www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 27, 19:46:32

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921351 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1722 1723 1724 1725 1726 [1727] 1728 1729 1730 1731 1732 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14728697 alkalommal)
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #11571 Dátum: 2006 December 29, 14:19:07 »

köszönöm a válaszokat habzás ügyben!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #11570 Dátum: 2006 December 29, 14:15:34 »

elmúlni nem múlik el szerintem, de ha hosszabb utakra használod a kocsit, akkor nem jön elő olyan intenzíven
de elmúlni nem múlik el

én ki is szedném a habot
egyébként attól van, hogy hideg a levegő, melegszik a motor -> kicsapódik a pára (mint az ablaküvegre)
ha tovább melegszik a motor (100 fok üzemi hőfok, tartósan), akkor ez a pár szépen el is párolog
ha nem üzemel sokáig a motor, akkor a pára nem párolog el, hanem szépen összeáll és lefolyik az olajba. itt meg szépen felverődik és ez a trutyi lesz belőle

kis mértékben nem káros, nagy mértékben szerintem igen

igaz, én is úgy gondoltam hogy hosszabb út alatt eltűnik, de aztán persze újra előjön.
ez a leszedés jó ötletnek tűnik
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #11569 Dátum: 2006 December 29, 14:08:56 »

milyen hosszú utakon használod?
nemrég valakinek ugyanez a baja volt. azt hiszem azt a választ kapta, hogy ez normális és hosszabb úton el is múlik magától

elmúlni nem múlik el szerintem, de ha hosszabb utakra használod a kocsit, akkor nem jön elő olyan intenzíven
de elmúlni nem múlik el

én ki is szedném a habot
egyébként attól van, hogy hideg a levegő, melegszik a motor -> kicsapódik a pára (mint az ablaküvegre)
ha tovább melegszik a motor (100 fok üzemi hőfok, tartósan), akkor ez a pár szépen el is párolog
ha nem üzemel sokáig a motor, akkor a pára nem párolog el, hanem szépen összeáll és lefolyik az olajba. itt meg szépen felverődik és ez a trutyi lesz belőle

kis mértékben nem káros, nagy mértékben szerintem igen

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #11568 Dátum: 2006 December 29, 14:06:31 »

milyen hosszú utakon használod?
nemrég valakinek ugyanez a baja volt. azt hiszem azt a választ kapta, hogy ez normális és hosszabb úton el is múlik magától
Igen, ez így van. Énis ezt az olajat használom gtx3-at. Ilyenkor nekem is van ilyen. Nyáron nincs. 20-25 km múlva elmúlik. Annyi, hogy a levegő párájátol  az olajgőz kicsit kicsapódik, de nem vészes.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető korben
Hozzászólások: 1662


Korben Dallas

« Hozzászólás #11567 Dátum: 2006 December 29, 14:05:48 »

hengerfejtömítés
belefolyik a hűtővíz az olajba

a szmájlit lehagytad!  Grin

Fényes bogarak hullanak, a doktor szedi össze mind, Hozzányúlni nem szabad, nyilvántartja szám szerint
1303LS
« Hozzászólás #11566 Dátum: 2006 December 29, 13:58:18 »

az olajhőfok mutatója nem szokott 80 fölé kúszni.
Ettől, meg a nyirkos időtől.
Ne csavargasd le a betöltőt.  Grin
Majd nyáron nem fog habozni.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #11565 Dátum: 2006 December 29, 13:57:45 »

Hell!
szeretnék egy kis segitséget kérni! egy 1972. 1302. 1600cm3. bogiról lenne szó. az a problémám, hogy habzik az olaj. s az olaj beöntőn kicsapódik a fehér hab. ez mitől lehet? castrol 15W40 olajat használok s az olajhőfok mutatója nem szokott 80 fölé kúszni.
milyen hosszú utakon használod?
nemrég valakinek ugyanez a baja volt. azt hiszem azt a választ kapta, hogy ez normális és hosszabb úton el is múlik magától
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #11564 Dátum: 2006 December 29, 13:52:57 »

Hell!
szeretnék egy kis segitséget kérni! egy 1972. 1302. 1600cm3. bogiról lenne szó. az a problémám, hogy habzik az olaj. s az olaj beöntőn kicsapódik a fehér hab. ez mitől lehet? castrol 15W40 olajat használok s az olajhőfok mutatója nem szokott 80 fölé kúszni.

hengerfejtömítés
belefolyik a hűtővíz az olajba

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #11563 Dátum: 2006 December 29, 13:50:13 »

