www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 27, 22:33:07

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921351 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1723 1724 1725 1726 1727 [1728] 1729 1730 1731 1732 1733 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14730366 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11531 Dátum: 2006 December 28, 17:38:37 »

Aztán láttam, hogy ez egyik fejben a gyertya nincs pontosan szintben az égéstér síkjával, ami nem jó akkor sem, ha jobban kiáll, akkor sem ha mélyen van. Ezt még szintbe hoztam.
Azt hiszem a hengerfejek készen vannak.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11530 Dátum: 2006 December 28, 17:36:39 »

Ma még mindig a kompresszióviszonyon dolgoztam, mert olyan 1:8-hoz akarom a komp. viszonyt beállítani, de ehhez olyan 2.4 mm-es dugattyúkiállás kellene, de a dugattyúkiállás akkor a legjobb, ha 1-1.5 között van. Ha nagyobb, akkor a hüvely teteje jobban melegszik, ráadásul arra kell törekedni, hogy az égés az égéstérben kezdődjön és a terjeszkedés a dugattyú felé történjen, ne a hengerfal irányába. A túl nagy "deck height" nem jó. Én megcéloztam az 1.5 mm-t, ez normálisnak mondható...de akkor az égéstér térfogatot növelnem kell olyan 58 ccm-re (most 55 ccm) tehát 3 ccm kell még.
Szépen fogtam a kézi marót és a gyertya oldaláról levettem, valamint a szelepek mellől is. A másik oldalról nem jó levenni, mert akkor az égéstér térfogata (látszólagos középpontja) eltolódik a gyertya felől a másik irányba. A szelepek mellől meg azért nem jó többet elvenni, mert ennek egy irányító hatása van, a keveréket az egétér közepe felé irányítja, ahol a gyertya gyújt, majd az égéskor kinyíló kipufogószelep is innen kapja (középről) az első nyomáshullámokat is. Szóval ilyen volt, ilyen lett.
Kezdeti térfogat 55 ccm, utána a pontos köbölés után 58.5 ccm.
« Utoljára szerkesztve: 2006 December 28, 17:41:29 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11529 Dátum: 2006 December 28, 17:28:43 »

Nekem inkább ez lesz benne, egy 015-ös SVDA. Szinte új és eredeti német. darabohra szedtem megtisztítottam és újrakentem mindnet, Kap új rotort, stb. és ez lesz benne. Ez már bizonyított.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #11528 Dátum: 2006 December 28, 17:24:47 »

Hagyjuk, nem érdekes.

mondjuk az elektronikus gyújtás nem idegen ezektől a mociktól, szerintem az injektoros USA változatok is elektronyosak, de a 2 lityis busz mocik többsége is az
a kockákba szerelt változatok pedig kivétel nélkül
ránézésre meg nem is látszik igazán az eltérés a hagyományoshoz képest

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11527 Dátum: 2006 December 28, 17:16:35 »

        amennyiből motort  faragsz ,porsche motort is rakhattál volna  de nem erről beszélek  és ha nem jól mutat egy generátor vagy egy elektronikus gyújtás akkor miért raksz bele ikerkarbit  az sem mutat jól  sőtt a 009 gyújtásra csavarozz fel egy álvákumdobot is hogy ne legyen feltünő     Shocked

Hagyjuk, nem érdekes.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #11526 Dátum: 2006 December 28, 16:41:02 »

akkor igen.

ezt is kilehet húzni, de visszamegy rögtön... a kályha addig megy ameddig a kapcsolót le nem kapcsolom... utána még pár percig nyomja a levegőt míg ki nem hül a kályha

a kiszellőztetés a kálya saját funkciója, a kapcsolóhoz semmi köze
a kapcsoló csak egy sima kapcsoló vagy időkapcsoló vagy termosztát (vagy ezek kombinációja), praktikusan semmi mást nem csinál csak mintha te ki-be kapcsolgatnád kézzel a főkapcsolót (mondjuk a megfelelő hőmérséklet elérésekor)

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #11525 Dátum: 2006 December 28, 14:21:32 »

