www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 14:27:58

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1722 1723 1724 1725 1726 [1727] 1728 1729 1730 1731 1732 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13191155 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11555 Dátum: 2006 December 29, 09:18:58 »

stunt te jobban othon vagy ebbe

-golfrol van szo hány tulméret létezik csapágyakban?
gyürükben?
1,3benzin

Úgy tudom ott is három lépcső van, + 0.25 +0.50 +0.75, természetesen külső túlméret meg vonalfúrás, stb nincs, az nem verődik be...
A henger túlméretek is így vannak. Legalábbis az 1.6D-nél így van, gondolom a benzinesnél is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11554 Dátum: 2006 December 28, 22:16:43 »

gondoltam, hogy ez menni fog
kötsög
lépek szundiba Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Holló
« Hozzászólás #11553 Dátum: 2006 December 28, 22:14:07 »

buzi Kiss
gondoltam, hogy ez menni fog
kötsög
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11552 Dátum: 2006 December 28, 22:00:35 »

kijavítottam, mert ez már nekem is sok volt
bocsesz
 Kiss
buzi Kiss

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Holló
« Hozzászólás #11551 Dátum: 2006 December 28, 22:00:09 »

és 1 vessző még mindig kimaradt
Holló
« Hozzászólás #11550 Dátum: 2006 December 28, 21:59:36 »

Huh
kijavítottam, mert ez már nekem is sok volt
bocsesz
 Kiss
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11549 Dátum: 2006 December 28, 21:58:55 »

stunt te jobban otthon vagy ebben

-golfról van szó hány túlméret létezik csapágyakban?
gyürűkben?
1,3benzin

Huh

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Holló
« Hozzászólás #11548 Dátum: 2006 December 28, 21:54:36 »


stunt te jobban otthon vagy ebben

-golfról van szó hány túlméret létezik csapágyakban?
gyürűkben?
1,3benzin
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11547 Dátum: 2006 December 28, 21:53:38 »

stunt te jobban othon vagy ebbe

-golfrol van szo hány tulméret létezik csapágyakban?
gyürükben?
1,3benzin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
matchbox
« Hozzászólás #11546 Dátum: 2006 December 28, 21:45:33 »

Nekem inkább ez lesz benne, egy 015-ös SVDA. Szinte új és eredeti német. darabohra szedtem megtisztítottam és újrakentem mindnet, Kap új rotort, stb. és ez lesz benne. Ez már bizonyított.
Ez a kep olyan szep, hogy ki lehetne akasztani a falra.
Engem is az vezerelt a bogaram helyreallitasanal, hogy cel az eredeti - vagy ahhoz legkozelebbi - megoldas. SVDA-eloszto (szepen karbantartva), mechanikus benzimpumpa (igaz, felujitva), dinamo (szenkefe-cserelve), stb. (hogy a potkerek-levegonyomassal mukodo ablakmosot ne is emlitsem)
Nekem ez adja az auto szepseget - ugy dorombol es ciripel, mint a 36 evvel ezelotti tulajdonosanak, aki kigordult vele a szalonbol (kar, hogy ilyen kepeket nem lattam meg...)
Ha kinyitom a VWDepo-t es latok benne gyonyoru szep, kromtol csillogo, izom-bogarakat: nos azok is nagyon szepek es jo latni, hogy valaki azert a penzert nem a mostani muanyag/uveg-csodakat veszi meg...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11545 Dátum: 2006 December 28, 21:04:41 »

ezeket mivel csiszized le?
csiszolópapír?
vagy van otthon valami géped, pl homlokmaró?

Vannak különböző kis marófejek (praktikerből) meg csiszolókövek. Mind gagyi, egyszer használatos olcsó. Bár van Dremel marófejem is, de az nagy ehhez...
Levegős hajtóba teszem, azzal nyomatom.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #11544 Dátum: 2006 December 28, 20:47:02 »

üdv!
oly kérdésem lenne, hogy az ablaktörlő szopat, mert mikor kikapcsolom lebassza a biztosítékot.
már kötögettem mindent mindenhova.
ja cseréltem kapcsolót is hátha az a rossz de nem.
lehet hogy inkább lekötöm mert nem jutok dűlőre, de ezt nem szeretném
Mi a fene van vele?
Kérem a villamos szakik segítségét!!
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #11543 Dátum: 2006 December 28, 18:39:21 »

olaj az nem gyullad meg, ne fossál.
a harci tankokon is azzal csinálnak füstöt az álcázás miatt, hogy gázolajat locsolnak a kipuffogódobra.

