www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 26, 21:23:20

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921348 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1677 1678 1679 1680 1681 [1682] 1683 1684 1685 1686 1687 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14713522 alkalommal)
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #13371 Dátum: 2007 Február 18, 15:49:37 »

leghuteses 2 literes typ4 pici bemaras van a dugon
CU vagy CJ?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13370 Dátum: 2007 Február 18, 14:59:52 »

Remélem nem hangolom el a basszusgitárt Smiley , de nem tudok elsiklani a következő felett:

A gyújtáselosztó tengely (=gyt) fordulatszáma fele akkora a főtengelyének. Tehát amíg a gyt 90 fokot elfordul a főtengely 180 fokot. A megszakító egy zárás/nyitás ciklusa 90 fok a gyt elfordulásban mérve. Ha a zárásszög 45 fok akkor az azt jelenti hogy a megszakító 90-45 fok-t van nyitva majd 45 fokot van zárva a GYT (tehát nem a főtengely) elfordulásban mérve.

Kb. ötször olvastam el, hogy mi a probléma, mert a számokra koncentráltam, hogy mi bajod a zárásszöggel (gyári adat egyébként 48 fok)..aztán rájöttem és kijavítottam az eredeti hozzászólásomban is, hogy a zárásszöget az osztófej tengelyének elfordulásában mérjük....
Bocs.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #13369 Dátum: 2007 Február 18, 11:52:34 »

Hagy mondjak el valamit, mert ebben a zenekarban úgy látom többen röfögéssel helyettesítitek a basszusgitárt.

A zárásszög az a főtengely elfordulásban mért szög, amíg a megszakító zárva van.

Remélem nem hangolom el a basszusgitárt Smiley , de nem tudok elsiklani a következő felett:

A gyújtáselosztó tengely (=gyt) fordulatszáma fele akkora a főtengelyének. Tehát amíg a gyt 90 fokot elfordul a főtengely 180 fokot. A megszakító egy zárás/nyitás ciklusa 90 fok a gyt elfordulásban mérve. Ha a zárásszög 45 fok akkor az azt jelenti hogy a megszakító 90-45 fok-t van nyitva majd 45 fokot van zárva a GYT (tehát nem a főtengely) elfordulásban mérve.

'81 Hecho en México
Nem elérhető runtrod
Hozzászólások: 329


« Hozzászólás #13368 Dátum: 2007 Február 18, 10:13:18 »

milyen motorod van amiben sík tetjű dugók vannak?

leghuteses 2 literes typ4 pici bemaras van a dugon
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #13367 Dátum: 2007 Február 18, 09:16:24 »

Akkkkó Te csak füleld a sörösüveg szisszenését a kettéálló füleddel, ne állítgass gyújtást.  Tongue
Különben is VISSZA a karbiba tud durrogni, a kipufogóba bele durrog maximum és az egész mástól lehet.  Tongue
Deszarulébredtem. Front van?  Undecided

szerintem feküdj vissza aludni :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #13366 Dátum: 2007 Február 18, 09:13:57 »

ahha, így lehet jó nagy utógyújtást állítani.
aztán alacsony fodulaton meg alapjáraton olyan lesz a gépezet, mint egy idegbeteg kecske, meg szépen durrogtat vissza a kipuffogóba.

bár te, mint gumiimmás, lehet, hogy szereted az idegbeteg kecskéket :-)))
(boccs)
Akkkkó Te csak füleld a sörösüveg szisszenését a kettéálló füleddel, ne állítgass gyújtást.  Tongue

Különben is VISSZA a karbiba tud durrogni, a kipufogóba bele durrog maximum és az egész mástól lehet.  Tongue

Deszarulébredtem. Front van?  Undecided
1303LS
« Hozzászólás #13365 Dátum: 2007 Február 18, 09:06:03 »