Amit én eddig ilyet láttam gyári állapotút működés közben az olyan volt, hogy a gombot eltekerve és kihúzva egy ideig működött a kályha.
Szépen visszeketyeget, mint a régi félautomata mosógépek órája. Ha lejárt az idő, akkor kikapcsolt és max fél órára lehetett beállítani.
Lehet ez a dácsia kapcsoló megkerüli a gyárit és simán bekapcsolja a kályhát és kész.

akkor igen.

ezt is kilehet húzni, de visszamegy rögtön... a kályha addig megy ameddig a kapcsolót le nem kapcsolom... utána még pár percig nyomja a levegőt míg ki nem hül a kályha

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #11524 Dátum: 2006 December 28, 14:15:22 »

akkor mi a töknek építette be a dácsia kapcsolót az öreg? hisz a funkciója csak annyi, hogy áram alá helyezi a zöld(gyári) kapcsolót ?! (a zöldben is benne van egy ilyen kapcsoló +hőfok szabályozó, mint a táskarádiókban a bekapcs+hangerő)

Amit én eddig ilyet láttam gyári állapotút működés közben az olyan volt, hogy a gombot eltekerve és kihúzva egy ideig működött a kályha.
Szépen visszeketyeget, mint a régi félautomata mosógépek órája. Ha lejárt az idő, akkor kikapcsolt és max fél órára lehetett beállítani.
Lehet ez a dácsia kapcsoló megkerüli a gyárit és simán bekapcsolja a kályhát és kész.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11523 Dátum: 2006 December 28, 14:12:49 »

Mikor írtál ennyit utoljára?  Grin
Képek?

soha

meg lusta voltam fotozni majd ha szét szedem ujra Grin
« Utoljára szerkesztve: 2006 December 28, 14:14:28 írta Maresz »

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #11522 Dátum: 2006 December 28, 14:10:28 »

igen, a barna az kapcsolt +
a barna kábelre áramot adva lehet bekapcsolni a kályhát

akkor mi a töknek építette be a dácsia kapcsolót az öreg? hisz a funkciója csak annyi, hogy áram alá helyezi a zöld(gyári) kapcsolót ?! (a zöldben is benne van egy ilyen kapcsoló +hőfok szabályozó, mint a táskarádiókban a bekapcs+hangerő)

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #11521 Dátum: 2006 December 28, 14:06:57 »

Ha jól emlékszem, a barna kapcsolt + -t jelent. (Azért nem vagyok 100% benne).

igen, a barna az kapcsolt +
a barna kábelre áramot adva lehet bekapcsolni a kályhát

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #11520 Dátum: 2006 December 28, 14:03:42 »

sikerült !

kb 1m kábelt kiszedtem, újra kötöttem , működik !  Cheesy

pedig már csókák fészkelnek a dzsungelban   Wink

Kis spaggetti szósz és kész az ebéded....  Evil

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #11519 Dátum: 2006 December 28, 13:57:50 »

nem én kezdtem el a kokányolást...  Smiley
 
lassan kezdem tényleg kiismerni magam rajta, legjobb barátom a fázisceruza Cool
Én a dokánál vagyok megőrülve ezzel.A boginál meg ki szoktam tapizni merre megy a drót, meg abba amúgy is 70%-ban eredeti a vezetékelés.
Úgyhogy a dokát szerintem el fogom vinni elektromos ismerősömhöz, mert abban nagyon érdekes dolgok vannak, meg aztán töltés sincs.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #11518 Dátum: 2006 December 28, 13:54:06 »

Bazz. Azért ez nemsemmi! Persze ránézésre tudod melyik vezeték hova megy és mit csinál igaz? Evil

nem én kezdtem el a kokányolást...  Smiley
 
lassan kezdem tényleg kiismerni magam rajta, legjobb barátom a fázisceruza Cool

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #11517 Dátum: 2006 December 28, 13:51:59 »

sikerült !

kb 1m kábelt kiszedtem, újra kötöttem , működik !  Cheesy

pedig már csókák fészkelnek a dzsungelban   Wink
Bazz. Azért ez nemsemmi! Persze ránézésre tudod melyik vezeték hova megy és mit csinál igaz? Evil
Ilyen láttán szoktam idegrohamot kapni. Shocked