Hell!
szeretnék egy kis segitséget kérni! egy 1972. 1302. 1600cm3. bogiról lenne szó. az a problémám, hogy habzik az olaj. s az olaj beöntőn kicsapódik a fehér hab. ez mitől lehet? castrol 15W40 olajat használok s az olajhőfok mutatója nem szokott 80 fölé kúszni.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #11562 Dátum: 2006 December 29, 10:19:07 »

kössz. nekem csak a bogár kapcs rajz volt. azon nincs rajta. ki fogom próbálni Smiley
Mondjuk ez itt eléggé világos...
http://www.mgvac.sulinet.hu/bogiklub/elektro/bug-72.jpg
(Vigyázat, nagyon nagy JPG file!)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #11561 Dátum: 2006 December 29, 10:10:22 »

A kapcsoló megfelelő lábaira kell kötni a motor megfelelő lábait (azonos Bosch jelöléseket azonoshoz). Kapcsolási rajz alapján ki KELL derülnie, én is az alapján csináltam meg az enyémet anno.
Itt egy jó rajz:
http://laudeman.com/bugimages/2_speed_wiper_s.jpg
kössz. nekem csak a bogár kapcs rajz volt. azon nincs rajta. ki fogom próbálni Smiley
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #11560 Dátum: 2006 December 29, 10:07:46 »

én hiába próbáltam így bekötni, nem sikerült. most amikor kikapcsolom, egyből megáll.
a kapcsolási rajzokból nem derült ki hogy a 4 (vagy5?) vezetékből melyik hová kell menjen

Egy sima, rövid vezeték van, ami a kulcsa az egésznek, ez csak a motort és a kapcsolót köti össze, az enyémen ez volt a lila-fekete, de nézzél meg egy kapcs. rajzot.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #11559 Dátum: 2006 December 29, 10:06:42 »

én hiába próbáltam így bekötni, nem sikerült. most amikor kikapcsolom, egyből megáll.
a kapcsolási rajzokból nem derült ki hogy a 4 (vagy5?) vezetékből melyik hová kell menjen
A kapcsoló megfelelő lábaira kell kötni a motor megfelelő lábait (azonos Bosch jelöléseket azonoshoz). Kapcsolási rajz alapján ki KELL derülnie, én is az alapján csináltam meg az enyémet anno.
Itt egy jó rajz:
http://laudeman.com/bugimages/2_speed_wiper_s.jpg

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #11558 Dátum: 2006 December 29, 10:00:48 »

Zárlat, valószínűleg a lekapcsoló részben (a motorban van egy plusz ármakör, ami csak bizonyos pozícióban engedi leállni). Ezért van három lába, ha jól emlékszem. Viszont ha össze-vissza kötögetted, akkor gyorsan ki kéne találni, mi volt az eredeti bekötés. Wink
(Egyébként meg tegyél be generátort, mert mint tudjuk, mindent megold. Meg cserélj gyertyát.) Wink
én hiába próbáltam így bekötni, nem sikerült. most amikor kikapcsolom, egyből megáll.
a kapcsolási rajzokból nem derült ki hogy a 4 (vagy5?) vezetékből melyik hová kell menjen
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #11557 Dátum: 2006 December 29, 09:49:48 »

üdv!
oly kérdésem lenne, hogy az ablaktörlő szopat, mert mikor kikapcsolom lebassza a biztosítékot.
már kötögettem mindent mindenhova.
ja cseréltem kapcsolót is hátha az a rossz de nem.
lehet hogy inkább lekötöm mert nem jutok dűlőre, de ezt nem szeretném
Mi a fene van vele?
Kérem a villamos szakik segítségét!!

Zárlat, valószínűleg a lekapcsoló részben (a motorban van egy plusz ármakör, ami csak bizonyos pozícióban engedi leállni). Ezért van három lába, ha jól emlékszem. Viszont ha össze-vissza kötögetted, akkor gyorsan ki kéne találni, mi volt az eredeti bekötés. Wink
(Egyébként meg tegyél be generátort, mert mint tudjuk, mindent megold. Meg cserélj gyertyát.) Wink

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11556 Dátum: 2006 December 29, 09:20:41 »

Úgy tudom ott is három lépcső van, + 0.25 +0.50 +0.75, természetesen külső túlméret meg vonalfúrás, stb nincs, az nem verődik be...
A henger túlméretek is így vannak. Legalábbis az 1.6D-nél így van, gondolom a benzinesnél is.
oké köszönet!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11555 Dátum: 2006 December 29, 09:18:58 »

stunt te jobban othon vagy ebbe

-golfrol van szo hány tulméret létezik csapágyakban?
gyürükben?
1,3benzin

Úgy tudom ott is három lépcső van, + 0.25 +0.50 +0.75, természetesen külső túlméret meg vonalfúrás, stb nincs, az nem verődik be...
A henger túlméretek is így vannak. Legalábbis az 1.6D-nél így van, gondolom a benzinesnél is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11554 Dátum: 2006 December 28, 22:16:43 »

gondoltam, hogy ez menni fog
kötsög
lépek szundiba Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Holló
« Hozzászólás #11553 Dátum: 2006 December 28, 22:14:07 »

buzi Kiss
gondoltam, hogy ez menni fog
kötsög
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11552 Dátum: 2006 December 28, 22:00:35 »

kijavítottam, mert ez már nekem is sok volt
bocsesz
 Kiss
buzi Kiss

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Holló
« Hozzászólás #11551 Dátum: 2006 December 28, 22:00:09 »

