www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 01:45:15

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1735 1736 1737 1738 1739 [1740] 1741 1742 1743 1744 1745 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13178474 alkalommal)
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #11035 Dátum: 2006 December 16, 15:24:17 »

jaja, közgyűlni már azzal megyek, bár futóműveshez még el kell vinni


akkor leszünk páran... bogarhatu.hu -s lobogót vigyem ? kilehetne feszíteni  Evil Grin

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #11034 Dátum: 2006 December 16, 15:16:52 »

lett tárcsaféked?
jaja, közgyűlni már azzal megyek, bár futóműveshez még el kell vinni

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11033 Dátum: 2006 December 16, 15:16:06 »

hálás köszönetem Pityubának és GSAttilának a segítségért, szerelés, beszerzés, fél1kor már a próbakört mentem a tárcsafékkel, 8kor kezdtük el. még egy futóműves hátravan, de jól áll a dolog!
lett tárcsaféked?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #11032 Dátum: 2006 December 16, 14:04:12 »

Köszönöm, már töltöm, nem vagyok egy nagy számítógépes............Meg időnként alaposan körülnézni is elfelejtek Cool.

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #11031 Dátum: 2006 December 16, 14:00:55 »

Nekem nem jön le semmi Sad Sad Nem található a megfelelő bővítmény

ehune:

" Szükséged lesz egy DjVu-pluginra!
Töltsd le nagyvidáman, mert az jó dolog. "

ringyózhoz : http://www.lizardtech.com/download/dl_download.php?detail=doc_djvu_plugin&platform=win

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #11030 Dátum: 2006 December 16, 13:57:53 »

Nekem nem jön le semmi Sad Sad Nem található a megfelelő bővítmény

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #11029 Dátum: 2006 December 16, 13:57:20 »

Na akkor tessék beírni, hogy mi volt a baja a szivattyújának. 

semmi !  Wink

nem az volt a ludas, hanme az elülső motor(az szabályozza az ac-t)  kicseréltem.(szerencsére volt belőle még 2ő Wink )

sarukat megígazítottam, ac-t bekötöttem és izzítottam.

csak azt nem tudom, hogy hogy lehetne hátra is elvezetni a meleget.  Undecided

az ajtón van levegőcső, de az sajna kintről kapja a luftot...

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
1303LS
« Hozzászólás #11028 Dátum: 2006 December 16, 13:54:17 »

Én is szmb-ztem egy kicsit a minuszokban  Undecided ,de most már ömlik a forró levegő a buszban! megcsináltam az állófűtést   
nagyon vagesz  Cool
Na akkor tessék beírni, hogy mi volt a baja a szivattyújának. 
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #11027 Dátum: 2006 December 16, 13:53:54 »

Tudja valaki holtölthető le  a T2-es szervízkönyve?  Kinéz egy generátorszerelés Sad

http://vwinfo.fw.hu/   Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #11026 Dátum: 2006 December 16, 13:52:11 »

Tudja valaki holtölthető le  a T2-es szervízkönyve?  Kinéz egy generátorszerelés Sad

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #11025 Dátum: 2006 December 16, 13:50:37 »

Én is szmb-ztem egy kicsit a minuszokban  Undecided ,de most már ömlik a forró levegő a buszban! megcsináltam az állófűtést   
nagyon vagesz  Cool
nekem már elvileg úton van, amiíg a gyárit meg nem csináltatom

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #11024 Dátum: 2006 December 16, 13:49:48 »

Én is szmb-ztem egy kicsit a minuszokban  Undecided ,de most már ömlik a forró levegő a buszban! megcsináltam az állófűtést   
nagyon vagesz  Cool

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #11023 Dátum: 2006 December 16, 13:08:31 »

hálás köszönetem Pityubának és GSAttilának a segítségért, szerelés, beszerzés, fél1kor már a próbakört mentem a tárcsafékkel, 8kor kezdtük el. még egy futóműves hátravan, de jól áll a dolog!

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #11022 Dátum: 2006 December 16, 12:21:35 »

14V körül kell mérned, asszem.
Azon nagyon nincs mit ellenőrizni... Megméred, hogy a kimeneteén van-e feszej, és ha igen, mennyi.


Help!
Nincs töltés a buszban. Ha rámérek a generátorra, milyen értéket kell kapnom a plusz és a test között?
A fesszabályzót hogy tudom leellenőrizni?
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #11021 Dátum: 2006 December 16, 11:46:17 »

Help!
Nincs töltés a buszban. Ha rámérek a generátorra, milyen értéket kell kapnom a plusz és a test között?
A fesszabályzót hogy tudom leellenőrizni?

