www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 14:31:16

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1748 1749 1750 1751 1752 [1753] 1754 1755 1756 1757 1758 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13167451 alkalommal)
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #10515 Dátum: 2006 November 29, 20:03:13 »



ok. akkor mi a teendő ??? bontó ? flex ?

azért nem hiszem, hogy ennyire sz*r lenne a helyzet... csak egy korrekt szakember kéne, aki nem tovább kókányolná, hanem megcsinálná becsülettel

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10514 Dátum: 2006 November 29, 19:58:12 »

senki nem vállalja a duplakarbi állítást 

Azért, mert tisztában vannak vele, hogy csak akkor lehet beállítani, ha nem kopott, nem görbe, nem kókányolt. Szerinted mennyi ilyen van? Keresztrúd lóg, mint buzi seggében a lóf*sz, faudi fejek kopottak, pillangószelep tengely kopott, záróélnél beverődve... Így nem lehet beállítani. Ahhoz, hogy ne torpanjon beletesznek + 10-20-szal nagyobb főfúvókát, esetleg még a benzinszintbe is belenyúlnak...és kész. Eredmény: nem megy, cserébe vedel, mint a párttitkár.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #10513 Dátum: 2006 November 29, 19:55:14 »

Mert senki nem pucolja ki azt a kibaszott szívócsövet, basszájba. Meg érdemes megnézni az AC -t, mert ha fáradt, akkor nincsen meg a benzinszint alapjáraton, vagy pedig a visszacsapó szelep nem zár, és fékezéskor előrelendül a tartályban, innetől lásd. második pont.
Emiatt aztán ha túl dús, akkor bejön a háromhengerezés, ha szegény, akkor a fuldoklás.

erről a visszacsapó szelepről értekeznél kicsit bővebben?
mi a tököm az?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #10512 Dátum: 2006 November 29, 19:51:09 »

cöcöcö...

senki nem vállalja a duplakarbi állítást 
igen igen sok embernek ty4 komplekszusa nekm is ! Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #10511 Dátum: 2006 November 29, 19:49:14 »

Igen, ezt láttam hátulról, köpte a füstöt az arcomba, aztán kitettem az indexet és kikerültem. Az 1200-essel voltam...  Evil Evil Evil

cöcöcö...

senki nem vállalja a duplakarbi állítást 

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10510 Dátum: 2006 November 29, 19:46:32 »


Igen, ezt láttam hátulról, köpte a füstöt az arcomba, aztán kitettem az indexet és kikerültem. Az 1200-essel voltam...  Evil Evil Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #10509 Dátum: 2006 November 29, 19:45:39 »

Nyugodj meg, mert a múltkor Linznél ( A) én a tdi Golffal maradtam le egy westfalia (vagy legalábbis valami lakó) t2 mögött 180-nál! És nem volt extra felni és nem volt ültetés, tök gyárinak nézett ki. SIMÁN MENT 200-AT! A kipufogó sem látszott!

ezt láttad hátulról ...

http://diwad.hu/qzma/Boci2/nagyok/20.jpeg

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #10508 Dátum: 2006 November 29, 19:45:02 »

Nyugodj meg, mert a múltkor Linznél ( A) én a tdi Golffal maradtam le egy westfalia (vagy legalábbis valami lakó) t2 mögött 180-nál! És nem volt extra felni és nem volt ültetés, tök gyárinak nézett ki. SIMÁN MENT 200-AT! A kipufogó sem látszott!
itt is az volt fura h sima "dudu"kocsi forma volt Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10507 Dátum: 2006 November 29, 19:43:22 »

ja ma sk rendszámu bogi ment elöttem utána mentem  h lássan mien azt hitte toni akarom ugy megindult mint a diszno  140nél  lemaradtam onann még oylat gyorsult mint az állat!kicsit meglepödtem!ja 3an ültek benne!