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #11516 Dátum: 2006 December 28, 13:50:21 »

sikerült !

kb 1m kábelt kiszedtem, újra kötöttem , működik !  Cheesy

pedig már csókák fészkelnek a dzsungelban   Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #11515 Dátum: 2006 December 28, 13:45:28 »

még mindig az állőfűtéssel küzdök...

a baloldali kapcsolóval állítom/tam  a hőfokot (zölden világított) a jobboldali (dácsia) kapcsolóval hoztam üzembe az egész rendszert... sajna csak múltidőben...

egy barna kábel lóg ki a dácsia kapcsolóból és nem találom a helyét (nem test és nem + )

gyárilag csak a zöld kapcsoló volt benne ? (van belőle még 2 db darabokban)


Elvileg gyárilag csak a zöld.A dacia kapcsolóval mit kapcsolsz?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #11514 Dátum: 2006 December 28, 13:16:44 »

még mindig az állőfűtéssel küzdök...
a baloldali kapcsolóval állítom/tam  a hőfokot (zölden világított) a jobboldali (dácsia) kapcsolóval hoztam üzembe az egész rendszert... sajna csak múltidőben...
egy barna kábel lóg ki a dácsia kapcsolóból és nem találom a helyét (nem test és nem + )
gyárilag csak a zöld kapcsoló volt benne ? (van belőle még 2 db darabokban)

Ha jól emlékszem, a barna kapcsolt + -t jelent. (Azért nem vagyok 100% benne).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #11513 Dátum: 2006 December 28, 13:06:35 »

Shocked


http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #11512 Dátum: 2006 December 28, 13:05:55 »

még mindig az állőfűtéssel küzdök...

a baloldali kapcsolóval állítom/tam  a hőfokot (zölden világított) a jobboldali (dácsia) kapcsolóval hoztam üzembe az egész rendszert... sajna csak múltidőben...

egy barna kábel lóg ki a dácsia kapcsolóból és nem találom a helyét (nem test és nem + )

gyárilag csak a zöld kapcsoló volt benne ? (van belőle még 2 db darabokban)


http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11511 Dátum: 2006 December 28, 12:04:19 »

Mikor írtál ennyit utoljára?  Grin
Képek?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11510 Dátum: 2006 December 28, 11:55:52 »

na ma meg tegnap kicsit szöszmögtem!
elmostam mindent fötengelyt átfujtam minden olajjáratát,felraktam normálisan a hajtó rudakat afötengelyre elpontoztam és menetrögzitöztem!össze raktam a blokkot  de ugy h vezérmütengely is bent volt,hátra toltam  a fötengelyt majd 70nm re lehuztam(by stunt)  mind 6 nagy blokk csavart  és nagyon könynen szorulás mentesen forog minden!viszont itt most megáltam picit mivel nem jött meg még a specko nagy nyomásu pumpám és bele akarom probálni h nem e akad a vezérmütengely csavarjaival!majd utána folytatom ujra elmosok mindent ,blokkot lefujom stb van még mit tenni de ráérek de legalább ennyit haladtam ezzel!------------->bár jöhetne a pumpa már Grin
na megyek még szöszmötölök Grin Smiley

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #11509 Dátum: 2006 December 28, 11:55:35 »

        amennyiből motort  faragsz ,porsche motort is rakhattál volna  de nem erről beszélek  és ha nem jól mutat egy generátor vagy egy elektronikus gyújtás akkor miért raksz bele ikerkarbit  az sem mutat jól  sőtt a 009 gyújtásra csavarozz fel egy álvákumdobot is hogy ne legyen feltünő     Shocked
De nem mindenki akar porke motort, vagy elektromos gyujtást , meg halogénizzót! Attól, hogy ikerkarbi van benne, még lehet autentikus a gép, mert az régen is volt! 

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11508 Dátum: 2006 December 28, 10:49:04 »

De a nagyobb szikraenergia igenis jó, sőt, jó a tdi motor, meg a szélerőművek is jók, meg minden megújuló energiaforrás.