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
1303LS
« Hozzászólás #11020 Dátum: 2006 December 16, 10:01:09 »

Hello!
Van egy AM-kódu bogár váltóm,tud valaki valamit erröl?Milyen bogiba való,vagy ilyesmi!


"AM
   
1300
   
4,375
   
Lim és Cabr. 70/08-tól "

Váciak szerint.
 http://www.mgvac.sulinet.hu/bogiklub/
Nem elérhető atesbus
Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #11019 Dátum: 2006 December 16, 09:33:27 »

Hello!
Van egy AM-kódu bogár váltóm,tud valaki valamit erröl?Milyen bogiba való,vagy ilyesmi!
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #11018 Dátum: 2006 December 16, 08:54:11 »

Engem is érdekel automatához értő ember.Nekem automata bogaram van....
még mindig szarakodik a váltód? aszitem már megcsináltattad, mégsem a membránnal volt baj?

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11017 Dátum: 2006 December 16, 08:24:43 »

Export bogikba szereltek "hagyományos" D fokozatos ótómatát is nemde?

Én még nem láttam olyat, de majd biztos valaki megmondja. Elméletileg lehetséges, volt váltójuk...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #11016 Dátum: 2006 December 16, 08:22:48 »

Ne lepődj meg ha azt mondja ez nem automata és még soha nem látott ilyet...

A bogár váltója az automata váltó és a hagyományos váltó sajátos keveréke. Van benne egy hagyományos kuplung, amit szívócső vákum működtet és olajnyomás vezérel, van benne egy hidraulikus nyomatékátalakító (konverter, hidrokuplung vagy "citrom") és három fokozatú hagyományos váltó. Amikor elindulsz, vagy emelkedőn mész kis fordulattal, akkor a hidrokuplung biztosít valamennyi szlipet (csúszik a kuplung), hogy adott fokozatban, adott sebességnél lehessen nagyobb fordulattal haladni. A váltás úgy tud megvalósulni, ha váltasz a hagyományos karral, ekkor a mechanikus kuplung a vákumhenger segítségével kiold és te teszed át a fokozatot. A véglehajtás 4.375-ös, tehát echte bogár, a fokozatok meg a 2.3.4. bogár fokozatok, kettesben indulsz és szlipet ad a hidrokuplung.


Az tudja javítani, aki ismeri a működési elvét és amúgy járatos váltószerelésben. Az automata része csak egy mechanikus működtető rendszer (olajnyomás, vákum) és a hidrokuplung, azonban a hagyományos automaták bolygóműve, szalagféke, stb, hírből sincs benne.

Ez amolyan hibrid, félautomata váltó, "stick shift".

Azért írtam le, mert már múltkor is kérdezte valaki és emberek keverik a szezont a fazonnal.

A typ3-as és a buszok váltója hagyományos 3 fokozatú automata.
Export bogikba szereltek "hagyományos" D fokozatos ótómatát is nemde?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11015 Dátum: 2006 December 16, 08:16:29 »

...és azt is elmondom, hogy szokott tönkremenni: a váltást érzékelő kapcsoló elromlik, vagy a vákumrendszer tömítetlen és a mechanikus kuplung nem old ki. Ekkor a paraszt erőlteti a kart, mert nem veszi be a fokozatot és nem csak a szinkronokat teszi tönkre, hanem még a rudazatot is! A váltókarban van ez a kapcsoló, a váltóban (váltóorrban) csak az üres jelző van, ami engedélyezi az indítást.

Az esetek 90%-ában nem a váltó a hibás, hanem a működtető rendszer. Vákum, elektromos érzékelés, stb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11014 Dátum: 2006 December 16, 08:11:35 »

Engem is érdekel automatához értő ember.Nekem automata bogaram van....

Ne lepődj meg ha azt mondja ez nem automata és még soha nem látott ilyet...

A bogár váltója az automata váltó és a hagyományos váltó sajátos keveréke. Van benne egy hagyományos kuplung, amit szívócső vákum működtet és olajnyomás vezérel, van benne egy hidraulikus nyomatékátalakító (konverter, hidrokuplung vagy "citrom") és három fokozatú hagyományos váltó. Amikor elindulsz, vagy emelkedőn mész kis fordulattal, akkor a hidrokuplung biztosít valamennyi szlipet (csúszik a kuplung), hogy adott fokozatban, adott sebességnél lehessen nagyobb fordulattal haladni. A váltás úgy tud megvalósulni, ha váltasz a hagyományos karral, ekkor a mechanikus kuplung a vákumhenger segítségével kiold és te teszed át a fokozatot. A véglehajtás 4.375-ös, tehát echte bogár, a fokozatok meg a 2.3.4. bogár fokozatok, kettesben indulsz és szlipet ad a hidrokuplung.


