www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 07:36:21

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1688 1689 1690 1691 1692 [1693] 1694 1695 1696 1697 1698 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13204436 alkalommal)
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #12915 Dátum: 2007 Február 04, 20:02:51 »

Igen, 1302
üdvw!
az 1302-es száraz féltengelyes ?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #12914 Dátum: 2007 Február 04, 17:19:54 »

akkor ez a beszerelt váltó most pont olyan lehet, mint amilyen én 1302S-emben van gyárilag. valóban nem nagy szám: én a hármas fokozaton érzem, hogy kicsit hosszabb, 60-70-körül még nincs késztetésed 4-esbe váltani.
A 80-at szereti! Cheesy
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #12913 Dátum: 2007 Február 04, 17:18:47 »

akkor ez a beszerelt váltó most pont olyan lehet, mint amilyen én 1302S-emben van gyárilag. valóban nem nagy szám: én a hármas fokozaton érzem, hogy kicsit hosszabb, 60-70-körül még nincs késztetésed 4-esbe váltani.

Nem tudom, de 100-110 körül már pörög elég rendesen!
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #12912 Dátum: 2007 Február 04, 17:09:22 »

Igen, 1302
akkor ez a beszerelt váltó most pont olyan lehet, mint amilyen én 1302S-emben van gyárilag. valóban nem nagy szám: én a hármas fokozaton érzem, hogy kicsit hosszabb, 60-70-körül még nincs késztetésed 4-esbe váltani.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #12911 Dátum: 2007 Február 04, 17:06:49 »

ez a te narancs bogid 1302-es?
Igen, 1302
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #12910 Dátum: 2007 Február 04, 17:04:53 »

Annyira nem volt nagy szopás.
ez a te narancs bogid 1302-es?

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #12909 Dátum: 2007 Február 04, 16:54:51 »

asszem a múltkor luftsick kolléga szerelt be egy ugyanilyen váltót a bogarába és ugyanezekbe a szopikba futott bele ő is.

Annyira nem volt nagy szopás.
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #12908 Dátum: 2007 Február 04, 16:42:10 »

Na ma beraktam a typ3-as váltót az autóba, és kicseréltem a főtengely szimeringet a motorban.
Valamivel érezni, hogy hosszabb áttételű ez a váltó, de egetverő nagy különbség nincs közte.
A typ3-ban valahogy másképp van beépítve ez a váltó, mert átalakításokat kellett rajta csinálnom, hogy
be tudjam tenni. A motor felőli két gumibak csavarjainak helye egy alu dugóval volt lezárva, ki kellett ütnöm.
A váltó rudazat tengelye, ami a váltókarral van összekötve ennél alulról volt megfúrva, nekem meg ugye fent van az
a négyszögfejű biztosító csavarka, úgyhogy kellett fúrni a tengelybe egy lyukat.
A tolatólámpa kapcsoló gombáját is át kellett tennem, mert a typ3-asnál le volt dugózva (ott nincs tolatólámpa?)!
Lecseréltem benne az olajat és már mehetett is a helyére.
Már mentem vele 50km-t, semmi gond! Remélem  következő 100000km-en is így lesz!
asszem a múltkor luftsick kolléga szerelt be egy ugyanilyen váltót a bogarába és ugyanezekbe a szopikba futott bele ő is.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #12907 Dátum: 2007 Február 04, 16:38:39 »

Na ma beraktam a typ3-as váltót az autóba, és kicseréltem a főtengely szimeringet a motorban.
Valamivel érezni, hogy hosszabb áttételű ez a váltó, de egetverő nagy különbség nincs közte.
A typ3-ban valahogy másképp van beépítve ez a váltó, mert átalakításokat kellett rajta csinálnom, hogy
be tudjam tenni. A motor felőli két gumibak csavarjainak helye egy alu dugóval volt lezárva, ki kellett ütnöm.
A váltó rudazat tengelye, ami a váltókarral van összekötve ennél alulról volt megfúrva, nekem meg ugye fent van az
a négyszögfejű biztosító csavarka, úgyhogy kellett fúrni a tengelybe egy lyukat.
A tolatólámpa kapcsoló gombáját is át kellett tennem, mert a typ3-asnál le volt dugózva (ott nincs tolatólámpa?)!
Lecseréltem benne az olajat és már mehetett is a helyére.
Már mentem vele 50km-t, semmi gond! Remélem  következő 100000km-en is így lesz!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #12906 Dátum: 2007 Február 04, 15:12:40 »

inkább ültesd  Cool
attól nem lesz nehezebb Tongue

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #12905 Dátum: 2007 Február 04, 14:08:48 »

tankolj és nem fogja dobálni. vagy tegyél a csomagtartóba 25kg cementet...

inkább ültesd  Cool

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #12904 Dátum: 2007 Február 04, 14:08:11 »

Nekem is kell cirippelős vég:)

szerintem nem a 2cső (furulya) ciripel... a dobon is sok minden múlik...
Typ117nek ciripel veszettül a bogija . tölle kérdezd a titkot  Wink

nekem a bogáron ernst kipuff van, jellegzetes bogár hangja van, nagyon kellemsen, picit ciripel, de annyira nem dominál. most monza vég van rajta, avval tényleg betyáros a hangja... szolidan hörgős, morgós, öblös, sportos...  Cool

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #12903 Dátum: 2007 Február 04, 14:06:42 »



És most a gázpedálom is elkezdett akadni, vagyis a karbinál valami mert ha kézzel húzom a gázt is akad, nem tom mi lehet majd ha lesz időm átnézem.