Én kb. két hónapot gondolkodtam azon, hogy tegyek-e be az autóba elektromos benzinpumpát, mert nem azért mert nem jó és nem tud állandó benzinnyomást csinálni, hanem mert nem gyári és nem illik bele az összképbe.
Egy évig gondolkodtam, hogy typ4-es motor vagy typ1-es legyen benne.

Te meg mindig jössz a korszakalkotó ötletekkel, hogy tegyetek bele egy Porsche motort. Miért az nem erősebb? Tegyetek bele xenon szett-et, miért az nem világít jobban?

Szóval érted amit ki akarok nyögni: bizonyos alkalmazásokban nem biztos, hogy a korszerűbb berendezés minden szempontból jobb.
        amennyiből motort  faragsz ,porsche motort is rakhattál volna  de nem erről beszélek  és ha nem jól mutat egy generátor vagy egy elektronikus gyújtás akkor miért raksz bele ikerkarbit  az sem mutat jól  sőtt a 009 gyújtásra csavarozz fel egy álvákumdobot is hogy ne legyen feltünő     Shocked

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11507 Dátum: 2006 December 28, 10:39:02 »

Sziasztok!

Szevasz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11506 Dátum: 2006 December 28, 10:38:33 »

Vagy most arról van szó hogy a nagyobb szikraenergia nem jó?

De a nagyobb szikraenergia igenis jó, sőt, jó a tdi motor, meg a szélerőművek is jók, meg minden megújuló energiaforrás.

Én kb. két hónapot gondolkodtam azon, hogy tegyek-e be az autóba elektromos benzinpumpát, mert nem azért mert nem jó és nem tud állandó benzinnyomást csinálni, hanem mert nem gyári és nem illik bele az összképbe.
Egy évig gondolkodtam, hogy typ4-es motor vagy typ1-es legyen benne.

Te meg mindig jössz a korszakalkotó ötletekkel, hogy tegyetek bele egy Porsche motort. Miért az nem erősebb? Tegyetek bele xenon szett-et, miért az nem világít jobban?

Szóval érted amit ki akarok nyögni: bizonyos alkalmazásokban nem biztos, hogy a korszerűbb berendezés minden szempontból jobb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Gabi
« Hozzászólás #11505 Dátum: 2006 December 28, 10:25:46 »

Sziasztok!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11504 Dátum: 2006 December 28, 10:20:19 »

Tati, a szikra intenzitás nem függ attól, hogy megszakító szaggatja az áramot (csökkenti nullára a feszültséget) vagy egy hall vagy opto kapu egy segédáramkörrel.          

Egyébként tudtad, hogy lehet manapság olyan autókat kapni amik generátorosok, nincs is osztófejük, teljesen elektronikus a gyújtásuk, minden modern rajtuk? Te miért nem olyat veszel vagy építesz?  Wink             
Idézet
                                           nem tudtam  hol lehet kapni?                     A nagyobb szikraenergia a trafón múlik.    Viszon az elektronikus gyújtásnak a trafóját ha megszakítóval próbálod az hamar összehegesztődik. Vagy most arról van szó hogy a nagyobb szikraenergia nem jó?

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11503 Dátum: 2006 December 28, 08:33:55 »

Mert mi volt vele a baj?
En pedig beszereztem egy ilyet, es ki si fogom probalni. (no meg arra sem emlekszem, hogy van-e vakuumcsatlakozo a weberjeimen  Huh )
Ha nem valna be, es vakuumcsatlakozo sem lenne, akkor kell majd kitalalni valami okosat.

Valójában kb. 2000-es fordulatig egyértelműen rosszabbul megy az autó vele, mint a sima vákumos (gyári) osztófejjel. Nekem a DCNF karbikon van vákum kivezetés, én azt is be tudom kötni. Elég szembeszökő a különbség, olyan, mintha túl sokat kapna alul és olyan bután viselkedik a 009-essel.

Tati, a szikra intenzitás nem függ attól, hogy megszakító szaggatja az áramot (csökkenti nullára a feszültséget) vagy egy hall vagy opto kapu egy segédáramkörrel. 

