www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 21:44:33

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1736 1737 1738 1739 1740 [1741] 1742 1743 1744 1745 1746 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13174268 alkalommal)
Süni
« Hozzászólás #10995 Dátum: 2006 December 15, 18:03:24 »

gondolkoztam!neked mert te ugy is iylen helyen dolgozol  tudsz e oylat hnyereg 2csavar tengelyánek távolsága persze hátsórol van szo????
Sajnos csak a dugóátmérő van megadva...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #10994 Dátum: 2006 December 15, 18:02:42 »

Golf ?
gondolkoztam!neked mert te ugy is iylen helyen dolgozol  tudsz e oylat hnyereg 2csavar tengelyánek távolsága persze hátsórol van szo????

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #10993 Dátum: 2006 December 15, 18:01:24 »

Golf ?
legyen inkább tök más.. mondjuk skorpió?
Süni
« Hozzászólás #10992 Dátum: 2006 December 15, 18:00:31 »

na ma szereztem hátsó tárcsa fék nyereg tartó csonkot!kérdés szerintetek miylen kocsié menne felrá amibe lehet kéziféket mokolni?
Golf ?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #10991 Dátum: 2006 December 15, 17:51:21 »

na ma szereztem hátsó tárcsa fék nyereg tartó csonkot!kérdés szerintetek miylen kocsié menne felrá amibe lehet kéziféket mokolni?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #10990 Dátum: 2006 December 15, 17:40:15 »

na ma kész lett a gépmunkám korekt lett!
megjön az olajpumpám és  rakom össze  a motorom!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #10989 Dátum: 2006 December 15, 17:35:02 »

Tati, te raktál már össze váltót úgy, hogy aztán jó lett?

Az az igazság, hogy én már nézegetem egy ideje a váltókat, de nem merem a hibátlan váltómat szétszedni, hogy beletegyek egy hosszabb negyediket, mert félek, hogy nem birom összerakni úgy, hogy hibátlan legyen. Főleg a kapcsolóvilláktól és a szinkronok szétesésétől tartok, noha elvileg csak a negyediket kellene kicserélni. Ki kellene ütni a két tengelyt, negyediket kicserélni szinkronaggyal és összerakni.

Van valaki aki ezt elvállaja? (Garanciával?)
baláz zoli is csinált ilyet!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #10988 Dátum: 2006 December 15, 17:25:12 »

  Ja viszont más autóba már raktam össze pár váltót és azok 1kivétellel (trabi) jók lettek. leg keményebb a rönó11váltó volt . Csillag Gabi ajánlott egy váltós szakit aki mondta hogy épített már több hosszúváltót is .

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #10987 Dátum: 2006 December 15, 17:21:02 »

Tati, te raktál már össze váltót úgy, hogy aztán jó lett?

Az az igazság, hogy én már nézegetem egy ideje a váltókat, de nem merem a hibátlan váltómat szétszedni, hogy beletegyek egy hosszabb negyediket, mert félek, hogy nem birom összerakni úgy, hogy hibátlan legyen. Főleg a kapcsolóvilláktól és a szinkronok szétesésétől tartok, noha elvileg csak a negyediket kellene kicserélni. Ki kellene ütni a két tengelyt, negyediket kicserélni szinkronaggyal és összerakni.

Van valaki aki ezt elvállaja? (Garanciával?)
   Gondoltam hogy valami utánállító baz lesz .Nem sok értelmét látom  ha a tárcsa kajla úgyis vissza lökdösi a dugót ,meg a bogáron sincs pedig a tárcsa egyformának tünik.                                  A  váltót még nem próbáltam és nem is tudom hogy berakjam-e most még  jól gyorsul körbetekeri a 140órát. Viszont nagyon nagy a szélzaj 110felett (egy jó kocsihoz képest). A fogaskerekek  szélessége sem egyforma de a rudazat meg a szinkronok egyszerűek

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10986 Dátum: 2006 December 15, 17:03:55 »

Tati, te raktál már össze váltót úgy, hogy aztán jó lett?

Az az igazság, hogy én már nézegetem egy ideje a váltókat, de nem merem a hibátlan váltómat szétszedni, hogy beletegyek egy hosszabb negyediket, mert félek, hogy nem birom összerakni úgy, hogy hibátlan legyen. Főleg a kapcsolóvilláktól és a szinkronok szétesésétől tartok, noha elvileg csak a negyediket kellene kicserélni. Ki kellene ütni a két tengelyt, negyediket kicserélni szinkronaggyal és összerakni.