Valószínű a spricninek a membránhoz menő tolórúdja van megkopva, beakadva, kiszopósodva, berohadva. Nekem is csinált ilyet.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #12902 Dátum: 2007 Február 04, 14:06:05 »

Nekem is kell cirippelős vég:)
Már pár hónapja azt vadászom de eddig nem találtam olyat ami teccett volna.
Van egy favorit hang és nekem is olyan kell, az alapjáraton is iszonyatosan cirippelt.

Nektek is dobája a szél a kocsi elejét vagy csak a futóművem van ki?

És most a gázpedálom is elkezdett akadni, vagyis a karbinál valami mert ha kézzel húzom a gázt is akad, nem tom mi lehet majd ha lesz időm átnézem.
tankolj és nem fogja dobálni. vagy tegyél a csomagtartóba 25kg cementet...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #12901 Dátum: 2007 Február 04, 14:02:44 »

Nekem is kell cirippelős vég:)
Már pár hónapja azt vadászom de eddig nem találtam olyat ami teccett volna.
Van egy favorit hang és nekem is olyan kell, az alapjáraton is iszonyatosan cirippelt.

Nektek is dobája a szél a kocsi elejét vagy csak a futóművem van ki?

És most a gázpedálom is elkezdett akadni, vagyis a karbinál valami mert ha kézzel húzom a gázt is akad, nem tom mi lehet majd ha lesz időm átnézem.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12900 Dátum: 2007 Február 04, 10:31:30 »

Bogárnak ciripelni kell. 

  én a ciripelős végre pároslábbal ugrottam rá  aztán megküldtem aszomszéd macskája irányában 

1303LS
« Hozzászólás #12899 Dátum: 2007 Február 04, 09:12:30 »

Menyit mentél az új furulyákkal?
Hallottam olyant is, hogy csak később jön meg a hangja.


Ez igaz nekem is később lett határozottabb a ciripelés.
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #12898 Dátum: 2007 Február 04, 08:56:45 »

Menyit mentél az új furulyákkal?
Hallottam olyant is, hogy csak később jön meg a hangja.



Csak 100-150 km-t. Előbb-utóbb kiderül, hogy megjön-e a hangja, de inkább utóbb,
amennyit járok vele!
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12897 Dátum: 2007 Február 04, 08:49:49 »

Menyit mentél az új furulyákkal?
Hallottam olyant is, hogy csak később jön meg a hangja.


Nekem is csak gázadásra ciripelt, de mióta kicseréltem rozsdamentesre a végét, azóta nem akar.
Azért gondoltam arra, hogy nem-e russzul raktam be. Túlságosan betoltam, vagy valami ilyesmi miatt nem ciripel?
Majd próbálgatom kintebb húzni.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #12896 Dátum: 2007 Február 04, 08:47:42 »

Azt nem tudom, viszont ha az egyiket befogod akkor jobban ciripel, legalábbis nekem.
A másik meg, hogy a gyújtástól is nagymértékben függ az alapjárati ciripelés.
Én a gyári értékre állítottam (szíjtárcsa szerint) viszont én ezt érzésre kevésnek érzem, még 2-3 fokot simán rá húznék fülem szerint. Alapjáraton nincs is ciripelésem, viszont ha pici gázadással -csak annyi ami meghúzza a vákuumdobot- már ciripel is, és mikor tekergettem a gyári érték fölé a gyújtást akkor is ciripelt. 
Nekem is csak gázadásra ciripelt, de mióta kicseréltem rozsdamentesre a végét, azóta nem akar.
Azért gondoltam arra, hogy nem-e russzul raktam be. Túlságosan betoltam, vagy valami ilyesmi miatt nem ciripel?
Majd próbálgatom kintebb húzni.
1303LS
« Hozzászólás #12895 Dátum: 2007 Február 04, 07:50:27 »

A rozsdamentes furujával miért nem ciripel?
Elvileg ugyan az van benne nem?
Azt nem tudom, viszont ha az egyiket befogod akkor jobban ciripel, legalábbis nekem.
A másik meg, hogy a gyújtástól is nagymértékben függ az alapjárati ciripelés.
Én a gyári értékre állítottam (szíjtárcsa szerint) viszont én ezt érzésre kevésnek érzem, még 2-3 fokot simán rá húznék fülem szerint. Alapjáraton nincs is ciripelésem, viszont ha pici gázadással -csak annyi ami meghúzza a vákuumdobot- már ciripel is, és mikor tekergettem a gyári érték fölé a gyújtást akkor is ciripelt. 
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #12894 Dátum: 2007 Február 04, 07:42:16 »

Bogárnak ciripelni kell. 

