www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 11, 00:12:03

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1690 1691 1692 1693 1694 [1695] 1696 1697 1698 1699 1700 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13995819 alkalommal)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #12842 Dátum: 2007 Február 02, 20:17:48 »

erről megoszlanak a vélemények, de szerintem inkább függ a kipufogódobtól. pl. a magyar kisipari (Kővári-féle) dobbal abszolút nem ciripel.

Meg jól belőtt gyujtás is kell hozzá. Ha kicsit nem pont jó, már nem is ciripel. Én meg beraktam a monza furulyákat, és akkor is elmúlt. Embarrassed
viszont kegyetlen hangja lett. Evil

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #12841 Dátum: 2007 Február 02, 20:12:21 »

erről megoszlanak a vélemények, de szerintem inkább függ a kipufogódobtól. pl. a magyar kisipari (Kővári-féle) dobbal abszolút nem ciripel.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #12840 Dátum: 2007 Február 02, 20:07:06 »

Nem tudja valaki, hogy hogyan kell beállítani a kipufogóban a furujákat,
hogy azok minél jobban ciripeljenek?
Be kell tolni teljesen, vagy inkább fordítva?
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #12839 Dátum: 2007 Február 02, 19:07:47 »

Nekem a csavar nem is ér egészen hozzá a tárcsához, kb fél mm még van alatta... És asszem úgy is kell lennia.Csak akkor kell felfeküdnie, ha a tárcsa elfordul, magyarul megy  a szivató.

Így van, ahogy mondod!
Annak a csavarnak nem szabad hozzá érnie a fogazott tárcsához, csak ha bimetál odébb forgatja a felső pillangó szelepet.
A karbi oldalán kell állítani a by-pass csavarral az alapjáratot.
A kis csavarral meg a keveréket (levegőt)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #12838 Dátum: 2007 Február 02, 18:52:28 »

AZ is működik ha dús a keverék, hogy megfúrod a szívócsövet.  Tongue
Ha jól eltalálod szépen ketyeg.  Grin
Na, az a csavar nem arra való, hogy alapjáratot állítsunk vele, nagyon nem, az a baj, hogy sokan ezt tekergetik, mert ez van a legszembetűnőbb helyen.Egyébként az én karbimon nem is lehet tekergetni könnyen mert egy műanyag kupak van rajta ami forog a csavaron gyárilag.  Grin
Ooookos 303-as. Cheesy
Danuvián cseoelen verhón rigán nincs is pillangó ott súber van.
Nekem a csavar nem is ér egészen hozzá a tárcsához, kb fél mm még van alatta... És asszem úgy is kell lennia.Csak akkor kell felfeküdnie, ha a tárcsa elfordul, magyarul megy  a szivató.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #12837 Dátum: 2007 Február 02, 17:31:58 »

Ha felraksz egy 185/65-ös gumit hátra, akkor szerintem pont ugyan ott vagy Smiley

Kiszámoltam, nem jó.
Gyárilag ugye 155(/80)-as gumi van rajta, tehát a kerék átmérője 629mm
185/65-nél ez 621,5mm, tehát még kevesebb is
de mondjuk 185/70-nél már 640mm ami már több
195/70-nél meg 654mm ez már 4%-os növekedés (tehát 3000-es fordulatnál 100 helyett 104-gyel mennél), ilyen gumit meg nem túl drágán lehet kapni
195/80 -nál az átmérő 693mm és ez már 10%-os növekedés, ez már felér a leghosszabb váltóval és ilyen gumit is könnyű venni (nem is drága)

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
1303LS
« Hozzászólás #12836 Dátum: 2007 Február 02, 14:31:03 »


De hogy sima autóknál működik, az tuti.

Motorokerékpárokon meg így van alapból, legalábbis amik nekem vannak, Danuvia, Csepel, Verhovina, Riga, Yamaha DT, állítasz a pillangón, amennyit kell, aztán kész. Nincs is gond a beállítással. A Simsonokon speciel nem így van, dehát nekem olyanom sosem volt.