Na én tegnap azért kérdeztem, hogy mitől ment el a gyújtás hirtelen, mert mostanság két olyan osztófejjel is találkoztam aminek a bütykös tengelyének a rögzítő seegere le volt jőve és ezáltal tudott annyi felfelé elmozdulni, hogy a röpsúlyok felütköző felületéről kiakadt, majd néha visszaszédelgett oda. Az egyik az pont az én autómban volt és többszöri tökéletesre állított szépen járó, jól húzó egy két nap után erőtlen lett, majd teljesen véleltlenszerűen visszajött.
Szóval rotor levesz kis filcdugó kipiszkál a tengelyből és oda bekukkant, ott van rögzítva a cucc.
Egyébként én utoljára mikor állítottam a megszakító hézagom erős 0,4 (talán 0,45 úgyis kopik) próbalámpás állítás 100%ig ugyanazt mutatta mint utána a stroboszkópos ellenőrzésem.Mellékesen a 7'-os előgyújtás nekem kevésnek tűnik, fülre adnék neki kb10'-ot, de azért hagytam 7'-on.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13364 Dátum: 2007 Február 18, 08:04:45 »

Hagy mondjak el valamit, mert ebben a zenekarban úgy látom többen röfögéssel helyettesítitek a basszusgitárt.

A zárásszög az elosztótengely elfordulásban mért szög, amíg a megszakító zárva van. Az elméleti zárásszöget a megszakítóhézag határozza meg, ezért kell 0.4 mm-re állítani, ekkor a zárásszög 45 fok körüli. Elméletileg minél nagyobb a zárásszög (tehát minél kisebb a megszakítóhézag) annál intenzívebb a gyújtás, mert a trafóban több idő van az elektromos indukciót megelőző "töltődésre", másrészt meg annál jobban melegszik a trafó. Ezért van, hogy ha 0.3 mm-es megszakítóhézaghoz állíttok pontos alapelőgyújtást lehet (nem biztos) hogy jobban megy az autó, pláne, ha már a trafótok nincs ereje teljében.
Az alapelőgyújtás vagy statikus előgyújtás az a főtengely szögben mért idő, amivel a felső holtpont előtt jelenik meg a szikra az elektródákon. Ha próbalámpával állítod, akkor ez elméleti lesz, mert a motor járása közben a megszakító nem követi a bütyökprofilt 100%-osan, fordulaton a zárászög valós értéke akár 4-6 fokot is csökken ez kb. egy-két fok eltérés előgyújtásban. Ha stroboszkóppal állítasz előgyújtást, a motor tényleges, működés közbeni gyújtásidejét látod, nem egy statikus elméletit.
A helyes gyújtásállítás menete a következő:
1, megszakítóhézag állítás (ellenőrzés), ez megadja az elméleti zárásszöget
2, gyújtás beállítása.
Ha a megszakítóhézagot változtatod, akkor elmegy az előgyújtás, hiszen a gyújtás pillanata akkor jön el, amikor a megszakító kalapács eltávolodik az üllőtől, a feszültség a primert trafóoldalon nullára esik és a menetszámmal arányos szekunder feszültséget indukál a trafóban.


(És most pedig emlékezzünk tanáromra, Dr. Hodvogner Lászlóra, aki már nincs közöttünk, de az autóvillamosságban és a gyújtórendszerekben az ország egyik legnagyobb tudósa volt. Mindegy volt, hogy Capacitor Discharge Ignition (CDI) egy Kawasakiról vagy a Pobjeda gyújtása, mindent ismert, tudott és elmondta úgy, hogy a másnapos részeg csákó az utolsó sorban is értette és őt is érdekelte.
Remélem ma is vannak a Műszaki Egyetemen ilyen tanárok.)
« Utoljára szerkesztve: 2007 Február 18, 14:56:14 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #13363 Dátum: 2007 Február 18, 07:03:17 »

nekem nem homoru dugo van a gepemben. vezermutengely is kellene persze nem arany  árban Wink
milyen motorod van amiben sík tetjű dugók vannak?
Nem elérhető runtrod
Hozzászólások: 329


« Hozzászólás #13362 Dátum: 2007 Február 18, 06:16:54 »

a homorú dugókat felejtsd el. Új tengely (ingatlan áron), karbi és kész!

nekem nem homoru dugo van a gepemben. vezermutengely is kellene persze nem arany  árban Wink
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #13361 Dátum: 2007 Február 18, 02:29:16 »

aztán tekerd oda az elosztót ahol a legmagasabban jár alapjáraton

ahha, így lehet jó nagy utógyújtást állítani.
aztán alacsony fodulaton meg alapjáraton olyan lesz a gépezet, mint egy idegbeteg kecske, meg szépen durrogtat vissza a kipuffogóba.

bár te, mint gumiimmás, lehet, hogy szereted az idegbeteg kecskéket :-)))
(boccs)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Leon 1303
« Hozzászólás #13360 Dátum: 2007 Február 18, 01:01:40 »

persze azal sem de azzal pontosabban tudsz!