Egyébként tudtad, hogy lehet manapság olyan autókat kapni amik generátorosok, nincs is osztófejük, teljesen elektronikus a gyújtásuk, minden modern rajtuk? Te miért nem olyat veszel vagy építesz?  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #11502 Dátum: 2006 December 28, 08:28:15 »

     a009 esen aszem nincs is vákumdob Huh   én az elektronikus gyújtásra szavazok. ott van szikraenergia ami fontos a tökéletes égéshez.
Azt tudom, hogy a 009-esen nincs vakumdob, tisztan ropsulyos. Azt irtam, hogy a dupla karbikon nem tudom van-e vakum kivezetes. Mert ha nincs, akkor nehez lenne a hagyomanyost (vakumost) rakotni.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #11501 Dátum: 2006 December 28, 07:30:11 »

kisricnis=1golf Wink

igaz, elQrtam :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11500 Dátum: 2006 December 27, 22:57:33 »

Mert mi volt vele a baj?
En pedig beszereztem egy ilyet, es ki si fogom probalni. (no meg arra sem emlekszem, hogy van-e vakuumcsatlakozo a weberjeimen  Huh )
Ha nem valna be, es vakuumcsatlakozo sem lenne, akkor kell majd kitalalni valami okosat.
     a009 esen aszem nincs is vákumdob Huh   én az elektronikus gyújtásra szavazok. ott van szikraenergia ami fontos a tökéletes égéshez.

Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #11499 Dátum: 2006 December 27, 22:51:06 »

Most pl. a 009-es osztófejet tesztelem és bizony már útban van a kuka felé....

Mert mi volt vele a baj?
En pedig beszereztem egy ilyet, es ki si fogom probalni. (no meg arra sem emlekszem, hogy van-e vakuumcsatlakozo a weberjeimen  Huh )
Ha nem valna be, es vakuumcsatlakozo sem lenne, akkor kell majd kitalalni valami okosat.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Tyrsec
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #11498 Dátum: 2006 December 27, 20:35:19 »

hoppsz, akkor az nekem nem lesz jo ...
nekem az van ráírva a kormányra hogy
RAID 4 KBA 70025
és az ösztóköre 6x75mm
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #11497 Dátum: 2006 December 27, 20:33:57 »

Nah megnéztem, és kis segítséggel kiderítettük, hogy az enyém nagyricnis.
pedig 74-es... bár január 28. -án jött ki
és asszem valamikor májusban vagy mikor volt a váltás.

Hudák most szabin van,majdfelhívom 4.-e után.
Jólenne ha ilyen eccerű lenne...
akkor annak is kell lenni. nagyricnisnek
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #11496 Dátum: 2006 December 27, 20:32:42 »

azota mar vettem egy olyan agyat amire ramegy az 55 es a 60 is (momo / raid)...

nekem az van ráírva a kormányra hogy
RAID 4 KBA 70025
és az ösztóköre 6x75mm
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11495 Dátum: 2006 December 27, 20:31:29 »

gófos boltban is megnézheted akkor, nem csak a hudáknál.
a nagyricnis = golf1
kisricnis=1golf Wink

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Tyrsec
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #11494 Dátum: 2006 December 27, 20:28:35 »

azota mar vettem egy olyan agyat amire ramegy az 55 es a 60 is (momo / raid)...

mekkora kell? 75mm?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #11493 Dátum: 2006 December 27, 20:02:21 »

pont az volt a baja szamomra, hogy tul nagy a lyukatmeroje, nem lehet hogy az 100-as?
mekkora kell? 75mm?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #11492 Dátum: 2006 December 27, 20:01:42 »

Nah megnéztem, és kis segítséggel kiderítettük, hogy az enyém nagyricnis.
pedig 74-es... bár január 28. -án jött ki
és asszem valamikor májusban vagy mikor volt a váltás.

Hudák most szabin van,majdfelhívom 4.-e után.
Jólenne ha ilyen eccerű lenne...

gófos boltban is megnézheted akkor, nem csak a hudáknál.
a nagyricnis = golf1



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 1723 1724 1725 1726 1727 [1728] 1729 1730 1731 1732 1733 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.113 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.