Szóval részemről ennyi, nálam működött eddig más vasakon. Gondoltam a Bogarakon is bejöhet.
AZ is működik ha dús a keverék, hogy megfúrod a szívócsövet.  Tongue
Ha jól eltalálod szépen ketyeg.  Grin
Na, az a csavar nem arra való, hogy alapjáratot állítsunk vele, nagyon nem, az a baj, hogy sokan ezt tekergetik, mert ez van a legszembetűnőbb helyen.Egyébként az én karbimon nem is lehet tekergetni könnyen mert egy műanyag kupak van rajta ami forog a csavaron gyárilag.  Grin
Ooookos 303-as. Cheesy
Danuvián cseoelen verhón rigán nincs is pillangó ott súber van.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Február 02, 14:32:52 írta 1303LS »
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #12835 Dátum: 2007 Február 02, 13:48:01 »

Stunt!

Ezen a váltón nincs tolatást jelző gomba?
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #12834 Dátum: 2007 Február 02, 13:46:08 »

Nehéz erre válaszolni. Jobb lesz, mert 110-zel a typ3-as nagyon szépen utazik, de 70-ről rosszabbul gyorsul negyedikben.

A két váltó között azonban jól érezhető a különbség.

Akkor kicserélem! Próba, szerencse!
Nem akarok én ezzel gyorsulni.
Majd a nagyobb motorral esetleg.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12833 Dátum: 2007 Február 02, 13:40:53 »

Akkor ez azt jelenti, hogy sokkal jobb lesz?
Vagy nem olyan sokat számít? Mert akkor nem bajlódok vele!

Nehéz erre válaszolni. Jobb lesz, mert 110-zel a typ3-as nagyon szépen utazik, de 70-ről rosszabbul gyorsul negyedikben.

A két váltó között azonban jól érezhető a különbség.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #12832 Dátum: 2007 Február 02, 13:38:31 »

Ha felraksz egy 185/65-ös gumit hátra, akkor szerintem pont ugyan ott vagy Smiley

Most is az van rajta!
De így nagyon pörög!
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #12831 Dátum: 2007 Február 02, 13:33:39 »

Akkor ez azt jelenti, hogy sokkal jobb lesz?
Vagy nem olyan sokat számít? Mert akkor nem bajlódok vele!

Ha felraksz egy 185/65-ös gumit hátra, akkor szerintem pont ugyan ott vagy Smiley

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #12830 Dátum: 2007 Február 02, 13:32:05 »

A DC az echte typ3-as váltó, 4.125-ös difi áttétel és a hosszú, 0.89-es negyedik.
Akkor ez azt jelenti, hogy sokkal jobb lesz?
Vagy nem olyan sokat számít? Mert akkor nem bajlódok vele!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12829 Dátum: 2007 Február 02, 13:28:53 »

Nekem a gyári 1302-es van, ez elég rövig. 90-100-nál eléggé pörög a motor.
Ha ettől hosszabb, akkor már jó!
DC betűjellel kezdődik!


A DC az echte typ3-as váltó, 4.125-ös difi áttétel és a hosszú, 0.89-es negyedik.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #12828 Dátum: 2007 Február 02, 13:23:04 »

Milyen motorknál???


Esetleg félig rágott kenyérbéllel eltömni a venturit...ha túl alacsony az alapjárat akkor egy keveset még enni belőle.

Ugye csak viccelsz?

Én Skodákon csináltam így, amikor az istennek sem akart alapjárat lenni, pl. falslevegő miatt. De gyári motoron. Kb. 1-2 mm-rel jobban rányitottam a pillangót, és minden OK lett.
Semmiféle gonddal nem járt, tökéletesen működött, észre sem vetted. Más meg cserélgette a görbe karbifedeleket,vágta alá a centis tömítéseket, meg fulladozott a pirosban, amíg nekem gyönyörűen ketyegett  Tongue

Ilyen tuningolt sportvezérműs motorhoz még nem volt szerencsém (nem is tervezem, nem az én stílusom, ha száguldozni akarok, akkor olyan kocsit vennék, ami alaphangon tudja ezt, pl. beleülök egy leg.1.6-os 105 lovas mai VW csoportos autóba, vagy valami régebbi nagyobb vasba és gyárilag tudja mindezt  Wink), itt lehet, hogy teljesen máshogy kell beállítani, ezt nem tudom, fogalmam sincs, aláírom.
De hogy sima autóknál működik, az tuti.