Van valaki aki ezt elvállaja? (Garanciával?)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10985 Dátum: 2006 December 15, 16:59:23 »

Stunt ez itt mi a fasz a typ3 tárcsafék dugóban? A munkahengerből kiáll egy pőcs ami nem tekergethető . (mint az alfákban ahol azzal kell kéziféket állítani, meg ez első fék Huh)


Ez egy súrlódásos automata utánállító. Mivel az egész agy-kiképzés olyan, hogy erő hatására a tárcsa deformálódhat (csapágy a tárcsában van, a tárcsa az agy tulajdonképpen) és amikor megdeformálódik visszanyomhatja a betétet...ilyenkor fékezéskor mélyebbre menne a pedál, ami fékkésedelmet okozna. Ezért csinálták ezt a nem állítható, nem szervizelhető őrületet, hogy ez egy súrlódó elemmel és egy rugóval tartja a betét-tárcsa távolságot. Azon a stiften súrlódik (a "munkahengerből kiálló pöcs"), ami a közepére megy.
Elég érthetelen az egész elmondva, de ha látod, akkor rájössz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #10984 Dátum: 2006 December 15, 16:25:01 »

Stunt ez itt mi a fasz a typ3 tárcsafék dugóban? A munkahengerből kiáll egy pőcs ami nem tekergethető . (mint az alfákban ahol azzal kell kéziféket állítani, meg ez első fék Huh)

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #10983 Dátum: 2006 December 15, 12:31:51 »

Ennek a címét nem tudod véletlenül?
Mert ez esetben akkor alalpos a gyanúm hogy 10000-ft-ot nem ér 2db hella foncsor.

én 5éve foncsoroztattam itt győrben 1500Ft volt a két fényszóró + a két index mondjuk szétszedve vittem oda....hibátlan azóta is
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #10982 Dátum: 2006 December 15, 11:52:55 »

Lehetőleg vákumban alumíniumot gőzölnek a felületre. Pár másodperc az egész. Lényeg itt is a felület előkészítése.

Hogy mivel foncsoroznak azt nem tudom...
1303LS
« Hozzászólás #10981 Dátum: 2006 December 15, 11:43:16 »

Mondjuk én már egészen biztosan láttam vagy 5 féle "lemezt" a fémet és műanyagot is. A mai autókban persze műanyg van és nehezen hiszem, hogy az egy féle lenne. Hogy mivel foncsoroznak azt nem tudom...
Egyébként az Üllői úton 2-3 forint között van egy foncsorozás. Ami mellesleg sokkal többet ér, mint bármilyen 90/100-as izzó.
Ennek a címét nem tudod véletlenül?
Mert ez esetben akkor alalpos a gyanúm hogy 10000-ft-ot nem ér 2db hella foncsor.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #10980 Dátum: 2006 December 15, 11:31:26 »

Nekem a lámpaboltos mondta, sőt azt mondta hogy ne beszéljek butaságot mert van egy lemez amit egyféle fémgőzöléssel foncsoroznak.
...

Mondjuk én már egészen biztosan láttam vagy 5 féle "lemezt" a fémet és műanyagot is. A mai autókban persze műanyg van és nehezen hiszem, hogy az egy féle lenne. Hogy mivel foncsoroznak azt nem tudom...
Egyébként az Üllői úton 2-3 forint között van egy foncsorozás. Ami mellesleg sokkal többet ér, mint bármilyen 90/100-as izzó.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10979 Dátum: 2006 December 15, 11:06:57 »

Hallott már valaki a Sintermetal nevű brazil (?) cég siklócsapágyairól? Használt már valaki ilyet?

Nincs az osztott csapágyban acél csésze, de maga a csapágy valami elég érdekes anyagból van. Én még nem láttam ezt a márkát és bizalmatlan vagyok...

Na, szétfűrészeltem egy csapágycsészét, hogy megnézzem...

A Mahle és Kolbenschmidt csapágyak kettes, osztott csapágyán van egy acél hordozókosár, ami a teljes csapágycsésze vastagságból (5 mm)  4 mm vastag, ez merevíti a csapágycsészét, ez osztja el az erőt és mérsékli a csésze beverősését a blokkba. Ezen a csészén van a szokásos bronz csúszóréteg, ötvözve cink meg ólommal, mittudomén, ami ilyenkor szokásos a kopásmérséklés, kenőolajtárolás és fémek egymásba diffundálásának megelőzése érdekében, valamint a legkülső réteg, ami a korrózió ellen van.

Ez a Sintermetal nevű csapágy (meggyőző csomagolás, pontos megmunkálás, belegravírozott méretek) teljesen alumínium, még bronzréteg sincs benne, semmilyen hordozórétege nincs, egy sima alumínium csapágycsésze. Olyan, mint a 30 lovas blokkokban volt, véleményem szerint komolyabb motorba alkalmatlan.