Nyugodj meg, mert a múltkor Linznél ( A) én a tdi Golffal maradtam le egy westfalia (vagy legalábbis valami lakó) t2 mögött 180-nál! És nem volt extra felni és nem volt ültetés, tök gyárinak nézett ki. SIMÁN MENT 200-AT! A kipufogó sem látszott!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bera
Hozzászólások: 115


« Hozzászólás #10506 Dátum: 2006 November 29, 19:42:07 »

Sziasztok.
Friss Bogarasként kérdezem a hozzáértöket hogy 1302s-re hogy lehet átpakolni a 924 vagy 944 fékeit ? Huh A tengelycsonk mérete azonos vagy nem ?  megoldás stb...vagy csak az 1303-as kompatibilis vele ?
Elöre is köszönöm .
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #10505 Dátum: 2006 November 29, 19:40:43 »

jaja, a visszapillantóból azt hittem, hogy gyorsulni akarsz  Cool Wink
Grin álmok mi!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10504 Dátum: 2006 November 29, 19:37:52 »

teljesen korrekt!

Az nekem ebben a jó, hogy van ott egy emberem, amit egy barátomon keresztül ismerek. Ő komoly autótuningokat csinált a 80-as és 90-es években, tudja mit jelet a kompresszióviszony, a sporttengely, stb. Ha neki azt mondom, hogy 4 századra illessze a csapágyat, akkor nem kell mikrométerrel átvennem a munkát, mert nem lesz olyan hiba, mint a múltkor. Ha nem is ő kezeli a marógépet meg a köszörűt, felügyeli a munkát és figyel rá. Ez nekem fontos.

Lehet, hogy van, ahol olcsóbban megúsznám, de nem ez a + 5-10 e Ft fog földhöz vágni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #10503 Dátum: 2006 November 29, 19:37:48 »

ja ma sk rendszámu bogi ment elöttem utána mentem  h lássan mien azt hitte toni akarom ugy megindult mint a diszno  140nél  lemaradtam onann még oylat gyorsult mint az állat!kicsit meglepödtem!ja 3an ültek benne!

jaja, a visszapillantóból azt hittem, hogy gyorsulni akarsz  Cool Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #10502 Dátum: 2006 November 29, 19:35:51 »

ja ma sk rendszámu bogi ment elöttem utána mentem  h lássan mien azt hitte toni akarom ugy megindult mint a diszno  140nél  lemaradtam onann még oylat gyorsult mint az állat!kicsit meglepödtem!ja 3an ültek benne!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #10501 Dátum: 2006 November 29, 19:33:49 »

Maresz, bazeg, még nem tudom. A csávónak a plusz melóért, a méricskélésért 5 rugót adtam, plusz a többi. Summa olyan 40 lesz kb.
teljesen korrekt!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10500 Dátum: 2006 November 29, 19:32:35 »

mennyi lesz akomplett gépmunkád???

Maresz, bazeg, még nem tudom. A csávónak a plusz melóért, a méricskélésért 5 rugót adtam, plusz a többi. Summa olyan 40 lesz kb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10499 Dátum: 2006 November 29, 19:31:06 »

az van, mert én azt szeretem.   Wink
szép új csavarok.


A hatlapfejűnek van sok előnye, de (tudom beteg vagyok) én nem tudom elviselni, amikor csiv felirat van rajtuk. És sok bolt csak azt tart, mert olcsó.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #10498 Dátum: 2006 November 29, 19:27:20 »

A gyári csavarok bemetszett menetű lapos csavarhúzósok. Én a keresztfejeset szeretem, nekem olyanok vannak rajta, horganyzottak. A hatlapfejűt nem annyira szeretem, mert sok helyen kis dugókulcs kell hozzá, egy sima csillag vagy villás nem fér oda. Nincs is szükség rá, hogy annyira meghúzd.
mennyi lesz akomplett gépmunkád???

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Leon 1303
« Hozzászólás #10497 Dátum: 2006 November 29, 19:17:43 »

az van, mert én azt szeretem.   Wink
szép új csavarok.

Tudtam tudtam!
hihi
 Grin
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10496 Dátum: 2006 November 29, 19:15:42 »

az van, mert én azt szeretem.   Wink
szép új csavarok.

Jóvanna!
Lehet itt lakunk egy köpésre egymástól!