Motorokerékpárokon meg így van alapból, legalábbis amik nekem vannak, Danuvia, Csepel, Verhovina, Riga, Yamaha DT, állítasz a pillangón, amennyit kell, aztán kész. Nincs is gond a beállítással. A Simsonokon speciel nem így van, dehát nekem olyanom sosem volt.

Szóval részemről ennyi, nálam működött eddig más vasakon. Gondoltam a Bogarakon is bejöhet.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #12827 Dátum: 2007 Február 02, 12:40:50 »

Általában hosszabb, a 1303 S-nél egy kicsit rövidebb.

Nekem a gyári 1302-es van, ez elég rövig. 90-100-nál eléggé pörög a motor.
Ha ettől hosszabb, akkor már jó!
DC betűjellel kezdődik!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12826 Dátum: 2007 Február 02, 12:32:01 »

Ha kiveszem a motort, akkor lehet,hogy belerakom a typ3 váltómat.
Az hosszabb, mint a bogár nem?

Általában hosszabb, a 1303 S-nél egy kicsit rövidebb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12825 Dátum: 2007 Február 02, 12:30:51 »

Esetleg nem lehet hosszabb csavart(esetleg meghajlítva) tenni arra a fogazott gázkarra?
Azzal tuti lehet alapjáratot varázsolni bármire Cool

Motoroknál alapvetően ez a megoldás.

Milyen motorknál???


Esetleg félig rágott kenyérbéllel eltömni a venturit...ha túl alacsony az alapjárat akkor egy keveset még enni belőle.

Ugye csak viccelsz?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #12824 Dátum: 2007 Február 02, 12:29:39 »

Ha kiveszem a motort, akkor lehet,hogy belerakom a typ3 váltómat.
Az hosszabb, mint a bogár nem?
Nem elérhető tschokker
Hozzászólások: 62


TYP 34

« Hozzászólás #12823 Dátum: 2007 Február 02, 10:47:58 »

Esetleg nem lehet hosszabb csavart(esetleg meghajlítva) tenni arra a fogazott gázkarra?
Azzal tuti lehet alapjáratot varázsolni bármire Cool

Motoroknál alapvetően ez a megoldás.
Azzal csak levegőt adnál neki, magas lenne az alapjárat és nehezen esne vissza a fordulatszám 2-3 ezerről.

www.boxter.hu   TELJESÍTMÉNYMÉRÉS MOTORBEHANGOLÁS
 
    http://fototar.t-online.hu/pages/albumlist/albumview.jsp?id=902803   itt van néhány eladó alkatrészem
1303LS
« Hozzászólás #12822 Dátum: 2007 Február 02, 10:45:11 »

Esetleg nem lehet hosszabb csavart(esetleg meghajlítva) tenni arra a fogazott gázkarra?
Azzal tuti lehet alapjáratot varázsolni bármire Cool

Motoroknál alapvetően ez a megoldás.
Ááááá
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #12821 Dátum: 2007 Február 02, 10:38:28 »

Kire gondolsz? Vagy mire?
A gyári karbinál sok variáció nincs!
Gyújtás tökéletes, stb.


Esetleg nem lehet hosszabb csavart(esetleg meghajlítva) tenni arra a fogazott gázkarra?
Azzal tuti lehet alapjáratot varázsolni bármire Cool

Motoroknál alapvetően ez a megoldás.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #12820 Dátum: 2007 Február 02, 09:42:54 »

Szerintem a megfelelő ember lazán beállította volna az alapjáratot.

Kire gondolsz? Vagy mire?
A gyári karbinál sok variáció nincs!
Gyújtás tökéletes, stb.
Nem elérhető tschokker
Hozzászólások: 62


TYP 34

« Hozzászólás #12819 Dátum: 2007 Február 02, 09:20:01 »

Ugyebár rendeltem Amcsiból egy stroker motor készletet. Még hiányzik egy pár alkatrész, de gondoltam a vez. tengely (298-as)
ideiglenesen belerakom az 1.6-osba. Hátha jobban megy majd tőle.
Össze is raktam faszául, de az alapjáratot egyszerűen nem tudtam beállítani.
Menni ment mint az állat, csak nem volt alapjárat!
Zsír motor vissza ki, ketté, eredeti tengely vissza, össze! Kb 2-3 óra alatt! (Már igen ment!)
Azóta első osztályú, csak most ez a szimering szívat!
Szerintem a megfelelő ember lazán beállította volna az alapjáratot.

www.boxter.hu   TELJESÍTMÉNYMÉRÉS MOTORBEHANGOLÁS
 
    http://fototar.t-online.hu/pages/albumlist/albumview.jsp?id=902803   itt van néhány eladó alkatrészem
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #12818 Dátum: 2007 Február 02, 06:09:16 »

nem is drága
mennyiért szállítják?