Ezt csak infónak írtam le.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10978 Dátum: 2006 December 15, 11:00:55 »

    nincs horony  ahova a gumigyűrű menne, tehát nincs honnan kipiszkálni Shocked

Azért írtam, hogy elméletileg, mert én is láttam már gyári számos(!) hengerfejet, ahol nem volt ilyen horony, de semmilyen irományt, semmilyen hivatalos dolgot nem láttam azzal kapcsolatban, hogy van olyan hengerfej, amin nincs ilyen o gyűrű. Vagy esetleg azoknál a tengely bakban van horony az o gyűrűnek?  Huh
De még olyat sem láttam...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #10977 Dátum: 2006 December 15, 10:42:20 »

És mennyiben van boltban az új Hella lámpa? Smiley
Nézegetett valami katalógust, hogy darabja valami 40+ezer forint, de hát....
A két foncsor asszem azért majd beugrik egy tizesért de az üveg az nem kell mert van bosch egy jó pár darab itthon.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #10976 Dátum: 2006 December 15, 10:07:00 »

Elméletileg minden hengerfej himbatengely bak alatt kell lenni csavaronként egy-egy O gyűrűnek.

Van amelyik lenyomódik és bekeményedik...de ha egy hegyes csavarhúzóval megpiszkálod kijön a hornyából.
    nincs horony  ahova a gumigyűrű menne, tehát nincs honnan kipiszkálni Shocked

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10975 Dátum: 2006 December 15, 08:50:44 »

Az R4 fele  Smiley  Egyébként fényszóró foglalat tipus.



Közben rájöttem, a tányéros foglalat. Mint a "bilux" izzóé.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #10974 Dátum: 2006 December 15, 08:45:56 »

Az R4 fele  Smiley  Egyébként fényszóró foglalat tipus.

Mi az az R2?
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #10973 Dátum: 2006 December 15, 08:45:17 »

Mi az az R2?
-D2, azt tudom! Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10972 Dátum: 2006 December 15, 08:43:43 »

H4 : 10482,- /db
R2 : 21512,- /db
ezekől adok 20%-ot.

Mi az az R2?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10971 Dátum: 2006 December 15, 08:43:03 »

Hallott már valaki a Sintermetal nevű brazil (?) cég siklócsapágyairól? Használt már valaki ilyet?

Nincs az osztott csapágyban acél csésze, de maga a csapágy valami elég érdekes anyagból van. Én még nem láttam ezt a márkát és bizalmatlan vagyok...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
« Hozzászólás #10970 Dátum: 2006 December 15, 08:41:18 »

És mennyiben van boltban az új Hella lámpa? Smiley
H4 : 10482,- /db
R2 : 21512,- /db
ezekől adok 20%-ot.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10969 Dátum: 2006 December 15, 08:38:39 »

Halló 1.6-os hengerfejen a szelephimbatengely tartóbakja alatt nincs tömítőgyűrű mint az AB-s hengerfejen?

Elméletileg minden hengerfej himbatengely bak alatt kell lenni csavaronként egy-egy O gyűrűnek.

Van amelyik lenyomódik és bekeményedik...de ha egy hegyes csavarhúzóval megpiszkálod kijön a hornyából.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #10968 Dátum: 2006 December 15, 08:36:41 »

Nekem a lámpaboltos mondta, sőt azt mondta hogy ne beszéljek butaságot mert van egy lemez amit egyféle fémgőzöléssel foncsoroznak.
Nála is lehet egyébként foncsoroztatni.
Max a felgőzölés minőségével lehet gond, esetleg a hőelvezetéssel? Nem tudom.
Nagyon gondolkodom mert van nála elfekvőben egy pár gyári Hella üveg/búra vadi új és hihetetlenül tükrös, az enyéimhez képest ég és föld.
Csak az a baj hogy 10-ért akarja adni pár foncsort, 15-ért meg üveggel együtt. Kicsit sokallom így hogy nem igazán kell.
És mennyiben van boltban az új Hella lámpa? Smiley

Bácsi Győző
1303LS
« Hozzászólás #10967 Dátum: 2006 December 15, 07:57:11 »