Az tudja javítani, aki ismeri a működési elvét és amúgy járatos váltószerelésben. Az automata része csak egy mechanikus működtető rendszer (olajnyomás, vákum) és a hidrokuplung, azonban a hagyományos automaták bolygóműve, szalagféke, stb, hírből sincs benne.

Ez amolyan hibrid, félautomata váltó, "stick shift".

Azért írtam le, mert már múltkor is kérdezte valaki és emberek keverik a szezont a fazonnal.

A typ3-as és a buszok váltója hagyományos 3 fokozatú automata.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #11013 Dátum: 2006 December 16, 07:23:51 »

Nem tucc alunni, bö?


na, lassan indulok a blackp családhoz tárcsaféket reszelni.
remélem a sört behűtötték, a zúzós zenéket bekészítették :-))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #11012 Dátum: 2006 December 16, 07:10:50 »

na, lassan indulok a blackp családhoz tárcsaféket reszelni.
remélem a sört behűtötték, a zúzós zenéket bekészítették :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető klkl
Hozzászólások: 54

« Hozzászólás #11011 Dátum: 2006 December 16, 00:44:59 »

Van itt Szigethalmon egy arc,Razdira Gusztávnak hivják,Ö nagy válto mágus,az automata váltokra specializálodott.
Ha gondolod megkérdezem,és összehozlak vele.

Engem is érdekel automatához értő ember.Nekem automata bogaram van....
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #11010 Dátum: 2006 December 15, 22:18:33 »

    Szerintem a vissza csapószelepesnél nem , de a fiatalabb vagy utángyártott vagy tárcsafékesnél  biztosan kifolyik.  De ha csak annyi időre még az újat beteszed akkor nincs baj.

köszi
csak csere lenne a projekt
tehát  gyorsnak kell lenni és ennyi
majd holnap
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11009 Dátum: 2006 December 15, 21:54:27 »

estét!
egy nagyon egyszerű kérdés
ha kicsavarom a féklámpa gombát a főfékhengerből vagy mit akkor kifog folyni az olaj a tartályból?

    Szerintem a vissza csapószelepesnél nem , de a fiatalabb vagy utángyártott vagy tárcsafékesnél  biztosan kifolyik.  De ha csak annyi időre még az újat beteszed akkor nincs baj.

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #11008 Dátum: 2006 December 15, 21:26:58 »

estét!
egy nagyon egyszerű kérdés
ha kicsavarom a féklámpa gombát a főfékhengerből vagy mit akkor kifog folyni az olaj a tartályból?

úgy tudom nem.
de biztos megerősít valaki
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #11007 Dátum: 2006 December 15, 21:19:21 »

estét!
egy nagyon egyszerű kérdés
ha kicsavarom a féklámpa gombát a főfékhengerből vagy mit akkor kifog folyni az olaj a tartályból?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11006 Dátum: 2006 December 15, 20:01:13 »

Micsoda szakszavak!  Tongue
Ezt csak, azért mert múltkor beszóltál a pozicionáló meghatározásom miatt!  Wink


Ezt tatitól idéztem! Ő mondta, hogy pöcs....  Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11005 Dátum: 2006 December 15, 19:30:29 »

Micsoda szakszavak!  Tongue
Ezt csak, azért mert múltkor beszóltál a pozicionáló meghatározásom miatt!  Wink

Grin

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11004 Dátum: 2006 December 15, 19:23:24 »

Micsoda szakszavak!  Tongue
Ezt csak, azért mert múltkor beszóltál a pozicionáló meghatározásom miatt!  Wink

(a "munkahengerből kiálló pöcs"), ami a közepére megy.
Elég érthetelen az egész elmondva, de ha látod, akkor rájössz.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #11003 Dátum: 2006 December 15, 19:13:35 »

Köszi!  Felhívom, megkérdezem.
Hétfön megy a szám!