Nekem 286 fokos vez. tengelyem volt (vagy valami ilyesmi) és azon még pont lehetett a gyári karbival alapjáratot állítani. Mondjuk 1000 f/p-t, de azt elég stabilan.
Efölött szerintem nem lehet (gyári karbival).

Nekem sikerült ingyen hazahoznom, se vám se semmi, csak két bőrönddel több.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #12817 Dátum: 2007 Február 01, 22:06:33 »

A blokk is vaci új, gyári 82mmm löketű, de az Németországból van.
Innen, ezt, ennyiért:
http://www2.cip1.com/ProductDetails.asp?ProductCode=C15%2D2275

nem is drága
mennyiért szállítják?

Nekem 286 fokos vez. tengelyem volt (vagy valami ilyesmi) és azon még pont lehetett a gyári karbival alapjáratot állítani. Mondjuk 1000 f/p-t, de azt elég stabilan.
Efölött szerintem nem lehet (gyári karbival).

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #12816 Dátum: 2007 Február 01, 21:59:20 »

10bogárbol 9nél igy van Grin
Nekem is, de nekem azért,, mert beletört a határolócsavar... Grin

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #12815 Dátum: 2007 Február 01, 21:55:47 »

A geometria természetesen nekem is jó, de ha a kormányművön a középállás nem jól van beállítva és úgy csavarják helyre az összetartást az összekötő végeken, akkor ez könnyen megesik. Nem kell, hogy az egyik irányba kettővel többet forduljon a kormány  Grin elég ha van 10-15 fok eltérés a kormánykeréken.
Engem nem zavar, nem fordulok balra teljesen alátekerve. (széria felnivel nem ért bele, csak a pedrinivel)

nekem is csak az 5.5össel ér bele Grin
és a kattanás is ezokból van Huh
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #12814 Dátum: 2007 Február 01, 21:54:06 »

A kormányközép rosszul van beállítva és az egyik irányban nagyobb elfordulást enged. Ne legyél ideges.

Vidd el egy futóműveshez, de ne olyanhoz aki szabócentivel meg deszkával mér.

köszönöm szépen Grin megnyugtattál Cheesy
üdvw
1303LS
« Hozzászólás #12813 Dátum: 2007 Február 01, 21:53:29 »

A geometria természetesen nekem is jó, de ha a kormányművön a középállás nem jól van beállítva és úgy csavarják helyre az összetartást az összekötő végeken, akkor ez könnyen megesik. Nem kell, hogy az egyik irányba kettővel többet forduljon a kormány  Grin elég ha van 10-15 fok eltérés a kormánykeréken.
Engem nem zavar, nem fordulok balra teljesen alátekerve. (széria felnivel nem ért bele, csak a pedrinivel)
Kormányhatároló nincs azon a bálnán?
1303LS
« Hozzászólás #12812 Dátum: 2007 Február 01, 21:52:06 »



Vidd el egy futóműveshez, de ne olyanhoz aki szabócentivel meg deszkával mér.
Megéri, húztam én is nagyon a szám az árára, de anapokban is tapasztaltam fényesre suvickolt teremgarázsban, hogy a legtöbb parkoló autó gumija beálláskor (alátekert kormány) úgy nyekeg, hogy csak.Kalaptartó nélküli részletes szuzi kategória.
NA az enyém nem.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12811 Dátum: 2007 Február 01, 21:51:53 »

nekm nem beálitattam mindent Grin

A geometria természetesen nekem is jó, de ha a kormányművön a középállás nem jól van beállítva és úgy csavarják helyre az összetartást az összekötő végeken, akkor ez könnyen megesik. Nem kell, hogy az egyik irányba kettővel többet forduljon a kormány  Grin elég ha van 10-15 fok eltérés a kormánykeréken.
Engem nem zavar, nem fordulok balra teljesen alátekerve. (széria felnivel nem ért bele, csak a pedrinivel)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12810 Dátum: 2007 Február 01, 21:45:08 »