és 1 vessző még mindig kimaradt
Holló
« Hozzászólás #11550 Dátum: 2006 December 28, 21:59:36 »

Huh
kijavítottam, mert ez már nekem is sok volt
bocsesz
 Kiss
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11549 Dátum: 2006 December 28, 21:58:55 »

stunt te jobban otthon vagy ebben

-golfról van szó hány túlméret létezik csapágyakban?
gyürűkben?
1,3benzin

Huh

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Holló
« Hozzászólás #11548 Dátum: 2006 December 28, 21:54:36 »


stunt te jobban otthon vagy ebben

-golfról van szó hány túlméret létezik csapágyakban?
gyürűkben?
1,3benzin
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11547 Dátum: 2006 December 28, 21:53:38 »

stunt te jobban othon vagy ebbe

-golfrol van szo hány tulméret létezik csapágyakban?
gyürükben?
1,3benzin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
matchbox
« Hozzászólás #11546 Dátum: 2006 December 28, 21:45:33 »

Nekem inkább ez lesz benne, egy 015-ös SVDA. Szinte új és eredeti német. darabohra szedtem megtisztítottam és újrakentem mindnet, Kap új rotort, stb. és ez lesz benne. Ez már bizonyított.
Ez a kep olyan szep, hogy ki lehetne akasztani a falra.
Engem is az vezerelt a bogaram helyreallitasanal, hogy cel az eredeti - vagy ahhoz legkozelebbi - megoldas. SVDA-eloszto (szepen karbantartva), mechanikus benzimpumpa (igaz, felujitva), dinamo (szenkefe-cserelve), stb. (hogy a potkerek-levegonyomassal mukodo ablakmosot ne is emlitsem)
Nekem ez adja az auto szepseget - ugy dorombol es ciripel, mint a 36 evvel ezelotti tulajdonosanak, aki kigordult vele a szalonbol (kar, hogy ilyen kepeket nem lattam meg...)
Ha kinyitom a VWDepo-t es latok benne gyonyoru szep, kromtol csillogo, izom-bogarakat: nos azok is nagyon szepek es jo latni, hogy valaki azert a penzert nem a mostani muanyag/uveg-csodakat veszi meg...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11545 Dátum: 2006 December 28, 21:04:41 »

ezeket mivel csiszized le?
csiszolópapír?
vagy van otthon valami géped, pl homlokmaró?

Vannak különböző kis marófejek (praktikerből) meg csiszolókövek. Mind gagyi, egyszer használatos olcsó. Bár van Dremel marófejem is, de az nagy ehhez...
Levegős hajtóba teszem, azzal nyomatom.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #11544 Dátum: 2006 December 28, 20:47:02 »

üdv!
oly kérdésem lenne, hogy az ablaktörlő szopat, mert mikor kikapcsolom lebassza a biztosítékot.
már kötögettem mindent mindenhova.
ja cseréltem kapcsolót is hátha az a rossz de nem.
lehet hogy inkább lekötöm mert nem jutok dűlőre, de ezt nem szeretném
Mi a fene van vele?
Kérem a villamos szakik segítségét!!
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #11543 Dátum: 2006 December 28, 18:39:21 »

olaj az nem gyullad meg, ne fossál.
a harci tankokon is azzal csinálnak füstöt az álcázás miatt, hogy gázolajat locsolnak a kipuffogódobra.

Akkor ezért nem követett senki a szentenderi út belső sávjában...  Evil
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #11542 Dátum: 2006 December 28, 18:38:42 »

Dinamós,
1. 0,8 gondolom nem elég
2. szénkefét Maresz cserélt, nincs benne 500 km.
3. Basszús akkor dinamócsere....
Kössszzzz.

az álló vagy forgórész tekercselés kakilhatott be.
újratekercselés kb 5 forint, bontott dinamó 5 forint.
válassz :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #11541 Dátum: 2006 December 28, 18:36:24 »

delejt a madzagok végén. egyéb hüje kérdés? :-)))

dinamós?

1. kukkold meg a dinamó tetején lévő 2 izén, hogy mennyi feszely szaladgál, ha szaladgál 14 egész valamennyi minimum, akkor feszszabályzó szart be (csere)
2. szénkefék megkukk, elég hosszúak-e, ha nem, a tartó baszt be lehet kicsit hajtogatni, azzal még megy egy kicsit.
3. ha ez sem, akkor nemtudom, ilyenkor dinamót szoktam cserélni.