mert ugye ha szar karbi,megszakitó hézag,szelep hézag szar minden közre játszat h igazán jól menjen!hiába van jo helyen a gyujtás(nem nálad ált.)
motorom kezd csendesedni olyat kocsiztam az egyik nap h fülig ért a szám(keresztbe)kiváncsi vagyok  a 180as kuplung meddig birja Grin Evil
különösebben nincs semmi baja a mocimnak, csak kicsit utánnakellett állítani a gyújtásnak, mert volt egyszer kétszer hogy visszalőtt, és nem is ment annyira jól!
De most.... Vicc nélkül nagyon jól megy, szerintem jobban mint Tatabányán!
Még alacsony fordulaton is szépen húz, ellenben pár hete már erölködött picit váltások után, most pedig simán pörgeti fel magát  Grin Na jóóó jóóó még most sem értek semennyire a motorhoz, a beállításhoz sem, csak a leírást követtem, és úgylátszik jó helyre forgattam  Grin nem is volt olyan nehéz  Grin


180-as kuplung???
monnyuk még nekem is az van, de cserélni kéne nagyobbra...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #13359 Dátum: 2007 Február 17, 20:12:08 »

  a34 lóerődet sokáig  Grin Wink
szerintem kicsit több mint 34 Wink

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #13358 Dátum: 2007 Február 17, 20:11:14 »

persze azal sem de azzal pontosabban tudsz!

mert ugye ha szar karbi,megszakitó hézag,szelep hézag szar minden közre játszat h igazán jól menjen!hiába van jo helyen a gyujtás(nem nálad ált.)
motorom kezd csendesedni olyat kocsiztam az egyik nap h fülig ért a szám(keresztbe)kiváncsi vagyok  a 180as kuplung meddig birja Grin Evil
  a34 lóerődet sokáig  Grin Wink

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #13357 Dátum: 2007 Február 17, 20:04:38 »

ja igen, a strobit nem kértem el, volt a szomszédban elég dolguk a disznyóval,
meg lehet nem is szivesen adta volna ide, legfeljebb ő belőtte volna.
de azt is hallottam, hogy strobival sem biztos a siker.
persze azal sem de azzal pontosabban tudsz!

mert ugye ha szar karbi,megszakitó hézag,szelep hézag szar minden közre játszat h igazán jól menjen!hiába van jo helyen a gyujtás(nem nálad ált.)
motorom kezd csendesedni olyat kocsiztam az egyik nap h fülig ért a szám(keresztbe)kiváncsi vagyok  a 180as kuplung meddig birja Grin Evil

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Leon 1303
« Hozzászólás #13356 Dátum: 2007 Február 17, 19:59:08 »

de ez proba lámpa nem stroboszkop
ja igen, a strobit nem kértem el, volt a szomszédban elég dolguk a disznyóval,
meg lehet nem is szivesen adta volna ide, legfeljebb ő belőtte volna.
de azt is hallottam, hogy strobival sem biztos a siker.
Leon 1303
« Hozzászólás #13355 Dátum: 2007 Február 17, 19:57:36 »

de ez proba lámpa nem stroboszkop
és?
Ezzel is belehet állítani!
Én csak a leírás szerint csináltam mindent,
és egyszer már láttam is ilyet, mikor a régi tulaj Pesten lőtt nekem egy gyújtást mert szarakodott a gép!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #13354 Dátum: 2007 Február 17, 19:45:14 »

Marha eccerű volt, 30-as krovát tovább tartott megkeresni mint a beállítás maga.
Volt egy pici lámpám, amit még én csináltam régebben fáziskeresésre, oszt ennyi.
jah meg persze a 10-es villáskulcs nem ér oda, ahhoz is hoszú szárú krova kell, csak nekem ilyen szdette vedett krova készleetim vannak,
úgy eszkábáltam össze eggyet! de meglett!
Remélem jól meghúztam!

de ez proba lámpa nem stroboszkop

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #13353 Dátum: 2007 Február 17, 19:40:32 »

A megszakító hézagot nem basztattam, mert most nyár végén tettünk bele új BOSCH megszakítót
és nincs olyan hézagállító lécsorozatom.
pedig nem drága egy hézagmérő

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #13352 Dátum: 2007 Február 17, 19:05:48 »

