kintről beáramló friss levegő útját tudod nyitni/zárni (óra járásával ellentétes irányban tekerve nyit). csapadékos időben célszerű kinyitni és a szélvédőre irányítani (kis karokat függőlegesbe állítani a szélvédőre irányuló rostélyoknál)
ezek mik? neked hol vannak kis karok?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #10352 Dátum: 2006 November 27, 00:15:38 »

Én bogárba csak Bosch W8AP (Platina) gyertyát rakok.

és ez mibe kerül? nekem is kellene új gyertya

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #10351 Dátum: 2006 November 26, 22:42:53 »

Ja meg, tudom lámer kérdés, de milyen gyertyát szeret a Bogár?

Vettem bele nemrég 4 új Brisk N17-est, elvileg ez a 175-ös hőérték, ezt ajánlotta a Brisk katalógus Bogárhoz, de nem égnek barnára, hanem ilyen száraz, kormos feketék. Skodákba a Brisk nagyon jó volt, de ehhez nem az igazi úgyfest.
Előtte volt benne két régi Magneti marelli, azok előírás szerinti őzbarnák voltak.

Én bogárba csak Bosch W8AP (Platina) gyertyát rakok.



Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #10350 Dátum: 2006 November 26, 22:26:50 »

üdvw!
egy kérdés, a küszöb cseréjéhez lekell emelni a ksznit vagy javítható egyben is?
köszi

le! többi csak kókányolás
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #10349 Dátum: 2006 November 26, 21:17:06 »

Ti meddig szoktátok huzatni? 1,3 AB-s
És mit tippeltek mennyit fogenni?

Amíg húz! (3,5-4 ezer)
Sokat! Smiley
(8-12 -ig használattól függően /város-országút-Pityubácsi üzemmód/)
Wink

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #10348 Dátum: 2006 November 26, 21:16:32 »

üveghangig :-)))

10 fölött
5000-tol kezdodik az elet Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #10347 Dátum: 2006 November 26, 21:15:18 »

Ti meddig szoktátok huzatni? 1,3 AB-s
És mit tippeltek mennyit fogenni?

üveghangig :-)))

10 fölött



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #10346 Dátum: 2006 November 26, 21:15:13 »

üdvw!
egy kérdés, a küszöb cseréjéhez lekell emelni a ksznit vagy javítható egyben is?
köszi

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #10345 Dátum: 2006 November 26, 21:11:03 »

behulyult a netem:D
Koszi minden hozzászólást!

Ti meddig szoktátok huzatni? 1,3 AB-s
És mit tippeltek mennyit fogenni?

Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #10344 Dátum: 2006 November 26, 21:08:25 »

a jobb oldali kar nyitja/zárja a fűtést, a bal oldali karral lehet kinyitni a hátsó ülés alatt lévő fűtésnyílásokat.
a műszerfalon lévő két tekerentyűvel a kintről beáramló friss levegő útját tudod nyitni/zárni (óra járásával ellentétes irányban tekerve nyit). csapadékos időben célszerű kinyitni és a szélvédőre irányítani (kis karokat függőlegesbe állítani a szélvédőre irányuló rostélyoknál)
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #10343 Dátum: 2006 November 26, 20:54:43 »


Jah és a kocsi 2évet állt!
Az én bogaram több mint 5 évet állt,mikor feltámasztottuk.
Na,az is zörgött,kopogott,kattogott mindenhol,de kellö km után szinte önmagát gyogyitotta.
Csináltam rajta sokmindent,de ténylegesen ezt az "öngyogyitást" tudományosan nem tudom alátámasztani.
Menni kell vele,de a fékkel télleg nem szabad jáccani! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #10342 Dátum: 2006 November 26, 20:53:56 »

Pisti!

Kopogós oldalon a kereket megrángattad? Nem lötyög valamilyen irányban?