Dinamós,

1. 0,8 gondolom nem elég
2. szénkefét Maresz cserélt, nincs benne 500 km.
3. Basszús akkor dinamócsere....

Kössszzzz.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #11540 Dátum: 2006 December 28, 18:35:16 »

Ja meg majdnem sikerült felgyújtani a motortért. egy nagy zökkenőnél a légszűrő lesett a karbiról full olajmennyiség ráömlött a forró kipufogóra...
Füstölt rendesen. Maresz Bilincset legközelebb jobban meghúzni......    Evil

olaj az nem gyullad meg, ne fossál.
a harci tankokon is azzal csinálnak füstöt az álcázás miatt, hogy gázolajat locsolnak a kipuffogódobra.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #11539 Dátum: 2006 December 28, 18:33:46 »

Urak mit mérjek és hol?

delejt a madzagok végén. egyéb hüje kérdés? :-)))

dinamós?

1. kukkold meg a dinamó tetején lévő 2 izén, hogy mennyi feszely szaladgál, ha szaladgál 14 egész valamennyi minimum, akkor feszszabályzó szart be (csere)
2. szénkefék megkukk, elég hosszúak-e, ha nem, a tartó baszt be lehet kicsit hajtogatni, azzal még megy egy kicsit.
3. ha ez sem, akkor nemtudom, ilyenkor dinamót szoktam cserélni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #11538 Dátum: 2006 December 28, 18:31:07 »

Ja meg majdnem sikerült felgyújtani a motortért. egy nagy zökkenőnél a légszűrő lesett a karbiról full olajmennyiség ráömlött a forró kipufogóra...

Füstölt rendesen. Maresz Bilincset legközelebb jobban meghúzni......    Evil
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #11537 Dátum: 2006 December 28, 18:23:02 »

Na ma nekem is elment a töltésem,  Hála a vadi új 44Ah Perion akkumlátornak haza tudtam jönni.

Urak mit mérjek és hol?

Kéne az a töltés....
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #11536 Dátum: 2006 December 28, 18:05:54 »

Ma még mindig a kompresszióviszonyon dolgoztam, mert olyan 1:8-hoz akarom a komp. viszonyt beállítani, de ehhez olyan 2.4 mm-es dugattyúkiállás kellene, de a dugattyúkiállás akkor a legjobb, ha 1-1.5 között van. Ha nagyobb, akkor a hüvely teteje jobban melegszik, ráadásul arra kell törekedni, hogy az égés az égéstérben kezdődjön és a terjeszkedés a dugattyú felé történjen, ne a hengerfal irányába. A túl nagy "deck height" nem jó. Én megcéloztam az 1.5 mm-t, ez normálisnak mondható...de akkor az égéstér térfogatot növelnem kell olyan 58 ccm-re (most 55 ccm) tehát 3 ccm kell még.
Szépen fogtam a kézi marót és a gyertya oldaláról levettem, valamint a szelepek mellől is. A másik oldalról nem jó levenni, mert akkor az égéstér térfogata (látszólagos középpontja) eltolódik a gyertya felől a másik irányba. A szelepek mellől meg azért nem jó többet elvenni, mert ennek egy irányító hatása van, a keveréket az egétér közepe felé irányítja, ahol a gyertya gyújt, majd az égéskor kinyíló kipufogószelep is innen kapja (középről) az első nyomáshullámokat is. Szóval ilyen volt, ilyen lett.
Kezdeti térfogat 55 ccm, utána a pontos köbölés után 58.5 ccm.

ezeket mivel csiszized le?
csiszolópapír?
vagy van otthon valami géped, pl homlokmaró?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11535 Dátum: 2006 December 28, 17:51:57 »

A második gyertyás képen mintha az látszana, hogy mintha repedt lenne a hengerfej!?

Valami kosz lehet, nem repedt. Szép lenne, még nem ment egy métert sem...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11534 Dátum: 2006 December 28, 17:43:06 »

A második gyertyás képen mintha az látszana, hogy mintha repedt lenne a hengerfej!?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11533 Dátum: 2006 December 28, 17:42:19 »

Kiszámoltad vagy vizet öntöttél bele?
Csalódnék, ha vízzel csináltad volna Smiley

Kiszámolni nehéz lenne.  Shocked

Fecskendő és automata váltó olaj...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #11532 Dátum: 2006 December 28, 17:39:40 »

...
Kezdeti térfogat 55 ccm, utána a pontos köbölés után 58.5 ccm.

Kiszámoltad vagy vizet öntöttél bele?
Csalódnék, ha vízzel csináltad volna Smiley

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Oldalak: 1 ... 1722 1723 1724 1725 1726 [1727] 1728 1729 1730 1731 1732 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.112 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.