üdvw!
valaki meg tudná mondani, hogy az új fékbetét ferodol rétege milyen vastag,bogár dob fék
van tartalék betétem 3-4 mm vastag,érdemes ezt még berakni v. nem
0,5

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Leon 1303
« Hozzászólás #13351 Dátum: 2007 Február 17, 18:52:41 »

Marha eccerű volt, 30-as krovát tovább tartott megkeresni mint a beállítás maga.
Volt egy pici lámpám, amit még én csináltam régebben fáziskeresésre, oszt ennyi.
jah meg persze a 10-es villáskulcs nem ér oda, ahhoz is hoszú szárú krova kell, csak nekem ilyen szdette vedett krova készleetim vannak,
úgy eszkábáltam össze eggyet! de meglett!
Remélem jól meghúztam!
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #13350 Dátum: 2007 Február 17, 18:49:32 »

üdvw!
valaki meg tudná mondani, hogy az új fékbetét ferodol rétege milyen vastag,bogár dob fék
van tartalék betétem 3-4 mm vastag,érdemes ezt még berakni v. nem

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Leon 1303
« Hozzászólás #13349 Dátum: 2007 Február 17, 18:43:58 »

Na akkor már csak azt kell kideríteni mitől állítódik el a gyújtásod hirtelen.  Evil
Megszakítóhézag elment avagy nem?
A megszakító hézagot nem basztattam, mert most nyár végén tettünk bele új BOSCH megszakítót
és nincs olyan hézagállító lécsorozatom.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #13348 Dátum: 2007 Február 17, 18:30:13 »

kell egy ilyen lámpa közel hozzám Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Leon 1303
« Hozzászólás #13347 Dátum: 2007 Február 17, 18:12:25 »

akkor meséld el csak szépen a többieknek is, mi volt abban a könyvben!!  Wink Cheesy
Lila könyv 162 old lap alja
1303LS
« Hozzászólás #13346 Dátum: 2007 Február 17, 18:11:35 »

NA!


Na akkor már csak azt kell kideríteni mitől állítódik el a gyújtásod hirtelen.  Evil
Megszakítóhézag elment avagy nem?
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #13345 Dátum: 2007 Február 17, 18:00:27 »

NA!
Megtanultam könyvből gyújtást állítani kislámpával  Grin

akkor meséld el csak szépen a többieknek is, mi volt abban a könyvben!!  Wink Cheesy
Leon 1303
« Hozzászólás #13344 Dátum: 2007 Február 17, 17:57:50 »

NA!
Megtanultam könyvből gyújtást állítani kislámpával  Grin
És olyan szuperre sikerült  Grin Grin Grin
Elvittem egy próbakörre  Grin Grin Grin
Ecséééém úgy rúgja magát áááááááááááááááááááááááá
Egyszerűen jóóó vagyok!!
Városon belül 120 felett már nem mertem nyomni  Grin Grin Grin
naggyon bitang lett, nem tétovázott semilyen fordulaton  Grin
Néha ráfér ezekre egy utánálítás!!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #13343 Dátum: 2007 Február 17, 16:42:07 »

1es henger gyertya kábelébe kell beiktatni,vákumdobról lekell huzni csövet,csak alapjáraton amikor nemmegy a szivató kell állitani,van egy test fekete,piros nak +kell adni,ha jár a motor  a lámpa rá villant a gyujtás idöre fokolt tárcsánál pontosan látodd gyárinál metszet van!
nagyábol ennyi de ez konyha nyelven!


lámpa függö is

de az nagy segitség ha valki ért egy picit hozzá
gyujtás elosztó tekerésésvel változik az gyujtás idö nekem 8fokon elég jol halad!
« Utoljára szerkesztve: 2007 Február 17, 16:45:24 írta Maresz »

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #13342 Dátum: 2007 Február 17, 15:57:35 »

nem ér rá, disznyótoroznak!  Grin
nekem meg állítani kék, mert püfög picit a moci, és este krúzolás a haverokkal!
neeem olyan nehéz az!!  Wink
  nézd meg a megszakító hézagot (ne legyen összeégve ) takarítsd le a gyertyákat nézd meg az elektróda hézagokat .melegítsd üzemmelegre a motort.aztán tekerd oda az elosztót ahol a legmagasabban jár alapjáraton.próbáld ki és ha alacsonyfordulaton gyorsításnál becsörög akkor óramutató járásával egyirányba tekerve csökkents az előgyújtáson