Amúgy meg mibe, hogy neked hatlapfejűek vannak a takarólemezekben  Grin
csak hogy on legyek  Tongue

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Leon 1303
« Hozzászólás #10495 Dátum: 2006 November 29, 19:13:56 »

talána nem itt kéne örülnötök egymásnak!

dánke

Jóvanna!
Lehet itt lakunk egy köpésre egymástól!

Amúgy meg mibe, hogy neked hatlapfejűek vannak a takarólemezekben  Grin
csak hogy on legyek  Tongue
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10494 Dátum: 2006 November 29, 19:09:11 »

talána nem itt kéne örülnötök egymásnak!

dánke

hihi
Nem mondod, hogy te is agráros vagy???

3. éves Agrárkémikus agrármérnök vagyok  Grin

Otthon van sajna!
Meg amúgy is BÖSZME nagy köd van!

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Leon 1303
« Hozzászólás #10493 Dátum: 2006 November 29, 19:07:05 »

Hanyad eves vagy es milyen szakon? Most nincs itt a kocsid?
Kocsikazhatnekom van:D
hihi
Nem mondod, hogy te is agráros vagy???

3. éves Agrárkémikus agrármérnök vagyok  Grin

Otthon van sajna!
Meg amúgy is BÖSZME nagy köd van!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10492 Dátum: 2006 November 29, 19:06:00 »


Hmmm. nem vagyok otthon bogár motorban!
Még azt meg tudnátok mondani hogy a motoron a takarólemezek csavarjai ok hogy 6 os csavarok de menyik a jobb a 6lap feju 10es kulcsnyillasu vagy a csillagcsavar? az enyémből elég sok hiányzik (csavar) ezért zörög

A gyári csavarok bemetszett menetű lapos csavarhúzósok. Én a keresztfejeset szeretem, nekem olyanok vannak rajta, horganyzottak. A hatlapfejűt nem annyira szeretem, mert sok helyen kis dugókulcs kell hozzá, egy sima csillag vagy villás nem fér oda. Nincs is szükség rá, hogy annyira meghúzd.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #10491 Dátum: 2006 November 29, 19:02:38 »

Féligmeddig.
Kisúji vagyok, de itt tanulok az agráron, és itt vagyok albérletben az 56-osok terén (a 4 emeletesek után van egy 10 emeletes, na ott)
Az idén ritkán hoztam fel, és már nem is fogom ilyen időben.

Hanyad eves vagy es milyen szakon? Most nincs itt a kocsid?
Kocsikazhatnekom van:D
Leon 1303
« Hozzászólás #10490 Dátum: 2006 November 29, 19:00:36 »


Hmmm. nem vagyok otthon bogár motorban!
Még azt meg tudnátok mondani hogy a motoron a takarólemezek csavarjai ok hogy 6 os csavarok de menyik a jobb a 6lap feju 10es kulcsnyillasu vagy a csillagcsavar? az enyémből elég sok hiányzik (csavar) ezért zörög

csillagcsavar
mert gyorsabb ki-be csavarni azon a helyen
Leon 1303
« Hozzászólás #10489 Dátum: 2006 November 29, 18:58:21 »

De én voltam!
Te is debreceni vagy?
eccer megnézném a verdád!
Féligmeddig.
Kisúji vagyok, de itt tanulok az agráron, és itt vagyok albérletben az 56-osok terén (a 4 emeletesek után van egy 10 emeletes, na ott)
Az idén ritkán hoztam fel, és már nem is fogom ilyen időben.
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #10488 Dátum: 2006 November 29, 18:55:29 »


Amikor megállsz csak az csepeg ki, ami a kuplungharangban összegyűlt. Amikor mész akkor pedig nyomja ki rendesen.

Ahhoz, hogy a főtengely szimmeringtől az olaj a kuplungtárcsára menjen nem tudom minek kell történni. Legrosszabb esetben, nagyon melegben valami olajpára mehet rá, legfeljebb.

A remegés aztért van mert rossz a kuplungod, vagy részben (tárcsa, nyomólap, lendkerék) vagy egészében, minden.