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #10341 Dátum: 2006 November 26, 20:51:43 »


5: A kézifék mellett van két fűtés kar kérdésem hogy melyik mit csinál (70-es évj), és a műszerfalon van 2 tekerentyű azok mire jók?

a jobb oldali kar nyitja/zárja a fűtést, a bal oldali karral lehet kinyitni a hátsó ülés alatt lévő fűtésnyílásokat.
a műszerfalon lévő két tekerentyűvel a kintről beáramló friss levegő útját tudod nyitni/zárni (óra járásával ellentétes irányban tekerve nyit). csapadékos időben célszerű kinyitni és a szélvédőre irányítani (kis karokat függőlegesbe állítani a szélvédőre irányuló rostélyoknál)

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #10340 Dátum: 2006 November 26, 20:48:39 »

vw1966:

Koszi! a szimmeringelést megcsinálom! fékezésnél nem a lengéscsillapito koppan hanem a kerék forgásának ütemében kopog! kispolszkinál akkor csinálta  mikor a kerékcsavar túl volt huzva és beleért a munkahengerbe! a fékbetéteim még tökéletesek majd bevasalom őket! akkor kezdődött a fékbaj mikor félig behúzott kézivel mentem vagy 10km-t!

mákos: van könyvem csak még nem volt időm végigolvasni! kezdődik a vizsgaidőszak!


Jah és a kocsi 2évet állt!
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #10339 Dátum: 2006 November 26, 20:29:04 »

hello all!

Uj bogaras vagyok! lenne par kerdesem!

1: Hogy kell jól beállítani a fékeket?
azt tudom hogy a porvédő hátulján és hogy hogy, de mennyi hézagnak kell lennie a pofa és a dob között?
azért akarom állítani mert menet közbe melegszik a dob és félek hogy felforr a fékolajam! a dobokat most akarom szabályoztatni mert lehet hogy azok sem a legjobbak!

2: Eltünik az olaj a kocsimból!
Sok állás után 2-5csepp olaj kicsepeg belőle és hidegen egy kis füstje is van viszont 50km alatt eltünt belőle kb 1l olaj!! ha cseppen belőle akkor is inkább a váltótól!

3: Mikor engedem fel a kuplungot indulásnál az egész kasztni beleremeg! kopott a tárcsa?

4: Erősebb fékezésnél a jobb első keréknél kopog valami!

5: A kézifék mellett van két fűtés kar kérdésem hogy melyik mit csinál (70-es évj), és a műszerfalon van 2 tekerentyű azok mire jók?

Ti mit ajánlottok fordulatszámügyileg meddig huzassak egy 1300ast?

első utadba elő könyvesboltban vedd meg a szervízkönyvet!

fékpofát úgy kell ráálítani,hogy éppencsak ne súrlódjon.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #10338 Dátum: 2006 November 26, 20:22:51 »

hello all!

Uj bogaras vagyok! lenne par kerdesem!

1: Hogy kell jól beállítani a fékeket?
azt tudom hogy a porvédő hátulján és hogy hogy, de mennyi hézagnak kell lennie a pofa és a dob között?
azért akarom állítani mert menet közbe melegszik a dob és félek hogy felforr a fékolajam! a dobokat most akarom szabályoztatni mert lehet hogy azok sem a legjobbak!

2: Eltünik az olaj a kocsimból!
Sok állás után 2-5csepp olaj kicsepeg belőle és hidegen egy kis füstje is van viszont 50km alatt eltünt belőle kb 1l olaj!! ha cseppen belőle akkor is inkább a váltótól!

3: Mikor engedem fel a kuplungot indulásnál az egész kasztni beleremeg! kopott a tárcsa?

4: Erősebb fékezésnél a jobb első keréknél kopog valami!

5: A kézifék mellett van két fűtés kar kérdésem hogy melyik mit csinál (70-es évj), és a műszerfalon van 2 tekerentyű azok mire jók?





Ti mit ajánlottok fordulatszámügyileg meddig huzassak egy 1300ast?

főtengelyszimmeringes és kiveri az olajat anyagköltsége kb 600-1000Ft attól függ milyen fajta szimmeringet kapsz, motort ki kell hozzá venni...ha kinn a motor meglátod kupplungot 99százalék hogy az okozza a rázást, vagy lehet még váltótartó bak

szerintem rossz a lengéscsillapítód és az koppan. dobok szabályoztatása után én tennék bele új betétet meg munkahengert is szvsz nem drága dolog és fékkel nem érdemes szórakozni
« Utoljára szerkesztve: 2006 November 26, 20:27:06 írta vw1966 »
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #10337 Dátum: 2006 November 26, 20:16:41 »

hello all!

Uj bogaras vagyok! lenne par kerdesem!

1: Hogy kell jól beállítani a fékeket?
azt tudom hogy a porvédő hátulján és hogy hogy, de mennyi hézagnak kell lennie a pofa és a dob között?
azért akarom állítani mert menet közbe melegszik a dob és félek hogy felforr a fékolajam! a dobokat most akarom szabályoztatni mert lehet hogy azok sem a legjobbak!