Sajnos új (!) autóknál is probléma, hogy ha nem a gyári értékű izzót tesznek bele (nagyobbat), akkor károsodik a foncsor. Márkás fényszóróknál a fényszóró hátoldalán van egy matrica, a bele való adatokkal. Más probléma is jelentkezhet. Pl le kell relézni, mert a kapcsoló is beéghet !
Nekem a lámpaboltos mondta, sőt azt mondta hogy ne beszéljek butaságot mert van egy lemez amit egyféle fémgőzöléssel foncsoroznak.
Nála is lehet egyébként foncsoroztatni.
Max a felgőzölés minőségével lehet gond, esetleg a hőelvezetéssel? Nem tudom.
Nagyon gondolkodom mert van nála elfekvőben egy pár gyári Hella üveg/búra vadi új és hihetetlenül tükrös, az enyéimhez képest ég és föld.
Csak az a baj hogy 10-ért akarja adni pár foncsort, 15-ért meg üveggel együtt. Kicsit sokallom így hogy nem igazán kell.
1303LS
« Hozzászólás #10966 Dátum: 2006 December 15, 07:52:04 »

Ez halogén lenne?

Aha.
Süni
« Hozzászólás #10965 Dátum: 2006 December 15, 06:54:58 »

Köszönöm az elismerő szavaid.  Wink
Jó az izlésed, ez egy kiforrott forma, egy végső verzió.Innen már nincs hová updatelni.  Grin

Foncsor:
Na de miért?
Állítólag egy fajta féle anyagú foncsorozás létezik akkor meg miért égne le az egyik.

Sajnos új (!) autóknál is probléma, hogy ha nem a gyári értékű izzót tesznek bele (nagyobbat), akkor károsodik a foncsor. Márkás fényszóróknál a fényszóró hátoldalán van egy matrica, a bele való adatokkal. Más probléma is jelentkezhet. Pl le kell relézni, mert a kapcsoló is beéghet !
Süni
« Hozzászólás #10964 Dátum: 2006 December 15, 06:52:39 »

ne rinyájjá má'! :-))
Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #10963 Dátum: 2006 December 14, 23:35:13 »

Köszönöm az elismerő szavaid.  Wink
Jó az izlésed, ez egy kiforrott forma, egy végső verzió.Innen már nincs hová updatelni.  Grin

Foncsor:
Na de miért?
Állítólag egy fajta féle anyagú foncsorozás létezik akkor meg miért égne le az egyik.

anyagvastagság beli különbség?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #10962 Dátum: 2006 December 14, 22:21:15 »

Mai SZMB a fagyban.  Grin
60/55W
Sokkal jobban világít mint a 45/40W és a sárga búra sem tompít rajta sokat.
A következő projekt talán egy 100W körüli lesz.  Grin
Ez halogén lenne?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #10961 Dátum: 2006 December 14, 19:30:49 »

Köszönöm az elismerő szavaid.  Wink
Jó az izlésed, ez egy kiforrott forma, egy végső verzió.Innen már nincs hová updatelni.  Grin

elvakutakkal nem vitatkozunk...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #10960 Dátum: 2006 December 14, 18:18:27 »

DECÍPÓTÓ ! (Nekem az állólámpásokból csak a 1303 teccik...)  A 100W körülihez már vmi nagyon minőségi fényszóró kell, különben évente foncsorcsere.
Köszönöm az elismerő szavaid.  Wink
Jó az izlésed, ez egy kiforrott forma, egy végső verzió.Innen már nincs hová updatelni.  Grin

Foncsor:
Na de miért?
Állítólag egy fajta féle anyagú foncsorozás létezik akkor meg miért égne le az egyik.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #10959 Dátum: 2006 December 14, 17:27:33 »

a trabantban sem :-))
A szelep nem is... Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #10958 Dátum: 2006 December 14, 17:24:27 »

Ez a jó a golfiban, nem ver bele a szelep a dugóba, ha elmén a vezérlés!

a trabantban sem :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #10957 Dátum: 2006 December 14, 17:24:09 »

Embarrassed

ne rinyájjá má'! :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #10956 Dátum: 2006 December 14, 17:22:29 »

ma i tanulság!
mentem golfal és elkezdett egyenletlenül járni amotorja mondom megnézem azon kivül h kidobtam 2 uj gyertyakábelt mert elszakdat (utánygyártott rulez)
rá pillantottam vezérmü szijra és 2 fog leszakadt rola és árugrott 1 fogat vezérlés!yeahhh   2000.-utánygyártott szij rulez!!

aztán vetem sajna ugyan olyat vissza pakoltam szijfeszesség beállit és már haladok tovább! Smiley
Ez a jó a golfiban, nem ver bele a szelep a dugóba, ha elmén a vezérlés!

Bácsi Győző
Oldalak: 1 ... 1736 1737 1738 1739 1740 [1741] 1742 1743 1744 1745 1746 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.114 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.