A bogármotorban csak egy főtengely szimmering van. Hátul az ékszíjtárcsánál nincs, itt egy labirint és egy olajvető tárcsa van.


Hmmm. nem vagyok otthon bogár motorban!
Még azt meg tudnátok mondani hogy a motoron a takarólemezek csavarjai ok hogy 6 os csavarok de menyik a jobb a 6lap feju 10es kulcsnyillasu vagy a csillagcsavar? az enyémből elég sok hiányzik (csavar) ezért zörög
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10487 Dátum: 2006 November 29, 18:47:58 »

Megint sziasztok!

Ma is kocikáztam, gondolkoztam és nézegettem:D
arr jutottam hogy ira valaki hogy valoszinu hogy a kuplung feloli szimmeringem kivan és ezért tunik az olajam. ebbe annyi a baj hogy ha megállok és figyelem a kocsi alatt az aszfaltot max 5csepp olaj van! ez nekem kevésnek tunik ahhoz kepest hogy 300km-en 1l olaj fogy. ettol fuggetlenul lehet. és ha tényleg szimmeringes akkor az ráfolyik a kuplungtárcsámra és kuplung felengedéskor azért rántgat!?
Ez lehet?

Jah és megszunt létezni a bal oldali futesem:D valoszinu hogy bowdenszakadás!

ennyi:D


Amikor megállsz csak az csepeg ki, ami a kuplungharangban összegyűlt. Amikor mész akkor pedig nyomja ki rendesen.

Ahhoz, hogy a főtengely szimmeringtől az olaj a kuplungtárcsára menjen nem tudom minek kell történni. Legrosszabb esetben, nagyon melegben valami olajpára mehet rá, legfeljebb.

A remegés aztért van mert rossz a kuplungod, vagy részben (tárcsa, nyomólap, lendkerék) vagy egészében, minden.


A bogármotorban csak egy főtengely szimmering van. Hátul az ékszíjtárcsánál nincs, itt egy labirint és egy olajvető tárcsa van.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10486 Dátum: 2006 November 29, 18:43:48 »

Akkor el lehet mondani, hogy azért a pénzért amit elkérnek egy ilyen gépmunkáért tulajdonképpen szétkókányolják a motort mivel minden motortipus gépmunkájának más és más hasonló buktatói lehetnek. Plusszpénzért pedig hajlandóak a rendes munkára is pedig a "hagyományos" árát is ők állapítják meg.
Ez olyan, mintha egy szobafestőnek más lenne a munkadíja akkor ha fehérre festi a falat és nem kékre vagy zöldre.

Hát gratulálok ezeknek a "szakembereknek" és hasonlóan lelkiismeretes agysebészt kívánok nekik. És azt is kívánom, hogy ne legyen rá szükségük a saját érdekükben...  Tongue

Azért öröm az ürömben, hogy megint egy kicsit okosabb lettem.  Smiley

Védelmükben mondom, hogy a bogármotor felújítása az egyik legszemetebb munka. Egy soros négyes rutinfeladat ehhez képest, még akkor is, ha nem hüvelyes a motor.
Egy normál felújítás, egy normál vonalbafúrás azért nem szétkókányolása a motornak, de ha tuningolsz, akkor minden kis hiba felnagyítódik és nem lesz meg a kívánt eredmény.

De az tény, hogy az alap az ez lenne, aztán még jönnének a finomságok, amikkel én sem fogllakozom, végülis nem lövök vele nyulat, így is fog menni a gép...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #10485 Dátum: 2006 November 29, 18:36:47 »

Látom debreceni vagy.
Tagnap láttam egy feketét az agrárral szemben, nem te voltál?

De én voltam!
Te is debreceni vagy?
eccer megnézném a verdád!
Leon 1303
« Hozzászólás #10484 Dátum: 2006 November 29, 18:35:03 »


Látom debreceni vagy.
Tagnap láttam egy feketét az agrárral szemben, nem te voltál?
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #10483 Dátum: 2006 November 29, 18:22:46 »

most látom hogy pár betűt kihagytam:D bocsesz
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #10482 Dátum: 2006 November 29, 18:13:57 »

Megint sziasztok!