2: Eltünik az olaj a kocsimból!
Sok állás után 2-5csepp olaj kicsepeg belőle és hidegen egy kis füstje is van viszont 50km alatt eltünt belőle kb 1l olaj!! ha cseppen belőle akkor is inkább a váltótól!

3: Mikor engedem fel a kuplungot indulásnál az egész kasztni beleremeg! kopott a tárcsa?

4: Erősebb fékezésnél a jobb első keréknél kopog valami!

5: A kézifék mellett van két fűtés kar kérdésem hogy melyik mit csinál (70-es évj), és a műszerfalon van 2 tekerentyű azok mire jók?

Ti mit ajánlottok fordulatszámügyileg meddig huzassak egy 1300ast?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10336 Dátum: 2006 November 26, 20:10:29 »

Tati, vagy bárki aki szerelt már váltót:

Mennyire érzékeny a kapcsolóvilla pozíciójára a váltó? A haynes azt írja jelöljük be a pozícióját a tengelyen, valójában csak kicsit lehet elcsúsztatni a csavar meghatározza a pozícót.
Ha nem jelöltem be  akkor hova kell állítani? Középre? Nehéz nézegetni kiszedett tengelyekkel...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #10335 Dátum: 2006 November 26, 19:57:56 »

egy buta kérdés: padlólemez cseréhez leveszik a kasztnit, ugye ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #10334 Dátum: 2006 November 26, 19:43:45 »

Ejj, gyerkőcök kibaszott ma velünk a Bogár....
Szal a lényeg, most kicsit felhúzott a Bogár, ennyit még egy autóval sem szívtunk, mint ma. Fizetem a tanulópénzt rendesen.


Ha ilyen szépen kiderült hogy a sufni A/C szervíz volt az oka, akkor nem offolak a rémtörténetekkel, milyen volt autózni apám Hundertkájával (laikusok kedvéért: Skoda S100).  Evil  Ott aztán volt szívás rendesen  Evil
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #10333 Dátum: 2006 November 26, 18:38:49 »

Ejj, gyerkőcök kibaszott ma velünk a Bogár....
Mászkáltunk a városban, semmi baj, egyszercsak elkezdett torpanni, leállni, mintha kifogyna a benya. De benya volt benne. Gondoltuk AC.  Ki is próbáltuk, nem nyomott szart se, pedig a csőből szívtunk utána benzint, szal volt benne bőven. csináltunk a mocitető felé egy ejtőtartályt gndoltuk jó lesz.... De préseltük, nyomtuk a benzint a karbiba, az istennek nem engedte be, csak nagy lassan, kb. 10 perc alatt egy 100m-nyire elegendő naftát. Toltuk, hol beindult egy kicsit, leküzdöttünk így kb. 1 km-t. Ezután jött egy domb, ahol lakunk. Félig feljött a parton, aztán megállt. Itt a parton érdekes mód az AC is megjavult....

Szal a lényeg, most kicsit felhúzott a Bogár, ennyit még egy autóval sem szívtunk, mint ma. Fizetem a tanulópénzt rendesen.
Szar az AC is, szar a karbiban az úszónak a szelepe is. Lesz meló.




Rájöttem ma a hibára.......
Az AC pumpa membránja elég viseltes, ezért valaki már megsziloplasztozta egy kicsit a szélét összeszereléskor....Na ezek a kioldódó sziló darabok szépen eldugították az úszó szelepét, meg a főfúvákat is, meg ugye az AC visszacsapó szelepét is, ezért, hol működik, hol nem.
A héten zsírúj AC, nem szarozok már ezzel.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #10332 Dátum: 2006 November 26, 17:42:31 »

Ez egy olyan 15/18-as K/B-s szűkítő, amit a víz és központifűtés szerelők használnak.  Smiley Ez vezeti meg a bowdent amikor beszalad a fék alaplapba.

ez meg mi ez? Huh
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #10331 Dátum: 2006 November 26, 16:36:20 »

nem is ott van!április bolondjaaa
Most szivacc,novemberben? Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #10330 Dátum: 2006 November 26, 16:35:43 »

Nem merek válaszolni,ebben a szigorú,új szabályok közt müködö forumban,me az má OFF lenne!! Cheesy

akkor gyerünk a BlackP vagy a BluesBand topikba!
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #10329 Dátum: 2006 November 26, 16:35:11 »