Tóth Zoltán
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11002 Dátum: 2006 December 15, 18:54:20 »

Az automata a normál váltok után jött be,mert arra is volt igény.
Számot hétfön tudok adni,mert csak a mühelye van itt,és a hétvégét máshol tölti.
Megvolt a szám,de elhagytam valahogy! Grin

Köszi!  Felhívom, megkérdezem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #11001 Dátum: 2006 December 15, 18:48:06 »

Köszi, bár az automata váltó egy kicsit más tészta, de talán egy telefont megér. Van számod?
Az automata a normál váltok után jött be,mert arra is volt igény.
Számot hétfön tudok adni,mert csak a mühelye van itt,és a hétvégét máshol tölti.
Megvolt a szám,de elhagytam valahogy! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11000 Dátum: 2006 December 15, 18:28:25 »

Van itt Szigethalmon egy arc,Razdira Gusztávnak hivják,Ö nagy válto mágus,az automata váltokra specializálodott.
Ha gondolod megkérdezem,és összehozlak vele.

Köszi, bár az automata váltó egy kicsit más tészta, de talán egy telefont megér. Van számod?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10999 Dátum: 2006 December 15, 18:26:24 »

na ma kész lett a gépmunkám korekt lett!
megjön az olajpumpám és  rakom össze  a motorom!

Én olyat szoptam, mint még soha.
Ezzel még soha nem találkoztam, de talán érdemes odafigyelni, nem jó érzés ebbe belefutni.
A főtengelyem egyes túlméreten volt (0.25) a blokk meg + 1.00-ra lett vonalfúrva. Nem szoktam ellenőrizni a csapágystiftek hosszát és stiftfurat mélységét, mert még nem volt vele problémám. Zsírtalanítok betömítem a felületeket, összeillesztem a motort, meghúzom az összefogó csavarokat, akarom megforgatni, szorul, mint az állat. Meg sem mozdul.  Huh Huh Huh Huh Mi a f*sz lehet, mindent megmértem!
Szétszedtem és kettes osztott csapágy fészkében a pozícionáló stift túl hosszú ( a vonalfúrásnál a furat mélysége csökken) volt és a csapágy nem ült be a fészekbe, megszorult, mint az állat és eldeformálta a kettes csapágyat. Nyilván így már nem teszem be.
Persze 0.25/1.00-ás csapágy nincs az országban (Szakál Metál, Motorion, Hudák, Baditz, Csillag, Merki), és a KS nem is szállít már egy ideje, úgyhogy 0.25/1.50-re kell megint fúrni a blokkot...  Shocked Hétfőn viszem.
Ez a figyelmetlenség kicsit sokba került.

Még annyit, hogy külön köszönet Csillag Gábornak és Baditz Bug Box-nak a korrekt és segítőkész hozzáállásért, Csillagra is szoktak rosszat mondani, de én nem először üzletelek vele és velem mindig teljesen korrekt volt!
(Csak zárójelben: Vicces, hogy a Csillag meg a Baditz pont mennyire ellentéte egymásnak. Csillag a sokat beszélő haverkodós, Baditz meg a mufurc, szűkszavú. De mindketten full korrektek!)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #10998 Dátum: 2006 December 15, 18:17:17 »




Ha lenne egy ember, aki tutira meg tudja csinálni (tehát csinált már ilyet, van tapasztalata) azt hiszem rábíznám.
Van itt Szigethalmon egy arc,Razdira Gusztávnak hivják,Ö nagy válto mágus,az automata váltokra specializálodott.
Ha gondolod megkérdezem,és összehozlak vele.

Tóth Zoltán
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10997 Dátum: 2006 December 15, 18:13:26 »

   A fogaskerekek  szélessége sem egyforma de a rudazat meg a szinkronok egyszerűek

Én még nem szereltem össze autó váltót, a motoroké meg tényleg egyszerű. Én leginkább attól tartok, hogy nem tudom kipróbálni, és ha összerakom, beépítem és kidobálja valamelyik fokozatot akkor kezdhetem az egészet elölről. Látom, hogy egyszerű a rudazat, de hogy teszem ugyanoda a léptető villákat...meg már attól is tartok, hogy a kúpkerék tengelye úgy benne van a csapágyban, hogy nagyon kell ütni, hogy kijöjjön...aztán kijön és szétesik az összes szinkron....áááá...


Ha lenne egy ember, aki tutira meg tudja csinálni (tehát csinált már ilyet, van tapasztalata) azt hiszem rábíznám.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #10996 Dátum: 2006 December 15, 18:05:07 »

Sajnos csak a dugóátmérő van megadva...
grrrrrr

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 1735 1736 1737 1738 1739 [1740] 1741 1742 1743 1744 1745 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.119 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.