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #13341 Dátum: 2007 Február 17, 15:52:49 »

Letudná valaki írni gyorsban, hogy kell STROBOSZKÓPPAL gyújtást állítani???
Milyen értéket kell rajta beállítani? A vezetékeket hova kell csipeszelni?
Elakarom kérni a szomszédtól, de én még sose csináltam, csak láttam...
Felejtsd el, fülre álitsd be a gyujtást!   Wink
1303LS
« Hozzászólás #13340 Dátum: 2007 Február 17, 15:49:42 »

Letudná valaki írni gyorsban, hogy kell STROBOSZKÓPPAL gyújtást állítani???
Milyen értéket kell rajta beállítani? A vezetékeket hova kell csipeszelni?
Elakarom kérni a szomszédtól, de én még sose csináltam, csak láttam...
Fényképezd le a készüléket (jól látszódjon ám minden oldalról), illezd be ide a képet, majd add meg a motorszámod/alvázszámod aztán majd jól leírja valaki.  Evil
Leon 1303
« Hozzászólás #13339 Dátum: 2007 Február 17, 15:46:30 »

inkabb menj at a szomszedhoz majd bealitja neked Evil
nem ér rá, disznyótoroznak!  Grin
nekem meg állítani kék, mert püfög picit a moci, és este krúzolás a haverokkal!
neeem olyan nehéz az!!  Wink
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #13338 Dátum: 2007 Február 17, 15:34:02 »

Letudná valaki írni gyorsban, hogy kell STROBOSZKÓPPAL gyújtást állítani???
Milyen értéket kell rajta beállítani? A vezetékeket hova kell csipeszelni?
Elakarom kérni a szomszédtól, de én még sose csináltam, csak láttam...
inkabb menj at a szomszedhoz majd bealitja neked Evil

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #13337 Dátum: 2007 Február 17, 15:28:56 »

Letudná valaki írni gyorsban, hogy kell STROBOSZKÓPPAL gyújtást állítani???
Milyen értéket kell rajta beállítani? A vezetékeket hova kell csipeszelni?
Elakarom kérni a szomszédtól, de én még sose csináltam, csak láttam...
    én már többször is láttam madarat repülni szerinted megpróbáljam? Grin

Leon 1303
« Hozzászólás #13336 Dátum: 2007 Február 17, 15:23:32 »

Letudná valaki írni gyorsban, hogy kell STROBOSZKÓPPAL gyújtást állítani???
Milyen értéket kell rajta beállítani? A vezetékeket hova kell csipeszelni?
Elakarom kérni a szomszédtól, de én még sose csináltam, csak láttam...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #13335 Dátum: 2007 Február 17, 14:24:18 »

Szóval, a Golf-1 index-ablaktörlő kapcsoló kurvára nem jó az 1303-ba. Jól rábasztam. Kell valakinek? Vagy valami okos rakja be, aki ezt állította.
sztem az a mexicoiba való inkább...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #13334 Dátum: 2007 Február 17, 13:23:07 »

Szóval, a Golf-1 index-ablaktörlő kapcsoló kurvára nem jó az 1303-ba. Jól rábasztam. Kell valakinek? Vagy valami okos rakja be, aki ezt állította.

akkor a követező amit meg lehet próbálni a skoda tárcsafék!:)

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #13333 Dátum: 2007 Február 17, 12:27:12 »

Szóval, a Golf-1 index-ablaktörlő kapcsoló kurvára nem jó az 1303-ba. Jól rábasztam. Kell valakinek? Vagy valami okos rakja be, aki ezt állította.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #13332 Dátum: 2007 Február 17, 09:26:56 »

Hello Tudósok!

1. Az alanti fék karmantyún mit jelentenek a szinek?  Esetleg jelölnek valami beszerelési irányt, vagy méret kódok? Betéve a helyére, jól érezhető, hogy nem egyforma az első-hátsó oldal magassága.

2. A dugattyú nyomó oldalán levő bemetszés milyen irányba néz beszereléskor? Józan ésszel a felfutó oldal felé, hogy ott kevésbé nyomjon és ne kapjon be betét?

Képek az 1303 topikban.

Kösz: GSA
Oldalak: 1 ... 1677 1678 1679 1680 1681 [1682] 1683 1684 1685 1686 1687 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.124 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.