És az én typ3-asomnál is.  Wink
nekm nem beálitattam mindent Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12809 Dátum: 2007 Február 01, 21:43:25 »

10bogárbol 9nél igy van Grin

És az én typ3-asomnál is.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12808 Dátum: 2007 Február 01, 21:39:46 »

Hali

Olyan gondom van, h ha teljesen balra tekerem a kormányt akkor, a jobb gumi belsö pereme beleér a lengökarba(oda ahol csatlakozik a hídhoz....)Sad( és az a vicc h csak az egyik oladon csinalja, ha jobbra tekerem tökig a kormányt akkor kattan egy nagyot Undecided valami Huh és ott nem ér bele Sad
Tudja vki h ez mért van???
azt bevallom h elöl is nagyon széles a gumim 195ös, de nem lennek ideges ha mindket oldalon beleérne...(mer a gumi cseres)
előre köszönöm
üdvw gegob
10bogárbol 9nél igy van Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12807 Dátum: 2007 Február 01, 21:37:28 »

Hali

Olyan gondom van, h ha teljesen balra tekerem a kormányt akkor, a jobb gumi belsö pereme beleér a lengökarba(oda ahol csatlakozik a hídhoz....)Sad( és az a vicc h csak az egyik oladon csinalja, ha jobbra tekerem tökig a kormányt akkor kattan egy nagyot Undecided valami Huh és ott nem ér bele Sad
Tudja vki h ez mért van???
azt bevallom h elöl is nagyon széles a gumim 195ös, de nem lennek ideges ha mindket oldalon beleérne...(mer a gumi cseres)
előre köszönöm
üdvw gegob

A kormányközép rosszul van beállítva és az egyik irányban nagyobb elfordulást enged. Ne legyél ideges.

Vidd el egy futóműveshez, de ne olyanhoz aki szabócentivel meg deszkával mér.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #12806 Dátum: 2007 Február 01, 21:34:54 »

Hali

Olyan gondom van, h ha teljesen balra tekerem a kormányt akkor, a jobb gumi belsö pereme beleér a lengökarba(oda ahol csatlakozik a hídhoz....)Sad( és az a vicc h csak az egyik oladon csinalja, ha jobbra tekerem tökig a kormányt akkor kattan egy nagyot Undecided valami Huh és ott nem ér bele Sad
Tudja vki h ez mért van???
azt bevallom h elöl is nagyon széles a gumim 195ös, de nem lennek ideges ha mindket oldalon beleérne...(mer a gumi cseres)
előre köszönöm
üdvw gegob
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #12805 Dátum: 2007 Február 01, 20:56:22 »

Nekem az nem meleg egy picit sem:)

De nekem a dinamó sokkal de sokkal forróbb, mint a motornak egyéb részei, dinamótalp, ilyesmik.

Valami nagy áramfelvételed lehet, vagy valami nagy fogyasztó, vagy kisebb zárlat is elképzelhető.
Nekem sosem volt meleg!
A motort nem érzed hogy egy kicsit visszafogná?
Vedd le a szíjat, hogy úgy könnyebben jár-e. Ha igen akkor valami bibi vana vill rendszerben.
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #12804 Dátum: 2007 Február 01, 20:51:35 »

A blokkot itthon bovitettek fel a nagyobb loketre, vagy azt is rendelted?
Milyen cumot rendeltel? Honnan, mennyiert?


A blokk is vaci új, gyári 82mmm löketű, de az Németországból van.
Innen, ezt, ennyiért:
http://www2.cip1.com/ProductDetails.asp?ProductCode=C15%2D2275
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #12803 Dátum: 2007 Február 01, 20:34:13 »

Még a motortér fedél is meleg. Ne tapogasd.

Nekem az nem meleg egy picit sem:)

De nekem a dinamó sokkal de sokkal forróbb, mint a motornak egyéb részei, dinamótalp, ilyesmik.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Oldalak: 1 ... 1690 1691 1692 1693 1694 [1695] 1696 1697 1698 1699 1700 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.14 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.