A rozsdamentes furujával miért nem ciripel?
Elvileg ugyan az van benne nem?
1303LS
« Hozzászólás #12893 Dátum: 2007 Február 04, 07:31:21 »

 
Bogárnak ciripelni kell. 
1303LS
« Hozzászólás #12892 Dátum: 2007 Február 04, 07:30:38 »

Mind D-s szám,de a megadott számot meg nem találom.
A legelsö szám 1947 decembertöl, 1-100 788.emmeg má nagyobb a megadottnál.
Ügyes kezű mesterember?  Grin
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12891 Dátum: 2007 Február 03, 22:36:49 »

végre egy lelki testvér!
másnak az a baja, hogy nem ciripel a talicskája, nekem meg az, hogy cicereg, mint egy kabóca.
 

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #12890 Dátum: 2007 Február 03, 22:29:57 »

izé, ezek nem alvázszámok?
a hetvenes években már faszán betűvel kezdődött a motorszám.
Mind D-s szám,de a megadott számot meg nem találom.
A legelsö szám 1947 decembertöl, 1-100 788.emmeg má nagyobb a megadottnál.

Tóth Zoltán
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #12889 Dátum: 2007 Február 03, 22:26:17 »

izé, ezek nem alvázszámok?
a hetvenes években már faszán betűvel kezdődött a motorszám.
Várjá,megyek a könyvé,mingyá nézem!

Tóth Zoltán
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #12888 Dátum: 2007 Február 03, 22:23:23 »

1 000 001 1972 augusztus
1-039 792 1972 december,
1-115 873 1973 augusztus.
(a könyvbe ez van)

izé, ezek nem alvázszámok?
a hetvenes években már faszán betűvel kezdődött a motorszám.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #12887 Dátum: 2007 Február 03, 21:08:37 »

1-0179194

1 000 001 1972 augusztus
1-039 792 1972 december,
1-115 873 1973 augusztus.

(a könyvbe ez van)

Tóth Zoltán
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #12886 Dátum: 2007 Február 03, 21:05:51 »

1-0179194
kíváncsi leszek
én így nem találom.. (az 1947es ilyen?)

elvileg mikori az autó?
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12885 Dátum: 2007 Február 03, 20:59:27 »

heréld ki a furulyákat!

végre egy lelki testvér!
másnak az a baja, hogy nem ciripel a talicskája, nekem meg az, hogy cicereg, mint egy kabóca.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #12884 Dátum: 2007 Február 03, 20:42:49 »


ird ide mindjárt jön a válasz...

1-0179194
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #12883 Dátum: 2007 Február 03, 20:28:20 »

hol tudok motorkodot meg nézni mikori a motorom?
az ovál?
http://www.thesamba.com/vw/archives/info/bugchassisdating.php
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #12882 Dátum: 2007 Február 03, 20:24:18 »

hol tudok motorkodot meg nézni mikori a motorom?


ird ide mindjárt jön a válasz...
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #12881 Dátum: 2007 Február 03, 20:23:03 »

vagy itt
hol tudok motorkodot meg nézni mikori a motorom?
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #12880 Dátum: 2007 Február 03, 20:09:04 »

vagy itt
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #12879 Dátum: 2007 Február 03, 20:06:28 »

akkor majd a másik oldalra huzom mégcsak összekészitettem a kábelekeet








lehet tényleg hogy jobbra fent bár én bal oldalra emlékszem
de  amotortérbe jobbról jön be a  kábelköteg

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #12878 Dátum: 2007 Február 03, 19:59:32 »

a rozsdamentes végek nem szoknak ciripelni (hálistennek). Egy csomó gyárikinézetű rozsdamentest szereltem be többeknek, meg hosszú útra én is azt szoktam bedugni az enyimébe és szerencsére nem aggya a köcsöghangot Roll Eyes

végre egy lelki testvér!
másnak az a baja, hogy nem ciripel a talicskája, nekem meg az, hogy cicereg, mint egy kabóca.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #12877 Dátum: 2007 Február 03, 19:34:22 »

Elméletileg az újabb autóknál soha!
Egész élettatamára jó.

Mintha bogárnál 50 ezrenként kéne váltóolajat cserélni. Túl nagy igényei nincsenek. Mondjuk tuning motoros (tuning alatt értsük itt a 80+ LE-s motorokat) autókban én 10-15 ezrenként lecserélném, ha gyorsulási bajnok az ember, akkor meg a motorolajjal együtt. Nem egy nagy összeg, megéri.
A mai autók "élettartam" olajai pedig 200 ezrenként cserélendők.

Én azon agyalok, hogy a buszban a váltóra is kéne olajhűtőt rakni.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #12876 Dátum: 2007 Február 03, 19:26:50 »

Hali

Adjatok már jó tippeket első rövid gátlóra(pumához)
gázos KYB-ám van de nagyon pattog a dolog es szerintem jobb lenne az olajos
akár használt pakk is érdekel
üdvw gegob

ha nem raksz be semmit, akkor nem fog pattogni, legfeljebb ringatózni  Smiley műszakira azért rakd vissza 

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Oldalak: 1 ... 1688 1689 1690 1691 1692 [1693] 1694 1695 1696 1697 1698 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.116 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.