Akkor ezért nem követett senki a szentenderi út belső sávjában...  Evil
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #11542 Dátum: 2006 December 28, 18:38:42 »

Dinamós,
1. 0,8 gondolom nem elég
2. szénkefét Maresz cserélt, nincs benne 500 km.
3. Basszús akkor dinamócsere....
Kössszzzz.

az álló vagy forgórész tekercselés kakilhatott be.
újratekercselés kb 5 forint, bontott dinamó 5 forint.
válassz :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #11541 Dátum: 2006 December 28, 18:36:24 »

delejt a madzagok végén. egyéb hüje kérdés? :-)))

dinamós?

1. kukkold meg a dinamó tetején lévő 2 izén, hogy mennyi feszely szaladgál, ha szaladgál 14 egész valamennyi minimum, akkor feszszabályzó szart be (csere)
2. szénkefék megkukk, elég hosszúak-e, ha nem, a tartó baszt be lehet kicsit hajtogatni, azzal még megy egy kicsit.
3. ha ez sem, akkor nemtudom, ilyenkor dinamót szoktam cserélni.

Dinamós,

1. 0,8 gondolom nem elég
2. szénkefét Maresz cserélt, nincs benne 500 km.
3. Basszús akkor dinamócsere....

Kössszzzz.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #11540 Dátum: 2006 December 28, 18:35:16 »

Ja meg majdnem sikerült felgyújtani a motortért. egy nagy zökkenőnél a légszűrő lesett a karbiról full olajmennyiség ráömlött a forró kipufogóra...
Füstölt rendesen. Maresz Bilincset legközelebb jobban meghúzni......    Evil

olaj az nem gyullad meg, ne fossál.
a harci tankokon is azzal csinálnak füstöt az álcázás miatt, hogy gázolajat locsolnak a kipuffogódobra.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #11539 Dátum: 2006 December 28, 18:33:46 »

Urak mit mérjek és hol?

delejt a madzagok végén. egyéb hüje kérdés? :-)))

dinamós?

1. kukkold meg a dinamó tetején lévő 2 izén, hogy mennyi feszely szaladgál, ha szaladgál 14 egész valamennyi minimum, akkor feszszabályzó szart be (csere)
2. szénkefék megkukk, elég hosszúak-e, ha nem, a tartó baszt be lehet kicsit hajtogatni, azzal még megy egy kicsit.
3. ha ez sem, akkor nemtudom, ilyenkor dinamót szoktam cserélni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #11538 Dátum: 2006 December 28, 18:31:07 »

Ja meg majdnem sikerült felgyújtani a motortért. egy nagy zökkenőnél a légszűrő lesett a karbiról full olajmennyiség ráömlött a forró kipufogóra...

Füstölt rendesen. Maresz Bilincset legközelebb jobban meghúzni......    Evil
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #11537 Dátum: 2006 December 28, 18:23:02 »

Na ma nekem is elment a töltésem,  Hála a vadi új 44Ah Perion akkumlátornak haza tudtam jönni.

Urak mit mérjek és hol?

Kéne az a töltés....
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #11536 Dátum: 2006 December 28, 18:05:54 »

Ma még mindig a kompresszióviszonyon dolgoztam, mert olyan 1:8-hoz akarom a komp. viszonyt beállítani, de ehhez olyan 2.4 mm-es dugattyúkiállás kellene, de a dugattyúkiállás akkor a legjobb, ha 1-1.5 között van. Ha nagyobb, akkor a hüvely teteje jobban melegszik, ráadásul arra kell törekedni, hogy az égés az égéstérben kezdődjön és a terjeszkedés a dugattyú felé történjen, ne a hengerfal irányába. A túl nagy "deck height" nem jó. Én megcéloztam az 1.5 mm-t, ez normálisnak mondható...de akkor az égéstér térfogatot növelnem kell olyan 58 ccm-re (most 55 ccm) tehát 3 ccm kell még.
Szépen fogtam a kézi marót és a gyertya oldaláról levettem, valamint a szelepek mellől is. A másik oldalról nem jó levenni, mert akkor az égéstér térfogata (látszólagos középpontja) eltolódik a gyertya felől a másik irányba. A szelepek mellől meg azért nem jó többet elvenni, mert ennek egy irányító hatása van, a keveréket az egétér közepe felé irányítja, ahol a gyertya gyújt, majd az égéskor kinyíló kipufogószelep is innen kapja (középről) az első nyomáshullámokat is. Szóval ilyen volt, ilyen lett.
Kezdeti térfogat 55 ccm, utána a pontos köbölés után 58.5 ccm.

ezeket mivel csiszized le?
csiszolópapír?
vagy van otthon valami géped, pl homlokmaró?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11535 Dátum: 2006 December 28, 17:51:57 »

A második gyertyás képen mintha az látszana, hogy mintha repedt lenne a hengerfej!?