OFF
pont ezt hallgatom a LedZeppelin II-ről: Thank You
nincsenek véletlenek!!
ON
Nem merek válaszolni,ebben a szigorú,új szabályok közt müködö forumban,me az má OFF lenne!! Cheesy

Tóth Zoltán
RNIE
« Hozzászólás #10328 Dátum: 2006 November 26, 16:34:20 »

Tenkjúúú! Cheesy
nem is ott van!április bolondjaaa
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #10327 Dátum: 2006 November 26, 16:33:16 »

Tenkjúúú! Cheesy
OFF
pont ezt hallgatom a LedZeppelin II-ről: Thank You
nincsenek véletlenek!!
ON
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10326 Dátum: 2006 November 26, 16:32:58 »

ez meg mi ez? Huh

... vörösréz fitting ...

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #10325 Dátum: 2006 November 26, 16:31:19 »

rögtön a Közvágóhídnál a fémépítő kft
Tenkjúúú! Cheesy

Tóth Zoltán
RNIE
« Hozzászólás #10324 Dátum: 2006 November 26, 16:29:43 »

Az a Soeroksári uti kromozo az hovais esik ugy kb,pontosan? Huh
rögtön a Közvágóhídnál a fémépítő kft
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #10323 Dátum: 2006 November 26, 16:28:00 »

eléggé korrektenk tűnnek az árak.a Soroksári úton krómoznak/eloxálnak is,alkudozni lehet,nincs fix ár Cheesy
Az a Soeroksári uti kromozo az hovais esik ugy kb,pontosan? Huh

Tóth Zoltán
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #10322 Dátum: 2006 November 26, 16:22:50 »

Hosszú cumizások sorozatában ma volt egy sikerélményem: a 944 rögzítőfékét sikerült úgy átalakítanom, hogy a szabvány bogár kötél használható. Egy alkartrész újragyártása és egy vörösréz fitting - amit a Szepes retettentő utálattal nézett - felhasználásával.  Grin
RNIE
« Hozzászólás #10321 Dátum: 2006 November 26, 15:48:36 »

http://www.porfesto.hu
16.ker
annyira nem vagyok megelégedve a minőséggel: a felni belső része és pereme találkozásánál nem olyan szép, de asszem, ennek technológiai okai vannak, szóval lehet, hogy máshol sem csinálnák meg szebben.
eléggé korrektenk tűnnek az árak.a Soroksári úton krómoznak/eloxálnak is,alkudozni lehet,nincs fix ár Cheesy
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #10320 Dátum: 2006 November 26, 15:46:18 »

egyébként iszonyú szórás van szinterezés árakban. volt, ahol 3500-5500Ft/db-os árat mondtak. itt meg 1500Ft/db volt a homokolás és 2500/db a porfestés.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #10319 Dátum: 2006 November 26, 15:43:49 »

lehet tudni hogy hol?én amit tudok és jó/olcsó az a Soroksári út és egy Gyömrőn
http://www.porfesto.hu
16.ker
annyira nem vagyok megelégedve a minőséggel: a felni belső része és pereme találkozásánál nem olyan szép, de asszem, ennek technológiai okai vannak, szóval lehet, hogy máshol sem csinálnák meg szebben.

1963 VW1200 DeLuxe
RNIE
« Hozzászólás #10318 Dátum: 2006 November 26, 15:36:01 »

szinter. 16ezer volt a 4 felni porfestése homokszórással együtt.
lehet tudni hogy hol?én amit tudok és jó/olcsó az a Soroksári út és egy Gyömrőn
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #10317 Dátum: 2006 November 26, 15:30:23 »

Neked parkettázott garázsod van ???? Roll Eyes
hihi, jó mi? egyébként parketta hatású PVC.  Smiley
a rápermeteződött alvázvédőt elég szar volt felpucolni. ráment egy fél üveg nitrohigítóm és egy csomó rongy.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #10316 Dátum: 2006 November 26, 15:28:02 »

fELNI AZ SZINTER VAGY SPRAY?
szinter. 16ezer volt a 4 felni porfestése homokszórással együtt.

1963 VW1200 DeLuxe
Oldalak: 1 ... 1752 1753 1754 1755 1756 [1757] 1758 1759 1760 1761 1762 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.121 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.