Ma is kocikáztam, gondolkoztam és nézegettem:D
arr jutottam hogy ira valaki hogy valoszinu hogy a kuplung feloli szimmeringem kivan és ezért tunik az olajam. ebbe annyi a baj hogy ha megállok és figyelem a kocsi alatt az aszfaltot max 5csepp olaj van! ez nekem kevésnek tunik ahhoz kepest hogy 300km-en 1l olaj fogy. ettol fuggetlenul lehet. és ha tényleg szimmeringes akkor az ráfolyik a kuplungtárcsámra és kuplung felengedéskor azért rántgat!?
Ez lehet?

Jah és megszunt létezni a bal oldali futesem:D valoszinu hogy bowdenszakadás!

ennyi:D
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #10481 Dátum: 2006 November 29, 17:40:02 »

Az into nem tudom minek a rövidítése, de belső furat mikrométer. (Inside Tubular....)

A blokk használt, de elég jó állapotú AS21-es.
menniyt fogsz ot hagyni!??
én merling vagy mercinghet vittem  nemtom hogy hijják öket

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #10480 Dátum: 2006 November 29, 17:24:42 »

na fiúk, lányok !

hosszas keresgélésem meghozta a gyömölcsét, egyik rádiótechnika évkönyvben ezt találtam:

http://img.tar.hu/mmakoska/img/27151658.jpg#3

http://img.tar.hu/mmakoska/img/27151706.jpg#3


szóval elektronyos feszszab prodzsekt indul Cheesy

ja bocs, mot nézem csak , nem kellett volna fotominőségben szkennelni, meg fejjel lefelé az egyiket. vigyázat, modom-gyikos  méret ! Cheesy

Helló!

Pont ugyanezt a kapcsit mutogatta nekem a szomszéd, azt mondta, a 12V-os Zenereket kell kicserélni 6V-osra benne!

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #10479 Dátum: 2006 November 29, 16:47:26 »

Mesélek egy kicsit, most voltam megnézni a gépműhelyt ahol az 1915-ös blokkom készül...

Akkor el lehet mondani, hogy azért a pénzért amit elkérnek egy ilyen gépmunkáért tulajdonképpen szétkókányolják a motort mivel minden motortipus gépmunkájának más és más hasonló buktatói lehetnek. Plusszpénzért pedig hajlandóak a rendes munkára is pedig a "hagyományos" árát is ők állapítják meg.
Ez olyan, mintha egy szobafestőnek más lenne a munkadíja akkor ha fehérre festi a falat és nem kékre vagy zöldre.

Hát gratulálok ezeknek a "szakembereknek" és hasonlóan lelkiismeretes agysebészt kívánok nekik. És azt is kívánom, hogy ne legyen rá szükségük a saját érdekükben...  Tongue

Azért öröm az ürömben, hogy megint egy kicsit okosabb lettem.  Smiley

Petyó
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #10478 Dátum: 2006 November 29, 16:25:05 »

az into az, amit a rossz gyerekek kapnak a tanarnenitol, mondjuk foldrajzoran.  Grin

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10477 Dátum: 2006 November 29, 16:02:01 »

Két kérdés:

1. mi a fene az az "into"
2. ez most új blokk vagy valami használt.


Az into nem tudom minek a rövidítése, de belső furat mikrométer. (Inside Tubular....)

A blokk használt, de elég jó állapotú AS21-es.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #10476 Dátum: 2006 November 29, 16:01:23 »

Tati, mindannyiunkon sokat segítene ha használnál írásjeleket a mondataid tagolására. Akkor többen lehet, hogy másodikra-harmadikra már megértenénk, hogy mit akarsz mondani, így - jelek, vesszők stb. nélkül -  nekem néha egyáltalán nem sikerül.
   Tessék oszd  be én nem érek rá és nem is tudom mire valók ezek az izék   ,,,,,...--- - -?    ezt az utolsót ezt már láttam  Grin

Oldalak: 1 ... 1748 1749 1750 1751 1752 [1753] 1754 1755 1756 1757 1758 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.122 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.