Valami kosz lehet, nem repedt. Szép lenne, még nem ment egy métert sem...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11534 Dátum: 2006 December 28, 17:43:06 »

A második gyertyás képen mintha az látszana, hogy mintha repedt lenne a hengerfej!?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11533 Dátum: 2006 December 28, 17:42:19 »

Kiszámoltad vagy vizet öntöttél bele?
Csalódnék, ha vízzel csináltad volna Smiley

Kiszámolni nehéz lenne.  Shocked

Fecskendő és automata váltó olaj...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #11532 Dátum: 2006 December 28, 17:39:40 »

...
Kezdeti térfogat 55 ccm, utána a pontos köbölés után 58.5 ccm.

Kiszámoltad vagy vizet öntöttél bele?
Csalódnék, ha vízzel csináltad volna Smiley

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11531 Dátum: 2006 December 28, 17:38:37 »

Aztán láttam, hogy ez egyik fejben a gyertya nincs pontosan szintben az égéstér síkjával, ami nem jó akkor sem, ha jobban kiáll, akkor sem ha mélyen van. Ezt még szintbe hoztam.
Azt hiszem a hengerfejek készen vannak.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11530 Dátum: 2006 December 28, 17:36:39 »

Ma még mindig a kompresszióviszonyon dolgoztam, mert olyan 1:8-hoz akarom a komp. viszonyt beállítani, de ehhez olyan 2.4 mm-es dugattyúkiállás kellene, de a dugattyúkiállás akkor a legjobb, ha 1-1.5 között van. Ha nagyobb, akkor a hüvely teteje jobban melegszik, ráadásul arra kell törekedni, hogy az égés az égéstérben kezdődjön és a terjeszkedés a dugattyú felé történjen, ne a hengerfal irányába. A túl nagy "deck height" nem jó. Én megcéloztam az 1.5 mm-t, ez normálisnak mondható...de akkor az égéstér térfogatot növelnem kell olyan 58 ccm-re (most 55 ccm) tehát 3 ccm kell még.
Szépen fogtam a kézi marót és a gyertya oldaláról levettem, valamint a szelepek mellől is. A másik oldalról nem jó levenni, mert akkor az égéstér térfogata (látszólagos középpontja) eltolódik a gyertya felől a másik irányba. A szelepek mellől meg azért nem jó többet elvenni, mert ennek egy irányító hatása van, a keveréket az egétér közepe felé irányítja, ahol a gyertya gyújt, majd az égéskor kinyíló kipufogószelep is innen kapja (középről) az első nyomáshullámokat is. Szóval ilyen volt, ilyen lett.
Kezdeti térfogat 55 ccm, utána a pontos köbölés után 58.5 ccm.
« Utoljára szerkesztve: 2006 December 28, 17:41:29 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11529 Dátum: 2006 December 28, 17:28:43 »

Nekem inkább ez lesz benne, egy 015-ös SVDA. Szinte új és eredeti német. darabohra szedtem megtisztítottam és újrakentem mindnet, Kap új rotort, stb. és ez lesz benne. Ez már bizonyított.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #11528 Dátum: 2006 December 28, 17:24:47 »

Hagyjuk, nem érdekes.

mondjuk az elektronikus gyújtás nem idegen ezektől a mociktól, szerintem az injektoros USA változatok is elektronyosak, de a 2 lityis busz mocik többsége is az
a kockákba szerelt változatok pedig kivétel nélkül
ránézésre meg nem is látszik igazán az eltérés a hagyományoshoz képest

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11527 Dátum: 2006 December 28, 17:16:35 »

        amennyiből motort  faragsz ,porsche motort is rakhattál volna  de nem erről beszélek  és ha nem jól mutat egy generátor vagy egy elektronikus gyújtás akkor miért raksz bele ikerkarbit  az sem mutat jól  sőtt a 009 gyújtásra csavarozz fel egy álvákumdobot is hogy ne legyen feltünő     Shocked

Hagyjuk, nem érdekes.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #11526 Dátum: 2006 December 28, 16:41:02 »

akkor igen.

ezt is kilehet húzni, de visszamegy rögtön... a kályha addig megy ameddig a kapcsolót le nem kapcsolom... utána még pár percig nyomja a levegőt míg ki nem hül a kályha

a kiszellőztetés a kálya saját funkciója, a kapcsolóhoz semmi köze
a kapcsoló csak egy sima kapcsoló vagy időkapcsoló vagy termosztát (vagy ezek kombinációja), praktikusan semmi mást nem csinál csak mintha te ki-be kapcsolgatnád kézzel a főkapcsolót (mondjuk a megfelelő hőmérséklet elérésekor)

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #11525 Dátum: 2006 December 28, 14:21:32 »

Amit én eddig ilyet láttam gyári állapotút működés közben az olyan volt, hogy a gombot eltekerve és kihúzva egy ideig működött a kályha.
Szépen visszeketyeget, mint a régi félautomata mosógépek órája. Ha lejárt az idő, akkor kikapcsolt és max fél órára lehetett beállítani.
Lehet ez a dácsia kapcsoló megkerüli a gyárit és simán bekapcsolja a kályhát és kész.

akkor igen.

ezt is kilehet húzni, de visszamegy rögtön... a kályha addig megy ameddig a kapcsolót le nem kapcsolom... utána még pár percig nyomja a levegőt míg ki nem hül a kályha

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #11524 Dátum: 2006 December 28, 14:15:22 »

akkor mi a töknek építette be a dácsia kapcsolót az öreg? hisz a funkciója csak annyi, hogy áram alá helyezi a zöld(gyári) kapcsolót ?! (a zöldben is benne van egy ilyen kapcsoló +hőfok szabályozó, mint a táskarádiókban a bekapcs+hangerő)

Amit én eddig ilyet láttam gyári állapotút működés közben az olyan volt, hogy a gombot eltekerve és kihúzva egy ideig működött a kályha.
Szépen visszeketyeget, mint a régi félautomata mosógépek órája. Ha lejárt az idő, akkor kikapcsolt és max fél órára lehetett beállítani.
Lehet ez a dácsia kapcsoló megkerüli a gyárit és simán bekapcsolja a kályhát és kész.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11523 Dátum: 2006 December 28, 14:12:49 »

Mikor írtál ennyit utoljára?  Grin
Képek?

soha

meg lusta voltam fotozni majd ha szét szedem ujra Grin
« Utoljára szerkesztve: 2006 December 28, 14:14:28 írta Maresz »

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #11522 Dátum: 2006 December 28, 14:10:28 »

igen, a barna az kapcsolt +
a barna kábelre áramot adva lehet bekapcsolni a kályhát

akkor mi a töknek építette be a dácsia kapcsolót az öreg? hisz a funkciója csak annyi, hogy áram alá helyezi a zöld(gyári) kapcsolót ?! (a zöldben is benne van egy ilyen kapcsoló +hőfok szabályozó, mint a táskarádiókban a bekapcs+hangerő)

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #11521 Dátum: 2006 December 28, 14:06:57 »

Ha jól emlékszem, a barna kapcsolt + -t jelent. (Azért nem vagyok 100% benne).

igen, a barna az kapcsolt +
a barna kábelre áramot adva lehet bekapcsolni a kályhát

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #11520 Dátum: 2006 December 28, 14:03:42 »

sikerült !

kb 1m kábelt kiszedtem, újra kötöttem , működik !  Cheesy

pedig már csókák fészkelnek a dzsungelban   Wink

Kis spaggetti szósz és kész az ebéded....  Evil

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #11519 Dátum: 2006 December 28, 13:57:50 »

nem én kezdtem el a kokányolást...  Smiley
 
lassan kezdem tényleg kiismerni magam rajta, legjobb barátom a fázisceruza Cool
Én a dokánál vagyok megőrülve ezzel.A boginál meg ki szoktam tapizni merre megy a drót, meg abba amúgy is 70%-ban eredeti a vezetékelés.
Úgyhogy a dokát szerintem el fogom vinni elektromos ismerősömhöz, mert abban nagyon érdekes dolgok vannak, meg aztán töltés sincs.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #11518 Dátum: 2006 December 28, 13:54:06 »

Bazz. Azért ez nemsemmi! Persze ránézésre tudod melyik vezeték hova megy és mit csinál igaz? Evil

nem én kezdtem el a kokányolást...  Smiley
 
lassan kezdem tényleg kiismerni magam rajta, legjobb barátom a fázisceruza Cool

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #11517 Dátum: 2006 December 28, 13:51:59 »

sikerült !

kb 1m kábelt kiszedtem, újra kötöttem , működik !  Cheesy

pedig már csókák fészkelnek a dzsungelban   Wink
Bazz. Azért ez nemsemmi! Persze ránézésre tudod melyik vezeték hova megy és mit csinál igaz? Evil
Ilyen láttán szoktam idegrohamot kapni. Shocked

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #11516 Dátum: 2006 December 28, 13:50:21 »

sikerült !

kb 1m kábelt kiszedtem, újra kötöttem , működik !  Cheesy

pedig már csókák fészkelnek a dzsungelban   Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Oldalak: 1 ... 1722 1723 1724 1725 1726 [1727] 1728 1729 1730 1731 1732 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.146 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.